[F1]GoT Batracer league

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Als je naar bovenstaande grafiek kijkt dan komt ogenschijnlijk mijn team super aguri er niet al te best uit. Mijn vraag is nu hoe groot het verschil tussen de "beste" en "slechtste" teams ongeveer is. Of maken wij van super aguri ook wel kans zo nu een dan een podiumplaats te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Sorry MPmad :> Ik stond nog droog met punten en van de 22e plaats naar de 8e gaan is niet slecht :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik had geluk met die safety car situatie in die race, anders had ik denk ik niet wederom gewonnen ;)

Geloof er trouwens niet in dat Toyota's de betere zijn. In twee andere games waar ik nog in meerij zijn ze heb ik gewonnen in een Ferrari en in de andere in een McLaren, terwijl de Midlands ook een 1-2 hebben gehad :)

Het is een combinatie van de wagen, setup, driving style, strategie en de twee items die je bij het registreren kon kiezen als je het mij vraagt.
Ik denk dat me driving style en de items bij registratie positief werken, maar ik mis echt een teamgenoot om me setup voor de kwalificatie al op orde te hebben. Zonder teamgenoot toch tweemaal een setup van rond de 95% vind ik wel netjes nog, maar dat wordt minder in de races met minder oefen ronden.

Edit: @ebbo: Midlands kunnen winnen, Aguri's heb ik op podium gezien, dus je hebt alle kans gewoon. Zorgen dat je met je teamgenoot de setup vind en bij regenachtige sessies goed opletten met de setupveranderingen, dat zal binnenkort ook wel komen :)

@Traguardo: Je hebt het op de vorige pagina nogmaals over de banden in training en race. Deze kunnen wél gewoon verschillen. Je kunt best de kwalificatie aanvangen met heat cycled hards, terwijl je in de race de softs gebruikt of omgedraait. Gewoon even bij race strategy scherm de goede hokjes aankruisen en het startcompound goedzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Psychokiller op 08-05-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

En we hebben een on-officiele site! :+

STR Racing GoT league 2: http://www.ookditnog.nl/str/

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 08-05-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Mooi gemaakt... ;)

Als zo een site nou voor de hele seizoen gemaakt kon wordne dus alle team zou het helemaal goed zijn ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Oh ik wil best een algemene site opzetten hoor, maar dit leek me leuker :P

Maar wat zou er dan op een algemene site moeten komen? Moet dan iedereen zijn persberichtje aan mij gaan mailen :P

-edit- update! http://www.ookditnog.nl/str/

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 08-05-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij nog niet echt duidelijk is zijn de banden. Kun je nu makkelijk swichen tijdens kwalificatie en trainingen tussen soft en hard tyre? Heeft dit invloed op de setup of kan je een setup voor zowel een harde als een zachte band gebruiken? Ik heb tot nu toe gekozen voor een harde band en met de banden van de trainingen ook de race mee gereden. Of kan ik beter de harde band voor de kwalificatie gebruiken en dan de zachte band voor de race(in combinatie met 2 stops)?

Ben ook wel benieuwd naar de eerste wetrace:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de racestrategie kun je kiezen met welke bandenset je start, ook kun je kiezen of je in een pitstop harde of zachte banden op de auto gooit. Worden hier dan banden opgezet waarmee nog niet gereden is (green) of banden die je al eerder tijdens de practice e.d. hebt gebruikt en dus al deels zijn versleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:16
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:25:
Wat mij nog niet echt duidelijk is zijn de banden. Kun je nu makkelijk swichen tijdens kwalificatie en trainingen tussen soft en hard tyre? Heeft dit invloed op de setup of kan je een setup voor zowel een harde als een zachte band gebruiken? Ik heb tot nu toe gekozen voor een harde band en met de banden van de trainingen ook de race mee gereden. Of kan ik beter de harde band voor de kwalificatie gebruiken en dan de zachte band voor de race(in combinatie met 2 stops)?

Ben ook wel benieuwd naar de eerste wetrace:D
Heb beide geprobeerd tijdens het afstellen van mijn wagen en er hoefde niets aan de setup aangepast te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
proller schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:50:
Oh ik wil best een algemene site opzetten hoor, maar dit leek me leuker :P

Maar wat zou er dan op een algemene site moeten komen? Moet dan iedereen zijn persberichtje aan mij gaan mailen :P

-edit- update! http://www.ookditnog.nl/str/
Op de driver chat in batracer staan al wat 'persberichten' in een speciaal persberichten topic. Dus mocht je iets algemeens op willen zetten, kan je die gebruiken misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Zou kunnen, neemt niet weg dat ik dan steeds bezig blijf :P En aangezien ik er ook niet altijd kan zijn...

Wil het wel proberen hoor voor de gein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:29
@ Pshygokiller, ik heb ook twee keer zelf mijn setup gemaakt. Omdat mijn teamgenoot net is begonnen en ik al een goede setup had heb ik hem niet verandert. Het is dus makkelijk te doen. Banden veranderen kan wel tijdens de kwalificatie en race maar als je tijdens de training je banden op rijdt dan kun je ze nog wel in de race of kwalificatie gebruiken maar dan heeft het geen zin. Zelfde om in de kwalificatie met harde en zachte banden te gaan trainen. Dat kan wel maar zachte banden zijn altijd sneller. Die tijd van harde banden doet er dan al niets meer toe.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nog steed een accountje vrij voor de liefhebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je dan kiezen welke banden je bij een pitstop erop gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte kwalificatie van eigenlijk beide Mclarens. Had opzich wel beter verwacht :P.
Maarja ik denk dat ik eerst is even alles uitprobeer. Ik ben ook al mijn slicks soft al kwijt :'(

In game : Tom Schokkenbroek :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychokiller schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:26:
Ik had geluk met die safety car situatie in die race, anders had ik denk ik niet wederom gewonnen ;)

Geloof er trouwens niet in dat Toyota's de betere zijn. In twee andere games waar ik nog in meerij zijn ze heb ik gewonnen in een Ferrari en in de andere in een McLaren, terwijl de Midlands ook een 1-2 hebben gehad :)

Het is een combinatie van de wagen, setup, driving style, strategie en de twee items die je bij het registreren kon kiezen als je het mij vraagt.
Ik denk dat me driving style en de items bij registratie positief werken, maar ik mis echt een teamgenoot om me setup voor de kwalificatie al op orde te hebben. Zonder teamgenoot toch tweemaal een setup van rond de 95% vind ik wel netjes nog, maar dat wordt minder in de races met minder oefen ronden.

Edit: @ebbo: Midlands kunnen winnen, Aguri's heb ik op podium gezien, dus je hebt alle kans gewoon. Zorgen dat je met je teamgenoot de setup vind en bij regenachtige sessies goed opletten met de setupveranderingen, dat zal binnenkort ook wel komen :)

@Traguardo: Je hebt het op de vorige pagina nogmaals over de banden in training en race. Deze kunnen wél gewoon verschillen. Je kunt best de kwalificatie aanvangen met heat cycled hards, terwijl je in de race de softs gebruikt of omgedraait. Gewoon even bij race strategy scherm de goede hokjes aankruisen en het startcompound goedzetten.
Speel je zelf nog mee met 2 andere private of public games?

eneuh: waar kun je dan kiezen welke banden je bij een pitstop erop gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Leuk nieuws! Vanavond ben ik er niet, dus de race uitslag laat op zich wachten, maar na vanavond ga ik aan de slag met een website voor GoT league 2! Echt de ideetjes die ik heb zijn best wel grappig, dus hopelijk kan ik alles regelen wat ik in gedachten heb!

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

proller schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:59:
Leuk nieuws! Vanavond ben ik er niet, dus de race uitslag laat op zich wachten, maar na vanavond ga ik aan de slag met een website voor GoT league 2! Echt de ideetjes die ik heb zijn best wel grappig, dus hopelijk kan ik alles regelen wat ik in gedachten heb!

:w
ik heb je even toe gevoegd op je msn, kan wel handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:21:
[...]

Speel je zelf nog mee met 2 andere private of public games?

eneuh: waar kun je dan kiezen welke banden je bij een pitstop erop gooit?
1 publieke waar me teamgenoot ook niks meer van zich laat horen na 1 race (maar wel rijdt) en nog 1 private waar de samenwerking gewoon goed gaat. (P1 en 2 in kampioenschap)

Preciese banden kun je niet per stop aangeven. Alleen bij de start kun je het preciese setje opgeven. Voor verdere stops alleen hard of zacht door de hokjes aan te vinken dus.

Edit: Geen spots in setup voor kwalificatie, dat zal wel weer minder worden dus helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Psychokiller op 09-05-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Ik heb een aantal spots on, kan dus een leuke kwalificatie worden. Zal nu mijn tijden gaan kiezen zodat ik zeker weet dat niemand me in de weg gaat rijden. En dan ga ik op weg naar mijn derde pole :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over 15 min. hebben we in Got 2# de race op Bahrein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
kwalificatie seizoen 1

1
2 Erik Altena
Renault Renault
Renault RS26
Michelin 1:22.549
2
3 Phusebox
Red Bull Red Bull
Ferrari 248 F1
Michelin +0.380
1:22.929
3
3 Joram Hofman
McLaren McLaren
Mercedes FO 108S
Michelin +0.537
1:23.086
4
3 Martijn Piggen
McLaren McLaren
Mercedes FO 108S
Michelin +0.587
1:23.136
5
3 Sjors Bakx
Renault Renault
Renault RS26
Michelin +0.613
1:23.162
6
3 Berndt Pater
Red Bull Red Bull
Ferrari 248 F1
Michelin +0.830
1:23.379
7
3 Haiko Benthem
Toyota Toyota
Toyota RVX06
Bridgestone +0.864
1:23.413
8
2 Jonkheer Jan Julius Loudon von Kraus
Midland Midland
Toyota RVX06
Bridgestone +1.080
1:23.629
9
3 Johan Oosting
Super Aguri Super Aguri
Honda RA106
Bridgestone +1.370
1:23.919
10
2 Pim Kerkhof jonkman
Toro Rosso Toro Rosso
Cosworth TJ2005-2
Michelin +1.428
1:23.977
11
3 Marco Free
BMW Sauber BMW Sauber
BMW P86 F1
Michelin +1.443
1:23.992
12
1 Niels Klein
Ferrari Ferrari
Ferrari 248 F1
Bridgestone +1.532
1:24.081
13
3 Edje Straaijer
BMW Sauber BMW Sauber
BMW P86 F1
Michelin +2.020
1:24.569
14
3 Richard De Bruin
Honda Honda
Honda RA106
Michelin +2.438
1:24.987
15
3 Tom Staals
Toyota Toyota
Toyota RVX06
Bridgestone +2.817
1:25.366
16
3 Evil Bert
Ferrari Ferrari
Ferrari 248 F1
Bridgestone +2.871
1:25.420
17
3 Paul K
Toro Rosso Toro Rosso
Cosworth TJ2005-2
Michelin +2.952
1:25.501
18
3 Mister Athmozz
Super Aguri Super Aguri
Honda RA106
Bridgestone +3.170
1:25.719
19
3 Bernhard Smit
Midland Midland
Toyota RVX06
Bridgestone +3.480
1:26.029
20
3 Marcel Schaap
Williams Williams
Cosworth CA 20067
Bridgestone +3.653
1:26.202
21
3 Gabi Koonings
Williams Williams
Cosworth CA 20067
Bridgestone +3.919
1:26.468
No Time Set
22
0 Frank Thole
Honda Honda
Honda RA106
Michelin -

Sta op pole :), had best nog een setje banden kunnen sparen door maar één run te maken :D

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 04-05-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:15:
over 15 min. hebben we in Got 2# de race op Bahrein
jep, heb er zin in! zal me benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Ben benieuwd wie de race zal winnen, hoop op een renault (teamgenoot) :)

De auto's rijden de grid op. Motoren zijn gestart en iedereen is weg.

of niet, daar achteraan staat er één stil. Hij rijdt nu toch nog weg, een team die zijn launch control nog niet heeft werken.

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 09-05-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

1
YoNa (Renault)

+0.000
Cut Slick Hard
2
Sels (Honda)
+0.697
Cut Slick Hard
3
Spil (Renault)
+1.194
+1.891
Cut Slick Hard
4
Lathouwers (Midland)
+1.398
+3.290
Cut Slick Hard
5
[Home Race] Ferry Kemmeren (Red Bull)
+0.502
+3.791
Cut Slick Soft
6
Mierop (Toro Rosso)
+2.188
+5.980
Cut Slick Hard
7
[Home Race] Modderkolk (Honda)
+2.095
+8.075
Cut Slick Soft
8
Metz (Toyota)
+1.926
+10.001
Cut Slick Soft
9
[Home Race] Schreiber (Williams)
+2.317
+12.317
Cut Slick Soft
10
Van der Plas (BMW Sauber)
+1 +1.199
+13.516
Cut Slick Soft
11
Lorenzo Weerman (Ferrari)
-1 +0.207
+13.723
Cut Slick Soft
12
Made (Midland)
+1.751
+15.475
Cut Slick Soft
13
Ebbo (Super Aguri)
+1.866
+17.340
Cut Slick Soft
14
Kevin Weerman (Ferrari)
+1.101
+18.441
Cut Slick Hard
15
Neijmeijer (Toyota)
+0.096
+18.537
Cut Slick Hard
16
Ronzel (Super Aguri)
+5.971
+24.508
Cut Slick Soft
17
Eedema (McLaren)
+2.395
+26.903
Cut Slick Hard
Retirements
18
[Home Race] Andre Kemmeren (BMW Sauber)
Lap 47
accident
19
Elve (Williams)
Lap 37
oil pressure
20
Schokkenbroek (McLaren)
Lap 36
accident
21
Kranendonk (Toro Rosso)
Lap 36
brakes
22
Tweaky (Red Bull)
Lap 1
collision

gefeliciteerd Yona! jouw strategie was beter dan de mijne! (toch goed dat we 'risico' gespreid hadden)
jammer dat er nog een honda tussen zat (good job Tom) anders hadden we de dubbel gehad ;)

[ Voor 15% gewijzigd door GoldenSample op 09-05-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Dit is zeker alleen ronde 1 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

nop finish, zie dat ik bij een pitstop door te veel risico 3.25 sec ben verloren, ik had zonder die fout gewonnen!! :P haha mooi spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte race , had beter verwacht. Als beste tijd een 1.35 , moet beter kunnen.

Gefeliciteerd Yona :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:00
Tweede :) Mooi resultaat vind ik zelf. Jammer dat mijn teamgenoot wat pech heeft gekend tijdens de race :( Maar ondanks dat is hij nog steeds zevende geëindigd, dus niet dramatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
7e in kwalificatie is nog wel wat minder dan ik verwacht had, zeker met me 3 setjes softe bandjes die allen vers waren. Gelukkig zijn ze vers genoeg voor de race nog wel denk ik. Maargoed, eerst in warmup tenminste een paar spots proberen te vinden nog maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
De race is echt vreemd in dit spel. Het is meer geluk dan snelheid. Vooral de winnaar aan het eind heeft het meeste geluk gehad. Je moet natuurlijk wel enige snelheid hebben maar dan moet je ook nog het geluk hebben dat je nooit uitvalt.

Ben echt enorm blij met mijn pole position. Heb een setje banden bespaard en heb een goede basis voor de race gelegd. Mijn teamgenoot moet nog even finetunen en dan ben ik klaar voor morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! 4e in m'n Midlandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Dat doe je goed, nu zie je ook dat de auto weinig uitmaakt. In seizoen 1 staat er namelijk ook een Torro Rosso bovenaan terwijl ik op een 99% setup zit. Hij zal wel op een 100% setup zitten maar is toch evensnel. Gelukkig heb ik meer zachte banden bespaard dan hij heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, denk toch dat afstelling en strategie het belangrijkst is. Auto zelf zal ook zeker een rol spelen maar is iets minder belangrijk.

Ook als je hier naar kijkt:
Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/4016/carcomp8wy.jpg

Renault en Honda doen het dan 'normaal', maar een team als Ferrari weer een stuk minder. Midland en Red Bull doen het boven verwachting.
Al kun je natuurlijk pas na een aantal races wat meer zeggen over het pure krachtsverschil tussen de auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zie trouwens wel dat ik toch mooi in de 1na laatste ronde de snelste ronde heb neer gezet! :P jammer van de pitstop anders had ik en de pole en de snelste ronde en wij met renault de dubbel gepakt.
ik hoop dat ik het de volgende race weer zo goed doe! iedereen alvast succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, zet me toch aan het denken. Had meer van 'mijn' McLaren F1 team verwacht, word ff wat personeel vermanend aanspreken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwacht dat Cylat en ik de komende races stuk beter gaan presteren en meer punten gaan scoren. De auto's hebben al bewezen dat ze betrouwbaar en snel zijn en de samenwerking met het team gaat goed. De vrije training is iig voor ons team al goed verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
SEIZOEN 2:
Ik had eigenlijk verwacht dat mijn teamgenoot sneller zou zijn (Mark Spil). Dit was ook het geval aan het einde van de race en hij heeft dan ook de snelste tijd gezet.

Door de goede start die ik heb gemaakt heeft dit ervoor gezorgd dat ik eerste ben gefinished. Ik ben zeer blij met de resultaten van ons team. Dubbel was uiteraard beter, maar het had ook slechter kunnen aflopen bv. een crash of een mechanisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Challenge 2: http://www.ookditnog.nl/str/ / Toro Rosso Team
09-05-06 - Vandaag was de race van Bahrain, die voor ons team leuke en minder leuke resultaten met zich mee bracht. Nik wist zich vanaf P22 naar P6 te werken! Terwijl Jeroen helaas problemen had met zijn remmen. We gaan er dan ook alles aan doen om de auto te verbeteren, en een juiste afstelling op te zoeken voor de komende race.

Gelukkig hebben we nog 3 punten kunnen scoren, goede vooruitzichten, ondanks de problemen. Door de spectaculaire positie verbetering van 16 plaatsen (het beste aantal, 9 was de tweede beste score), hebben we een zetje in de rug gehad om alles op alles te zetten bij de volgende race. Het is dan ook van belang dat we die keer beide auto's over de finish streep trekken.

Nog een pluspuntje was weggelegd voor de kortste pitstop, die slechts 07.893 secondes duurde. We mogen hierbij het pitteam dan ook wel bedanken! En uiteraard de geweldige setup, 98.25% en 95.92%, geweldige scores voor een team wat nog niet zijn tanden heeft laten zien. We gaan voor de de punten bij de volgende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
In totaal 12 rondjes safety car.... Deed me flink de das om, want voor mijn eerste pit was ik flink aan t inhalen en toen die 2e safety car kwam en het halve veld pitte was ik gezien. Uiteindelijk nog wel 1 puntje gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Training @ league 2 verloopt slecht... :/ Had beter verwacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Nik op 10-05-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn strategie voor de race vastgelegd, ben benieuwd. Hopelijk deze keer een finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

proller schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:04:
Training @ league 2 verloopt slecht... :/ Had beter verwacht.
Yona had wat probleempjes dus de Renault kwalificatie zal niet zo goed zijn als de vorige
maar ik zie nog geen honda's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
GoldenSample schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:25:
[...]

Yona had wat probleempjes dus de Renault kwalificatie zal niet zo goed zijn als de vorige
Dat komt omdat je te hoog in de rankings aan het kijken bent :(

Jorik staat zesde, wat op zich niet zo slecht is, en ik elfde (wat teleurstellend is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

5th...so far...

Gaan we nu kwalificeren?

0 hr 11 min remain

>:)

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 10-05-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
leuke race in GoT 1, alhoewel Altena me wel erg vaak blockte zeg, was er pas na 10 ronden langs ofzo

toen nog een fout in de pits en daar ging mijn kans op overwinning

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
GoldenSample schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:25:
[...]

Zie je ze nu ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwalificatie in GoT 2 is weer gedaan . Vorige keer had ik me gekwalificeerd als 19de en nu 5de :o
Heb nu al zin in de race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

inderdaad tegenvallerrrr! ook beetje mis gegokt met het rijden van welke ronde wanneer...
7e ik zal eens aan het denken gaan wat ik met m'n tacktiek ga doen

1
3 Tom Sels
Honda Honda
Honda RA106
Michelin 1:32.670
2
3 AlPer YoNa
Renault Renault
Renault RS26
Michelin +0.083
1:32.753
3
3 Daan Ebbo
Super Aguri Super Aguri
Honda RA106
Bridgestone +0.235
1:32.905
4
3 Ronnie Ronzel
Super Aguri Super Aguri
Honda RA106
Bridgestone +0.323
1:32.993
5
3 Tom Schokkenbroek
McLaren McLaren
Mercedes FO 108S
Michelin +0.381
1:33.051
6
3 Bart CyLat Lathouwers
Midland Midland
Toyota RVX06
Bridgestone +0.386
1:33.056
7
3 Mark Spil
Renault Renault
Renault RS26
Michelin +0.392
1:33.062
8
2 Andre Kemmeren
BMW Sauber BMW Sauber
BMW P86 F1
Michelin +0.446
1:33.116
9
3 Jorik Modderkolk
Honda Honda
Honda RA106
Michelin +0.510
1:33.180
10
3 Ronald Made
Midland Midland
Toyota RVX06
Bridgestone +0.555
1:33.225
11
2 Jeroen Kranendonk
Toro Rosso Toro Rosso
Cosworth TJ2005-2
Michelin +0.675
1:33.345
12
3 Nik Mierop
Toro Rosso Toro Rosso
Cosworth TJ2005-2
Michelin +0.731
1:33.401
13
3 Henk Tweaky
Red Bull Red Bull
Ferrari 248 F1
Michelin +0.850
1:33.520
14
3 Bas Elve
Williams Williams
Cosworth CA 20067
Bridgestone +1.198
1:33.868
15
3 Sievert Schreiber
Williams Williams
Cosworth CA 20067
Bridgestone +2.108
1:34.778
16
3 Allard Neijmeijer
Toyota Toyota
Toyota RVX06
Bridgestone +2.283
1:34.953
17
2 Ferry Kemmeren
Red Bull Red Bull
Ferrari 248 F1
Michelin +3.046
1:35.716
18
3 Lorenzo Weerman
Ferrari Ferrari
Ferrari 248 F1
Bridgestone +3.293
1:35.963
19
3 Kevin Weerman
Ferrari Ferrari
Ferrari 248 F1
Bridgestone +3.320
1:35.990
20
3 Vincent Van der Plas
BMW Sauber BMW Sauber
BMW P86 F1
Michelin +4.282
1:36.952
21
2 Gerrit Eedema
McLaren McLaren
Mercedes FO 108S
Michelin +4.456
1:37.126
22
1 Dennis Metz
Toyota Toyota
Toyota RVX06
Bridgestone +4.789
1:37.459

[ Voor 86% gewijzigd door GoldenSample op 10-05-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Aguri's hebben goed gekwalificeerd zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kwalificatie zegt in dit spel helemaal niets. Ik had me als 16e gekwalificeerd en ben als 4e gefinisht. Dus echt alles is mogelijk in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een goede kwalificatie maakt het wel gemakkelijker, maar er is idd alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Pff, slechte race hiero. Vanaf ronde 24 heb ik schade en zijn me rondetijden een seconde trager per lap. Setup van 91% hielp ook niet echt mee maarja. Zulke races heb je altijd wel in het seizoen.
Gelukkig nog wel P1 in stand, mede doordat er wederom een Renault uitvalt :)

Ik vraag het nog maar eens, kent iemand de nick van Tom Staals toevallig ? Die heeft wel een team gemaakt wat ik vrolijk gejoined ben maar vervolgens niet één ronde gereden nog. Wat dat betreft is het jammer dat er geen mogelijkheid is rijders te wijzigen in het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:49:
De kwalificatie zegt in dit spel helemaal niets. Ik had me als 16e gekwalificeerd en ben als 4e gefinisht. Dus echt alles is mogelijk in dit spel.
Van P22 naar P6 :9

Update: www.ookditnog.nl/str

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesss 3 en 4 voor super aguru maar goed kan nog van alles gebeuren.

The bull*** stops when the flag drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:43:
Super Aguri's hebben goed gekwalificeerd zeg!
Deze keer hebben we voor de qualificatie goed met elkaar overlegd. Hopelijk vertalen onze kwalificatieposities zich in goede race resultaten!

[ Voor 32% gewijzigd door ebborazor op 11-05-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
ebbo schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:04:
[...]

Kan alleen maar zeggen dat goede communicatie binnen het team goed kan helpen :).
Dat hebben wij bij midland ook :P, alleen ontbreekt de snelheid van de wagen op dit circuit nogal. Ahv de warm-up word ik iig niet vrolijk, dus we moeten het van tactiek en geluk hebben in de race (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Heb geen idee waarom ik zo'n brakke kwalificatie heb... zal wel zien wat het wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
In de 57e ronde een stuurfout en uit de race liggen, AAARGH!!!
Wie is die noob driver ? (oh shit dat ben ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
Uiteindelijk is dit spel gewoon een teamspel. Als je niet communiceert met je teammate ben je gedoemd (heb ik in een ander spelletje aan de hand - best frustrerend als je niet samenwerkt en daardoor allebei slechts een 95% setup hebt)

Maar in het GoT spelletje zit het teamwork goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Daventry schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 06:03:
Uiteindelijk is dit spel gewoon een teamspel. Als je niet communiceert met je teammate ben je gedoemd (heb ik in een ander spelletje aan de hand - best frustrerend als je niet samenwerkt en daardoor allebei slechts een 95% setup hebt)

Ugh, niet bij iedereen helaas :Y)

Ik zie dat mijn teamgenoot en teambaas zowaar heeft gereden al.(8>
Nu nog aan het praten krijgen en dan moet het weer beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 22:27
De 2 GoT kampioenschappen zijn inmiddels vol zie ik. Gaat er wellicht nog een nieuwe komen (animo-check ;))? Of moet er gewacht worden tot de anderen zijn afgelopen. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die nog niet spelen maar dit wel zouden willen :).

edit:
Nu maar even in een public game gedoken om de fijne kneepjes vast te leren :)

[ Voor 16% gewijzigd door Loogie op 11-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daventry schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 06:03:

Mijn teamgenoot is volgensmij helaas ook al weer gestopt. Geen warmup en practice. Dus ik denk dat die ook al is gestopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Doordat mijn teamgenoot heeft gereden heb ik toch wel een aardige setup gevonden gelukkig.
Ik hoop datie ook hier dingen leest om zo naar boven te komen in de tijden, door bijvoorbeeld het engineers advice te gebruiken.

Practise ging wel aardig met een tweede tijd zelfs. Heb ook tot op de duizendste gelijk dezelfde tijd als P1 en me banden goed weten te sparen :)
Me 2e run kreeg ik wel de melding dat ik een crash had en dat er weinig tijd zou zijn voor reparatie, maar ik kon gelukkig nog gewoon runs maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race in GoT 2 is ook weer gereden

Als 5de begonnen. Ben helaas alweer uitgevallen door een ongeluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

AAARGH m'n tacktiek stond COMPLEET verkeerd!!.. had 1 erg lange willen rijden en 1 heel korte met zachte banden... maar door 't overnemen van de wagen instellingen van m'n tegenstander ging ook m'n tacktiek fout over gezet :S SHIT SHIT SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
Vierde pole op rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
Ongeloofelijk ... setup zat zo scheef als het maar kan zijn en toch gewonnen.

Van pole starten heeft blijkbaar zo zijn voordelen.

Toch echt kut dat mijn teamgenoot echt geen sessie kent zonder technische problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mn teamgenoot is nooit meer online geloof ik daar... Moet alles alleen oplossen :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam in de race niet eens de eerste bocht door. Moest blijkbaar zonodig een kamikaze inhaalactie maken op Ronnie (sorry!).
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Echt hoe waardeloos, 2 dikke ferrari's bij comp2 ingenomen, maar er wordt niet mee gespeelt :X

Naja weer het maximale uit mijn midland weten te slepen, dit keer 8e plaats. Dankzij de samenwerking met Cylat weten we telkens het maximale uit de setup te halen, jammer dat hij ook direct uitviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
En weer in de een na laatste ronde een stuurfout en deruit, een stuurfout !!!
Als het nou een battle was, maar nee...
Ik snap er geen reet van, slaat ook nergens op een beetje.
Edit: AARGH! !!! nee dat is beter, 6 runs left, en die allemaal in 1x kwijt, zonder enige result, nee da's lekker, en dan nog afvragen waarom ik niet sneller wordt zeker...

[ Voor 33% gewijzigd door gabiballetje op 11-05-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
gabiballetje schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:32:
En weer in de een na laatste ronde een stuurfout en deruit, een stuurfout !!!
Als het nou een battle was, maar nee...
Ik snap er geen reet van, slaat ook nergens op een beetje.
Edit: AARGH! !!! nee dat is beter, 6 runs left, en die allemaal in 1x kwijt, zonder enige result, nee da's lekker, en dan nog afvragen waarom ik niet sneller wordt zeker...
ehm wat zijn je rijderseigenschappen en met hoeveel risico rij je?

mij gebeurt het ook regelmatig maar toch niet zo vaak

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hebben nog niet echt windeieren gelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Ik ben wel 2e gefinished, maar was 54 van de 56 laps gewoon sneller. De setup van de honda's was nog net geen 90% en onze 100%, maar door de pitstrategie heb ik uiteindelijk verloren.

Ben wel tevreden met 8 punten voor het team en hoop dat ik ook zo een resultaat kan behalen in de volgende races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
Ik heb het juist expres allemaal nie te aggressief staan, te kleine kans dat je aan komt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik werd trouwens kapot gereden in de 1e ronde.. vandaar dat het niet echt best ging.. aan tacktiek lag het dus denk ik niet... maar ik kreeg wel gelijk een zachte band.. waardoor ik lang op versleten troep reed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:15:
Kwam in de race niet eens de eerste bocht door. Moest blijkbaar zonodig een kamikaze inhaalactie maken op Ronnie (sorry!).
:/
Och kan gebeuren he ik kon tenminste nog doorrijden alleen een ectra pitstop moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
heb me iig aangemeld bij batracer maar de link voor got league in de openingspost is al vol..
zal denk ff moeten wachten tot er een nieuwe got league komt om daarin te deelnemen..

voorlopig reservebank dus :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 22:50
HE mensen,

ik heb me net ook ingeschreven bij Batracer, zit nu in gewoon een een of ander championship, maar als er nog een plekje is in een GoT-league, dan hou ik me aanbevolen. Is natuurlijk veel leuker! Dus als een van jullie een plekje weet, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
als er meer mensen mee willen doen met een got league wellicht handig om er zelf 1 aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik ben erbij ;), ff animo check en dan racen ! maar nu eerste... eten...

[ Voor 22% gewijzigd door m4yall op 12-05-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashhead89
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:49
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een GOT A1GP league: ik heb er eentje opgezet.

Joinen kan via deze link:http://batracer.com/-cj?&D&2670
Het password is : henk

Have fun!

[ Voor 5% gewijzigd door slashhead89 op 12-05-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slashhead89 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:11:
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een GOT A1GP league: ik heb er eentje opgezet.

Joinen kan via deze link:http://batracer.com/-cj?&D&2670
Het password is : henk

Have fun!
Waarom niet gewoon f1 game gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
zal ik anders een F1 league aanmaken genaamd ''GoT League #2'' ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

League 1 en 2 bestaan al. Zou dus 3 moeten worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

yonexfreak schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:37:
zal ik anders een F1 league aanmaken genaamd ''GoT League #2'' ? :)
denk dat je wat blaadjes hebt gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
haha, wordt snel populair ;) . Ik heb net wat getest en het is wel leuk om te doen. Sta nu in de practice 1,6 sec achter.. dus dat wordt nog wat sleutelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hehe oops...naja GoT league #3 dan ;) :)

ik ga hem ff aanmaken..brb met de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
1e seizoen geschrapt..zie volgende replys voor nieuwe link :)

[ Voor 115% gewijzigd door yonexfreak op 12-05-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik ben gewoon Ferrari-Fan, Schumi vind ik niet echt wat, maar het merk zelf.....heerlijk. Ga maar weer eens bezig!

Eerste rondetijd gezet:1.33.690, niet al te snel denk, maar ga het verbeteren!

[ Voor 27% gewijzigd door m4yall op 12-05-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik kan al drukken op ''play game'' maar dat gebeurd zo te zien ook automagisch bij 9spelers aldus de site..
nog maar ff wachten lijkt me?

huh al tijd neergezet?
hier zegt ie game status ''waiting''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

yonexfreak schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:52:
en terug!

info:
Got League #3
link: http://batracer.com/-cj?&D&2671
wachtwoord: ''GoT'' (zonder aanhalingstekens)

ben zelf teamowner van Williams F1
dus als iemand zin heeft om mn teammate te zijn..wees welkom :)

hoop dat ik alles goed gedaan heb, tis mn 1e actie op de site hehe
ach je leert 't snel hoor, merk ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ook maar eens een proefrondje maken ondertussen ;)

en gedaan:1:34.973 :) tis geen ferrari he

[ Voor 36% gewijzigd door yonexfreak op 12-05-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
nee, ok maar je hebt nog genoeg runs left :)
ik bedenk me net dat het misschien wel handiger was geweest om team-mate te zijn, kun je taktieken goed bespreken enzo.

Er moeten alleen nog wat meer spelers bij, dan kan het seizoen losbarsten...

[ Voor 20% gewijzigd door m4yall op 12-05-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ach kan altijd seizoen ff verwijderen en opnieuw aanmaken?
we zijn tot heden de enige 2 nog..

doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

seizoen moet je pas starten als hij vol is ;) wel zo leuk, verder kan je ook eerst even je enginer advies vragen, wel zo makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
kan, alleen ik zag dat je 'kool' tools moet hebben om makkelijk dingen te bespreken, maar zou ook kunnen via hier natuurlijk.. Ik moet zeggen dat de Ferrari nu wel redelijk aan de goeie kant is afgesteld :)

Kijk maar, als je opnieuw wil starten is goed, maar ik zit wel bij de rooie denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
yep..
ik ga seizoen ff verwijderen en opnieuw aanmaken (en deze laten staan dus! :))
momento!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.