dell waardebonnen? (coupons)

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 347.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog aan het twijfelen over Vostro 1000, Vostro 1500 of een 6400(E1505).
het wordt voor mij een desktop vervangen dus comfortabel moet hij wel zijn. (kwa hardware ben ik niet zo veeleisend)

ik vind Dell best onduidelijk over welke spec's, afmetingen en gewicht en aansluitingen de laptops hebben.

binnenkort maar even al specificaties en verschillen opzoeken en op een rijtje zetten.

er is niet een algemeen dell laptop topic, toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom zou je een 6400 willen als er een Vostro1000 is die veel goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Ik zou voor de vostro 1500 gaan.
Die kost maar een beetje meer dan de vostro 1000, maar dan heb je wel een degelijke machine (metalen behuizing ipv de plastic vostro 1000, waterproof Mylar-coated toetsenbord, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
phobosdeimos schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:33:
Die kost maar een beetje meer dan de vostro 1000, maar dan heb je wel een degelijke machine (metalen behuizing ipv de plastic vostro 1000, waterproof Mylar-coated toetsenbord, ...).
De Vostro 1500 kost minstens 200 euro meer (met dual core processor en 2GB geheugen).

Als je budget niet zo hoog is, dan zou ik eerder een Vostro 1000 nemen dan een Vostro 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:23:
de reden van de 6400 is omdat er XP bij zit en je dus zeker bent dat XP goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:51:
[...]

de reden van de 6400 is omdat er XP bij zit en je dus zeker bent dat XP goed werkt.
offtopic:
XP werkt op elke Vostro laptop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Roy schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:07:
Denk ook wel dat ik hem ga bestellen. Ik zie dat die TK processor een zwakkere variant (minder cache) van de TL serie is. Maar ja, of je dat gaat merken in Word en Internet Explorer vraag ik me af. Dus lijkt me wel een goeie deal.
En dat ie voor bedrijven bedoeld is is toch geen probleem qua garantie en bestellen? Ik kan hem wel bestellen op naam van m'n vaders bedrijf mocht dat nodig zijn, maar als het als gewoon consument kan heb ik dat liever.
silmaril8 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:23:
phobosdeimos schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:33:
En ik maar denken dat ik het topic over dell coupons aan het lezen was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:00
Een nieuwe 10% kortingsbon geldig tot 29-01-2008:
NMG55QHJM1?T1D

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Als iemand nu met een 10% kortingsbon voor Vostro laptops in België op de proppen komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe 10% kortingsbon voor België geldig tot 29-01-08:
TL5RSFD?MBB81$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:58:
Nieuwe 10% kortingsbon voor België geldig tot 29-01-08:
TL5RSFD?MBB81$
Deze is enkel geldig voor de consumenten site, op de Inspiron en XPS reeks, voor een bedrag boven de 800 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dewe week geldig

10% korting

TL5RSFD?MBB81$

Dell België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:58
10% Money off
VC6X4PMZH0LH9Q
30-1-2008

Werkt iig op de nederlandse site.

Maar wat ik me nu afvraag is: als je heel veel kortingsbonnen opspaart tot mei/augustus, dan kan je toch een laptop bijna voor niets krijgen?
Ik heb nu al drie kortingsbonnen die tot 31/10 gelden namelijk en als je dan ook nog van de normale acties gebruikt maakt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:00
Nee je kunt maar een kortingsbon van een soort gebruiken zover ik weet. Dus een van 10% en een van 5%. En dan kun je nog kortingen krijgen op bepaalde onderdelen, bijvoorbeeld 20% op een tas of printer ofzo. Gratis verzendkosten en zoveel euro korting maar die worden dan al automatisch gegeven. Daar heb je geen kortingsbonnen voor zover ik weet.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

djceebee schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:18:
10% Money off
VC6X4PMZH0LH9Q
30-1-2008

Werkt iig op de nederlandse site.

Maar wat ik me nu afvraag is: als je heel veel kortingsbonnen opspaart tot mei/augustus, dan kan je toch een laptop bijna voor niets krijgen?
Ik heb nu al drie kortingsbonnen die tot 31/10 gelden namelijk en als je dan ook nog van de normale acties gebruikt maakt.. :)
Dit is een kortingscoupon uit de UK.... Daarbij zijn er uiteraard uiterste geldigheidsdata voor de kortingsbonnen en kan je niet alle kortingsbonnen tegelijk inzetten (het is mij bijvoorbeeld nog nooit gelukt om 2 kortingsbonnen van 10% te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:58
Oh dus kortingsbonnen uit de UK kan je niet gebruiken, weet ik dat ook weer. :) Wel raar dat ik hem gewoon kan invoeren.

En je kan dus maar één kortingsbon van dezelfde soort gebruiken, dan wordt het in mei/augustus dus zoeken naar een combinatie van kortingsbonnen en kortingen die al op de site gegeven zijn.

Dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:32
wat ik me afvraag is, soms staat er dat er geen leverings kosten zijn bij een prijs meer dan 999 euro. maar wanneer je een systeem samensteld en de kosten onder die prijs ligt blijft de korting wel staan. of halen ze die later weer weg, dat je het terug moet betalen ofzo.? iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Werken die kortingscodes wel? Ik belde net met Dell en die bevestigde dat bij de bestelling de coupon op postcode gecontroleerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Je kan echt maar enkel kortingscodes gebruiken die 100% in orde zijn.
Dus niet:
* als Belg een NL code gebruiken
* bij consumenten een KMO code gebruiken
* 5% EPP gebruiken als je daar niet voor in aanmerking komt

Etcetera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Laatst online: 09-09 14:32
de meeste kortingscodes zijn algemeen die krijg je via een nieuwsbrief via de mail. kunnen ze onmogelijk controleren. Der zijn dozijnen mensen hier die die kortingsbonnen hebben gebruikt. Dat gaat dus wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
ErikKam schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:18:
de meeste kortingscodes zijn algemeen die krijg je via een nieuwsbrief via de mail. kunnen ze onmogelijk controleren. Der zijn dozijnen mensen hier die die kortingsbonnen hebben gebruikt. Dat gaat dus wel goed
Elke kortingscode is verbonden aan een land, en aan een soort klant (particulier of kmo of...).
Plus vaak zijn er nog andere voorwaarden (zoals bij EPP, of minstens voor X euro bestellen, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:59
Even een resumé van codes voor NL:
Profiteer van 10% korting! TL5RSFD?MBB81$ 29-1-2008
Profiteer van 10% korting! NMG55QHJM1?T1D 29-1-2008
Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! P5L9NZN50SG53W 31-10-2008
EPP discount 1TJ$N20835B2SZ 31-10-2008
10% Money off VC6X4PMZH0LH9Q 30-1-2008

Werken elk maar voor een select aantal modellen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Zouden er binnenkort nog codes komen die gelden op de Vostro laptops (voor KMO dus)?
Werken die bij eender welke prijscategorie? Want de vostro 1500 die ik op het oog hebt kost al maar net 600 € btwi.
Codes voor België trouwens.
Vervelend dat de huidige codes enkel voor consumenten/inspirons/xps zijn, ik wil een vostro dammit :9

[ Voor 24% gewijzigd door phobosdeimos op 25-01-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14
1) Ga naar het overzicht van Vostro 1x00 laptops op de MKB/KMO site
2) Kijk bij de vergelijking tussen de systemconfiguraties welke je exact wilt hebben, scroll naar beneden en bewaar de e-value code
3) Ga naar de consumentensite
4) Klik op e-value (rechtsboven) en vul de bewaarde e-value code in
5) Vul bij de winkelmand de kortingsbon(nen) in

Iets minder algemeen stond het ook al op de vorige pagina.

[ Voor 16% gewijzigd door E-RIC op 26-01-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
E-RIC schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:18:
1) Ga naar het overzicht van Vostro 1x00 laptops op de MKB/KMO site
2) Kijk bij de vergelijking tussen de systemconfiguraties welke je exact wilt hebben, scroll naar beneden en bewaar de e-value code
3) Ga naar de consumentensite
4) Klik op e-value (rechtsboven) en vul de bewaarde e-value code in
5) Vul bij de winkelmand de kortingsbon(nen) in

Iets minder algemeen stond het ook al op de vorige pagina.
Dat is een mooie trick :) Helaas werkt de beschikbare kortingscode voor BE enkel op Inspiron en XPS laptops, en enkel boven de 800 euro. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ErikKam schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:51:
wat ik me afvraag is, soms staat er dat er geen leverings kosten zijn bij een prijs meer dan 999 euro. maar wanneer je een systeem samensteld en de kosten onder die prijs ligt blijft de korting wel staan. of halen ze die later weer weg, dat je het terug moet betalen ofzo.? iemand hier ervaring mee?
De prijs van je systeem/laptop moet zonder korting boven de 999 euro uitkomen. Dan krijg je gratis verzendkosten. Stel dat je iets samengesteld hebt dat op 1099 uitkomt en je krijgt van Dell 100 euro korting, je gebruikt een 10% kortingscoupon en een 5% kortingscoupon, dan kom je dus op 854 euro uit, maar wel gratis verzonden. Dit aangezien de basisprijs 1099 is.

Het is overigens niet zo dat als je een systeem/laptop uitzoekt die 949 is (bijvoorbeeld) en je de verzendkosten erbij rekent (89,95), dat je dan de verzendkosten gratis krijgt omdat je boven de 999 uitkomt. Het gaat om de prijs zonder kortingen en zonder verzendkosten in de prijs berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand me aan een code helpen voor de 5% extra korting voor in België?
De 10% is geen probleem... Als er geen is, komt er soms één? Dan wacht ik wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:30:
Kan er iemand me aan een code helpen voor de 5% extra korting voor in België?
De 10% is geen probleem... Als er geen is, komt er soms één? Dan wacht ik wel even...
België is helaas benadeeld t.o.v. Nederland.
Een 5% kortingscode heb ik voor BE nog niet weten voorbij komen, en ook de 10% codes voor BE zijn veel zeldzamer en kieskeuriger dan in NL.
Ik wacht met spanning op een 10% code die voor Vostro laptops werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij liggen, maar waarom staat Tweakers het toe om onderling via een forum kortingsbonnen uit te wisselen zodat de consument hier alleen maar beter van wordt ?

Strikt genoment is dit niet legaal als het het mij vraagt, hetzelfde als iemand een dowload link geven zodat hij zijn software niet hoeft te betalen ;)

Wordt echt een "consumer forum" hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:14:
Het kan aan mij liggen, maar waarom staat Tweakers het toe om onderling via een forum kortingsbonnen uit te wisselen zodat de consument hier alleen maar beter van wordt ?

Strikt genoment is dit niet legaal als het het mij vraagt, hetzelfde als iemand een dowload link geven zodat hij zijn software niet hoeft te betalen ;)

Dat is hetzelfde als iemand een foldertje mee te geven met kortingsbonnen op hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:14:

Als Dell niet akoord was met die kortingen, denk je dan dat het zo makkelijk zou zijn om er aan te geraken?
De grootste winnaar hierbij is Dell, hun omzet gaat weer sterk omhoog, ten koste van een deel van de winstmarge.
En GoT is idd een consumer forum, bedoelt voor de eindgebruiker, tweaker en hobbyist.
Het top management van Dell zal wel een eigen forum hebben denk ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door phobosdeimos op 26-01-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Dat is hetzelfde als iemand een foldertje mee te geven met kortingsbonnen op hé.
Ik denk dat daar toch redelijk wat verschil in zit of niet ? Dit is gewoon simpel weg zo snel distribueren dat iedereen zo snel kan orderen dat Dell er wel eens een probleem mee zou kunnen krijgen.

Een van de nadelen van internet... snelheid is niet altijd alles.
phobosdeimos schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:10:
[...]

Als Dell niet akoord was met die kortingen, denk je dan dat het zo makkelijk zou zijn om er aan te geraken?
De grootste winnaar hierbij is Dell, hun omzet gaat weer sterk omhoog, ten koste van een deel van de winstmarge.
En GoT is idd een consumer forum, bedoelt voor de eindgebruiker, tweaker en hobbyist.
Het top management van Dell zal wel een eigen forum hebben denk ik ;)
Dat zeg ik niet, echter is distrubutie via een topic niet de bedoeling denk ik.

Tuurlijk zal Dell er aan verdienen, maar toch... als er teveel geleverd moet gaan worden weet jij vast ook dat dat wel eens een keer een probleem op kan gaan leveren en de klant zich dus zelf in de vingers gesneden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Snelle vraag: zijn er eigenlijk ooit 10%-codes geweest die werken op Vostro laptops?
Want ik zit te wachten met bestellen totdat zoiets te voorschijn komt, maar na wat opzoek werk gedaan te hebben blijkt dat geen enkele 10%-code voor Vostro laptops geldig is.
De 5% code zou ook leuk zijn, maar die werkt helaas "by default" niet in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand toevallig nog een kortingscode voor de Vostro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft iemand hier wat aan?

http://www.xpbargains.com/dell_coupons/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 20:37
Ik heb juist wat gevonden voor dell belgie op http://www.nieuwe-aanbied...LOb0cTlmZECFQ6VMAodvjCOHQ 10% korting op inspiron en XPS laptops (Kortingscode: TL5RSFD?MBB81$). Geldig t/m 29-1-2008.

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een bestelling gedaan met 10% korting, maar die vervalt op 29-1-2008.
Als ik besluit om op 30-1-2008 het geld over te maken, verlies ik dan die korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, dat is geen probleem.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestelde zojuist telefonisch en er werd me verteld dat ik de aanbieding met korting moest terugsturen voor extra korting. Heeft iemand zo'n aanbieding met de 10 % korting in mail staan en kan het mij sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
De 10% kortingscode uit dit topic zijn inmiddels verlopen. Heeft iemand al nieuwe?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Is er gene meer voor Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, voorlopig niet.
De laatste nieuwsbrief was er een zonder waardebon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ik heb mezelf enkele weken geleden ingeschreven op de nieuwsbrief, zowel consumer als KMO, maar nog steeds niets ontvangen...
Ook niet in de spam folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog nieuwe coupons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat Dell die couponnen ook gebruikt om de omzet te sturen. Dus als de productie wat vertraagd (geheugen bijvoorbeeld), dan besparen ze zich de ellende door minder coupons uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Heel binnenkort komt er een refresh van de hele lineup met Intel Penryn cpu's.
En de nieuwe Latitude E-reeks zal ook binnen afzienbare tijd zijn introductie vinden.
Dus vandaar dat de kortingen nu even zijn stilgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dan zou je toch juist verwachten dat ze de overgebleven oude CPU's zo snel mogelijk de deur uit willen doen en met kortingen gaan strooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.laptopvideo2go.com heeft een coupon sectie waar je 200 euro van je laptop af kunt halen :)
Ik heb het zelf geprobeerd, de meesten waren geldig tot 29-1-2008, misschien dat er nog wat anders tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
In de nieuwe nieuwsbrief staan ze er ook niet. Hoop dat het niet lang meer duurt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:53:
Met kortingscodes kom ik op EUR 405,85 incl. voor een Vostros 1000 met dualcore AMD, 2 GB RAM, en iets grotere accu..... Dit wordt wel heel goedkoop voor een leuk nieuw laptopje!
Nu nog kijken naar Linux-support voor het ding.
hoe kom jij op 405 euro uit? ik kom op 570 euro uit met 9 cells batterij ( en die kost maar 47 euro meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:04:
[...]

hoe kom jij op 405 euro uit? ik kom op 570 euro uit met 9 cells batterij ( en die kost maar 47 euro meer )
Heb jij heel dit topic wel doorgelezen? Of andere Dell topics? En misschien is zijn Vostro 1000 anders dan jouw Vostro 1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:08:
[...]

Heb jij heel dit topic wel doorgelezen? Of andere Dell topics? En misschien is zijn Vostro 1000 anders dan jouw Vostro 1000?
ja heb heel dit topic doorgelezen.

Heb de code van : http://www1.euro.dell.com...gc=BA&cid=6862&lid=178910

deze website gepakt en dat is dus: NLBSDONL-N0210005

en toen ben ik naar www.dell.nl gegaan en op notebooks gedrukt. rechtsboven e-value code en daar deze code ingevuld : NLBSDONL-N0210005

daarna alles geconfigureerd en toen de 5% kortingsbon gebruikt, kom ik uiteindelijk op 570-29 euro uit. dus 541 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ok, je moet dus de E-Value-link van Consumenten gebruiken (met de E-Value code, NLBSDONL-N0210005, van Kleine Ondernemingen).

Die Vostro van 415 euro is een Vostro met de TK-57 processor. Deze is langzamer dan de TL-60 processor, en daardoor is jouw Vostro dus duurder. Ook moet je rekening houden met het feit dat Dell elke woensdag zijn prijzen omhoog of omlaag gooit, en/of hogere/lagere kortingen toepast. Dus het kan zijn dat de Vostro 1000 laptops vorige week goedkoper waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:41:
Ok, je moet dus de E-Value-link van Consumenten gebruiken (met de E-Value code, NLBSDONL-N0210005, van Kleine Ondernemingen).

Die Vostro van 415 euro is een Vostro met de TK-57 processor. Deze is langzamer dan de TL-60 processor, en daardoor is jouw Vostro dus duurder. Ook moet je rekening houden met het feit dat Dell elke woensdag zijn prijzen omhoog of omlaag gooit, en/of hogere/lagere kortingen toepast. Dus het kan zijn dat de Vostro 1000 laptops vorige week goedkoper waren.
Ja dat had ik ook gedaan, maar het prijsverschil nu tussen de TK57 en de TL60 is minder dan 140 euro, ik denk dat het weer duurder is geworden sindsdien :) ik wacht wel even de woensdag af en dan zie ik wel of ik hem bestel ofniet :) scheelt toch bijna 20% van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik denk dat jullie vergeten de garantie van 3 jaar naar 1 jaar te zetten..dit scheelt namelijk nogal wat..pakweg 100 Euro..en dan heb je ook gewoon je vostro voor laag in de 400..probeert en u zult zien.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:48:
[...]

Ja dat had ik ook gedaan, maar het prijsverschil nu tussen de TK57 en de TL60 is minder dan 140 euro, ik denk dat het weer duurder is geworden sindsdien :) ik wacht wel even de woensdag af en dan zie ik wel of ik hem bestel ofniet :) scheelt toch bijna 20% van de prijs.
Nee, dat hebben we niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 09:30:
Ik denk dat jullie vergeten de garantie van 3 jaar naar 1 jaar te zetten..dit scheelt namelijk nogal wat..pakweg 100 Euro..en dan heb je ook gewoon je vostro voor laag in de 400..probeert en u zult zien.
Zoals hierboven al zegt: de actie is nu gewoon wat minder en ik kom rond de 550 ongeveer uit :) Ik hoop dat het vanaf woensdag weer beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Only op 09-02-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
En dit is inclusief BTW? Dan mag jij wel even een plaatje laten zien met jouw prijs, want volgens mij is jouw 469 euro de prijs zonder BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Argh :D You are absolutly Right.. :D

[ Voor 241% gewijzigd door Only op 09-02-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:31
Zijn ernog bonnen voor de dell xps m1530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:59
NL update:
Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! P5L9NZN50SG53W 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! W8JTBGX$337XWJ 31-10-2008 <= Nieuw
EPP discount 1TJ$N20835B2SZ 31-10-2008

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Ik wil zeer binnenkort een XPS420 gaan kopen maar wacht/hoop eigenlijk op een nieuwe refresh in de CPU's. En misschien ook wel de GPU (nieuwe nvidia's?) Iemand die hier meer vanaf weet?

[ Voor 123% gewijzigd door Pedr0 op 12-02-2008 10:26 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Pedr0 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:49:
Ik wil zeer binnenkort een XPS420 gaan kopen maar wacht/hoop eigenlijk op een nieuwe refresh in de CPU's. En misschien ook wel de GPU (nieuwe nvidia's?) Iemand die hier meer vanaf weet?
Je kan het beste zelf Dell bellen. Laat je even weten wat ze zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ze zeggen dat er nog niets van bekend is.... - standaard antwoord - 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin, ik heb zelf net een xps 420 besteld met een e8400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
Iemand enig idee of er nog 10% kortingsbonnen in de (nabije) toekomst zullen opduiken?

Want ik ben van plan een xps 1530 opniuew te bestellen (na annulering nav de upgrades die goedkoper waren etc.) maar dan moet ik natuurlijk wel ff weten of ze nog komen =D

Vrgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Morgen weet je er meer over. Dell stuurt elke donderdag morgen nieuwsbrieven via mail en meestal krijg je ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie tip, Mudi. Ik stond écht op het punt om een XPS M1530 te bestellen (had hem al compleet in m'n mandje staan op de site van Dell) toen ik je post zag. Ik ga dus nog maar ff één nachtje wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 02:09:
Onzin, ik heb zelf net een xps 420 besteld met een e8400 :)
Ik kan die XPS nergens vinden met een E8400 processor, waar vind je die dan?
Ik zie alleen maar xps met een 6600 Q processor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:10:
[...]

Ik kan die XPS nergens vinden met een E8400 processor, waar vind je die dan?
Ik zie alleen maar xps met een 6600 Q processor.
Gewoon even bellen!

Verwijderd

Ok bedankt , ga ik doen!

Verwijderd

Mudi schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:34:
Morgen weet je er meer over. Dell stuurt elke donderdag morgen nieuwsbrieven via mail en meestal krijg je ze dan.
Het is ondertussen al middag, en heb nog niks gekregen..!!
Iemand wel??

• AaiGht
Indd, waar zijn die waardebonnen =(

• Mudi
Deze week dus ook niet, normaal gezien zou je de nieuwsbrieven altijd donderdag moeten ontvangen, maar deze heb ik niet ontvangen. Alleen woensdag ene, maar daar stond er gene in. Ik wil ook zo snel mogelijk bestellen, alleen niet zonder couponnen.

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:49

Mnstrspeed

Aw, Snap!

't wordt nu toch wel weer tijd voor wat waardebonnen :( De nieuwe kortingen op dell.nl vallen me trouwens ook een beetje tegen...

Ehhh wat?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ach, misschien is de vraag groot genoeg. Dan zijn die kortingen niet zo nodig.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Nou, ik ben te ongeduldig en wil niet langer meer wachten. Heb vandaag besteld. Dan maar alleen de gewone korting op de XPS M1530, geen bezorgkosten en de 5% van hierboven. In totaal toch nog meer dan E 200 korting. En nu hoop ik dus dat niet net morgen die nieuwsbrief met korting komt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajbu
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:32:
Nou, ik ben te ongeduldig en wil niet langer meer wachten. Heb vandaag besteld. Dan maar alleen de gewone korting op de XPS M1530, geen bezorgkosten en de 5% van hierboven. In totaal toch nog meer dan E 200 korting. En nu hoop ik dus dat niet net morgen die nieuwsbrief met korting komt!
Als morgen een nieuwsbrief met korting komt annuleer je je bestelling gewoon en bestel je opnieuw met korting.
Ik las in de voorwaarden van Dell dat bij creditcardbetaling pas afgeschreven wordt als de bestelling gereed voor verzending is. Dat lijkt me handig om je geld niet voortijdig kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurd er nu als je geen bedrijf bent en toch via de bedrijfs knop op de site van dell.nl die vostro besteld en afrekend ? Moet je soms je kvk invullen ofzo ?

Ik las namelijk hier ergens een reactie dat een forummer gewoon betaald heeft "als bedrijf" , maar geen bedrijf was en toch niet die btw heeft betaald. Kan dat ? dat scheelt bijna 20 procent ( en dan wordt die laptop pas interessant )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Volgens mij moet je de BTW wel gewoon betalen, maar kun je die als bedrijf weer terugvorderen van de belasting.
Ik zou het mis kunnen hebben hoor.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Belasting betaal je altijd. Als bedrijf kan je echter de betaalde belasting aan producten aftrekken van je omzetbelasting.

Als je geen omzetbelasting hebt, dan moet je alsnog gewoon de belasting over de producten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, belasting betaal je altijd en kan een bedrijf achteraf bij de Belastingdienst terugvragen. Volgens mij is andersom juist handiger: als bedrijf bestellen als consument. Want... dan is de XPS M 1530 in ieder geval zo'n E 70 goedkoper (in elk geval in de configuratie die ik wilde) én je hebt recht op een afkoelperiode van 7 dagen na aanschaf. Dat geldt voor consumenten, maar ik weet niet zeker of het wel voor bedrijven geldt.
Voor mijn bedrijf maakt het niet uit of ik als bedrijf of privepersoon bestel, omdat ik een eenmanszaak ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

Zillion01

Obey your screen!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:55:
Precies, belasting betaal je altijd en kan een bedrijf achteraf bij de Belastingdienst terugvragen. Volgens mij is andersom juist handiger: als bedrijf bestellen als consument. Want... dan is de XPS M 1530 in ieder geval zo'n E 70 goedkoper (in elk geval in de configuratie die ik wilde) én je hebt recht op een afkoelperiode van 7 dagen na aanschaf. Dat geldt voor consumenten, maar ik weet niet zeker of het wel voor bedrijven geldt.
Voor mijn bedrijf maakt het niet uit of ik als bedrijf of privepersoon bestel, omdat ik een eenmanszaak ben. :)
Zo gauw je een bedrijfsnaam opgeeft bij Dell wordt je een zakelijke klant en val je onder die voorwaarden. Op de prijs na dan, mocht daar echt een verschil in zitten als je alles vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oftewel als bedrijf betaal je uiteindelijk bij de afrekenings "kassa" hetzelfde wat je moet betalen als consument. Alleen kan een bedrijf de btw terug vragen. Heb ik dat goed begrepen ?

