Diablo2/LoD: deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.833 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

Dalyxia schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:54:
oh, heb trouwen een windhammer en tiamat's rebuke shield op itemezels gezet

voor de liefhebber
Wat houdt dat 'itemezels' in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

een item ezel is een ventje alleen aangemaakt voor zijn stash en inventory ruimte waar je je unique's of andere spulletjes bewaard voor je andere ventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dalyxia schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:54:
......en tiamat's rebuke shield op itemezels gezet

voor de liefhebber
Ik zou heel graag die Tiamat's Rebuke hebben. Kan je die voor mij van Itemezels halen (kan ik niet op.....). Of mischien Kwakke (samen met die Carrion B) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Topicstarter
tollo71 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:04:
[...]

Ik zou heel graag die Tiamat's Rebuke hebben. Kan je die voor mij van Itemezels halen (kan ik niet op.....). Of mischien Kwakke (samen met die Carrion B) ).
doe ik

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hier nog een Perf arreats voor trade? Of iig een met 6LL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Anoniem: 180171 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:44:
een item ezel is een ventje alleen aangemaakt voor zijn stash en inventory ruimte waar je je unique's of andere spulletjes bewaard voor je andere ventjes.
Dan heb ik daar 5 van momenteel :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:49:
[...]
'k heb hem hoor! als ik straks nog (weer :X ) online ben, geef ik hem wel eff
Hans, bedankt!!
He,he, je Uber-Smiter met 90-90-90-90 resist (zoiets toch?) liep tegen 1 hamertje aan......AUW. Blijf me verbazen over de schade die Blessed Hammers doen tegen spelers.
Sterkte vanmiddag met het kinderfeestje!

Had jij trouwens nog ergens Goreriders rondslingeren?

[ Voor 8% gewijzigd door tollo71 op 21-07-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tollo71 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:12:
[...]

Hans, bedankt!!
He,he, je Uber-Smiter met 90-90-90-90 resist (zoiets toch?) liep tegen 1 hamertje aan......AUW. Blijf me verbazen over de schade die Blessed Hammers doen tegen spelers.
Sterkte vanmiddag met het kinderfeestje!

Had jij trouwens nog ergens Goreriders rondslingeren?
Je heb een shield CUBE recipie die 10% resist geeft aan magic, Dat is tog 10% van de damage van die hammers af. Tegen magic damage is je haast niet te beschermen en dan is zo'n shield mischien wel handig. Als je PVP doet ;) en als je nog geluk heb kan je ook nog xx magic damage reduced krijgen.

Magic damage reduced (MAL Runes) is ongeveer het enigste wat je kan doen om je er tegen te beschermen.

Je moet ook van de juiste kan af komen, maar dan moet je vaker tegen hammer spelen.
Als je er eenmaal door komt, smiten en er voor zorg er voor dat hij in een stunlock komt. Anders charge gebriuken deze heeft knockback, en gebruik knockback om hem tegen de muur tekrijgen en dan smiten maar :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Was geen duel hoor :+. PvP is niet mijn ding. Maar was interessant om te weten hoe goed de pala van Hans, met hele goede spullen en heeeel veel resists, zich zou voelen na 1 hammer.
Andersom heeft mijn Hammerdin 3x een zeal op zijn kop gekregen (eerste 2 was plon, plong, blok). De 3e was wel errug raak, 800 health eraf, en Open Wounds etc Die Diablo Hellfire van z'n torch deed ook lekker mee. Ga ik geen ruzie mee zoeken _/-\o_
Daarna ook nog even Smite geprobeerd. Die was natuurlijk wel in 1 keer raak en deed ook behoorlijk auwww. Maar allebei geen 1-hit kills (wel 2/3 weg van health).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gelukkig werkt CB niet op volle sterkte op in PvP anders was je wel wat meer health kwijt geraakt :D

Het is idd wel eens grappig om je build uit te proberen op pvp tegen andere gotters, wil wel eens weten hoelang mijn 43% damage reduction 75% block 75% resist all 31K (wel met een merc ;) ) defence barb het uithoud tegen een zealende hans :D smite is always hit daar heeft mijn 31K def geen zin.

Zet de skill battlecry op je, hierdoor krijg je -74% defence (zodat ik je kan raken :D) en -37% damage.

je doet dan maar 63% van je damage en daarop heb ik 43% reduction dus doe jij effectief maar iets meer als de helft van de al gereduceerde damage :D

Zal ik niet slaan, even kijken hoeveel secondes ik het uithoud :D
En zal je zien werkt de skill battlecry niet op PVP :( ( merk ik snel genoeg ^^ )

En als ik nou eens wat damage doe, heb maar 1xxx aan max damage :D
SwordGaurd heeft upgrade nodig ;)

-edit-
Na mijn laaste berekeningen (niet accuraat) zou ik 34K def en merc 13K def hebben. Als mijn merc's armor (eth shaftstop nu 946 def) geupgrade is zou hij in de 20K def kunnen hebben.
Wie heeft er die fal gevonden ? die fal kan je mooi in een 5 socketed eth elite polearm stoppen (obedience runeword hel-ko-thul-eth-fal) en dan heb jouw merc een leuke damage ( 370% enDam 40% CB 200-300 defence 20-30% resall en -20% requirements) en niet duur.

[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 21-07-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Derr_Hans, als ik je een keer online tref kunnen we een keertje "hamertje-tik-je" spelen 8)7 . Kijken of het inderdaad helpt, die magic-resist maatregelen.
Blijft toch leuk, allerlei theoretische plannetjes uittesten "in het echt" om te zien of het werkt. Zo heb ik op een forum een theorietje gelezen om, als Zmiter, iets te kunnen doen tegen Iron Maiden en Phys. Imunes. Het komt erop neer dat je zo min mogelijk physieke schade doet (ander IM = jij dood) en zoveel mogelijk elemental damage (anders PI = niet dood) terwijl je toch gewoon Zeal en Fanatism kan blijven gebruiken.
Je gebruikt dan een wapen met zo min mogelijk damage met Runeword Lawbringer (veel ele damage, weinig phys. damage) icm bijv. Dragonscale schild.
Je bent vrolijk aan het zealen, oeps Oblivion Knights, W drukken en door-zealen. Weer een prjectje om te proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
tollo71 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:47:
Derr_Hans, als ik je een keer online tref kunnen we een keertje "hamertje-tik-je" spelen 8)7 . Kijken of het inderdaad helpt, die magic-resist maatregelen.
Blijft toch leuk, allerlei theoretische plannetjes uittesten "in het echt" om te zien of het werkt. Zo heb ik op een forum een theorietje gelezen om, als Zmiter, iets te kunnen doen tegen Iron Maiden en Phys. Imunes. Het komt erop neer dat je zo min mogelijk physieke schade doet (ander IM = jij dood) en zoveel mogelijk elemental damage (anders PI = niet dood) terwijl je toch gewoon Zeal en Fanatism kan blijven gebruiken.
Je gebruikt dan een wapen met zo min mogelijk damage met Runeword Lawbringer (veel ele damage, weinig phys. damage) icm bijv. Dragonscale schild.
Je bent vrolijk aan het zealen, oeps Oblivion Knights, W drukken en door-zealen. Weer een prjectje om te proberen :).
Wat ook help ;)
Runeword Passion, geeft je de BARB beserker skill.
Deze skill heeft de Grote voordel AL JE PHYSICAL DAMAGE wordt geconveteerd naar magic.
En Magic wordt haast niet geresist.

