Zo als ik volgende week veel tijd heb, ga ik een leuke GoT RPG maken voor me eigen toekomstige servert (die wss 50~100player gaat worden)
Hehe, net nog ff een cruise gedaan. Wel jammer dat ik nu al 2 keer achter elkaar gecrashed ben met cruisen. Ligt misschien wel aan mn pc, verder nog steeds wel toffe server. Alleen jammer dat er zo ontiegelijk veel rente word gevraagt.
En dat er soms van die (@* zijn die persé iemand dood moeten maken. Of auto's kapot maken, maarja
Ook zag ik op de server veel /showmessage, met informatie over registratie op de server.
Wanneer word daar meer bekend van gemaakt?
En dat er soms van die (@* zijn die persé iemand dood moeten maken. Of auto's kapot maken, maarja
Ook zag ik op de server veel /showmessage, met informatie over registratie op de server.
Wanneer word daar meer bekend van gemaakt?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Anoniem: 141828
Peter, of wie er dan ook admin is..en de rest van de spelers..
Doe even wat aan jullie houding.. niet tegen jullie verlies kunnen is echt TE triest..speel gewoon het spel ipv campen op het vliegveld...
oh en btw, de helft van de spelers cheat.. op command krijgen ze een motor onder hun reet
Doe even wat aan jullie houding.. niet tegen jullie verlies kunnen is echt TE triest..speel gewoon het spel ipv campen op het vliegveld...
oh en btw, de helft van de spelers cheat.. op command krijgen ze een motor onder hun reet
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141828 op 18-06-2006 20:12 ]
Anoniem: 122793
Ik wil niet flamen ofzo, maar jij was zo ¨*piep* irritant bezig, beetje cruises verstoren en dat soort zeilige acties, als je wil vechten doe dat dan niet met mensen die staan te wachten ofzo. Ga lekekr naar de strip daar mensen afraggen die zelf ook willen vechten. Krijg een sociaal gevoel en niet zeiken tegen de admins, tis logisch dat ze maatregelen namen. En over die motors, nooit van lag gehoord ofzo....Anoniem: 141828 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:12:
Peter, of wie er dan ook admin is..en de rest van de spelers..

Anoniem: 140528
wat een bullshit worden we gejailed doordat we het spel spelen zoals het hoort 
die f***king mods daar bakken er niets van en kunnen niet tegen verlies.
ik schiet een gast dood en word gejailed
waarom?
echte zielige houding van die mods
waarom?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 140528 op 18-06-2006 20:21 ]
Nog proberen te ontkennen dat mensen cheaten ook! wat krijgen we nou?
Tijdens 1 van jullie leuke cruises.. midden op de snelweg in de woestijn gaat meneer zn auto kapot.. en boem.. opeens een motor onder hem.. terwijl in een omtrek van 2km toch echt geen motoren staan!
Tijdens 1 van jullie leuke cruises.. midden op de snelweg in de woestijn gaat meneer zn auto kapot.. en boem.. opeens een motor onder hem.. terwijl in een omtrek van 2km toch echt geen motoren staan!
ja en de gast daarna spawnt een heliAnoniem: 141828 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:20:
Nog proberen te ontkennen dat mensen cheaten ook! wat krijgen we nou?
je MOET blind zijn als je dat niet door hebt
als jij zo reageerd kan je beter op 'leukere' servers gaan spelen. Als je nou even dit topic leest, weet je wat mag en wat niet mag en hoe het ECHT werkt...Anoniem: 140528 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:20:
wat een bullshit worden we gejailed doordat we het spel spelen zoals het hoort
waarom?
btw; of dat spawnen, soms is het zo dat jij toevallig geen motor ziet, maar dat hij bij de tegenpartij wel staat. Heb ik ook, zie ik een motor staan, zeg ik tegen die persoon pak die motor ff ziet hij hem niet staan....
[ Voor 19% gewijzigd door maarud op 18-06-2006 20:24 ]
ga toch weg man je mag andere neer knallenmcandor schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:23:
[...]
als jij zo reageerd kan je beter op 'leukere' servers gaan spelen. Als je nou even dit topic leest, weet je wat mag en wat niet mag en hoe het ECHT werkt...
btw; of dat spawnen, soms is het zo dat jij toevallig geen motor ziet, maar dat hij bij de tegenpartij wel staat. Heb ik ook, zie ik een motor staan, zeg ik tegen die persoon pak die motor ff ziet hij hem niet staan....
waarom word andere gasten niet gejailed als ze mijn neerknallen
en die motor kan echt niet ik zie een gast van zijn motor afgehaald worden en de andere rijd weg en geen 10 sec later heeft ie zomaar een motor onder hem dat is gewoon ullshit zelfde als die gasten die zomaaer bliven staan terwijl ik met een shotgun op hun schiet en gebeurt niets en dat was elk keer zo( de ene KING gast 5X geprobeerd)
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 140528 op 18-06-2006 20:29 ]
WAAR schoot je hem neer dan?Anoniem: 140528 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:26:
[...]
ga toch weg man je mag andere neer knallen
waarom word andere gasten niet gejailed als ze mijn neerknallen
en die motor kan echt niet ik zie een gast van zijn motor afgehaald worden en de andere rijd weg en geen 10 sec later heeft ie zomaar een motor onder hem dat is gewoon ullshit zelfde als die gasten die zomaaer bliven staan terwijl ik met een shotgun op hun schiet en gebeurt niets( de eve KING gast)
volgens mij was het of bij amoo depot of bij vliegveld weet niet zeker
maar hij is echt niet het enige maak wel filmpje met fraps straks als ik ooit uit jail kom
is een bug, zelf voorgehad en m'n broer gisteren ook en diegene die zich daar mee bezig houd is echt wel zielig hoor! (moet iemand zijn die nederlands kan dus zoek het jammergenoeg tussen de mensen die op de server zittenAnoniem: 163444 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:21:
Even over zojuist, ik zweer op mijn moeder dat ik niemand heb gpmd over pijpen of wat dan ook.
@hierboven: jullie 2 komen mijn getunede auto kapotschieten met mij erbij, terwijl jullie goed wisten dat er een cruise bezig was, kom dus niet klagen alstublieft... ga naar een deathmatch server.
verder, problemen over een server, met een speler of een discussiepunt --> irc.tweakers.net @ #sa-mp
[ Voor 27% gewijzigd door NoReason op 18-06-2006 20:36 ]
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
@ Revelution, laat gewoon de mensen die bij het vliegveld staan te wachten gewoon ff heel.
Ooit wel eens aan gedacht dat het ook jouw internet verbinding kan zijn, waardoor je iemand niet raakt?
Trouwens, wanneer je wil schieten, ga lekker op de strip mensen lastig vallen.
Het leuke aan deze server is juist het cruisen, plus dat iedereen heel sociaal en volwassen bezig is
.
Wanneer je het niet leuk vind kun je beter naar Lil Whitey gaan.
Dit bedoel ik niet slecht ofzo, het is gewoon even een tip
.
Oja, bijna tijd voor topic 2?
Gaat snel hierzo...
Ooit wel eens aan gedacht dat het ook jouw internet verbinding kan zijn, waardoor je iemand niet raakt?
Het leuke aan deze server is juist het cruisen, plus dat iedereen heel sociaal en volwassen bezig is
Dit bedoel ik niet slecht ofzo, het is gewoon even een tip
Gaat snel hierzo...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
maar slaat nergens op word niet gejailed omdat ik auto's sloop maar omdat ik iemand neerschietkecin schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:36:
@ Revelution, laat gewoon de mensen die bij het vliegveld staan te wachten gewoon ff heel.
Het leuke aan deze server is juist het cruisen, plus dat iedereen heel sociaal en volwassen bezig is.
Dit bedoel ik niet slecht ofzo, het is gewoon even een tip.
Gaat snel hierzo...
Mijn laatste kill voordat ik in de jail werd gegooit en in de lucht getelpoorteerd werd (hoe fokking kinderachtig) was s0k... hij was DE ENIGE op het vliegveld...
Anoniem: 179525
Nog even over dat afknallen:
Wij stonden met een toch redelijke grote groep op het vliegveld te wachten(paar waren hun auto's ff aan het fixen) om te gaan cruisen. Dit was duidelijk voor iedereen en toch komt er een malloot die begint te knallen.
Is dat nou echt nodig?
Ik stel voor:
Als het echt duidelijk is, laat dan diegene met rust en ga ergens anders tekeer.
Verder een top server Peter! Heb cs nu al 2 dgn niet aangeraakt en geloof me dat is een wonder lol.
Wij stonden met een toch redelijke grote groep op het vliegveld te wachten(paar waren hun auto's ff aan het fixen) om te gaan cruisen. Dit was duidelijk voor iedereen en toch komt er een malloot die begint te knallen.
Is dat nou echt nodig?
Ik stel voor:
Als het echt duidelijk is, laat dan diegene met rust en ga ergens anders tekeer.
Verder een top server Peter! Heb cs nu al 2 dgn niet aangeraakt en geloof me dat is een wonder lol.
Ik ben nog admin op een Day of Defeat Source server, maar die heb ik ook al paar dagen laten liggen 
Op de server van .Peter zijn definately meer admins nodig. Je hebt er idioten bij die denken dat het leuk is om zo'n cruise te gaan verstoren. Dat soort lui moeten gewoon gekicked worden, vooral als ze merken dat de "groep" er niet blij mee is. Daarvoor is de server ook niet bedoeld denk ik.
Op de server van .Peter zijn definately meer admins nodig. Je hebt er idioten bij die denken dat het leuk is om zo'n cruise te gaan verstoren. Dat soort lui moeten gewoon gekicked worden, vooral als ze merken dat de "groep" er niet blij mee is. Daarvoor is de server ook niet bedoeld denk ik.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord op je vraag!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV of op het GTA:SA MP forum!
Problemen met / op een server? --> neem contact op met de admin van die server!