Update 25/8
Eindelijk ben ik nog eens toe aan een update, na een niet al te beste vakantie en dan nog eens ziek te vallen. Maar swat, ik heb ondertussen toch even kunnen verder modden, met binnen 2 weken de herexaams in zicht...
Eindelijk heb ik de achterkant kunnen verder bekleden langs de kant waar de schijven dus komen.
De bovenste 2 afgewerkt en al een mogelijke markering aangebracht voor het freeswerk.
De gaten waar de voedingen komen zijn ook ver klaar, met daar rond ook al enkele markeringen rondom de weggewerkte bouten die een plaat vasthouden waar de voedingen tegen komen.
[img]De gaten waar de voedingen komen zijn ook ver klaar, met daar rond ook al enkele markeringen rondom de weggewerkte bouten die een plaat vasthouden waar de voedingen tegen komen.[/img]
De onderste 3, eerst ruw uitgesneden.
En verder uitgeschuurd, de "knabbeling" die je ziet is nog ruimte tussen de rioolbuis en de plaat die nog opgevuld moet worden om verder egaal te kunnen afwerken.
Langs moederbord-zijde had ik al lang gepland om iets te maken waardoor 3 kabels van het mobo naar de voeding en dvd-drives kan lopen.
In het plaatje komen dus 3 kabels: 24pins voeding, P4 kabel met 8 pins connector en een IDE-kabel, allen van verschillende dikte.
De 2 delen worden dan rond de kabels geplaats en vastgezet met vier bouten in elkaar, en dan vastgezet met nog eens 4 boutjes in het middenvlak.
Klaar, met de 4 bouten, ik heb tamelijk zware genomen omdat 2 van die kabels nogal stug zijn en er niets zou afbreken.
In de case geplaatst, dit kom dus onder de 2 voedingen. De 4 rechtopstaande bouten houden het op zijn plaats, alleen moet ik hier iets kortere voor nemen.
En langs de binnenzijde boven het moederbord. De koppen zijn wederom weggewerkt en alles vormt een naadloos geheel.
Close-up van de gaten en de verzonken boutjes.
Voila, ik heb ondertussen ook al mijn plaat gekregen waarin ik de 2 voedingen ga plaatsen om de airflow te veranderen, aangezien deze nu zuigt doordat 2 fans op elkaar blazen. Eerst nog een paar herexaams blokken.