JoppeA schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:54:
[...]
Mijne, hier nog een mooie groepsfoto, alleen de dumper is moeilijk te zien, omdat het donker was:
[afbeelding]
Heb net een flinke gangwar achter mn kiezen
JoppeA schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:54:
[...]
Mijne, hier nog een mooie groepsfoto, alleen de dumper is moeilijk te zien, omdat het donker was:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar ik heb me niet ingelaten met een gangbangVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:29:
Ja gangwar was vanavond echt wreed. Vanaf 19:00 zoiets zitten spelen tot 01:00. Damn
Eerst paar x racen naar mountain enzo en toen lekker gangbangen met excel, dr.watson, knutselaar en payne.
PussyPowerrrrrrrrrr!!!
ah. i get the pointVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:48:
[...]
gewoon het samen spelen in san andreas is gewoon erg leuk. in sp is dit niet het geval. hier kun je wel erg leuk gaan stunten maar niemand die het ziet. In mp kun je ook nog mensen meenemen in je auto of motor terwijl je stunt. Dit trekt mij heel erg aan tot samp omdat je er veel plezier mee kunt hebben.
En het verveelt niet snel vindt ik dan.
ben moderator op projectw ja[b]Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:35
Tog niet de FS van pw.org?
Verwijderd
nee liever geen gang bang nee, maar vanavond ben ik pas vanaf een uur of 11 online. jullie ook dan?Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 02:09:
[...]
Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar ik heb me niet ingelaten met een gangbang![]()
Een gangwar ok. En ja het was wel lachen.
Morgen weer??
Verwijderd
Mja, je moet het niet als en serieuze game gaan zien, denk ook niet dat dat ooit mogelijk gaat worden, gezien de lag en de bugs.fusion.fake schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:16:
[...]
ah. i get the point
[...]
ben moderator op projectw ja
En toen kwam er een keer zo een irritant helicopter in de weg staan, moesten we weer een poos wachten voordat die wegging >___>C-BAS33 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:22:
[...]
sta op de groepsfotot (op mn motortje, jawel).
Heb net een flinke gangwar achter mn kiezendat was lachen.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 16:34 ]
!bericht
!oh kijk gangchat
!goh wat is gangchat handig
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Idem hiero__xeno__ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:45:
hoe ontzettend vet!
* __xeno__ trekt een doos vol games onder zijn bed vandaan, op zoek naar san andreas
[ Voor 29% gewijzigd door Vuurvoske op 03-06-2006 17:24 ]
Beroeps brabander
Verwijderd
kortom ! voor de tekst dan zie je de tekst in het blauw en alleen je gang mates dus.
Verwijderd
ahh ok thanx
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 21:49 ]
Ik ben er over ong. kwartiertjeVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:48:
[...]
ahh ok thanx
kga nu ff online maar niet te lang. Morgen naar dancetour hier in Breda whieee
EDIT: hehe quote van een quote gaat dus niet
Beroeps brabander
Litlewhitey zei dat hij de stabiliteit van de interne 0.2 miste... dus dat komt wel goed.Peter schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:55:
Heb een nieuw lijstje met feature requests ingediend, v0.1b is gewoon te instabiel voor oa. races, hier ga ik iets anders op zoeken, misschien een aparte gamemode maken
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 16:40 ]
Verwijderd
helaas was ik het niet, weet niet meer wie het wel wasVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:02:
Het toppunt moet nog komen, even later met een tweede race was één van onze tampa's gewonnen tegen een hoop snelle bakken, ik weet niet meer juist wie, ik dacht dat het Aur0ra was, correct me if i'm wrong.
Verwijderd
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Hetzelfde hier. Hij blijft staan op connecting to ...Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:32:
JOngens help mij even dit is niet het technical forum ik weet het, maar ik krijg het alleen bij peters server, als ik wil connecten krijg is steeds dit scherm:
http://img311.imageshack.us/img311/2348/dfg9yh.jpg
wtf? iemand idee?
grtzz
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 18:24 ]
Ban caboman ook maar, net weer paar mensen die miljoen plus kwijtraakte omdat hij tot DRIE KEER TOE een boeing op de racegroep boorde.Peter schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:39:
Ik weet echt niet of het nog lang goed gaat op deze manier mensenVanmiddag liepen Prototype en Bonzz.Netninja weer te kloten, ik wordt er nogal gek van eerlijk gezegt. Er is in ieder geval een nieuw wachtwoord.
kijk in startpost voor wachtwoord!Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:56:
[...]
Hetzelfde hier. Hij blijft staan op connecting to ...
edit:
Verkeerde password, is net veranderd zie ik
[ Voor 24% gewijzigd door Vuurvoske op 04-06-2006 19:14 ]
Beroeps brabander
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Dat was dus caboman...MelvinB schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:14:
Stonden we net klaar voor een race, is er weer zo'n onverlaat die een Boeing op de auto's laat crashen.
Affijn, ik heb nog een screen kunnen maken net op et punt dat we zouden racen:
[afbeelding]
Ik sta er zelf wel op, maar mijn bak stond helemaal rechts en viel buiten beeld. (was ook maar een SlamVan)
Beroeps brabander
[ Voor 7% gewijzigd door WFG op 04-06-2006 19:25 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
sjonge jonge...te kloten te kloten. ben de hele dag netjes vrolijk niemand een last en speel ik het spelletje netjes mee, doe ik 1 ding wat niet zo handig uitpakt (helikopter werd gestolen, dus schiet ik de gast neer.....wat een beetje een kettingreactie veroorzaakt)....loopt ik meteen te kloten. Ik ben het er mee eens dat dat gekut eens moet ophouden, maar hoop wel dat er per geval gewoon wordt gekeken.Peter schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:39:
Ik weet echt niet of het nog lang goed gaat op deze manier mensenVanmiddag liepen Prototype en Bonzz.Netninja weer te kloten, ik wordt er nogal gek van eerlijk gezegt. Er is in ieder geval een nieuw wachtwoord.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
We kunnen als admins niet altijd zien wie wat doet/ heeft gedaan, sommige denken dat wij als admins alles zienbonzz.netninja schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:42:
[...]
sjonge jonge...te kloten te kloten. ben de hele dag netjes vrolijk niemand een last en speel ik het spelletje netjes mee, doe ik 1 ding wat niet zo handig uitpakt (helikopter werd gestolen, dus schiet ik de gast neer.....wat een beetje een kettingreactie veroorzaakt)....loopt ik meteen te kloten. Ik ben het er mee eens dat dat gekut eens moet ophouden, maar hoop wel dat er per geval gewoon wordt gekeken
Wat dacht je van godmode? Ik ben vanaf morgen weer online @ Peters server, dus ik kan iedereen wel godmode geven voor de racekecin schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:54:
Laat Peter anders een anti-gun mod maken:). Dat je niet dood kan, of niet kan schieten
Als je geen guns hebt, dan slaat men je wel doodkecin schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:54:
Laat Peter anders een anti-gun mod maken:). Dat je niet dood kan, of niet kan schieten
Gewoon een duidelijke grens trekken, schiet iemand 2x iemand neer naar gezegd te hebben dat het niet mag, kickens0k schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:07:
[...]
Als je geen guns hebt, dan slaat men je wel dood
En om nou de hele server godmode te gaan geven lijkt me ook wat ver gaan. Het punt is, dat sommige mensen zich gewoon gedragen als een klein kind en continue de grens proberen op te zoeken bij de mensen die wel normaal doen, door steeds een stapje verder te gaan. Dat moet gewoon ophouden.
Beroeps brabander
Kunnen er niet kick admins komen? Een select groepje? Plus een bank voor admins zodat nieuwe spelers bij hun om geld kunnen vragen voor hun wagen te tunen. Voor de reset had ik ontzettend veel geld en heb ik samen met wat mede gotters zoals hawkeye flink wat geld uit gedeeld. Ik geloof dat ik 2 miljoen heb weggeven in 2 uur tijd. Maarja als er continu gelamed word is de lol er ook zo vanaf.Unrealer999 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:05:
[...]
We kunnen als admins niet altijd zien wie wat doet/ heeft gedaan, sommige denken dat wij als admins alles zien![]()
[...]
Wat dacht je van godmode? Ik ben vanaf morgen weer online @ Peters server, dus ik kan iedereen wel godmode geven voor de race
Beroeps brabander
Post eens een screenie, morgen zal ik er de hele dag weer zijn, en ik weet van ricks pratijkjesVuurvoske schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:28:
RickZ0r zat continu mensen te beledigen door te zeggen dat ze hem maar moesten pijpen etc etc. Daarnaast wassie ronduit irritant bezig met vehicles kapot schieten in het race gebied.
Verwijderd
Nou vraag maar aan pieder.Unrealer999 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:30:
[...]
Post eens een screenie, morgen zal ik er de hele dag weer zijn, en ik weet van ricks pratijkjes
[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 04-06-2006 20:33 ]
Beroeps brabander
Als ik [rml]monnick in "[ PC] San Andreas - Multiplayer"[/rml] moet geloven krijg je een banmessage te zien als je daadwerkelijk gebanned bentVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:30:
Ben ik nu ook opeens gebanned.. ?? ik kom er niet meer in... gebruik het goede wachtwoord
(Stephan is mijn nick)
het lukt hier ook niet.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:34:
Ik kom er niet uit... het password is anime(zoals in de Startpost) ?
Net zoals bovenstaande server is die van Peter ook niet val 22/32MelvinB schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:33:
Is de server niet vol?
Spam?GJAman schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:37:
[...]
het lukt hier ook niet.
Probeer anders mijn server
Wachtwoord: telefoon
[afbeelding]
Er zijn al 3 admins, en imho voor het moment genoeg. Eer dat je 100% dekking over de hele dag hebt met admins op de server, heb je al zo ruim 15 admins aangesteld. En dat is echt zware overkill voor een server met max. 32 players.Vuurvoske schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:29:
[...]
Kunnen er niet kick admins komen? Een select groepje? Plus een bank voor admins zodat nieuwe spelers bij hun om geld kunnen vragen voor hun wagen te tunen. Voor de reset had ik ontzettend veel geld en heb ik samen met wat mede gotters zoals hawkeye flink wat geld uit gedeeld. Ik geloof dat ik 2 miljoen heb weggeven in 2 uur tijd. Maarja als er continu gelamed word is de lol er ook zo vanaf.
Ja, ach, je begon op iemand te schieten die verslag van de wedstrijd wilde gaan geven terwijl hij boven de racers hingbonzz.netninja schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:42:
[...]
sjonge jonge...te kloten te kloten. ben de hele dag netjes vrolijk niemand een last en speel ik het spelletje netjes mee, doe ik 1 ding wat niet zo handig uitpakt (helikopter werd gestolen, dus schiet ik de gast neer.....wat een beetje een kettingreactie veroorzaakt)....loopt ik meteen te kloten. Ik ben het er mee eens dat dat gekut eens moet ophouden, maar hoop wel dat er per geval gewoon wordt gekeken
[ Voor 90% gewijzigd door l0bd0n op 04-06-2006 22:28 ]
Ik geef ze net zo hard weg als ik ze verdien en erop geil dus dan heb ik een goed excuus hes0k schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:12:
[...]
Spam?![]()
[...]
Er zijn al 3 admins, en imho voor het moment genoeg. Eer dat je 100% dekking over de hele dag hebt met admins op de server, heb je al zo ruim 15 admins aangesteld. En dat is echt zware overkill voor een server met max. 32 players.
Daarnaast, als de sfeer goed is, kunnen admins al geld uitdelen hoor. Is geen admin-bank voor nodig.
Maar mooi dat je het zelf ook deed, hoewel jij, merkte ik, wel ongelovelijk geilt op je miljoentjes![]()
[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 25-06-2021 00:44 . Reden: Persoonlijke informatie verwijderd op verzoek. ]
Beroeps brabander
Lees de 1e post nog maar es.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:36:
mja maar nou is er nog niet duidelijk wat het password is
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
[ Voor 6% gewijzigd door TheHolyCow op 04-06-2006 22:48 ]
Het grappige aan deze server is dat je een class kan kiezen met een rocketlauncher.GJAman schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:37:
[...]
het lukt hier ook niet.
Probeer anders mijn server
Wachtwoord: telefoon
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Klopt ik was een beetje met de verschillende gamemodus/scripts bezig.Caboman schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:48:
[...]
Het grappige aan deze server is dat je een class kan kiezen met een rocketlauncher.
Helemaal mee eens!Barca schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:36:
Aan een paar dingen begin ik me te irriteren...
De reset is nou niet echt tijdsgebonden. Een reset heeft meestal als oorzaak een update, servercrash, of de prijzen van de properties zijn zo achterlijk hoog geworden, dat het niet meer leuk is. Er zit dus geen regelmaat in, en valt ook niet echt te voorspellen. Ga er maar gewoon van uit dat de server dagelijks gereset word, en dus voorlopig ook steeds je geld kwijt bentBarca schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:36:
2. Er is niet duidelijk hoe vaak de server wordt gereset. Had ik eindelijk wat geld op de bank... en nu is het weer weg. Op zich vind ik dat niet zo'n probleem... maar geef dan in ieder geval aan dat de server wordt gereset en wanneer etc. Dan kan ik daar rekening mee houden en kan ik b.v. andere mensen blij maken met het geld als ik weg ga. Het gaat tenslotte om de fun.
Dat lukt dus serieus met gemak.Barca schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:36:
Aan een paar dingen begin ik me te irriteren...
4. Ik dacht dat het wel eens leuk was om te proberen zoveel mogelijk te lenen (250.000) en daar properties van te kopen... omdat die properties vast en zeker meer zouden opbrengen dan de rente die op de lening werd betaald. Niet dus! Zonder hulp is het onmogelijk om uit de schulden te komen. Je kan een half uur gaan lamen op de boot en heen en weer rijden tussen de bank en de boot... maar dan nog red je het niet omdat de rente gewoon veel te veel is... plus de properties worden op een gegeven moment overgenomen... plus je kan ook nog doodgaan. Kortom het rentepercentage moet iets lager. Niet superlaag natuurlijk... lenen is lenen... maar wel lager.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Punt 1: Caboman
Beroeps brabander
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik vind het een goed punt, ik stem voor!Nakebod schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:23:
Misschien moeten we kijken naar een ander wachtwoord oplossing.
En dan denk ik aan een soort mailing list idee ofzo, en dus niet meer publiek hier beschikbaar maken dat wachtwoord.
Of misschien een leuker idee, een IP ban op *, als dat mogelijk is, en dan een lijst met IP's van de "vaste" spelers die wel erop mogen.
Lastig als je nieuw bent en snel wilt spelen, dan pak je tijdelijk maar 1 van de vele public servers.
Beroeps brabander
Vooral calibri die mij de hele tijd molde, waardoor ik geen verslag van de races kon geven. Ik zou inderdaad ook graag een 'Shamal' op Las Venturas airport willen hebben, dan kan ik de auto's bijhouden en hij vliegt ook nog eens relax.cooolkast schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:46:
Vanavond weer heerlijk geraced, toch jammer dat sommige mensen weer een beetje lopen te zieken. Namen als [GoT]Spongebob, Silencer, Calibri.
Maargoed, dat hoort helaas gewoon bij online-gaming, de zogenaamde griefers.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dat ligt helaas heel ergens anders, namelijk bij de makers van de Multiplayer zelf. En geloof me daar wordt heus wel aan gewerkt, zeker nu het steeds populairder wordt. Het is nu nog altijd een 0.1b, en is al een hele prestatie dat ze dit zo hebben weten te bouwen.l0bd0n schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:14:
en iemand moet die bugs fixen....sta je eerste...crasht ie..
In onze clan maken we gebruik van forum icm met vwar. Ik hou me daar verder niet zo mee bezig, maar dan kan je wel kijken wie je waartoe toegang geeft.TheHolyCow schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:10:
Ik zie wel wat in Nakebods voorstel. Dan via een emailadres waar je toegang kan vragen, of helemaal mooi: webbased. Het moet niet onmogelijk worden, maar de drempel een beetje opwerken lijkt me een goed plan.
Beroeps brabander
je bent niet de enigste, gebeurt hier ookBioHazard schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:40:
Kan niet meer inloggen op Peter's serverBlijft maar op connecting to IP staan
omdat het kan!
D'r was eerst ook al een andere cheater, die gebruikte ook [.LoL] als tag..TheHolyCow schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:47:
Net een super vervelende cheater. Hij had een zwaard, explosieven en kon niet dood. Het werd zo irritant dat ik maar gestopt ben, er was helaas geen admin in de server.
Hij dus:
[afbeelding]
edit: als bovenstaande posts dus
Verwijderd
Same here, is er soms een lijst gekomen met ip's die geaccepteerd worden? Zodat de kans op cheaters laag wordt?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Gaitman op 05-06-2006 13:17 ]
Verwijderd
24 is max die /32 klopt nietVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:42:
volgens mij kunnen er maar max 24 op de server, ik kwam er net wel in maar nu dus niet meer.
Standaard IP ban op niet-benelux ip'sUnrealer999 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:48:
Even over het password, ze gooien gewoon de naam van de server en wat andere termen in de zoekmachines, denkt aan yahoo, google, je moet gewoon een plaatje er van maken (wat al gebeurd is) maar ook verwijzen naar een ander iets, bijvoorbeeld "Het wachtwoord is de kleur die je rechts naast deze post ziet" oid.
Gewoon een ideetje, want dan MOET je wel nederlands zijn om het te begrijpen.
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 14:22 ]
Verwijderd
Dan moet de server wel even een beetje stabiel zijn, of was je net wat instellingen aan het doorvoeren?GJAman schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:58:
Als iedereen die niet kan inloggen op mijn server inlogt, zoals eerder genoemd [rml]GJAman in "[ PC] San Andreas - Multiplayer"[/rml]
Dan kunnen we daar er ook nog een leuk middagje van maken![]()
Ik kom zelf zodra er iemand inlogt. Alleen spelen is ook geen bal aan
EDIT:
Misschien is het handig om een tijd af te spreken, laten we zeggen 14:00uur zodat we gelijk met een aantal mensen beginnen
Verwijderd
dan weet niemand die nieuw is het wachtwoord.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:54:
Ik stem voor een raadseltje waar je tweaker/gotter voor moet zijn ^^. Of .Peter zet het wachtwoord als afbeelding in zijn ICON. Niemand mag dan wel het wachtwoord vermelden als tekst hier.. Maar dan moet je al kunnen inloggen om het wachtwoord te zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Gaitman op 05-06-2006 17:50 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq