Toon posts:

Adsense, ... werkt het echt? Graag jullie ervaringen.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 56.466 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke instellingen moet je gebruiken om CPM banners te krijgen? 468x60 banner met alleen beeldadvertenties? Of zijn er ook text-based CPM ads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 11:53
Er zijn ook site based CPM ads. Je kan vrij eenvoudig zien of deze ads weergegeven worden op je site. Ga naar Adsense, open advanced reports, selecteer 'Show data by: Individual ad' en selecteer "Show data by targeting type - contextual or site".

Site targeted ads staan standaard aan, volgensmij moet je Google expliciet vragen (via de mail) of ze dat uit willen zetten voor je site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

co0lman schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:01:
Er is weer een handigheidje bij in je account. Voortaan kun je in de historiek van je betalingen ook zien hoeveel geld er nog op je account staat. Of beter al op je account staat. Dat wordt elke maand bijgewerkt. Dus gewoon dat bedrag + het bedrag van deze maand optellen en je weet meteen hoeveel schulden Google nog aan jouw heeft.

Vindt dit een stuk eenvoudiger dan gewoon je statistieken op te vragen sinds de laatste betaling.
mwoah. Ik weet niet wat daar handig aan is. Ze betalen toch maar per maand... dus je kan het net zo goed gescheiden houden. Het geld wat ze je vorige maand nog schuldig zijn en deze maand nog aan je moeten betalen, en wat je deze maand had verdiend en volgende maand kan verwachten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

Ik heb sinds vandaag ook google adsense op mijn site neer gezet. Het gaat hier om een World of Warcraft guild site en ik wil af van die gold selling advertenties. Nu heb ik al die sites al geblocked onder "Filter voor concurrerende advertenties". Echter ze staan er nu nog steeds. Ik heb dit reeds vanochtend gedaan, volgens Google gebeurd het blokkeren hiervan binnen enkele uren.

Heeft een van jullie ervaring met het blokkeren van advertenties en hoe snel dit gebeurd?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30

TommyGun

Stik er maar in!

Volgens mij duurt dat wel tegen de 24 of zelfs 48 uur. Ik kreeg ook nog veel ads te zien van url's die ik allang geblocked had.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Zijn er nog meer mensen hier die het Google kerstpakket (een lcd-fotolijst) hebben ontvangen?

Ik kreeg'm vandaag binnen, ziet er mooi uit!

Voor de geïnteresseerden: Heb er een aantal foto's (met telefoon, dus ziet er niet uit :+ ) van gemaakt, hier te bezichtigen: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 21:03

TDB

wdekreij schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:04:
Zijn er nog meer mensen hier die het Google kerstpakket (een lcd-fotolijst) hebben ontvangen?

Ik kreeg'm vandaag binnen, ziet er mooi uit!

Voor de geïnteresseerden: Heb er een aantal foto's (met telefoon, dus ziet er niet uit :+ ) van gemaakt, hier te bezichtigen: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
potverdikkie, dat ziet er leuk uit zeg !! Ben benieuwd of iedereen er één krijgt, kan mij bijna niet voortstellen dat dat gaat gebeuren,,,,,

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

TDB schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:06:
[...]

potverdikkie, dat ziet er leuk uit zeg !! Ben benieuwd of iedereen er één krijgt, kan mij bijna niet voortstellen dat dat gaat gebeuren,,,,,
Ik gok dat de minimum grens ergens tussen de 10 en 25k (op jaarbasis) ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

..

[ Voor 99% gewijzigd door TDB op 18-12-2006 15:29 . Reden: verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
wdekreij schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:16:
[...]

Ai, daar kom ik nét niet aan :+ (ik zal rond de 3k uitkomen voor dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

wdekreij schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:16:
[...]

Helaas, niets ontvangen..... :'(

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

Elvhenk

/me hartje GO

Damn, daar zit ik nog niet echt aan. :P Hartstikke leuke attentie zeg.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Nou adsense werkt ook amper, je krijgt er amper geld voor, en meestal maken die google adsense dingen je pagina gelijk 'spyware-site -achtig' naar mijn mening.

Ik ben overigens pas geleden gebbaned omdat er mensen veel hebben zitten klikken ofzo... :S whatever.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:05
Werkt amper? 'k krijg maandelijks toch echt een vette cheque hoor...en dat zonder m'n website te verknoeien met flashy-iritante ads :)

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Xandrios schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:32:
Werkt amper? 'k krijg maandelijks toch echt een vette cheque hoor...en dat zonder m'n website te verknoeien met flashy-iritante ads :)
Das ook niet slim :) cheque's cashen kost tegenwoordig toch geld? Gewoon over laten maken naar je bankrek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrush
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2022
Xandrios schreef op donderdag 21 december 2006 @ 19:32:
en dat zonder m'n website te verknoeien met flashy-iritante ads :)
Ik hoop niet dat je doelt op die site in je profiel. Want dat is pure oplichterij, daar kan niets meer aan verknoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat adsense 2 maal zoveel paginaweergaves aangeeft dan google analytics? Bij adsense lees ik 114 paginaweergaves en in analytics 55 paginaweergaves ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
wdekreij schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:56:
Das ook niet slim :) cheque's cashen kost tegenwoordig toch geld? Gewoon over laten maken naar je bankrek :)
Gaat via een persoon in de US, dus is gratis :)
Perrush schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:13:
Ik hoop niet dat je doelt op die site in je profiel. Want dat is pure oplichterij, daar kan niets meer aan verknoeien.
Ah lol. Dat is een verlopen domein, sorry. Dat is inderdaad niet de bewuste site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrush
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:54:
Is het normaal dat adsense 2 maal zoveel paginaweergaves aangeeft dan google analytics? Bij adsense lees ik 114 paginaweergaves en in analytics 55 paginaweergaves ?
2 blokken op 1 pagina ??

---

Dat er nu geen plaatjes meer naast die ads mogen is echt pokke (mijn CTR is nu ongeveer nog 1/4 van vroeger), maar ik kan het wel verstaan, het is natuurlijk misleiding (is reklame niet per definitie misleiding ?)

Ik vraag me wel af inhoeverre ze dit gaan hard maken. Want het is natuurlijk niet aangenaam als je grote sites als worth1000.com die praktijken wel ziet toepassen.

en wat dan te denken van kleurplaten.nl die ads vertonen in een popup verster zonder inhoud ....

Och, het nodigt weer uit om creatiefte zijn :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen 1 blok per pagina. Maar het lijkt erop dat analytics enkele uren achterloopt. Nu krijg ik de resultaten van enkele uren terug te zien. Die komen ongveer overeen.
Ik zal gewoon wat geduldiger moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:11

P!m

Ik ben op internet al een tijdje opzoek naar ervaringen over google adsense, en zo kwam ik hier uit.

Ik heb een website met ongeveer 150 bezoekers per dag volgens m'n teller en zag net dat ik vanaf februari 2006 meer dan 70.000 (50.000 unieke) bezoekers heb gehad . Ik denk dat hier wel een klein bedrag uit te halen moet zijn door middel van Google Adsense maar..... ik ben nog geen 18. Doet google hier moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

P!m schreef op maandag 01 januari 2007 @ 12:47:
Ik ben op internet al een tijdje opzoek naar ervaringen over google adsense, en zo kwam ik hier uit.

Ik heb een website met ongeveer 150 bezoekers per dag volgens m'n teller en zag net dat ik vanaf februari 2006 meer dan 70.000 (50.000 unieke) bezoekers heb gehad . Ik denk dat hier wel een klein bedrag uit te halen moet zijn door middel van Google Adsense maar..... ik ben nog geen 18. Doet google hier moeilijk over?
Met 150 bezoekers per dag weet ik niet of het loont. Houdt rekening ermee dat Google niet betaalt per bezoeker, maar per daadwerkelijke klik. Je kan natuurlijk wel meer advertenties plaatsen om dit te compenseren, maar uiteindelijk jaag je hier alleen maar bezoekers mee weg. Het beste wat je kan doen is zorgen dat je site beter wordt en uniek in zijn soort. Vervolgens kan je proberen met andere sites links uit te wisselen. Je plaatst een link naar een andere site, en de site plaatst een link naar jouw site. Je site wordt dan bekender, komt hoger in de zoekmachines en met 10x zoveel unieke bezoekers wordt het immers pas echt interessant :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 15:53
Ik ben zojuist dit topic aan het doorbladeren. En kreeg opeens een ad voorgeschoteld met dit erin:
geldmetjewebsite.nl/

Dit is toch gigantische fraude?

Hier de ad:
Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/8563/badschitwn6.th.jpg

Het betreft de meest rechtse ad.

[ Voor 76% gewijzigd door Depress op 01-01-2007 13:20 . Reden: Plaatje added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klopt, zodra je een script aan je pagina toevoegt dat automatisch op een Adsense banner laat klikken overtreed je het Adsense programmabeleid:
Verboden klikken en paginaweergaves
Iedere methode die kunstmatige klikken en paginaweergaves genereert is nadrukkelijk verboden. Deze verboden methoden zijn onder andere, maar niet beperkt tot: ... automatische klik programma's ...
Zodra Google merkt dat jouw bezoekers opeens masaal op de Adsense links klikken nemen ze de code van je pagina onder de loep en dan vinden ze die auto-klik code direct. Vervolgens wordt je account opgeheven en ben je je opgebouwde tegoed kwijt.

De verkoper van dit 'product' zal wel in hele kleine lettertjes in de uitleg hebben staan dat je het alleen op eigen risico moet gebruiken en dat hij niet verantwoordelijk is voor eventuele gevolgen.
Die screenshots die hij heeft geplaatst kan iedereen met photoshop zo in elkaar plakken en zijn dus geen enkel bewijs dat zijn systeem werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Arjen Tempel op 01-01-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik zie deze advertentie nu ook aan de linkerzijde. Staat ook een banner google installeren. Alleen zit ik met een maandelijks limiet van 10 GB en dit zal dus niet goed gaan. Na controle gaat het trouwens gewoon over de Toolbar. Maar als je zo'n script opmerkt kan je het denk ik beter even melden zodoende dat ze dit kunnen bestraffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Arjen Tempel schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:19:
[...]
Die screenshots die hij heeft geplaatst kan iedereen met photoshop zo in elkaar plakken en zijn dus geen enkel bewijs dat zijn systeem werkt.
Idd, op de 3e afrekening staat ook 1337 dus zal wel dikke hoax zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Ik heb ook niet zoveel bezoekers per dag (www.armande.net), rond de 250 maar het is toch de moeite voor wat betreft adsense. Ik voeg geregeld wat nieuws toe aan de site, en zo bouwt het langzaam maar zeker uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Elvhenk op 01-01-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 15:53
Zodra je relevante ads krijgt is de kans ook groter dat er meer mensen op klikken.
Hoe meer content hoe makkelijker er relevante ads gevonden kunnen worden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Het is alleen zo jammer dat sommige ads echt bijna niks opleveren. 4 cent schiet niet zo op.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:25
Elvhenk schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:42:
Ik heb ook niet zoveel bezoekers per dag (www.armande.net), rond de 250 maar het is toch de moeite voor wat betreft adsense. Ik voeg geregeld wat nieuws toe aan de site, en zo bouwt het langzaam maar zeker uit.
Wat zijn je globale inkomsten dan?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik zie op de (voor mij) vorige pagina een paar posts over de Belasting. Nou heb ik inmiddels twee keer een Adsense betaling gekregen, volgens mij beide in 2006.
Moet ik dit nou opgeven bij mijn belastingaangifte? En hoe dan?

Verder valt mij op dat bij mij langzaam de inkomsten oplopen. Ik heb op een aantal sites een klein Adsense bannertje staan en bijvoorbeeld vorige maand staat het eCPM op $0.94. Ik vind het wel netjes, gaat over 10k views.
Ik wil me binnenkort weer eens wat meer gaan verdiepen in Adsense, heb wel een leuke site in ontwikkeling waar misschien nog wel het e.e.a. op geplaatst kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooncat
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik ben door google eruitgekickt uit hun programma, heb nog eens de kans om me site te verbeteren gehad. Krijg steeds een geautomatiseerde email van google als ik commentaar wil geven op hun actie. Lekker dan... nou ja, ik zoek wel een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

S2801 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:47:
[...]

Wat zijn je globale inkomsten dan?
Tussen de 400 en 500 dollar per maand. Al moet ik zeggen dat ik schijnbaar sinds begin dit jaar weer in de beruchte "google sandbox" zit want het aantal hits is gehalveerd. Geen idee waarom. Dat had ik een half jaar geleden ook en dat herstelde zichzelf na een maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Als het aantal hits minder wordt, heb je gewoon minder bezoekers. Dat heeft niets met google te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Eg wel. Het is een bekend fenomeen, bij mij halveerde het aantal bezoekers van de ene op de andere dag, letterlijk, dus geen overgangsfase. En ineens bijna geen google-hits meer. Dan hebben ze iets veranderd aan de algoritmes blijkbaar. Bij webmasterworld hebben ze het er regelmatig over:
http://www.webmasterworld.com/google/3208849.htm
Er zullen ook sites zijn die er een positief effect van hebben ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, deze topic is goud waard. : )

Ik gebruik adsense sinds een jaartje ofzo, en tot tot als ik de tips in deze topic toepaste duurde het ongeveer 6 maand voor de minimumgrens van 100 dollar bij elkaar te krijgen.

Na het toepassen van de "google_hints" truuk en betere positionering (zonder dat het storend wordt), is de wekelijkse omzet van +- 3.50$ naar +- 25$ gegaan. Fijntjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:14:
Man, deze topic is goud waard. : )

Ik gebruik adsense sinds een jaartje ofzo, en tot tot als ik de tips in deze topic toepaste duurde het ongeveer 6 maand voor de minimumgrens van 100 dollar bij elkaar te krijgen.

Na het toepassen van de "google_hints" truuk en betere positionering (zonder dat het storend wordt), is de wekelijkse omzet van +- 3.50$ naar +- 25$ gegaan. Fijntjes. :)
hmmm..... moet ik toch eens de gehele post weer eens doornemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het gebruik van "google_hints" niet tegen de regels? Het kan je een ban opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:59:
Is het gebruik van "google_hints" niet tegen de regels? Het kan je een ban opleveren.
Waarom zou dat tegen de regels zijn? Het is toch win-win, mijn advertenties zijn nu mooi gericht op de doelgroep, en google heeft meer tevreden klanten.

Ik heb even gegoogled op dit probleem, en toch niet direct iemand gevonden die erdoor gebanned werd. Sommigen beweren wel dat het niet voor iedereen beschikbaar zijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Het gebruik van google_hints is zeker tegen de regels, en is genoeg om je account (+openstaande credit) te cancelen ;)
Elvhenk schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:26:
Eg wel. Het is een bekend fenomeen, bij mij halveerde het aantal bezoekers van de ene op de andere dag, letterlijk, dus geen overgangsfase. En ineens bijna geen google-hits meer. Dan hebben ze iets veranderd aan de algoritmes blijkbaar. Bij webmasterworld hebben ze het er regelmatig over:
http://www.webmasterworld.com/google/3208849.htm
Er zullen ook sites zijn die er een positief effect van hebben ondervonden.
Google heeft geen invloed op het aantal hits dat je pagina heeft. Heeft namelijk niets met google te maken ;)
Het zou wel kunnen dat adsense een aantal hits mist, die er wel zijn geweest. Dat zou je moeten controleren met een andere bezoekers-aantallen-teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:11:
Het gebruik van google_hints is zeker tegen de regels, en is genoeg om je account (+openstaande credit) te cancelen ;)
Erg spijtig, ik zal het risico dan maar niet nemen. :( Ik snap nu wel waarom, blijkbaar zijn er mensen die als keyword "asbestos, mesothelioma, cancer, lawyer, compensation" of dergelijke kiezen. Het heeft geen ruk met hun site te maken maar als er toch iemand (perongeluk?) op klikt dan kan je tot 40$ krijgen.

Dan maar met de "<!-- google_ad_section_start --><!-- google_ad_section_end -->" wat spelen en hopen op gelijkaardig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

[...]
Kun je dit bevestigen cq onderbouwen? Als ik er alleen keywords in zet die ook echt overeenkomen met de inhoud van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Waarom zou het gebruiken van hints verboden zijn en tegen de regels? Het staat namelijk gewoon in de help vermeld.

Heb dit reeds enige tijd geleden op mijn website ingebakken maar kan je niet echt zeggen of het ook helpt daar deze website niet echt veel bezoekers heeft.

https://www.google.com/ad...in/answer.py?answer=23168

Wat ik wel merk is dat mijn Engelstalige website 1 van de weinigen is waar advertenties ook wat opleveren. Ligt er waarschijnlijk ook aan omwille van het feit dat deze site ook een pak meer bezoekers heeft en er in de toekomst nog een pak meer gaat krijgen eens ze volledig vernieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Dat artikel gaat alleen om "<!-- google_ad_section_start --><!-- google_ad_section_end -->" en niet om 'google_hints' waarmee je (schijnbaar) expliciet bepaalde keywords door kan geven. Met die ad sections geef je alleen aan dat je bepaalde delen (zoals b.v. het menu) niet mee wilt nemen voor de keywords. Die ad sections zijn idd helemaal legitiem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Ik had een klein vraagje, Google vond het erg nodig om ineens mjn account te disablen aangezien er illegale activiteiten waren, aldus Google. Hoewel ik nagenoeg weet dat het geen zin heeft om bezwaar te maken tegen deze actie van Google, hoe kan ik dat het beste aanpakken, als ik het mij goed herinner was er in dit topique in ieder geval de suggestie om juist met de Amerikaanse tak van google te communiceren en niet met de Nederlandse. Kortom wie heeft er een aantal tips?

Don't mind Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
TommyGun schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:05:
[...]

Kun je dit bevestigen cq onderbouwen? Als ik er alleen keywords in zet die ook echt overeenkomen met de inhoud van de website.
Ik heb het ze gevraagd :) Antwoord was een duidelijk nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Het is jullie dan toch eindelijk gelukt, jullie hebben me ook zo ver gekregen om adsense te gaan gebruiken. Het gaat natuurlijk niet om veel geld maar om met het bedrag een gedeelte van de hosting te kunnen financieren. De site is nog redelijk nieuw en heeft tot nu toe nog zeer weinig bezoekers :'( ( max per dag is ongeveer 5.
Tot nu toe heb ik adsense alleen op t forum staan maar dat gaat misschien veranderen. Maar wat ik wilde vragen hebben jullie misschien nog wat tips ?
dit is de link naar het forum, ik heb geprobeert de kleuren in forum stijl te houden. Ook krijg ik de heletijd ads van bush and clinton katrina foundation, is er een manier om die uit te filteren of moet k die er gewoon tussen laten staan ?

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Je moet gewoon even afwachten, op den duur passen de ads beter bij je site. In het begin kreeg ik ook rare autoverzekeringsreclames (op een kunstgerichte site). Een forum is alleen niet zo'n geschikte site om google ads op te hebben, meestal heb je dezelfde bezoekers die op gegeven moment gewoon de ads niet meer zien. Een site met content is geschikter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Google heeft geen invloed op het aantal hits dat je pagina heeft. Heeft namelijk niets met google te maken ;)
Natuurlijk wel. Veranderingen bij google = verandering aan je ranking = verandering in het aantal hits omdat bepaalde pagina's niet meer zo goed scoren. Helaas zit ik nog steeds in de zandbak. Dan maar een zandtaartje bakken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

mooncat schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 01:09:
Ik ben door google eruitgekickt uit hun programma, heb nog eens de kans om me site te verbeteren gehad. Krijg steeds een geautomatiseerde email van google als ik commentaar wil geven op hun actie. Lekker dan... nou ja, ik zoek wel een andere.
Hoezo ben je volgens hun er dan uit gekicked?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Iemand hier die al video ads gebruikt heeft? Kreeg een email dat ik mag deelnemen aan het betaprogramma...best leuk, maar ik vraag me af hoe die video reclames precies in z'n werk gaat. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanabo
  • Laatst online: 26-02-2014
Kan er mijn hosting- en domeinkosten van betalen.

http:/xxxx

Modbreak:Heel fijn, maar dit noemen we spam.

[ Voor 38% gewijzigd door Xandrios op 24-01-2007 19:23 ]

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Zelf geen ervaring mee maar schijnbaar is het een kwestie van wat vierkante ad formats opnemen (die ik niet heb/wil). Op het moment zijn er volgensmij vooral video ads van de grote media bedrijven. Benieuwd wat die opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 00:09
Elvhenk schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:42:
Mag ik vragen hoeveel gb dataverkeer je gemiddeld per maand hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Maar 154 MB en dat is dan nog voor mijn hele account, daar vallen andere sites ook onder, zoals www.inspiredjewelry.net en die krijgt meer hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 11:59
Vraagje - ik heb een postbank rekeningnummer (in de vorm van 8888888). Mijn Iban nummer bestaat uit een aantal cijfers en letters. Ik heb bij google adsense nu het volgende ingevuldl bij rekeningnummer: P8888888
Is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Sourcey schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:56:
Vraagje - ik heb een postbank rekeningnummer (in de vorm van 8888888). Mijn Iban nummer bestaat uit een aantal cijfers en letters. Ik heb bij google adsense nu het volgende ingevuldl bij rekeningnummer: P8888888
Is dat goed?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanabo
  • Laatst online: 26-02-2014
bartvb schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:45:
Zelf geen ervaring mee maar schijnbaar is het een kwestie van wat vierkante ad formats opnemen (die ik niet heb/wil). Op het moment zijn er volgensmij vooral video ads van de grote media bedrijven. Benieuwd wat die opleveren :)
Klopt en kies dan voor tekst en beeld advertenties. Ikzelf krijg geen video advertenties omdat, en dat is gokken, er geen op mijn site gerichte video advertenties bestaan. Of de bezoekers aantallen zijn te laag. Krijg wel in dat vak normale tekstadvertenties. De link zal ik maar niet noemen anders heet het spam.

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Je krijgt vooral geen video ads omdat die nog niet beschikbaar zijn voor alle publishers. Zoals Xandrios al zei; die video ads zitten nog in een beta programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ik heb een vraag omtrent de mogelijkheid van relatief weinig bezoekers en een hoge click-through rate. Zou google dat opvatten als illegaal of iets in die richting? En dit bedoel ik serieus, geen sneaky gedachtes of constructies.

Overigens wat ik me eigenlijk al tijden afvraag, ik zie hier mensen met websites die een behoorlijk hoog bezoekersaantal hebben per maand en dan googleads gebruiken. Is webads dan niet interessant? Of maak ik me nu zelf belachelijk met die vraag?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

siggy schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:05:
Ik heb een vraag omtrent de mogelijkheid van relatief weinig bezoekers en een hoge click-through rate. Zou google dat opvatten als illegaal of iets in die richting? En dit bedoel ik serieus, geen sneaky gedachtes of constructies.
[...]
als jij kwalitatief goede bezoekers weet aan te trekken is dat geen probleem. maar voorkom dat mensen uit je eigen kenniskring gaan lopen klikken, google houdt namelijk wel weer bij of er op lange termijn niet bovengemiddeld veel kliks uit je eigen regio komen. ik heb vrienden/familie gewoon uitgelegd dat het voor hun verboden is te klikken op die advertenties bij me, simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:23:
Het is alleen zo jammer dat sommige ads echt bijna niks opleveren. 4 cent schiet niet zo op.
Probeer anders bidvertiser

daar hang ik zelf ook bij, en die hebben een wat hogere pay-per-click rate dan google adsense zelf. Het nadeel is dat je categorie wel heel gespecificeerd moet zijn, en je moet er denk ik ontzettend veel banners uitfilteren (pokeren, online gokken en andere meuk), maar ik ben er zelf tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb op een van mijn sites voor de gein wat nerdhumor gezet. Uitspraken van mezelf, anderen, wat het grote boze internet bied, wat ik hier tegenkom in sigs enz. Netjes erbij gezet dat ik ook van Gathering en Thinkgeek dingen gehaald heb.

Nu heb ik daar mn Google ads maar weggehaald omdat ik niet weet of Google dit wel goed vind qua content. Ik wil niet uit Google adsense gegooid worden. Dat hoor je hier nog wel eens. Of waarschuwen ze eerst netjes vooraf als ze iets niet goed vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat met google ads zonder pardon je account de vuilnisbak in getikt wordt. Ik heb zelf met Bidvertiser, een mail gehad om een bepaald IP adress te blocken van m'n site, omdat het idioot veel clicks genereerde :? Scheen dus een grappenmaker te zijn die na refresh maar bleef klikken.

Maar hopelijk sturen ze je wel eerst een vriendlijke mail niet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 19:53
Heb vroeger eens adsense gehad, in een lang verleden, en toen klikte ik soms op mijn eigen banner (wat niet mag, maar ik dacht dat ze op die paar keer wel niet lastig zouden doen). Op het moment dat ze zouden uitbetalen (het minimumbedrag waarna ze uitbetalen na x aantal maanden, weet niet meer precies) kreeg ik doodleuk een mail dat ze mijn account hadden gestopt. Pas dus op met wat je doet. Ook krijg ik nu geen adsense account meer voor een andere site... Ben dus blijkbaar op een of andere zwarte lijst beland denk ik...

Vind het wel jammer, maar ja... is natuurlijk ook mijn eigen schuld een beetje. Klik dus NOOOOOOIT (ik heb het mss op 1 jaar tijd 10x gedaan) op je eigen ads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

zomertje schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:39:
Ik heb op een van mijn sites voor de gein wat nerdhumor gezet. Uitspraken van mezelf, anderen, wat het grote boze internet bied, wat ik hier tegenkom in sigs enz. Netjes erbij gezet dat ik ook van Gathering en Thinkgeek dingen gehaald heb.

Nu heb ik daar mn Google ads maar weggehaald omdat ik niet weet of Google dit wel goed vind qua content. Ik wil niet uit Google adsense gegooid worden. Dat hoor je hier nog wel eens. Of waarschuwen ze eerst netjes vooraf als ze iets niet goed vinden?
Google waarschuwt niet, maar stuurt een vage mail met daarin een melding dat je site gedisabled is vanwege een aantal mogelijke redenen. Je mag naar ze terugmailen, maar ze geven direct al in de mail aan dat je niet moet verwachten dat ze je mail beantwoorden. Imho een erg onvriendelijke manier van handelen, met name omdat je er preventief niets aan kan doen en achteraf kan je ook niets doen omdat Google niet meewerkt.

Don't mind Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Ik heb betere ervaringen. Heb in het verleden semi-onbewust een policy geschonden (mbt het promoten van bezoekers om op verwijzingen te klikken) en kreeg toen netjes een mail met het feit dat Google deze overtreding had geconstateerd. Nadat ik de fout had rechtgezet en terug heb gemaild, kreeg ik nog netjes antwoord met bevestiging dat de site nu in orde was.

Kan nu mooi m'n eerste betaling tegemoet zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 12:55

NightBird

DPC-Crew Coding
Sequence schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:43:
Ik heb betere ervaringen. Heb in het verleden semi-onbewust een policy geschonden (mbt het promoten van bezoekers om op verwijzingen te klikken) en kreeg toen netjes een mail met het feit dat Google deze overtreding had geconstateerd. Nadat ik de fout had rechtgezet en terug heb gemaild, kreeg ik nog netjes antwoord met bevestiging dat de site nu in orde was.

Kan nu mooi m'n eerste betaling tegemoet zien :)
Ik heb zo'n zelfde mail gehad omdat ik een "zoek bij google" box had geplaatst met een tekst al ingevuld. Dat mag niet, want dan pas je de code aan die ze gegeven hebben. Heb daarop de box aangepast, en teruggemaild, maar niets meer gehoord en de URL blijft geblokkeerd... erg arrogant deze houding van google.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

NightBird schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:16:
[...]

Ik heb zo'n zelfde mail gehad omdat ik een "zoek bij google" box had geplaatst met een tekst al ingevuld. Dat mag niet, want dan pas je de code aan die ze gegeven hebben. Heb daarop de box aangepast, en teruggemaild, maar niets meer gehoord en de URL blijft geblokkeerd... erg arrogant deze houding van google.
Jij houd je in de eerste plaats niet aan de voorwaarden van de adverteerder. Door willens en wetens in de code te rommelen ben je gewoon fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft klikfraude zijn ze heel streng. Voor kleinere 'overtredingen' zijn ze wat coulanter, zeker als je een kwalitatief goede site hebt met veel bezoekers. Je krijgt dan een waarschuwing en een aantal dagen de kans om de site aan te passen. Als je vlak na het aanmelden al begint met de boel te flessen (bewust of onbewust) dan zal je inderdaad meteen gebanned worden. Ik geef ze daarin groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:01:
Wat betreft klikfraude zijn ze heel streng. Voor kleinere 'overtredingen' zijn ze wat coulanter, zeker als je een kwalitatief goede site hebt met veel bezoekers. Je krijgt dan een waarschuwing en een aantal dagen de kans om de site aan te passen. Als je vlak na het aanmelden al begint met de boel te flessen (bewust of onbewust) dan zal je inderdaad meteen gebanned worden. Ik geef ze daarin groot gelijk.
als je de boel flest dien je gebanned te worden, maar als je de boel niet flest en Google beschuldigt je ergens van en sluit vervolgens direct je account af met vage redenen dan moet je op zijn minst nog de kans op weerwoord hebben (of laat Google op zijn minst concreet worden wat er aan de hand is volgens hen), dat biedt Google dus absoluut niet. Dat is helaas niet alleen mijn eigen ervaring, maar ook die van een rits anderen, tenminste daar kwam ik achter door een zoekopdracht in (hoe ironisch ;)) Google.

Don't mind Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Als er sprake zou zijn van klikfraude is het natuurlijk terecht, maar in dit geval kreeg ik enkel een waarschuwing zoals sequence. Alleen reageerden ze bij mij niet op mijn antwoorden, wat ik tamelijk ongepast vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb wel eens geklikt, maar dat was per ongeluk. 1 keer ofzo geloof ik. Nooit bewust in ieder geval. Wel heb ik eens bezoekers gehad die 10x klikten snel achter elkaar. Waarom ze dat doen, geen idee. Hier kun je weinig aan doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik wordt in Maart aanstaande alweer uitbetaald. Ik haal toch mooi elke 2 maanden de 100Dollar tot nu toe en ik hoef er niks voor te doen.
Dus de vraag of het echt werkt kan ik bevestigend beantwoorden. Ben nu bezig mijn website te promoten op diverse startpagina's, ook het promoten in diverse nieuwsgroepen die met het onderwerp van je site te maken hebben wil wel helpen denk ik. In mijn geval dus fotografie. Maar echt rijk wordt je er dus nooit van, tenzij je een website hebt die dagelijks vele duizenden bezoekers trekt. Ik zit op gemiddeld 100 bezoekers per dag en als er daar 25 van op de banners klikken vindt ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:18:
Mooi, ik wordt in Maart aanstaande alweer uitbetaald. Ik haal toch mooi elke 2 maanden de 100Dollar tot nu toe en ik hoef er niks voor te doen.
Dus de vraag of het echt werkt kan ik bevestigend beantwoorden. Ben nu bezig mijn website te promoten op diverse startpagina's, ook het promoten in diverse nieuwsgroepen die met het onderwerp van je site te maken hebben wil wel helpen denk ik. In mijn geval dus fotografie. Maar echt rijk wordt je er dus nooit van, tenzij je een website hebt die dagelijks vele duizenden bezoekers trekt. Ik zit op gemiddeld 100 bezoekers per dag en als er daar 25 van op de banners klikken vindt ik het best.
Ik denk dat je niet mag klagen met een CTR van 25% :)
Of je moet een "slechte" website hebben, dat mensen weinig anders kunnen dan op de banners klikken. Ik ben al blij als ik de 3% CTR haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:08
Na één jaar adsensen staat m'n account op iets van een 58$. Schiet niet echt op dus.
Ik heb ook de indruk dat niet al m'n advertenties getoond worden; ik heb net een ad-block toegevoegd onder de titel van m'n posts op m'n blogs, en ik heb ook een ad-block op het eind van m'n artikels.
Sinds ik het ad-block dat onder de titels komt toon, wordt het ad-block dat op het eind van m'n artikels staat, niet meer weergegeven.

[ Voor 66% gewijzigd door whoami op 11-02-2007 12:25 ]

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk verder dat het aan te raden is om meteen bij een saldo van 100dollar te laten uitbetalen. Stel dat er iemand een geintje met je uithaald door vele malen per dag met hetzelfde ip op je banners te klikken en dat Google dit voor fraude aanziet, dan ben je mooi je saldo dat je in maanden hebt opgebouwd kwijt.

Over fraude gesproken, ik denk niet dat het systeem 100% waterdicht is tegen fraude. Want wat gebeurt er als je via allerlei proxyservers, andere ip's dus, op je eigen banners ligt te klikken elke dag?
Ook bij familie en vrienden, op je werk en bv in internet cafe's kun je ongestoord je gang gaan lijkt me. Dan wel je wel verkeerd bezig mijns inziens maar toch, het kan als je kwade bedoelingen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
whoami schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:21:
Na één jaar adsensen staat m'n account op iets van een 58$. Schiet niet echt op dus.
Ik heb ook de indruk dat niet al m'n advertenties getoond worden; ik heb net een ad-block toegevoegd onder de titel van m'n posts op m'n blogs, en ik heb ook een ad-block op het eind van m'n artikels.
Sinds ik het ad-block dat onder de titels komt toon, wordt het ad-block dat op het eind van m'n artikels staat, niet meer weergegeven.
Dan heeft google niet genoeg advertenties voor je pagina's. Ze vullen de eerste die aangeroepen wordt, en als dan de relevante ads op zijn blijft de rest leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Niet online
NightBird schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat je niet mag klagen met een CTR van 25% :)
Of je moet een "slechte" website hebben, dat mensen weinig anders kunnen dan op de banners klikken. Ik ben al blij als ik de 3% CTR haal.
CTR wordt afgemeten aan aantal pageviews, niet per bezoeker. Dus bij 4 pageviews per bezoeker is het CTR niet 25% maar 6,25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
idd. Ik doe tussen de 0.25% en 1% ongeveer, het hangt heel erg af van de advertenties. Ik heb dagen gehad met ~2000 clicks op 200,000 bezoekers, en dagen dat er maar 400 clicks zijn met hetzelfde aantal bezoekers. Dat verschil zie je (helaas :+ ) ook terug in de verdiensten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

Ikzelf heb ook een downloadsite. Dit betekent dat mensen niet lang op je site blijven hangen. Toch scoor ik een CTR van 1-2% gemiddeld, wat op het totale aantal bezoekers toch een gunstig eindresultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat ie op dit moment op 3,45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

hier sinds 01.12.2006:
inhoud 0,36%
zoeken 9,82%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er een goed alternatief voor Adsense, maar dan voor erotische content? Ik heb gebruik nu ero-advertising (klik) maar in verhouding met Adsense schiet echt voor geen meter op met de dollars (heb het idee dat ik genaaid word).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

http://adsense-nl.blogspo...verwijzigingen.html#links
Verwijzigingen
Naar aanleiding van uw feedback over verwijzingen hebben we een nieuw vergoedingsschema geïntroduceerd voor de AdSense en AdWords verwijzingen. Een veel gehoorde opmerking was namelijk dat het moeilijk was om geld te verdienen met deze verwijzingen. Vanaf 1 februari zien de vergoedingen en daarom als volgt uit:

AdSense verwijzingen

1. Wanneer een uitgever zich inschrijft voor Google AdSense via uw verwijzing en binnen 180 dagen na aanmelding zijn eerste $ 5 verdient, ontvangt u een vergoeding van $ 5.
2. Wanneer dezelfde uitgever $ 100 verdient binnen 180 dagen na aanmelding en in aanmerking komt voor uitbetaling, ontvangt u een vergoeding van $ 250.
3. Als u, binnen elke willekeurige periode van 180 dagen, 25 uitgevers naar ons programma verwijst en deze ieder binnen 180 dagen na aanmelding meer dan $ 100 aan inkomsten genereren en in aanmerking komen voor uitbetaling, ontvangt u een beloning van $ 2000 (u kunt maximaal 1 bonus-uitbetaling per jaar ontvangen)

AdWords verwijzingen

1. Wanneer u een adverteerder verwijst die binnen 90 dagen na aanmelding $ 5 besteedt (bovenop de verplichte $ 5 voor aanmelding), ontvangt u een vergoeding van $ 5.
2. Wanneer dezelfde uitgever $ 100 besteedt binnen 90 dagen na aanmelding, ontvangt u een vergoeding van $ 40.
3. Als u, binnen een willekeurige periode van 180 dagen 20 adverteerders verwijst die ieder meer dan $ 100 besteden binnen 90 dagen na aanmelding, ontvangt u een beloning van $ 600 (u kunt maximaal 1 bonus- uitbetaling per jaar ontvangen).

De bovenstaande regelingen gelden ook voor gebruikers die reeds door u verwezen zijn, maar nog niet de nieuwe betalings- of inkomstendrempel bereikt hebben. Ter verduidelijking volgen hieronder enkele voorbeelden.

Als u een AdSense uitgever verwezen heeft die tot nu toe $ 2 verdient heeft, zult u een vergoeding van $ 5 ontvangen, wanneer deze uitgever de inkomstendrempel van $ 5 bereikt. Echter, wanneer u een AdSense uitgever verwezen heeft die reeds $ 10 aan inkomsten gegenereerd heeft, zult u niet met terugwerkende kracht de $ 5 ontvangen voor het bereiken van de $ 5 inkomstendrempel. In het laatste geval komt u wél in aanmerking voor een beloning van $ 250 wanneer de uitgever binnen 180 dagen de inkomstendrempel van $ 100 bereikt.

Tenslotte willen we er op wijzen dat het uitgevers niet toegestaan is op hun eigen verwijzingen te klikken, ongeacht het te verwijzen product. Voor meer informatie over verwijzingen kunt u terecht in ons Helpcentrum.
Dit maakt het instellen van verwijzingen een stuk gunstiger. Ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impressions bij bidvertiser, is toch het aantal pageviews?

Voor de afgelopen 19 dagen heb ik dus "83,669" impressions gehad, op 1 site alleen, en er is maar 1 click schijnbaar gegenereerd. Nadat ik een melding kreeg over een IP adress dat als een gek aan het klikken was op de ads, zie ik ineens m'n inkomsten ook niet meer stijgen.

Ik denk dus sterk aan, om op adsense te stappen. Ik beheer nu 3 websites, waarvan 2 met bidvertiser draaiende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk anders eens bij adbrite.com ipv adsense.

Ben zelf van adsense, via bidvertiser en beetje clicksor nu bij adbrite en dat bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van kanalen, gebruiken of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ja, kun je mooi bijhouden van welke sites welke dollars naar binnen stromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel even wat ik moet doen. Ik heb namelijk een site lopen, waarbij vrij veels hits per dag op lopen. Om de users niet te spammen of lastig te vallen, draaien de ads altijd aan de 'bottom' van de website. Ik kan ze ook tussen het forum zelf implementeren of aan de zijkant / lastige popups , maar dan raak ik m'n users kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/bidvertiser.jpg

Ik zou natuurlijk kunnen spelen / experimenteren, maar bidvertiser Ads icm firefox laat de website vaak langer op zich wachten dan normaal. Overigens is dit meer een adsense thread, maar heb niet zo'n zin om een bidvertiser-thread te starten die bijna identiek is als deze :)

Tips ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:00:
Ik twijfel even wat ik moet doen. Ik heb namelijk een site lopen, waarbij vrij veels hits per dag op lopen. Om de users niet te spammen of lastig te vallen, draaien de ads altijd aan de 'bottom' van de website. Ik kan ze ook tussen het forum zelf implementeren of aan de zijkant / lastige popups , maar dan raak ik m'n users kwijt.

[afbeelding]

Ik zou natuurlijk kunnen spelen / experimenteren, maar bidvertiser Ads icm firefox laat de website vaak langer op zich wachten dan normaal. Overigens is dit meer een adsense thread, maar heb niet zo'n zin om een bidvertiser-thread te starten die bijna identiek is als deze :)

Tips ? :)
En dan dacht ik dat ik een lage click-through had met bidvertiser (advertentie in de kop van de site...)

Denk dat bidvertiser maar overboord gaat als het zo blijft...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Na hoeveel weken hadden jullie de pincode ontvangen.

Op de hulp afdeling stond 2-4 weken.

Op de 14de Feb had ik de 50 dollar bereikt na 3 dagen nadat ik met adsense was begonnen.
Dus 2 weken later en ik denk dat ik elk moment me pincode in de bus krijg? of duurt dat langer?

Kzit nu een klein bedrag ban 250 dollar, en tot de uitbetaling zullen daar wel wat centjes bijkomen.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:06:
[...]

En dan dacht ik dat ik een lage click-through had met bidvertiser (advertentie in de kop van de site...)

Denk dat bidvertiser maar overboord gaat als het zo blijft...
gekgenoeg heb ik vanaf 2 verschillende IP adressen express geklikt, om te checken of bidvertiser nu wel clicks doorlaat of niet... Niets genoteerd.... Iets raars aan de hand?

Ik denk dat ik bidvertiser soon eraf schop... registratie is al klaar met adsense van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Nila schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:49:
Na hoeveel weken hadden jullie de pincode ontvangen.

Op de hulp afdeling stond 2-4 weken.

Op de 14de Feb had ik de 50 dollar bereikt na 3 dagen nadat ik met adsense was begonnen.
Dus 2 weken later en ik denk dat ik elk moment me pincode in de bus krijg? of duurt dat langer?

Kzit nu een klein bedrag ban 250 dollar, en tot de uitbetaling zullen daar wel wat centjes bijkomen.
Duurde bij mij ruim 2 weken, kreeg 'm afgelopen week in de bus.

Vanuit "Jamaica, NY" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 12:39

ReLight

echo("What Now ? !")

Wij hebben een paar sites draaien, en gebruiken adsense nu zo'n 1,5 jaar als inkomstenbron. Nooit geen problemen mee gehad, betalingen netjes op tijd, en direct op rekening gestort (die cashier checks waren waardeloos). We doen op die manier een paar honderd $ per maand.

..it pays the bills, and keeps the toys coming..

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

falcon4ever schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:03:
[...]

Duurde bij mij ruim 2 weken, kreeg 'm afgelopen week in de bus.

Vanuit "Jamaica, NY" :D
Dan zal die van mij binnenkort ook wel in de bus vallen :)

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Allen,

Ik zit met een vreemd adsense probleem. Sinds anderhalve week is de reclame in mijn adsense niet meer relatief en in de verkeerde taal. Zo is de taal vaak russies of duits. Ik heb niks veranderd aan de adsense codes en deze hebben ook de afgelopen jaren altijd goed gewerkt. Helaas mis ik nu dus een deel van mijn inkomsten omdat de CRT erg slecht is.

Ik heb de googlemedia bot getest op de site en die heeft volledig toegang. De website is 3 weken geleden verhuist naar een eigen server met een eigen IP adres. Deze staat in Nederland maar dit zou toch niet de oorzaak mogen zijn?

Is iemand bekend met dit probleem, of weet iemand waarom dit zou kunnen spelen.

Thx

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Normaal wordt de taal van de advertenties bepaald door de taal van de bezoeker (adhv IP of browser taal). Op jouw site (duken.nl) zie ik idd ook Rusische ads, lijkt me niet goed :)

Mailtje naar Google AdSense support lijkt me het verstandigst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

bartvb schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:36:
Normaal wordt de taal van de advertenties bepaald door de taal van de bezoeker (adhv IP of browser taal). Op jouw site (duken.nl) zie ik idd ook Rusische ads, lijkt me niet goed :)

Mailtje naar Google AdSense support lijkt me het verstandigst :)
Het is inderdaad erg vreemd. Ik heb google gemailed en wacht nog op antwoord. Ook in de google discussion groups heb ik een onderwerp geplaatst. Als ik wat meer weet dan laat ik het weten. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ik zie terug normale advertenties maar ads door Google staat nog niet juist. Was Russisch niet 1 van de nieuwe talen die zijn toegevoegd?
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste