Toon posts:

wireless hub

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
maybe mag ik van me pa een laptop kopen.
maar het probleem is ....
Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.nl/attachment.php?attachmentid=6666&stc=1&d=1148720223

pc1 = laptop

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 11:14 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-04 21:38
Snap je probleem niet. Hebben die bomen er ook nog wat mee te maken?
Wireless hub=accesspoint.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:39

DataGhost

iPL dev

Zou je misschien de tekst in je post kunnen zetten, dat leest wat fijner. Niet dat ik er dan meer van begrijp, hoor... 'dallen' :? En wil je de wireless hub voor of na die pc zetten? In het eerste geval heb je er namelijk eentje nodig die ook een bekabeld netwerk kan switchen (zodat die pc nog internet heeft), in het tweede een tweede netwerkkaart in die pc...

Oja, wat heb je verder al gezocht? Ik heb geen enkele ervaring met wireless apparatuur en toch kan ik er aardig wat over meepraten, het lijkt me stug dat jouw situatie _UNIEK_ is.

edit: pff.. pc1 is laptop...waarom zet je dat er niet even normaal bij in het plaatje :? nouja ik zie je probleem verder niet dus, dit maakt het wel heel makkelijk namelijk. Je hebt gewoon (zoals hierboven gezegd) een AP nodig en dan kan je laptop gebruik maken van draadloos internet ja.

Dit is niets wat je niet had kunnen vinden met een paar minuten Googlen. Als je de Registratievoorwaarden (waar je mee akkoord moest gaan bij het registreren) even had gelezen zou je weten dat we hier graag zien dat de users eerst zelf onderzoek doen alvorens een vraag te stellen.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:22:
maar nu moet ik die wireless router boven zien te plaatsen, maar die andere router moet beneden blijven.
ik wouw dus gewoon weten of je een wireless router achter een gewone router kunt hangen?
Google zoeken naar 'wireless router normale router'. Zelfs met Google kom ik terug op GoT, en wel in een topic waar precies staat wat er allemaal wel en niet kan met een wireless router icm een normale router.

[ Voor 62% gewijzigd door DataGhost op 27-05-2006 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
owkee, laat me het ff uitleggen.

zie, onze modem+router staan in de kelder en zoals jullie wel weten als je in de kelder een wireless router zet dan...
maar nu moet ik die wireless router boven zien te plaatsen, maar die andere router moet beneden blijven.
ik wouw dus gewoon weten of je een wireless router achter een gewone router kunt hangen?

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:22:

zie, onze modem+router staan in de kelder en zoals jullie wel weten als je in de kelder een wireless router zet dan...
Dan wat ??
Onze staat ook in de Kelder, wireless router werkt perfect, tot en met de 2e verdieping (hoger kan ik niet testen, maar aangezien er op de 2e verdieping, dus na gelijkvloers en de 1e verdieping, nog een perfect signaal is, lijkt me het dus wel voldoende).

Anders, gewoon op een van de kabels van de PC's een Access Point aansluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door bartgabriels op 27-05-2006 11:28 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 21:30

DarkSide

theres no place like ::1

Ja je kan een wireless router achter een normale plaatsen. Een accesspoint heet zo iets.
Ik heb beneden in de meterkast mijn ADSL modem/router staan. En heb een kabel naar boven gelegd. Daar heb ik mijn AP op aangesloten. Zodat alle pc's en laptops boven draadloze verbinding hebben. Zelfs beneden in de woonkamer heb ik nog draadloos internet/netwerk.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-03 20:51

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

koop een AP (Access Point) en hang deze aan je router.
Het AP extend dan als het ware je router met wireless.

modem ---> router ---> AP ==> laptop

---> = draad
==> = wireless

edit: sneller lere type :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Dark op 27-05-2006 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
mm, acces points? zijn die duur?

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-03 20:51

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:39

DataGhost

iPL dev

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25
Het is goedkoper om ipv een accesspoint een gewone draadloze router te kopen, daar zet je vervolgens de DHCP van uit en gebruikt de normale utp aansluiting ipv de wan poort.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-04 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Orange,
Welkom op GoT.

Om te overleven op dit forum is het aan te raden de verschillende FAQ's, policies en de algemene richtlijnen eens stevig door te nemen. Daarin wordt nl. vermeldt wat er allemaal verwacht wordt in een starttopic.
Lees de volgende zakne nog eens goed door :)
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Het algemeen beleid
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Zoals je misschien al begrijpt, er mist het e.e.a. aan je topic. Namelijk enige eigen (aangetoonde) inzet.
GoT is geen dump-je-vraag forum. Het is de bedoeling dat je zelf meedenkt over wat je precies wilt, daar zelf voor op onderzoek gaat en bij echte specifieke vragen eens op Got gaat kijken. Daar hanteer je eerst de search alvorens je een nieuw topic start.
In je nieuwe topic vertel je wat er niet lukt / wat je zoekt en wat je zelf al gedaan hebt om hier achter te komen.

Voor wat betreft je vraag:
Zie de replies hierboven.. Een access-point is wat je nodig hebt.. Lees de reviews op de frontpage of op kieskeurig.nl en zoek je beste voor jou uit.

Veel suc6
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.