Die designs zijn verkrijgbaar via de flash banner bovenin, hetzelfde geldt voor de XPS red edition.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:35:
Ik zit ook erg te wachten op de waardebonnen. Hoop dat er wat moois komt! Heb een configuratie van de Vostro 1500 in elkaar gezet, waarbij ik uitkwam op € 1.300 incl. btw, en een Inspiron 1525 waarbij ik uitkwam op een bedrag van € 900 incl. btw. Ik hoop de Vostro nog mooi wat omlaag te versieren tot maximaal € 1000. Ik denk niet dat de kans groot is, maar met bonnen weet je maar nooit. En ook valt er aan de telefoon bij Dell nogal eens een korting te versieren. Indien dit niet lukt zal ik voor de Inspiron 1525 gaan. Wel jammer dat ik bij € 900 geen mogelijke upgrades meer had, ik had hem al optimaal geupgrade. Ik had wel een mooi kleurtje op het oog voor de Inspiron 1525, alleen weet niet hoe hij heet. Iemand die me kan helpen?
http://www.laptoplogic.co...109/inspiron_1525_imr.jpg
Als je naar die link gaat is het de linkse laptop op het plaatje.
Verder wordt het hopen dat het wat wordt. Kortingsbonnen zijn voor mij in ieder geval welkom! Gelukkig heb ik nog 3 maanden de tijd om te zoeken.
Ik wacht nog op een mooie prijs van deze XPS rond de 1000 met mijn specificatie eisen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.