Tegenwoordig kun je op verschillende lokaties speciale verf kopen om een muur om te toveren in beamerscherm. Ik projecteer momenteel op een mat witte muur (glasvezelbehang) 2m20x3m met een 2200 ansi lumen beamer. Zeker nu het wat langer licht blijft (en ik eigenlijk geen zin heb iets te doen aan verduistering) ben ik benieuwd of, en hoeveel, ik kan winnen met een beter reflecterende ondergrond. Ik kwam alleen een verwijzing tegen van MMach naar lumenlab.
Een oude bekende is ScreenGoo, die met 200 euro aan de prijzige kant is. Ik kwam in de Veronicagids www.projectieverf.nl tegen, die redirect naar hier. 99 euro klinkt al een stuk aanlokkelijker, en aangemoedigd door de term "alleen op deze website te bestellen" ging ik verder kijken en kwam ik terecht in Belgie, waar dezelfde verf de helft kost, en ook nog in High Contrast versie te krijgen is.
Zijn er tweakers die ervaring hebben met 1 van bovenstaande merken, danwel een eigen idee hebben gehad? Misschien een emmer latex mixen met grijsmetaallak?
Een oude bekende is ScreenGoo, die met 200 euro aan de prijzige kant is. Ik kwam in de Veronicagids www.projectieverf.nl tegen, die redirect naar hier. 99 euro klinkt al een stuk aanlokkelijker, en aangemoedigd door de term "alleen op deze website te bestellen" ging ik verder kijken en kwam ik terecht in Belgie, waar dezelfde verf de helft kost, en ook nog in High Contrast versie te krijgen is.
Zijn er tweakers die ervaring hebben met 1 van bovenstaande merken, danwel een eigen idee hebben gehad? Misschien een emmer latex mixen met grijsmetaallak?
[ Voor 4% gewijzigd door SeatRider op 04-06-2006 10:55 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt