Ik vind de make-up niet erg mooi. Mensen met rood haar zijn sowieso wat moeilijker met make-up (geen ervaringRemy schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:06:
Ook even meedoen met de weekopdracht: preview van een recente shoot
[afbeelding]
Kan ik het niet mee eens zijnMagic schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:05:
@ simon: leuke foto, jammer van die rok oid links.
Uhu, iddSallin schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:32:
[...]
Ik vind de blik die ze heeft boeiend, haar linkeroog kijkt heel open, haar rechteroog streng en haar lippen wat nors. Maar de hele blik is weer zacht.
Ben benieuwd naar de serie.
Ze heeft geen rood haar, alhoewel het wel zo lijkt op de foto: de extremere make-up in deze foto maakt wèl een leuk contrast met datzelfde haar en haar wenkbrauwen oaVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:11:
[...]
Ik vind de make-up niet erg mooi. Mensen met rood haar zijn sowieso wat moeilijker met make-up (geen ervaring) maar dit staat niet lekker. Ben benieuwd naar de serie.
Week 22 
Laat maar ...
[edit]
ik kwam in dit topic via FGA, en zit nu in FGS?
Laat maar ...
[edit]
[ Voor 102% gewijzigd door Eusebius op 29-05-2006 15:03 ]
==
hoi
Ja en de alias in FGA loopt ook achterEusebius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:58:
Week 22
Laat maar ...
[edit]
Heb al een TR gedaan
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Dat is de krrrrracht van een "alias"Eusebius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:58:
Week 22
Laat maar ...
[edit]
Laat het dan bij die TR, je hoeft niet ook nog in het topic te melden dat je een TR hebt gedaan hoor, we zien ze echt welWhizzCat schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:40:
[...]
Ja en de alias in FGA loopt ook achter
Heb al een TR gedaan
Haar linkeroog is helaas lui, dus daar kan ze niks aan doenneographikal schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:20:
[...]
Ben ik het wel mee eens, het is niet echt flatterend voor het model en haar rechter oog zit half dicht wat niet helemaal lekker over komtIk vermoed dat je wel betere shots in de serie hebt zitten
Let op:
Twee opmerkingen voordat je een foto plaatst:
Twee opmerkingen voordat je een foto plaatst:
- Geen archieffoto's! Waarbij een foto (dus) als archieffoto word bestempeld als hij gemaakt is vóór de startdatum van de huidige weekopdracht.
- Wees kritisch op jezelf! Zorg dat je foto's "showcasewaardig" zijn; bij twijfel gewoon niet posten...