Nvidia 7950X2 resultaten in benchmarks

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 6.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11-2022
Heb gisteren mijn ASUS EN7950GX2 binnengekregen via http://www.shop.mogpersonal.nl/
Inclusief verzendkosten 300 euro... Sweeet...
Anywho, probeerde hem in m'n P4GPL-X te prikken => niet ondersteund dus, hoop dat er een BIOS update voor m'n mobo te krijgen is. Hij wordt nu herkend als "PCI standard PCI-to-PCI bridge" ForceWare installeren lukt niet omdat de kaart dus niet herkend wordt. Al mailtje gestuurd naar nVidia en ASUS, afwachten maar.

I experience, therefore you are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155035

Huh, hoe kan die kaart zo fucking goedkoop zijn? 150 euro goedkoper dan in andere winkels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

WackyWookie , bestel je me ook eentje.. ik ben van België en daardoor kan ik aan geen geraken via de site. En op jouw moederbord gaat het niet.. je moet een SLI moederbord hebben en geen P4 moederbord. Anders koop ik jouwe over voor 300 incl verzendingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:35

XanderDrake

Build the future!

Mmm ik vertrouw die MOG webshop niet volledig... Een Asus 7900GT is 40€ duurder dan de 7950GX2.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133816

Anoniem: 155035 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:57:
Huh, hoe kan die kaart zo fucking goedkoop zijn? 150 euro goedkoper dan in andere winkels 8)7
Heel raar dat het zóóó goedkoop is bij die winkel :?
Bij andere winkels is deze kaart ruim €500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou er wel eentje willen..
Alleen vind ik het een beetje raar..
Zelf al zou je de kaart voor 300euro hebben en ze komen er nog achter
dat de kaart misprijst was.. dunno..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176808

ja echt wel ik krijg een raar smaakje ma wil een asus en xfx ook samen gaan met sli? anders koop ik ook nog zon asus erbij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja , tuurlijk !
Hey , koop je mij ook eentje bij en verstuur het naar belgië ?
Geef je msn eens :P mijne is x-limited@hotm..

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 162692 op 17-06-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 13:34
Weer hetzelfde verhaal waarschijnlijk als een paar weken geleden dat deze kaart rond de 270 euro kostte. Of wackywookie zit uit z'n nek te lullen, want hij heeft hier namelijk nog maar 4 berichten geplaatst. (en probeert ie ons op te jutten ofzow)

Maar als het WEL waar is, bestel ik er maandag 1 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Rare scores op zich hoor. Niks mis mee denk ik maar:

Jij haalt 1000 punten meer in 06 ten opzichte van mijn 7900GTX
Daartegenover staat dat ik 500 punten meer haal in 05. Zou mijn cpu oc dan zo'n groot verschil maken ( X2 4200 @ 2.7Ghz ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Iemand op [H]ard Forum heeft mbv 2x een EVGA 7950GTX een Quad SLI systeempje gebouwd.

Check voor pics + benchmarks:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1066702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176808

Anoniem: 107573 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 02:22:
[...]

Rare scores op zich hoor. Niks mis mee denk ik maar:

Jij haalt 1000 punten meer in 06 ten opzichte van mijn 7900GTX
Daartegenover staat dat ik 500 punten meer haal in 05. Zou mijn cpu oc dan zo'n groot verschil maken ( X2 4200 @ 2.7Ghz ) ?
ja ik heb maar een 3800+ x2 he je hebt gewoon een hele zware cpu nodig als je alles uit deze kaart wil halen, en als je de resolutie op 1600x1200 en alles aan zet dan zie je het verschil met je 7900GTX!
btw ik heb net de resolutie op 1280x1024 gezet en de score was 900 pnt meer jammer genoeg kan ik nu niet hoger ivm 19inch tft ma krijg volgende week een 20,1 inch kijken wat hij dan doet en er komt gauw een fx of conroe cpu ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 176808 op 18-06-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 176808 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:24:
beetje [offtopic]
alloha guys ik had een vraagje ik heb nu een XFX 7900 GTX YDDR en ik kan mijn kaart inruilen voor de POV 7950GX2 1Gb PCI-E met geld toe natuurlijk!
Nu mijn vraag is POV(point of view) een goed merk of kan ik beter wachten en van een ander merk halen asus,xfx,club3d ofzo
Want ik heb nog nooit een POV gehad en wil graag jullie meningen horen ;)

Bijvoorbaatdank

MvG

Kingsizerizla+
Merk maakt niks uit, neem gewoon de goedkoopste, alles is toch referencemodel tegenwoordig.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
SOEDARKMASTER schreef op zondag 18 juni 2006 @ 02:10:
Weer hetzelfde verhaal waarschijnlijk als een paar weken geleden dat deze kaart rond de 270 euro kostte. Of wackywookie zit uit z'n nek te lullen, want hij heeft hier namelijk nog maar 4 berichten geplaatst. (en probeert ie ons op te jutten ofzow)

Maar als het WEL waar is, bestel ik er maandag 1 :9~
Jongens jongens toch, wat een vertrouwen... moet ik foto's van de factuur gaan plaatsen of zo? Ik weet ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen voor die prijs, misschien een fout, misschien (ziekelijk) groot ingekocht. Had hem eerst besteld op ecc-computers.nl, daar was ie nog goedkoper, maar na bestellen kreeg ik een mailtje dat ie eigenlijk 3x zo duur was en of ik hem nog wilde.

En (X-Limited) als het goed is heb je er juist geen SLI moederbord voor nodig, da's nou juist de bedoeling van deze kaart. Alleen een mobo met een PCI-E slot en een BIOS die de chip ondersteunt die de twee printplaten aan elkaar koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 12:12

meddle

:o

WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 08:53:

En (X-Limited) als het goed is heb je er juist geen SLI moederbord voor nodig, da's nou juist de bedoeling van deze kaart. Alleen een mobo met een PCI-E slot en een BIOS die de chip ondersteunt die de twee printplaten aan elkaar koppelt.
Jawel, die heb je wel nodig, omdat het nogsteeds SLI is, en dat bord van jou kan daar niets mee met of zonder bios update, je kunt dus beter naar een andere mobo gaan kijken of die kaart verkopen.

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
welk goedkoop pci-e moederbord ondersteund dat wel? de asrock 939dualsata2? (socket939)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle

meddle

tjtristan schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:28:
welk goedkoop pci-e moederbord ondersteund dat wel? de asrock 939dualsata2? (socket939)
Nee, die niet, het moet dus een SLI bord zijn...

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Mad_MaX_101 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:14:
[...]

Jawel, die heb je wel nodig, omdat het nogsteeds SLI is, en dat bord van jou kan daar niets mee met of zonder bios update, je kunt dus beter naar een andere mobo gaan kijken of die kaart verkopen.
Check de nVidia mobo compatibility lijst, zitten genoeg non-SLI moederborden tussen, zou je toch zeggen dat het geen probleem hoeft te zijn. => http://www.nvidia.com/page/7950_mobo.html Ik wacht het nog wel even af. Wilde in principe niet eens upgraden, had nog genoeg aan m'n 7800gtx, maar ik kon dit voordeeltje niet voorbij laten gaan. Is het allemaal niet compatible, dan gaat ie gewoon op marktplaats... "May the highest bidder win" ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
En dit dan?? "While there are some drawbacks of SLI still associated with the 7950 GX2 (certain games scale less than others), the major issues are quite nicely resolved: there is no need for an SLI motherboard, and it's much easier to make sure everything is hooked up correctly (with only one power connector, no SLI bridge needed, and only one card to plug in)."

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2769&p=1
Mad_MaX_101 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 09:14:
[...]

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Rob_Kstr schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:31:
En dit dan?? "While there are some drawbacks of SLI still associated with the 7950 GX2 (certain games scale less than others), the major issues are quite nicely resolved: there is no need for an SLI motherboard, and it's much easier to make sure everything is hooked up correctly (with only one power connector, no SLI bridge needed, and only one card to plug in)."

[...]
Was je net één minuutje voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Laatst online: 24-01-2022
WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Was je net één minuutje voor :)
Werkt hij nu al? Ik heb er ook maar een besteld, je weet maar nooit :)

Iemand een x1800xt kopen? :X

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Echt veelbelovend vind ik de benchmarks niet.

Kijk eens in mijn fotoalbum staan screens van mijn enkele 7900GTX

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Edwin van Cleef schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:21:
Echt veelbelovend vind ik de benchmarks niet.

Kijk eens in mijn fotoalbum staan screens van mijn enkele 7900GTX
De huidige resultaten vind ik ook niet echt denderend maar met betere driversupport komt dat wel nog inorde denk ik. En als het waar is wat WackyWookie zegt dan vind ik het zeker niet mis voor die prijs :)

Heeft er nog niemand deze kaart gemod? Als je zoals bij een 7900gt de core kan oprikken tot 700mhz dan ga je volgens mij wel records breken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Renegade! op 18-06-2006 11:35 ]

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Renegade! schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:09:
[...]

Werkt hij nu al? Ik heb er ook maar een besteld, je weet maar nooit :)

Iemand een x1800xt kopen? :X
Nope... hoop maandag antwoord te krijgen van ASUS of nVidia of er een BIOS update uitkomt voor mijn mobo (ASUS P4GPL-X), tot die tijd zit ik met een kickass monster videokaart in m'n pc waar ik niet eens vloeiend mee kan browsen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Tering deze kaart ook besteld bij http://www.shop.mogpersonal.nl/ echt te goedkoop. Heb nog geen eens een nieuwe pc maar dat komt wel. Deze kaart werkt toch ook op socket AM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
ik ga denk ik een Asus A8N5X kopen van azerty (die staat in de motherboard compatibility list)(http://azerty.nl/producte...l/93/4328/asus-a8n5x.html)

66 euro :) en dan die videokaart van www.shop.mogpersonal.nl

voor een prijsje van 356 euro toch mooi de beste videokaart en een goed compatible mobo :)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:36:
[...]

Nope... hoop maandag antwoord te krijgen van ASUS of nVidia of er een BIOS update uitkomt voor mijn mobo (ASUS P4GPL-X), tot die tijd zit ik met een kickass monster videokaart in m'n pc waar ik niet eens vloeiend mee kan browsen... ;(
Ruilen voor een x1800xt met bijbetaling van mijn kant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Tja... is voor mij niet zo makkelijk, heb nog steeds een socket 478 proc. Dan zou ik naast een nieuw moederbord ook een nieuwe processor moeten aanschaffen, heb ik niet echt veel zin in. Dit soort upgrades brengen toch altijd weer meer kosten met zich mee dan je aanvankelijk dacht -zucht-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Renegade! schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:48:
[...]

Ruilen voor een x1800xt met bijbetaling van mijn kant? :P
Heh... ben ik beter af met m'n oude XFX 7800GTX, maar bedankt voor het meedenken ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle

meddle

Rob_Kstr schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:31:

[...]
Zou best kunnen dat dat nu wel werkt hoor, maargoed eerst dus niet.

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Ik heb hem ook besteld, maar wel onder rembours want ik vertrouw die zaak niet helemaal. Mja we zullen maandag wel horen of het doorgaat of dat iemand daar eindelijk eens beseft dat die kaarten veels te goedkoop worden verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinda , of iemand , kan je die kaart nie bijbestellen voor mij ?
Dan stuur jij de kaart gewoon op naar mij met een factuur , en stort ik het geld op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 13:34
Alles bij die winkel is 100 euro te duur, maar die kaart is juist 200 euro te goedkoop :? . Volgens mij maken ze een harde fout, of het zijn afgekeurde ships :P Instabiele dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:22:
Pinda , of iemand , kan je die kaart nie bijbestellen voor mij ?
Dan stuur jij de kaart gewoon op naar mij met een factuur , en stort ik het geld op je rekening.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, maar dan moet ik wel de zekerheid hebben dat ze hem ook echt opsturen en hij ook voor 290 euro over de toonbank gaat. Ik wacht maandag even af op een mailtje van hun waarbij ze vast zullen zeggen of de bestelling doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je msn heb , kan je me even toevoegen , x-limited@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:30:
Als je msn heb , kan je me even toevoegen , x-limited@hotmail.com
Ik zal je straks ff toevoegen, nu moet ik eerst ff vaderdag cadeau geven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, cva ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578

Is er nou echt iemand die echt gelooft dat deze prijs goed is? Ik kan me dat niet voorstellen. Inkoopsprijzen zijn bekend, en ze gaan heus niet met verlies verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Anoniem: 99578 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:47:
Is er nou echt iemand die echt gelooft dat deze prijs goed is? Ik kan me dat niet voorstellen. Inkoopsprijzen zijn bekend, en ze gaan heus niet met verlies verkopen.
Aangezien WackieWoockie ereen heeft voor de prijs lijkt het toch wel niet om een hoax te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Hij heeft hem alleen nog niet draaien, althans niet goed. Eerst maar eens wat 3dmarks afwachten. Iig voordat ik er een bestel daar... Zal wel ff schelen zeg :| Sowieso nieuw systeempje bij elkaar aan het zoeken, maar dit zal ff schelen in de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Laatst online: 15-06 00:44

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Anoniem: 168490 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:07:
Ik heb hem ook besteld, maar wel onder rembours want ik vertrouw die zaak niet helemaal. Mja we zullen maandag wel horen of het doorgaat of dat iemand daar eindelijk eens beseft dat die kaarten veels te goedkoop worden verkocht :P
Ik heb al 12x proberen in te loggen van zaterdag af, maar ik kan niet inloggen. Heb al 2x een nieuwe account aangemaakt dus er gaat iets mis :(
Ik probeer nog wel ff een account te maken want dan bestel ik er maandag ook één, voor zo`wn prijs ga ik niet op een DX10 kaart wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Onno 1983 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:21:
[...]

Ik heb al 12x proberen in te loggen van zaterdag af, maar ik kan niet inloggen. Heb al 2x een nieuwe account aangemaakt dus er gaat iets mis :(
Ik probeer nog wel ff een account te maken want dan bestel ik er maandag ook één, voor zo`wn prijs ga ik niet op een DX10 kaart wachten ;)
EN7950GX2 = DX10 ready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 17:32
tjtristan schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:39:
ik ga denk ik een Asus A8N5X kopen van azerty (die staat in de motherboard compatibility list)(http://azerty.nl/producte...l/93/4328/asus-a8n5x.html)

66 euro :) en dan die videokaart van www.shop.mogpersonal.nl

voor een prijsje van 356 euro toch mooi de beste videokaart en een goed compatible mobo :)
Lol,check die andere kaarten eens,een 7800GT is nog duurder.Ik wil alleen maar zeggen,probeer wel realistisch te blijven sommige shops maken wel vaker van dat soort prijs blunders en dan krijg je hem echt niet voor die prijs,check ook eens hun "algemene voorwaarden" :7

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 07:25
ik vind dat wackywookie even een plaatje van z`n kaart moet posten voordat ik `m geloof......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

justifire

Shut up and squat !!

p43000 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:32:
ik vind dat wackywookie even een plaatje van z`n kaart moet posten voordat ik `m geloof......
incl factuur ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Oh oh oh... in wat voor wereld leven we vandaag de dag, al die conspiracy theories... Ben nu op m'n werk tot 15:30u, ga vanavond m'n uiterste best doen om er een paar mooie foto's van te maken voor jullie non-believers (schudt hoofd en begint zachtjes te grienen). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Ja DX9 kaarten kunnen ook met DX10 overweg, maar kunnen geen gebruik maken van de extra futures die DX10 bied.
De G71 is een DX9 core en dan maak je mij niet wijs dat deze ineens DX10 is. Google verteld mij namelijk dat de eerste DX10 kaarten deze maand zullen worden aangekondigd. Ik heb echter nog niets gezien op T.net :)

Maar geef maar een betrouwbare bron die het tegendeel bewijst _/-\o_ dan maak je mij erg gelukig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:45:
Oh oh oh... in wat voor wereld leven we vandaag de dag, al die conspiracy theories... Ben nu op m'n werk tot 15:30u, ga vanavond m'n uiterste best doen om er een paar mooie foto's van te maken voor jullie non-believers (schudt hoofd en begint zachtjes te grienen). |:(
ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar ik KAN het gewoon niet geloven. Elders kost die kaart zowat het dubbele :? Als het zo is ben je uiteraard echt een HELD! O+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 11:05
Ik heb hem besteld, ben benieuwd wat er van komt. En als het mis gaat, moet ik MasterCard bellen dat ze het geld even terugvorderen ;) Volgende uitdaging is dat ik nog een AGP moederbord heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

Onno 1983 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:56:
[...]

Ja DX9 kaarten kunnen ook met DX10 overweg, maar kunnen geen gebruik maken van de extra futures die DX10 bied.
De G71 is een DX9 core en dan maak je mij niet wijs dat deze ineens DX10 is. Google verteld mij namelijk dat de eerste DX10 kaarten deze maand zullen worden aangekondigd. Ik heb echter nog niets gezien op T.net :)

Maar geef maar een betrouwbare bron die het tegendeel bewijst _/-\o_ dan maak je mij erg gelukig :P
http://www.hardware.info/reviews/nVidia_GeForce_7950_GX2/645

Zie de tabel maar de 7950 is gewoon DX9 hoor :| Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens , zijn jullie achterlijk ?
Bestel anders 50 kaarten op een dag zodat het niet opvalt.. zucht' !
Maandag zijn die prijzen volgens mij toch veranderd als er 50 mensen opeens een kaart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
opzich is de enige manier om winst op deze kaarten te maken er veel verkopen, dus wie weet is de inkoopsprijs wel 280, dan hebben ze dus een winst van 10E. Andere shops verkopen `m voor 500, die verkopen MINDER, maar door de hogere marge is hun winst toch ook groot.

maar ik denk toch dat het een database bug is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Onno 1983 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:56:
[...]

Klopt inderdaad wat je zegt, hij is DX10 ready maar draait in principe gewoon op DX9... Het zijn natuurlijk ook eigenlijk gewoon 2 7900 platen tegen elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Anoniem: 162692 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:18:
Jongens , zijn jullie achterlijk ?
Bestel anders 50 kaarten op een dag zodat het niet opvalt.. zucht' !
Maandag zijn die prijzen volgens mij toch veranderd als er 50 mensen opeens een kaart bestellen.
Niet geschoten is altijd mis, als ze vinden dat die kaart niet voor 290 verkocht mag worden, ontbind ik de verkoop wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

http://tweakers.net/shopsurvey/2527

nog maar 1 survey ik ben toch scepties, het klinkt te mooi!

[ Voor 3% gewijzigd door darkphoenix op 18-06-2006 16:10 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Het klinkt idd te mooi om waar te zijn. Ik heb er ook eentje besteld, als het zoveel scheelt. Maar zijn ze wel op voorraad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Bijna niet meer denk ik :P Iedereen die dit leest heeft er al eentje besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

tjtristan schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:28:
De 7950GX2 werken op dit bordje, de asrock 939dualsata2. ;)

bron

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 18-06-2006 19:29 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:45:
nog gelukt??

/me kijkt uit naar echte foto`s, die persfoto`s heb ik nou ook wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Bij deze wat foto's van de faktuur, de doos waarin hij verzonden werd (grote doos van Logitech om de een of andere reden, deed me toch een beetje twijfelen over de inhoud, zat overigens boordevol met van die luchtzakjes, veilig dus.), de doos van de kaart zelf en een beetje een Blair Witch achtige foto van de kaart in mijn kast (Ik had te weinig licht en wilde hem er niet weer uitslopen, dat pci-e lipje waarmee de kaart vastzit is echt onmogelijk meer te bereiken met je vinger als ie er eenmaal inzit :? ).

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto1klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto2klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto3klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto4klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto5klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto6klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/d.noorlander/Foto7klein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:46

justifire

Shut up and squat !!

WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:59:
Bij deze wat foto's van de faktuur, de doos waarin hij verzonden werd (grote doos van Logitech om de een of andere reden, deed me toch een beetje twijfelen over de inhoud, zat overigens boordevol met van die luchtzakjes, veilig dus.), de doos van de kaart zelf en een beetje een Blair Witch achtige foto van de kaart in mijn kast (Ik had te weinig licht en wilde hem er niet weer uitslopen, dat pci-e lipje waarmee de kaart vastzit is echt onmogelijk meer te bereiken met je vinger als ie er eenmaal inzit :? ).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Duidelijk !!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 10:35

XanderDrake

Build the future!

WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dus voor 300€ heb je een über high end kaart...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
XanderDrake schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:24:
[...]

Dus voor 300€ heb je een über high end kaart...
Nee, ik heb stiekem toch gelogen en al dit bewijsmateriaal met een prittstift en kleurpotloden in elkaar geknutseld... :|

Nu voor de laatste keer: JA!!!111oneoneelevenelevenoneone111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WackyWookie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:31:
[...]

Nee, ik heb stiekem toch gelogen en al dit bewijsmateriaal met een prittstift en kleurpotloden in elkaar geknutseld... :|

Nu voor de laatste keer: JA!!!111oneoneelevenelevenoneone111
lol :P Maar hoe gaat het met rembours? Krijg je gewoon een bericht waarin je bestelling wordt geaccepteerd en dan wordt het hele zaakje opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

kan deze kaart wel met HDCP overweg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 13:03
Ik heb er ook een besteld hehe. Morgen even de mail afwachten wat het wordt...Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze dit gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWookie
Anoniem: 168490 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:44:
[...]

lol :P Maar hoe gaat het met rembours? Krijg je gewoon een bericht waarin je bestelling wordt geaccepteerd en dan wordt het hele zaakje opgestuurd?
Gewoon bestellen op site, krijg je een mailtje ter bevestiging, twee dagen later ligt er een briefje op de deurmat van de postmeneer die zegt dat je hem zelf op moet gaan halen bij het postkantoor, omdat ze altijd om de hoek staan te wachten tot je net de deur uit bent voor ze gaan aanbellen. Dan stap je op je fiets, ga je naar het postkantoor, trek je een nummertje, wacht je een half uur omdat een oud wijf al haar kaarten vlak voor de balie in haar tas moet proppen en de medewerker uit respect niet durft te zeggen dat ze op moet rotten, als je eenmaal aan de beurt bent ga je op de fiets terug naar huis om je legitimatie op te halen die je vergeten was en die je blijkbaar nodig had, weer terug naar het postkantoor, meteen geholpen worden? nummertje trekken dus, als ze dan eindelijk je pakje halen te horen krijgen dat je niet eerst even mag kijken voor je betaalt en vervolgens naar huis gaan met een enorme Logitech doos.

Nou... en daar zit alles in. Dusss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 12:59
Jammer dat ik er nu geen geld voor beschikbaar heb (sparen voor op kamers gaan....) anders had ik hem zeker ook besteld. Maargoed, zoals X-Limited al zei, morgen zullen ze hoogstwaarschijnlijk de prijs wel veranderen. Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel doorkrijgen dat ze toch op de een of andere manier niet zo heel veel winst op deze kaart maken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125904

flappie27 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:10:
Jammer dat ik er nu geen geld voor beschikbaar heb (sparen voor op kamers gaan....) anders had ik hem zeker ook besteld. Maargoed, zoals X-Limited al zei, morgen zullen ze hoogstwaarschijnlijk de prijs wel veranderen. Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel doorkrijgen dat ze toch op de een of andere manier niet zo heel veel winst op deze kaart maken :+.
Eigenlijk geldt voor mij hetzelfde ..
Maar ik kon het toch niet laten om hem te bestellen ;D gewoon alleen al omdat ik benieuwd ben of ze hem echt gaat leveren voor die prijs ;> Na de posts van WackyWookie begint het er toch wel degelijk op te lijken dat ze echt aankomen ;P Lijkt mij ook dat het niet heel lang kan duren voordat ze iets aan die prijs doen .. ben benieuwd als ze maandag weer op het werk komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

uh vaag het adres van die MOG shop word door ANWB routeplanner niet herkend :?
Morgen maar `s ff bellen want zo`n kaartje voor die prijs wil ik ook O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 12:26
Ik heb hem ook besteld. Onder rembours, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:31
Idem hier, ben ook zeer benieuwd of ze gaan leveren.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:02:
Idem hier, ben ook zeer benieuwd of ze gaan leveren.
ik heb me ook maar aangesloten! :*)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
alleen vanmiddag even bellen of ze em ook daadwerkelijk gaan leveren en voor die prijs. Dan kan mijn x1800xt de verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 09:30
Als ik deze koop dan moet ik ook gelijk nieuw mobo + cpu. Dan word deze upgrade nog best wel duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:14
JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:36:
alleen vanmiddag even bellen of ze em ook daadwerkelijk gaan leveren en voor die prijs. Dan kan mijn x1800xt de verkoop in.
Misschien is het verstandig om geen slapende honden wakker te maken door te informeren naar de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
geen probleem, ik zal het antwoord dat ik krijg hier wel even neerplanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 13:03
Alleen vragen naar de levertijd, niet naar de prijs zou ik zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 20-06 13:35
Idd. kep em gister ook besteld, ik zie hem het liefst voor 300 euro op de deurmat vallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

zal wel mooi zijn als we allemaal genept worden, kunnnen we een tweakers taskforce oprichten en de boel daar ff slopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft iemand al gebelt? Ze zijn wel sloom met het mailen hoor, heb ze gisteren gemaild maar nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Versteegrob schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:59:
Heeft iemand al gebelt? Ze zijn wel sloom met het mailen hoor, heb ze gisteren gemaild maar nog geen antwoord.
van de site van hun:

Openingstijden
Maandag: 13:00-18:00

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78431

Waarschijnlijk hebben ze het door, ze hebben net hun prijs in de pricewatch aangepast naar € 595.- :
http://tweakers.net/pricewatch/139349 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bapemania
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 16:45
daar stond ie gisteren ook op in de pricewatch, hij stond iig niet in de pricewatch voor 290 eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Anoniem: 78431 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:13:
Waarschijnlijk hebben ze het door, ze hebben net hun prijs in de pricewatch aangepast naar € 595.- :
Dat kan een willekeurige user toch ook hebben gedaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Anoniem: 78431 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:13:
Op hun eigen site nog niet! Snel bestellen.. ;)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:36:
Doe dit nou niet! Gaan ze het controleren en komen ze er achter dat ze een fout hebben gemaakt.. weg mooie aanbieding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
TP84NL schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:18:
[...]

Doe dit nou niet! Gaan ze het controleren en komen ze er achter dat ze een fout hebben gemaakt.. weg mooie aanbieding ;(
true, maar ik wil niet dat dadelijk de postbode voor de deur staat met een rekening van 595 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 15:47
Lol, ik heb hem ook maar besteld

heb niet eens een PCI-E board, maar lekker belangrijk

we zien wel hoe het loopt, of 1 iemand gewoon mzzl heeft gehad of dat we allemaal blij worden straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
ik ben er bang voor dat 1 iemand gewoon mazzel heeft gehad, maar ja, ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
dubbelpost

[ Voor 86% gewijzigd door JTB81 op 19-06-2006 12:25 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
JTB81 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:21:
[...]

true, maar ik wil niet dat dadelijk de postbode voor de deur staat met een rekening van 595 euro.
Dan weiger je het pakketje toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

Maakt toch niet uit? Je kan gewoon weigeren om het pakket aan te nemen door te zeggen dat jij niks besteld hebt. Lijkt mij niet zo'n probleem toch? :?

edit: hmm... DaCoTa was me net voor :(

[ Voor 7% gewijzigd door _TP_ op 19-06-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
[...]

Stuur je hem terug, je kan er gewoon binnen zeven dagen onderuit hoor. En die 7,50 van hun website is onzin.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bapemania
Die mensen gaan straks óf héél véél pakketten versturen óf een heleboel emails de deur uit doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Over 25 min's zullen ze versteld staan van het aantal bestellingen denkk :+.

Ik hoop natuurlijk dat iedereen zijn kadootje krijgt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173625

Maarja, waarom zouden ze een dermate grote fout maken door voor de helf van de prijs op de site zetten. Beetje mens die een pc zaak begint moet toch enige kennis van de producten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bapemania
Anoniem: 173625 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:37:
Maarja, waarom zouden ze een dermate grote fout maken door voor de helf van de prijs op de site zetten. Beetje mens die een pc zaak begint moet toch enige kennis van de producten hebben.
Typo misschien op je numpad een 2 of 5 is niet zo moeilijk mis te typen, zeker als je snel probeert te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ook maar even besteld :> Nu moet ik voor straf een nieuw pci-e moederbord bestellen :D of even wachten op de conroe en de kaart verpakt laten :D

[ Voor 4% gewijzigd door koekkoek op 19-06-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 173625 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:37:
Even nadenken, kijk eens naar je numpad, inderdaad, de 2 zit onder de 5, misschien een beetje te vlug gedrukt, en er staat 290 ipv 590? :)
bapemania schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:40:
[...]

Typo misschien op je numpad een 2 of 5 is niet zo moeilijk mis te typen, zeker als je snel probeert te werken.
Net een maar tellen eerder :(

[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 19-06-2006 12:42 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP !!

Er worden teveel posts gemaakt die kwa niveau hier niet thuishoren maar in de HK, voor degenen die daar toegang tot hebben. Post hier dus enkel dingen die betrekking hebben op het onderwerp van het topic en ga niet zitten geinen of slow-chatten.
Posts die inhoudelijk uit niet veel voorstellen worden niet gewaardeerd en posts waarin je verteld dat de kaart her en der weer maar 170 euro kost of dat je er 1 hebt besteld zijn uit den boze.