149.95€ maar goedkoper vind je hem hier niet in mijn buurt (tegen het antwerpse vind ik em wel voor 145 euro maar dan rij ik voor meer dan 5 euro aan benzine op dus das wel idioot dan hé
Anoniem: 155599
owww. maar je woont niet in nederland ofzo? ach laat maar. ik dacht dat je speciaal naar belgie reisde voor de prijsBDke schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:28:
[...]
149.95€ maar goedkoper vind je hem hier niet in mijn buurt (tegen het antwerpse vind ik em wel voor 145 euro maar dan rij ik voor meer dan 5 euro aan benzine op dus das wel idioot dan hé)
Kijk eensapNia schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:56:
Wat ik me afvraag, misschien gemist, is of er wel een plek is om m'n thumbstrap aan te bevestigen op m'n Lite.. anders rip ik 'm namelijk lekker van m'n normale DS af...

En nog een close-up

jB
nee hoor ik ben een Belg!Anoniem: 155599 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:36:
[...]
owww. maar je woont niet in nederland ofzo? ach laat maar. ik dacht dat je speciaal naar belgie reisde voor de prijs
Iemand trouwens een idee van een goedkope shop voor games? Of een NL-shop die naar België verstuurd?
Heb even bij CD-WOW.nl gekeken maar vind niets over verzending naar BE.
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door NoenkelYani op 26-06-2006 11:02 . Reden: CD-WOW verzendt wel naar België dus cancel that!!! :) ]
Ook maar een DS lite gekocht met Mario Kart
wat een feest... straks lekker eens proberen online te gaan als ik extra netwerk heb opgezet. (ga mijn airport extreme niet downgraden naar wep.....)
Kan ik gelijk ook demo's ophalen via mijn DS
Maar was is die DS lite toch een geweldig apparaat
en mario kart ook zeker de battle levels zijn geweldig! beter dan de cube!
Kan ik gelijk ook demo's ophalen via mijn DS
Maar was is die DS lite toch een geweldig apparaat
[ Voor 22% gewijzigd door MeZZiN op 26-06-2006 11:03 ]
Hier is een lijst van een aantal goedkope games inclusief link naar de shop waar ze te kopenBDke schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:01:
[...]
nee hoor ik ben een Belg!
Iemand trouwens een idee van een goedkope shop voor games? Of een NL-shop die naar België verstuurd?
Heb even bij CD-WOW.nl gekeken maar vind niets over verzending naar BE.
Alvast bedankt!
http://pricecompare.mezzin.com/
[ Voor 187% gewijzigd door NMe op 26-06-2006 13:15 ]
Ik heb sinds zaterdag een witte DS lite. Het is een super apparaat. Ik wil graag Mario Kart kopen maar heb deze nog niet kunnen vinden (4 winkels gekeken)
Kan iemand mij een draadloze router aanraden?
Hier in Rotterdam heb ik hem overal gezien; Free Record Shop, Dixons, Bart Smit, Media Markt, Eplaza en Future Zone.schrijver schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:02:
Ik heb sinds zaterdag een witte DS lite. Het is een super apparaat. Ik wil graag Mario Kart kopen maar heb deze nog niet kunnen vinden (4 winkels gekeken)
Ben V&D nog vergeten te vermelden. Daar hebben ze hem dus ook.
[ Voor 8% gewijzigd door TweakerDwayne op 26-06-2006 12:49 ]
In Duitsland ligt die bij de Media Markt voor 139 euro in de schappen, zowel de zwarte als de witte DS Lite. En toch zag je mensen met een gewone DS weglopen, gewoonweg omdat die goedkoper is dan de DS Lite. Ik zou voor die paar euro meer toch wel de nieuwere kopen, maar zelf heb ik het niet gedaan omdat ik liever nog een paar maanden wacht op de prijsverlaging. Vooralsnog heb ik een DS en daar laat ik het ook bij.Anoniem: 155599 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:36:
[...]
owww. maar je woont niet in nederland ofzo? ach laat maar. ik dacht dat je speciaal naar belgie reisde voor de prijs
check anders een online shop.schrijver schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:02:
draadloze router kan volgens mij elke zijn. iig ik heb op de speedtouch wifi modem (ADSL), 3COM router(s!), ASUS, Belkin geDSt dus...
This is the Way.
Ik heb van het weekend op een witte DS Lite gespeeld van een maat van mij.
Nu wil ik er ook 1.
Damn.
Nu wil ik er ook 1.
Damn.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb hem net gekocht. nou dat verschil in brightness nou nou nou! je ziet echt kleuren die je nooit eerder zag
demo's downloaden kan toch alleen bij shops die dat ondersteunen ofzo? toch niet thuis via het draadloze netwerk?
Dat kan nog niet. De bedoeling is dat de Nintendo Wii in de standby mode automatisch demo's download vanaf het internet zodat de Wii als demo download punt werkt.daFubar schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:28:
demo's downloaden kan toch alleen bij shops die dat ondersteunen ofzo? toch niet thuis via het draadloze netwerk?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kan dus wel moet je alleen software voor hebbenMetroidPrime schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:34:
[...]
Dat kan nog niet. De bedoeling is dat de Nintendo Wii in de standby mode automatisch demo's download vanaf het internet zodat de Wii als demo download punt werkt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Multi_Boot
voor meer info ga het zelf ook doen met een edimax kaartje (die heeft de zelfde chip als die van de USB stick nintendo. Kan ik mooi alle demo's spelen.
Alleen werkt die truuc niet met de Lite.MeZZiN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:41:
[...]
