@peter and the rest (maar voornamelijk peter),
Vanwege het aanhoudende gezeik bij het schip en de atm ben ik vandaag in de scriptmaterie van SA:MP gedoken en heb ik iets leuks geproduceerd (vind ik zelf

).
Ik heb hier een script klaarliggen wat het volgende doet;
als je in de buurt van het schip of de atm komt, krijg je in grote letters de melding "no shooting at the ship or near atm's".
als je vervolgens iemand neerschiet op of vanaf het schip / een atm ("in de buurt staan" is voldoende, maar zoals je ongetwijfeld weet, is dat heel makkelijk aan te passen) worden de volgende maatregelen uitgevoerd;
- al je geld (inclusief wat je op de bank had) wordt je afgenomen
- al je wapens worden afgenomen (inclusief parachute)
- je gezondheid wordt op 'bijna dood' gezet
- je poppetje wordt geteleport naar 500m boven de grond
En de meldingen;
"[killername] has violated the following law when killing [playername]: no shooting at ship or atm's"
"the chosen method of punishment is 'hand of god'"
Dan leren ze het wel af denk ik.
Als evt toevoeging zat ik trouwens te denken om de no-shoot-area af te zetten met chechpoints (in een rechthoek dus) welke je nogmaals waarschuwen voor de gevolgen...
Ben ook nog bezig met een 2e soort straf, dat je 20 bijna kapotte stadsbussen bovenop je gedonderd krijgt. Deze exploderen dan dus, logischerwijs.
En voor de admin: /punish [playerid] [methodnum]
Interesse?
Ik begreep ook dat je nog hulp nodig had bij het scripten. Bij deze stel ik me beschikbaar.
Groetn,
[
Voor 4% gewijzigd door
basz op 31-05-2006 16:58
]