dat was ik, mja ik heb zat van die fal runes, hel heb ik er ook nog wel 4 of 5 van en thul en eth zijn niet lastig te vinden bij countess, ko is wat lastiger, die heb ik al een tijdje niet meer gezien, heb toevallig ook nog een (non eth) 5sox superior Colossus Voulge (9% ED) gevonden gisteren dus kan hem daar misschien wel in makenDerr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:52:
Wie heeft er die fal gevonden ? die fal kan je mooi in een 5 socketed eth elite polearm stoppen (obedience runeword hel-ko-thul-eth-fal) en dan heb jouw merc een leuke damage ( 370% enDam 40% CB 200-300 defence 20-30% resall en -20% requirements) en niet duur.
btw, kwakke, zou je kunnen opnoemen welke gear jij allemaal op je smiter hebt, inclusief al je charms? ik zi namelijk nog met een resist probleem als ik heavens light, guillame's en guardian angels aan heb, maar heb ook nog geen HoZ, misschien ligt het daar wel aan, kheb nu een spirit in zakarum shield met base 38% resist all waar de spirit resists nog overheen komen (73% res behalve fire res omdat spirit die niet geeft) (gekregen van Frunz?? was het geloof ik?)
heb als 2e gear wel full griswolds (shaels in weap, p ruby's in armor en helm, P diamonds in shield), dat werkt wel aardig lekker met zeal, maar smiten kan je der absoluut niet mee doordat je geen CB hebt, heb er wel in theorie 104% res mee in hell, maar is dus capped op 75%
ook hoorde ik gisteren een raar verhaal, iets van dat als je ondals of ormus aan hebt, dat je dan experience van anderen steelt in baalruns ofzo, waren een paar iig heel moeilijk over aan het doen tegen een gast in een baalrun, wat is daar van waar?
[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 21-07-2006 15:36 ]