Dat was het idd, jammer dat hij dat dan niet gewoon zegt. Maar het is gelukkig opgelostMelvinB schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:
Weet et al!
Wachtwoord van de server is veranderd. Check de 1e post van dit topic.
Thanks voor de goede feedback so far
Zelf de gamemode ontwikkellen is tegek!
Jaja, dat zou ik ook zeggen als ik een /lenen functie kon maken.Peter schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:24:
Thanks voor de goede feedback so farZelf de gamemode ontwikkellen is tegek!
Anyway, topserver! Ga zo door zou ik zeggen!
Vraag me nog steeds af waar ik Frisia in mijn bezit kan krijgen...
Goed bezig .Peter 
Is het op dit moment ook zo dat je dingen opgeslagen worden op de server, als je disconnect?
Want dat is het enige dat ik eigenlijk nog mis op de servers. Volgens mij werkt gtat.org servers wel met zo een systeem, je moet er inloggen, dus neem aan dat er ook de nodige dingen, zoals je geld, wapens, huizen/winkels, gang stuff en auto's gewoon opgeslagen worden.
Dan kan je echt leuk gangs maken en de stad gaan ownen
En misschien meer auto's op de andere eilanden laten spawnen, dat je echt overal heen kan voor je gangHQ
Dus niet alleen SF, maar echt alles
Ik bedoel, als je dan toch bezig bent, dan kan dit er ook wel bij
En, je gamemods ook beschikbaar maken voor anderen he!
Is het op dit moment ook zo dat je dingen opgeslagen worden op de server, als je disconnect?
Want dat is het enige dat ik eigenlijk nog mis op de servers. Volgens mij werkt gtat.org servers wel met zo een systeem, je moet er inloggen, dus neem aan dat er ook de nodige dingen, zoals je geld, wapens, huizen/winkels, gang stuff en auto's gewoon opgeslagen worden.
Dan kan je echt leuk gangs maken en de stad gaan ownen
En misschien meer auto's op de andere eilanden laten spawnen, dat je echt overal heen kan voor je gangHQ
Dus niet alleen SF, maar echt alles
Ik bedoel, als je dan toch bezig bent, dan kan dit er ook wel bij
En, je gamemods ook beschikbaar maken voor anderen he!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 170107
Ik ben sa ook dan maar weer eens aan het installen, sebiet kom ik wel eens op 1 van die servers hier
Ziet er tof uit, net ook weer SA geinstalleerd.
Welke gamemods zijn er nou precies geinstalleerd op de server, ik zit er ook over te denken een servertje te maken
Weet het antwoord al.....
[ Voor 78% gewijzigd door DPhoenix op 26-05-2006 10:32 ]
AULXJMHR
Een Gepimpte Game ModeDav0s schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:29:
Welke gamemods zijn er nou precies geinstalleerd op de server, ik zit er ook over te denken een servertje te maken
Gepimpte by .Peter
.Peter = Da Pimpah
* dat is alles wat ik kwijt wil
Goeoeoeoeoed...
Maarem, waar kan ik die "Gepimpte Game Mode by .Peter Da Pimpah"-mod dan downloaden?
Maarem, waar kan ik die "Gepimpte Game Mode by .Peter Da Pimpah"-mod dan downloaden?
lezen.. hij wil een server starten...H2opoloër schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:17:
als je wilt spelen hoeft dat niet
Mijn vraag blijft staan, waar kan ik de Gathering Of Tweakers-mod downloaden.
Maar heb ook nog een opmerking, met de vraag of er meer zijn met dit probleem. Ik startte net de client van SA:MP op en kreeg meteen een gigantische rij met acces violation in #????? errors. Dus ik hou de enter ingedrukt want ze kwamen echt met wel 6 per seconde. En zo heb ik uiteindelijk een halve minuut enter ingedrukt moeten houden, en vervolgens startte hij gewoon op. Is dit normaal?
Maar heb ook nog een opmerking, met de vraag of er meer zijn met dit probleem. Ik startte net de client van SA:MP op en kreeg meteen een gigantische rij met acces violation in #????? errors. Dus ik hou de enter ingedrukt want ze kwamen echt met wel 6 per seconde. En zo heb ik uiteindelijk een halve minuut enter ingedrukt moeten houden, en vervolgens startte hij gewoon op. Is dit normaal?
Bij mijn weten heeft .Peter een server draaien en daarop een aantal mods geinstalleerd, die hij zelf weer heeft aangepast. Een echte GOT-mod is er niet, dus het downloaden daarvan wordt moeilijkDav0s schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:38:
Mijn vraag blijft staan, waar kan ik de Gathering Of Tweakers-mod downloaden.
Ik vind dat Peter zijn zelfgebouwde mods voorlopig ff op zn eigen server moet laten. Zo houden we tenminste een gevarieerd server aanbod op GoT. Anders word het allemaal zo'n eenheidsworst, en dat is ook niet leuk.
Anoniem: 177314
....lekker bezig peter leuke server heb net even gekeken bij laurentbas ziet er leuk uit...
heb alleen probleempje met me eigen gta sa krijg gelijk blauw beeld maja
komt wel goed
thumbs up voor de makers zeeer leuk gedaan
heb alleen probleempje met me eigen gta sa krijg gelijk blauw beeld maja
komt wel goed
thumbs up voor de makers zeeer leuk gedaan
Dat is ook handig om te bugtesten en te kijken of de gameplay er beter of slechter of wordt. Zoals de /lock command. Die is nu alweer verbeterds0k schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:50:
Ik vind dat Peter zijn zelfgebouwde mods voorlopig ff op zn eigen server moet laten. Zo houden we tenminste een gevarieerd server aanbod op GoT. Anders word het allemaal zo'n eenheidsworst, en dat is ook niet leuk.
Maar dingen als properties, bounties en banken zorgen op zich al voor een ontzettend spannende gameplay. Een voorbeeld (gister @ .peter's server)
Mijn geld: 10k door piratenschip en een paar lucky shots. Er waren ook een paar gasten met miljoenen op de bank, een hoop properties en vaak een hoop contant geld om properties mee te kopen. Juist als ze contant geld hebben moet je ze killen. Dus een beetje in de buurt van de binco hangen tot er iemand naar de bank gaat (ik heb natuurlijk een paar guns + armor). Komen ze naar buiten --> neerschieten.
Snel met het geld wat je net gekregen hebt een property kopen, zodat je geldvoorraad groeit. Zodra iemand komt om je property te kopen ---> neerschieten.
En dat herhaalt zich, totdat iemand besluit je te blijven killen en je properties over te kopen (Khorod

Erg leuk is ook bountyhunten. Probleem is dan dat je niet de enige bent die dat geld wil, dus zit je bijvoorbeeld met zn 2en achter 1 man aan. Je moet dus of de persoon met het geld op zijn hoofd als eerste killen en snel weg zijn (of die ander er ook bij killen) óf je moet wachten tot de 2e persoon de bounty heeft, en dan hem killen. Probleem is dan wel dat die persoon ook naar de bank kan. Als hij daar sneller is dan jij heb je nog niks
Gister was het wel weer gezellig ja 
In gangformatie hadden we nog Chimera neergeknalt, dank voor het geld
Een kleine financiële bijdrage is altijd welkom
In gangformatie hadden we nog Chimera neergeknalt, dank voor het geld
Een kleine financiële bijdrage is altijd welkom
Hmm, wilde verder ook graag .Peter's mod omdat die zoveel beter werkt dan veel van de andere die er zijn, en aangezien ik over 2 weken een lan heb 
Is er trouwens een site waar ik een beetje kan inlezen hoe het zit met dat geld etc.
Want ik heb net even in de server van .Peter gezeten en zag wel af en toe $800 rente in beeld staan en mijn geld verder in het rood zakken, maar had verder geen idee wat de bedoeling was
Is er trouwens een site waar ik een beetje kan inlezen hoe het zit met dat geld etc.
Want ik heb net even in de server van .Peter gezeten en zag wel af en toe $800 rente in beeld staan en mijn geld verder in het rood zakken, maar had verder geen idee wat de bedoeling was
En ik
\o/ 
Geniale mod en geniale mod op de mod, dus keep on modding de mod van de mod
Geniale mod en geniale mod op de mod, dus keep on modding de mod van de mod

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik vermaak me ook zeer goed met deze mod en dan met name op .Peter z'n server. Laten we met z'n allen hopen dat .Peter het zelf ook nog een tijdje leuk blijft vinden
In auto springen
Ik ben de beroerdste speler niet. Ik weet aardig wat te raken en 1 op 1 uzi gevechten weet ik wel eens te winnen. Maar waar ik me dan altijd kapot aan erger is dat mijn target dan heel snel een auto/motor op/inspringt om je vervolgens kijhard af te maken. Je hebt dan geen schijn van kans meer. Niet een idee om een soort timer te maken dat je de eerste 15 seconden in een voertuig nog niet kan schieten ofzo? of stel ik me nu enorm aan? Voor mij voelt het vaak een beetje als "valsspelen" en het doet het realisme ook zeker geen goed.
Menu
En zou het niet mogelijk zijn om de commands door een soort van UI te activeren. Bijv.
F8 voor openen van Menu
F3 voor openen van Gang-Menu
F1 voor Joinen
en dan een keuze van gang 1 tot xx en zo zou je ook bank, wapen, /Got en andere commands aansturen. Dit zou het voor nieuwkomers een stuk toegankelijker maken.
Gang-status
Een gang status, dat wanneer je bijvoorbeeld war verklaard aan gang X dat dan ook te zien is in het TAB menu.
Een soort van score voor het competitie gevoel is misschien ook wel leuk? Hoeveelheid kills en geld (op gbank) bijv?
Properties
Ook werkt het overkopen van properties niet echt mooi vind ik. Je kunt gewoon constant over blijven kopen en niemand word er minder van.
Gang-properties
En what about gang properties? die dan een shitload aan geld kosten maar de hele gang onderhouden..
PVP
Hoewel GTA natuurlijk aardig draait om het afknallen van elkaar vinden sommige mensen het ook leuk om een beetje te roleplayen of gewoon rustig rond te rijden. Een mogelijkheid om niet dood te kunnen, en natuurlijk ook geen damage te kunnen doen zou voor die mensen een uitkomst zijn. Wel zou er nadeel moeten zijn. Bijvoorbeeld dat het je 2% van je kapitaal kost per minuut oid. En dat je geen inkomsten meer krijgt van je properties ofzo..
Ik ken de mogenlijkheden niet zo goed. Just some thoughts. Dus als het allemaal te vergezocht is.. jammer dan
In auto springen
Ik ben de beroerdste speler niet. Ik weet aardig wat te raken en 1 op 1 uzi gevechten weet ik wel eens te winnen. Maar waar ik me dan altijd kapot aan erger is dat mijn target dan heel snel een auto/motor op/inspringt om je vervolgens kijhard af te maken. Je hebt dan geen schijn van kans meer. Niet een idee om een soort timer te maken dat je de eerste 15 seconden in een voertuig nog niet kan schieten ofzo? of stel ik me nu enorm aan? Voor mij voelt het vaak een beetje als "valsspelen" en het doet het realisme ook zeker geen goed.
Menu
En zou het niet mogelijk zijn om de commands door een soort van UI te activeren. Bijv.
F8 voor openen van Menu
F1 voor Joinen
en dan een keuze van gang 1 tot xx en zo zou je ook bank, wapen, /Got en andere commands aansturen. Dit zou het voor nieuwkomers een stuk toegankelijker maken.
Gang-status
Een gang status, dat wanneer je bijvoorbeeld war verklaard aan gang X dat dan ook te zien is in het TAB menu.
Een soort van score voor het competitie gevoel is misschien ook wel leuk? Hoeveelheid kills en geld (op gbank) bijv?
Properties
Ook werkt het overkopen van properties niet echt mooi vind ik. Je kunt gewoon constant over blijven kopen en niemand word er minder van.
Gang-properties
En what about gang properties? die dan een shitload aan geld kosten maar de hele gang onderhouden..
PVP
Hoewel GTA natuurlijk aardig draait om het afknallen van elkaar vinden sommige mensen het ook leuk om een beetje te roleplayen of gewoon rustig rond te rijden. Een mogelijkheid om niet dood te kunnen, en natuurlijk ook geen damage te kunnen doen zou voor die mensen een uitkomst zijn. Wel zou er nadeel moeten zijn. Bijvoorbeeld dat het je 2% van je kapitaal kost per minuut oid. En dat je geen inkomsten meer krijgt van je properties ofzo..
Ik ken de mogenlijkheden niet zo goed. Just some thoughts. Dus als het allemaal te vergezocht is.. jammer dan
[ Voor 61% gewijzigd door DoubleJ op 26-05-2006 16:45 ]
Leuke ideeën DoubleJ! Vooral je punten 'Menu, Gang-status en Properties'. Hoop dat het in de toekomst mogelijk is. Als ik het nu speel heb ik soms het idee 'waar doe ik het voor?'...ja alleen voor de lol. Dit omdat er dus geen dingen (wapens, geld, props) bewaard worden op de server.
Dankje. Geld word wel bewaard tho en "respawn-wapens" ook!Vos schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:08:
Leuke ideeën DoubleJ! Vooral je punten 'Menu, Gang-status en Properties'. Hoop dat het in de toekomst mogelijk is. Als ik het nu speel heb ik soms het idee 'waar doe ik het voor?'...ja alleen voor de lol. Dit omdat er dus geen dingen (wapens, geld, props) bewaard worden op de server.
Ow ok, mooiDoubleJ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:30:
[...]
Dankje. Geld word wel bewaard tho en "respawn-wapens" ook!
Als ik van de server van .peter ga word mijn geld helemaal niet bewaard en mijn respawn guns ook al niet...
moet je hiervoor registreren op de server ofzo ?
Voor de rest : Je hebt een prachtige server .peter met je mods enzo!
als mijn probleem nu nog opgelost word, is ie helemaal
moet je hiervoor registreren op de server ofzo ?
Voor de rest : Je hebt een prachtige server .peter met je mods enzo!
als mijn probleem nu nog opgelost word, is ie helemaal
Wanneer de server word geupdate of herstart dan gaat deze data verloren. Dit gebeurt nu nog bijna dagelijks dus veel nut heeft het systeem simpelweg niet. In een later stadium zal de server, lijkt me, minder veel herstarten ed. en dan word het wel handig!
[ Voor 45% gewijzigd door DoubleJ op 26-05-2006 19:23 ]
oow oke thx !Wanneer de server word geupdate of herstart dan gaat deze data verloren. Dit gebeurt nu nog bijna dagelijks dus veel nut heeft het systeem simpelweg niet. In een later stadium zal de server, lijkt me, minder veel herstarten ed. en dan word het wel handig!
Ziet er inderdaad erg tof uit
Wilde net Peters server checken maar kwam bij die grote letters van VineWood terecht... kreeg de melding dat mijn version incorrect was. Bedoelen ze dan de versie van de game of van GTA:MP?
Verkeerde versie van GTA-SA = Werkt helemaal niet
..als ik me niet vergis
denk dat het aan je GTA:MP client ligt.
..als ik me niet vergis
Zooo ik vond het vandaag leuk in de server van .Peter. Met die ballas gang dat was erg vet!
Alleen jammer dat ik eindelijk eens rijk was en toen werd de server gereset oid. Dus toen moest iedereen weer overnieuw beginnen.
Alleen jammer dat ik eindelijk eens rijk was en toen werd de server gereset oid. Dus toen moest iedereen weer overnieuw beginnen.

Anoniem: 89184
Installeer eerst 0.1 (niet de b versie), daarna start je samp op en selecteer je de directory waar GTA SA is geinstalleerd. Als je dit gedaan hebt dan installeer je 0.1bBFmango schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:26:
Hey,
Heb het net ook even geinstalleerd.
Wanneer ik samp.exe opstart krijg ik zoals Hallotjes ook steeds om de 0.1 seconden een vakje met:
Acces Voilation at adress ### in module samp.exe. Read of Adres 00000...
Iemand enig idee hoe dit komt?
Moet goed zijn zo...
Ik had het ook, bij de eerste keer opstarten. Gewoon een tijdje de enter ingedrukt houden, na een tijdje houdt de stroom met errors op. En bij het nogmaals opstarten van samp.exe heb je er geen last meer van...
Als ik eenmaal een spel leuk vind, speel ik dat vaak nog maanden, soms wel jaren. Eens per maand weet ik me nog steeds erg goed te vermaken met een spelletje Jazz Jackrabbit 2 online.DoubleJ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:25:
Ik vermaak me ook zeer goed met deze mod en dan met name op .Peter z'n server. Laten we met z'n allen hopen dat .Peter het zelf ook nog een tijdje leuk blijft vinden
Je idee is heel leuk, maar in GTA San Andreas (offline) werkt dit exact hetzelfde, al komt de politie niet op het idee om met uzi's op jouw gezicht te gaan knallen, en is het veel leuker op diezelfde politie met een aantal rake schoten zelf neer te halen. Wel is dit haalbaar, ik heb het op m'n to-do lijstje gezet en zie wel of het ingevoerd wordt.In auto springen
Nope, dit is nog niet mogelijk. De SA-MP developers hadden bij versie 0.1 nog geen zin om in de GUI te gaan zitten grazen op deze manier, en de hele mogelijkheid is nog niet aanwezig. Wel had ik exact hetzelfde idee, en ook met een auto-shop (waar je vanzelfsprekend auto's kan kopen) zit ik erg te wachten op deze functie. Mocht het mogelijk worden, dan zul je het zeker terugzien.Menu
F8 voor openen van Menu
F1 voor Joinen
Ook dit is (nog) niet mogelijk, waarbij ik wil toevoegen dat dit een functie is die ik de komende tijd nog niet terug zie komen.Gang-status
Ook het levelen van vanmiddag ben ik niet blij mee, het haalt doodgewoon een groot deel van de spanning weg. Je hebt 35 miljoen nodig om de sexshop te kunnen kopen, daar is gewoon niets aan. Ik zal ook naar oplossingen hiervoor kijken, misschien een timer dat je een winkel pas na een half uur kan overkopen? Over gang-properties: dan moet je al gaan denken aan dingen als de stervormige-flat/hoog gebouw in Los Santos, zulke enorme dingen die dan een paar miljoen kosten. Al kom je dan ook weer erg in de buurt van aandelen, iets dat ik de komende tijd er nog even uit wil houden.Properties
Gang-properties
Helemaal mee eens. Voor BoXon en TrAxX die ook wel eens op de server zitten heb ik een godmode gemaakt, sommige mensen hebben hier ook geen respect voor. Ik ga hier zeker automatische boete's opzetten, na het meermaals laten zien van grote rode teksten in het midden van ieders beeld snappen ze het nog steeds niet, dan sta ik echt op het punt om ze gewoon te kicken. Vrijwel iedere GoTter is goed genoeg in Nederlands om het woord "stoppen!" te begrijpen.PVP
Bedankt voor je opmerkingen in ieder geval, daar heb ik wat aan. Veel van de dingen zijn inderdaad niet haalbaar omdat de mod nog erg basic is, maar het komt eraan..
Tegenwoordig wordt alles wel opgeslagen tenzei de mod restarted, zoals vanmiddag door een typo van mij het geval was. Ik ben aan het nadenken over het schrijven van de data naar bestanden, maar dit is weer vrij moeilijk realiseerbaar. Het zou wel een oplossing zijn inderdaad, ook voor server-restarts..Vos schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:08:
Helpen? Je moet gewoon een dvd speler in de pc kopen en je kan er tegenaanAnoniem: 177203 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:11:
kan iemand me aub helpe heb ik een dvd rom speler nodig om gta te installere
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Je hebt idd een dvd-rom nodig, GTA:SA staat naar mijn weten alleen op DVD en niet op cd.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Leg uit? hele interessante optie namelijk!Ik ben aan het nadenken over het schrijven van de data naar bestanden, maar dit is weer vrij moeilijk realiseerbaar.
Jij hebt 25000 dollar, en je client crashed. Je reconnect en je hebt je geld weer, gezien de server dit in het geheugen opslaat. Maar zodra de server van mode wisselt, of crashed, stopt het programma en gaan deze geheugens verloren. Als de de gegevens in bestanden opslaat, en die bij het laden van het programma weer inlaad, heb je dit probleem niet: de bestanden blijven gewoon bestaan.
Damn, moeilijk uitleggen zeg
**%#%^&$@#$ vandaag een nieuw beeldscherm gekocht... Samsung 730BF , krijg ik bij opstarten van SA:MP server het volgende
Diagnose Specialist Ford
Anoniem: 51925
Hmm, ik denk dat je echt iets moet doen voor een property, niet zomaar kunnen kopen, de 'owner' killen bv, krijg je ook een leuke hunt waarbij de speler met de duurste properties achterna gezeten wordt, en waardoor hij bodygaurds ofzo moet inhuren om wat beter te overleven, ok een mooie moneysink
He die foutmelding krijg ik ook. Sinds ik de eerste foutmelding uiteindelijk opgelost had kreeg ik deze. Ik heb een Acer 1916WS resolutie 1400 bij 900, maar zou het aan het scherm kunnen liggen?Kzyto schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:29:
**%#%^&$@#$ vandaag een nieuw beeldscherm gekocht... Samsung 730BF , krijg ik bij opstarten van SA:MP server het volgende
[afbeelding]
.Peter help
LoL ik heb ook een 730BFKzyto schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:29:
[afbeelding]
Verdere dingen aan .Peter:
Zou je op Airport: Stuntvliegtuigen willen spawnen? ( Stuntplane ) <-- Echte naam
En ergens: Hovercrafts spawnen? ( Vortex ) <-- Echte naam
Misschien meer shops maken zo als frisia. En de shop voor 5/10 mins vast leggen aan 1 eigenaar
Verder vind ik het een vermakelijk spelletje
Is er niet een mogelijkheid om een auto zomaar ergens te laten spawnen, als client. Want als je nu ergens op het platteland zit zonder auto, kan je het hele stuk terug gaan lopen, niet echt leuk... Daar zou eigenlijk een oplossing moeten zijn.
Is het verder mogelijk om alle /commands bij het joinen van de server te zien te krijgen, zodat mensen (zoals ik
) niet steeds hoeven te vragen wat de commands zijn
Is het verder mogelijk om alle /commands bij het joinen van de server te zien te krijgen, zodat mensen (zoals ik
maaruh niemand weet wat ik aan de foutmelding kan doen dus ??
heb hem al opnieuw geinstalleerd tevergeefs...
heb hem al opnieuw geinstalleerd tevergeefs...
Diagnose Specialist Ford
Vandaag toch maar eens deze uitproberen.
Had die voor GTAIII en Vice City, maar zoals al velen gezegd hadden, was het niet speelbaar.
Had die voor GTAIII en Vice City, maar zoals al velen gezegd hadden, was het niet speelbaar.
Anoniem: 166975
Damn .. ik heb nu al meer als een week lopen kloten om die server van mij in de Internet server lijst te krijgen .. maar het wil gewoon niet.
Wat heb ik gedaan:
1. Poort 80 open gezet, en op Announce.exe gedrukt. Daarna server gestart en kijken of hij in de lijst kwam. Dit gebeurde niet.
2. Mijn server op www.game-monitor.com gezet. Hij staat daar nu op. Nu weer Announce.exe gedaan en weer mijn server gestart. Ook weer geen succes.
3. Heb alle poorten die nodig zijn geforwarded en stap 1 en 2 herhaald.
Dit mocht ook niet helpen.
Nu weet ik het echt helemaal niet meer. Nu vraag ik iemand, zoals bijv. DukeN of .Peter om hulp.
Of iemand anders die misschien weet waarom mijn server gewoon niet bij de Internet server lijst komt te staan.
Alvast bedankt!
Wat heb ik gedaan:
1. Poort 80 open gezet, en op Announce.exe gedrukt. Daarna server gestart en kijken of hij in de lijst kwam. Dit gebeurde niet.
2. Mijn server op www.game-monitor.com gezet. Hij staat daar nu op. Nu weer Announce.exe gedaan en weer mijn server gestart. Ook weer geen succes.
3. Heb alle poorten die nodig zijn geforwarded en stap 1 en 2 herhaald.
Dit mocht ook niet helpen.
Nu weet ik het echt helemaal niet meer. Nu vraag ik iemand, zoals bijv. DukeN of .Peter om hulp.
Of iemand anders die misschien weet waarom mijn server gewoon niet bij de Internet server lijst komt te staan.
Alvast bedankt!
Anoniem: 139061
ik kan alleen maar zeggen dat ik het ook al geprobeert heb maar dat ik er zels niet in slaag om men eigen server te vinden op basis van men IP
.Peter ik heb weer zitten genieten het afgelopen uur, prachtig. Alleen toen moest ik er uit omdat IEMAND ging updaten 
Wat zijn de updates?
Wat zijn de updates?
Erg mooi peter
die wagens en alles
Ik zal binnenkort even de mooiste wagens, special voertuigen aan je doorgeven
*gaat slapen
Ik zal binnenkort even de mooiste wagens, special voertuigen aan je doorgeven
*gaat slapen

Vlak voor de update vond ik een mooie graafmachine, dat maakt de dag weer goed, ik loop rustig rond en opeens
een graafmachine! 
Verder is het gebruik van /lock nog niet bij iedereen bekend. Dus toen ik vanuit een stilstaande auto beschoten werd stapte ik rustig naast hem in waardoor hij niks kon doen behalve uitstappen. Wat hij deed, waardoor ik weg kon rijden met zijn auto
Verder is het gebruik van /lock nog niet bij iedereen bekend. Dus toen ik vanuit een stilstaande auto beschoten werd stapte ik rustig naast hem in waardoor hij niks kon doen behalve uitstappen. Wat hij deed, waardoor ik weg kon rijden met zijn auto
Hehe, peter had me vanavond godmode gegeven in de server, vond ik wel grappig
Alleen Befrankt en nog iemand kunne niet zo goed tegen een grapje
Alleen Befrankt en nog iemand kunne niet zo goed tegen een grapje
.Peter, vanmiddag hadden we het nog over een "No Gun Zone" achtig iets.
Heb de gamemod weer gevonden waar ik die zag, dat was in Mount Chilliad Madness.
Alleen nu nog de source vinden..
Daar kan je op Mount Chilliad zelf geen wapens gebruiken, als je eenmaal ver genoeg van de berg bent, kan je wel wapens gebruiken.
En een ander iets, over de properties:
Kan er niet een limiet en/of reset komen op de bedragen?
Toen vanmiddag de server net gestart was, kon je voor 40k makkelijk iets leuks kopen, op een gegeven moment waren er gewoon bepaalde gebouwen voor meer dan 100 miljoen te koop.
Als daar geen limiet en/of reset op komt, krijg je een redelijk oneerlijk spel naar mijn idee.
Iemand die net begint, krijg zo nooit de kans iets te kopen.
+ het feit dat als je hem eenmaal voor een hoog bedrag hebt gekocht, ook gewoon een paar miljoen per minuut erbij krijgt.
Heb de gamemod weer gevonden waar ik die zag, dat was in Mount Chilliad Madness.
Daar kan je op Mount Chilliad zelf geen wapens gebruiken, als je eenmaal ver genoeg van de berg bent, kan je wel wapens gebruiken.
Toen vanmiddag de server net gestart was, kon je voor 40k makkelijk iets leuks kopen, op een gegeven moment waren er gewoon bepaalde gebouwen voor meer dan 100 miljoen te koop.
Als daar geen limiet en/of reset op komt, krijg je een redelijk oneerlijk spel naar mijn idee.
+ het feit dat als je hem eenmaal voor een hoog bedrag hebt gekocht, ook gewoon een paar miljoen per minuut erbij krijgt.
Leuke mod...
Ik zat zo in een server, kwam iemand me de hele tijd hunten met een snelheid alsof die superman was. Zker had ie godmode, of een 1 of andere cheat.
Ik zat zo in een server, kwam iemand me de hele tijd hunten met een snelheid alsof die superman was. Zker had ie godmode, of een 1 of andere cheat.
Ik denk dat dat ongeveer hetzelfde is als in de shops, alle wapens disabled. Alhoewel je dan nog wel iemand kan neerslaan als ie net al z'n geld van de bank heeft gehaaldNakebod schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:04:

Verder is zo'n pvp/non-pvp mode wel een idee als dat mogelijk is, dat geen damage krijgen/doen lijkt daar wel mooi voor als dat mogelijk is
Verder erg veel plezier weer gehad op de server van .Peter, ga zo door!
Anoniem: 122319
Lees de topicstart nog eens goed en dan met name het "zinloze geblaat" gedeelte
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 27-05-2006 12:58 ]
Misschien kan je het bedrag van een property afhankelijk laten zijn van het aantal kills. Zodat er een vaste prijs op staat die bij weinig kills heel hoog is en naarmate je meer kills hebt lager wordt. En om dan te voorkomen dat properties constant doorgegeven worden zou je kunnen instellen dat een property pas vrij komt als de eigenaar gekilled is.Nakebod schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:04:
Verder vroeg ik me af of het mogelijk is het speelveld af en toe te verplaatsen. Dat je niet altijd in Las Venturas speelt maar dat het om de zoveel dagen verplaatst naar een andere locatie, zodat de rest van de map ook een beetje gebruikt wordt. Want ik begreep dat dat nu niet kon doordat je maar 100 auto's kan spawnen?
Hmm, nog niet gehoord dat 100 het limiet was.
Als dat zo is, 33 per eiland
Dan kan je echt de hele stad gebruiken.
Wel langer zoeken naar een auto dan, dat is wel een nadeel
Als dat zo is, 33 per eiland
Wel langer zoeken naar een auto dan, dat is wel een nadeel
Ja, eigenlijk zou het op zijn minst 1 per gedeelte op de kaart zijn. Zodat je tenminste terug naar huis kan komen als je ergens in de middle of nowhere bent beland.
