Mijn decoder begint sinds afgelopen maandag ook ineens kuren te vertonen.
Hij hangt met een HDMI kabel aan een Samsung LE40A656 scherm.
Tijdens het TV kijken afgelopen maandag viel regelmatig het beeld weg (no signal melding van de TV), brandde het HDTV logo op de decoder en deze was compleet vastgelopen.
Een keer uit en aan zetten zorgde ervoor dat we weer even TV konden kijken (varierend van 1 minuut tot 10 minuten).
Vervolgens gisteren een factory reset uitgevoerd, kanalen opnieuw gezocht.
Hierdoor werkte de decoder weer even goed.
Vanmorgen wilde ik even het journaal kijken, maar bij het aanzetten van de decoder (stekker was eruit) bootte het apparaat niet door. De ene keer bleef het HDTV logo branden, de volgende keer het HDTV logo en de melding 'DL' en na een kwartier proberen had ik eindelijk TV.
Helaas was dit van korte duur, want het signaal op de TV viel regelmatig weg en de decoder vond het nodig om zichzelf opnieuw op te starten.
Updates zijn niet beschikbaar volgens het menu. Mijn huidige versie:
Ver. Loader : 106
Ver. S/W : 132
Ver. H/W : 501
Ik lees hier en daar problemen, maar komt dit iemand ook bekend voor?
Hij hangt met een HDMI kabel aan een Samsung LE40A656 scherm.
Tijdens het TV kijken afgelopen maandag viel regelmatig het beeld weg (no signal melding van de TV), brandde het HDTV logo op de decoder en deze was compleet vastgelopen.
Een keer uit en aan zetten zorgde ervoor dat we weer even TV konden kijken (varierend van 1 minuut tot 10 minuten).
Vervolgens gisteren een factory reset uitgevoerd, kanalen opnieuw gezocht.
Hierdoor werkte de decoder weer even goed.
Vanmorgen wilde ik even het journaal kijken, maar bij het aanzetten van de decoder (stekker was eruit) bootte het apparaat niet door. De ene keer bleef het HDTV logo branden, de volgende keer het HDTV logo en de melding 'DL' en na een kwartier proberen had ik eindelijk TV.
Helaas was dit van korte duur, want het signaal op de TV viel regelmatig weg en de decoder vond het nodig om zichzelf opnieuw op te starten.
Updates zijn niet beschikbaar volgens het menu. Mijn huidige versie:
Ver. Loader : 106
Ver. S/W : 132
Ver. H/W : 501
Ik lees hier en daar problemen, maar komt dit iemand ook bekend voor?