Kan dus wel moet je alleen software voor hebben
http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Multi_Boot
voor meer info ga het zelf ook doen met een edimax kaartje (die heeft de zelfde chip als die van de USB stick nintendo. Kan ik mooi alle demo's spelen.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Daarom noemde ik deze methode ook niet.jelbo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Alleen werkt die truuc niet met de Lite.Ik probeerde hetzelfde met mijn RT25-nog-wat based PCI kaartje en kwam er toen achter dat de Lite firmware dat niet toelaat (heb ik ook nog nagecheckt op het internet).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Raar ik lees dat het gewoon nog werkt voor de lite.... vreemd....jelbo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Alleen werkt die truuc niet met de Lite.Ik probeerde hetzelfde met mijn RT25-nog-wat based PCI kaartje en kwam er toen achter dat de Lite firmware dat niet toelaat (heb ik ook nog nagecheckt op het internet).
Ga nog ff verder graven....
waar lees je dat dan? want dat WiFiMe werkt voor de Lite is voor mij compleet nieuw..MeZZiN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:15:
[...]
Raar ik lees dat het gewoon nog werkt voor de lite.... vreemd....
Na de aankondigingen van beide nieuwe handhelds (DS en PSP) was het voor mij een uitgemaakte zaak om een psp te kopen, "daar komen toch veel vettere spellen voor uit"...
Omdat ik hem wat te duur vond in het begin heb ik een tijd gewacht met het kopen van de PSP, en eigenlijk ben ik in die periode in gaan zien dat de spellen voor de PSP helemaal niet zo vet zijn. Die speel ik namelijk al op mijn PS2!
Ik heb dus gister om een lang verhaal kort te maken maar een DS Lite (wit) aangeschaft en oei oei oei, wat een vet ding! Echt geweldig! Alleen minpuntje dat ik alleen Brain Training erbij heb en je dat echt niet de hele dag kan spelen...
Omdat ik hem wat te duur vond in het begin heb ik een tijd gewacht met het kopen van de PSP, en eigenlijk ben ik in die periode in gaan zien dat de spellen voor de PSP helemaal niet zo vet zijn. Die speel ik namelijk al op mijn PS2!
Ik heb dus gister om een lang verhaal kort te maken maar een DS Lite (wit) aangeschaft en oei oei oei, wat een vet ding! Echt geweldig! Alleen minpuntje dat ik alleen Brain Training erbij heb en je dat echt niet de hele dag kan spelen...
PSN: Sluuz
Er zijn te veel bronnen die elkaar tegen spreken.... sorry to get you're hopes up.apNia schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:23:
[...]
waar lees je dat dan? want dat WiFiMe werkt voor de Lite is voor mij compleet nieuw..
http://forum.gbadev.org/v....php?t=6574&highlight=wmb
Er is een probleem met WMB en de DS lite het is bug in WMB
Genoeg gelezen om een lang verhaal heel kort te houden....With a PC with a compatible Wi-Fi card, without modifying your DS (WMB)
You can use FireFly's WMB application to send .nds demos authorized by Nintendo for use with DS Download Play. Currently it works only with a PCI or PCMCIA card, not USB, with a Ralink 2500 series chipset.
Repeat: USB Wi-Fi cards do not work for WMB. If you accidentally buy one, then use it for your home PC network and buy a PCI card for WMB. In addition, as of April 2006, the latest version of WMB contains bugs that interfere with reception by a "DS lite" system.
Be aware that like GCC, WMB is a command-line program, which means that double-clicking it isn't going to do much. To learn how to use the Windows Command Prompt, search Google for DOS tutorials, as the Windows Command Prompt's syntax is descended from that of MS-DOS.
There is a WMB tutorial on aaronrogers.com.
source:
http://forum.gbadev.org/v....php?t=6574&highlight=wmb
De lite heeft een nieuwe firmware die check op headers en WMB stuurt die nog verkeerd uit dus ff wachten voor een update en het werk waarschijnlijk weer
[ Voor 16% gewijzigd door MeZZiN op 26-06-2006 15:12 ]
Idd, Brain Training is zo'n spelletje dat je even in een kwartiertje doet, waarna je weer wat anders gaat doen. Ik ben nu bezig met New Super Mario Bros, echt een aanrader!Sluuz schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:36:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Graag, het werkt namelijk echt niet met een LiteMeZZiN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:15:
[...]
Raar ik lees dat het gewoon nog werkt voor de lite.... vreemd....

Oh lees je laatste post net, hoop dat er snel een update komt
[ Voor 11% gewijzigd door kevin op 26-06-2006 16:24 ]
voor de mensen die een thumbstrap zoeken voor de DS lite:
bel dit nummer: 030-6097166 (geopend van 9.00 -17.00 uur). dit is de technische dienst van Nintendo.
zeur wat aan de telefoon dat je een originele DS hebt en dat je thumbstrap kapot is. en voila meneer/mevrouw stuurt een gratis thumbstrap op!
toenet ook Mario 64 DS gekocht maar die vind ik wat minder spelen.
ik denk dat ik morgen naar de winkel ga om hem te ruilen. de game is mooi en leuk alleen de besturing is niet zoals het hoort. iig nu nog zonder thumbstrap.
bel dit nummer: 030-6097166 (geopend van 9.00 -17.00 uur). dit is de technische dienst van Nintendo.
zeur wat aan de telefoon dat je een originele DS hebt en dat je thumbstrap kapot is. en voila meneer/mevrouw stuurt een gratis thumbstrap op!
ik denk dat ik morgen naar de winkel ga om hem te ruilen. de game is mooi en leuk alleen de besturing is niet zoals het hoort. iig nu nog zonder thumbstrap.
This is the Way.
Waarom ruilen, als je toch een thumbstrab opgestuurd krijgt
Eenmaal met thumbstrab gespeeld en 't is net alsof je een analog stickje gebruikt (zoals 't "hoort")
Na 10x uitgespeeld te hebben ben ik nu ook weer voor de 11e keer bezig op mijn DS Lite
Blijft een toppertje imho!!
jB
Zoooo, net even Mario Kart DS en Kirby gehaald (is menigeen lovend over, dus we gaan het proberen). Mario & Luigi en Advance Wars vandaag of morgen in de bus. Tetris had ik al.
NSMB aanstaande weekend en Meteos scoor ik wel eens als ik lang de intertoys loop.
Castlevania en Metroid spreekt me niet aan, Sonic eigenlijk ook niet.
Dan ben ik er zo wel
Had eeuwen geleden al handhelds moeten aanschaffen. Wat een uitvinding dit.
NSMB aanstaande weekend en Meteos scoor ik wel eens als ik lang de intertoys loop.
Dan ben ik er zo wel
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Damn, de afgelopen dagen is het gewoon niet meer leuk om Tetris DS te spelen via WiFi.
Te vaak krijg ik dat het beeld bevriest en ik niks maar dan ook niks meer kan doen.
Het geluid gaat gewoon verder alsof er niks aan de hand is, maar zelfs na minuten wachten kan ik niks anders doen dan de DS uit te zetten en opnieuw aan te zetten en helaas, dan vind de DS ook helemaal geen WiFi signaal meer.
En natuurlijk heb ik dan ook verloren omdat de WiFi-connectie is verbroken. @#$%
Vanmiddag had ik het zelfs op een nog vagere manier, ik speel, en kan gewoon spelen en zie in ene dat de blokjes van mijn tegenstander niet meer vallen terwijl die van mij wel vallen, tot ongeveer 20 sec. later mijn DS ook bevriest.
Ik heb een Europese DS met een USA Tetris DS.
Zijn er meer klachten over deze combinatie? EN wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen, als jullie het hebben opgelost.
Want op deze manier ga ik dus niet meer via WiFi spelen als het toch een kwestie is van Russisch roulette Tetris.
Te vaak krijg ik dat het beeld bevriest en ik niks maar dan ook niks meer kan doen.
Het geluid gaat gewoon verder alsof er niks aan de hand is, maar zelfs na minuten wachten kan ik niks anders doen dan de DS uit te zetten en opnieuw aan te zetten en helaas, dan vind de DS ook helemaal geen WiFi signaal meer.
En natuurlijk heb ik dan ook verloren omdat de WiFi-connectie is verbroken. @#$%
Vanmiddag had ik het zelfs op een nog vagere manier, ik speel, en kan gewoon spelen en zie in ene dat de blokjes van mijn tegenstander niet meer vallen terwijl die van mij wel vallen, tot ongeveer 20 sec. later mijn DS ook bevriest.
Ik heb een Europese DS met een USA Tetris DS.
Zijn er meer klachten over deze combinatie? EN wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen, als jullie het hebben opgelost.
Want op deze manier ga ik dus niet meer via WiFi spelen als het toch een kwestie is van Russisch roulette Tetris.
Rinaldo heeft een zak met geld op straat gevonden?Twhomp schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:06:
Zoooo, net even Mario Kart DS en Kirby gehaald (is menigeen lovend over, dus we gaan het proberen). Mario & Luigi en Advance Wars vandaag of morgen in de bus. Tetris had ik al.
Dan ben ik er zo wel
Damn he.. ik koop twee games tegelijk, en koop pas twee nieuwe als ik de vorige twee heb uitgespeeld
* Spike_wolf gaat komende week weer is twee nieuwe aanschaffen
NSMB zowisoo, en de andere moet ik nog even kijken welke het gaat worden
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Is zo'n thumbstrap dan echt zo veel fijner dan de stylus? Anders bel ik morgen ook even. Wel netjes uitleggen dat het om een Lite gaat. Geen zin om de boel te belazeren met lulkoek.HIValicious schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:28:
voor de mensen die een thumbstrap zoeken voor de DS lite:
Ik vind het heel handig, omdat je nu je vinger heel snel en makkelijk kan wisselen van toetsen en touchscreen zonder gezeur die stylus eerst goed vast te hoeven pakkenMPmad schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:14:
[...]
Is zo'n thumbstrap dan echt zo veel fijner dan de stylus? Anders bel ik morgen ook even. Wel netjes uitleggen dat het om een Lite gaat. Geen zin om de boel te belazeren met lulkoek.
Humankind… be both.
* Twhomp werkt, is al ouwe lul, maar vind het toch leuk om toch eens een keer een handheld gekocht te hebben.Spike_wolf schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:10:
[...]
Rinaldo heeft een zak met geld op straat gevonden?
En de DS overtuigde vanwege touch en dual screen. En inderdaad, het is geniaal van Nintendo geweest.
Hehe... en dan te bedenken dat Nintendo 20 jaar geleden ok al hand-helds had met dual screenTwhomp schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:49:
[...]
* Twhomp werkt, is al ouwe lul, maar vind het toch leuk om toch eens een keer een handheld gekocht te hebben.
En de DS overtuigde vanwege touch en dual screen. En inderdaad, het is geniaal van Nintendo geweest.
Humankind… be both.
Hahahaha, ja inderdaad! Geniaal. Daar heb ik ook nog mee gespeeldSpike_wolf schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:50:
[...]
Hehe... en dan te bedenken dat Nintendo 20 jaar geleden ok al hand-helds had met dual screen
Haha, hoe oud? Ik ben 21 en m'n ouders lachen me uit als ze me NSMB zien spelenTwhomp schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:49:
[...]
* Twhomp werkt, is al ouwe lul, maar vind het toch leuk om toch eens een keer een handheld gekocht te hebben.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Club Nintendo Japan heeft nieuwe items in de shop. Naast de gebruikelijke junk zit er dit keer ook een exclusief Club Nintendo DS spel tussen, de Game & Watch Collection. Deze bevat Donkey Kong, Oil Panic en Green House.
Wie heeft er nog Japanse Club Nintendo registratie punten die hij niet gebruikt? Ik hou me aanbevolen
Wie heeft er nog Japanse Club Nintendo registratie punten die hij niet gebruikt? Ik hou me aanbevolen
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Daar heb je per sé een Japans adres voor nodig toch?
[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 26-06-2006 22:53 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Kijk, dat spul is tenminste de moeite waard.
De nederlanders moeten het met ringtones doen
iedereen in dit topic zegt dat binnenkort wij aan de beurt zijn.Twhomp schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:25:
[...]
Kijk, dat spul is tenminste de moeite waard.
De nederlanders moeten het met ringtones doen
ik hoop op ds lite accesoires. doe mij maar een tasje ofzo van 7000punten
Een tasje voor 7000 punten? Daar zou ik het niet echt voor doen.
Ik zou er ook niet al te veel op hopen dat de sterrencatalogus ooit zo gaaf zal worden als die in Japan...
Mijn foto's op Flickr.
Tasjes zijn geloof ik 1000 punten, maar ik weet het niet zeker meer. Ik zal in mijn programmatje wat logging toevoegen zodat ik een log heb van wat wanneer wordt toegevoegd en voor hoeveel.Anoniem: 155599 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:46:
[...]
iedereen in dit topic zegt dat binnenkort wij aan de beurt zijn.
ik hoop op ds lite accesoires. doe mij maar een tasje ofzo van 7000punten
Ik zou er al genoegen mee nemen als de Nederlandse catalogus net zo gaaf zou zijn als de Duitse(neem maar eens even een kijkje).Captain N schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:08:
Een tasje voor 7000 punten? Daar zou ik het niet echt voor doen.Ik zou er ook niet al te veel op hopen dat de sterrencatalogus ooit zo gaaf zal worden als die in Japan...
[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 27-06-2006 01:09 ]
Nu EA zegt geen online functies in de Wii versie voor de NFS Carbon vraag ik me eigenlijk af of er al 3rd party games zijn voor de DS die gebruik maken van WiFi connection? Misschien is het voor 3rd parties wel helemaal niet zo eenvoudig als voor Nintendo zelf...
Wel raar dat er zo'n groot verschil kan zijn tussen de verschillende sterren catalogi. Terwijl de zooi op de japanse versie natuurlijk ook prima hier uit zou kunnen komen. Maar ja hier in europa verdient een bedrijf als Jamba goud geld dus ringtones zouden gewild moeten zijn...
MetroidPrime, heb je al enig idee wanneer dat progje van jou een publieke beta wordt? Ik wil je er anders best mee helpen (meende dat het een Java app was).
Wel raar dat er zo'n groot verschil kan zijn tussen de verschillende sterren catalogi. Terwijl de zooi op de japanse versie natuurlijk ook prima hier uit zou kunnen komen. Maar ja hier in europa verdient een bedrijf als Jamba goud geld dus ringtones zouden gewild moeten zijn...
MetroidPrime, heb je al enig idee wanneer dat progje van jou een publieke beta wordt? Ik wil je er anders best mee helpen (meende dat het een Java app was).
[ Voor 46% gewijzigd door Deddiekoel op 27-06-2006 08:07 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Probeer dan maar eens te verklaren aan je ouders waarom Animal Crossing zo leuk is. Haast onmogelijkjelbo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:28:
[...]
Haha, hoe oud? Ik ben 21 en m'n ouders lachen me uit als ze me NSMB zien spelenIk altijd uitleggen dat Mario tijdloos is en zo
uhm...
Tony Hawk American Sk8land ?Nu EA zegt geen online functies in de Wii versie voor de NFS Carbon vraag ik me eigenlijk af of er al 3rd party games zijn voor de DS die gebruik maken van WiFi connection? Misschien is het voor 3rd parties wel helemaal niet zo eenvoudig als voor Nintendo zelf...
MetroidPrime: Oh my god.. duizenden baseball caps, t-shirts, etc ! Een paper maro t-shirt zou ik dus best lachen vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2006 09:05 ]
Braintraining:
Lettergrepen tellen. Volgens mij speel ik vals ofzo. Ik lees de zinnen niet ik tel gewoon de delen die er in zitten. soms niet eens op chronologische volgorde. bijv:
er zitten gele
spinnen op
de tafel
gedachten gang 3-5-8-11 er zitten zijn er 3plus2vanspinnen=5plus3 van gele en op plus =8+3=11
Enfin daar valt niks aan te verbeteren, beetje tellen. Of moet ik het echt lezen? hoe doe jij het?
Dat huisje in lopen uitlopen daar valt ook niks aan te verbeteren.
als er teveel mensen binnenlopen/buitenlopen dan zijn het er vijf. kun je het nog net overzien dan zijn het er 4.
als je dan vijf sommetjes goed heb 3 dagen op rij dan zegt hij je niveau stagneert
Maak het dan moeilijker.
Leuk dingetje over eten
Lettergrepen tellen. Volgens mij speel ik vals ofzo. Ik lees de zinnen niet ik tel gewoon de delen die er in zitten. soms niet eens op chronologische volgorde. bijv:
er zitten gele
spinnen op
de tafel
gedachten gang 3-5-8-11 er zitten zijn er 3plus2vanspinnen=5plus3 van gele en op plus =8+3=11
Enfin daar valt niks aan te verbeteren, beetje tellen. Of moet ik het echt lezen? hoe doe jij het?
Dat huisje in lopen uitlopen daar valt ook niks aan te verbeteren.
als er teveel mensen binnenlopen/buitenlopen dan zijn het er vijf. kun je het nog net overzien dan zijn het er 4.
als je dan vijf sommetjes goed heb 3 dagen op rij dan zegt hij je niveau stagneert
Leuk dingetje over eten
spoiler:
ds vroeg me wat ik zes! dagen geleden had gegeten. ik kon er na vijf minuten denken niet op komen. ik invullen nee. bleek dat ik diezelfde vraag eerder had ingevuld. Filet mignon 
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 09:07 ]
Jouw voorbeeld heeft 11 lettergrepen hoor...
Het zijn er volgens mij soms wel meer en het is helemaal irritant als er tegelijk mannetjes in EN uit lopen. Verder gaat deze wel ja.als er teveel mensen binnenlopen/buitenlopen dan zijn het er vijf. kun je het nog net overzien dan zijn het er 4.
[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2006 09:08 ]
JUpMaxBurn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:06:
Jouw voorbeeld heeft 11 lettergrepen hoor...

Nog iets
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 09:09 ]
Het gaat om lettergrepen tellen dus dan is er toch niets mis met het tellen van..jawel..de lettergrepen ? Wat voors scores haal je dan...? vliegtuig?
Het punt is vooral dat je je hersenen bezig houd. Het hoeft geeneens moeilijk te zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2006 09:10 ]
nou ja als je in het begin meteen een hoge score haalt (rond de 1 (6laag 1hoog)), terwijl je bij andere dingen in het begin een lage score haalt, krijg ik al gauw het idee van ik speel vals of doe het verkeerd.MaxBurn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:09:
Het gaat om lettergrepen tellen dus dan is er toch niets mis met het tellen van..jawel..de lettergrepen ? Wat voors scores haal je dan...? vliegtuig?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 09:11 ]
Jij bedoelt natuurlijk Children of Mana?
Of heb je een bron dat Secret of Mana, mijns inziens de beste RPG op de SNES, uit gaat komen op de DS? En is hiervan al een release datum bekend? Dat zou wel erg gaaf zijn!
I pitty the fools who took my game-station.....
Dat met die huisjes is idd wel het toppunt. Ik scoor daar al vanaf het begin altijd 5/5. Hoe moeilijk kan het zijn? Die lettergrepen zijn ook makkelijk, zelfs in de engelse versie
Haal bij beide altijd "Amazing" met zo'n raket erbij. Ik vraag me dan weer af hoe snel je in vredesnaam moet zijn bij dat hoofdrekenen. Heb ik niks fout, en schrijf ze achter elkaar op, heb ik nog steeds maar car of train speed.
Mijn foto's op Flickr.
Met die mensen in dat huisje is toch nog wel moeilijk op t laatst...Gaat me soms net iets te snel.
Ik hou me op dit moment veel bezig met de rekensommetjes vanuit het demo menu, mn record staat op 16 seconden, iemand al beter gescoord ?
Ik hou me op dit moment veel bezig met de rekensommetjes vanuit het demo menu, mn record staat op 16 seconden, iemand al beter gescoord ?
wat is er anders aan in het demo menu?Dr0pSHoT schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:24:
Met die mensen in dat huisje is toch nog wel moeilijk op t laatst...Gaat me soms net iets te snel.
net 6keer achter elkaar gedaan. wou niet echt lukken maar de 6de keer was raak

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 10:47 ]
Wow...met bewijs nog wel 
Thx, dit geeft mij weer reden om meer te oefenen....zodra ik onder de 13 ben gekomen (pfff dat wordt moeilijk) dan laat ik t weten...
Thx, dit geeft mij weer reden om meer te oefenen....zodra ik onder de 13 ben gekomen (pfff dat wordt moeilijk) dan laat ik t weten...
Dat is voor 20 sommetjes?
Mijn foto's op Flickr.
ja het is mss wel een beetje overdreven. maar ach had mijn bluetooth telefoon bij.Dr0pSHoT schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:59:
Wow...met bewijs nog wel
plus het is zo makkelijk wanneer iemand 14 zegt 13 te zeggen.
@N demotraining
Wacht maar totdat de personen ook in- en uit de schoorsteen gaanCaptain N schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:29:
Dat met die huisjes is idd wel het toppunt. Ik scoor daar al vanaf het begin altijd 5/5. Hoe moeilijk kan het zijn? Die lettergrepen zijn ook makkelijk, zelfs in de engelse versieHaal bij beide altijd "Amazing" met zo'n raket erbij. Ik vraag me dan weer af hoe snel je in vredesnaam moet zijn bij dat hoofdrekenen. Heb ik niks fout, en schrijf ze achter elkaar op, heb ik nog steeds maar car of train speed.
Gaat er nog iemand een nieuwe topic maken ?
Anders copy/paste ik deze wel gewoon.
Alles behalve dat.KeN. schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:06:
Gaat er nog iemand een nieuwe topic maken ?
Hm.. dat heb ik nog niet gehad nee. Zal nog wel komen dan I guess?wAizz schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:54:
Wacht maar totdat de personen ook in- en uit de schoorsteen gaan
Mijn foto's op Flickr.
Is er al iemand mee bezig dan...
Wordt onderhand wel tijd.
Wil je zo graag een topic openen.KeN. schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:35:
[...]
Is er al iemand mee bezig dan...
Wordt onderhand wel tijd.
Vandaag cd-wow.net bericht gekregen dat ze de phoenix wright op de post hebben gedaan. en dat al na 11dagen! nu dus nog maar max 7 dagen wachten.
mariokart bij die gcconsole shop is 5euro duurder geworden. benieuwd of ik em nog voor die prijs krijg. nog niks gehoord op de mail die ik ze vandaag heb gestuurd
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 14:39 ]
Wat doe je nou moeilijk man ?
Je bent op de hoogte van het feit dat bij 1000 posts een nieuwe topic geopend dient te worden ?
We zitten nu op 1062. Do the math.
Je bent op de hoogte van het feit dat bij 1000 posts een nieuwe topic geopend dient te worden ?
Ja ja ook gehaald die Lite, me ouwe ds kan ik aan me gf slijten (wel inclusief tetrisDS dan)
Schermkwaliteit gaf voor mij de doorslag.
Schermkwaliteit gaf voor mij de doorslag.
Dell Latitude E7450
Phoenix Wright ligt al bij de Media Markt hoor, geen 7 dagen wachtenAnoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:38:
[...]
Wil je zo graag een topic openen
Vandaag cd-wow.net bericht gekregen dat ze de phoenix wright op de post hebben gedaan. en dat al na 11dagen! nu dus nog maar max 7 dagen wachten.
mariokart bij die gcconsole shop is 5euro duurder geworden. benieuwd of ik em nog voor die prijs krijg. nog niks gehoord op de mail die ik ze vandaag heb gestuurd
17 dagenkevin schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:59:
[...]
Phoenix Wright ligt al bij de Media Markt hoor, geen 7 dagen wachten
maar ja voor euh ik weet niet meer precies. maar het scheelde iig 5euro.
Ik hou niet van ongeinspireerd een nieuw deel aanmaken..KeN. schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:49:
Wat doe je nou moeilijk man ?
er is in de tussentijd best veel gebeurt wat in de OP kan verwerkt worden.
Ik wacht liever een paar dagen om te kijken of iemand dat kan doen.
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 15:03 ]
outcast within >> doe dan zelf wat moeite en verzamel wat moois... we zitten nu al ver over de 1000...
Hij ligt echt al maaaaanden bij de Media Markt in Utrecht.kevin schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:59:
Phoenix Wright ligt al bij de Media Markt hoor, geen 7 dagen wachten
Mijn foto's op Flickr.
Tony Hawk's American Sk8land was één van de eerste spellen met online ondersteuning. Er zijn daarnaast zat third-party spellen aangekondigd die wel gebruik gaan maken van WiFi Connection, zoals bijvoorbeeld Final Fantasy III.Deddiekoel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:01:
Nu EA zegt geen online functies in de Wii versie voor de NFS Carbon vraag ik me eigenlijk af of er al 3rd party games zijn voor de DS die gebruik maken van WiFi connection? Misschien is het voor 3rd parties wel helemaal niet zo eenvoudig als voor Nintendo zelf...
Dat gaat (helaas) nog enkele maanden duren. Ik gebruikte eerste een third-party library om een system tray icoontje aan te maken, maar met deze library moest ik voor elk platform een aparte versie maken van de icoontjes. In Java 6 is er de mogelijkheid om een system tray icoon aan te maken gekomen, dus daarom ben ik naar Java 6 overgestapt. Java 6 verkeerd alleen nog in de beta fase en de final versie komt pas over een paar maanden uit. Verder moet ik nog de code herschrijven die de informatie uit de catalogus haalt, een optie scherm toevoegen waarin je (onder andere) je land kan kiezen, een probleem dat ik met het geluid heb onder Linux zien op te lossen en het mogelijk maken dat je je eigen icoontjes kiest(voor als je bijvoorbeeld op werk het programma wilt gebruiken). In de tussentijd wil ik ook nog afstuderen, dus het duurt nog wel een tijdje voordat het af is, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.MetroidPrime, heb je al enig idee wanneer dat progje van jou een publieke beta wordt? Ik wil je er anders best mee helpen (meende dat het een Java app was).
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 27-06-2006 15:39 ]
Heeft iemand new super mario bross ook al in de winkel zien liggen? Of liggen games nooit een aantal dagen eerder in de winkel? Ik weet dat 30 juni de officiele release datum is...
ik ben vandaag bij de futurezone in rotterdam geweest en die zeiden dat ze hem donderdag pas binnen krijgen.
ik heb wel zo'n screenprotector gekocht, van piranha, maar wat een teringzooi is dat zeg. scherm gelijk lelijk en hij sluit helemaal niet aan? opzouten, dan maar geen scherm en lekker krassen maken
ik heb wel zo'n screenprotector gekocht, van piranha, maar wat een teringzooi is dat zeg. scherm gelijk lelijk en hij sluit helemaal niet aan? opzouten, dan maar geen scherm en lekker krassen maken
30 juni... ow wacht, dat wist je alschrijver schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:03:
Heeft iemand new super mario bross ook al in de winkel zien liggen? Of liggen games nooit een aantal dagen eerder in de winkel? Ik weet dat 30 juni de officiele release datum is...
Ik ben geen Java-meester maar ik zou hier best graag aan mee willen helpen. Al is het alleen maar voor mezelf om te zien hoe je dit hebt aangepakt.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:38:
Dat gaat (helaas) nog enkele maanden duren. Ik gebruikte eerste een third-party library om een system tray icoontje aan te maken, maar met deze library moest ik voor elk platform een aparte versie maken van de icoontjes. In Java 6 is er de mogelijkheid om een system tray icoon aan te maken gekomen, dus daarom ben ik naar Java 6 overgestapt. Java 6 verkeerd alleen nog in de beta fase en de final versie komt pas over een paar maanden uit. Verder moet ik nog de code herschrijven die de informatie uit de catalogus haalt, een optie scherm toevoegen waarin je (onder andere) je land kan kiezen, een probleem dat ik met het geluid heb onder Linux zien op te lossen en het mogelijk maken dat je je eigen icoontjes kiest(voor als je bijvoorbeeld op werk het programma wilt gebruiken). In de tussentijd wil ik ook nog afstuderen, dus het duurt nog wel een tijdje voordat het af is, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
hmm yeah.. ik zit alleen nu al met wat kleine krasjes op mn scherm.. en heb mn Lite net 3 dagen..daFubar schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:05:
ik ben vandaag bij de futurezone in rotterdam geweest en die zeiden dat ze hem donderdag pas binnen krijgen.
Wil eigenlijk wel een protector, maar weet niet zo goed welke goed zijn (dus makkelijk te verwijderen/vervangen en waar je ook niet al te veel last van hebt).
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2006 16:07 ]
Hori schijnt de beste te zijnBosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:06:
[...]
hmm yeah.. ik zit alleen nu al met wat kleine krasjes op mn scherm.. en heb mn Lite net 3 dagen..
Wil eigenlijk wel een protector, maar weet niet zo goed welke goed zijn (dus makkelijk te verwijderen/vervangen en waar je ook niet al te veel last van hebt).
Helaas ook vrij duur, zo'n 10 euro voor een setje...
Die van Speedlink zijn ook best goed...
[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 27-06-2006 16:21 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Grappig, net nu we het er over hebben: Sterrencatalogus update!
Oeps, ik had per ongeluk een paar regels code geschreven die dingen weggooiden, terwijl dat niet de bedoeling was.
- 10000 - Mario Smash Football Pak
- 10000 - Game Boy Micro
- 4500 - Metroid Prime 2 Echoes
- 4000 - Pokémon Box
- 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat L
- 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat M
- 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat S
- 2000 - [N]gamer abonnement
- 2000 - PAC-PIX Stylus
Oeps, ik had per ongeluk een paar regels code geschreven die dingen weggooiden, terwijl dat niet de bedoeling was.
[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 27-06-2006 22:37 ]
Beetje jammer dat ze elke keer ongeveer hetzelfde aanbod hebben. De stylus heb ik al, de tshirts zijn te klein en de cube is te prijzigMetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:21:
Grappig, net nu we het er over hebben: Sterrencatalogus update!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 93354
Weet iemand of er een winkel (dus geen online shop) is die hoesjes voor de dsl verkoopt?
Ik heb een wanadoo verbinding met de LiveBox, echter niet draadloos. Nu wil ik graag wel een draadloze verbinding voor een Nintendo DS van me zusje. Is dit mogelijk met de LB? door er bijv een wireless kaart in te zeten? Of kan dit echt alleen met een kaart van wanadoo zelf?
Kan deze post misschien beter in het Wandoo topic? Gaat echt alleen om de DS wifi
Kan deze post misschien beter in het Wandoo topic? Gaat echt alleen om de DS wifi
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
hehe eindelijk pies ik eens niet naast de potMetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:21:
Grappig, net nu we het er over hebben: Sterrencatalogus update!EDIT: En ik kom ineens een hele irritante bug tegen, even opsporen waar die zit.
- 10000 - Game Boy Micro
- 4000 - Pokémon Box
- 2000 - PAC-PIX Stylus
zo'n gratis N-gamer abbo is toch altijd grappig.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
ik probeerde net wat in wiki. waarin we met zen allen mss de OP kunnen updaten.
Maar de layout e.d. word daar gruwelijk vernaggelt.
Mogen zeker geen nieuw topic maken om samen de op te verbeteren?
Die Stylus is nog het meest interessante maar zoals gebruikelijk hou ik liever de sterren in mijn zak in afwachting van die ene aanbieding die het de moeite waard maakt...zit al bijna op de 13000 (en dan heb ik redelijk wat Nintendo games geimporteerd....)MetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:21:
Grappig, net nu we het er over hebben: Sterrencatalogus update!EDIT: En ik kom ineens een hele irritante bug tegen, even opsporen waar die zit.
- 10000 - Game Boy Micro
- 4000 - Pokémon Box
- 2000 - PAC-PIX Stylus
ik denk niet dat zo over de 10.000 gaan. nintendo wil denk ik ook wel dat de punten niet oneindig gespaart worden. (als ze lief zijn)Deddiekoel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:30:
[...]
Die Stylus is nog het meest interessante maar zoals gebruikelijk hou ik liever de sterren in mijn zak in afwachting van die ene aanbieding die het de moeite waard maakt...zit al bijna op de 13000 (en dan heb ik redelijk wat Nintendo games geimporteerd....)
het verwachtingspatroon zit nu toch op 10.000 sterren max. voor 1 artikel. Als ze nu opeens een super cool prachtig machtig mooi iets gaan weggeven voor 20.000 durft straks niemand meer hun sterren in te wissellen
Tenzij je een aparte account maakt waarvan een paar mensen het wachtwoord weten, gaat dat niet echt helaas. Meestal maakt één iemand 'm gewoon aan en geeft de rest suggesties.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:29:
ik probeerde net wat in wiki. waarin we met zen allen mss de OP kunnen updaten.
[ Voor 49% gewijzigd door Ken. op 27-06-2006 16:44 ]
Anoniem: 62837
Dat AC WW shirt is echt lelijk
Na 5 jaar ofzo eindelijk iets weten te bestellen! MP: Echoes
Na 5 jaar ofzo eindelijk iets weten te bestellen! MP: Echoes
My thoughts exactly, al heb ik die stylus dan weer niet. * NMe spaart de rest van zijn sterren maar gewoon op, misschien komt er later nog wat interessants. En anders komt er vast ooit nog wel eens een keer een aanbod met een Gamecube/Wii voor 10k sterren.disjfa schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:24:
Beetje jammer dat ze elke keer ongeveer hetzelfde aanbod hebben. De stylus heb ik al, de tshirts zijn te klein en de cube is te prijzig
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
is anmial crossing het kopen waard?
Anoniem: 62837
Ja, speel het vanaf November al bijna iedere dagGame Error schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:41:
wss niet als jij in je uitgebreide post het niet eens goed wilt spelllenGame Error schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:41:
Animal crossing gamecube vond ik niks. je moet er maar van houden. hypotheek
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 17:44 ]
De Bart Smit deal voor 175 euro met een spel, krijg je dan een losse NDSLite en een los spel, of allebei in 1 doos (een "echte" Nintendo value pack zeg maar)?
En heeft iemand NSMB al gespot in een reguliere winkel? Vaak naar de Bart Smit gebeld maar werd steeds naar volgende dag geschoven. Waarschijnlijk is ie er dus vrijdag pas.
En heeft iemand NSMB al gespot in een reguliere winkel? Vaak naar de Bart Smit gebeld maar werd steeds naar volgende dag geschoven. Waarschijnlijk is ie er dus vrijdag pas.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 27-06-2006 20:35 . Reden: Noem het beestje gewoon bij zijn naam. ]
bestaat volgens mij niet pack volgens mij is het 1+1=2nfm schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:48:
De Bart Smit deal voor 175 euro met een spel, krijg je dan een losse NDSLite en een los spel, of allebei in 1 doos (een "echte" Nintendo value pack zeg maar)?
hij staat in de folders zag ik van intertoys e.d.En heeft iemand NSMB al gespot in een reguliere winkel? Vaak naar de Bart Shit gebeld maar werd steeds naar volgende dag geschoven. Waarschijnlijk is ie er dus vrijdag pas.
Anoniem: 104593
Officieele Releasedate is 30 juni. Meestal kun je hem dan hooguit 1 dag eerder in de winkel vinden.nfm schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:48:
En heeft iemand NSMB al gespot in een reguliere winkel? Vaak naar de Bart Shit gebeld maar werd steeds naar volgende dag geschoven. Waarschijnlijk is ie er dus vrijdag pas.
@outcast
Wat kost die bij de intertoys 44,99 of 39,99 zoals bij de bartsmit/eplaza
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 27-06-2006 17:52 ]
MP2:E kost 15euro in de bart smit (en daarnaast heb ik de US versie toch al), dus ik hou mn sterren wel gewoon lekker.
[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 27-06-2006 17:51 ]
zit trouwens ook niet echt veel tussen wat het kopen waard is
ik denk 40.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:50:
[...]
Officieele Releasedate is 30 juni. Meestal kun je hem dan hooguit 1 dag eerder in de winkel vinden.
@outcast
Wat kost die bij de intertoys 44,99 of 39,99 zoals bij de bartsmit/eplaza
bel ze anders even op
Anoniem: 149371
ik heb die valuepack besteld *(zondag 25e) bij bartsmit, en er staat bij bestellingen al 'verzonden', maar ik kan 'm dus pas 30 juni ontvangen?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 27-06-2006 20:04 ]
Als er verzonden staat, dan is je bestelling verzonden. Post binnen Nederland komt binnen één dag aan, dus ga er maar van uit dat je hem morgen hebt.Anoniem: 149371 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:03:
ik heb die valuepack besteld *(zondag 25e) bij bartsmit, en er staat bij bestellingen al 'verzonden', maar ik kan 'm dus pas 30 juni ontvangen?![]()
Ik vond het tegenvallen. Tenminste, op zich is het best leuk, maar ik hou het niet vol het elke dag te doen, en ben vervolgens bang dat ik teveel ga missen. En ik weet niet wat ik met m'n huisje aanmoet, er wordt meteen geroepen dat je het mooi in moet richten, en daar schijnen dan weer richtlijnen voor te zijn, waardoor je weer meer 'luck' krijgt waardoor je weer meer kans hebt op dure vissen. Ofzo.Game Error schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:41:
Te ingewikkeld
Het is geen spel voor mij
[ Voor 41% gewijzigd door Tarin op 27-06-2006 20:26 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:44:
[...]
wss niet als jij in je uitgebreide post het niet eens goed wilt spelllen
Animal crossing gamecube vond ik niks. je moet er maar van houden. hypotheekdie wil ik niet!
offtopic:
'spelllen'.. right.. of was dat ook een grapje? ga liever die startpost maken..
'spelllen'.. right.. of was dat ook een grapje? ga liever die startpost maken..
Dit topic is gesloten.