Of misschien is het mogelijk dat je een auto kan spawnen bij een telefooncel, dan is het probleem opgelost
Of misschien is het mogelijk dat je een auto kan spawnen bij een telefooncel, dan is het probleem opgelost
Nouwja, an sich is het naar huis komen niet eens zo een probleem, er zijn scripts met teleporters, bijv in het eerder genoemde Mount Chilliad Fun level, met /home kom je terug op de berg, /airport ga je naar het vliegveld.
Maar leuker is natuurlijk gewoon om het hele level te kunnen gebruiken inclusief huizen en auto's
Maar leuker is natuurlijk gewoon om het hele level te kunnen gebruiken inclusief huizen en auto's
Anoniem: 166975
Ik heb al met iemand anders lopen kloten .. heel de week lang.Anoniem: 139061 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:17:
ik kan alleen maar zeggen dat ik het ook al geprobeert heb maar dat ik er zels niet in slaag om men eigen server te vinden op basis van men IP
En nadat we wat uitgeprobeerd hadden gingen we elkaars server zoeken .. maar die vinden we gewoon niet.
Hopelijk reageren .Peter of DukeN een keer met de oplossing ... zou gaaf wezen!
Ik begrijp wel dat het met 25 man niet leuk is als iedereen verspreid over de HELE map te vinden is, daarom zou het mogelijk moeten zijn dat de auto's, en daarmee dus eigenlijk het speelveld langzaam opschuift, bijvoorbeeld doordat auto's spawnen op plekken waar op dat moment spelers in de buurt zijn. Mocht een groep dan zin hebben in los santos te gaan rondrijden, dan zijn er ook auto's als ze daar een tijdje zijn.Nakebod schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:15:
Nouwja, an sich is het naar huis komen niet eens zo een probleem, er zijn scripts met teleporters, bijv in het eerder genoemde Mount Chilliad Fun level, met /home kom je terug op de berg, /airport ga je naar het vliegveld.
Een LAN server is me inmiddels gelukt, nu nog een public server
Damn, toch is SA-MP niet goed voor je 
Net weer een uur of 2/3 ofzo achter elkaar lopen spelen.
/signing off
Edit: En een public server, port 7777 opengooien is genoeg naar mijn weten.
IIG voor de gameserver zelf. (Favoriet toevoegen, en joinen maar) Of je dan ook op de tracker komt, geen idee.
Hmm, hoe krijg ik dat voor elkaar, een edit doen en toch een dubbelpost maken ... ff TRetje doen
Net weer een uur of 2/3 ofzo achter elkaar lopen spelen.
/signing off
Edit: En een public server, port 7777 opengooien is genoeg naar mijn weten.
IIG voor de gameserver zelf. (Favoriet toevoegen, en joinen maar) Of je dan ook op de tracker komt, geen idee.
Hmm, hoe krijg ik dat voor elkaar, een edit doen en toch een dubbelpost maken ... ff TRetje doen
[ Voor 15% gewijzigd door Nakebod op 27-05-2006 15:05 ]
Terwijl het gisteravond nog gewoon gewerkt heeft startte ik vandaag de laptop op, wilde samp.exe starten en kreeg deze error:
Geen idee wat het betekend, en kan er nergens iets over vinden. Ook mijn gewone San Andreas werkt niet meer, en vliegt er met een error uit, waar is het fout gegaan?!
EDIT: Echt vlak nadat ik dit typte had ik een helder moment. Gisteravond had ik Real Alternative en Quicktime Alternative geinstalleerd. Nu gedeinstalleerd en het werkt weer
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Exception At Address: 0x00008200 Last SCM Opcode: 0x0 Registers: EAX: 0x00000068 EBX: 0x00000000 ECX: 0x12B7CE38 EDX: 0x00060006 ESI: 0x12BAA918 EDI: 0x00220066 EBP: 0x6170706C ESP: 0x0022FD54 EFLAGS: 0x00210286 Stack: [...knip...] |
Geen idee wat het betekend, en kan er nergens iets over vinden. Ook mijn gewone San Andreas werkt niet meer, en vliegt er met een error uit, waar is het fout gegaan?!
EDIT: Echt vlak nadat ik dit typte had ik een helder moment. Gisteravond had ik Real Alternative en Quicktime Alternative geinstalleerd. Nu gedeinstalleerd en het werkt weer
[ Voor 35% gewijzigd door Dav0s op 27-05-2006 16:26 ]
Toch nog even een idee spawnen. Ik las net over die gang-properties. Een leuk idee... , maar waar ik oppeens aan dacht was Ragnarok, daarbij kon je als team een kasteel overnemen, maar alleen op bepaalde tijden. Wat er dus gebeurde was dat een team deze verdedigde en eentje die aanvielen en dat enkel op de woensdagavond en zaterdagavond ofzo...
Kunnen we zoiets niet maken om gang-wars te prikkelen. Een gebouw dat om het uur een 10 minuten te koop is, maar je moet wel een bepaalde weg afleggen om deze te kopen, zodat een gang deze kan bewaken. Ook moet je een beetje kijken of je niet makkelijk met helicopters er kunt komen, eventueel kan je misschien tijdens deze 10 minuten alle helicopters locken en laten exploderen,zodat er echt met de voet en auto's gevochten moet worden.
Daarnaast wilde ik nog even kwijt dat die 10 min overname-winkel-delay eigenlijk ook niet werkt. Je kunt nu niet telkens die winkels overnemen, maar uiteindelijk zullen de prijzen toch wel enorm hoog worden, het duurt alleen iets langer.... Waarom trouwens die winkels steeds duurder maken bij overname? Kan het niet voor dezelfde prijs, nieuwe spelers krijgen dan ook kansen....
Sowieso vind ik dat geld meer status moet krijgen. Als je wilt kun je binnen 10 minuten een aantal miljoen binnenslepen als je heel de tijd hunt op rijke spelers. Ik snap daarom de waarde om geld te hebben niet zo, behalve om zoveel mogelijk te hebben tegenover andere spelers... Die auto-shop zou erg gaaf zijn. Zet overal in het spel oude en langzame auto's en een nieuwe auto kost 150.000 dollar bijvoorbeeld. Dan kun je wel blitsen uiteraard
En de lock functie moet dan uiteraard ook verbeterd worden... want je auto van 150.000 wil je niet graag kwijt zijn.
Nieuwe shops: Auto-spray. Als je deze beheerd krijg je het geld van de sprayende mensen, want je wilt je nieuwe auto wel sneller repareren
Laat dat sprayen direct 5.000 kosten ofzo.
-Garage uiteraard, per verkochte auto krijg je als eigenaar 5% van de verkoopprijs.
-Vliegtuigshop - waarom dit ook niet met vliegtuigen doen?
Nog even iets over die lock functie nu ik toch bezig ben. Het zou gaaf zijn om als taxi rond te rijden. Dus als je een auto lockt moet je misschien nog wel kunnen instappen als bijrijder...
Het spawnen met wapen moet meer geld kosten. En de standaard desert eagle moet minder kogels krijgen in het begin, hij is in verhouding vrij sterk vind ik...
Was het weer, super dat mensen zoveel tijd steken in het verbeteren van dit spelletje, tis erg grappig
Kunnen we zoiets niet maken om gang-wars te prikkelen. Een gebouw dat om het uur een 10 minuten te koop is, maar je moet wel een bepaalde weg afleggen om deze te kopen, zodat een gang deze kan bewaken. Ook moet je een beetje kijken of je niet makkelijk met helicopters er kunt komen, eventueel kan je misschien tijdens deze 10 minuten alle helicopters locken en laten exploderen,zodat er echt met de voet en auto's gevochten moet worden.
Daarnaast wilde ik nog even kwijt dat die 10 min overname-winkel-delay eigenlijk ook niet werkt. Je kunt nu niet telkens die winkels overnemen, maar uiteindelijk zullen de prijzen toch wel enorm hoog worden, het duurt alleen iets langer.... Waarom trouwens die winkels steeds duurder maken bij overname? Kan het niet voor dezelfde prijs, nieuwe spelers krijgen dan ook kansen....
Sowieso vind ik dat geld meer status moet krijgen. Als je wilt kun je binnen 10 minuten een aantal miljoen binnenslepen als je heel de tijd hunt op rijke spelers. Ik snap daarom de waarde om geld te hebben niet zo, behalve om zoveel mogelijk te hebben tegenover andere spelers... Die auto-shop zou erg gaaf zijn. Zet overal in het spel oude en langzame auto's en een nieuwe auto kost 150.000 dollar bijvoorbeeld. Dan kun je wel blitsen uiteraard
Nieuwe shops: Auto-spray. Als je deze beheerd krijg je het geld van de sprayende mensen, want je wilt je nieuwe auto wel sneller repareren
-Garage uiteraard, per verkochte auto krijg je als eigenaar 5% van de verkoopprijs.
Nog even iets over die lock functie nu ik toch bezig ben. Het zou gaaf zijn om als taxi rond te rijden. Dus als je een auto lockt moet je misschien nog wel kunnen instappen als bijrijder...
Het spawnen met wapen moet meer geld kosten. En de standaard desert eagle moet minder kogels krijgen in het begin, hij is in verhouding vrij sterk vind ik...
Was het weer, super dat mensen zoveel tijd steken in het verbeteren van dit spelletje, tis erg grappig
[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 27-05-2006 16:24 ]
BF1: Don-Panio
Geld is ook nodig voor het kopen van wapens, misschien dat die wat duurder gemaakt kunnen worden, want zoals hierboven gezegd, je hebt heel makkelijk miljoenen dollars, dan is een wapen van ¤$7000,- opeens niks meer...
Oplossing? Alleen gekochte autos kunnen permanent gelocked worden. Mogenlijkheid om "pantserplaten" op je auto te laten zetten zou ook cool zijn (lees: je koopt meer hitpoints voor je auto)Preddie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:23:
Sowieso vind ik dat geld meer status moet krijgen. Als je wilt kun je binnen 10 minuten een aantal miljoen binnenslepen als je heel de tijd hunt op rijke spelers. Ik snap daarom de waarde om geld te hebben niet zo, behalve om zoveel mogelijk te hebben tegenover andere spelers... Die auto-shop zou erg gaaf zijn. Zet overal in het spel oude en langzame auto's en een nieuwe auto kost 150.000 dollar bijvoorbeeld. Dan kun je wel blitsen uiteraardEn de lock functie moet dan uiteraard ook verbeterd worden... want je auto van 150.000 wil je niet graag kwijt zijn.
Absoluut goede ideen!Nieuwe shops: Auto-spray. Als je deze beheerd krijg je het geld van de sprayende mensen, want je wilt je nieuwe auto wel sneller reparerenLaat dat sprayen direct 5.000 kosten ofzo.
What about... Niet kapot te schieten, niet vanuit te schieten. Puur bedoeld om als taxi te dienen. Hoevaak hoor je niet mensen schreeuwen dat ze opgepikt willen worden? Instappen als passagier kost 20k?Nog even iets over die lock functie nu ik toch bezig ben. Het zou gaaf zijn om als taxi rond te rijden. Dus als je een auto lockt moet je misschien nog wel kunnen instappen als bijrijder...
Absoluut, op afstand own je iemand met dubbele uzi of zelfs een AK47, 3 goede schoten en je target (zonder armor) is weg.Het spawnen met wapen moet meer geld kosten. En de standaard desert eagle moet minder kogels krijgen in het begin, hij is in verhouding vrij sterk vind ik...
AmenWas het weer, super dat mensen zoveel tijd steken in het verbeteren van dit spelletje, tis erg grappig
EDIT
Net even 5 minuten gespeeld en heel hard weer weggerend. Wat een chaos, een groot speelkwartier. Iedereen rijdt rond in Monstertrucks, Bouwvoertuigen, Hovercrafts etc. Ik wil niemand voor het hoofd stoten ofzo maar ik denk dat de mensen die op dit soort dingen zitten te wachten ook de mensen zijn die wat dit soort dingen betreft het hardste schreeuwen (wat ze willen op de server).
Als ik het mis heb, let me know. Maar ik denk dat daar misschien iets meer rekening mee gehouden moet worden.
Ik vind de huidige situatie maar niks.
(de andere nieuwe functies, wel top trouwens!)
@Peter
Er zijn zat servers waar je kunt rondracen, iedereen afraggen (en kunt schreeuwen en schelden btw..) laat de jouwe er aub niet zo een worden.
[ Voor 28% gewijzigd door DoubleJ op 27-05-2006 18:46 ]
Anoniem: 169507
Voor 1 keertje is dit toch een vette mode.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 169507 op 27-05-2006 18:24 ]
Ik vond er niks aanAnoniem: 169507 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:15:
Voor 1 keertje is dit toch een vette mode.![]()
[afbeelding]
Maar tijdens dit had ik wel ff een ideetje
Met de gang shops kopen.
/gbuy en het geld wordt van de gbank afgeschreven. Dit vergroot de teamplay, omdat je nu met zn allen er baat bij hebt om de shop te verdedigen. Geld kan dan door het aantal gangmembers gedeeld worden of naar de gbank toegestuurd worden. Om dan hierbij het gelame tegen te gaan is het msschien een idee om een /gvotekick in te zetten
En misschien wat moeilijker, maar wel leuker misschien is iets van aandelen in de casino's. Gewoon bijvoorbeeld 8 rondjes per casino. Je kan er max 2. kopen, zodat je 25% maximale aandeel kan hebben in een casino en dus ook max 25% word uitbetaald. Een gangbuy (/gbuy) zou dan eventueel wel tot 100% moeten kunnen.
Zoals eerder algezegd zou een spray'npaint dinges en tuneshop ook wel kunnen
Maar als dit ver word uitgebreid is het misschien toch handiger om eerst een menuutje te bouwen voor de /properties. Zoals je op F5 al stats te zien krijgt, zoiets dan voor de properties.
Maar verder, mooi werk peter
iemand al een idee waarom ik een geheugenfout krijg sinds kort ? Kan ik nieteens mijn nieuwe beeldscherm erop uittesten... kennelijk komt het door nieuwe drivers van het beeldscherm ofzo ?
edit....
LAMA !! hij doet het weer !!!
Om het werkend te krijgen het volgende verwijderen !
gta_sa.set
staat in je documents en settings map en onthoud enkele instellingen kennelijk.
wanneer je hem verwijderd maakt het spel hem zelf nieuw aan.
edit....
LAMA !! hij doet het weer !!!
Om het werkend te krijgen het volgende verwijderen !
gta_sa.set
staat in je documents en settings map en onthoud enkele instellingen kennelijk.
wanneer je hem verwijderd maakt het spel hem zelf nieuw aan.
[ Voor 42% gewijzigd door Jeff[NL] op 27-05-2006 19:14 ]
Diagnose Specialist Ford
Anoniem: 140712
ik zou graag zien dat je van wapens ook meer dan 1 per keer kon kopen, denk niet dat dat al te moeilijk is om te fixen, maar zou wel fijn zijn.
dus:
/buyweapon [weaponid] [hoeveelheid]
Verder vind ik de server erg vet, lekker racen, beetje klooien, gangwars
Alleen wel een beetje vreemd dat ik op gegeven moment met casino 1 miljoen per turn verdiende, maar dat is geloof ik al vaker opgemerkt
dus:
/buyweapon [weaponid] [hoeveelheid]
Verder vind ik de server erg vet, lekker racen, beetje klooien, gangwars
Alleen wel een beetje vreemd dat ik op gegeven moment met casino 1 miljoen per turn verdiende, maar dat is geloof ik al vaker opgemerkt
Aanvulling op Aurora:
Zou ook mooi zijn dat je op die manier ook de goedkopere, non-persistent varianten kan aanschaffen!
wat betreft mijn eerdere post, wie zwijgt stemt toe of wie zwijgt vind het onzin?
Zou ook mooi zijn dat je op die manier ook de goedkopere, non-persistent varianten kan aanschaffen!
wat betreft mijn eerdere post, wie zwijgt stemt toe of wie zwijgt vind het onzin?
[ Voor 30% gewijzigd door DoubleJ op 27-05-2006 19:15 ]
Als het over de server van .peter gaat stem ik toe. De server is juist zo leuk omdat het er niet "te" werd (hydra's,tanks) je ook langer dan 3 minuten in leven bleef, en het niet te chaotisch was. Over dat schelden, ik heb zelf een paar keer mensen uitgescholden, maar dat was nadat ik een aantal keer had gevraagd om aub niet neer geschoten te worden, en er dan toch iemand mij neer gaat schietenDoubleJ schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:13:
Aanvulling op Aurora:
[ Voor 18% gewijzigd door royco_100 op 27-05-2006 19:48 ]
Ik heb ervoor gezorgt dat er bij ClanBase.net (waar ik aan mee werk) nu ook een SA-MP server is. Ik heb de rcon en ben dus admin van de server. Nu moet ik alleen nog gaan uitzoeken hoe ik mods etc installeer. Ik zou het graag zo zien zoals het in .Peter's server ook is. Dus altijd licht, RPG mode, gangs beginnen etc etc, je kent het wel. Alleen is dit moeilijk om dit allemaal te realiseren? (misschien kan .Peter mij een beetje helpen
).
Servernaam: [ClanBase.NET] SA-MP Server 1
Adres: 87.239.11.27:7700
Slots: 32
Speel modus: Ventura's DM~MG
Map: San Andreas
De ping is goed en de server heeft een 100mbit private uplink.
Veel speelplezier!
PS. hoe maak ik zo'n server sig met de huidige stats?
Servernaam: [ClanBase.NET] SA-MP Server 1
Adres: 87.239.11.27:7700
Slots: 32
Speel modus: Ventura's DM~MG
Map: San Andreas
De ping is goed en de server heeft een 100mbit private uplink.
Veel speelplezier!
PS. hoe maak ik zo'n server sig met de huidige stats?
Vind het nu echt een beetje saai worden. Ik kom op die server beetje rondrijden word neegeknalt, geen kans etc etc.

ff een dik anderhalf uur gespeeld nu, was wel leuk én geen enkele crash dus! verloop allemaal heel soepel... als je vraagt waar een bank is wordt je wel niet geholpen maarja toch gevonden
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Ik werd juist vet goed opweggeholpen door iedereen van GoT, thnx daarvoor nog
Ik kom de server niet in, hij blijft hangen bij "Connecting to 84.244.158.136:7777" bij dat VINEWOOD. 
Iemand een fix?
Iemand een fix?
Goede password opgegeven?Dav0s schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:45:
Ik kom de server niet in, hij blijft hangen bij "Connecting to 84.244.158.136:7777" bij dat VINEWOOD.
Iemand een fix?
Goede password gegeven (als het nog steeds tweak is), ik heb versie 0.1b, ik heb San andreas 1.0
Ik heb via Windows Firewall gezorgd dat port 7777 niet geblokkeerd wordt, en gezorgd dat samp.exe niet geblokkeerd wordt.
Als ik zelf een lan game start op 1 van de andere pc's hier kan ik daar wel verbinding mee maken. En ik kan ook gewoon in andere online servers
Sta ik per ongeluk in een ban list ofzo? Want opzich kan ik de server gewoon zien, dus ik heb het goede ip alleen blijft hij hangen bij het connecten..
Ik heb via Windows Firewall gezorgd dat port 7777 niet geblokkeerd wordt, en gezorgd dat samp.exe niet geblokkeerd wordt.
Als ik zelf een lan game start op 1 van de andere pc's hier kan ik daar wel verbinding mee maken. En ik kan ook gewoon in andere online servers
Sta ik per ongeluk in een ban list ofzo? Want opzich kan ik de server gewoon zien, dus ik heb het goede ip alleen blijft hij hangen bij het connecten..
[ Voor 46% gewijzigd door Dav0s op 27-05-2006 23:02 ]
Ik moet et wachtwoord soms opnieuw invoeren terwijl ik wel gesaved heb. Probeer jij dit ook es?
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Heb ik geprobeerd, geen resultaat. Alle andere servers werken, behalve deze, die blijft hangen bij Connecting
Ik moet het wachtwoord elke keer als ik connect invoeren.MelvinB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:56:
Ik moet et wachtwoord soms opnieuw invoeren terwijl ik wel gesaved heb. Probeer jij dit ook es?
Yep, same here, maar dat is het probleem niet. Is het mogelijk ergens meer informatie te krijgen over wat hij precies doet terwijl er connecting staat bij het VINEWOOD scherm?
Anoniem: 58485
Ik had gisteravond ff gespeeld... heel leuk (onlangs dat Thundernet specifiek achter mij aanzat
),, tis iig niet zo dat je gelijk platgereden word in andere Public servers oid. Ik had hier even de tijd de boel te verkennen.
Overigens als je helemaal naar de andere stad rijd kom je van die shops tegen waar je je auto helemaal kan pimpen. Ik heb in public servers erg vette bakken voorbij zien rijden (en proberen te stelen, maar tevergeefs
).
Mijn tag is trouwens [GoT]lism

Overigens als je helemaal naar de andere stad rijd kom je van die shops tegen waar je je auto helemaal kan pimpen. Ik heb in public servers erg vette bakken voorbij zien rijden (en proberen te stelen, maar tevergeefs
Mijn tag is trouwens [GoT]lism
Ik ben ook eens gaan rondrijden, gewoon in een zelf gemaakte lan server. Toen vond ik in Los Santos en in San Fierro toch 1 plek waar auto's zijn. Kunnen die niet een beetje verspreid over die twee steden geplaatst worden?

iemand een oplossing ?
dit gebeurt als ik een server wil joinen
[ Voor 79% gewijzigd door fusion.fake op 28-05-2006 16:35 ]
Wat betreft de akkefietjes hierboven geschetst m.b.t. het inloggen (hij blijft steken op connecting to...)... dat is dus gewoon een kwestie van het juiste paswoord gebruiken! 
Ik heb enorm gelachen de afgelopen uren. Het leukste blijft nog steeds om gewoon te klooien. En dat soms mensen het daarom moeten ontgelden als ik achterop de motor zit bij iemand... tsja..Wat ik irritant vindt is dat je vaak bij de ATM's en de ammunitions wordt opgewacht buiten en dan gelijk wordt neergeknald. Is dat zo grappig? Niet echt... je leeft net... hebt dus wapens (en/of geld) nodig... en dan wordt in feite je speelplezier op die manier onmogelijk gemaakt. Maar goed, het is superleuk!
Ik heb enorm gelachen de afgelopen uren. Het leukste blijft nog steeds om gewoon te klooien. En dat soms mensen het daarom moeten ontgelden als ik achterop de motor zit bij iemand... tsja..Wat ik irritant vindt is dat je vaak bij de ATM's en de ammunitions wordt opgewacht buiten en dan gelijk wordt neergeknald. Is dat zo grappig? Niet echt... je leeft net... hebt dus wapens (en/of geld) nodig... en dan wordt in feite je speelplezier op die manier onmogelijk gemaakt. Maar goed, het is superleuk!
Kan er ook es een andere map/mode gedraait worden? Wordt saai eigenlijk op de huidige map.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik vul zeker wel het goede wachtwoord in. Ik kon er zonet opeens een tijd in, maar toen was er een server change naar motor madness werd ik er uitgegooid, en nu kan ik er weer niet in 
Blijft ie weer hangen bij connecting... beetje vaag..
Blijft ie weer hangen bij connecting... beetje vaag..
Ok ik moet echt even reageren op dit alles 
Zelf speel ik vanaf de 0.1a (naja, niet echt de a versie, gewoon 0.1) vrolijk mee. Direct na de release ben ik begonnen aan mijn eigen game mode, de zogeheten GTA:RPG.
Sinds vorige week zijn we de boel op bepaalde punten aan het wijzigen cq uitbreiden. Zo hebben we nu een login en word de data opgeslagen. Dingen zoals je cash, je banktegoeden en zelfs je locatie word gesaved. Zodra je weer connect en inlogt word je op je plek neergezet waar je gestopt was.
Bij ons is het de bedoeling dat je een account nodig hebt om te spelen, dit vergroot het plezier wel. Zonder account kan je niet spelen (en zit je vast in de "cel")
Een kleine selectie uit de dingen die we hebben:
- Bank
- Kopen van properties (dit systeem is modulair gemaakt en kan snel uitgebreid worden)
- Bounty hunts
- Cops kunnen mensen arresteren zodra deze een wanted level hebben
- Medics kunnen mensen healen
- Cops & Medics moeten 12 feet bij de speler in de buurt zijn, dit vergroot de spanning een hoop!
We zijn er in ieder geval best druk mee, maar dat loont ook. In de afgelopen week hebben we vrijwel de complete gamemode herschreven en bijna alles is nu modulair, zo kunnen we vehicles, properties , vehicle, weaponspawns etc toevoegen/bewerken of verwijderen zonder de pwn file te recompilen.
In de afgelopen 4 dagen dat de gerewrite code publiekelijk beschikbaar was (lees: sinds de login en registratie werkt) zijn er al meer dan 150 accounts aangemaakt, en hebben we een hoop spelers vaak terug zien komen.
Het is de keuze voor de speler wat hij doet, ga je mensen aanvallen dan krijg je de politie achter je aan.
Helaas bied SA-MP en de de SA-engine wat beperkingen:
- Maximaal 50 types voertuigen
- Maximaal 254 voertuigen
- Camera, Rocketlauncher en sniper zijn niet gesynct (en laten je vast zitten in first person mode.. Dont try this at home!)
- Je kan geen CarHealth instellen
- Je kan users geen armor geven
Bepaalde ideeën die hier geopperd werden (staalplaten, prijzen verhogen voor pay'nspray, wapenprijzen/types wijzigen) zijn helaas niet mogelijk.
Ikzelf hoop er nog op dat er binnenkort wel wat bugfixes en anti-cheat methodes ingebouwd worden. Ik heb gisteren namelijk op z'n minst 7 moneycheaters moeten kicken danwel bannen van onze server. Misschien tijd voor een globaal bansysteem. Ik zal hier eens naar kijken wat de mogelijkheden hier zijn (dit aangezien de bans in een flatfile (samp.ban) worden opgeslagen). Helaas is er geen mogelijkheid tot uitvoeren van applicaties of webrequests te down, anders kon je die direct vanuit je gamemode opvragen.
Goed, back to work.. Er zijn nog wat dingen die uitgebreid moeten worden
Zelf speel ik vanaf de 0.1a (naja, niet echt de a versie, gewoon 0.1) vrolijk mee. Direct na de release ben ik begonnen aan mijn eigen game mode, de zogeheten GTA:RPG.
Sinds vorige week zijn we de boel op bepaalde punten aan het wijzigen cq uitbreiden. Zo hebben we nu een login en word de data opgeslagen. Dingen zoals je cash, je banktegoeden en zelfs je locatie word gesaved. Zodra je weer connect en inlogt word je op je plek neergezet waar je gestopt was.
Bij ons is het de bedoeling dat je een account nodig hebt om te spelen, dit vergroot het plezier wel. Zonder account kan je niet spelen (en zit je vast in de "cel")
Een kleine selectie uit de dingen die we hebben:
- Bank
- Kopen van properties (dit systeem is modulair gemaakt en kan snel uitgebreid worden)
- Bounty hunts
- Cops kunnen mensen arresteren zodra deze een wanted level hebben
- Medics kunnen mensen healen
- Cops & Medics moeten 12 feet bij de speler in de buurt zijn, dit vergroot de spanning een hoop!
We zijn er in ieder geval best druk mee, maar dat loont ook. In de afgelopen week hebben we vrijwel de complete gamemode herschreven en bijna alles is nu modulair, zo kunnen we vehicles, properties , vehicle, weaponspawns etc toevoegen/bewerken of verwijderen zonder de pwn file te recompilen.
In de afgelopen 4 dagen dat de gerewrite code publiekelijk beschikbaar was (lees: sinds de login en registratie werkt) zijn er al meer dan 150 accounts aangemaakt, en hebben we een hoop spelers vaak terug zien komen.
Het is de keuze voor de speler wat hij doet, ga je mensen aanvallen dan krijg je de politie achter je aan.
Helaas bied SA-MP en de de SA-engine wat beperkingen:
- Maximaal 50 types voertuigen
- Maximaal 254 voertuigen
- Camera, Rocketlauncher en sniper zijn niet gesynct (en laten je vast zitten in first person mode.. Dont try this at home!)
- Je kan geen CarHealth instellen
- Je kan users geen armor geven
Bepaalde ideeën die hier geopperd werden (staalplaten, prijzen verhogen voor pay'nspray, wapenprijzen/types wijzigen) zijn helaas niet mogelijk.
Ikzelf hoop er nog op dat er binnenkort wel wat bugfixes en anti-cheat methodes ingebouwd worden. Ik heb gisteren namelijk op z'n minst 7 moneycheaters moeten kicken danwel bannen van onze server. Misschien tijd voor een globaal bansysteem. Ik zal hier eens naar kijken wat de mogelijkheden hier zijn (dit aangezien de bans in een flatfile (samp.ban) worden opgeslagen). Helaas is er geen mogelijkheid tot uitvoeren van applicaties of webrequests te down, anders kon je die direct vanuit je gamemode opvragen.
Goed, back to work.. Er zijn nog wat dingen die uitgebreid moeten worden
[ Voor 1% gewijzigd door Sypher op 28-05-2006 17:35 . Reden: Typo ]
Welke server speel/ heb je?
Ben jij de maker van de RGP mode?
Is er al een nieuwe RGP mod versie?
Praat eens met .Peter want hij script ook alle rommel aan elkaar
Hulde aan de script boys ( en girls )
EDIT:
Na het lezen van shops en geld verdienen, dacht ik: Er zijn ook shops in singleplayer waar je kettingzagen en hammers en dat soort ongein kan kopen dus waarom dat niet in multiplayer doen? Dus dat de eigenaar een Aantal procenten krijgt van de gekochte "wapens". Maar dat ook doen met: Bloemenwinkels ( ja er zijn bloemen in het spel
Zo valt er dus nog veel te verzinnen.
[ Voor 54% gewijzigd door Unrealer999 op 28-05-2006 18:00 . Reden: Aanvulling ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!