arjan bregman2 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:40:
[...]
Je hebt wel 110 euro eigen risico.
Maar vergeleken met de 285 euro van dell is het wel goedkoop en het dekt nog meer. Ik wil deze laptop ook over 1/2 maanden kopen maar ik ben er nog niet uit wat ik doe. Gewoon 1 jaar en 285 euro uitsparen, of die 285 euro betalen en mischien later veel profijt van te hebben. En nu komt er nog een mogelijkheid bij. Ik weet het echt nog niet.
Maar in de vorige bericht staat dat je 180 euro moet betalen voor het inzenden van een laptop bij dell, maar ik neem aan dat dat niet zo is als je de uitgebreidere garantie neemt van 285 euro?
Jij verward nu twee dingen :
Retourneren : teruggeven, geld terugkrijgen (misschien had ik et verkeerd verwoord).
Retour voor reparatie : GRATIS het eerste jaar...
Retourneren had ik gehoord dat het 180 euro kostte... En dat dat wordt verrekend met de aanschafprijs van je notebook die je dus terugkrijgt.
Maargoed... Die 285 is géén garantie he! Dus valt hij van je bureau af, ben je de lul... Maar wanneer je NOG ens 200 euro (zoiets dacht ik ) betaald bij Dell heb je dus wél garantie, maar dan ben je dus ook voor 485 afgezet. Belachelijk duur imo...
Daarom :
www.toplaps.nl
Hierbij heb je te maken met MaHé : goede reputatie
En kun je die 285 mooi uitsparen bij het kopen van je Dell notebook! Dus je koopt voor 179euro (mits hij goedkoper is dan 1500... dan moet je het wel heel bont maken wil je er overheen komen met je i6400) een verzekering + garantie (want garantiekosten worden in die 3 jaar ook gedekt!).
Goede deal imo!
Ohjah en je hebt idd nog een eigen risico van 110 euro... maarjah dan is het nog niet veel duurder dan de 285 van dell, en dan heb je ook nog een verzekering erbij!
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 14-06-2006 00:40
]