Diablo2/LoD: deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jep, zolang het niet cold fire immune is dan is het goed.

Countess is fire cold -> merc moet het dus doen samen met static field (heb alleen nog geen static field ;) ) heb wel een UM dus cresent moon zal het kunnen worden voor de static field, tal mask voor leech en skulders voor extra mf en 1 skill ( jab en aura =) ) Nadeel geen insight, dus snel 1 level hoger worden en static gebruiken. Zonder insight kom ik ook nog redelijk rond met een lvl 13 warmth en full tal set.
Anders insight (23% mf) Shako ( 2skills 50%mf +Ptopas 24% en 10% damreduction) Skulders (13% all res jewel 1 skill en 15 magicdamage reduce 1,25 % mf per lvl (nu 90%) 187% extra MF op de +/-350% van mij eigen.

Summoner is ??? immune.
Geloof alleen fire dus orben en merc =)

mephi is/vaak lightning -> Voledige arsenaal tot mijn beschikking ;)

nihaltak -> Teleporten duurt te lang tenzij WP. WP betekend geen pindle.
Pindle is makkelijker als nihaltak.

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 26-06-2006 12:15 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:07:

Countess is fire cold -> merc moet het dus doen samen met static field (heb alleen nog geen static field ;) ) heb wel een UM dus cresent moon zal het kunnen worden voor de static field, tal mask voor leech en skulders voor extra mf en 1 skill ( jab en aura =) ) Nadeel geen insight, dus snel 1 level hoger worden en static gebruiken. Zonder insight kom ik ook nog redelijk rond met een lvl 13 warmth en full tal set.
Anders insight (23% mf) Shako ( 2skills 50%mf +Ptopas 24% en 10% damreduction) Skulders (13% all res jewel 1 skill en 15 magicdamage reduce 1,25 % mf per lvl (nu 90%) 187% extra MF op de +/-350% van mij eigen.

Summoner is ??? immune.

wat voor str heeft je merc? edit- laatmaar je hebt wél een insight, alleen je gebruikt hem dan niet... :?

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 26-06-2006 12:41 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer begonnen met diablo 2, ik had het vroeger wel gespeelt maar nooit echt online.

Moet zeggen online is het echt veel kicker :D maarre mischien dat iemand vanavond niets te doen heeft want ik moet diablo nog killen op het easy level, gister alleen geprobeerd maar ik kwam tot 50% en toen was me 150k gold op :D

Me ingame naam is Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:35:
[...]

wat voor str heeft je merc? edit- laatmaar je hebt wél een insight, alleen je gebruikt hem dan niet... :?
jewel gebruik hem wel, alleen bij countess runs zou het sneller kunnen zijn als mijn merc cresent moon heeft, totdat ik static field skill heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:41:
Ik ben ook weer begonnen met diablo 2, ik had het vroeger wel gespeelt maar nooit echt online.

Moet zeggen online is het echt veel kicker :D maarre mischien dat iemand vanavond niets te doen heeft want ik moet diablo nog killen op het easy level, gister alleen geprobeerd maar ik kwam tot 50% en toen was me 150k gold op :D

Me ingame naam is Zorewin
als ik vanaaf tijd heb wil ik je wel helpen /w *frunz

en voor een volledige lijst van GoT players
http://d2.metalfanblackness.com/
kan je ook ffies kijken, meeste GoTers willen
wel helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 26-06-2006 12:47 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt!! ik msg je vanavond dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:55:
Als ik online ben dedlmagik wispher maar ;)

Al die builds, was begonnen met een bowazon alleen nu al geen zin meer in lol.
Heb nu een phoenix striker (assasin (zal men aller1ste worden) in men kop :D
Maar met ongeveer de zelfde gear als de bowazon.

Bowazon maak ik wel een keer af zodra ik een Witchwild string vind :D

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 26-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:01:
[...]

Als ik online ben dedlmagik wispher maar ;)

Al die builds, was begonnen met een bowazon alleen nu al geen zin meer in lol.
Heb nu een phoenix striker (assasin (zal men aller1ste worden) in men kop :D
Maar met ongeveer de zelfde gear als de bowazon.

Bowazon maak ik wel een keer af zodra ik een Witchwild string vind :D
WWS is toch niet zo duur? perf=pul?? of is tie gewoon weinig in omloop want echt dam doet ie ook niet???

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:55:
Als het een beetje mee wil zitten ben ik er vast ook, en ik heb je aan mijn vrienden lijst toegevoegd, dus ik msg jou wel dan...

Nu kan het haast niet meer mis gaan met al die hulp >:)

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/6797/necroinouterspace0sf.jpg
Necro in outer-space :9 Wat je met een beetje lag allemaal wel niet kan doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:17:
[...]

Als het een beetje mee wil zitten ben ik er vast ook, en ik heb je aan mijn vrienden lijst toegevoegd, dus ik msg jou wel dan...

Nu kan het haast niet meer mis gaan met al die hulp >:)

[afbeelding]
Necro in outer-space :9 Wat je met een beetje lag allemaal wel niet kan doen :O
van die lag heb ik vaak last als ik boost in de magot lair met me sorc sta je ineens 1 of 2 schermen in het niets echt vaag
ben trouwens begonnen met een non boost necro, gaat best lekker alleen baal nog op normal en dan maar even naar nightmare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:38:
[...]

WWS is toch niet zo duur? perf=pul?? of is tie gewoon weinig in omloop want echt dam doet ie ook niet???
WWS is een bow die leuk is..
Deadly Strike op clvl (=2x damage) dus met lvl 75 heeft hij dus 75% kans op dubbele damage.
Samen met 1 skill point in Critical Strike (=2x damage) geeft 16% samen zou het dan (gokje want het is niet 75+16) 80 a 82% dubbele damage geven.

Met strafe raak je snel 10 monsters, dus 10x kans op lvl 5 Amplify Damage (theoretisch is dat 2xDamage). Cast AD op een monster heb je daar naast ook nog een hoop kans op DS/CS combinatie. Wat dus resulteerd in 3xDamage ;) dat op upgraded WWS (heeft 98 Avg Damage). 98x3=294 avg damage.

100 points in dex is 100%EnDam.
Een Bowazon haal gemakkelijk 300Dex dus 300%EnDam
dus 98+300%= 392x3=1176 avg damage.
Zonder AD = dat 784 avg

Dat nog met de lvl 15 venom (avg 315 posion damage 0.4 sec) en een max Guided Arrow (lvl20 +95% EnDam) is dat dus 98+395%=485x3=1455 + 315 posion damage 0.4 sec.
Zonder AD 970 avg + 315 posion damage 0.4 sec

Daarbij heeft de WWS 40% resist all, en resist is lastig te krijgen op een bowazon.
De 2 sox is nodig voor de IAS (2x sheal) en de lvl 15 venom krijg je van treachery runeword.
Dat het 25% ctc venom is, is niet erg. Daar heb je strafe skill voor :D

Als normal attack heb je gratis lvl 20 magic arrow en dat is altijd handig.
Geen arrows nodig en converts 20% naar magic damage. (80%physical+20% Magic)

Gloves lava gout voor de lvl 10 enchant (+101% AR) en extra fire damage en Goblin toe voor de crushing blow (25% hoog zat voor strafe) Met de equipment wat ik wil, heb ik 125% IAS dus een 8/2frame strafe, en een 8 frame normal/guided arrow. Zonder cat's eye amulet 105%ias en dat is dan een 8 frame normal/guided en een 9/2 frame strafe. (8/2 en 9/2 is een 2 frame strafe attack alleen de animatie om te starten (net als zeal) duurd 8 a 9 frames de rest van de pijlen komen als snelste attack er achter aan)

Met zo'n snelle attack rate kill je aardig en gaan de ctc items zeer vaak af, op mijn barb gaat de 2% enchant nog vaak af en hij heeft maar 40% ias met een 5 speed base weapon en concentrate :D

Zit alleen te twijfelen tussen hellmouth gloves (ctc meteor en firestorm) en cat's eye amulet.
Of lavagout en resist skills amulet/metalgrid.