Nadeel is, je def wordt tijdelijk (1 sec) 0 niet meer niet minder.
Wordt dus HIT en RUN tactiek met je pala
En je kan niet multiple target raken.

IM zal dus nix uithalen op je beserker skill :D
Mijn barb werkt i.i.g. goed met beserker skill (add 475% geloof ik magical damage)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 21-07-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:52:
Wie heeft er die fal gevonden ? die fal kan je mooi in een 5 socketed eth elite polearm stoppen (obedience runeword hel-ko-thul-eth-fal) en dan heb jouw merc een leuke damage ( 370% enDam 40% CB 200-300 defence 20-30% resall en -20% requirements) en niet duur.
dat was ik, mja ik heb zat van die fal runes, hel heb ik er ook nog wel 4 of 5 van en thul en eth zijn niet lastig te vinden bij countess, ko is wat lastiger, die heb ik al een tijdje niet meer gezien, heb toevallig ook nog een (non eth) 5sox superior Colossus Voulge (9% ED) gevonden gisteren dus kan hem daar misschien wel in maken

btw, kwakke, zou je kunnen opnoemen welke gear jij allemaal op je smiter hebt, inclusief al je charms? ik zi namelijk nog met een resist probleem als ik heavens light, guillame's en guardian angels aan heb, maar heb ook nog geen HoZ, misschien ligt het daar wel aan, kheb nu een spirit in zakarum shield met base 38% resist all waar de spirit resists nog overheen komen (73% res behalve fire res omdat spirit die niet geeft) (gekregen van Frunz?? was het geloof ik?)
heb als 2e gear wel full griswolds (shaels in weap, p ruby's in armor en helm, P diamonds in shield), dat werkt wel aardig lekker met zeal, maar smiten kan je der absoluut niet mee doordat je geen CB hebt, heb er wel in theorie 104% res mee in hell, maar is dus capped op 75%

ook hoorde ik gisteren een raar verhaal, iets van dat als je ondals of ormus aan hebt, dat je dan experience van anderen steelt in baalruns ofzo, waren een paar iig heel moeilijk over aan het doen tegen een gast in een baalrun, wat is daar van waar?

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 21-07-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
tollo71 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:47:
waarom klinkt dragonscale mij zo onbekend in de oren?

btw, ik zie als ik IM op mijn dak krijg mijn ventje vaak niet eens door alle special effects en de oorlog die ik daar aan het vechten ben, dus als ik door heb dat ik IM op mijn dak heb gekregen dan is dat meestal op het moment dat er staat "u have been killed"

dus die lawbringer op switch is wel leuk en aardig, maar vaak zal ik het dus echt niet gebruiken, enige "zekerheid" waar ik het altijd op speel is dat als een groep eenmaal een curse heeft gecast, ze meestal pas als die curse afgelopen is de volgende curse casten, als je dus iets anders als IM op je kop krijgt kan je gewoon lekker door zealen/smiten voor 10 a 20 seconden

pas als er een ander ventje die niet bij de "originele" groep hoort bij komt dan heb je wel is dat ze curse over curse casten, waardoor de eerste curse dan vervalt (makkelijke manier om snel van IM af te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
en ja, ik verveel me, tis veel te warm en zit op een pc zonder ook maar enige vorm van vermaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik snap er niks van. Ik heb een leuke handleiding voor de HQ, een zwik perfects, maar ik kan niks doen met mijn wapens, shields, rings, armor etc. Enige wat ik kan doen is socket items vullen, maar zou graag wat meer met non-socket items willen doen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
wim-bart schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:22:
Ik snap er niks van. Ik heb een leuke handleiding voor de HQ, een zwik perfects, maar ik kan niks doen met mijn wapens, shields, rings, armor etc. Enige wat ik kan doen is socket items vullen, maar zou graag wat meer met non-socket items willen doen.
wat bedoel je precies? je wou graag gaan craften ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Dalyxia schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:23:
[...]

wat bedoel je precies? je wou graag gaan craften ofzo?
Inderdaad. Maar het werkt niet :-(

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:16:
[...]

waarom klinkt dragonscale mij zo onbekend in de oren?

btw, ik zie als ik IM op mijn dak krijg mijn ventje vaak niet eens door alle special effects en de oorlog die ik daar aan het vechten ben, dus als ik door heb dat ik IM op mijn dak heb gekregen dan is dat meestal op het moment dat er staat "u have been killed"

dus die lawbringer op switch is wel leuk en aardig, maar vaak zal ik het dus echt niet gebruiken, enige "zekerheid" waar ik het altijd op speel is dat als een groep eenmaal een curse heeft gecast, ze meestal pas als die curse afgelopen is de volgende curse casten, als je dus iets anders als IM op je kop krijgt kan je gewoon lekker door zealen/smiten voor 10 a 20 seconden

pas als er een ander ventje die niet bij de "originele" groep hoort bij komt dan heb je wel is dat ze curse over curse casten, waardoor de eerste curse dan vervalt (makkelijke manier om snel van IM af te zijn)
dragonscale shild (pala) is vrij wel nutteloos tenzij je DIT er mee gaat doen.
Als je je toch verveeld maak die build ;)
wim-bart schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:26:
[...]

Inderdaad. Maar het werkt niet :-(
Gebruik je wel de juiste ingredienten. Zie hieR

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 21-07-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
bedenk wel dat craften best lastig is en veel maar dan ook heel veel resources nodig is wil je eindelijk iets "goeds" krijgen

ik heb me er iig eigenlijk nog nooit echt in verdiept want het kost gewoon ontzettend veel tijd en resources en de kans dat je er iets beters uit krijgt dan normale uniques is zo ontzettend klein

[ Voor 35% gewijzigd door Dalyxia op 21-07-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dalyxia schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:35:
bedenk wel dat craften best lastig is en veel maar dan ook heel veel resources nodig is wil je eindelijk iets "goeds" krijgen

ik heb me er iig eigenlijk nog nooit echt in verdiept want het kost gewoon ontzettend veel tijd en resources en de kans dat je er iets beters uit krijgt dan normale uniques is zo ontzettend klein
Zijn een aantal wat echt de moeite waard is :D
Zoals de Blood Gloves (die met kans op 10% CB).

Als je daar de variant krijgt met 10%CB 3% ll en met 20% IAS icm met andere leuke mods ( zoals +bow/java skills, Resist )

Voor smiters kan de Blood belt ook goed zijn, kans op extra OpenWounds (10%)
LL en als extra Resists.

