dell waardebonnen? (coupons)

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 347.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:35:
Ik zit ook erg te wachten op de waardebonnen. Hoop dat er wat moois komt! Heb een configuratie van de Vostro 1500 in elkaar gezet, waarbij ik uitkwam op € 1.300 incl. btw, en een Inspiron 1525 waarbij ik uitkwam op een bedrag van € 900 incl. btw. Ik hoop de Vostro nog mooi wat omlaag te versieren tot maximaal € 1000. Ik denk niet dat de kans groot is, maar met bonnen weet je maar nooit. En ook valt er aan de telefoon bij Dell nogal eens een korting te versieren. Indien dit niet lukt zal ik voor de Inspiron 1525 gaan. Wel jammer dat ik bij € 900 geen mogelijke upgrades meer had, ik had hem al optimaal geupgrade. Ik had wel een mooi kleurtje op het oog voor de Inspiron 1525, alleen weet niet hoe hij heet. Iemand die me kan helpen?

http://www.laptoplogic.co...109/inspiron_1525_imr.jpg

Als je naar die link gaat is het de linkse laptop op het plaatje.

Verder wordt het hopen dat het wat wordt. Kortingsbonnen zijn voor mij in ieder geval welkom! Gelukkig heb ik nog 3 maanden de tijd om te zoeken.
Die designs zijn verkrijgbaar via de flash banner bovenin, hetzelfde geldt voor de XPS red edition.
Ik wacht nog op een mooie prijs van deze XPS rond de 1000 met mijn specificatie eisen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Dell's Voorwaarden :
"Retour in het geval van gebruik van de bedenktijd voor consumenten binnen 7 werkdagen na aflevering van het product." ==> Prijs product wordt terugbetaald, echter de transportkosten niet. Hoe kan het dat een groot bedrijf als Dell er mee wegkomt de Wet Consumentenkoop te negeren?
Ik heb 2 weken geleden een laptop retour gestuurd en heb alles tot op de cent nauwkeurig terug gekregen. Maar ik had dan ook geen verzendkosten betaald. Dus misschien dat dat een verschil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:40:
Ik heb 2 weken geleden een laptop retour gestuurd en heb alles tot op de cent nauwkeurig terug gekregen. Maar ik had dan ook geen verzendkosten betaald. Dus misschien dat dat een verschil is
Kun je zomaar elke laptop bij Dell binnen acht dagen terugsturen? Ik las ergens dat als je geen standaardconfiguratie kiest, maar een onderdeeltje aanpast (bijv. drie i.p.v. twee GB geheugen), dat de Wet Kopen op Afstand niet meer van toepassing is. Bij Dell zit je natuurlijk al snel aan te passen.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Waardebon voor ondernemers:

Bestel tussen 25 en 27 februari een nieuwe zakelijke laptop of desktop en krijg 5% extra korting: XTRD3PQWT9BN45

Inmiddels ook de particuliere nieuwsbrief ontvangen, 20 Euro extra korting op een Inspiron 1525 en maximaal 80 euro op een Inspiron 530

[ Voor 32% gewijzigd door Kiswum op 20-02-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:17:
[...]

Kun je zomaar elke laptop bij Dell binnen acht dagen terugsturen? Ik las ergens dat als je geen standaardconfiguratie kiest, maar een onderdeeltje aanpast (bijv. drie i.p.v. twee GB geheugen), dat de Wet Kopen op Afstand niet meer van toepassing is. Bij Dell zit je natuurlijk al snel aan te passen.
Ik heb ze eerst gebeld en het bleek geen probleem. En ik had alles behalve een standaard configuratie en daarbij een laptop die inmiddels niet meer wordt geleverd (inspiron 1520)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

RemcoDelft schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:27:
[...]

1 woord: WetConsumentenkoop (snel uitspreken) (als je de laptop als consument hebt gekocht natuurlijk, voor bedrijven geldt dit niet)! Binnen 7 dagen mag je het product gewoon retour zenden, en betaal je alleen de transportkosten terug. Omdat Dell ik meen uit Ierland verzendt, zal dat wat duurder zijn, maar vast niet meer dan 25 euro (want uiteraard verstuur je hem niet met Dell's eigen superdure (lees: winstgevende) transportsysteem)! En Dell heeft daarna 30 dagen de tijd om je volledige aankoopbedrag terug te storten.

Hmmm toevoeging van Dell's Voorwaarden :
"Retour in het geval van gebruik van de bedenktijd voor consumenten binnen 7 werkdagen na aflevering van het product." ==> Prijs product wordt terugbetaald, echter de transportkosten niet. Hoe kan het dat een groot bedrijf als Dell er mee wegkomt de Wet Consumentenkoop te negeren?
Ik heb de nodige nare ervaringen gehad met Dell als het op de service (garantie & transportkosten) aankomt. Dit heb ik in een ander topic op het forum uiteengezet. Er is veel aandacht voor dit probleem vanuit consumentenland en mijn ervaring is (in 2 gevallen) dat Dell een stuk toeschietelijker wordt als je e.e.a. schriftelijk afhandelt en verwijst naar de Europese regels voor dit soort problemen.
Blijft overigens niet netjes dat alleen assertieve klanten dit voor elkaar krijgen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Ik ga er vanuit dat ze weer met leuke kortingen komen eind April, begin Mei. Dit omdat de meeste dan vakantiegeld krijgen etc....Dell is niet gek natuurlijk!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:31
damnit, waarom duurt het nou ineens zo lang =(

had m'n bestelling geannuleerd ivm de 200GB 7200RPM en de nieuwe WiFi kaart, maar nu zijn er geen 10% kortingsbonnen

[ Voor 27% gewijzigd door AaiGht op 21-02-2008 16:19 ]

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik weet niet wat je moeilijk doet. De prijzen liggen nu lager met alleen maar een 5% kortingsbon dan eerst met 5% en 10%. Ik zou me als ik jouw was niet blindstaren op die kortingsbonnen, aangezien ze die prijs toch wel aanpassen op de kortingsbonnen. Je hebt grote kans dat er op dit moment simpelweg geen 10% kortingsbon is als er op internet niets over te vinden is.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• AaiGht
ait, wellicht heb je wel gelijk =]

Verwijderd

Ik wil graag een XPS 420 kopen, maar heb nu al een paar uur zitten kijken naar de verschillende configuraties (consumenten en kleine bedrijven).Zag al dat ik geen GTX video kaart moet nemen, maar een GT. En verder? Wat voor monitor etc. Is die dure True Life monitor van Dell nu echt zo veel beter. Kan iemand mij even helpen met het samenstellen van een mooi setje (value for money)? Dan mis ik misschien mijn 10% korting, maar ben wel blij met de machine

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:29:
Ik wil graag een XPS 420 kopen, maar heb nu al een paar uur zitten kijken naar de verschillende configuraties (consumenten en kleine bedrijven).Zag al dat ik geen GTX video kaart moet nemen, maar een GT. En verder? Wat voor monitor etc. Is die dure True Life monitor van Dell nu echt zo veel beter. Kan iemand mij even helpen met het samenstellen van een mooi setje (value for money)? Dan mis ik misschien mijn 10% korting, maar ben wel blij met de machine
Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld. Je kan deze vragen zelfs nergens op GoT stellen ;)

Er zijn genoeg topics en faqs waar je antwoorden op jouw vragen kan vinden.

Verwijderd

Ik weet wel dat het geen waardebon is, maar met alle kortingen waar Dell mee rondstrooit en de verschillende aanbiedingen op hun website (bepaalde kortingen duiken dan weer opl; dan weer niet). Het is goedkoper om via Dell een monitor te bestellen met de speciale kortingsregeling dan diezelfde monitor direct met een systeem bijvoorbeeld. Daarom vraag ik het hier, want het gaat natuurlijk wel om de korting.

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:42:
Ik weet wel dat het geen waardebon is, maar met alle kortingen waar Dell mee rondstrooit en de verschillende aanbiedingen op hun website (bepaalde kortingen duiken dan weer opl; dan weer niet). Het is goedkoper om via Dell een monitor te bestellen met de speciale kortingsregeling dan diezelfde monitor direct met een systeem bijvoorbeeld. Daarom vraag ik het hier, want het gaat natuurlijk wel om de korting.
Zelfs die vraag hoort niet op GoT thuis. Er zijn genoeg topics op GoT die jouw vraag kunnen beantwoorden. Je zult alleen zelf wat moeite er voor moeten doen...

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:14:
Ik ga er vanuit dat ze weer met leuke kortingen komen eind April, begin Mei. Dit omdat de meeste dan vakantiegeld krijgen etc....Dell is niet gek natuurlijk!
Aan de ene kant zeg ik ja, je hebt gelijk.. maar aan de andere kant: Als iedereen nou in mei zijn/haar vakantiegeld krijgt, dan zou je toch ook kunnen denken dat Dell een poging doet om de systemen wat duurder maakt omdat men toch een extra centje te besteden heeft? Of zie ik het nu verkeerd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric BBF
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik kom onderstaande korting tegen, hij werkt bij mij echter niet:

Superkorting:
10% korting op alle Inspiron & XPS systemen van meer dan €899
Gebruik bij uw bestelling de volgende actiecode: CZQCR8X3KM9V24 . Geldig t/m 26-02-2008

Mocht deze code voor anderen wel werken laat dan even iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Eric BBF schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:46:

Superkorting:
Gebruik bij uw bestelling de volgende actiecode: CZQCR8X3KM9V24 . Geldig t/m 26-02-2008

Helaas:
Deze waardeboncode is vervallen. Geef een geldige waardeboncode op

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Waar kwam je die tegen? We moeten nu weer minimaal tot woensdag/donderdag wachten voor eventuele nieuwe kortingen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric BBF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
werkt indd niet =@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Eric BBF schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:46:

Superkorting:

Werkt voor NL site: Consumenten lijn XPS notebooks boven de €899! _/-\o_

Even een update lijstje:
Profiteer van 10% korting! CZQCR8X3KM9V24 27-2-2008
Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! P5L9NZN50SG53W 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! W8JTBGX$337XWJ 31-10-2008
EPP discount 1TJ$N20835B2SZ 31-10-2008

[ Voor 23% gewijzigd door Terror op 22-02-2008 16:15 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Afgelopen woensdag een XPS laptop besteld, dus ik hoop dat ik deze kan cancellen en de onderstaande code kan gaan gebruiken :)

maar.....

*edit* hij werkt wel op een XPS!!
CZQCR8X3KM9V24 voor 10%

Onze excuses, maar de door u geselecteerde pagina is helaas niet beschikbaar.

Dit kan de volgende oorzaken hebben:

* Er is een onjuiste eValue code ingevuld.
* Het geselecteerde product is verlopen.
* De link naar het gekozen product is tijdelijk niet beschikbaar, dit zal zo snel mogelijk opgelost worden.

U kunt de onderstaande productlijnen selecteren om terug te naar het productoverzicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 22-02-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Nu online
kom helemaal tot in het creditcard afreken menu met die 10% code. Dus zit wel goed.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker interessant!! hebben we toch lang op moeten wachten, terwijl de aanbiedingperiode woensdag al afgelopen is!

Nu nog even bedenken wat ik zal doen.. nu bestellen, of wachten tot volgende week om de nieuwe aanbiedingen..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 09:22
Nou ik wacht er niet op, zojuist besteld voor in totaal 990 eurootjes. Was nou net de coupon waar ik op zat te wachten

Ik bedoel dan de xps m1530 in het rood :9~

[ Voor 16% gewijzigd door fivepack op 22-02-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric BBF
De nieuwe waardebon van Dell voor 10% korting op systemen vanaf €899,- is weer te vinden op onze website. Het waardebonnummer wat je in moet voeren is: CZQCR8X3KM9V24

Deze waardebon is geldig t/m 27 februari en alleen op de Nederlandse consumentensite van Dell.

Ook als zakelijk ondernemer kunt u profiteren van korting. Bij aankoop van een zakelijk systeem tussen 25 en 27 februari krijgt u 5% korting met het volgende waardebonnummer: XTRD3PQWT9BN45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Nu online
Wordt nu wel heel verleidelijk, maar toch laat ik die 10% bon voorbij gaan. Ik vermoed dat ze met die bon namelijk opruiming houden en woensdag de penryn lanceren bij de XPS lijn. Is een gok, maar kan me geen andere reden bedenken. Config ansich is al goed concurrerend namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:03
Wanneer Penryn komt, zal die niet direct in de standaardconfig komen.
Dan ga je toch fors moeten bijbetalen (zoals steeds zijn bij Dell de "upgrades" tegen een veel te hoge prijs, nog niet zo absurd als bij Apple, maar het komt in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
ook net besteld ...

€845,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
specificaties?

[ Voor 4% gewijzigd door silmaril8 op 23-02-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES: ik heb 'm (weer) besteld:
XPS m1530
t7250
200gig 7200
1440x900
wireless-n

voor €811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hmmm, toch maar de XPS420 bestellen dan maar, met een mooi 22 inch schermpje.

Maarja, is die Q6600 het nog waard? En de 8800GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no1san
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:13
Maar hier heb je een waardebon van 5%
NRF8MZ4?VK?LL8

Werkt nog bij aankoop van een server ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Iemand de 10% code voor België gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 15-10-2024
Terror schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 22:48:
Wordt nu wel heel verleidelijk, maar toch laat ik die 10% bon voorbij gaan. Ik vermoed dat ze met die bon namelijk opruiming houden en woensdag de penryn lanceren bij de XPS lijn. Is een gok, maar kan me geen andere reden bedenken. Config ansich is al goed concurrerend namelijk.
Toch geen probleem.
Gewoon een bestelling plaatsen met de optie geld overmaken, hiermee wacht je en wordt Penryn
gelanceerd binnen 2 a 3 dagen annuleer je je bestelling.
Ze doen er toch niks mee voordat ze geld ontvangen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Zojuist bestelling geplaatst, XPS 420 met 22 inch scherm :+

Alleen even wachten op dat IDEAL mailtje......

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerminator
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:42
Hmm, ik heb net twee dagen geleden een xPS M1530 besteld - komen ze nu met die 10% korting. Scheelt ongeveer EUR 100. Weet iemand of en zo ja hoe ik mijn bestelling kan annuleren? Behalve de 7 dagen bedenktijd als het product eenmaal geleverd is, kan ik niets vinden op de site (ook wel logisch).

Iemand een idee?

Trust me - I'm a lawyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je meerde waardebonnen tegelijk voor 1 aankoop gebruiken (dus zeg maar die van 10% en dan nog 1 van 5% ??? Mijn winkelmandje lijkt dit wel te accepteren namelijk of kom ik straks ergens een blokkade tegen? betreft een inspiron 1720 notebook Van 979 naar 881 (10%) en dan naar 837,- (5%) op deze wijze ...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja dat kan...heb ik ook gedaan vandaag. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric BBF schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:50:
De nieuwe waardebon van Dell voor 10% korting op systemen vanaf €899,- is weer te vinden op onze website. Het waardebonnummer wat je in moet voeren is: CZQCR8X3KM9V24

Deze waardebon is geldig t/m 27 februari en alleen op de Nederlandse consumentensite van Dell.

Ook als zakelijk ondernemer kunt u profiteren van korting. Bij aankoop van een zakelijk systeem tussen 25 en 27 februari krijgt u 5% korting met het volgende waardebonnummer: XTRD3PQWT9BN45
Mischien vreemde vraag, maar deze code is dus ook op 27Feb geldig ? (of is uiterlijke bestel datum 26feb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerminator schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:50:
Hmm, ik heb net twee dagen geleden een xPS M1530 besteld - komen ze nu met die 10% korting. Scheelt ongeveer EUR 100. Weet iemand of en zo ja hoe ik mijn bestelling kan annuleren? Behalve de 7 dagen bedenktijd als het product eenmaal geleverd is, kan ik niets vinden op de site (ook wel logisch).

Iemand een idee?
Zolang de laptop in pre-productie is (duurt bij Dell vaak meer dan een week), kun je hem gewoon annuleren. Je kunt dan het beste een mail sturen via de website van Dell, met als onderwerp de orderstatus. Als je belt dan kan het misgaan (wordt de laptop gewoon geleverd en heb je er dus 2).

Daarna gewoon opnieuw bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:31:
Als je belt dan kan het misgaan (wordt de laptop gewoon geleverd en heb je er dus 2).
Hoe kom je hier bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik dit zelf heb meegemaakt. De annulering kan dan soms niet goed worden doorgegeven en dan wordt de laptop gewoon geleverd. Die moet je dan weigeren, etc, etc,

Met een e-mail gaat het beter, omdat dit ook in het weekend kan (ik kreeg ook reactie in het weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Zit nu alleen te wachten op de e-mail met de iDEAL link erin. Zou die pas maandag (werkdag) komen? Iemand hier ervaring mee, die eventueel ook iets op zaterdag heeft besteld in het verleden?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 07:44:
omdat ik dit zelf heb meegemaakt. De annulering kan dan soms niet goed worden doorgegeven en dan wordt de laptop gewoon geleverd. Die moet je dan weigeren, etc, etc,

Met een e-mail gaat het beter, omdat dit ook in het weekend kan (ik kreeg ook reactie in het weekend).
Afgelopen zomer had ik een inspiron 6400 besteld en na een week had ik gewoon telefonisch geannuleerd. Het geld, 1ste dag gelijk betaald, werd keurig teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Dus, ik als Belg, bestellende bij Dell:

* moet hogere standaardprijzen betalen voor elke configuratie
* heb geen 10% codes beschikbaar, en heb nog nooit een werkende 5% code voor België gezien
* moet daarbovenop een hoger BTW percentage betalen

Dus in Nederland (5 kilometer bij mij vandaan) betalen ze leuk eventjes 200 € minder voor dezelfde XPS 1530 config.
Kan ik in NL bestellen dan? Nee hoor, want in BE heb je Azerty keyboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Waarschijnlijk betalen wij Nederlanders ook meer dan de Duitsers, aangezien de hardware prijzen daar ook altijd lager liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
phobosdeimos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:23:

* heb geen 10% codes beschikbaar, en heb nog nooit een werkende 5% code voor België gezien

Dus in Nederland (5 kilometer bij mij vandaan) betalen ze leuk eventjes 200 € minder voor dezelfde XPS 1530 config.
Leuk hoor, die redenatie, maar hoor je ons Nederlanders klagen dat wij hier duurder uit zijn dan de Verenigde Staten? Waar je immers hetzelfde bedrag betaald, maar dan in dollars? Nee, want dat is nu eenmaal zo en je kan er niks aan veranderen, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
phobosdeimos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:23:

cry baby

[ Voor 18% gewijzigd door AaiGht op 24-02-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ja Moodyblues, want je kan België en Nederland ook goed vergelijken met USA en België hé? :s
Als iemand die dezelfde taal spreekt als mij, en 5 kilometer bij mij vandaan woont, 20% minder moet betalen bij Dell dan ik, dan vind ik dat niet echt leuk.
Misschien zou je andersom meer begrip hebben voor de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:03
Hier nog korting van 5%:

XTRD3PQWT9BN45

Greetz Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

MooDyBLueS schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:08:
[...]

Leuk hoor, die redenatie, maar hoor je ons Nederlanders klagen dat wij hier duurder uit zijn dan de Verenigde Staten? Waar je immers hetzelfde bedrag betaald, maar dan in dollars? Nee, want dat is nu eenmaal zo en je kan er niks aan veranderen, so be it.
Ik vind het behoorlijk anders. Belgie is onderdeel van de EU en op dit manier onderdeel van dezelfde economische zone Het vergelijk met de VS gaat op deze wijze volledige mank.

Echter als de belgen gewoon nets als wij de internationale toetsenbord lay-out gaan leren, is er geen belemmering meer om in nederland te bestellen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Cyberpope schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:48:
[...]

Ik vind het behoorlijk anders. Belgie is onderdeel van de EU en op dit manier onderdeel van dezelfde economische zone Het vergelijk met de VS gaat op deze wijze volledige mank.

Echter als de belgen gewoon nets als wij de internationale toetsenbord lay-out gaan leren, is er geen belemmering meer om in nederland te bestellen.
En het vergelijk met Duitsland dan? Iemand die 5km van de Duitse grens vandaag woont, betaalt meer voor zijn hardware dan zijn Duitse buren. Is precies hetzelfde. Dat geldt trouwens voor elk EU land.
Vroeger, voor de Euro, waren de verschillen nog groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

silmaril8 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:58:
En het vergelijk met Duitsland dan? Iemand die 5km van de Duitse grens vandaag woont, betaalt meer voor zijn hardware dan zijn Duitse buren. Is precies hetzelfde. Dat geldt trouwens voor elk EU land.
Vroeger, voor de Euro, waren de verschillen nog groter...
Idem.. ook absurd en juist daarvoor is o.a. de euro ingevoerd. Op termijn zal het nog minder moeten worden. Maar nu al kan iemand die b.v. in maastricht woont beter even goed opletten als hij bij b.v. ikea iets gaat kopen. De prijzen tussen de nederlandse, belgische en duitse vestigingen verschillen nogal en dat kan je een hoop geld besparen.

Zoals iets niet specifiek voor het nederlandse gebeid gemaakt is, is het onzinnig dat het duurder is als in b.v. duitsland. Want daarvoor gaat het voordeel van schaal niet op.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markweb4871 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:58:
Hier nog korting van 5%:

XTRD3PQWT9BN45

Greetz Mark
Deze is vervallen.... :(

Profiteer van 10% korting!
Waardeboncode CZQCR8X3KM9V24
Aanbieding vervalt 27-2-2008 - 16:59:59

en gebruik P5L9NZN50SG53W voor 5% korting op de order tot 31-10-2008

Alleen geldig voor NL

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 15:17 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerminator
  • Laatst online: 11-09 23:42
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:31:
[...]

Zolang de laptop in pre-productie is (duurt bij Dell vaak meer dan een week), kun je hem gewoon annuleren. Je kunt dan het beste een mail sturen via de website van Dell, met als onderwerp de orderstatus. Als je belt dan kan het misgaan (wordt de laptop gewoon geleverd en heb je er dus 2).

Daarna gewoon opnieuw bestellen....
Zojuist dan maar geannuleerd via het formulier op de website. Ik ben benieuwd of het lukt, maar ik wacht voor de zekerheid toch nog maar even voordat ik een nieuwe bestel (met 10% korting).

Trust me - I'm a lawyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Cyberpope schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:02:
[...]

Idem.. ook absurd en juist daarvoor is o.a. de euro ingevoerd. Op termijn zal het nog minder moeten worden. Maar nu al kan iemand die b.v. in maastricht woont beter even goed opletten als hij bij b.v. ikea iets gaat kopen. De prijzen tussen de nederlandse, belgische en duitse vestigingen verschillen nogal en dat kan je een hoop geld besparen.

Zoals iets niet specifiek voor het nederlandse gebeid gemaakt is, is het onzinnig dat het duurder is als in b.v. duitsland. Want daarvoor gaat het voordeel van schaal niet op.
Er zijn verschillende factoren waarom prijzen in EU landen nog steeds verschillen (ondanks een standaard product). Belastingtechnische redenen, lonen, grootte v/e land, afzetmarkt etc. Al deze dingen kunnen ervoor zorgen dat de kosten in het ene land hoger liggen dan in een ander. De EU is helaas nog niet zo ver dat dit allemaal is rechtgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 07:44:

Vrijdag telefonisch mijn bestelling gecancelled (ivm de 10& korting) en als ik de status van mijn opdracht bekijk is dat gewoon doorgevoerd, het was waarschijnlijk goed geweest als je de status van je bestelling online had bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Deze is vervallen.... :(

Waardeboncode CZQCR8X3KM9V24
Aanbieding vervalt 27-2-2008 - 16:59:59

en gebruik P5L9NZN50SG53W voor 5% korting op de order tot 31-10-2008

Alleen geldig voor NL
Volgens mij kun je maar 1 keer per opdracht gebruik maken van 5% korting.
Dus 1 x 10% en 1x 5% kan wel,
maar 2x 5% kan weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

fivepack schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:05:
Nou ik wacht er niet op, zojuist besteld voor in totaal 990 eurootjes. Was nou net de coupon waar ik op zat te wachten

Ik bedoel dan de xps m1530 in het rood :9~
Telefonisch kun je bij een "normale" M1530 ook voor rood kiezen. Enige verschil is dan alleen nog de Vista Ultimate en zo'n 110 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Kiswum schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:12:
[...]

Telefonisch kun je bij een "normale" M1530 ook voor rood kiezen. Enige verschil is dan alleen nog de Vista Ultimate en zo'n 110 euro ;)
35 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:12:
[...]

- Neen
- Inderdaad!!

Lees even de "[Ervaringen] Dell XPS 1530" thread.. De laatste pagina's geven verder inzicht in de mogelijkheden!! Met de E-value code NLDHSONL-N02X5309 kun je de PRODUCT RED XPS 1530 aanschaffen, echter is de prijs en het basis systeem anders, en uiteindelijk slechts 35 euro duurder, echter dan incl. Vista Ultimate (PRODUCT RED uitbreiding), aangezien dat dan basis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:54:
[...]

- Neen

[...]

- Inderdaad!!

Lees even de "[Ervaringen] Dell XPS 1530" thread.. De laatste pagina's geven verder inzicht in de mogelijkheden!! Met de E-value code NLDHSONL-N02X5309 kun je de PRODUCT RED XPS 1530 aanschaffen, echter is de prijs en het basis systeem anders, en uiteindelijk slechts 35 euro duurder, echter dan incl. Vista Ultimate (PRODUCT RED uitbreiding), aangezien dat dan basis is.
Een rode cover is zeer zeker telefonisch te bestellen, ik heb dit vorige week namelijk gedaan. (je moet wel kiezen voor de verkoop afdeling en niet voor de klantenservice!)

Van deze code (NLDHSONL-N02X5309) had ik nog niet gehoord, maar dan klinkt het vele malen interessanter dan met de N02X5308. Bedankt voor deze tip! Hiermee is het prijsverschil minimaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Genoeg die werken zo te zien maar de maximale korting die ik voorelkaar krijg is 15% met:

P5L9NZN50SG53W 5% 31-02-2008
CZQCR8X3KM9V24 10% 27-02-2008

Of er moeten mensen zijn die meer korting voorelkaar hebben gekregen?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
nee, 15% is maximaal..... :9

Deze ochtend middels iDEAL betaald voor mijn XPS420. Leverdatum staat nu op 19-3-2008 of eerder....maarja, eerst maar eens de e-mail afwachten met de bevestiging van de betaling.

[ Voor 76% gewijzigd door Pedr0 op 25-02-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
Zo, net even een XPS M1330 besteld. Totale kortingen: 100 Dell korting, gratis afleveren, 10% coupon en 5% coupon. Scheelt toch weer een berg geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
phobosdeimos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:48:
Ja Moodyblues, want je kan België en Nederland ook goed vergelijken met USA en België hé? :s
Als iemand die dezelfde taal spreekt als mij, en 5 kilometer bij mij vandaan woont, 20% minder moet betalen bij Dell dan ik, dan vind ik dat niet echt leuk.
Misschien zou je andersom meer begrip hebben voor de zaak.
Dan bestel je hem toch via de nederlandse bestellijn en laat je hem in nl bezorgen bij een vriend ofzo. Kun je ook meteen vragen als je belt om het QWERTY toetsenbord te laten vervangen voor een AZERTY toetsenbord.
Pedr0 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:37:
nee, 15% is maximaal..... :9

Deze ochtend middels iDEAL betaald voor mijn XPS420. Leverdatum staat nu op 19-3-2008 of eerder....maarja, eerst maar eens de e-mail afwachten met de bevestiging van de betaling.
Zou je mij foto's kunnen mailen of eventueel hier posten van je 420 als je hem ontvangt ?

[ Voor 24% gewijzigd door BlackRageNL op 25-02-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Gezien er maar weinig over te vinden is wil ik dat graag doen. Dit is de config die ik besteld heb.....

XPS 420 Viiv Intel® Processor Q6600 Quad Core™ 2.40GHz, 1066Mhz FSB, 8MB cache
3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024 + 2 x 512]
Dell™ Enhanced USB-multimediatoetsenbord - VS/Euro (QWERTY)
Dell™ 22-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E228WFP) - Europees
512 MB NVIDIA GeForce 8800GT-kaart
500 GB Dual harde schijf, RAID 0 Stripe (2 x 250 GB - 7.200 rpm)
19-in-1 Bluetooth-geheugenkaartlezer
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Dell Premium optische muis met schuifwiel
16x DVD+/-RW-station
Sound Blaster® X-Fi Xtreme Gamer PCI-geluidskaart
Interne 802.11b/g draadloze PCI-kaart
Tv-tuners Tv-tuner en AVIO / Accelerator

[ Voor 86% gewijzigd door Pedr0 op 26-02-2008 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
iemand een waardebon die ik voor een monitor kan gebruiken?
5% heb ik, nu nog graag een 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dell coupons (15%) gaven mij de doorslag om mun laptopppie (1720) aan te schaffen via Dell. Beetje off topic maar wat denk je, 24/2 besteld --> vandaag (26/2) verzonden via UPS! Binnen 2 dagen dus! hahaha _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:02:
De dell coupons (15%) gaven mij de doorslag om mun laptopppie (1720) aan te schaffen via Dell. Beetje off topic maar wat denk je, 24/2 besteld --> vandaag (26/2) verzonden via UPS! Binnen 2 dagen dus! hahaha _/-\o_
/Offtopic
Hetzelfde geldt in mijn geval, mijn Red XPS 1530 is maandag aan het einde van de dag besteld en vandaag staat ie al op verzenden, geschatte levertijd staat overigens nog wel op 25-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
[OFFTOPIC]
Dell komt met nieuwe gaming machine, de XPS620....hij is mooi, maar niet zo allround als de XPS420
nieuws: Dell komt met XPS volgens Nvidia 'Enthusiast System Architecture'

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1204053388.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Pedr0 op 27-02-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Hmmm voor dezelfde Vostros 1000 die ruim een maand geleden 403 euro incl. alles zou kosten (met 2 GB) zou ik nu 564,06 euro moeten betalen... Niet echt aantrekkelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Pedr0 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 07:48:
[OFFTOPIC]
Dell komt met nieuwe gaming machine, de XPS620....hij is mooi, maar niet zo allround als de XPS420
nieuws: Dell komt met XPS volgens Nvidia 'Enthusiast System Architecture'

[afbeelding]
Ik had het stukje net gelezen. Nu wordt mijn keuze nog moeilijker, want allebij de machines lijken mij uitstekend. Ik ga maar even de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell heeft nieuwe acties, Standaard 10% Korting, wederom gratis verzending bij XPS Systemen, en met de 5% kortingsbonnen die nog tot oktober geldig zijn komt er een leuk prijsje uit.

Tevens is de 10% kortingsbon nog geldig tot en met vandaag, dus als je nu nog twijvelt met 25% korting en gratis verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
De verzendkosten zijn trouwens ook omlaag gegaan. Standaard kost verzending nu nog maar 39 euro. En terecht, want 90 euro voor een verzending vragen is/was natuurlijk schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Weet iemand toenvallig van welk merk de "Tv-tuners Tv-tuner en AVIO / Accelerator" is in de XPS systemen? En ik neem aan dat je hier ook een afstandsbediening bij krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt vandaag bestellen denk ik, een XPS 420 met een E8500 , 8800GT kaart, 22 inch monitor, 2 GB 800 mhz geheugen en 750 harddisk, Adobe Elements studio, met alle kortingen eraf komt iets boven de 1100 euro. Dat lijkt me een zeer scherpe prijs, even op de Pricewatch rondgekeken maar dan ben je minimaal 300 euro meer kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:07:
Dell heeft nieuwe acties, Standaard 10% Korting, wederom gratis verzending bij XPS Systemen, en met de 5% kortingsbonnen die nog tot oktober geldig zijn komt er een leuk prijsje uit.

Tevens is de 10% kortingsbon nog geldig tot en met vandaag, dus als je nu nog twijvelt met 25% korting en gratis verzending :)
Goede actie met die 25% korting (korting zit tussen de 22 en 25%), maar als je gisteren een winkelmandje had gemaakt met bijv. een XPS laptop had je 15% + 100 tot 120 euro korting, die kun je dus nog gebruiken bij de bestelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Kiswum schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:19:
[...]

Goede actie met die 25% korting, maar als je gisteren een winkelmandje had gemaakt met bijv. een XPS laptop had je 15% + 100 tot 120 euro korting, die kun je dus nog gebruiken bij de bestelling ;)
Nee dat kan niet aangezien die 100 tot 120 euro korting tot gisteren geldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:22:
[...]

Nee dat kan niet aangezien die 100 tot 120 euro korting tot gisteren geldig was.
Inderdaad, nu is de standaard korting maar 5 %, met de coupons erbij wordt het wel 5 + 5 + 10 = 20 % korting. De meeste systemen zijn fors duurder, met uitzondering van de XPS 420.
Voordeel is nu dat ook de E8500 nu configureerbaar is zonder dat je de verkoop moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 11-09 23:40
Je kan maar één keer 5% en één keer 10% gebruiken, dus je komt altijd maximaal op 15% uit.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
is er ook een 10% voor Monitor?, de 5% werkt goed. kan alleen geen werkende 10% vinden hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:32:
Je kan maar één keer 5% en één keer 10% gebruiken, dus je komt altijd maximaal op 15% uit.
Vervalt woensdag 12 maart 2008
Details bekijken

Dus afhankelijk van wat je systeem gaat kosten heb je nog eens 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:03
Heeft iemand nog Vostro 1700 kortings bonnen? DIe 10% werkt alleen op een XPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee kan iemand me vertellen hoe je die ''coupons gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Aan het einde van de wizard kan je die coupons invullen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27
@remcodelft

Volgens mij ben je vergeten de garantie terug te schroeven naar 1 jaar. Vergeleken met de vorige maand ga je wel vooruit. Je krijgt een 120 gig hardeschijf en een vista premium ipv 80 gig hardeschijf en vista basic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
karakedi schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:30:
@remcodelft

Volgens mij ben je vergeten de garantie terug te schroeven naar 1 jaar. Vergeleken met de vorige maand ga je wel vooruit. Je krijgt een 120 gig hardeschijf en een vista premium ipv 80 gig hardeschijf en vista basic
Garantie stond op 1 jaar, alleen had ik vorige maand een code om te zoeken, en nu had ik de Vostros via de website opgezocht...
120 GB disk scheelt inderdaad iets (maar geen 200 euro!), MS-software zie ik uitsluitend als tax, niet als toegevoegde waarde.

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
10% extra online korting op XPS systemen:

WK871LBL8MTCVP

Geldig t/m 4 maart.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:14
een code voor belgië 10%: JWQ53B5W0ZZQDG
Minimale order waarde exclusief verzening € 899. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Geldig van 27.02.08 t/m 04.03.08

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:54:
[...]

Vervalt woensdag 12 maart 2008
Details bekijken

Dus afhankelijk van wat je systeem gaat kosten heb je nog eens 10% korting
Welke code is dit? :)

Verwijderd

Dat is geen code, dat is de standaart korting op een XPS! ;)

Verwijderd

Hehe dacht al! :) Maar dat werd me ook duidelijk in het xps 1530 topic.
Maar omdat deze korting niet op de laptops zit met penryn processors, was ik ff in de war. Iig bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Vindt dat de XPS420 ook wel een eigen topic verdient.....zijn er mensen die dit samen willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 27ste mooi gebruik gemaakt van de 5% en 10% waardebonnen om mijn XPS 620 systeem aan te schaffen. Daarbij kreeg ik ook nog eens 10% korting overheen van de Dell actie op de XPS systemen.
Al met al 25% korting, heeft me heel wat centjes gescheeld :)

Vraagje toch nog.. de verwachte levertijd is pas begin april :S... Duurt het leveren altijd zo lang of is het gewoon iets tijdelijks vanwege grote vraag ofzo?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Iemand die nog een 10% kortingscode weet die ook bij beelschermen werkt? De enige bruikbare kortingscode die ik heb gezien is voor XPS systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:21:
Ik heb de 27ste mooi gebruik gemaakt van de 5% en 10% waardebonnen om mijn XPS 620 systeem aan te schaffen. Daarbij kreeg ik ook nog eens 10% korting overheen van de Dell actie op de XPS systemen.
Al met al 25% korting, heeft me heel wat centjes gescheeld :)

Vraagje toch nog.. de verwachte levertijd is pas begin april :S... Duurt het leveren altijd zo lang of is het gewoon iets tijdelijks vanwege grote vraag ofzo?

Mvg
Ik denk dat dat idd is vanwege de grote vraag naar de XPS 620 systemen. Ik heb toch gekozen voor de XPS 420 vorige week en deze staat op 19-3-08 (of eerder) qua leverdatum.

Maar minimaal 3 weken moet je zeker op rekenen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel vreemd dat het bij Dell allemaal zo traag gaat, terwijl bij andere bedrijven je de bestelling binnen 1 a 2 weken echt al in huis hebt.
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.