Hellmouth geeft wel leuke vuurwerk af :D

Dus op lvl 75 heb je kans op
+/- 80% DS, 25% CB, 2% AD. 2% enchant of 4% firestorm en 2% meteor, 25% op lvl 15 venom en 5% kans op fade (60% res all) als je geraakt word.

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 26-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
rein17 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:47:
[...]

zie hier onder een uitleg van die dupe manier en wat het inhoud:
Bron: aan de quote Snarg te zien, komt ie van www.edgeofnowhere.cc maar is uiteraard al weer verwijdert...

[...]
dupe bug geeft alleen lag in 1 bepaalde game, niet aan andere games, en als je in je eentje een game maakt en die game heeft ping 1200 - 3500 dan komt dat echt niet doordat 1 of andere lul aan het dupen is, maar dat komt gewoon doordat de servers dan te druk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:07:

Summoner is ??? immune.

bij countess heb je niks aan mf he

en summoner is nergens immune voor, die gaat makkelijker liggen als de ventjes in de rest van arcane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Message me vanavond maar op account Flagg88
Heb een WWS liggen Hans (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:24:
Message me vanavond maar op account Flagg88
Heb een WWS liggen Hans (gratis).
Weeeeeeeeeeeeeeee :D
Hoeveel EnDam heeft die WWS bow ?

Snelte manier arcane is links boven en rechts onder toch ?
Summoner is idd makkie.

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 26-06-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:27:
[...]

Snelte manier arcane is links boven en rechts onder toch ?
Summoner is idd makkie.
zeker met lightning :)

Gefeli met je WWS! als ik tijd heb zal ik kijken of ik nog sheals heb liggen voor je (weet niet zeker of ik ze allemaal al heb opgecubed :X

@ Acht; ps Ikke is hans :o hij was Roy :+

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 26-06-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:39:
WWS is een bow die leuk is..
Deadly Strike op clvl (=2x damage) dus met lvl 75 heeft hij dus 75% kans op dubbele damage.
Samen met 1 skill point in Critical Strike (=2x damage) geeft 16% samen zou het dan (gokje want het is niet 75+16) 80 a 82% dubbele damage geven.

[...]

Dus op lvl 75 heb je kans op
+/- 80% DS, 25% CB, 2% AD. 2% enchant of 4% firestorm en 2% meteor, 25% op lvl 15 venom en 5% kans op fade (60% res all) als je geraakt word.
Volgens mij gaat het ergens mis...
Ten eerste zijn in hell veel monsters een % resist ik denk dat jou pijlen ook phisical dmg zijn?? Hoe dan ook wat voor dmg het ook is, als een moster daar 50% res tegen heeft en je gooit er amplify dmg overheen is het ineens -150% dan doe je dus niet 2 keer zoveel dmg, maar 3. Als de res nog hoger is, bv. 75% wordt het -25% waar je eerst dus 25% deed doe je nu 125% dus 5 keer zoveel
En als hij meer dan 100% heeft, wekt de curse maar voor 20% dus dan is de kans erg klein dat je hem onder de 100% kan krijgen dus of je ooit dmg gaat doen dan is de vraag. Maar gelukkig zijn er veel die niet immune zijn :P

En verder rune words kan je volgens mij alleen in items gebruiken die niet geel, groen, goud zijn. Dus volgens mij krijg je dat runeword niet bovenop je al mooie item.

Hoe dan ook klinkt als een leuke bow ama _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Added config array of skills for controlling tppk chicken (Tppk Skill Levels).
Vroeger heb ik een tijdje MH gebruikt, de laatste 2 jaar echter niet meer.
Door de dreiging van tppk overweeg ik sterk om het terug te gaan gebruiken.
Nu vraag ik me af of het wel 100% veilig is ivm ban, kan iemand dit even ophelderen en eventueel zijn eigen gebruikerservaringen met MH (voornl de tppk bescherming) posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
corpseflayer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:48:
[...]

Nu vraag ik me af of het wel 100% veilig is ivm ban, kan iemand dit even ophelderen en eventueel zijn eigen gebruikerservaringen met MH (voornl de tppk bescherming) posten?
TPPK?
is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:48:
[...]

Volgens mij gaat het ergens mis...
Ten eerste zijn in hell veel monsters een % resist ik denk dat jou pijlen ook phisical dmg zijn?? Hoe dan ook wat voor dmg het ook is, als een moster daar 50% res tegen heeft en je gooit er amplify dmg overheen is het ineens -150% dan doe je dus niet 2 keer zoveel dmg, maar 3. Als de res nog hoger is, bv. 75% wordt het -25% waar je eerst dus 25% deed doe je nu 125% dus 5 keer zoveel
En als hij meer dan 100% heeft, wekt de curse maar voor 20% dus dan is de kans erg klein dat je hem onder de 100% kan krijgen dus of je ooit dmg gaat doen dan is de vraag. Maar gelukkig zijn er veel die niet immune zijn :P

En verder rune words kan je volgens mij alleen in items gebruiken die niet geel, groen, goud zijn. Dus volgens mij krijg je dat runeword niet bovenop je al mooie item.

Hoe dan ook klinkt als een leuke bow ama _/-\o_
AD verlaagt resistance met -100% dus dan doe je op een monster 2x meer damage ;)
dus 50 resistance word -50% dus 2x meer damage dan dat je geen AD heb.

Voor Physical immunes heb je gratis lvl20 dus maxed Magic arrow ;)
80% physical en 20% magic damage. Met 300dex heb je 82 avg magic damage.
Niet veel maar voldoende, heb ook nog een harmony bow (runeword) geeft +65-150 fire, cold en lightning damag.

Treachery is een body armor en wordt gemaakt in een 3sox armor.
Defence is niet belangrijk, Bowazon vecht op afstand ;)

tppk = Town Portal People Killer.
Zeer naatje als ze dat doen op HC.
hoe ze het doen geen id.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 26-06-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
  • Laatst online: 04-08 16:05
Dalyxia schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:09:
[...]

dupe bug geeft alleen lag in 1 bepaalde game, niet aan andere games, en als je in je eentje een game maakt en die game heeft ping 1200 - 3500 dan komt dat echt niet doordat 1 of andere lul aan het dupen is, maar dat komt gewoon doordat de servers dan te druk zijn
ye dat klopt, het zijn de servers.

maar ik gaf antwoord op de vraag wat die glitch merc dupe was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:58:
[...]

AD verlaagt resistance met -100% dus dan doe je op een monster 2x meer damage ;)
dus 50 resistance word -50% dus 2x meer damage dan dat je geen AD heb.