Ik heb ergens gelezen dat er hier een dude/ iemand zonder bedrijf was die gewoon de labtop bestelde als bedrijf en niet de btw heeft betaald. Kijk dat zou chil zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:56:
oftewel als bedrijf betaal je uiteindelijk bij de afrekenings "kassa" hetzelfde wat je moet betalen als consument. Alleen kan een bedrijf de btw terug vragen. Heb ik dat goed begrepen ?
Zo heb je het goed begrepen, als bedrijf betaal je wel eerst aan DELL de BTW, bij de BTW afdracht ( eens per maand / 3 maanden of jaar afhankelijk hoe groot je bent ) mag je die BTW van het door jouw verschuldigde BTW bedrag aftrekken. Je zal het wel dus eerst zelf moeten voorschieten. Het is onmogelijk dat DELL iets zou leveren zonder de BTW, dan zijn ze strafbaar. Wel is het zo dat als je bij DELL in een ander land (bijvoorbeeld Belgie) koopt dat je wel zonder BTW kan kopen. Je zal DELL dan wel jouw BTW nummer moeten laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb je bij Dell-Belgie gratis verzending op de dell xps M1530(ea modellen). Geldt deze "korting" ook nog als je een bijkomende waardebon ter je beschikking hebt ? Met de gratis verzending wordt de prijs voor de xps wel interessant...mits deze maar geldt tot 26 februari zal ik stilaan moeten gaan beslissen. Doet dell eigelijk constant standaard kortingen(dus geen waardebonnen meegerekend) ? Of is dit echt een relatief buitenkansje dat dell de verzending gratis doet ?

Heeft er iemand toevallig nog een waardebonnetje voor België ;) dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:24:
Momenteel heb je bij Dell-Belgie gratis verzending op de dell xps M1530(ea modellen). Geldt deze "korting" ook nog als je een bijkomende waardebon ter je beschikking hebt ? Met de gratis verzending wordt de prijs voor de xps wel interessant...mits deze maar geldt tot 26 februari zal ik stilaan moeten gaan beslissen. Doet dell eigelijk constant standaard kortingen(dus geen waardebonnen meegerekend) ? Of is dit echt een relatief buitenkansje dat dell de verzending gratis doet ?

Heeft er iemand toevallig nog een waardebonnetje voor België ;) dan hoor ik het graag!
Ook op de Nederlandse Dell zijn de verzendkosten wederom gratis. Ook zijn er weer wat kortingen op diverse systemen. De upgrades zijn nu wel even wat duurder..
Ik wacht eigenlijk nog wel op de waardebonnen, dan wordt het zeker wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
me too, niemand een idee of die uberhaupt nog komen ... of wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:22:
[...]
Ook op de Nederlandse Dell zijn de verzendkosten wederom gratis. Ook zijn er weer wat kortingen op diverse systemen. De upgrades zijn nu wel even wat duurder..
Ik wacht eigenlijk nog wel op de waardebonnen, dan wordt het zeker wel interessant!
Goed om te weten, ik wil nog steeds een Vostros!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met dode pixels op Dell XPS?

Ik heb de voorwaarden van Dell erop nagelezen en je mag de notebook binnen 8 dagen terugsturen.Echter je moet dan wel 270 euro transport kosten betalen voor het ophalen van de notebook en de administratieve kosten.

Ik ben van plan om een 1730M van rond de 3000 euro te bestellen(wat extra's zoals rugzak en zo) en dan accepteer ik dus niet het kleinste krasje of dode pixeltje.

Iemand ooit een dode pixel gehad op zijn XPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Met één dode pixel (één = 1) dan zal jij voor de kosten moeten opdraaien idd.
Als het gaat om een hele groep van dode pixels ofzo, dat is wat anders, maar 1 of 2 dan draai jij voor de kosten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ypac
het is geen 270 maar 180 dacht ik.
maar als je de jouwe een krasje of pixel heeft dan stuur je deze terug en koop je er weer een terug. wanneer je een andere laptop bij hen besteld betaal je geen 180 euro.
dat doe je dan de hele tijd tot je er 1 naar wens hebt.
maar bij elke laptop heb je wel zo een probleem.
ik heb een xps m1530 en geen dode pixels, maar hier zijn dan wel weer andere problemen mee haha
voor een duur laptop zou ik eigenlijk niet met dell in zee gaan als je kijkt naar het aantal problemen.

de service van dell is wel goed hoor, hoewel elke verkoper iets anders verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:38:
...
ik heb een xps m1530 en geen dode pixels, maar hier zijn dan wel weer andere problemen mee haha
Wat voor problemen doel jij op?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
jelmervos schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:21:
[...]
Wat voor problemen doel jij op?
Vaak voorkomende problemen bij de 1530 zijn onder andere:

* enorm slechte kwaliteit van het scherm
* metalen behuizing die onder stroom staat, geeft tintelingen in de vingers bij aanraken
* lawaaierige hdd, geluid dat nog verstrerkt wordt door de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De slechte kwaliteit van het scherm bij de XPS wisselt. Er is een batch slechte schermen geweest, maar nu is het een stuk beter. Maar je kunt beter naar het topic over ervaringen met XPS 1530 gaan om hierover te praten. Het is hier nogal off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:10:
Ik heb de voorwaarden van Dell erop nagelezen en je mag de notebook binnen 8 dagen terugsturen.Echter je moet dan wel 270 euro transport kosten betalen voor het ophalen van de notebook en de administratieve kosten.
1 woord: WetConsumentenkoop (snel uitspreken) (als je de laptop als consument hebt gekocht natuurlijk, voor bedrijven geldt dit niet)! Binnen 7 dagen mag je het product gewoon retour zenden, en betaal je alleen de transportkosten terug. Omdat Dell ik meen uit Ierland verzendt, zal dat wat duurder zijn, maar vast niet meer dan 25 euro (want uiteraard verstuur je hem niet met Dell's eigen superdure (lees: winstgevende) transportsysteem)! En Dell heeft daarna 30 dagen de tijd om je volledige aankoopbedrag terug te storten.

Hmmm toevoeging van Dell's Voorwaarden :
"Retour in het geval van gebruik van de bedenktijd voor consumenten binnen 7 werkdagen na aflevering van het product." ==> Prijs product wordt terugbetaald, echter de transportkosten niet. Hoe kan het dat een groot bedrijf als Dell er mee wegkomt de Wet Consumentenkoop te negeren?

[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 18-02-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
RemcoDelft schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:27:
[...]

1 woord: Wet Consumentenkoop ....
Dat zijn 2 woorden.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook erg te wachten op de waardebonnen. Hoop dat er wat moois komt! Heb een configuratie van de Vostro 1500 in elkaar gezet, waarbij ik uitkwam op € 1.300 incl. btw, en een Inspiron 1525 waarbij ik uitkwam op een bedrag van € 900 incl. btw. Ik hoop de Vostro nog mooi wat omlaag te versieren tot maximaal € 1000. Ik denk niet dat de kans groot is, maar met bonnen weet je maar nooit. En ook valt er aan de telefoon bij Dell nogal eens een korting te versieren. Indien dit niet lukt zal ik voor de Inspiron 1525 gaan. Wel jammer dat ik bij € 900 geen mogelijke upgrades meer had, ik had hem al optimaal geupgrade. Ik had wel een mooi kleurtje op het oog voor de Inspiron 1525, alleen weet niet hoe hij heet. Iemand die me kan helpen?

http://www.laptoplogic.co...109/inspiron_1525_imr.jpg

Als je naar die link gaat is het de linkse laptop op het plaatje.

Verder wordt het hopen dat het wat wordt. Kortingsbonnen zijn voor mij in ieder geval welkom! Gelukkig heb ik nog 3 maanden de tijd om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Tot medio Mei idd........als het vakantiegeld er is! :9

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, dit is géén 'wat een lange levertijden!!!'-topic maar een topic over waardebonnen van Dell. Ga hier dus niet loos lopen blaten over de levertijden. Wacht gewoon af, een reactie plaatsen zal de levertijd echt niet doen verkorten :o.