Daar kan ik wel overheenVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:01:
hehe...tnx...volgens mij heb ik dan toch een plekje verdiend in de records:
107 doelpunten gemaakt!:
[afbeelding]

Adriano, Torres en Ibrahimovic
Meeste goals 1 speler in een wedstrijd:

Meeste spelers gekocht & Meeste spelers verkocht (zijn nog open, dus vooruit, beetje onzinnig record imo):

Meeste overwinningen op rij:
42 in 2010:

Hoogste puntengemiddelde:

Hoogst ontvangen transferbedrag (Geheel seizoen) (ook nog open

[ Voor 53% gewijzigd door Benotti op 31-07-2006 14:26 ]
Verwijderd
hehehe...jaaaaaaaa...maar jij hebt 4 wedstrijden meer gespeeld! Dus jij moet er nog 3.16 x 4 aftrekken, en kom je afgerond ook op 107....Benotti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:14:
[...]
Daar kan ik wel overheen
[afbeelding]
Adriano, Torres en Ibrahimovic
Meeste goals 1 speler in een wedstrijd:
[afbeelding]
Meeste spelers gekocht & Meeste spelers verkocht (zijn nog open, dus vooruit, beetje onzinnig record imo):
[afbeelding]
Meeste overwinningen op rij:
42 in 2010:
[afbeelding]
Hoogste puntengemiddelde:
[afbeelding]
Hoogst ontvangen transferbedrag (Geheel seizoen) (ook nog open)
[afbeelding]

ok ok...beetje omslachtig...lol
Met de nadruk op afgerond, naar benedenVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:43:
[...]
hehehe...jaaaaaaaa...maar jij hebt 4 wedstrijden meer gespeeld! Dus jij moet er nog 3.16 x 4 aftrekken, en kom je afgerond ook op 107....
Verwijderd
je had toch 120 goals?
4x3.16 =12.6 =13(

Maar het geeft niet, dit seizoen scoor ik gewoon 121 doelpunten...:D...hoop ik....:)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 15:31 ]
120/38=3.15xxx*4=12.63xxx en 120-12.63xxx=107.36xxxVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:30:
[...]
je had toch 120 goals?
4x3.16 =12.6 =13()...120-13 =107...
Maar het geeft niet, dit seizoen scoor ik gewoon 121 doelpunten...:D...hoop ik....:)
Daarnaast is vier keer scoren in vier wedstrijden knapper dan één keer scoren in één wedstrijd, als je snapt wat ik bedoel
[ Voor 16% gewijzigd door Benotti op 31-07-2006 15:52 ]
32 gekochtBenotti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:14:
[afbeelding]

Record: 260 gekocht, 162 verkocht.
Record: Hoogst betaalde transfersom voor 1 speler
Record: Meeste wedstrijden gespeeld
Record: Hoogst betaalde transfers in 1 seizoen:

Mag er ook nog een record bij voor de grootste verscheidenheid aan prijzen die iemand wint? Ik bedoel, LDV Vans Trophy, League Cup, Amstel Cup, Copa Del Rey, Italiaanse beker, Spaanse, Nederlandse en Italiaanse Supercup, UEFA Cup, CL, Conf Cup, WK, WK Clubs, Europese Supercup en 3 landstitels in verschillende landen.
Oeh, records voor meeste clubs en landen gemanaged?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Het record lag nog open en iemand moet de eerste zijn, hoe laag je record ook is
Ik heb trouwens meer awards gewonnen en veel meer cups
[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 31-07-2006 16:23 ]
Ook echt moeilijk bij Chelsea zeg. Als je nou net zoals mij onderaan begint...Benotti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:20:
[...]
Ik heb trouwens meer awards gewonnen en veel meer cups
Awards winnen is lastig buiten Engeland aangezien er alleen in Engeland een Manager ot Month is. In Italie, Spanje, Nederland en Duitsland is er een manager van het jaar.
[ Voor 25% gewijzigd door King Nothing op 31-07-2006 16:36 ]
Beste vrind wette dat
Hoeveel seizoenen heb jij gespeeld? En hoeveel heb ik er gespeeld? Non-argument dusKing Nothing schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:33:
[...]
Ook echt moeilijk bij Chelsea zeg. Als je nou net zoals mij onderaan begint...
Vind de awards ook niet bepaald boeiend omdat dat idd van land tot land erg kan verschillen, maar is toch leuk om erbij te vermeldenAwards winnen is lastig buiten Engeland aangezien er alleen in Engeland een Manager ot Month is. In Italie, Spanje, Nederland en Duitsland is er een manager van het jaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Benotti op 31-07-2006 16:43 ]
Bekers zijn bijzaak in de LL. Ik stel gewoon U18's op in de FA trophy/LDV Cup/League Cup. Alleen FA Cup boeit me iets.Benotti schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:42:
[...]
Hoeveel seizoenen heb jij gespeeld? En hoeveel heb ik er gespeeld? Non-argument dus(daarnaast heb je in Engeland bij de lagere divisies ook nog aparte cups)
Beste vrind wette dat
Das niet mijn schuld heKing Nothing schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:20:
[...]
Bekers zijn bijzaak in de LL. Ik stel gewoon U18's op in de FA trophy/LDV Cup/League Cup. Alleen FA Cup boeit me iets.
Of het een bijzaak is bepaal je zelf
[ Voor 7% gewijzigd door Benotti op 31-07-2006 23:03 ]
Verwijderd
Overigens heb ik ook nog niet zoveel prijzen gepakt, Ik zit pas net bij een suptopclub (nu intussen wel topclub).Met Ural en Lleida pak je nou eenmaal niet zo makkelijk de Cl...lol. maar goed, records zijn records, maakt niet uit hoe je ze pakt toch?
Ik zou alleen wel de meeste aankopen en meeste verkopen schrappen, en een ander record erbij zetten..:)
laatste doelpunt, grootste overwinning europacup wedstrijd (Cl en Uefa) ik noem maar wat...:)
Snel scoren is toeval. Gebeurt irl ook 1x per seizoen ofzo. Ik zag op SI een screenshot van een kerel die na 2 seconden al een speler geblesseerd had
/edit
2 Titels erbij, Club Wk met Inter en de North America Gold Cup

Ik kan dit seizoen 9 prijzen pakken: Scudetto (check), Italiaanse beker, CL, Copa America, Conf. Cup, Ita Super Cup (check), Euro Super Cup (check), Gold Cup (check), Club Wk (check).
Zal maar weer eens op zoek gaan naar een andere club denk ik. Dit wordt saai.
[ Voor 46% gewijzigd door King Nothing op 01-08-2006 11:37 ]
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Nou, je kan ook een screenie maken als iemand na 15 sec scoort, dus ook als er in de 95e minuut gescoord word toch? Dat heb ik namelijk wel eens gehad, zo ver in blessure tijd een tegengoal te verduren gehad...:)King Nothing schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:19:
Laatste doelpunt? Beetje lastig om te controleren
2e seizoen daar uitgespeeld:
Titel ( 25 punten boven de nr2), beker, supercup, CL, Euro Supercup, Club WK gewonnen.

Heb het contract dat me werd aangeboden vriendelijk geweigerd en heb bij Schalke '04 gesolliciteerd. ben ook aangenomen en begin op 1 juli 2035 aan 1 van m'n laatste kunstjes als manager.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
kan ik alvast een beetje gluern wie er over 20 jaar voetballen...
Zelf al iets gevonden: MU Update V.
Ga hem zelf dadelijk uitproberen iig.
[ Voor 43% gewijzigd door JanW op 01-08-2006 17:55 ]
En hoe is ie? Als jij hem goed vindt probeer ik hem zelf ookEp0ss schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:28:
Iemand al enig idee of er al ergens een Transfer update is waarin alle transfers t/m juli in zijn verwerkt??
Zelf al iets gevonden: MU Update V.
Ga hem zelf dadelijk uitproberen iig.
En aangezien ik geen zin heb in 18 WK kwalificatiewedstrijden heb ik na de Copa ontslag genomen
Beste vrind wette dat
Tekn0z schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:56:
Onderstaand mijn evenaring van het record!
[afbeelding]
Jaja, het was met Ajax tegen RBC, maar dan nog. Wereld spits Delgado scoort m wel ff mooi

13 Seconden
/edit
Mag na rust ook?

2e screen is om te laten zien dat het echt na rust was
[ Voor 28% gewijzigd door King Nothing op 03-08-2006 00:35 ]
Beste vrind wette dat

Is de eerste keer dat ik Van Basten het zo goed zie doen op het WK.
[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 03-08-2006 12:07 ]
En dan wordt het doelpunt ook nog gemaakt door zijn goede vriend van Bommel!Ep0ss schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:06:
Nederland neemt revache op Portugal in Football Manager!
[afbeelding]
![]()
Gelukkig is het allemaal een spelletje en is de realiteit anders!Ep0ss schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:06:
Nederland neemt revache op Portugal in Football Manager!
[afbeelding]
![]()
SLB! PORTUGAL!

5e Club waarmee ik de CL win

Oh ja, Duitse beker ook gewonnen dus

/edit
En uiteraard weer ontslag genomen.
[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 03-08-2006 16:49 ]
Beste vrind wette dat
139 stuks
http://members.home.nl/hoogie2004/Record_Most_Goals.JPG
Heb ook niet de beroerdste spitsen. Fernando Torres langs Zlatan Ibrahimovic.
offtopic, thumbnails werkt niet echt met mij.... (nog effe in verdiepen)
[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-08-2006 17:20 ]
Club: Newport County, Conference South
Land: Engeland.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
sjezus....jij hebt ECHT veel punten....King Nothing schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:57:
Weer tijd voor een nieuwe club (de 14e) en een nieuw land (de 12e)
Ik heb even een paar dagen niet gespeeld...:(...hopelijk van het weekend weer even...:D
In de Hall of Fame? Daar mist de CL met Barca zelfs nog in.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:25:
[...]
sjezus....jij hebt ECHT veel punten....
Ik heb even een paar dagen niet gespeeld...:(...hopelijk van het weekend weer even...:D
Beste vrind wette dat
Irritant dat het niet ook in je savegame wordt opgeslagen he?King Nothing schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:20:
[...]
In de Hall of Fame? Daar mist de CL met Barca zelfs nog in.
Vraag me toch af wat zo'n Conference Club zegt als ze jouw als manager aan mogen stellen. Stel je voor dat Rijkaard of zo ineens Dagenham & Redbridge zou gaan trainen of zoiets...King Nothing schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:57:
Weer tijd voor een nieuwe club (de 14e) en een nieuw land (de 12e)
Spelers halen is wel erg makkelijk trouwens. Iedereen wil graag met mij werken. Da's wel het nadeel van zo'n carriere move.
/edit
¿Que?

Dat'ie niet blij is kan ik soms wel begrijpen, maar deze kerel voetbalt bij Liverpool en ik zit bij Morecambe (nieuwe save gestart)
[ Voor 40% gewijzigd door King Nothing op 04-08-2006 22:11 ]
Beste vrind wette dat
HSV Seizoen 2005 - 2006
Het seizoen begon met de Intertoto Cup, hierin vloog ik er in de halve finale uit tegen Marseille, geen Europees voetbal in ieder geval.
Hierna heb ik enkele spelers gekocht om de selectie wat in de breedte te versterken. Zo kwam Cavenaghi (sc) over van Spartak Moskou en Fabinho (d/wb l).
De Bundesliga
In de competitie liep het heel goed en bleven we keurig op plaats 2/3 zitten. Plaats 1 was gereserveerd voor Bayern, die toch echt een klasse apart waren dit seizoen. Tegen het eind van het seizoen kwam Champions League voetbal steeds verder in zicht, alleen verloren we op een paar momenten knullig punten. Gelukkig was de voorsprong op mijn naaste belager 10 punten en kon ik wat lijden. Aan het eind van het seizoen was dit de eindstand:

2de plaats, die recht geeft Champions League voetbal
De DFB Pokal
Hierin liep het net zo goed als in de competitie. Ook tegen de wat moeilijkere tegenstanders wonnen we en zo kwamen we tot de halve finale.
Halve Finale
In de halve finale van de DFB Pokal moesten we aantreden tegen Werder Bremen. Een tegenstander waar ik het hele seizoen al weinig moeite mee had om te verslaan, maar toch, het is een halve finale van een bekertoernooi, dus het kan altijd anders lopen.

Het was niet echt een gelijkopgaande wedstrijd, wij domineerden het grootste gedeelte van de partij en Werder mag gelukkig zijn dat het "maar" bij 3-2 bleef. Maar we staan voor het eerst sinds 1987 weer in de finale van de DFB Pokal
De Finale
Het was een mooie voetbaldag. Het was niet te warm, slechts 14 graden.
Het Olympia Stadion in Berlijn was goed gevuld, meer dan 75.000 mensen waren komen kijken naar dit spektakel. De wedstrijd zelf was bijzonder leuk om te zien met goed voetbal aan beide zijdes, maar het resulteerde nog niet in doelpunten. In de 35ste minuut vond Lauth nog wel het net, maar dit doelpunt werd afgekeurd. En zo verstreek de tijd verder en verder richting de 90 minuten en richting de verlenging. Maar, plotsklaps in de 89ste minuut schoot Jarolim eens op doel vanaf 25 meter en die bal zeilde feilloos in de kruising!!! 1-0 voor HSV met nog 4 minuten blessuretijd op de klok!! Het publiek was uitzinnig en begon vast feest te vieren op de tribunes. Maar Bayern zette nog een paar keer aan, maar daarmee lieten ze ook veel ruimte achterin en die werd 1 keer benut door Barbarez, maar die werd in de 16 meter neergehaald door Ballack, penalty voor HSV

Beste speler (gemiddelde)

Topscorer

Selectie

Jeuj.... zoals je in de screenshot hierboven kunt zien is Nederland alvast in 2008 Europees kampioen geworden. Dat belooft nog wat. Met Klaas-Jan Huntelaar en Maxwell (geneutraliseerde Nederlander) in de basis werd het "pingels" schieten. KJH schoot de laatste er netjes in. En dat maakte Nederland na 9!! penalties schieten Europees Kampioen van 2008!
Penalties erin schieten kunnen we dus wel! Saillant detail is overigens dat we in de halve finale Frankrijk ook al versloegen met "pingels"
Verwijderd
Ik zat bij Newport, toen kwam PSV opeens aankakken. Nou, aangezien ik alleen in Nederland nog geen landstitel heb was de keuze niet zo moeilijk.
Ging lekker, ik begon met een 2-2 tegen RBC, daarna een 4-1 winst op ADO en sindsdien 1x gewonnen (van Twente) en verder verliezen of gelijk spelen

En toen... sloot ik FM af zonder op te slaan gvd

Beste vrind wette dat
Inmiddels heb ik met Ajax het seizoen winnend afgesloten met de 3 hoofdprijzen. Landstitel, Gatorade Cup en natuurlijk de UEFA Champions League. Nu alleen nog de Supercup pakken en klaar.
Inmiddels ben ik tevens bondscoach van Engeland, want Erikkson is eindelijk ontslagen daar
Voor Ajax een nieuwe rechtsback en linksback aangeschaft. Beiden Brazilianen, ga Maxwell maar aanbieden bij topclubs, die loopt toch te janken dat ie een nieuwe uitdaging wilt hebben.
King Nothing ?? In hoeverre trek jij je het team report van je assistent aan? Die zegt wat wel en niet goed is aan je team, ik gebruik het als hulpje. Niet meer dan dat!
Mjah, die assistent zegt rare dingen hoor. De ene week is m'n team niet goed genoeg om in de competitie te blijven en een week later is het een geweldig team die mee kan doen om de titel.Tekn0z schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:43:
King Nothing ?? In hoeverre trek jij je het team report van je assistent aan? Die zegt wat wel en niet goed is aan je team, ik gebruik het als hulpje. Niet meer dan dat!
Ik gebruik het wel als hulp om te kijken waar ik eventueel nog een versterking kan halen.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
De Duitse beker is eindelijk ook in mijn bezit, de finale werd met 2-1 van Dortmund gewonnen, dus ik mis nu nog maar 1 prijs in mijn "Duitse" prijzenkast...de league cup...:)
Zuniga is de man van Europa op dit moment, zoveel goals gemaakt...:D...maar mijn nieuwe god is toch wel Messi....men, zo rond 2015 /2016 is ie echt niet te stoppen...in de CL final scoort hij 4x !...en totaal heeft hij 36 doelpunten gemaakt...Ik ken geen AMC die hem dat nadoet...:D
Helaas geen record te melden...wel een +75 saldo in de competitie, maar niet genoeg gescored voor een record...:(
Wel ben ik eindelijk togestreden in de Hall of Fame voor trainers!
Met NL ook weer een keer gevoetbalt...het EK 2016 is begonnen, en ik ben goed begonnen...1 wedstrijd gespeelt tegen portugal, en 2-0 gewonnen...het commentaar was nog leuker: "Portugal should have won this easaly!"...hehe
screenies volgen nog
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:55:
"Portugal should have won this easaly!"...hehe

Beste vrind wette dat
Verwijderd
jaaaa...DAN is het naadje, maar in dit geval had was het in mijn voordeel...:DKing Nothing schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:50:
[...]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan dat zinnetje, zeker als je hem 6 wedstrijden achter elkaar ziet. Gisteren interland met Engeland tegen Denemarken. De Denen hadden 0 punten uit 3 wedstrijden en nog geen goal gemaakt. Schoten op doel: 16-1, 0-1 verloren
![]()
Verwijderd
Ben nu weer eens begonnen met mijn savegame, na 2/3 weken niets doen (met name vanwege studie en andere zaken). Nu ga ik binnenkort een nieuwe PC kopen. Uiteraard kan ik de .FM-file zo meenemen en doorgaan met mijn carriere, maar zitten er in de game ook CPU-specifieke dingen verwerkt, die de performance dan niet optimaal laten zijn? Dan denk ik met name aan dingen als multicore etc. Ik heb nu singlecore, maar ga naar dualcore, dan is het wel fijn als hij ook beide cores gebruikt enzo.
Of moet ik dan een compleet nieuwe game starten? Ik ga liever door met mijn huidige game namelijk, die bevalt prima.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik ben begonnen met het op orde maken van mijn verdediging. Heb gedurende de oefenperiode Steve Ball (linksback, niet te verwarren met Michael Ball) op proef gehad en die na zijn proefperiode ook een contract aangeboden (heeft ook getekend). Verder was ik nog op zoek naar een linksbenige verdediger en die heb ik gevonden in Paul Rudden. Een ervaren centrale verdediger die voor wat meer rust moet zorgen in de verdediging.
Start van de competitie is echter weining hoopgevend met 2 kansloze nederlagen tegen titelkandidaten Morten en Partick. Ook de League Cup (draw tegen First Division club Dundee) is op een teleurstelling (lees 3-1 nederlaag) uitgelopen.
Ik krijg wel het gevoel dat het voetballend allemaal wat beter begint te worden alleen is het nog wachten op de eerste punten!
Ik hou jullie op de hoogte!
Je zou een nieuwe save kunnen beginnen op je nieuwe pc om te kijken of je wat issues tegenkomt.wildhagen schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:22:
Even een vraagje (ja, ik leef nog).
Ben nu weer eens begonnen met mijn savegame, na 2/3 weken niets doen (met name vanwege studie en andere zaken). Nu ga ik binnenkort een nieuwe PC kopen. Uiteraard kan ik de .FM-file zo meenemen en doorgaan met mijn carriere, maar zitten er in de game ook CPU-specifieke dingen verwerkt, die de performance dan niet optimaal laten zijn? Dan denk ik met name aan dingen als multicore etc. Ik heb nu singlecore, maar ga naar dualcore, dan is het wel fijn als hij ook beide cores gebruikt enzo.
Of moet ik dan een compleet nieuwe game starten? Ik ga liever door met mijn huidige game namelijk, die bevalt prima.
Ik heb verder geen idee of FM ook iets doet met dualcore, misschien even navragen op het sigames.com forum?
Seizoen 2036/37 afgerond zostraks, ik zal na de Confederations Cup een update neerkwakken
Beste vrind wette dat
Volgens een SI-member is het niet nodig, dus ik ga lekker door met mijn nieuwe PC en bestaande savegame, zodra ik die PC dan.King Nothing schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:52:
[...]
Je zou een nieuwe save kunnen beginnen op je nieuwe pc om te kijken of je wat issues tegenkomt.
Ik heb verder geen idee of FM ook iets doet met dualcore, misschien even navragen op het sigames.com forum?
Voor belangstellenden, er zullen vast meer mensen gaan overstappen (in mijn geval ging het om een Nortwood -> Conroe operatie): http://community.sigames..../f/521102691/m/4222053642
Virussen? Scan ze hier!
Seizoen 2036/37, Newport, PSV en Engeland
Begonnen bij Newport, werd in januari benaderd door PSV. Aangezien ik alleen de Eredivisie nog niet heb gewonnen in deze save was de keuze niet zo lastig en ben ik overgestapt.
Dikke bagger bij PSV. Ben uiteindelijk met veel geluk (FM crashte 2x) nog 3e geworden achter die andere 2 topclubs. Heb wel de beker gewonnen in een stadsderby (Eindhoven schakelde ajax uit in de halve finale
UEFA Cup was gewoon kut.
Ik heb 16 van de 23 spelers in de uitverkoop gedaan, ik hoop een redelijk nieuw elftal op de been te krijgen om zo in 1 of 2 jaar de titel te pakken.
Engeland:
WK Kwalificatie ging wel lekker (afgezien van Denemarken uit).
Confederations Cup gewonnen \o/ Finale met 1-0 gewonnen van Brazilie. De dag na de finale kwam Italie met de vraag of ol daar niet wilde managen en dus ben ik voor de 3e keer manager van Italie.
Beste vrind wette dat
Ik strijd dit seizoen mee om de titel [bundesliga] met Regensburg en doe het echt met vrij geringe middelen.Ep0ss schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:14:
Ah, heerlijk, financiën zijn weer opgekrikt voor het nieuwe seizoen.
[afbeelding]
Mag ik vragen hoeveel je aan wages uitgeeft per week?
Dit seizoen heb ik een budget van 229K en zit inmiddels [net na de winterstop] op 189K waar ik in de eerste seizoenshelft nog op 170K zat.
Ik heb een selectie van +/- 25 spelers en de nodige jeugdspelers, gem. wage is 4.500 p/w.
Verder baal ik dat ik geen 2e team heb want zo hou ik de reserves heel moeilijk wedstrijdfit.
Ik heb een 23 die geen comp. speelt, daar kan ik dan nog de spelers onder de 23 wedstrijd fit houden maar ook dat schiet niet op.
Nog bedankt KingNothing voor je antwoorden op mijn vorige vragen.
wbt het stadion heeft het bestuur me belooft te kijken wat er mogelijk is.
Hoewel de max van het stadion 11.200 is speel ik toch al mijn thuiswedstrijden voor zo'n 20.000 man.
Patch 6.03 hoewel de savegame al van voor de patch is.
Overigens speelde ik toen ook regelmatig voor meer dan 20.000 man.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Het heeft even geduurd maar de eerste vier punten zijn in de knip! Tegen respectievelijk Ayr Utd en Stirling wist ik erin te slagen om mijn eerste competitie punten als manager van Dumbarton te halen.
In de derde wedstrijd van dit seizoen moest ik als voorlaatste op bezoek bij hekkensluiter Ayr Utd. Middels 2 penalty's (dat dan weer wel) wist ik de drie punten veilig te stellen met bij vlagen goed voetbal. Vervolgens leek de daaropvolgende thuiswedstrijd tegen Stirling (1 plaats hoger op de ranglijst) een "makkie" te worden door een vroeg doelpunt van rechtsback Jamie Smith en een vroege rode kaart voor de tegenpartij. Onfortuinlijke scoorde zei helaas 1-1 uit een spaarzame tegenaanval en kon ik mijn veldoverwicht en vele kansen niet omzetten in een overwinning.
Desalnietemin sta ik 3 plaatsen boven de vooraf verwachte degradatie grens en is het gat met de (sub)top slechts 4 punten. Ik ben voor het sluiten van de transfermarkt nog op zoek naar een scorende spits en dan moet het geen probleem zijn om me te handhaven en wie weet wat er dan nog meer in het vat zit.
Na vanavond meer!
(Begin weer eens ouderwets verslaafd te raken)
Verwijderd
Ik vroeg me af of er mensen zijn die interesse hebben om een online competitie te spelen. Wellicht dat deze er al is (op de sigames forums wemelt het ervan) maar misschien is het leuk om een Nederlandse op te zetten.
Ik hoor wel of er animo voor is!
Beste vrind wette dat
Die scheids had natuurlijk ook nog wat goed te maken...Tekn0z schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:22:
Europees Kampioen 2008!
[afbeelding]
Penalties erin schieten kunnen we dus wel! Saillant detail is overigens dat we in de halve finale Frankrijk ook al versloegen met "pingels"
Verwijderd
Seizoen 1:
Op zich waren de spurs vrij goed dus veel transfers heb ik niet gedaan, een aantal talentjes gehaald op S en nog een AMR.
Premier league
De bedoeling was een safe middtable possition, en aangezien de spurs nog al een goeie selectie hadden was dat eigenlijk geen probleem. Na zo'n 6 speelronden stond ik 1e en dat is eigenlijk niet meer fout gegaan. Op 60% nog wel even een dipje met 3 gelijk en 1 verlies, daardoor kwam de #2 Chelsea op 2 punten. maar na een reeks van 6 gewonnen wedstrijden waren dat er weer 5, en in het eind van het seizoen storte Chelsea in en kwam Man utd met zo'n grote achterstand op nummer 2 dat de titel 5 speelronden voor het eind al binnen was. Voor het eerst sinds 45 jaar waren de Spurs weer nummer 1.
League cup
Hierin ging het niet zo goed, moest in de 3e ronde tegen chelsea en aangezien ik mijn spelers fit wilde houden voor de competitie en de FA Cup werd ik met 3-1 kansloos uitgeschakeld.
FA Cup
Hierin ging het super, ondanks een paar erg makkelijke teams (D3 teams) kwam ik al snel in de halve finale tegen boro. Dat werd met 5-1 kansloos weggetikt. In de finale opnieuw tegen Chelsea, deze keer wist ik lang stand te houden maar uiteindelijk waren zijn toch iets fitter dan mij en was de 2e plaats in de FA eigenlijk niet zo slecht.
Seizoen 2 is nu redelijk bezig en opnieuw sta ik bovenaan, ook mijn stadium word binnenkort voor de 2e keer geupgrade, net als mijn trainingsveld. Later Seizoen 2.
Screens van seizoen 1 heb ik niet, van seizoen 2 komen ze wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 14:12 ]
Verwijderd
Grillig! Anders kan ik mijn seizoensstart met met Dumbarton FC niet noemen. Na 2 opeenvolgende competitienederlagen volgende een overwinning en een gelijkspel.
Vervolgens kwam 20-jarige spits Andy Ferguson (de spits die ik nog wou hebben) over voor een bedrag van 10k en leek mijn selectie compleet voor een degelijk seizoen. Dit vermoeden bleek gegrond in de daaropvolgende wedstrijd tegen torenhoge favoriet voor directe promotie Raith Rovers.
Na een vroege 0-1 achterstand wist mijn team zich knap terug te knokken. Nog voor rust werd het via 2 doelpunten van, jawel, Andy Ferguson 2-1. Vervolgens kon ik lang stand houden en was ik zelfs de iets betere partij tot Raith in de 70ste minuut de gelijkmaker op het scorebord liet aanbrengen door te scoren uit een corner. Nog geen 10 minuten later werd het leed nog groter doordat Mark Dempsie een overtreding beging binnen de 16 waar feiloos uit gescoord werd. Resultaat: een zure 2-3 nederlaag tegen de topfavoriet!
Desalnietemin heb ik mijn spelers mijn complimenten gegeven voor het goede spel en ook de pers was erg te spreken. Dumbarton FC kon dus omhoog kijken. Zeker met het vooruitzicht dat zaterdag hekkensluiter Peterhead op bozoek zou komen. De realiteit bleek echter anders.
Ondanks een enorm veldoverwicht en tal van kansen werd ik in eigen huis met 0-2 geklopt door de hekkensluiter. Ik verkeer nu op een 8ste plaats en moet snel punten gaan pakken om aansluiting met de subtop te behouden.
Zal vanavond verder spelen en een screenshot plaatsen van de stand!
Verwijderd
Doelstelling: Van het bestuur moest ik europees voetbal halen, mijn supporters wilden echter opnieuw de Premier league.
Selectie
Flink wat nieuwe aankopen gedaan, een AMC Miguel, 2 spitsen Nilmar & Ricardinho, een jonge AML Arshavin. een verdediger Svenson en een AMR, ook een erg jong ventje, Andre Moritz.
Community Shield
In de community shield moest ik tegen Chelsea, na een loodzware 1-1 kwamen er penalty’s aan te pas. Wat bleek, Chelsea is daar niet goed in. Na 3 penalty’s van hun en mij was de stand beslist, 3-0. De 1e prijs was binnen.
Premier league
hierin moest ik dus beginnen met een aangepaste selectie gezien de lange blessures van Davids, Mido en Lennon. Hierdoor kregen echter wel 3 uiteindelijke topaanwinsten de kans. Vooral Andre Moritz was keer op keer de beste man van het veld. En ook Nilmar scoorde als een lopend vuurtje. Mede dankzij dit succes kwam ik al gauw op de 1e plek en die heb ik opnieuw niet uit handen gegeven ondanks dat Chelsea mijn zo'n 20 wedstrjiden op 5 punten volgden. Maar met zo'n 5 wedstrijden te gaan verloor Chelsea en speelde ik gelijk, het verschil werd nu 6 punten en ik had een veel beter doelsaldo, met nog 3 wedstrijden te gaan was ik kampioen omdat Chelsea weer had verloren. Dit keer won ik wel mijn partij. Dus voor de 2e keer in 2 jaar een Premier league titel.
Champions League
Hierin werd ik ingedeeld in de groep bij Shaktar, Rangers en Valencia. Ik verwachte een goede 2e plaats maar het werd de 1e plaats met 14 punten. Daarna kreeg ik Bayern Munchen. Nu dacht ik echter wel dat het exit was maar na een 2-3 winst bij hun had ik volop hoop, en gegronde bleek toen zij maar 1-0 bij mij wonnen. In de kwartfinale troef ik Feyenoord. Dat bleek met 5-1 toch een maatje te klein. dus haalde ik het tot de halve finale... en daar kwam ik mijn aartsrivaal tegen. Slechts een punt uit 2 wedstrijden in de comp... Chelsea. Uit kon ik met moeite een 1-1 eruit slepen door een goal in de 88e door Defoe. Thuis bleek echter dat chelsea geen schijn van kans maakte en zijn ze met 5-3 opzij gezet.
Finale
In de finale moest ik tegen Juventus. Dat zich knap met 7-1 had geplaatst tegen Real.
Het was Overigens de 1e CL in de clubgeschiedenis van de Spurs. Het begon erg goed, en na 38 min stond ik al met 4-0 voor en hadden zij een rode kaart. Het was echte verre van voorbij. Juventus maakte snel vlak voor rust de 4-1 en de 4-2. Maar na 46 min leek Carrick het lot te beslissen voor de Italianen door de 5-2 in te schieten. En ind. Juventus vechte zich dapper terug tot 5-4 met een goal in de 94e minuut maar het was genoeg. De Spurs waren voor het eerst winnaar van de CL.

League cup
Opnieuw uitschakeling door Middelsbrough, dit keer in de halve finale.
Fa Cup
Hierin kwam ik tot de kwartfinale, ik trof hier met een onwijze blessure golf Arsenal. En die bleek al na 20 min (2-0) veel te sterk.
Eindstand

Selectie

Beste speler gemiddeld

Topscoorder

Indivuduele awards:
Andre Moritz: Talent v/h jaar
Danny Murphy: Speler v/h jaar
Michel Platini Manager v/h jaar
Leuk Feitje: Spurs -18 doen gezellig mee met het succes en zijn voor de 2e keer op rij kampioen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 21:12 ]
Qua transfers: ik heb een hoop spelers nodig, maar heb slechts twee spelers kunnen vinden die wilden komen: een MC (Sakic) en een DC/DM (Lindholm, was eerst on loan, heb hem overgenomen).
De missie van de board was een 'comfortable mid-table position', de negatieve fans wilden een 'stay clear from relegation'. Azijnpissers
In de Cup ging het maar matigjes: ik mocht niet eens meedoen dit jaar
In de competitie ging het in het begin lastig, maar al snel stond ik nummer 1 en die positie heb ik niet meer uit handen gegeven. Promotie dus
Wil ik me overigens volgend jaar handhaven zullen er flink wat spelers bij moeten komen. Iig twee wingers, een tweede GK, een DR/DL en een tweede DM. Of dat gaat lukken is te betwijfelen....
Daarnaast ben ik ook bondscoach geworden van Canada, maar nog geen wedstrijden met hen gespeeld...
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Edit\ Ik wacht wel met zoiets op FM 07
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 17:18 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| | Pos | Inf | Team | | Pld | Won | Drn | Lst | For | Ag | G.D. | Pts | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1st | | Cambuur | | 13 | 9 | 1 | 3 | 29 | 12 | +17 | 28 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 2nd | | AZ | | 13 | 7 | 5 | 1 | 19 | 7 | +12 | 26 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 3rd | | NAC Breda | | 13 | 7 | 5 | 1 | 20 | 10 | +10 | 26 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 4th | | ADO Den Haag | | 13 | 7 | 4 | 2 | 31 | 19 | +12 | 25 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 5th | | PSV | | 11 | 5 | 2 | 4 | 20 | 16 | +4 | 17 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 6th | | FC Utrecht | | 13 | 4 | 5 | 4 | 16 | 15 | +1 | 17 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 7th | | FC Den Bosch | | 13 | 4 | 5 | 4 | 22 | 23 | -1 | 17 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 8th | | Feyenoord | | 12 | 4 | 4 | 4 | 17 | 14 | +3 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 9th | | Ajax | | 12 | 5 | 1 | 6 | 18 | 16 | +2 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 10th | | NEC | | 13 | 4 | 4 | 5 | 16 | 18 | -2 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 11th | | FC Twente | | 13 | 4 | 4 | 5 | 18 | 21 | -3 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 12th | | Dordrecht | | 13 | 4 | 4 | 5 | 12 | 18 | -6 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 13th | | FC Groningen | | 13 | 4 | 4 | 5 | 14 | 22 | -8 | 16 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 14th | | Roda JC | | 13 | 4 | 3 | 6 | 18 | 23 | -5 | 15 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 15th | | Vitesse | | 13 | 3 | 5 | 5 | 14 | 15 | -1 | 14 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 16th | | Heerenveen | | 13 | 3 | 4 | 6 | 14 | 21 | -7 | 13 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 17th | | MVV | | 13 | 2 | 3 | 8 | 14 | 27 | -13 | 9 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | 18th | | Heracles | | 13 | 2 | 3 | 8 | 6 | 21 | -15 | 9 | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| | | | | | | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------| |
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Spurs zijn iig wel erg leuk om mee te beginnen, heb ik ook gedaan, zit nu bij Atletico Madrid.Tom G schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:31:
Ik ga zo een nieuwe game starten na ik al zeker een maand niet meer gespeeld heb (door vakantie o.a.). Ik ga beginnen met de Spurs denk ik, ben nog niet helemaal zeker. Rennes lijkt me ook wel leuk. Even een nieuwe data update opzoeken en installeren. En dan eindelijk weer spelen
Verwijderd
Dat doettie bij mij dus ook. Toen ik net Jefferson Farfan gehaald had naar mijn Fortuna Düsseldorf zou hij geen plek in het eerste team kunenn vasthouden, te weinig kwaliteit etc.King Nothing schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:31:
[...]
Mjah, die assistent zegt rare dingen hoor.
Vervolgens speelt hij een stuk of drie goede wedstrijden en ineens vind de assistant manager hem "worthy of a first team slot".....

Bradford PA, gaat lekker, spelers spelen echt een KUTwedstrijd (1 off target shot) en ik zeg in de teamtalk "embarresment" wat het echt was. Vervolgens wordt een DM boos omdat ik onterecht boos zou zijn geworden want ze hadden volgens hem geweldig gespeeld

Beste vrind wette dat
Damn, wel opvallend dat de mensen die heeeel veel FM spelen dat altijd overkomtKing Nothing schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:47:
Riiiight.
Bradford PA, gaat lekker, spelers spelen echt een KUTwedstrijd (1 off target shot) en ik zeg in de teamtalk "embarresment" wat het echt was. Vervolgens wordt een DM boos omdat ik onterecht boos zou zijn geworden want ze hadden volgens hem geweldig gespeeldIk geef hem een waarschuwing voor onprofessioneel gedrag en wordt ontslagen door het bestuur.
Verwijderd
Heb ik ook heel vaak gehad met Ajax. Denk dat het een bug is ja.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:53:
Uhm is dit een bug ofzo? Ik heb met Ajax de halve finale van A'dam toernooi gewonnen. Dus in de finale tegen deportivo, maar gezien onze europese verplichtingen (Deportivo begint vanaf de 2e ronde CL kwalificatie, Ajax 3e) Word die dus niet gespeeld...

Ik ben manager van Nieuw Zeeland en we staan 9e op de wereldranglijst
Moet ik er wel bijzeggen dat we sinds ik in dienst ben getreden een boel hebben gespeeld:
Fiji - NZ 1-4 (wk kwal finale #1)
NZ - Fiji 2-0 (wk kwal finale #2)
2x vriendschappelijk, Bahrein en Oman (0-2 en 0-0)
NZ - China 4-0 (wk playoff #1)
China - NZ 1-0 (wk playoff #2)
NZ - Nw Caledonia 4-1
NZ - Vanuatu 0-0
NZ - Tonga 3-0
NZ - Amerikaans Samoa 3-0 (laatste 4 kwal. voor Oceania Cup)
NZ - Tahiti 2-0
NZ - Fiji 2-0
NZ - Cook Isl. 5-0
NZ - Am. Samoa 3-0 (laatste 4 Oceania Nations Cup groepsfase)
NZ - Oesbekistan 2-0 (vriendschappelijk)
NZ - Tahiti 4-1 (Oceania Nations Cup finale #1)
Tahiti - NZ 0-3 (finale #2)
Beste vrind wette dat
Zit nu op 10 keer. (waarvan 9 keer onder mijn bewind, de eerste was in 2004-2005, het seizoen voor de game begint) met juventus. Vorig seizoen in de allerlaatste wedstrijd nog kampioen geworden doordat inter verloor tegen een degradatiekandidaat (19de) en ik won tegen de nummer 9.
Missie: niet degraderen uit League Two.
Probleem: 't is juni en de club is al gedegradeerd
WK 2010, 1e wedstrijd: Nieuw Zeeland - Zuid Afrika 2-1

Beste vrind wette dat
wat nog een veel ergere bug is met Ajax als je in de beker tegen je 2de elftal moet...dan loopt nl je game vast en kan je niet meer verderTom G schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:47:
[...]
Heb ik ook heel vaak gehad met Ajax. Denk dat het een bug is ja.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Om te beginnen heb ik wat spelers aangetrokken: een ST, een DRC/DM en een DC. De laatste twee zijn jonge talentjes (beiden 18 jaar), de eerste is wat ervarener speler (24 jaar). Gegaan is een reserve-DC.
Speciale vermelding verdiend dit talent wel (een van de aankopen):

In de Kubok Russii ging het erg goed. Met wat geluk wist ik zelfs in de finale Lokomotiv Moskou te verslaan, zodat ik de Cup won. Dit gaf dus toegang tot het UEFA Cup-toernooi.
In dat toernooi had ik meteen een zware loting in de eerste ronde: FC Nantes uit Frankrijk. Dit was een maatje te groot: thuis werd met 2-1 verloren (nipt), uit kwam ik niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Helaas heb ik dus niet de groepsronde weten te halen.
In de competitie liep het erg goed, wist erg veel te scoren, met name Gonzalezdeed het erg goed. Jammer dat mijn tweede en derde goede spits (respectievelijk Vinogradov en Bikmoev) erg vaak (Vino) of erg langdurig (Bikmoev) gebleseerd raakten.
Wist zelfs het oppermachtige CSKA Moskou thuis met 6-2 te verslaan (uit wel met 2-0 verloren). Jammer dat het halverwege het seizoen even wat minder ging, anders had ik wel mee kunnen doen voor de tweede plaats die recht geeft op voorronde Champions League. Nu moet ik het doen met 'slechts' UEFA Cup.
In de nieuwe Kubok Russii (die word gespeeld over twee seizoenen) loopt het tot nu toe erg lekker, heb vrij eenvoudig de kwartfinale weten te bereiken. De rest word pas over een paar maanden gespeeld.
Voor volgend jaar wil ik iig proberen de groupsfase van de UEFA Cup te overleven en me te plaatsten voor de voorrondes CL (dus de 2e plaats halen). Competitie winst zou leuk zijn, maar CSKA Moskou is wel erg sterk, dus ik denk niet dat dat realistisch is.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats, tevens topscorer:

Virussen? Scan ze hier!
Verder twijfel ik nog of ik met de Graafschap ga beginnen of met een club uit de Engelse Championship (ik dacht aan Leeds Utd). Maar t begint weer te kriebelen
Koop het spel gewoon
[ Voor 3% gewijzigd door .Tom op 21-08-2006 17:55 ]
Over de Graafschap gesproken, ik moet er nu heen. Toedels , en ik zal jullie binnenkort verblijden met verhalen over mn nieuwe te coachen club
251 uur inmiddels en al bijna toe aan de winterstop van seizoen 9 dus 251:9.5=26.4 uur per seizoen.
Dat komt voor mij neer op 14 dagen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik stats/cijfer freak ben
Kwa wedstrijd bekijken doe ik dat met de normale instellingen, hoogtepunten + doelpunten op normale snelheid.
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een seizoen?
Ergens best vaag dat ik hier 251 uur in heb zitten, da's 6 keer een voledige werkweek.
Het spel staat nu precies 4 maanden geinstalleerd.
Only fools are enslaved by time and space.
Vraag me af hoe Wildhagen dat doet, die heeft de seizoenen snel af
Valt wel mee hoorTom G schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:08:
Vraag me af hoe Wildhagen dat doet, die heeft de seizoenen snel af
De laatste twee updates hier zijn van 'kleine' competities qua aantal wedstrijden (22 en 30 games), dus dan is het zo klaar.
Iets van 10-14 uur per seizoen schat ik, misschien soms wat langer en soms wat korter.
Vanaf morgen misschien korter trouwens, want ik ga dan mijn nieuwe (Conroe E6600) PC ophalen, dus ik hoop dat dat een flinke snelheidsverbetering oplevert boven mijn huidige (P4 3.06 Ghz) systeem
Virussen? Scan ze hier!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Of heeft je cd al barsten en wil je het niet riskerenEp0ss schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:49:
Misschien heeft ie het ook gekocht maar wil ie de cd niet gebruiken Tom, kan ook hè. Voor zover ik iig weet geeft het geen problemen behalve dat je te zien krijgt dat je met 6.02 speelt ipv 6.03. Problemen verder weet ik niet want ik gebruik de cd gewoon.
Daar kan je trainer wordenShabbaman schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:18:
Ik heb een vraag. Iets wat ik nooit goed heb begrepen van de CM serie (nu FM) is welke competities je op moet nemen in je database. Als ik nu een nieuw spel begin en op "recommended" klik, dan krijg ik de twee Nederlandse divisies, twee Duitse divisies, twee Spaanse divisies en twee Italiaanse divisies. Waarom is het van belang om in al die landen twee divisies mee te berekenen? Zijn dat de divisies waar ik mogelijkerwijs trainer zou kunnen worden? Komen daar straks de beste nieuwe talenten uit voort?
Maar komen er meer talenten uit Brazilie als je die competitie laat doorrekenen? Lijkt me niet. Of kan je ze beter beoordelen als ze wedstrijden spelen?Tom G schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:34:
[...]
Daar kan je trainer wordenTalenten? die komen overal wel voor, ik selecteer meestal Brazilie er bij omdat dat daar gewoon goede talenten in zitten.
Wat FM kiest als recommended moet je niet te veel van aantrekken. Ga voor jezelf na hoe lang je er over wil doen, wil je een snelle game dan moet je zo min mogelijk competities selecteren, wil je er eentje waarbij je iets langer moet wachten, maar wel flink wat mogelijkheden hebt om ergens anders te gaan coachen selecteer je meer competities. Het is maar net wat je zelf wil.
Nou, dit dus. Plus een heel onverdiende overwinning in de Europese Supercup
Aan de stats is niet echt te zien dat ie onverdiend is, alleen aan het aantal shots.Ep0ss schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:12:
Wat krijg je als de heer J. Mourinho al zijn wissels al gebruikt binnen 61 minuten en Cech, de doelman, in de 66ste minuut geblesseerd raakt?
Nou, dit dus. Plus een heel onverdiende overwinning in de Europese Supercup.
* Hoogie2004 feliciteerd Ep0ss met zijn europese supercup overwinning
Geen idee, meestal iets van een week in echte dagen en dan werk ik 40 uur van. 's Avonds een uurtje of 4 spelen, 5 dagen per week, weekend er nog bij... 25 tot 30 uur per seizoen denk ik zo. Ligt ook een beetje aan waar ik speel. Als ik in de lagere regionen speel gaat het sneller: Conf North: 42 wedstrijden + ong. 5 beker, met Inter zat ik op zo'n 60 wedstrijden (38 comp, ita beker, ita supercup, euro supercup, club WK, CL) en dan ben ik wel iets van 30-40 uur bezig, dat komt dan ook deels omdat ik er dan ook een land naast had.LoneRanger schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:56:
Hoe lang doen jullie eigenlijk over een seizoen?
Ik kijk nooit wedstrijden, ik heb alleen commentaar aan.
Beste vrind wette dat
Fanatieke FM-ers kunnen denk ik maar beter meteen overstappen naar de Conroe
Heb net Januari doorgewerkt, waar ik met mijn oude PC daar toch wel een kleine twee uur voor nodig had was ik er nu in net drie kwartiertjes doorheen
Bijkomend voordeel dat FM nu geen straalkacheltje meer is (oude CPU werd na flink FM-en rustig 60 graden, deze Conroe (de E6600) haalt na 3 uur intensief FM-en net de 32 graden
Sorry voor het offtopic, ben gewoon blij dat ik de seizoenen nu nog sneler kan afronden
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Eerste seizoen met Ajax kampioen en kwart-finale championsleague
Tweede seizoen veel nieuwe spelers aangekocht, zoal van persie, yildrim, kallstrom en ik won meteen de championsleague en kampioen
Er kan nog veel verbeterd worden aan Football Manager 2006, iedereen schreeuwt wel dat dit spel beter is dan CM 2006 maar ik denk van niet.
Ach, meningen verschillen hè
Wat kan er in jouw ogen dan verbeterd worden?
[ Voor 25% gewijzigd door JanW op 23-08-2006 15:22 ]
Verwijderd
Het 3d scherm bij CM 2006 is heel relax, waardoor het veel echter overkomt.Ep0ss schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:21:
/me lacht zachtjes...
Ach, meningen verschillen hè.
Wat kan er in jouw ogen dan verbeterd worden?
De posities van de spelers zijn goed.
De balans tussen clubs is beter.
Met de nieuwe update van CM 2006 is er enorm veel verbeterd, vooral de snelheid en alle transfers zijn goed.
Nou, 3d scherm heb ik niet nodig, lees toch alleen het commentaar, scheelt een hoop tijd.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:13:
[...]
Het 3d scherm bij CM 2006 is heel relax, waardoor het veel echter overkomt.
De posities van de spelers zijn goed.
De balans tussen clubs is beter.
Met de nieuwe update van CM 2006 is er enorm veel verbeterd, vooral de snelheid en alle transfers zijn goed.
Posities van spelers zijn in FM2006 ook goed...
De balans tussen clubs is inderdaad een klein minpuntje, gezien de engelse clubs het gros van alle CL overwinningen opeisen
Nieuwe updates komen voor FM ook maandelijks dankzij de grote community
Beste vrind wette dat
Vraagje, weet iemand hoe groot de savegames van de PSP-versie zijn?
2e: Geen idee.
Verwijderd
Zou wel mooi zijn ind, Madrid met een schitterend Elftals0k schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:29:
heeft iemand al een dataupdate kunnen vinden voor het huidige seizoen?