Voor de gloves kan je een heel leuk bedrag terug krijgen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 21-07-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als ik 2 weken nix laat horen dan ben ik druk met klussen :D
Heb vakantie, tabee en tot later :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
veel plezier

btw las ik net dat stukje van die fireball templar

leuke build maar daar heb ik geen zin in, kvind smiter wel leuk

las ik daar toch dit: Playing Strategy
Alright, now the fun bit… using your Pally!! You will almost always have your conviction aura on your right-hand skill, and you should set up hotkeys (q,w,e,r, a,s,d,f,z,x,c,v are heaps better than the F1…12 keys, but you probably already knew that) so that you can easily switch your LEFT-hand skills between Fireball and FoH. Note: Hydra is a Right-hand only skill, but this is ok, as we are not using it as a damage dealer.

nou mijn vraag: hoe zet je skills op qwertyuiopasdfghjkjlzxcvbnm, bij mij willen ze namelijk echt alleen maar op F1 t/m F8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:29:
[...]
dragonscale shild (pala) is vrij wel nutteloos tenzij je DIT er mee gaat doen.
Als je je toch verveeld maak die build ;)
[...]
Gebruik je wel de juiste ingredienten. Zie hieR
Maar waar vindt ik die "Rune's"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:39:
[...]

Zijn een aantal wat echt de moeite waard is :D
Zoals de Blood Gloves (die met kans op 10% CB).

Als je daar de variant krijgt met 10%CB 3% ll en met 20% IAS icm met andere leuke mods ( zoals +bow/java skills, Resist )

Voor smiters kan de Blood belt ook goed zijn, kans op extra OpenWounds (10%)
LL en als extra Resists.

Voor de gloves kan je een heel leuk bedrag terug krijgen :D
is mij teveel moeite voor iets onduidelijks en wat je misschien wel nooit zal krijgen

heb toch draculs voor de life tap, best wel essentieel om te overleven af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
wim-bart schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:02:
[...]

Maar waar vindt ik die "Rune's"?
gewoon in de game, is een quest in act5 waar je ral, tal en ort krijgt, countess (in black tower act1) heeft grote kans er 1 te droppen en ook normale monsters droppen ze af en toe

speel je btw online of singleplayer, als je single players speelt: speel je wel versie 1.11? of speel je de versie zoals die op de cd staat, dan heb je namelijk kans dat je een versie speelt waar de runes nog niet in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:48
Heb D2 + LoD ook maar weer eens geïnstalleerd om de late uurtjes door te brengen. Iemand zin om samen met mij met een nieuwe char alle acts door te lopen?

Ik ben echter niet zo'n fanatieke speler, dus doe het wel redelijk rustig aan ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Mitt3nz op 21-07-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Dalyxia schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:28:
[...]

ook hoorde ik gisteren een raar verhaal, iets van dat als je ondals of ormus aan hebt, dat je dan experience van anderen steelt in baalruns ofzo, waren een paar iig heel moeilijk over aan het doen tegen een gast in een baalrun, wat is daar van waar?
wat een crap :) zelfde soort gerucht als met meteor (wat ook niet waar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41986

HanH schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:38:
[...]

wat een crap :) zelfde soort gerucht als met meteor (wat ook niet waar is).
Het kan wel zo zijn dat er met iets gerommeld is en dat er daarom deze waanideeen bestaan... Ik was een week of 2 geleden in een baal run en daar kreeg ik geen enkele XP punt (ik was lvl 80+ en zat in baal hell) Na de 3de golf aan monsters had ik er nog geen puntje bij dus toen ben ik maar uit die game gegaan. Blijkbaar kan je via een mod ofzo wel XP blocken naar andere.. of je er dan zelf meer krijgt, weet ik niet... Ik hoop dat ze die gasten er snel af gooien. Want nu de lag al een tijdje weg is kan ik weer lekker spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Anoniem: 41986 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:14:
[...]

Het kan wel zo zijn dat er met iets gerommeld is en dat er daarom deze waanideeen bestaan... Ik was een week of 2 geleden in een baal run en daar kreeg ik geen enkele XP punt (ik was lvl 80+ en zat in baal hell) Na de 3de golf aan monsters had ik er nog geen puntje bij dus toen ben ik maar uit die game gegaan. Blijkbaar kan je via een mod ofzo wel XP blocken naar andere.. of je er dan zelf meer krijgt, weet ik niet... Ik hoop dat ze die gasten er snel af gooien. Want nu de lag al een tijdje weg is kan ik weer lekker spelen :D
tering, kijk eff een dagje niet, en dan is er meteen een pagina aan reacts bij :(

@ dalyxia; kan eff kijken voor m'n gear: specs komen eraan hoor, maar ik kan alvast vewklappen dat ik m'n stash vol heb met charms.. Net van een useless assa skiller een 14 resallGC gemaakt :)

dat helpt een hoop!

iig heb ik aan :
guilaume's face met een 10resall jewel (thx dedl!)
enigma/guardian/duriels
heavens light (met pskull en een 12 maxdam jewel) 276% ed, 12maxdam; 150-207 dam
HoZ met een Pdiamond erin 162%ed 476def 69resall
Gore rides 200%ed 192 def
draculs 99% ed 131 def
rare amu +2 combat skills 15% resall 1-6 firedam, +13 str +5mana poisonlengthreduce 25%
carrion wind 55% PR 9% LL
shadow knot rare ring 7% LL 7% FR & 25% PR
thundergod 168% ed 142 def

GC's
11%LR 25 life
14% Resall + 2-3 firedam
26% coldres + 12% FHR
20% coldres + 15% extra gold

LC's
palatorch 13/16
12% LR + 27 life

SC's
102 poison over 7sec
1-2 colddam +2 mana (voor de gegarrandeerde slow on impact)
7% fireres
7% fireres 9 life
5% fireres
10% fireres
8% LR
7% LR +1 str
4% LR + 14 life

MBT tot die block op zeal; ik wil nu graag een jah in m'n heavens :D. wel duur, maar dan heb je met ignore defense wel meteen een killer combi.

qua gear leun ik ook behoorlijk op m'n merc, die nu rondloopt met een tal's face voor de 10% dual leech, een forti voor de xtra dam/def en een eth bonehew met ed-jewels (tal heeft nog een 27%ed/9maxdam jewel :) )

[ Voor 36% gewijzigd door kwakke01 op 22-07-2006 08:13 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
wat is een fortitude waard??

en mijn smiter loopt rond met een treacherywat erg goed werkt ik krijg ook vaak fade en das erg handig :D kan iemand mij btw een hell boost geven en dan ook de skill quests en anya en hf op hell??? *idimoon

[ Voor 27% gewijzigd door Idifix op 22-07-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Idifix schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:05:
en mijn smiter loopt rond met een treacherywat erg goed werkt ik krijg ook vaak fade en das erg handig :D kan iemand mij btw een hell boost geven en dan ook de skill quests en anya en hf op hell??? *idimoon
ja, treachery vond ik ook altijd goed werken ;)

fortitude, daar zit iig Lo in (toch?), dus minstens 1-2 HRs denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
ik heb op dit mom een JAH rune liggen heeft iemand een 3 sox armour voor mij?? moet dan alleen nog ber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58
Idifix schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:13:
ik heb op dit mom een JAH rune liggen heeft iemand een 3 sox armour voor mij?? moet dan alleen nog ber
dat wordt flink zoeken naar een ber, maar een 3 sox armor heb ik nog wel of een bp(65def 30str)
of een mesh(192def 92str), kies maar

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frunz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:17:
[...]

dat wordt flink zoeken naar een ber, maar een 3 sox armor heb ik nog wel of een bp(65def 30str)
of een mesh(192def 92str), kies maar
is dat niet dik zonde om is zulke low def shit een eni te maken?

btw heb ik een nieuwe pc gekocht, lekker goedkoop bakkie maar heb nu dus wel een pc en inet voor deze 3 a 4 weken

moet nu alleen nog ff een cd-key en de LOD install cd hebben, en dan kan ik spelen

iemand die 1 over heeft die ik kan lenen? < nee ik doe niet aan cd-keys jatten, heb al een nieuwe diablo+LOD besteld maar die komt maandag of dinsdag pas binnen, en ik wil vanavond eigenlijk al een potje LOD spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:04:
[...]

is dat niet dik zonde om is zulke low def shit een eni te maken?

btw heb ik een nieuwe pc gekocht, lekker goedkoop bakkie maar heb nu dus wel een pc en inet voor deze 3 a 4 weken

moet nu alleen nog ff een cd-key en de LOD install cd hebben, en dan kan ik spelen

iemand die 1 over heeft die ik kan lenen? < nee ik doe niet aan cd-keys jatten, heb al een nieuwe diablo+LOD besteld maar die komt maandag of dinsdag pas binnen, en ik wil vanavond eigenlijk al een potje LOD spelen
defence is niet echt slecht als je kijkt wat voor str req er aan zitten, daarom worden de low lvl armors zoals bp daarvoor gebruikt. want als je het goed doet heb je alleen je base str nodig en alle punten die je daar mee uitspaart kunnen in vit, dus het is niet zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ja ok, das ook wel weer zo

*(#^$%*&^#@( waarom heb ik mijn diablo cd's fucking laten liggen bij mijn andere pc

bah, anders had ik al gewoon kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:47:
ja ok, das ook wel weer zo

*(#^$%*&^#@( waarom heb ik mijn diablo cd's fucking laten liggen bij mijn andere pc

bah, anders had ik al gewoon kunnen spelen
euh staat die andere pc dan niet gwoon ook bij jouw thuis??
tip het is handig om zonder cd te spelen, gwoon op je pc kopieren

als iemand nog zin heeft in een uberrun, heb inmiddels een trist set
zelf zal ik met een smiter komen (fana en salva), maar ik red het niet
alleen. dus als er mensen zin hebben om mee te gaan
zou vanavond kunnen als er genoeg mensen zijn en anders morgen

[ Voor 34% gewijzigd door Frunz op 22-07-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Frunz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:49:
[...]

als jij mijn smiter ff door hell (zit in act4) wil loodsen doe ik mee tis dan handig las 1 van ons salva doet en de ander gewoon fana ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frunz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:49:
[...]

nee, ik woon zeg maar in nijmegen, maar ben nu 4 weken bij mijn ouders (vraag niet waarom, is lang en niet interessant verhaal) en in nijmegen heb ik mijn pc staan

maar heeft niemand ergens een cd-key liggen die ik kan gebruiken? ik ben betrouwbaar u know

en ik zou graag mee willen doen met ubers

btw: die kameraad van mij met zijn barb kan niet mee doen, zijn account is gedelete omdat tie maphack heeft gebruikt hahahahaha de sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
btw, is het met een hammerdin en een smiter ook al goed te doen naar het schijnt

maar howl barb en smiter moet ook wel voldoende zijn lijkt mij

^^^zelfs voor ons "noobs"

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 22-07-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:23:
btw, is het met een hammerdin en een smiter ook al goed te doen naar het schijnt

maar howl barb en smiter moet ook wel voldoende zijn lijkt mij

^^^zelfs voor ons "noobs"
necro voor de life tap is ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Mitt3nz schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:38:
Heb D2 + LoD ook maar weer eens geïnstalleerd om de late uurtjes door te brengen. Iemand zin om samen met mij met een nieuwe char alle acts door te lopen?
Niemand interesse?

Kom alleen maar irritante kleuters op Battle.Net tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frunz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:28:
[...]

necro voor de life tap is ook handig
misschien wel, maar draculs doet ook genoeg en met een necro erbij zit je nog steeds op die mobs in te hakken ipv op baal/meph/diablo en dat heb je met howl of hammerdin erbij dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Mitt3nz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:32:
[...]

Niemand interesse?

Kom alleen maar irritante kleuters op Battle.Net tegen :/
jawel, ik, voeg me maar toe *Dalyxia

alleen moet eerst LOD nog van bol.com krijgen, voordat ik deze week kan spelen

dus tword maandag of dinsdag denk ik

kzit nu een beetje singleplayer D2 (dus niet LOD) te hakken

level 12 zealer, woei, gaan die lui best makkie mee dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Is goed :) Ik heb je ge-add aan mijn friends list.

Nog meer mensen interesse? AUB geen kleuters ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Mitt3nz op 22-07-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Mitt3nz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:36:
Is goed :) Ik heb je ge-add aan mijn friends list.

Nog meer mensen interesse? AUB geen kleuters ;)
niemand hier op GoT is een kleuter :P
acc = frunz

en de got spelerslijst doet het niet
daar staan normaal alle acc en users in van GoT

@dalyxia necro heeft terror (curse) die doet hetzelfde als howl
en draculs is 5% ctc en een necro kan gwoon casten

[ Voor 15% gewijzigd door Frunz op 22-07-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Mijn acc = Mitt3nz. Heb je ook toegevoegd ;)

Misschien handig om dan een nieuw lijstje te maken en die in de OP te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
heeft iemand nog een key of destruction
(dacht dat ik er 3 had heb ik er 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frunz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:34:
heeft iemand nog een key of destruction
(dacht dat ik er 3 had heb ik er 2)
ik heb een hele zooi terror en een zwik hate, maar geen enkele destruction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Dalyxia schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:09:
[...]

ik heb een hele zooi terror en een zwik hate, maar geen enkele destruction
ik moet nog steeds 2 D-keys voor ik m'n setje compleet heb, maar dan kan ik ook weer... Uber meot je dus niet in een te grote party doen hé... als je op woensdagen gaat, wil ik wel mee (dat is m'n vaste game-avond..)

heb als het goed is nog een 3s mageplate voor je eni idifix...

@hanh forti gaat idd Lo in, dus voor 2 HR's (ong 4 ist is ie tradable)

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 23-07-2006 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik raad iedereen aan die maphack gebruikt om het niet meer te gebruiken want ik heb het gisteren gebruikt en als gevolg is mijn account gesloten nu.
Eimand uit mijn f list kent zelf ook 5 andere bij wie dit het geval is.
Eigen schuld ja, maar ik gebruikte het enkel om me te beschermen tegen tppk's. :(
Die acc had ongelooflijk veel duur spul echt zonde.

Ik ga dus niet meer spelen voorlopig, misschien als er een nieuwe ladder sessie start.

/e/
Ah crap mijn cd key is ook gebanned, damn.
Dan is het dus definitief gedaan met diablo2.
Life goes on ... :)

[ Voor 13% gewijzigd door peke op 23-07-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
corpseflayer schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:04:
Ik raad iedereen aan die maphack gebruikt om het niet meer te gebruiken want ik heb het gisteren gebruikt en als gevolg is mijn account gesloten nu.
Eimand uit mijn f list kent zelf ook 5 andere bij wie dit het geval is.
Eigen schuld ja, maar ik gebruikte het enkel om me te beschermen tegen tppk's. :(
Die acc had ongelooflijk veel duur spul echt zonde.

Ik ga dus niet meer spelen voorlopig, misschien als er een nieuwe ladder sessie start.

/e/
Ah crap mijn cd key is ook gebanned, damn.
Dan is het dus definitief gedaan met diablo2.
Life goes on ... :)
vaag ik gebruik het nu een half jaar en heb de plug-in geinstalleerd en ben nog niet genaaid :D

ben dus ook genaaid lekker belangerijk;) maarja mijn broer heeft nog een setje keys dus ja ik ben er vandaag of morgen gewoon weer maar dan zonder mh })

[ Voor 10% gewijzigd door Idifix op 23-07-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
dus blizzard is weer serieus bezig met de cheaters en waarschijnlijk hebben ze een nieuwe methode om het op te sporen

hulde aan blizzard _/-\o_
en ook voor de opgeloste lag

@idifix je bent niet genaaid het staat namelijk gewoon in de eula

[ Voor 17% gewijzigd door Frunz op 23-07-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:51:
[...]

vaag ik gebruik het nu een half jaar en heb de plug-in geinstalleerd en ben nog niet genaaid :D

ben dus ook genaaid lekker belangerijk;) maarja mijn broer heeft nog een setje keys dus ja ik ben er vandaag of morgen gewoon weer maar dan zonder mh })
ehm, je cd-key is dan niet alleen gebanned, maar ze hebben ook je charaters gedelete, denk dus niet dat je er vandaag of morgen weer bent, misschien ben je er wel maar wel met een level 1 char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Frunz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:59:
dus blizzard is weer serieus bezig met de cheaters en waarschijnlijk hebben ze een nieuwe methode om het op te sporen

hulde aan blizzard _/-\o_
en ook voor de opgeloste lag

@idifix je bent niet genaaid het staat namelijk gewoon in de eula
tuulk wah i ben gepakt oftewel genaaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Dalyxia schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:09:
[...]

ehm, je cd-key is dan niet alleen gebanned, maar ze hebben ook je charaters gedelete, denk dus niet dat je er vandaag of morgen weer bent, misschien ben je er wel maar wel met een level 1 char
dat weet ik wel ik begin gewoon weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:11:
[...]

tuulk wah i ben gepakt oftewel genaaid
oke misschien ben je wel genaaid, maar dan wel door jezelf. je wist namelijk dat je je niet aan de eula hield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:24:
[...]

oke misschien ben je wel genaaid, maar dan wel door jezelf. je wist namelijk dat je je niet aan de eula hield
geen cheats hier :D wel m'n chars vol met goeie gear (sorc & pala) zal m'n ogen wel weel open houden voor nOOb-spul ;)
[moraalridder]
B) cheats mogen niet hé 8)7 O-)
[/moraalridder]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
toen 1.11 patch uitkwam ben ik gebanned voor het gebruik van mh, gelukkig werd mijn nieuwe ladder account toen gebanned en zat daar nog maar 1 level 24 ventje in, cd-key 30 dagen gebanned geweest en toen weer begonnen naar waar ik nu ben

ik heb toen mijn lesje geleerd

btw, mh is alleen leuk om de gear van andere mensen te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Hey mensen.
Wie speelt hier allemaal nog Diablo 2: LOD normal - non ladder??

Ik ben namelijk al heel lang gestopt met Diablo, maar heb altijd nog wat chars levend gehouden, waar ik nu geen zin meer in heb.
Als je belang hebt bij mijn accounts, waar vast nog wel wat leuks tussen zit, mail me dan even.
Wees er snel bij, want de accounts verlopen ook al snel.

[ Voor 9% gewijzigd door Dalrok op 23-07-2006 13:59 ]

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Hey :) Ik wil binnenkort een smiter starten, maar waar haalt hij nou zijn damage vandaag eigenlijk? welke skills + stats bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:54:
toen 1.11 patch uitkwam ben ik gebanned voor het gebruik van mh, gelukkig werd mijn nieuwe ladder account toen gebanned en zat daar nog maar 1 level 24 ventje in, cd-key 30 dagen gebanned geweest en toen weer begonnen naar waar ik nu ben

ik heb toen mijn lesje geleerd

btw, mh is alleen leuk om de gear van andere mensen te bekijken
mh is daar zeker handig voor, maar waar het pas echt handig was was bij het boosten (en ja ik heb ook mh gebruikt, ben dus geen moraalridder, maar dat was in patch 1.09)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Anoniem: 142039 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:59:
Hey :) Ik wil binnenkort een smiter starten, maar waar haalt hij nou zijn damage vandaag eigenlijk? welke skills + stats bijv?
smiter haalt eigenlijk nergens z'n dmg vandaan, als je echt dmg wil doen heb je een grief nodig, dat is een runeword die dmg to een attack geeft

maar waar een smiter vooral dmg mee doet is CB (crushing blow) bij een boss monster haalt dat 1/8 van z'n leven er af, alleen het laatste stukje doe je echt met je dmg

globaal de skills van een smiter zijn

voor een echte smiter 20 in smite
voor een Zmiter (zealer smiter) 1 point smite, 20 sacrifice (synergy voor zeal) en 20 in zeal

holy shield gemaxed (meer block en ook meer smite dmg)
fanaticism gemaxed (voor meer dmg en meer ias)
en dan kan je defiance nog maxen (synergy voor holy shield)

en als je dan nog punten hebt is salvation een hele handige skill

stats zijn makkelijk

str genoeg voor gear
dex genoeg voor max block (denk daarbij aan holy shield en misschien een guardian angel die je aan hebt)
vit de rest
nrg helemaal niets

een echte smiter is wel moeten om door het spel heen te komen en is eigenlijk alleen voor de ubers, ik raad je dus aan om een Zmiter te maken

@suicyder ik weet niet hoe hij in z'n gear zit maar exile is best hoog gegrepen, draculs grasp is makkelijker aan te komen

[ Voor 23% gewijzigd door Frunz op 23-07-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Frunz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:00:
[...]

mh is daar zeker handig voor, maar waar het pas echt handig was was bij het boosten (en ja ik heb ook mh gebruikt, ben dus geen moraalridder, maar dat was in patch 1.09)
nooit MH gebruikt, te lui om me te verdiepen in alle mogelijke opties :+

zal het nu dus ook nooit doen ook, is het niet waard...

@starofhell: als je een smiter maakt holy shield/concentrate
als je een zealer maakt fanaticism/sacrifice/zeal en de rest in holy shield voor de def

verder een puntje in smite, salvation, en whatever je belangrijk vind.

heb zelf een zealer met max zeal/sacrifice/fana en punten in smite& holy shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
smiter haalt zijn damage vooral van "Crushing Blow"

20 sacrifice
20 zeal
20 fanatism
20 holyshield
1 charge (prereq)
1 smite
1 holy bolt (prereq)
1 blessed hammer (prereq)
1 might (prereq)
1 blessed aim (prereq)
1 concentration (prereq)
overige punten: defiance (synergy voor holy shield)

dit is bij mijn weten de meest gebruikt configuratie van een Zmiter (Zeal sMITER)

maar je kan natuurlijk ook een echte smiter maken, maar die kan gewone groepjes monsters dan veel minder goed aan

20 fanatism
20 holyshield
1 charge (prereq)
20 smite
1 holy bolt (prereq)
1 blessed hammer (prereq)
1 might (prereq)
1 blessed aim (prereq)
1 concentration (prereq)
overige punten: defiance (synergy voor holy shield)

ook kun je ipv fanatism, salvation doen om de aura van uber meph tegen te gaan

ohja, en stats punten is voor beide ongeveer hetzelfde

str: genoeg voor gear
dex: genoeg voor 75% block
vit: de rest
energy: base (grootste fout die je kunt maken is punten in energy verspillen)

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 23-07-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
Even kijken of ik het nog goed weet, heb vorig jaar ergens mijn gear weggegevens aan een GoTter nadat ik zelf gestopt was.

Gear
dit is het belangrijkste bij een smiter, zonder de goede gear zal hij vaak en snel sterven.
IAS is ook een sleutel tot succes.
dus IAS, life tap (exile) en wat verder ook alweer... 8)7
ik weet het niet meer helaas :P

edit: owjah hierbovem Crushing Blow.... (schaam)

Skills Maxen
Smite
Holy Shield
Fanatism

Verder moet je even goed kijken wat extra skills zijn, bijvoorbeeld defiance ivm defense @ HS.

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 23-07-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Suicyder schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:14:
[...]

Even kijken of ik het nog goed weet, heb vorig jaar ergens mijn gear weggegevens aan een GoTter nadat ik zelf gestopt was.

Gear
dit is het belangrijkste bij een smiter, zonder de goede gear zal hij vaak en snel sterven.
IAS is ook een sleutel tot succes.
dus IAS, life tap (exile) en wat verder ook alweer... 8)7
ik weet het niet meer helaas :P

edit: owjah hierbovem Crushing Blow.... (schaam)

Skills Maxen
Smite
Holy Shield
Fanatism

Verder moet je even goed kijken wat extra skills zijn, bijvoorbeeld defiance ivm defense @ HS.
het schijnt dus te zijn dat max smite niet sneller killed dan 1 punt in smite, omdat je bij de ubers eigenlijk alleen maar gebruik maakt van "crushing blow" om te killen, waardoor een Zmiter heel aantrekkelijk is om te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Dalyxia schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:34:
[...]

het schijnt dus te zijn dat max smite niet sneller killed dan 1 punt in smite, omdat je bij de ubers eigenlijk alleen maar gebruik maakt van "crushing blow" om te killen, waardoor een Zmiter heel aantrekkelijk is om te maken
alleen het laatste stukje van het leven van een boss moet je doen met je eigen dmg, omdat CB dan niet meer werkt (een monster gaat nooit dood aan CB), dus je moet hooguit 1/8 van een boss z'n leven wegsmiten en dat moet wel aardig lukken met 1pt smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Wow zeer bedankt jongens! veel info en dat binnen die tijd :o _/-\o_
Leuk dat hier nog zoveel enthousiaste d2'ers zijn!

ps: Al die mensen die bgebanned zijn :o lag zal wel over zijn nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

Zo deze topique is goed gegroeid zeg in mijn afwezigheid. Ik las op andere topics dat Blizzard de gmercs heeft gepatcht, dus de lag is weg (en ook het eenvoudige dupen en levelen dus).

Daarnaast is blizzard zaterdagochtend begonnen met het bannen van maphacks en bots. Ik heb net even gekeken maar ik heb al mijn accounts nog (ik gebruikte maphack altijd alleen voor boosten).

Blizzard heeft altijd de mogelijkheid gehad om dmv Warden iedereen die maphack gebruikt te bannen. Dit doen ze echter maar iets van 1x per jaar (vorige keer was 11 augustus 2005). Van mij mogen ze het wel iedere week doen (icm full ruststorm die alle dupes verwijdert), dan worden high runes etc tenminste ECHT zeldzaam, nu bot/duped iedereen ze zonder problemen bij elkaar. Op dit moment kan je voor een habbekrats een complete uberhammerdin bij elkaar sprokkelen (zeker op de US servers).

Een goedkope ubersmiter trekt aan:
gores
guardian angel
draculs
spirit shield (maar als je het maar enigszins kan betalen een lage hoz)
metalgrid (of mara als je kan betalen)
ravenfrost
dwarf star/wisp/whatever, die ring boeit niet echt
2x shael-ed heavens light
op swictch een 4x pdia paladin shield en een lifetap wand
guillaumes face, liefst met een um erin
in je inventory resist charms (13 of 14 Grand charms kosten niks), 5fhr chars en lifecharms, combatskillers etc zijn USELESS
credendum als je resists lackt, anders en als je kan betalen dungos

klaar onder de ist als je alles goedkoop neemt en onder de 2 ist als je alles goed neemt behalve mara

1 point smite versus 20 smite: als je grief hebt, 1 point in smite, als je geen grief hebt, zeker 20 point in smite anders krijg je dat laatste stukje echt niet dood. 20 point smite doet onderveer 2x zoveel dmg als 1 point. met grief erbij is het maar 20% meer ofzo.....

Update:
Helaas zijn twee van de drie cd-keysets die ik voor 10 HRs per stuk had gekocht (legaal uiteraard :+) geband. Ik heb nu dus nog 2 gekochte en 1 niet geheel legale over :).

[ Voor 17% gewijzigd door M_V op 23-07-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Rudy_V schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:45:
Zo deze topique is goed gegroeid zeg in mijn afwezigheid. Ik las op andere topics dat Blizzard de gmercs heeft gepatcht, dus de lag is weg (en ook het eenvoudige dupen en levelen dus).

Daarnaast is blizzard zaterdagochtend begonnen met het bannen van maphacks en bots. Ik heb net even gekeken maar ik heb al mijn accounts nog (ik gebruikte maphack altijd alleen voor boosten).

Blizzard heeft altijd de mogelijkheid gehad om dmv Warden iedereen die maphack gebruikt te bannen. Dit doen ze echter maar iets van 1x per jaar (vorige keer was 11 augustus 2005). Van mij mogen ze het wel iedere week doen (icm full ruststorm die alle dupes verwijdert), dan worden high runes etc tenminste ECHT zeldzaam, nu bot/duped iedereen ze zonder problemen bij elkaar. Op dit moment kan je voor een habbekrats een complete uberhammerdin bij elkaar sprokkelen (zeker op de US servers).

Een goedkope ubersmiter trekt aan:
gores
guardian angel
draculs
spirit shield (maar als je het maar enigszins kan betalen een lage hoz)
metalgrid (of mara als je kan betalen)
ravenfrost
dwarf star/wisp/whatever, die ring boeit niet echt
2x shael-ed heavens light
op swictch een 4x pdia paladin shield en een lifetap wand
guillaumes face, liefst met een um erin
in je inventory resist charms (13 of 14 Grand charms kosten niks), 5fhr chars en lifecharms, combatskillers etc zijn USELESS
credendum als je resists lackt, anders en als je kan betalen dungos

klaar onder de ist als je alles goedkoop neemt en onder de 2 ist als je alles goed neemt behalve mara

1 point smite versus 20 smite: als je grief hebt, 1 point in smite, als je geen grief hebt, zeker 20 point in smite anders krijg je dat laatste stukje echt niet dood. 20 point smite doet onderveer 2x zoveel dmg als 1 point. met grief erbij is het maar 20% meer ofzo.....

Update:
Helaas zijn twee van de drie cd-keysets die ik voor 10 HRs per stuk had gekocht (legaal uiteraard :+) geband. Ik heb nu dus nog 2 gekochte en 1 niet geheel legale over :).
eff een cross-post naar m'n spulletjes, deze bevallen me heel goed, en geven een behoorlijk % CB icm LL en lifetap van de draculs. IAS haal ik uit Fana
http://gathering.tweakers...message/26175432#26175432

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 23-07-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
ik heb btw nog een acc (idifix) waar nog een naked blizsorc en een naked hammerdin opstaan dus als iemand nog mf gear heeft hou ik mij aanbevolen ik ga het spel nu ff installeren onder de keys van mijn broer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Originally Posted by JohnH (Blizzard Poster):
In keeping our aggressive stance on hacks, we have disabled over 30,000 CD-Keys from playing games on Closed Battle.net and permanently closed over 35,000 accounts for using a hack or cheat while playing Diablo II on Battle.net. First time offenders will have their CD-Keys temporarily disabled from playing games on Battle.net for a month and repeat offenders will have their CD-Keys permanently disabled. Repeat offenders will also have a risk of having their CD-Keys permanently disabled from connecting to Battle.net.

We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. If you would like to report additional instances of hacking or cheating, please report the user to us at support@blizzard.com. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

As always, thank you for your continued support; with your help we have been able to keep Battle.net a fun and safe place to play Blizzard games.

Originally Posted by mousepad:
As you all know by now there has been a mass banning, including many users of my recent maphack beta. I believed I did everything necessary to ensure that it was safe for you to use, but clearly that was not the case, as of now maphack development will be suspended indefinitely. I sincerely apologise for letting you all down.

Originally Posted by Netter:
This will probably be the last news message you will receive relating to EasyPlay. Today, Blizzard has decided to ban all EasyPlay users (Gold and Free), all mousepad maphack users, all D2JSP users and all sting maphack users. No public hacks are safe to use anymore. The estimated amount of bans is ~30.000 CD-Keys and ~35.000 accounts, if not alot more. It is a very sad moment, indeed. I want to remind everyone though, before I am flooded with complaints, that the 3.0+ series never had pre-emptive anti-detection and never regarded as permanently safe. In the release threads of EasyPlay I have always stated in regards to the detectability:
EasyPlay FAQ:
Currently it is not detectable. It still doesn't have any pre-emptive anti-detection, so use it entirely at your own risk. (..) Remember: It is likely that you will be banned *IF* Blizzard updates their anti-cheat detection methods to detect EasyPlay. Use EasyPlay only at your own risk and make sure you read the license before use.

Anyway, that doesn't mean I'm not very sad this day came. BUT, we all knew it would come sometime. I have set the status of EasyPlay to "detectable". Also, I would like to answer the question ahead of time: No, a new version of EasyPlay is currently not planned.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

wordt wel rustig denk ik, als alle hackers er nu mee kappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:16:
ik heb btw nog een acc (idifix) waar nog een naked blizsorc en een naked hammerdin opstaan dus als iemand nog mf gear heeft hou ik mij aanbevolen ik ga het spel nu ff installeren onder de keys van mijn broer
nu is mijn mf-sorc denk ik wel in het voordeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
:)

kwakke, jij gebruikt toch d2loader voor de no-cd?

waar heb jij hem vandaan, ik kan dat ding nergens meer vinden en de no cd patch die ik nu heb is unstable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
kwakke01 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:44:
[...]

nu is mijn mf-sorc denk ik wel in het voordeel :+
ik hoef alleen maar equip te hebben voor mijn sorc ik denk dus:

skullders (pt)
tarnhelm/shako ((pt)
2x nagelring
mf boots
goldwrap
chancy
rising sun amu
occu
lidless (pd)/spirit monarch

[ Voor 3% gewijzigd door Idifix op 23-07-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dalyxia schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:50:
:)

kwakke, jij gebruikt toch d2loader voor de no-cd?

waar heb jij hem vandaan, ik kan dat ding nergens meer vinden en de no cd patch die ik nu heb is unstable
Waarom zo moeilijk doen? :?

Ik heb zowel op mijn Windows XP pc als op mijn OSX Mac disc-images van de beide playdiscs geladen, respectievelijk in Alcohol en Toast, werkt als een zonnetje, retestabiel! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
iemans nog mf equip over?? ik ben nu online *idifix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:19:
iemans nog mf equip over?? ik ben nu online *idifix
Ik heb nog perfect chancies liggen (40mf)

voor de rest eigenlijk nix whisper maar als je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
is er hier ook zon acc waar gear opstaat en waar iedereen bij kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:31:
is er hier ook zon acc waar gear opstaat en waar iedereen bij kan??
itemezels bedoel je... als die er nog is ja...
heb ook nog chance guards (37)
zal checken of ik nog mf-ringen heb...

@dalyxia: mail me maar, dan stuur ik hem je wel... weet de site zo eff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
kwakke01 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:39:
[...]

chancies en goldwrap heb ik al goed voor 70% mf (wow veel he:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:48:
[...]

chancies en goldwrap heb ik al goed voor 70% mf (wow veel he:P)
'k zal niet meer zeggen wat ik heb :o, maar ik blijf voor je zoeken hoor!

vanmorgen trouwens HF eff gekraakt voor m'n laatste mule:

UM...

na ja, 't is geen Gul, maar iig beter dan fal :X

nog bedankt voor de hulp he tollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
kwakke01 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:58:
[...]

'k zal niet meer zeggen wat ik heb :o, maar ik blijf voor je zoeken hoor!

vanmorgen trouwens HF eff gekraakt voor m'n laatste mule:

UM...

na ja, 't is geen Gul, maar iig beter dan fal :X

nog bedankt voor de hulp he tollo
vind op zich niet zo erg dat ik gebanned ben tis namelijk mijn eigen schuld vind het gewoon jammer van mijn spul want ik had gister een goeie dag.

JAH rune (selffound)(
GUL rune (uit hf)
Ber rune (geruild voor 3 ists)
enigma (gemaakt)

en dat is nu alleemaal weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Topicstarter
kwakke01 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:39:
[...]

of je download hem van m'n site... heb hem eff online gezet voor je...
http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/nocdfile.doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kwakke01 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:36:
[...]

of je download hem van m'n site... heb hem eff online gezet voor je...
http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/nocdfile.doc
hmm, die heb ik nu ook en bij die is d2 erg onstabiel, steeds doet tie net alsof hij iets moet laden waardoor mijn beeld gewoon helemaal stil staat

mja ik heb op mijn andere pc d2loader.exe en die wou ik eigenlijk ook weer hebben, kan alleen niet bij mij pc op dit moment en dacht dat iemand van jullie die misschien ook wel gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Laatst online: 10-06 10:31
kwakke01 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:29:
[...]

jammer..

btw,

heb wat info gevonden die mss wel handig is voor eenieder, kan niet checken of de link werkt, maar dat komt vanaaf wel..

gaat over de multi-install op 1 compie; ideaal voor het mulen en hf-en met mules

voor d2-loader-fix http://www.angelfire.com/dragon/pf/
bron: http://zelaron.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7376

This is what I use : different folder (copy and paste), use tools to change CD_key.
http://extreme-gamerz.org/diablo2/viewdiablo2/utilitiesd2 (D2 key-changer)

Also, I saw on other forum another way, with just one install folder. I didn't tested it yet, but it seems to works good. Here it is :
Multiple CD-Keys on single installation
Published by: Thrawn , On: Aug-11-2002

To use multiple keys on one installation:

You need:
1. D2 installed
2. 2 sets of valid cd-keys (2 SETS! This means 4 different keys)
3. the dw-d2loader-fix file from our IRC channel (on mIRC, you need to use the fserv)

Also, it is assumed that your diablo 2 folder is c:\program files\diablo ii\
If yours is different, you will have to change the steps below to allow for that.

First, you should have d2 installed with one set of keys.

Next, in the d2loader-fix file, there is a file called "auto-cdkey.reg" right click it and go to edit. Make sure it looks like the following:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II]
"owner"="your name"
"d2cdkeympq"="cdkey.mpq"
"d2xcdkeympq"="cdkey.mpq"
"d2cdkey"="---"
"d2xcdkey"="---"

Where it has the --- put in your cdkeys that ARE NOT installed already. Then hit save. Take the file "cdkey.mpq" from the dw-d2loader-fix.zip and put in your c:\program files\diablo ii\ folder.

Then go back to the auto-cdkey.req and right click it. Go to Merge. Hit yes on the confirmation.

Next, go to the d2-cdkey.exe in the zip. Double click it and run it for both keys. It may ask you to input cdkeys. Do what it asks.

Last step. Make a NEW shortcut to your d2loader exe with the following in the target box:

"c:\program files\diablo ii\diablo ii.exe" -mpq cdkey.mpq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Idifix schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:18:
[...]

vind op zich niet zo erg dat ik gebanned ben tis namelijk mijn eigen schuld vind het gewoon jammer van mijn spul want ik had gister een goeie dag.

JAH rune (selffound)(
GUL rune (uit hf)
Ber rune (geruild voor 3 ists)
enigma (gemaakt)

en dat is nu alleemaal weg :'(
Ik had nog zitten:

40ed/14max jewel
1 ohm
2 mal
1 gul
1 um
2 pul
rainbow fire facet
1 full keyset
En nog een full stash met lower runes: sol, shael, io, dol etc etc

Mijn sorc had ook nog:
4 * sc 19life
1 sc 13 life / 4 res all
1 sc 100 poison 3% frw
nightwings veil
viper met 40 res (jewel 15)
+2 44life 29 cold 33 lightning 1dex amulet
1 ravenfrost
1 dwarfstar
1 wizzy
1 spirit monarch
plated belt met exact 100 life (perfect of the whale)
gc 48 mana 33 life
lvl 17 insight eth cv

En nog een zooi stuff op mules waaronder full aldurs, full to, etc etc

Ik vind dat ze wel hadden mogen waarschuwen dat ze een nieuwe scanmethode hebben want dan wist ik dat er geen tppk'ers meer zouden zijn en dan had ik mh wel gelaten voor wat het is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

ik heb nog wel spul liggen... enigma... hoto... bla bla... ists

ik speel geen diablo meer, en wil best me account weggeven zit n lvl 95 hammerdin in
8k damage oid,

uber-paladin smiter lvl 90?

jullie vragen maar mensen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
als we zo gaan beginnen dan heb ik verloren.

paladin:
guilames
Hoz (umed)
treachery
crescent moon
goreriders
draculs
+1 pala skill/15%res amu
natures peace
ravenfrost
enigma
mal rune
4 pul runes

sorceress:
shako (pt)
skullders (pt)
46% wts
chance guards
2x nagelring
goldwrap
+2 sorc skill amu
occu
37% gheeds
spirit monarch

necromancer:
TO armour
To gloves
TO shields (zat in men stash)
homunculus
SOJ
BK4
eth arachnids
marrowwalks
arm of king leoric
+2 summoner skill amu
Shako (umed)

en nog wat zooi in men mules

[ Voor 37% gewijzigd door Idifix op 23-07-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Anoniem: 182205 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:34:

ik speel geen diablo meer, en wil best me account weggeven zit n lvl 95 hammerdin in
8k damage oid,

nou ik bied me aan
ik kan het best gebruiken

[ Voor 4% gewijzigd door Frunz op 23-07-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe... ff de spel opnieuw installen dan -.-

btw nog 2 keys over...

1x diablo normal en 2x destruction....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Anoniem: 182205 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:38:
[...]

btw nog 2 keys over...

acc = frunz
en eni stel ik zeer op prijs

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 23-07-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Anoniem: 182205 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:38:
[...]

btw nog 2 keys over...

Keys..... keys! Ik ben altijd voor veel keys! Ik kan je er 5 Ist per keyset voor geven...

Margootje=vrouw die diablo speelt? Is het vandaag sint juttemis? :D:D:D:D. Het hebben van een vriendin betekent bij mij altijd een complete diablo-stop om mega-gezeik te voorkomen, vrouwen, zucht!

Ik heb trouwens nog wel wat mf zooi voor je misschien idefix...

[ Voor 29% gewijzigd door M_V op 23-07-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Rudy_V schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:50:
[...]

Keys..... keys! Ik ben altijd voor veel keys! Ik kan je er 5 Ist per keyset voor geven...
wat doe jij met keys???
opeten? >:)

@idifix als je nog een 25 nagel nodig hebt call me

[ Voor 11% gewijzigd door Frunz op 23-07-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudy_V schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:50:
[...]

mag geen geld vragen :P 3 euro de stuk haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Frunz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:51:
[...]

wat doe jij met keys???
opeten? >:)
met veel keys kan je 7 mules tegelijk rushen (8 players is het maximale op 2 ips). Levert BAK-KEN met geld op.... :D Maar 3 van mijn (minder legaal verkregen) keys zijn geband eergisteren, hoewel er niet mee gemaphackt oid is.

Idefix, ik heb nog een level83 coldsorc in ze eentje op een acc staan, met een talset (alleen de armor mist). Misschien heb je interesse....

[ Voor 35% gewijzigd door M_V op 23-07-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 182205 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:34:

8k damage oid,

enigma zou ik graag willen hebben

of je volledige uber smiter gear, ook leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 23-07-2006 23:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste