Beetje jammer vanavond, zaten een paar vervelende kinderen constant te irriteren. Het enige wat ze konden uitkramen waren vloekwoorden en op die boot konden ze zich ook moeilijk inhouden. Dan heb ik het met name over ene 'CeSar'. Ik zit beetje te klooien bij die boot, vooral omdat je daar niet mag schieten. Beetje jumpen met auto's over die schans, diven, en ja, dan zwem je wel eens langs de boot, wie loopt er dan telkens vanaf die boot te schieten... en killt je vervolgens... en gaat daarna zielig doen als je pissig wordt hem van de boot schiet... jawel.. CeSar
Vervolgens sta je gewoon op de boot, je zegt dat je afk gaat... Wie is er dan doodgeschoten door wie als je terugkomt (ik zag nog net: 'CeSar killed Preddie staan) toen ik terug kwam. En weer vloeken en schelden als ik hem dan kill en weer zeilig doen dat hij het slachtoffer zogenaamd is.
Sta je op de boot, schiet er iemand vanaf een hoog gebouw op je. Ik schiet terug, want mijn leven was alweer bijna op, en jawel..., Wie schiet je vervolgens weer dood, CeSar, 3x Hoera.
Het gaat eigenlijk nergens over, maar echt zwaar irritant is het wel. Vooral al dat kinderachtige gevloek met ziektes. Alsof ze niks anders geleerd hebben in hun leven. Kan er geen goede Ban-functie komen? Zo vind ik er echt niks aan...
BF1: Don-Panio