Voor Physical immunes heb je gratis lvl Magic arrow ;)

Treachery is een body armor en wordt gemaakt in een 3sox armor.
Defence is niet belangrijk, Bowazon vecht op afstand ;)

tppk = Town Portal People Killer.
Zeer naatje als ze dat doen op HC.
hoe ze het doen geen id.
aah, ok, d8 het maar wist het niet zeker; was toch iets met een act 1 merc en dan zorgen dat de merc van het target tussen jouw merc en target in staat ofzo!?!?!

zal binnenkort ook eens een HC-char maken; wordt dan wel een sorc, want die IM daar word ik als melee-char helemaal schijtziek van :(

maak ik een full lightning mét álle synergies vol :) moet ik toch richtning de 20-25K lightning gaan :) Voor de gein eens met een act 3 cold-merc; kijken hoe dat speelt :)

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 26-06-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:04:
[...]

aah, ok, d8 het maar wist het niet zeker; was toch iets met een act 1 merc en dan zorgen dat de merc van het target tussen jouw merc en target in staat ofzo!?!?!

zal binnenkort ook eens een HC-char maken; wordt dan wel een sorc, want die IM daar word ik als melee-char helemaal schijtziek van :(

maak ik een full lightning mét álle synergies vol :) moet ik toch richtning de 20-25K lightning gaan :) Voor de gein eens met een act 3 cold-merc; kijken hoe dat speelt :)
heb je dan wel equipment voor HC ??
HC zijn ook de prijzen anders als je wilt traden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ja, ik speel hcl en ben al tientallen keren aangevallen door tppk's waardoor ik 1 keer een lvl 7x nec verloor.
Nu vroeg ik me af of maphack hiervoor een oplossing biedt en of het van MH al dan niet detecteerdbaar is door Blizzard.
/e/
Laat maar, blijkbaar moet je nu ook al betalen voor MH lol. :/

[ Voor 10% gewijzigd door peke op 26-06-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:10:
[...]

heb je dan wel equipment voor HC ??
HC zijn ook de prijzen anders als je wilt traden ;)
Sparen ;)

neeh, dat gaat vast lukken, gewoon speelstijl aanpassen, veel rennen en zo snel mogelijk tele scoren. Mana-per-kill items en resistitems zoeken, en pas daarna gaan voor +skill-items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:27:
[...]

Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Maak ook nix uit eigenlijk.
Verschil is niet groot.

91 of 98 avg damage bij een upped WWS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej,

Welke patch moet ik hebben om online te kunnen spelen?
En op welke server spelen jullie? Ik verveelde mij en heb toen
DB2 voor 5 euro gekocht >:) Denk ook dat ik TQ ga kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:42:
Heej,

Welke patch moet ik hebben om online te kunnen spelen?
En op welke server spelen jullie? Ik verveelde mij en heb toen
DB2 voor 5 euro gekocht >:) Denk ook dat ik TQ ga kopen _/-\o_
laatste patch staat in de ts en is 11.b die zou ik nemen als ik jou was. TQ??? als je de expansion bedoeld (LoD) dan zou ik dat doen ja, kost je een 10tje, en dat is het absoluut waard!

hebben ze meestal bij de dixons of MM wel. (zag hem gister toevallig bij de dixons in almere-stad ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:47:
[...]

laatste patch staat in de ts en is 11.b die zou ik nemen als ik jou was. TQ??? als je de expansion bedoeld (LoD) dan zou ik dat doen ja, kost je een 10tje, en dat is het absoluut waard!

hebben ze meestal bij de dixons of MM wel. (zag hem gister toevallig bij de dixons in almere-stad ;) )
D2:LoD moet je hebben om mee te spelen met ons.
DB2 (is dat Diablo 2 battle chest editie ?)

Kwakke01: TQ is Titan Quest nieuw spel die het zelfde speeld als D2.
Deze game is nieuw. Nadeel voor mij is dat deze niet een multiplayer realm heeft alla B.net.
Multiplayer kan wel maar dan op p2p basis/Lan. Maar het is niet het multiplayer gevoel die D2 wel heeft

Zie de Titan's Quest topic op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:55:
[...]

D2:LoD moet je hebben om mee te spelen met ons.
DB2 (is dat Diablo 2 battle chest editie ?)

Kwakke01: TQ is Titan Quest nieuw spel die het zelfde speeld als D2.
Deze game is nieuw. Nadeel voor mij is dat deze niet een multiplayer realm heeft alla B.net.
Multiplayer kan wel maar dan op p2p basis/Lan. Maar het is niet het multiplayer gevoel die D2 wel heeft

Zie de Titan's Quest topic op GoT
aha, thx, zal eff checke!
hmms; system reqs... 'k heb nog een amd900 waarop ik nu speel... Dat gaat dus niet lukken denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 26-06-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
corpseflayer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:13:
[...]

Ja, ik speel hcl en ben al tientallen keren aangevallen door tppk's waardoor ik 1 keer een lvl 7x nec verloor.
Nu vroeg ik me af of maphack hiervoor een oplossing biedt en of het van MH al dan niet detecteerdbaar is door Blizzard.
/e/
ik heb MH maar ik hoef niks t betalen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Idifix schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:38:
[...]

Maar je bent wel al 3x gehacked of zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
2x nie overdrijven

en jij weet ook wel door wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
vanmorgen begonnen aan m'n eerste hcl-char. een lightning-sorc hoe kan het ook anders :)

zit op lvl 6 en heb raven alvast gedaan.. dit wordt strakjes gewoon weer ouderwets met 't zweet in je handjes achter de compie; net zoals in de wat oudere games waarbij je bepaalde checkpoints moet halen om te kunnen saven (Halo 1&2 om maar wat te noemen). Dat zouden ze er van mij nog wel in mogen zetten :9 mss iets voor deeltje 3 ;) heb totaal geen gear, maar dat maakt het alleen maar leuker; vindt vanzelf wel wat :*)

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 27-06-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:37:
vanmorgen begonnen aan m'n eerste hcl-char. een lightning-sorc hoe kan het ook anders :)

zit op lvl 6 en heb raven alvast gedaan.. dit wordt strakjes gewoon weer ouderwets met 't zweet in je handjes achter de compie; net zoals in de wat oudere games waarbij je bepaalde checkpoints moet halen om te kunnen saven (Halo 1&2 om maar wat te noemen). Dat zouden ze er van mij nog wel in mogen zetten :9 mss iets voor deeltje 3 ;) heb totaal geen gear, maar dat maakt het alleen maar leuker; vindt vanzelf wel wat :*)
suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie miss ook wat screens van jullie characters?
wil ze wel is een keertje zien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Idifix schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:38:
[...]

quote:
corpseflayer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:13:
[...]

/e/

der zijn altijd mensen die zo stom zijn om der wel voor te betalen, zag je ook in cs "private cs cheats" for only 15$ u will get a unique vac undetected multihack

hahahahaha, dat soort dingen zijn dus echt altijd scams he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:06:
[...]

der zijn altijd mensen die zo stom zijn om der wel voor te betalen, zag je ook in cs "private cs cheats" for only 15$ u will get a unique vac undetected multihack

hahahahaha, dat soort dingen zijn dus echt altijd scams he
gaat er meestal om hoeveel tijd zij in het script hebben gestoken, zodat je je daar niet meer in hoeft te verdiepen. (dacht altijd dat maphack alleen de kaart toonde, maar da's dus bij lange na niet waar :?

wat nou als je alleen maar de kaart wil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:24:
hebben jullie miss ook wat screens van jullie characters?
wil ze wel is een keertje zien O-)
mja, als ik eraan toekom om zonder tegenzin diablo2 weer is op te starten

die lag heeft mij het plezier volledig ontnomen en helaas kan ik alleen maar savonds op de tijden wanneer de meeste lag is

+ mijn vriendin die ik sinds kort heb kost nogal wat tijd en heb ook al mijn porno moeten weggooien ^#*$@#^$, he waar ben ik toch aan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:17:
[...]

mja, als ik eraan toekom om zonder tegenzin diablo2 weer is op te starten

die lag heeft mij het plezier volledig ontnomen en helaas kan ik alleen maar savonds op de tijden wanneer de meeste lag is

+ mijn vriendin die ik sinds kort heb kost nogal wat tijd en heb ook al mijn porno moeten weggooien ^#*$@#^$, he waar ben ik toch aan begonnen
moet je voor 08:00 AM spelen, dan is 't rustig genoeg om zonder lag te spelen...

qua friendin,

...kost zekers veel tijd, zeker als ze dan ook nog eens in een ander dorp woont...

ben d'r maar mee getrouwd; ben ik in ieder geval van de reistijd af hé ;)

@haroldovic, zal binnenkort wel een paar plaatjes posten:

hier nog een van m'n used-to-be necro; die gaat als het goed is nu door het leven als Armageddon. BTW, Arjen, hoe bevalt ie???
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/me.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/trang_oul.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 27-06-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:22:
[...]

moet je voor 08:00 AM spelen, dan is 't rustig genoeg om zonder lag te spelen...

qua friendin,

...kost zekers veel tijd, zeker als ze dan ook nog eens in een ander dorp woont...

ben d'r maar mee getrouwd; ben ik in ieder geval van de reistijd af hé ;)

@haroldovic, zal binnenkort wel een paar plaatjes posten:

hier nog een van m'n used-to-be necro; die gaat als het goed is nu door het leven als Armageddon. BTW, Arjen, hoe bevalt ie???
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwen is nog wel erg kort dag, en dat dan alleen om een potje diablo te spelen? gaat met iets te ver nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:32:
[...]

trouwen is nog wel erg kort dag, en dat dan alleen om een potje diablo te spelen? gaat met iets te ver nog :P
...zeg je gewoon dat je met je frienden hebt afgesproken O-) dat hoeft toch niet persé IRL te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:41:
[...]

...zeg je gewoon dat je met je frienden hebt afgesproken O-) dat hoeft toch niet persé IRL te zijn ;)
ja, je vriendin "afzeggen" omdat je een computer spelletje wil spelen

nee bedankt, ik vind mijn vriendin daar eigenlijk veel te leuk voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu gewoon een SP character gemaakt.. online gaf foutmeldingen |:(
Ik ben necromancer, best wel chill ik heb 3 zulke skeletons om me heen lopen _/-\o_
Die hebben net Blood Raven vermoord :*) Maar als necromancer waar kan ik dan het beste
mn skill punten op zetten? Ik dacht zelf aan Energy en Dexterity? Ik wil me meer gaan
richten op de skeletons.. gewoon veel zetten op skeleton mastery B)

edit ; wat moet ik met items doen waar bij staat UNIDENTIFIED

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:37:
Ik ben necromancer, best wel chill ik heb 3 zulke skeletons om me heen lopen _/-\o_
Die hebben net Blood Raven vermoord :*) Maar als necromancer waar kan ik dan het beste
mn skill punten op zetten? Ik dacht zelf aan Energy en Dexterity? Ik wil me meer gaan

jammer dat online foutmeldingen geeft, want dat is wel het leukst
als necro kan je het beste geen punten in dex en enrg doen
dex = voor max block maar die haal je toch nooit
nrg = voor mana maar daar krijg je genoeg van als je lvl hoger wordt

je skills kan je het best verdelen onder skeletons en skeleton mastery

zorg dat je eerst 5 skels kan oproepen en daarna mastery maxen

met unidentified items moet je identifien met scrols of identify
of je moet een boek kopen waar je je scrols in kan stoppen
die heet tome of identify

ik hoop dat je weer wat verder komt en voor het verdelen van skills
kan je het beste even op internet een guide zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt, zal vanavond wel eens kijken of ik die errors kan fixen voor de MP _/-\o_

edit : kan het komen door een no cd die ik er overheen heb gegooit?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:54:
ok bedankt, zal vanavond wel eens kijken of ik die errors kan fixen voor de MP _/-\o_

edit : kan het komen door een no cd die ik er overheen heb gegooit?
zou kunnen

heeft ie de exe aangepast
als dat zo is dan komt het daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar jullie spelen hier ook allemaal met de uitbereiding erbij ofniet? anders moet ik die ook nog even kopen 8)7 en zijn er nog veel mensen actief op diablo 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:52:
maar jullie spelen hier ook allemaal met de uitbereiding erbij ofniet? anders moet ik die ook nog even kopen 8)7 en zijn er nog veel mensen actief op diablo 2?
volgens mij speelt iedereen hier Lord of Destruction (de uitbreiding) maar Diablo 2 kan ook online gespeeld worden. Let wel dat je een "orginele" CD moet hebben omdat de key je toegang geeft. Dat kan natuurlijk ook een foutmelding geven :?

Verder voor 10 Euro heb je de uitbreiding en het is wel een stuk uitgebreider kwa verzameling spullen die je kan gebruiken. En volgens mij is de verzamelwoede van spulletjes wat het spel zo leuk maakt. Want uitspelen is niet echt een grote opgave online.

En nog even over die screenshots van de chars. Ja dat is natuurlijk leuk, maar wil je die dan met of zonder stats van de items? Want met is wel heel wat werk en zonder zegt helemaal niks. Ik zou zeggen als je leuke items wil zien kijk eens op The Arreat Summit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
ik ben net een sorcje begonnen voor de mf maar ik weet nog niet wat voorn soort sorc ik wil.

lightning: veel dmg maar wat run je ermee??
cold: leuk. Welke skills? Orb is zwak maar snel en blizzard is sterk maar langzaam.
Fire: Donders saai vanwege de vele fire immunes op hell.

Iemand andere suggesties? het moet wel sterk zijn aangezien ik puur voor MF ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Idifix schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:09:
ik ben net een sorcje begonnen voor de mf maar ik weet nog niet wat voorn soort sorc ik wil.

lightning: veel dmg maar wat run je ermee??
cold: leuk. Welke skills? Orb is zwak maar snel en blizzard is sterk maar langzaam.
Fire: Donders saai vanwege de vele fire immunes op hell.

Iemand andere suggesties? het moet wel sterk zijn aangezien ik puur voor MF ga.
lastige vraag 8)

als je dus, zoals je zegt, puur voor MF gaat, zou ik toch fire sorc nemen, gewoon omdat je dan lekker andy en meph kan runne :)
cold (denk dan aan blizz) is ook erg leuk daarvoor
en lightning zou ik nemen (moet hij wel erg hoog lvl zijn hoor) als je speciaal countess wilt MF'en

als je eenmaal zover bent dat je een hammerdin kan maken, zou ik dat cker doen, omdat deze gewoon geen last heeft van imunes en stukke meer life/block kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:37:

zoals ook frunz schreef, zou ik idd GEEN punten in dex of energy stoppen, dus ook echt niets!
genoeg in str, zodat je je gear precies kan dragen en de rest allemaal in vitality gooien,
dit lijkt misschien beetje overdreven in het begin, maar als je eenmaal op nightmare of hell komt, ben je blij dat je het gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
rein17 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:51:
[...]

lastige vraag 8)

als je dus, zoals je zegt, puur voor MF gaat, zou ik toch fire sorc nemen, gewoon omdat je dan lekker andy en meph kan runne :)
cold (denk dan aan blizz) is ook erg leuk daarvoor
en lightning zou ik nemen (moet hij wel erg hoog lvl zijn hoor) als je speciaal countess wilt MF'en

als je eenmaal zover bent dat je een hammerdin kan maken, zou ik dat cker doen, omdat deze gewoon geen last heeft van imunes en stukke meer life/block kan hebben
wordt dus fire.

equip heb ik op dit mom

2x nagel (24% & 28%)
skullders (perfect topaz)
shako (perfect topaz)
chance guards 35%
goldwrap
30% mf amu
lidless

mis nog:
occu
wartravelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

corpseflayer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:48:
[...]

Hoi mensen trouwens, zoals je ziet ben ik druk aan het afstuderen

Ik gebruik Sting's Maphack voor rushes enzo, het voordeel daarvan is dat hij de mogelijkheid heeft om 1x heel eventjes de map op te halen en dan weer te disablen. Je hebt dus geen maphack draaien, en de kans op detectie is ontzettend klein.

Toevallig gisteren heel even zitten diablo-en en die lag is niet normaal meer. Ik had ff iemand Hell Ancients Q gegeven in een 8 player game, en mijn hammerdin overleefde de 5 seconde lag maar NET. Ik stond gewoon op goed geluk hammers te spammen en 10 seconden later waren ze dood en had ik nog 50 leven ofzo.

Het komt volgens mij trouwens WEL door het Gmerc dupen Mephrapen. Beiden veroorzaken inderdaad in de game enorme lag, maar ook enorme serverbelasting tov een normale game. Daardoor heeft de server minder tijd voor de andere games, waardoor die ook gaan laggen.

[ Voor 28% gewijzigd door M_V op 27-06-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
Damn, dat dueleren is echt leuk :D
mn necro is eindelijk af (na talloze join bugs en baalruns die geen vervolg hebben..)
met de stats:

Lvl: 84 (91 is nodig om alles max te hebben)
Life: 2146 (das met bo)
Mana: 1009
Bone Spirit lvl 48 dmg: 4681-4981
Bone Spear lvl 48 dmg: 4799-5038

ik weet het, et zal jullie niet echt boeie, maar ik ben dr toch wel beetje trots op :Y) _/-\o_

dus vanaf nu, zin in een duel? :9 :P team of 1 vs 1 :D kvind alles leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Message Flagg88 maar eens, lijkt me leuk. :)
Ben pas net begonnen met duellen, dus kan ik nog wat leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
zoo...gisteren eindelijk diablo2lod eens uitgespeeld. En dan ook echt uitgespeeld op hell :) Ik ben er redelijk trots op om het zonder boosts en al die meuk te doen. Gewoon samen met huisgenoot vanaf zippie beginnen :)

Maarja, volgens mij doen sommige in dit topic dat voor hun ontbijt :+

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
armageddon_2k1 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:41:
zoo...gisteren eindelijk diablo2lod eens uitgespeeld. En dan ook echt uitgespeeld op hell :) Ik ben er redelijk trots op om het zonder boosts en al die meuk te doen. Gewoon samen met huisgenoot vanaf zippie beginnen :)

Maarja, volgens mij doen sommige in dit topic dat voor hun ontbijt :+
gefeli! leuk dat je nu ook eindelijk champion-af bent :)

ben nu met m'n hardsorc solo aan 't einde van act 1 gekomen (lvl 12) moet alleen andy nog eff, en dan kan ik naar act 2 moet wel zeggen dat het al een aantal keer kiele kiele was (de smith bv. die slaat redelijk hard en rent ook zo...) Maar goed, 'k heb nu iig lightning, en over 6 lvls tele, dat zal een stuk schelen. alvast een puntje in frozen armor gestopt; alle beetjes helpen nietwaar...

ga nu eerst even wat lvls scoren voordat ik Andy doe... denk dat dat wel verstandig is ;)

zo rond lvl 18 naar act 2 vindt ik wel mooi... dan kan ik die scarabs wss wat beter hebben.

-edit- ik speel 's morgens trouwens met meer dan 40fps; da's voor mij prima te doen. Met 1 mb down zal het zowiezo niet veel sneller gaan denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:28:
[...]

gefeli! leuk dat je nu ook eindelijk champion-af bent :)

ben nu met m'n hardsorc solo aan 't einde van act 1 gekomen (lvl 12) moet alleen andy nog eff, en dan kan ik naar act 2 moet wel zeggen dat het al een aantal keer kiele kiele was (de smith bv. die slaat redelijk hard en rent ook zo...) Maar goed, 'k heb nu iig lightning, en over 6 lvls tele, dat zal een stuk schelen. alvast een puntje in frozen armor gestopt; alle beetjes helpen nietwaar...

ga nu eerst even wat lvls scoren voordat ik Andy doe... denk dat dat wel verstandig is ;)

zo rond lvl 18 naar act 2 vindt ik wel mooi... dan kan ik die scarabs wss wat beter hebben.

-edit- ik speel 's morgens trouwens met meer dan 40fps; da's voor mij prima te doen. Met 1 mb down zal het zowiezo niet veel sneller gaan denk ik
lvl tot 16 - 18 met tristruns en catacombs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:50:
[...]

lvl tot 16 - 18 met tristruns en catacombs ;)
Yep, zit nu op jail 1 WP (met al 27% mf B) ) en echte noob-gear. 'k heb niet eens een fatsoenelijke stok, lache joh!! moet je ook es proberen... Zijn er vanaaf nog mensen online btw?? wil wel wat rushes doen op normal/nm/hell Act 1/2/3 met m'n sorc...

-edit- oeps, d8 dat ik [edit] had gedaan... :z

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Yep, zit nu op jail 1 WP (met al 27% mf B) ) en echte noob-gear. 'k heb niet eens een fatsoenelijke stok, lache joh!! moet je ook es proberen... Zijn er vanaaf nog mensen online btw?? wil wel wat rushes doen op normal/nm/hell Act 1/2/3 met m'n sorc...

-edit- oeps, d8 dat ik [edit] had gedaan... :z
Vanaaf, geen id of ik er ben :D
Maar wil mijn nieuwe bowazon snel op lvl 66 hebben.
Is nu 16 :D

Heb namelijk alles compleet.
WWS 2x sheal, Razortail,Talmask,Raven frost,Lavagout/LoH,Goblin Toe en Higlord's Wrath Amu (Thx BLOM :D) Dan rest mij alleen nog maar een carrion wind en treachery :D

Wellicht dat ik de wws zelfs met 1 sheal kan doen, heb namelijk dan 105% IAS en 1 socked over voor een EnDam jewel of een UM (20% OpenWound) Zo heb ik 1na snelste normal attack rate en 1na snelste stafe attack, 8frame normal en 9/2frame strafe

Next breakpoint is 200% ias voor een 7frame en 116% voor een 8/2strafe.

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 28-06-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf, geen id of ik er ben :D
Maar wil mijn nieuwe bowazon snel op lvl 66 hebben.
Is nu 16 :D

Heb namelijk alles compleet.
WWS 2x sheal, Razortail,Talmask,Raven frost,Lavagout/LoH,Goblin Toe en Higlord's Wrath Amu (Thx BLOM :D) Dan rest mij alleen nog maar een carrion wind en treachery :D

Wellicht dat ik de wws zelfs met 1 sheal kan doen, heb namelijk dan 105% IAS en 1 socked over voor een EnDam jewel of een UM (20% OpenWound) Zo heb ik 1na snelste normal attack rate en 1na snelste stafe attack, 8frame normal en 9/2frame strafe

Next breakpoint is 200% ias voor een 7frame en 116% voor een 8/2strafe.
You're welcome... tijdje niet geweest, dag mensjes :D (en andere wezens, anders discrimineer ik weer ;) ) Als ik er vanavond ben wil ik je best ff naar hell rushen. Let wel... met te veel lag ben ik binnen 5 minuten weer weg! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:20 . Reden: had quote ] weggehaald... stomme ik... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:19:
[...]

You're welcome... tijdje niet geweest, dag mensjes :D (en andere wezens, anders discrimineer ik weer ;) ) Als ik er vanavond ben wil ik je best ff naar hell rushen. Let wel... met te veel lag ben ik binnen 5 minuten weer weg! :+
heej blom, long time no see :+

lag is de laatste tijd echt een spelbreker ja...

@dedl; die carrions zitten als het goed is nog steeds op de mules... zal wel eff kijken vanaaf...

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:
[...]

heej blom, long time no see :+

lag is de laatste tijd echt een spelbreker ja...

@dedl; die carrions zitten als het goed is nog steeds op de mules... zal wel eff kijken vanaaf...
Mooi dan alleen nog een LEM ;) voor treachery..

Die lag komt bij mij voornamelijk voor op mijn sorc :S
Klink vreemd is ook vreemd, Mijn barb en bowazon (1ste) hebben niet veel problemen met lag.
Gister een aantal baal runs gedaan, de games die ik maakte met mijn sorc waren 8-10 laggy en men andere chars maar 2-10 ofzo.

Lagg op mijn sorc, andere char geen lag :S weer naar sorc lag andere char geen lag :S weer met sorc lag weg volgende game LAG andere char lag weg, en ga zo maar door wel steeds een nieuwe game maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:59:
[...]

Mooi dan alleen nog een LEM ;) voor treachery..

Die lag komt bij mij voornamelijk voor op mijn sorc :S
Klink vreemd is ook vreemd, Mijn barb en bowazon (1ste) hebben niet veel problemen met lag.
Gister een aantal baal runs gedaan, de games die ik maakte met mijn sorc waren 8-10 laggy en men andere chars maar 2-10 ofzo.

Lagg op mijn sorc, andere char geen lag :S weer naar sorc lag andere char geen lag :S weer met sorc lag weg volgende game LAG andere char lag weg, en ga zo maar door wel steeds een nieuwe game maken.
da's heel vreemd... heb voornamelijk lag met al m'n chars :X
maakt bij mij niet uit of het met m'n sorc of pally is...

lem... paar countesjes doen en hopen op geluk dan maar...

mss dan maar jouw game joinen :D

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:13:
[...]

da's heel vreemd... heb voornamelijk lag met al m'n chars :X
maakt bij mij niet uit of het met m'n sorc of pally is...

lem... paar countesjes doen en hopen op geluk dan maar...

mss dan maar jouw game joinen :D
heb connecties bij blizzard ;)
Het viel mij tenminste gister op dat lag gebeuren.
Hoop dat ze het snel fixen, want als je niet lekker kan spelen wat voor een plezier heb je dan nog.
Wellicht dat je in de tussen tijd dat je zo lagged nieuwe woordjes kan verzinnen ;)

Hopelijk vind ik de lem snel, heb geen zin in 10 games maken en er maar 2 te kunnen spelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 28-06-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:16:

heb connecties bij blizzard ;)
Het viel mij tenminste gister op dat lag gebeuren.
Hoop dat ze het snel fixen, want als je niet lekker kan spelen wat voor een plezier heb je dan nog.
Wellicht dat je in de tussen tijd dat je zo lagged nieuwe woordjes kan verzinnen ;)

Hopelijk vind ik de lem snel, heb geen zin in 10 games maken en er maar 2 te kunnen spelen :D
Bleehhh countess runs... Hoogste wat ooit bij mij viel was een Ko... daarna alleen nog maar voor de key's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:22:
[...]

Bleehhh countess runs... Hoogste wat ooit bij mij viel was een Ko... daarna alleen nog maar voor de key's.
waar haal je nu je runes vandaan dan???

wil best rune-runs doen, maar heb alleen countess als definite drop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:16:
[...]

Anders message vanavond maar weer Flagg88
Heb nog wel een Lem rune als je wilt.

Weet niet helemaal zeker alleen of ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:32:
[...]

waar haal je nu je runes vandaan dan???

wil best rune-runs doen, maar heb alleen countess als definite drop...
Mf-en en de gevonden items traden. Ook de skiller grand charms doen het lekker, je krijgt er vaak minimaal pul voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:05:
[...]

Mf-en en de gevonden items traden. Ook de skiller grand charms doen het lekker, je krijgt er vaak minimaal pul voor.
dacht dat je niet van traden hield..

thx acht =)
zal je whisperen als ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:21:

dacht dat je niet van traden hield..
People change... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
terror keys traden vanaaf voor hates?? ;)

traden duurt alleen altijd zo lang. vaak al countess/pindle/whatever gedaan voordat iemand m'n game joined. en dan moet je maar geluk hebben of tie het item idd wil hebben, of dat het weer een is die alles gratis wil...

doe mij maar gewoon pg's of runes, die raak je tenminste kwijt...

[ Voor 45% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
12 games gemaakt net, 1tje werkte voor 3 minuten, toen ping 4266

daarna KANKER BATTLE.NET lopen spammen en nu tempban te pakken

dat werkt nog wel snel dus

pfff, het is gewoon niet leuk meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:51:
12 games gemaakt net, 1tje werkte voor 3 minuten, toen ping 4266

daarna KANKER BATTLE.NET lopen spammen en nu tempban te pakken

dat werkt nog wel snel dus

pfff, het is gewoon niet leuk meer :(
hhmmmzz,

heb er net 1 geprobeerd te openen.... failed to join..

2e poging: yes, we're in... 60ping @ 45fps, ziet er goed uit. nu nog spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:19:
[...]

hhmmmzz,

heb er net 1 geprobeerd te openen.... failed to join..

2e poging: yes, we're in... 60ping @ 45fps, ziet er goed uit. nu nog spelen...
ALS iemand NU in game h2//h2 wil gaan en 2 sheals, een tal en een pg wil saven, ben ik weer blij...
krijg een error dat de server eruit ligt :(

oef, even opnieuw D2 opstarten en hij was er nog.
Dedl, 'k heb sheals voor je ;)

-edit 2-

vanmorgen m'n eth insight even overnieuw gedaan... doet nu 854 dam, maar heeft maar een lvl 14 aura en +2 critical strike... wordt wss weer een nieuwe proberen.. eff weer een solletje scoren en dan proberen we het gewoon nog een keer..

heb trouwens vanmorgen nog een poging gedaan om 2 sessies op 1 pc te draaien, en ik ben er geloof ik uit (moet nog testen though)

stap 1:
volledige install van D2 +LoD en test het (wordt er automatisch patch 1.11 geinstalleerd)
stap 2:
copieeër de hele folder van d2 naar een andere locatie.
stap 3:
uninstall D2
stap 4:
Installeer D2 +LoD opnieuw met je 2e key-set en test. (wordt er automatisch patch 1.11 geinstalleerd)

als je nu elke keer eerst de geinstalleerde game draait, en dan de gecopieërde, zou het moeten werken. Als je het andersom doet, dan krijg je de melding dat er al een versie loopt van D2.
Ik kreeg iig bij deze setup alleen nog de melding dat de keys in gebruik waren door een andere user, (had toen blijkbaar 2x dezelfde gebruikt 8)7 ; heb ze nu maar gemarkt...)
BTW, ik doe de install van A en B uit verschillende drives, zodat ik zonder welke patch dan ook kan spelen.

edit 3

Heb gister -thanx battle.net - m'n erste hc-char verkloot dankzij de lag. stond een secondje of 6 stil. ik nog op de rejuvs rammen, maar het mocht niet baten... was gelukkig pas lvl 14, maar toch zonde van de tijd...

@dalyxia: kijken wie de hoogste ping haalt :+ ik had vanochtend eff 39xx, en de game liep door 8)

[ Voor 81% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister de game van mij liep goed.
Vanaf 21:30 tot 23:20 ;)
Samen met kwakke en zorewin.

Ben nu lvl 20 geworden :D
Nu nog snel een paar cows en dan baal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
@kwakke
wat doe je eigenlijk met de insights die je overhoudt
want ik ben nog op zoek naar 1tje en de stats maken
mij niet zoveel uit
dus als je er nog 1 over hebt hoor ik wel wat je er voor
wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gister ging het een stuk beter met het battlenet, hoewel het nog steeds niet 100% in oorde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:31:
@kwakke
wat doe je eigenlijk met de insights die je overhoudt
want ik ben nog op zoek naar 1tje en de stats maken
mij niet zoveel uit
dus als je er nog 1 over hebt hoor ik wel wat je er voor
wilt hebben
de vorige heeft dedl ;) was een cv, dus daar heb je wel 210 stv voor nodig... ( heb evt nog wel een 3amethist deamonhead met +24 str). Ik geef ze weg dus... neemt teveel ruimte in om ze te bewaren ;)

maar deze eth heb ik gewoon met een hel en een tp-scroll leeg gemaakt...

als ik nog een 4s pole vind zal ik hem wel voor je vasthouden...

gister na 9 en idd geen problemen, maar toen had ik m'n HC-char dus al begraven...

iemand nog een 5s -eeeh d8 phase, maar kan ook crystal zijn- nodig??

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulluk
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:44:
[...]

ALS iemand NU in game h2//h2 wil gaan en 2 sheals, een tal en een pg wil saven, ben ik weer blij...
krijg een error dat de server eruit ligt :(

oef, even opnieuw D2 opstarten en hij was er nog.
Dedl, 'k heb sheals voor je ;)

-edit 2-

vanmorgen m'n eth insight even overnieuw gedaan... doet nu 854 dam, maar heeft maar een lvl 14 aura en +2 critical strike... wordt wss weer een nieuwe proberen.. eff weer een solletje scoren en dan proberen we het gewoon nog een keer..

heb trouwens vanmorgen nog een poging gedaan om 2 sessies op 1 pc te draaien, en ik ben er geloof ik uit (moet nog testen though)

stap 1:
volledige install van D2 +LoD en test het (wordt er automatisch patch 1.11 geinstalleerd)
stap 2:
copieeër de hele folder van d2 naar een andere locatie.
stap 3:
uninstall D2
stap 4:
Installeer D2 +LoD opnieuw met je 2e key-set en test. (wordt er automatisch patch 1.11 geinstalleerd)

als je nu elke keer eerst de geinstalleerde game draait, en dan de gecopieërde, zou het moeten werken. Als je het andersom doet, dan krijg je de melding dat er al een versie loopt van D2.
Ik kreeg iig bij deze setup alleen nog de melding dat de keys in gebruik waren door een andere user, (had toen blijkbaar 2x dezelfde gebruikt 8)7 ; heb ze nu maar gemarkt...)
BTW, ik doe de install van A en B uit verschillende drives, zodat ik zonder welke patch dan ook kan spelen.

edit 3

Heb gister -thanx battle.net - m'n erste hc-char verkloot dankzij de lag. stond een secondje of 6 stil. ik nog op de rejuvs rammen, maar het mocht niet baten... was gelukkig pas lvl 14, maar toch zonde van de tijd...

@dalyxia: kijken wie de hoogste ping haalt :+ ik had vanochtend eff 39xx, en de game liep door 8)
Waarom gebruik je niet D2loader? dan heb je niet 2x2GB aan d2 op je pc staan ;)
met d2loader is er de mogelijkheid een code ( -mpq cdkey.mpq) toe tevoegen aan je parameter line en op deze manier met meerdere cd keys te spelen vanuit 1 instalatie van d2

verder uitleg moet te vinden zijn op internet, zo niet, zal ik wel even een blik werpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal D2 ook weer eens uit de kast halen, heb niet meer gespeeld sinds 1.09, is er veel veranderd sindsdien? heb wel weer zin om op HC te ouwehoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Heb gister -thanx battle.net - m'n erste hc-char verkloot dankzij de lag. stond een secondje of 6 stil.
Daarom speel ik altijd met de ping zichtbaar, zodra deze te hoog wordt safe + exit ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ja snapte al niet wat ik met die insight moest :D
Maar hij is er nog dus zeg maar wat ik er mee moet kwakke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh btw een vraagje hoe kan je je ping zien? ik heb dit geweten maar het is te lang geleden dat ik heb gespeelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:53:
[...]

Daarom speel ik altijd met de ping zichtbaar, zodra deze te hoog wordt safe + exit ik.
Ja, helaas moet ik vandaag de dag in hell normal ladder ook zo spelen, want ik verlies gewoon teveel XP als ik dood ga.

Verder had ik nog even een oproep aan iedereen >:) Ben nu met me summoning necro lekker door hell aan het banjeren, kan nu gelukkig van act1 t/m act5 overal zonder problemen lopen zolang ik maar een army opbouw ergens in act1. Maar zo'n eth. 4 soc polearm met een behoorlijke dmg ben ik helaas nog niet tegengekomen. Mocht iemand zo'n uberding vinden en er niks mee doen, ik wil hem graag hebben, wil er zelfs nog wel een aantal Pgems voor geven als dat nodig is. Ik wil namelijk een Pride gaan maken (ik heb alleen nog maar de io rune, dus haast heeft het niet) Deze moet op mijn merc en mijn necro helemaal godly maken, ik heb nu skaletjes die zo'n 1050 Dmg doen, dan gaat daar nu de might overheen van mijn merc. En met die lvl 18 concentration moeten ze wel een 4 a 5 K dmg gaan doen. Heb er nu nog maar 13, maar met nog een paar skillers en die necro boots, 2 soj's en een +1 all skills belt. ben ik helemaal niet meer te houden. Ik heb laatst in een 8 player game redelijk simpel door de eerste gebieden van act 5 kunnen lopen terwijl alle andere 7 spelers ergens in act 2 zaten.

Hopelijk is deze build straks sterk genoeg om die uber tristram dinges te doen. Mijn zwager had laatst 3 sleutels en toen hebben we met 1 cold sorc (lvl 88), 1 java ama (lvl85) en mijn necro (toen nog lvl 81, nu al 86) Met heel veel moeite Izual kunnen killen, maar een groter probleem waren die andere gasten, die lords. Immune voor 5 van de 6 mogelijke manieren om dmg te doen. En zonder een beetje mazzel tele naar Izual waren we er nooit in geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

rein17 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:51:
[...]

Waarom gebruik je niet D2loader? dan heb je niet 2x2GB aan d2 op je pc staan ;)
met d2loader is er de mogelijkheid een code ( -mpq cdkey.mpq) toe tevoegen aan je parameter line en op deze manier met meerdere cd keys te spelen vanuit 1 instalatie van d2

verder uitleg moet te vinden zijn op internet, zo niet, zal ik wel even een blik werpen
Dit lijkt me een goede reden waarom ik het niet zou gebruiken

Q. Will I get banned for using D2Loader / is D2Loader detectable?

A. Ask Blizzard. So far to my knowledge, no one has ever been banned for using D2Loader by itself. However, it is a 3rd party modification and thus against the EULA to use. D2Loader is trivial for Blizzard to detect with their new hack detection system in v1.11 (Warden), so they could very easily detect and ban anyone using it. It's really up to them, I have no idea. You take a risk as with any 3rd party hacks. I assume no responsibility for any lost accounts, cdkeys, etc.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Derr_Hans schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:
Ja snapte al niet wat ik met die insight moest :D
Maar hij is er nog dus zeg maar wat ik er mee moet kwakke ;)
ik wou heb in m'n stash gooien, maar ie werd dus geclosed terwijl ik dat ding in de lucht had zweven. Mijn inventory was vol, dus als ik hem had laten droppen, had een van die andere gastjes hem wss gepakt... 'k heb op dit moment geen andere chars waarmee ik speel, dus als je hem niet nodig hebt, en frunz kan hem dragen (evt. met 3ameth-deamonhead) dan mag je hem aan frunz geven. Anders wil ik hem wel terug; zal vast nog wel een nieuw char maken die ik op lvl 30 ofzo hou om wat sneller rushes normal te kunnen geven ;)

d2loader heb ik, maar op de een-of andere manier krijg ik het schermpje niet waarin ik BEIDE cd-keys kan wijzigen...
dus dan maar zo, weg van de minste weerstand hé

@corpseflayer:
Ik had hem dus aan het pingen, alles ging goed, totdat ik een kamer binnenwandelde in de cathecombs met van die lightning beesies (een stuk of 15) en zo'n shaman met minions... toen schoot ie in 1 keer omhog en stond ik er voor joker bij... met een lvl 14 char met ABSOLUUT geen def/resist is 't dan snel gedaan...

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:
[...]

ik wou heb in m'n stash gooien, maar ie werd dus geclosed terwijl ik dat ding in de lucht had zweven. Mijn inventory was vol, dus als ik hem had laten droppen, had een van die andere gastjes hem wss gepakt... 'k heb op dit moment geen andere chars waarmee ik speel, dus als je hem niet nodig hebt, en frunz kan hem dragen (evt. met 3ameth-deamonhead) dan mag je hem aan frunz geven. Anders wil ik hem wel terug; zal vast nog wel een nieuw char maken die ik op lvl 30 ofzo hou om wat sneller rushes normal te kunnen geven ;)

d2loader heb ik, maar op de een-of andere manier krijg ik het schermpje niet waarin ik BEIDE cd-keys kan wijzigen...
dus dan maar zo, weg van de minste weerstand hé
Heb zelf ook al een CV insight, hij is nog te zwaar met een lvl 16 aura en 6 critical strike en +/- 240endam dus iets beter als de jouwe.

Hij neemt wel wat ruimte in, maar heb wel chars waar ik niet mee speel.
Dump hem daar wel. Totdat hij word opgehaald :D

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 29-06-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:27:
[...]

Ja, helaas moet ik vandaag de dag in hell normal ladder ook zo spelen, want ik verlies gewoon teveel XP als ik dood ga.

...
Hopelijk is deze build straks sterk genoeg om die uber tristram dinges te doen. Mijn zwager had laatst 3 sleutels en toen hebben we met 1 cold sorc (lvl 88), 1 java ama (lvl85) en mijn necro (toen nog lvl 81, nu al 86) Met heel veel moeite Izual kunnen killen, maar een groter probleem waren die andere gasten, die lords. Immune voor 5 van de 6 mogelijke manieren om dmg te doen. En zonder een beetje mazzel tele naar Izual waren we er nooit in geslaagd.
izual is een eitje met m'n pally, alleen die lords met IM; vorige keer daar echt wel 10 keer dood gegaan zij casten, ik zeal, esc drukken teruglopen, zij casten ... etc. maar volgens mij zijn die lords niet LI, dus ik kan je wel helpen; doe ik het eerste gedeelte met m'n sorc, dan terugkomen met me pally...

@drchop: gewoon '/fps' intypen...

[ Voor 37% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah goed om te weten dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met m'n sorcie wel een keer mee naar de ubers, heb 't nog nooit gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:39:
[...]

izual is een eitje met m'n pally, alleen die lords met IM; vorige keer daar echt wel 10 keer dood gegaan zij casten, ik zeal, esc drukken teruglopen, zij casten ... etc. maar volgens mij zijn die lords niet LI, dus ik kan je wel helpen; doe ik het eerste gedeelte met m'n sorc, dan terugkomen met me pally...

@drchop: gewoon '/fps' intypen...
Helaas is de game nauwelijks meer "veilig" te spelen zonder /fps dus die tip is zeker goed vor iedereen die hem nog niet kende.

En wat een pala betreft, ik lees hier en daar verhalen dat je het makkelijk in je eentje kan als pala. Maar snappen doe ik dat niet, want alleen als je geluk hebt zijn er niet teveel monsters in de buurt van de eind bazen. En dat die met je hammer zo neer gaan zal best. Maar hoe je dan die bazen na de eerste 3 moet doen? die uber gasten, van horen zeggen begrijp ik dat ze daar met z'n 3en zitten en dat er 1 bij is die dus monsters blijft maken. Die kan je met je pala toch simpelweg niet raken? of mis ik iets wat een super pala kan naast die hamer?

[edit]
PS als iemand een rush moet op Normal of Nightmare, mijn fire sorc kan uren achter elkaar blijven tele-en zonder dat de mana ook maar een beetje op gaat. Zelfs als ik geraakt wordt door mana burn, komt de mana er sneller bij dan ik nodig heb met casten / tele-en. Nu is ie nog niet uit NM dus echt super sterk is ie niet, maar wel lekker snel. Ik ben redelijk vaak snachts actief, dus mocht iemand een nieuwe char maken ofzo, help ik graag even, ook voor NM is dit lekker snel. In hell kan ik ook wel helpen met me necro, denk niet dat er problemen zullen zijn, maar dan moet het wel redelijk lag-vrij zijn. Niet omdat je met die necro snel dood gaat, lag is met een summoning necro waarschijnlijk veel minder erg dan met andere omdat mijn skaletjes ook "mee"laggen. Maar echt leuk speelbaar is het dan zeker niet meer, omdat een summoning necro van zichzelf al redelijk veel vertraging veroorzaakt. En met een fps van 2 tot 4 is het niet leuk meer...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:38:
[...]

Helaas is de game nauwelijks meer "veilig" te spelen zonder /fps dus die tip is zeker goed vor iedereen die hem nog niet kende.

En wat een pala betreft, ik lees hier en daar verhalen dat je het makkelijk in je eentje kan als pala. Maar snappen doe ik dat niet, want alleen als je geluk hebt zijn er niet teveel monsters in de buurt van de eind bazen. En dat die met je hammer zo neer gaan zal best. Maar hoe je dan die bazen na de eerste 3 moet doen? die uber gasten, van horen zeggen begrijp ik dat ze daar met z'n 3en zitten en dat er 1 bij is die dus monsters blijft maken. Die kan je met je pala toch simpelweg niet raken? of mis ik iets wat een super pala kan naast die hamer?
pala != hammerdin

Denk dat je iets gemist heb.

De pala's die solo'en dat zijn smiters. en aangezien je met smite wel raakt, en die gasten redelijk snel kan killen heb je niet veel last ban de minions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
[...]

een pala kan smiten en samen met life tap kan je dan eigenlijk niet dood
je slaat ongeveer 3 keer per seconde en dan krijg je per slag 50% van de
dmg die je doet terug als leven en geloof dat iets van 4K dmg wel kan
meestal hebben ze dan ook nog veel resist

het enige probleem met smiten is eigenlijk izzy zoals al werd gezegd,
omdat de beeste er omheen nog wel een iron maiden casten, maar
voorderest kan je met een smiter gemakkelijk de ubers doen

en zoals de post hierboven een smiter heeft geen last van attack rating
hij raakt altijd als je naast een mannetje staat

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 29-06-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, dank voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Smite met CB en GRIEF runeword.
En uiteraad een leuke smite shield ;)

Smite ignore's defence dus altijd hit.
CB haalt een helehoop life weg.
Grief add een helehoop damage op jouw smite damage.
Open Wound helpt ook met smiten ;) -edit-

Zorg voor minimaal 50% CB en samen met grief moet het gaan :D
Helaas is een perfecte grief zeeeeeer veeeeeel ists waard, zag er net 1 van 10 ists ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 29-06-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:44:
[...]

een pala kan smiten en samen met life tap kan je dan eigenlijk niet dood
je slaat ongeveer 3 keer per seconde en dan krijg je per slag 50% van de
dmg die je doet terug als leven en geloof dat iets van 4K dmg wel kan
meestal hebben ze dan ook nog veel resist

het enige probleem met smiten is eigenlijk izzy zoals al werd gezegd,
omdat de beeste er omheen nog wel een iron maiden casten, maar
voorderest kan je met een smiter gemakkelijk de ubers doen

en zoals de post hierboven een smiter heeft geen last van attack rating
hij raakt altijd als je naast een mannetje staat
... heb dus een zealer die ook kan smiten, maar da's duidelijk een secundary skill... maar met zeal en 15% LL ga ik eigenlijk alleen dood op Physical immunes en ubermeph... dies niet leuk :(
kan je die ubers trouwens ook stunnen??

moet je wel eerst de runes voor grief hebben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 29-06-2006 16:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste