De speler wilde ik graag hebben, maar toen hij niet meer leverbaar was in de winkels kwam ik via verschillende fora's ook minder positieve mensen tegen. Ik denk zelf ook niet meer dat ik hem zal kopen, eigenlijk is de kwaliteit minder dan een speler van Bart Smit met het (nog niet eens half) gerepliceerde uiterlijk van de iPod nano.
Hoezo?Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:14:
Erg sneue actie om zoon mp3 speler te maken....
En dan nog maar niet over de geluidskwaliteit te praten!
Opzich een geslaagde kloon qua uiterlijk, bijzonder jammer van de ontbrekende features, had een leuk spelertje kunnen zijn. Vind het onbegrijpelijk dat er nu nog spelers gemaakt worden met een 2,5" jack.
Waarom moet hij persé syncen met de pc? Er zijn veel mensen die hier absoluut geen waarde aan hechten, en gewoon willen dat hij als mass storage device herkent wordt.Yorixz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:34:
De prijzen zijn erg lekker idd maar ik betwijfel of deze kloontjes ook een userfriendly interface hebben zoals de iPod, over syncen met 'n PC nog maar niet te spreken.
Ik weet echter niet wat deze speler precies doet.
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 03-05-2006 07:42 ]
Heb net zo'n ding van mijnheer postbode uit china gekregen ... 63 euro alles in voor 2 gigjes ... HILARITEIT !!!
eerste indrukken : 2 gig IS 2gig ... no kididng ... elke bit is bruikbaar ...
knoppen : redelijk ... headphone : verdomd goed ( wel kleine pin ) ... interface : boehoeheoe
connectie met XP : perfect ... klank : uitstekend
ik ben ipod-verkoper ( men moet zijn concurrenten kennen nietwaar ) en hoewel de look puik is , is het toch appelen en citroenen vergelijken ...vooral het scrollen tussen tracks of foto's is traaaaaaaag als je een ipod gewend bent ....
Maar zeg nou zelf : ik heb een mp4 / flash disk van 2 gig waar ik foto's op zet, filmpjes op bekijk EN radio ( goeie ontvangst joh ) op beluister voor 63 luttele eurootjes op mijn deurmat : da's toch crimineel ...??? I love china ...
knoppen : redelijk ... headphone : verdomd goed ( wel kleine pin ) ... interface : boehoeheoe
connectie met XP : perfect ... klank : uitstekend
ik ben ipod-verkoper ( men moet zijn concurrenten kennen nietwaar ) en hoewel de look puik is , is het toch appelen en citroenen vergelijken ...vooral het scrollen tussen tracks of foto's is traaaaaaaag als je een ipod gewend bent ....
Maar zeg nou zelf : ik heb een mp4 / flash disk van 2 gig waar ik foto's op zet, filmpjes op bekijk EN radio ( goeie ontvangst joh ) op beluister voor 63 luttele eurootjes op mijn deurmat : da's toch crimineel ...??? I love china ...
hmmm 63 euro voor 2 gb?
Denk dat je toch meer kwijt bent als je bijvoorbeeld een 2GB USB stick zoekt
Denk dat je toch meer kwijt bent als je bijvoorbeeld een 2GB USB stick zoekt
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Dat is erg netjes. Jammer van die interface en de snelheid. Misschien dat er nog eens nieuwe firmware voor uit komt?
Al die features voor die prijs is natuurlijk geweldig
Hoe vind je het geluid ten opzichte van een iPod?
Al die features voor die prijs is natuurlijk geweldig
Hoe vind je het geluid ten opzichte van een iPod?
Bestaan inderdaad fora met f/w-upgrades en tweaks ...mijn heeft standaard firmware van eind maart aan boord ...
is NIET NORMAAL welke hoeveelheden er van die krengen momenteel uit china worden geëxporteerd ..
Ben al aan het uitdokteren hoe ik één en ander kan versnellen
Geluid is vergelijkbaar met een average mp3-speler ...wiedes dat een echte ipod beter speelt .. je hebt bij een echte bvb niet die "electro-bliepjes" die je bij een goedkoop ding ( zoals dat van mij ) hebt ...
zàààlig toestel om mee te prutsen en te experimenteren ... mp4's op 128x128 ...geen ipod 30 gig video kwaliteit natuurlijk ....
aankoop NIET beklaagd ....
is NIET NORMAAL welke hoeveelheden er van die krengen momenteel uit china worden geëxporteerd ..
Ben al aan het uitdokteren hoe ik één en ander kan versnellen
Geluid is vergelijkbaar met een average mp3-speler ...wiedes dat een echte ipod beter speelt .. je hebt bij een echte bvb niet die "electro-bliepjes" die je bij een goedkoop ding ( zoals dat van mij ) hebt ...
zàààlig toestel om mee te prutsen en te experimenteren ... mp4's op 128x128 ...geen ipod 30 gig video kwaliteit natuurlijk ....
aankoop NIET beklaagd ....

Verwijderd
Kan je me vertellen waar je dat ding voor deze prijs besteld hebt? Kan je ook iets vertellen over de betaalmethode, de leverduur en kon je ook nog uit verschillende kleuren kiezen?guy5927 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:22:
Heb net zo'n ding van mijnheer postbode uit china gekregen ...
63 euro is wel heel erg goedkoop voor zo'n apparaatje, altijd leuk om mee te prutsen
ebay staan er genoeg... maar inderdaad headphone is scrap (maar daar heb ik nog wel een goeie van mijn phone voor) en de snelheid schijnt ruk te zijn.
maar zijn al genoeg firmwares in omloop die dit moeten veranderen. plus dat je de theme's (uiterlijk bootlogo's enz) kan aanpassen hiermee..
ik krijg er vrijdag 4 binnen en ben me nu al aan het firmware inlezen. ik wil gelijk prutsen
- heb namelijk al 2 telefoons gered/versnel/verbeterd en een mobo verbeterd door een firmware versie dus ik heb ook hier goede hoop in
maar zijn al genoeg firmwares in omloop die dit moeten veranderen. plus dat je de theme's (uiterlijk bootlogo's enz) kan aanpassen hiermee..
ik krijg er vrijdag 4 binnen en ben me nu al aan het firmware inlezen. ik wil gelijk prutsen
- heb namelijk al 2 telefoons gered/versnel/verbeterd en een mobo verbeterd door een firmware versie dus ik heb ook hier goede hoop in
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
opgepast met earphones !!! gebruiken 2.5 mm ipv 3.5 !!! zorg voor een adaptor ( hoewel ik eigenlijk niet ECHT te klagen heb over de kwaliteit van de standaard oortjes ....
HEHEHE heb alles omgetoverd in een VISTA machine met de nieuwe windows mediaplayer 11 iconen ... man het is SCHITTEREND geworden ....
snelheid verhogen zal helaas niet zo makkelijk gaan ... terwijl hij scrolt door de liedjes doet hij ze automatisch spelen ook ... DIT is de boosdoener ...een krat champagne voor wie DAT eruit krijgt ...
ebay : ugoole (winkelnaam : WholeSale Center )
Het is ongelofelijk veel waar voor je geld, maar NOGMAALS : DIT IS GEEN IPOD ! remember this kids ...
HEHEHE heb alles omgetoverd in een VISTA machine met de nieuwe windows mediaplayer 11 iconen ... man het is SCHITTEREND geworden ....
snelheid verhogen zal helaas niet zo makkelijk gaan ... terwijl hij scrolt door de liedjes doet hij ze automatisch spelen ook ... DIT is de boosdoener ...een krat champagne voor wie DAT eruit krijgt ...
ebay : ugoole (winkelnaam : WholeSale Center )
Het is ongelofelijk veel waar voor je geld, maar NOGMAALS : DIT IS GEEN IPOD ! remember this kids ...
Verwijderd
Okay, ik heb er ook eentje besteld. Hopen dat ie snel binnen komt 
Op welke sites/ fora's vinden jullie die firmware?
Verwijderd
welke site kan je die dan bestellen?Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:40:
Okay, ik heb er ook eentje besteld. Hopen dat ie snel binnen komt
Marktplaats kijke.

[ Voor 221% gewijzigd door ikweetniks op 05-06-2006 23:36 ]
Verwijderd
even op ebay zoeken. Zijn er genoeg. Ik heb die van mij voor 74 euri. Is nog vrij redelijk in mijn ogenVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:33:
ja maar die zijn wel wat duurder dan op 63 euro wat guy ofso zegt
Op marktplaats staan ze ook al. Iemand uit de klas vroeg er gisteren al naar of het iets zou zijn. Een echte tweede handskoper dus die weet al die dingen /zooi te vinden. Ik hou liever mijn eigen mini
verdwaalde ict'er op elektro!
huidige firmware voor mijn speler..
firmware versie:
pma300_006
2005/11/04
ryj-3.5.35 3.5.37
2005/12/16
========
mympxplayer.com
http://www.mympxplayer.co...0764ebc8a27cd4133b29de8f1
firmware-tools-themes-docs enz
http://www.stud.uni-karlsruhe.de/~uwa8/s1mp3/?Home
Voor de tools en uitleg.
http://forum.s1mp3.org/
forum
http://www.scrub50187.com/MP4.html
tutorials enz enz
firmware versie:
pma300_006
2005/11/04
ryj-3.5.35 3.5.37
2005/12/16
========
mympxplayer.com
http://www.mympxplayer.co...0764ebc8a27cd4133b29de8f1
firmware-tools-themes-docs enz
http://www.stud.uni-karlsruhe.de/~uwa8/s1mp3/?Home
Voor de tools en uitleg.
http://forum.s1mp3.org/
forum
http://www.scrub50187.com/MP4.html
tutorials enz enz
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
2GB speler besteld via een duitse gast:Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:33:
maar dan 2 gb of 1 gb?
code:
1
| http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=twigtricks&iid=7624842614&frm=284 |
Ik heb dit een week geleden gedaan ongeveer en nog niets ontvangen, ik kan je dus nog niet vertellen of dit een betrouwbaar persoon is om je speler bij te bestellen. Suc6
Verwijderd
dan schreeuw ik het van de dakenVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:24:
dankje voor je reactie,
als je 'm binnen krijgt wil je dan ff zeggen?
1 gig versie 80 euro op marktplaats Denhaag .
Verwijderd
kijk eens op deze site http://www.uxcell.com
is best goedkoop bv i-platinium 2gb en 1,8" scherm voor gbp 54,99 en dan moet je adres geven waar die naartoe wordt verzonden en dan in totaal omgerekend naar euro ben je voor die 82 euro maar kwijt.
Maar is dit wel een betroubaar site?
is best goedkoop bv i-platinium 2gb en 1,8" scherm voor gbp 54,99 en dan moet je adres geven waar die naartoe wordt verzonden en dan in totaal omgerekend naar euro ben je voor die 82 euro maar kwijt.
Ik heb hem daar nu besteld. Afwachten of het betrouwbaar is. Ga er wel vanuit.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:23:
kijk eens op deze site http://www.uxcell.com
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Gisteren net voordat ik poste.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:14:
wanneer heb jij besteld dan?
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Kan je door je nummers scrollen zonder dat ie ze af gaat spelen, als er al een nummer op staat?
Die Ugoole biedt in zijn ebay winkel meerdere spelers aan. Zijn dit eigenlik gewoon allemaal dezelfde met een andere behuizing of niet?
Hoe zit het met de batterijduur? Hoelang kan je muziek afspelen?
Die Ugoole biedt in zijn ebay winkel meerdere spelers aan. Zijn dit eigenlik gewoon allemaal dezelfde met een andere behuizing of niet?
Hoe zit het met de batterijduur? Hoelang kan je muziek afspelen?
[ Voor 52% gewijzigd door ceesietopc op 13-06-2006 06:48 ]
Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)
Verwijderd
/me staat op het dak....
"IK HEB HEM BINNEN!!!!!!!"
hij is vanmiddag afgeleverd. Ik heb net even m'n inbox gechecked en op 31-05 kreeg ik een mailtje van ebay:
Je hebt het volgende object gewonnen: 2 GB 1,5" MP3+MP4 Player+VIDEO/FOTO 2GB PlatinumNo. 1
Ik heb al eventjes zitten spelen en er wat mp3'tjes en foto's opgegooid. Werkt allemaal perfect. Snel en goed geleverd dus. Ik kan trouwens niet bevestigen wat hierboven ergens gemeld word: "2 gig is 2 gig". Ik heb "maar" 1.9 ongeveer... Dat was eigenlijk het enige wat me tot dusver opviel. Verder is het menu niet echt handig, je moet even aan de knopkeuze wennen. De nederlandse taal die erop staat is ook niet je van het maar ik had op een ander forum al gezien dat daar een oplossing voor is.
Al met al zeer tevreden qua prijs kwaliteit en levertijd. Nu maar hopen dat de duurzaamheid ook okay is
reken maar eens met bits/bytes/kilobytes/megabytes 1:8. Een hardeschijf van 50GB is ook maar 47 van te gebruiken bijvoorbeeld. Het heeft dus enkel en alleen met de rekeningsfactor te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:00:
[...]
Ik heb "maar" 1.9 ongeveer... Dat was eigenlijk het enige wat me tot dusver opviel.
Dat komt omdat de fabrikanten rekenen met een factor 1000 bij byte/kilobyte/megabyte ed, maar Windows doet dit met een factor 1024.
Verwijderd
Dan heb ik dus niet helemaal begrepen wat hier staat 
guy5927 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:22:
.....
...
Mijn Mp4-player moet nog geshipped worden. Heb al enkele emails gestuurd maar nog geen reactie. Voorlopig heb ik er nog alle vertrouwen in.
Update: Inmiddels is ie verzonden (17 jun) en ik verwacht dus één dezer dagen dat hij in de bus valt.
Update: Inmiddels is ie verzonden (17 jun) en ik verwacht dus één dezer dagen dat hij in de bus valt.
[ Voor 28% gewijzigd door Hugo op 20-06-2006 12:31 ]
Oké, ik heb hem gister binnen gekregen. Dacht slim te zijn en er een update overheen te gooien maar helaas. Nu krijg ik elke keer een blauw scherm. Heb al de oplossingen geprobeerd van S1Mp3.org maar heb nog geen goede image gevonden om mee te flashen.
Is er misschien iemand hier die me verder kan helpen?
Een kopietje van een kleine review die ik in een ander topic gepost heb:
Ik heb ook de fameuze NepNano uit Hong Kong gehaald.
Ik heb er een gekozen die het geheel zonder doosje en lader verstuurt, waardoor de verzendkosten redelijk blijven (incl. verzekering voor 10 Eur). Dus ik was voor 32 Euro volledig klaar (1Gb)
Dus voorlopig opladen via USB en later misschien nog eens zo'n USB thuisladertje kopen. Is voor mij niet zo'n probleem want ik leg hem gewoon aan de usb als ik achter de pc zit en dan komt het wel goed. Hoe lang hij speelt op een volle lading weet ik nog niet maar na een uur of 3 stond de indicator nog op halfvol.
Wat betreft mijn eerste indrukken kan ik mij eigenlijk aansluiten bij degenen die er al eerder al iets over schreven.
Het apparaat zit goed in elkaar en is netjes afgewerkt (en zo heerlijk klein). Ik heb er een met een 1,5" scherm, dus in tegenstelling tot een vorige poster met een 1,8" scherm, staat bij mij alles gewoon rechtop. Ook een reden dat ik deze genomen heb, want zo'n gekanteld scherm lijkt mij niks.
De meegeleverde oordopjes waren slecht. Ik ben geen audiofiel (die hebben waarschijnlijk ook wel wat meer over voor hun mp3 speler), maar met andere oordopjes is de geluidskwaliteit echt goed. Er zit een equalizer funtie op met alleen presets, maar daar houd ik niet van en heb ik dus ook niet echt geprobeerd. Beetje onhandig dat de koptelefoon aansluiting 2,5mm is, maar wel logisch omdat het natuurlijk allemaal lekker klein moet blijven.
De FM radio functie werkt gewoon prima. Goede ontvangst en handige interface met presets.
De USB aansluiting werkt ook gewoon zoals het hoort, zonder extra drivers ding aansluiten, pling, extra drive. Ik weet niet of het USB 1.1 of 2.0 is, maar de snelheid is voor mij prima. CD-tje erop kopieren (30/40 Mb) duurde ong. 30 sec. Het werkt ook goed met de synchronisatie functie van XP media center.
De interface is absoluut niet intuitief. Het is dat ik het leuk vind om met knopjes, menu's, opties, etc. te spelen, maar voor iemand die gewoon simpel mp3-tjes wil laden, zoeken en afspelen is hij volgens mij niet geschikt. Niets van playlists, zoeken op artiest of titel etc. gewoon door je folders browsen is alles wat je kunt. Verder is de interface behoorlijk traag en vind ik het visueel niet erg aantrekkelijk. Zoals te verwachten van een chinese speler veel felle kleurtjes en cartoonachtige iconen (misschien ligt het aan mij en is dit tegenwoordig gebruikelijk.) Ik heb in ieder geval al veel mooiere interfaces gezien (apple kopie, xp skin, etc.). Je kunt deze namelijk door stevig, low level tweaking en modding wel vervangen (met zoals eerder genoemd het gevaar om hem definitief te vernaggelen)
Dat brengt mij op het feit dat ik het ook erg leuk vind dat er een actieve tweakers community voor is met wiki's, firmwares, forums, etc. Ik ben zelf van plan om de apple interface firmware erop te zetten, die schijnt ook sneller te zijn en ziet er op de plaatjes in ieder geval erg aantrekkelijk uit. Ook wat extra spelletjes is wel leuk.
Verder zit hij bomvol extra opties:
Filmpjes en Plaatjes kijken (te klein scherm voor film, maar wel leuk voor clipjes, grapjes, etc., zoiets als op je mobieltje).
E-Book, txt file lezer, grappig, maar ik zie het mijzelf niet echt nuttig gebruiken (misschien als spiekbriefje voor de schoolgangers).
Tetris spelletje (klassieker voor als je echt niets anders te doen hebt)
Geluidsopname via ingebouwde microfoon (doet precies wat je ervan verwacht, geen topkwaliteit geluid, maar goed te verstaan)
USB mass storage device - Je kunt ook een gedeelte coderen als je dat zou willen.
Ondersteunt veel muziekformaten en doet tevens lyrics
Kortom, volgens mij een leuke en goede speler voor weinig geld die meer geschikt is voor een tweakertje dan voor iemand die er moeite mee zijn mobiele telefoon te bedienen of zijn tv af te stellen.
Ik heb ook de fameuze NepNano uit Hong Kong gehaald.
Ik heb er een gekozen die het geheel zonder doosje en lader verstuurt, waardoor de verzendkosten redelijk blijven (incl. verzekering voor 10 Eur). Dus ik was voor 32 Euro volledig klaar (1Gb)
Dus voorlopig opladen via USB en later misschien nog eens zo'n USB thuisladertje kopen. Is voor mij niet zo'n probleem want ik leg hem gewoon aan de usb als ik achter de pc zit en dan komt het wel goed. Hoe lang hij speelt op een volle lading weet ik nog niet maar na een uur of 3 stond de indicator nog op halfvol.
Wat betreft mijn eerste indrukken kan ik mij eigenlijk aansluiten bij degenen die er al eerder al iets over schreven.
Het apparaat zit goed in elkaar en is netjes afgewerkt (en zo heerlijk klein). Ik heb er een met een 1,5" scherm, dus in tegenstelling tot een vorige poster met een 1,8" scherm, staat bij mij alles gewoon rechtop. Ook een reden dat ik deze genomen heb, want zo'n gekanteld scherm lijkt mij niks.
De meegeleverde oordopjes waren slecht. Ik ben geen audiofiel (die hebben waarschijnlijk ook wel wat meer over voor hun mp3 speler), maar met andere oordopjes is de geluidskwaliteit echt goed. Er zit een equalizer funtie op met alleen presets, maar daar houd ik niet van en heb ik dus ook niet echt geprobeerd. Beetje onhandig dat de koptelefoon aansluiting 2,5mm is, maar wel logisch omdat het natuurlijk allemaal lekker klein moet blijven.
De FM radio functie werkt gewoon prima. Goede ontvangst en handige interface met presets.
De USB aansluiting werkt ook gewoon zoals het hoort, zonder extra drivers ding aansluiten, pling, extra drive. Ik weet niet of het USB 1.1 of 2.0 is, maar de snelheid is voor mij prima. CD-tje erop kopieren (30/40 Mb) duurde ong. 30 sec. Het werkt ook goed met de synchronisatie functie van XP media center.
De interface is absoluut niet intuitief. Het is dat ik het leuk vind om met knopjes, menu's, opties, etc. te spelen, maar voor iemand die gewoon simpel mp3-tjes wil laden, zoeken en afspelen is hij volgens mij niet geschikt. Niets van playlists, zoeken op artiest of titel etc. gewoon door je folders browsen is alles wat je kunt. Verder is de interface behoorlijk traag en vind ik het visueel niet erg aantrekkelijk. Zoals te verwachten van een chinese speler veel felle kleurtjes en cartoonachtige iconen (misschien ligt het aan mij en is dit tegenwoordig gebruikelijk.) Ik heb in ieder geval al veel mooiere interfaces gezien (apple kopie, xp skin, etc.). Je kunt deze namelijk door stevig, low level tweaking en modding wel vervangen (met zoals eerder genoemd het gevaar om hem definitief te vernaggelen)
Dat brengt mij op het feit dat ik het ook erg leuk vind dat er een actieve tweakers community voor is met wiki's, firmwares, forums, etc. Ik ben zelf van plan om de apple interface firmware erop te zetten, die schijnt ook sneller te zijn en ziet er op de plaatjes in ieder geval erg aantrekkelijk uit. Ook wat extra spelletjes is wel leuk.
Verder zit hij bomvol extra opties:
Filmpjes en Plaatjes kijken (te klein scherm voor film, maar wel leuk voor clipjes, grapjes, etc., zoiets als op je mobieltje).
E-Book, txt file lezer, grappig, maar ik zie het mijzelf niet echt nuttig gebruiken (misschien als spiekbriefje voor de schoolgangers).
Tetris spelletje (klassieker voor als je echt niets anders te doen hebt)
Geluidsopname via ingebouwde microfoon (doet precies wat je ervan verwacht, geen topkwaliteit geluid, maar goed te verstaan)
USB mass storage device - Je kunt ook een gedeelte coderen als je dat zou willen.
Ondersteunt veel muziekformaten en doet tevens lyrics
Kortom, volgens mij een leuke en goede speler voor weinig geld die meer geschikt is voor een tweakertje dan voor iemand die er moeite mee zijn mobiele telefoon te bedienen of zijn tv af te stellen.
Verwijderd
heb er ook maar 1tje (2gb) van een mede gotter overgenomen en ik ben er tot nu toe tevreden mee.
Grootste nadelen zijn dat het menu wat traag gaat, beetje onlogisch is af en toe (staat soort ipod menutje op, niet de standaard) en dat je geen playlists ed hebt (zoeken titel/artiest etc zit er ook niet bij).
Voordeel tov normale ipod nano is dan weer de fm-radio welke prima z'n werk doet (misschien net een paar te weinig voorkeurszenders, maar 6 stuks is wel standaard). Zaken als plaatjes en filmpjes: tja leuk, maar beetje nutteloos.
Kwaliteit standaardoordopjes is lik-me-vestje, maar met normale oordopjes denk ik dat het best redelijk klinkt.
Verder is het zelfs als geheugenstik van 2gb voor deze prijs geen enorme miskoop.
Grootste nadelen zijn dat het menu wat traag gaat, beetje onlogisch is af en toe (staat soort ipod menutje op, niet de standaard) en dat je geen playlists ed hebt (zoeken titel/artiest etc zit er ook niet bij).
Voordeel tov normale ipod nano is dan weer de fm-radio welke prima z'n werk doet (misschien net een paar te weinig voorkeurszenders, maar 6 stuks is wel standaard). Zaken als plaatjes en filmpjes: tja leuk, maar beetje nutteloos.
Kwaliteit standaardoordopjes is lik-me-vestje, maar met normale oordopjes denk ik dat het best redelijk klinkt.
Verder is het zelfs als geheugenstik van 2gb voor deze prijs geen enorme miskoop.
Verwijderd
Hebben jullie de nep Ipod nano via ebay hebben gekocht? En zo ja via welke persoon, want vind nog steeds beetje een risico, dus is fijn om te weten wie er te vertrouwen zijn. Of via waar is het nog meer te koop, via Nederland zijn ze toch wel boven de 60 (en dan nog verzendkosten erbij), en wil er eigenlijk max 50 voor uitgeven, met het risico van het kapot gaan als reden. Hoop dat mensen me kunnen helpen.
Hij is nu of binnenkort ook bij de Expert te koop, denk dat dat wat makkelijker is
Verwijderd
Ja ik zie die bij de expert staan, maar dat is alleen mp3, ik vind het toch wel leuker om een mp4 speler te hebben, en dan het liefst 2 GB, die van de Expert is 1 GB
. Maar toch wel bedankt. Hoe vinden de anderen de geluidskwaliteit ervan, van hun Nep Nano (mp4 speler).
Hoe heb je dat aangepakt want dat scheelt nogal met de andere prijzen die ik hier hoorhe3763 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:45:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Dat zou ik ook wel willen weten, wie die verkoper was!
Voor support en firmwares voor deze types, mympxplayer.com is niet meer, na gigantische aanslag van de provider wegens overschrijding datalimiet, maar ze gaan verder als http://www.mympxplayer.org
Voor support en firmwares voor deze types, mympxplayer.com is niet meer, na gigantische aanslag van de provider wegens overschrijding datalimiet, maar ze gaan verder als http://www.mympxplayer.org
Verwijderd
Ja dat zijn nog wel kosten waar je het gokje voor wilt wagen idd. Ik zie voor 2gig het niet zo snel onder de 50 komen, en ook voor 1 gig zit je toch al bijna aan dat bedrag.
Hoe is de geluidskwaliteit van de nep Ipod's?? Een had hem al weg gedaan vanwege mindere geluidskwaliteit, was deze echt heel veel minder? En hebben er meer hier last van, welke versie van de Nep Ipod heb je? Ja sorry beetje veel vragen
, maar vind wel fijn als ik er een bestel dat het een is met goede geluidskwaliteit, en bij een goed te vertrouwen persoon, en denk dat meerderen dit vinden.
Hoe is de geluidskwaliteit van de nep Ipod's?? Een had hem al weg gedaan vanwege mindere geluidskwaliteit, was deze echt heel veel minder? En hebben er meer hier last van, welke versie van de Nep Ipod heb je? Ja sorry beetje veel vragen
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 00:44 ]
Ik had hem van e-bay verkoper tradeeasy1201.Marzman schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:54:
[...]
Hoe heb je dat aangepakt want dat scheelt nogal met de andere prijzen die ik hier hoor
Ik zie alleen net dat hij ze niet meer verkoopt, dus je zult even verder moeten zoeken. Er zijn er vast wel meer die lagere verzendkosten hebben door het niet als pakket, maar gewoon (zonder netadapter) in een bubbeltjesenvelop te versturen. Dat kan makkelijk, want het ding is toch heel licht en klein.
[ Voor 33% gewijzigd door he3763 op 27-08-2006 11:33 ]
Verwijderd
Zit er bij deze Super I-Platinum van Uxcell een oplader voor een Nederlands stopcontact, of heb je het anders gedaan?WorkForce schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:47:
Oké, ik heb hem gister binnen gekregen. Dacht slim te zijn en er een update overheen te gooien maar helaas. Nu krijg ik elke keer een blauw scherm. Heb al de oplossingen geprobeerd van S1Mp3.org maar heb nog geen goede image gevonden om mee te flashen.
Bij de Super I-Platinum zit het beeld horizontaal inplaats van verticaal.
dit is de 1,5 variant.
Bij de I Platnium Junior volgens mij niet (ik zie nu van niet of toch wel)Cons: BUT - The screen only works side-ways! i.e. You have to hold the player side-ways to watch the screen BUT the controls are in their normal positions!!!!! This is extremely annoying!! This player needs the option of either swapping the screen round to use in the conventional way or the buttons changing!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 30-08-2006 16:26 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
he guy5927 heb je soms wat tips voor me op ook andere firemware er op te zetten zo ja laat me dan effe wat weten of zo. crock104@hotmail.com
alvast bedankt
ook andere met tips of tools enz stuur maar een mail
groetjes bas
alvast bedankt
ook andere met tips of tools enz stuur maar een mail
groetjes bas
Ik heb Ucxell gemailed om voor de specificaties van de adapter en nog wat andere dingen:
.
en ze kunnen ookWe can provide EU adapter
Ze hebben jammer genoeg geen antwoord gegeven op de vraag of het scherm van de i-Platinum MP4 Player 1.5 en de i-Platinum Junior MP4 Player 1.5 verticaal werkt.mark as a gift on the package
Hallo Bas je zou eens kunnen kijken op http://www.mympxplayer.org . Het laatste bezoek van guy5927 is van woensdag 31 mei 2006 08:58 dus ik denk dat je beter zelf wat kan gaan zoekenVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:49:
he guy5927 heb je soms wat tips voor me op ook andere firemware er op te zetten zo ja laat me dan effe wat weten of zo.
Verwijderd
he dankje anders had ik nog lang kunnen wachten maar als ik die site aanklik dan krijg ik iederskeer een fout melding dat hij die pagina niet vindt??
Er wordt er nu ook een bij de blokker verkocht;
256MB versie 35 euro,
512 MB versie 49 euro,
met als pluspunten, inc 240V stekkeradapter,
en een lithium-ion batterij die 16 uur zou moeten werken,
als die het 1/3 van de tijd uitzingt is dat al een hele stap vergeleken sommige ebay-players, de mijne houdt het na drie uur wel gezien, en ik ben niet de enige.
www.blokker.nl ,
vervolgens linksboven. (overigens, video is misleidend, naar alle waarschijnlijkheid is het ook gewoon een AMV-player, cq MTV player)
256MB versie 35 euro,
512 MB versie 49 euro,
met als pluspunten, inc 240V stekkeradapter,
en een lithium-ion batterij die 16 uur zou moeten werken,
als die het 1/3 van de tijd uitzingt is dat al een hele stap vergeleken sommige ebay-players, de mijne houdt het na drie uur wel gezien, en ik ben niet de enige.
www.blokker.nl ,
vervolgens linksboven. (overigens, video is misleidend, naar alle waarschijnlijkheid is het ook gewoon een AMV-player, cq MTV player)
Verwijderd
OP het forum van http://forum.s1mp3.org/ had ik ergens gelezen dat het met firmware wel mogelijk was om het beeld ook 'normaal' te krijgen, maar weet niet meer precies waar het stond of welke het was. Maar kunnen degene die wel een Super I-Platinum hebben of een andere mp4 speler, wat over hun ervaring nu zeggen, nu ze hem iets langer hebben. Kwaliteit, geluid, hoe lang baterij meegaat enz?Ze hebben jammer genoeg geen antwoord gegeven op de vraag of het scherm van de i-Platinum MP4 Player 1.5 en de i-Platinum Junior MP4 Player 1.5 verticaal werkt.
Vind die van de blokker met 512 MB dan toch te weinig, ga toch voor de 2 GB
Verwijderd
Ze zitten in een site verhuizing, dus soms ff down en traagVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:16:
he dankje anders had ik nog lang kunnen wachten maar als ik die site aanklik dan krijg ik iederskeer een fout melding dat hij die pagina niet vindt??
Verwijderd
Omdat ik niet weet of een edit 'm omhoogschopt maar een nieuwe reply:
PAS OP voor verkopers op ebay e.d. die 4 gigabyte chipods verkopen! Dit zijn tot nu toe allemaal 2 gigabyte spelers (op zijn gunstigst), met een gehackte drive index, zodat je zelfs na een format nog 4 gigabytes blijft zien. Alle files boven de 2 gig blijken echter corrupt (staan er gewoon niet op), maar zijn wel geindexeerd en lijken aanwezig.
Op bovenvernoemde site hebben ze tools om de ware capaciteit boven water te krijgen.
Was er zelf ingetrapt, maar kreeg de verkoper zover mijn geld terug te boeken, nog voor hij tot verzending was overgegaan.
Zo werd verkoper LCDGUARD kort daarop BESTMP4, en nu die account door paypal is afgesloten, nu verder als CHINADRAGONSELL.
Weest gewaarschuwd!!!!
Betere prijsjes en reële verzendkosten trouwens (8,50 euro verzekerd) bij uxcell.com.
PAS OP voor verkopers op ebay e.d. die 4 gigabyte chipods verkopen! Dit zijn tot nu toe allemaal 2 gigabyte spelers (op zijn gunstigst), met een gehackte drive index, zodat je zelfs na een format nog 4 gigabytes blijft zien. Alle files boven de 2 gig blijken echter corrupt (staan er gewoon niet op), maar zijn wel geindexeerd en lijken aanwezig.
Op bovenvernoemde site hebben ze tools om de ware capaciteit boven water te krijgen.
Was er zelf ingetrapt, maar kreeg de verkoper zover mijn geld terug te boeken, nog voor hij tot verzending was overgegaan.
Zo werd verkoper LCDGUARD kort daarop BESTMP4, en nu die account door paypal is afgesloten, nu verder als CHINADRAGONSELL.
Weest gewaarschuwd!!!!
Betere prijsjes en reële verzendkosten trouwens (8,50 euro verzekerd) bij uxcell.com.
Als ik die prijzen zie bij uxcell.com dan is dat toch wel heel verleidelijk en goedkoop.. zijn er mensen die daar een MP3/MP4 speler hebben aangeschaft? Zo ja, wat zijn de ervaringen, welk model heb je en bevalt deze?Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:18:
Verwijderd
Dat kan je beter ff op http://www.mympxplayer.org vragen. Allemaal chipods, en al door meerderen daar bij uxcell gekocht. Wat me wel opvalt is de beroerde speelduur door de low cap batterij van zo'n beetje alles wat daar staat. Met 4-6 uur mp3tjes op 128kB afspelen heb je het wel gehad. Reken wel op btw en invoerheffing, grofweg een kwart extra, als je pech hebt (vaak slipt een importje er gewoon doorheen)hars73 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:27:
[...]Als ik die prijzen zie bij uxcell.com dan is dat toch wel heel verleidelijk en goedkoop.. zijn er mensen die daar een MP3/MP4 speler hebben aangeschaft? Zo ja, wat zijn de ervaringen, welk model heb je en bevalt deze?
Ja, de meesten hebben inderdaad maar zo'n 4 uur speelduur... heb al een mail gestuurd naar uxcell met de vraag welke spelers een langere speelduur hebben. Ben benieuwd. Zou bijna zeggen dat je voor zo'n 40-50 euro geen miskoop kunt doen voor een MP3/MP4 speler met 1gig geheugen (ook al speelt ie bijv. maar 4 uurtjes)Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:08:
[...]
Dat kan je beter ff op http://www.mympxplayer.org vragen. Allemaal chipods, en al door meerderen daar bij uxcell gekocht. Wat me wel opvalt is de beroerde speelduur door de low cap batterij van zo'n beetje alles wat daar staat. Met 4-6 uur mp3tjes op 128kB afspelen heb je het wel gehad. Reken wel op btw en invoerheffing, grofweg een kwart extra, als je pech hebt (vaak slipt een importje er gewoon doorheen)
Verwijderd
weten jullie een type dat een accuduur heeft van 10-12 uur? of moet ik dan toch echt de originele Nano halen
?
Ik heb begin deze week hier een speler besteld. Deze is ondertussen verstuurd, maar heb hem nog niet ontvangen. Wil jullie wel op de hoogte houden wanneer ik hem binnen heb.hars73 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:27:
[...]
Als ik die prijzen zie bij uxcell.com dan is dat toch wel heel verleidelijk en goedkoop.. zijn er mensen die daar een MP3/MP4 speler hebben aangeschaft? Zo ja, wat zijn de ervaringen, welk model heb je en bevalt deze?
Deze heb ik besteld: http://www.uxcell.com/uxc...owItem&id=mv0wht2048mp029
De bestelling was redelijk vlug verstuurd, geloof anderhalve dag later. Had wel direct met paypal betaald.
Verwijderd
Ja ik heb hem ook binnen via Uxcell, goede en snelle aflevering
. Ik heb de Pearl Z 2 GB, en ben hem nu aan opladen, was ook beetje gedoe, hoop dat nu wel gewoon werkt en dan ben ik benieuwd naar hoe lang hij het gaat uithouden. Op de site stond dat deze 8 uur mee moest gaan, dat was ook de reden waarom ik deze had gekocht boven de Super I-Platinum, en je schermpje gat hier alleen op z'n kant wanneer je video gaat kijken, dus ideaal. En hij is ook best mooi
, m'n EI-podje
.
Verwijderd
Nee ik hoefde er verder niks over te betalen.
Heb een vraag aan andere Nep Ipod bezitters, (en hoop dat jullie nu wel reageren), ik krijg mijn soortgelijke Nep Ipod (Pearl Z beetje zelfde principe) niet opgeladen via het stopcontact. Hij blijft leeg terwijl hij aangeeft dat hij connect, en oplaad. Via de USB laadt hij wel maar dit duurt heel erg lang, en schiet dus niet op, zijn er meer met dit probleem? Las dat mogelijk met firmware aanpassing het probleem is op te lossen ofzo.
Heb een vraag aan andere Nep Ipod bezitters, (en hoop dat jullie nu wel reageren), ik krijg mijn soortgelijke Nep Ipod (Pearl Z beetje zelfde principe) niet opgeladen via het stopcontact. Hij blijft leeg terwijl hij aangeeft dat hij connect, en oplaad. Via de USB laadt hij wel maar dit duurt heel erg lang, en schiet dus niet op, zijn er meer met dit probleem? Las dat mogelijk met firmware aanpassing het probleem is op te lossen ofzo.
Verwijderd
heb ik ook gehad, bij mij was de lader gewoon kapot. dus nieuw mini usb ladertje zoeken of via pc doen.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:51:
Nee ik hoefde er verder niks over te betalen.
Ik heb de Super i-Platinum MP4 Player 1.8 inch bij Uxcell gekocht voor € 54,- met verzending en 'verzekering'. De verzending duurde ongeveer 12 werkdagen het duurde vijf dagen voordat hij op de post werd gedaan.
Het pakketje is volgens mij opengemaakt door de douane, het touwtje is doorgeknipt en er zit een stikker op met "opengemaakt TPG Post".

Wel verzonden als gift maar er staat in het groot MP3 player op
.

Dit zat in het zakje een brillenkoker met de spullen.

De i-Platinum.

De speler zelf werkt horizontaal maar dat is volgens mij te verhelpen door één of andere firmware update. De speler werkt ongeveer 4 uur met het scherm de hele tijd aan en brightness op max. Maar ik verwacht met wat aanpassingen dat hij de 7+ uur wel haalt.
Ik ben nu alleen nog opzoek naar een 2,5mm jack plug omdat de lengte van 3,5 > 2,5 even groot is als 50% van de speler.
Het pakketje is volgens mij opengemaakt door de douane, het touwtje is doorgeknipt en er zit een stikker op met "opengemaakt TPG Post".

Wel verzonden als gift maar er staat in het groot MP3 player op

Dit zat in het zakje een brillenkoker met de spullen.

De i-Platinum.

De speler zelf werkt horizontaal maar dat is volgens mij te verhelpen door één of andere firmware update. De speler werkt ongeveer 4 uur met het scherm de hele tijd aan en brightness op max. Maar ik verwacht met wat aanpassingen dat hij de 7+ uur wel haalt.
Ik ben nu alleen nog opzoek naar een 2,5mm jack plug omdat de lengte van 3,5 > 2,5 even groot is als 50% van de speler.
[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 25-09-2006 16:24 ]
Verwijderd
ik heb toch maar een echte Nano gekocht.. kon de oude generatie 4GB voor 110 krijgen met alles derbij dus niet te klagen..
echter kom ik nu op MP ook van die Nano look a likes tegen met 8 gb voor maar 100 euro.. ik kan dit haast niet geloven en als ik het zie denk ik weer terug aan iets wat hier eerder is gepost:
zeggen ze dat er 4 (of dit geval
gb aanwezig is terwijl er maar 2gb in zit..
zou dat hierbij ook het geval zijn?
echter kom ik nu op MP ook van die Nano look a likes tegen met 8 gb voor maar 100 euro.. ik kan dit haast niet geloven en als ik het zie denk ik weer terug aan iets wat hier eerder is gepost:
zeggen ze dat er 4 (of dit geval
Justchilin, bevalt de Pearl Z je nog steeds ?Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:20:
Ja ik heb hem ook binnen via Uxcell, goede en snelle aflevering. Ik heb de Pearl Z 2 GB, en ben hem nu aan opladen, was ook beetje gedoe, hoop dat nu wel gewoon werkt en dan ben ik benieuwd naar hoe lang hij het gaat uithouden. Op de site stond dat deze 8 uur mee moest gaan, dat was ook de reden waarom ik deze had gekocht boven de Super I-Platinum, en je schermpje gat hier alleen op z'n kant wanneer je video gaat kijken, dus ideaal. En hij is ook best mooi
, m'n EI-podje
.
Ik vind het voor de prijs een interessante optie als extra mp3 speler, alleen vraag ik me af of het apparaatje ook een beetje lekker werkt, dat is toch wel belangrijk.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Wat ik tot nu toe heb gelezen zijn alle spelers die meer dan 2gb fake, het staat vol met topics over dit onderwerp op http://www.mympxplayer.org/ en http://forum.s1mp3.org/,Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:41:
zeggen ze dat er 4 (of dit gevalgb aanwezig is terwijl er maar 2gb in zit..
Hi Des, as far as I know 4GB players are non-existent.. Also how much did you pay? Have you opened up the player to confirm 2x2GB chips because if there is only one chip then you most certainly have a hack on your hands. I have several connections with the factory producing these 4GB players and each and every one of them say that the 4GB is still in production as the chip is unable to deal with the larger capacity due to speed issues, etc. SO let me know what price, where and if you have confirmed that 2x2GB chips are present.
Vandaag ook de super i-Platinum besteld. Ik neigde eerst meer naar de gewone i-Plantinum, omdat die ook in het roze was, maar ik ga sowieso een hoesje halen voor 't ding, dus die kan ook wel roze worden. Paar vraagjes voor de mensen die 'm al een tijdje hebben:
- Hoe lang gaat de accu mee als je de brightness na een aantal seconde uitzet?
- Heeft iemand al geprobeerd een betere accu erin te zetten?
- Die silicone hoesjes van de nano, kan je die gewoon gebruiken hiervoor? Het schermpje kan wel groter gemaakt worden, maar hoe zit het met de knoppen?
Gelijk dit ding erbij besteld.. Geniaal ding!!
- Heeft iemand al geprobeerd een betere accu erin te zetten?
- Die silicone hoesjes van de nano, kan je die gewoon gebruiken hiervoor? Het schermpje kan wel groter gemaakt worden, maar hoe zit het met de knoppen?
Gelijk dit ding erbij besteld.. Geniaal ding!!
[ Voor 5% gewijzigd door Iwes op 27-09-2006 16:44 ]
Blaat!
Dat kan je gewoon zien als je wat in je shopping cart doet
bij mij was het iets van € 2,50.
Op http://www.mympxplayer.org/ staat er nog ergens in een thread een lijst met korting codes voor Uxcell is toch altijd meegenomen.
.

Op http://www.mympxplayer.org/ staat er nog ergens in een thread een lijst met korting codes voor Uxcell is toch altijd meegenomen.
Ik denk dat je de 7 uur kan halen, zelf heb ik hem nog niet lang genoeg om het precies te wetenIwes schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:43:
Verwijderd
Ik heb hem net deze week terug gestuurd omdat hij echt niet goed oplaadde. Ik weet niet waar het precies aan lag, maar via stopcontact laadde hij niet op, maar gaf wel aan dat hij connect was en het oplaadmetertje liep gewoonDeacon schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:05:
[...]
Justchilin, bevalt de Pearl Z je nog steeds ?
Ik vind het voor de prijs een interessante optie als extra mp3 speler, alleen vraag ik me af of het apparaatje ook een beetje lekker werkt, dat is toch wel belangrijk.
Vandaag mijn Super i-Platinum ontvangen. Er bleek nog een 2.5 naar 3.5mm verloopje in te zitten. Goede service van Uxcell! Alleen jammer dat ik er zelf al eentje gekocht had.
Het schermpje heb ik rechtop gezet met de firmware van de Onki mv800 die op Mympxplayer staat.
Nu eerst m'n oude MP3 speler maar eens verkopen (iemand interesse in een gmini402?).. Als ik die eenmaal verkocht heb ga ik denk ik de i-Nickel halen bij Uxcell. Ik was net iets te snel met bestellen. Die i-Nickel ziet er echt stijlvol uit. De i-Platinum kan ik wel verkopen, die is vrij populair op marktplaats. Met een beetje winst kom ik zelfs ook nog wel onder de prijs die daar gevoerd wordt.
Weet iemand trouwen waarom je de mp3speler eerst 'uit' moet zetten via de play knop, en daarna pas het ding echt uit mag zetten met de knop die bovenop de speler zit? Gaat hij flippen als je 'm gelijk uit doet?
Het schermpje heb ik rechtop gezet met de firmware van de Onki mv800 die op Mympxplayer staat.
Nu eerst m'n oude MP3 speler maar eens verkopen (iemand interesse in een gmini402?).. Als ik die eenmaal verkocht heb ga ik denk ik de i-Nickel halen bij Uxcell. Ik was net iets te snel met bestellen. Die i-Nickel ziet er echt stijlvol uit. De i-Platinum kan ik wel verkopen, die is vrij populair op marktplaats. Met een beetje winst kom ik zelfs ook nog wel onder de prijs die daar gevoerd wordt.
Weet iemand trouwen waarom je de mp3speler eerst 'uit' moet zetten via de play knop, en daarna pas het ding echt uit mag zetten met de knop die bovenop de speler zit? Gaat hij flippen als je 'm gelijk uit doet?
Blaat!
Bij mij zat er geen 2,5 > 3,5 bij.
Doen alle functies het nog met die firmware van Mympxplayer en werken de buttons dan ook normaal? Zo ja, dan ga ik hem ook installeren.
Je kan de player toch ook uitschakelen door een aantal seconden op de play knop te drukken, zelf zet ik hem nooit uit met de off schakelaar.
Doen alle functies het nog met die firmware van Mympxplayer en werken de buttons dan ook normaal? Zo ja, dan ga ik hem ook installeren.
Je kan de player toch ook uitschakelen door een aantal seconden op de play knop te drukken, zelf zet ik hem nooit uit met de off schakelaar.
De buttons werken nog gewoon normaal.. Voor zover ik weet werkt alles nog (ebook niet getest). Alleen het filebrowsen niet, je kan wel een map kiezen, maar de mp3s die erin staan niet. Ik heb ook geen idee of dat ervoor wel kon trouwens..
In het 'hoofdmenu' is naar rechts gewoon naar rechts, en bij de instellingen enzo is naar rechts naar beneden.
Waarom zit die schakelaar er dan op trouwens? Als het toch geen verschil zit tussen de 2..
In het 'hoofdmenu' is naar rechts gewoon naar rechts, en bij de instellingen enzo is naar rechts naar beneden.
Waarom zit die schakelaar er dan op trouwens? Als het toch geen verschil zit tussen de 2..
Blaat!
Mijn UX-OSMIUM is ook binnen 
Jammer dat je fm alleen met oordopjes kan luisteren.
Heb van de week via Hong Kong 2 stuks geleverd gekregen. Zit nu alleen te kloten met converten naar AMV, heb veel aan die site mympxplayer.org. Maar ik kan weinig vinden op internet/nieuwsgroepen naar 'voorbeeld' .amv bestanden. Weet iemand waar ik terecht kan voor zulke bestanden? Op die site heb je er maar een paar voorbeelden, dus ben benieuwd of er meer te vinden is.
Verwijderd
reviewtje??robbyboy schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:42:
Mijn UX-OSMIUM is ook binnen
Sorry maar 4-7 uur audio spelen staat toch niet in verhouding met speelduur van een Nano (24 uur) of wat te denken van mn eigen Samsung YP-Z5 (35 uur). Of hebben jullie het hier over video? Moet er niet aan denken dat ding nonstop op te laden. Betaal dan liever 150-200 euro voor goede speler waar je van op aan kan en in geval van Samsung ook lekker met je Explorer files erop kan knallen.
Onroptemraakle schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:15:
Ik denk dat je de 7 uur kan halen, zelf heb ik hem nog niet lang genoeg om het precies te weten.
Verwijderd
funrider.. ik heb de oude nano met accuduur van 12 uur en das puur als je muziek aanzet en vervolgens met rust laat.. zo word dat bij al die spelers gemeten.. uiteindelijke duur met steeds ander nummer zelf kiezen is zo'n 8 uur denk ik dus de nieuwe nano 16.. die 24 uur is hoogstwaarschijnlijk zwaar onrealistisch en die van jou zal ook geen 35 uur halen als je er veel zelf op forward/shuffelt/etc
ik ga denk de UX-palladium kopen, weet iemand hier iets over?
Verwijderd
Wij hebben twee soorten el cheapo MP4 playertjes gekocht...een 1GB zwarte Nano look versie en de wat dikkere doch kortere standaard Ipod lookalike in de kleur metallic blauw.
De laatst genoemde gebruik ik nu zo'n half jaar en werkt uitstekend en heeft een batterij duur van zo'n max. 5 uurtjes muziek spelen. Interface..ja dat is een beetje behelpen en veel minder sjiek dan een Ipod natuurlijk, geluid is goed alleen iets te weinig bass naar mijn smaak...geef mij maar een instelbare equalizer i.p.v. vaste instellingen zoals rock, classic, jazz, etc.
Filmpjes spelen goed af zeker als je de betere software gebruikt die je kan downloaden van mympxplayer.org. hij speelt dan vloeiender af zonder schokjes al blijft die "ghost zweem" wel aanwezig. Ik bewerk m'n filmpjes wel eerst in virtual dub en gebruik daarin de juiste resize instellingen hierdoor krijg je een veel beter beeld zonder kartels.
De zwarte Nano lookalike heeft een waardeloze batterij duur van zo'n 3 uur max. het moge duidelijk waarop o.a. bezuinigt wordt. Voor de rest zelfde functies met eveneens een waardeloze hoofdtelefoon die meteen vervangen is door een goed werkende met verloop stekkertje. Radio werkt prima bij de eerder besproken player werkt ie niet een geeft ie een foutmelding aan.
Kortom het is OK spul maar verwacht er niet al teveel van en de kwaliteit verschilt per toestel.
De laatst genoemde gebruik ik nu zo'n half jaar en werkt uitstekend en heeft een batterij duur van zo'n max. 5 uurtjes muziek spelen. Interface..ja dat is een beetje behelpen en veel minder sjiek dan een Ipod natuurlijk, geluid is goed alleen iets te weinig bass naar mijn smaak...geef mij maar een instelbare equalizer i.p.v. vaste instellingen zoals rock, classic, jazz, etc.
Filmpjes spelen goed af zeker als je de betere software gebruikt die je kan downloaden van mympxplayer.org. hij speelt dan vloeiender af zonder schokjes al blijft die "ghost zweem" wel aanwezig. Ik bewerk m'n filmpjes wel eerst in virtual dub en gebruik daarin de juiste resize instellingen hierdoor krijg je een veel beter beeld zonder kartels.
De zwarte Nano lookalike heeft een waardeloze batterij duur van zo'n 3 uur max. het moge duidelijk waarop o.a. bezuinigt wordt. Voor de rest zelfde functies met eveneens een waardeloze hoofdtelefoon die meteen vervangen is door een goed werkende met verloop stekkertje. Radio werkt prima bij de eerder besproken player werkt ie niet een geeft ie een foutmelding aan.
Kortom het is OK spul maar verwacht er niet al teveel van en de kwaliteit verschilt per toestel.
hoe moet ik nou eigenlijk bestellen via : UXcell , dit is voor het eerst dat ik iets van internet wil bestellen, bijv. wat voor betaal methode moet ik kiezen als ik met een fortis rekening wil betalen : mastercard, visa ??
laten we zeggen dat van iPod misschien 10 uur is dat is dan zeker nog aanzienlijk meer dan deze naamloze spelers die wel een hoop features hebben maar uiteindelijk op een van de essentiele zaken het laat liggen. speelduur kun je discussie voeren over het wel/niet veel switchen van tracks wat hoger accuverbruik opleverd. Vind t niet de moeite waard om een naamloos apparaat te komen a 50/60 dollar wat uiteraard koopje is voor 1/2 GB player. Maar kan jullie wel adviseren dat je bij bijv. play.com nu voor 119 euro een 2GB Samsung YP-Z5 met zelfs een setje speakers (zie andere topic van mij waar niemand op reageert?) hebt die wel degelijk zeker 25 uur meegaat en ik heb m zelf nog niet zo lang maar ga zelf ook nog uitvoerig testen.
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 08:52:
funrider.. ik heb de oude nano met accuduur van 12 uur en das puur als je muziek aanzet en vervolgens met rust laat.. zo word dat bij al die spelers gemeten.. uiteindelijke duur met steeds ander nummer zelf kiezen is zo'n 8 uur denk ik dus de nieuwe nano 16.. die 24 uur is hoogstwaarschijnlijk zwaar onrealistisch en die van jou zal ook geen 35 uur halen als je er veel zelf op forward/shuffelt/etc
Waarom zou je de vergelijking leggen met een Ipod Nano of een andere Apple/MERK speler. De mensen die deze of een vergelijkbare speler kopen doen dat omdat ze er niet zoveel aan willen besteden, mp4 willen kijken enzovoort.funrider schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:49:
Sorry maar 4-7 uur audio spelen staat toch niet in verhouding met speelduur van een Nano (24 uur) of wat te denken van mn eigen Samsung YP-Z5 (35 uur). Of hebben jullie het hier over video? Moet er niet aan denken dat ding nonstop op te laden. Betaal dan liever 150-200 euro voor goede speler waar je van op aan kan en in geval van Samsung ook lekker met je Explorer files erop kan knallen.
[...]
Deze personen nemen voor lief dat de kwaliteit minder is daar is de prijs ook naar (althans ik doe dat).
Ik heb zelf nog steeds niet met filmpjes gespeeld maar misschien kan je hier wat meeM.I.G. schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:33:
Heb van de week via Hong Kong 2 stuks geleverd gekregen. Zit nu alleen te kloten met converten naar AMV, heb veel aan die site mympxplayer.org. Maar ik kan weinig vinden op internet/nieuwsgroepen naar 'voorbeeld' .amv bestanden. Weet iemand waar ik terecht kan voor zulke bestanden? Op die site heb je er maar een paar voorbeelden, dus ben benieuwd of er meer te vinden is.
Je moet betalen met een creditcard, Fortis werkt volgens mij samen met Visa. Vaak kan je pas een creditcard aanvragen als je salaris op een betaalrekening stort.xminator schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:24:
hoe moet ik nou eigenlijk bestellen via : UXcell , dit is voor het eerst dat ik iets van internet wil bestellen, bijv. wat voor betaal methode moet ik kiezen als ik met een fortis rekening wil betalen : mastercard, visa ??
Ik denk dus dat jij het beste aan je pa kan vragen of je hem mag lenen
Dat zijn creditcard providers... je kunt niet met je bankrekening nr betalen. Je hebt een creditcard of Paypal account nodig om bij UXcell te bestellen.xminator schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:24:
ik zou het gewoon aan me vader vragen. maar ik research ff want dit is voor het eerst dat we iets van internet willen bestellen . Is er geen andere methode dan een creditcard? want ik denk niet dat me vader een creditcard gaat nemen om alleen een mp3/4 speler te nemen.
[ Voor 54% gewijzigd door xminator op 15-10-2006 23:08 ]
Verwijderd
Schijnen ze toch stiekum, want de meegeleverde manuals vermelden het nog niet, OGG support in sommige chipods te hebben geïmplementeerd?
http://www.mympxplayer.org/ogg-music-vt1659.html
Hoera, nou wil ik er ook wel een.
http://www.mympxplayer.org/ogg-music-vt1659.html
Hoera, nou wil ik er ook wel een.
Verwijderd
hey
ik ben nieuw in dit gesprek.. maar heb alles proberen te volgen aangezien ik net een Mp4 player ipod look a like van 2gb via e-bay gekocht heb.
blijkbaar zijn de reacties algemeen posief ? kost veel minder dan het origineel met een iets mindere kwaliteit tot gevolg.
maar er is sprake van updates ? waar kan ik die vinden ? is dat makkelijk te installeren ?
ik be namelijk niet zo goed thuis in die dingen dan de meeste onder jullie.
ik ben nieuw in dit gesprek.. maar heb alles proberen te volgen aangezien ik net een Mp4 player ipod look a like van 2gb via e-bay gekocht heb.
blijkbaar zijn de reacties algemeen posief ? kost veel minder dan het origineel met een iets mindere kwaliteit tot gevolg.
maar er is sprake van updates ? waar kan ik die vinden ? is dat makkelijk te installeren ?
ik be namelijk niet zo goed thuis in die dingen dan de meeste onder jullie.
Verwijderd
De AMV codec gebruikt bijna geen compressie en je krijgt daardoor erg grote bestanden en het geluid is bovendien mono (!), het is daardoor gewoon niet interessant om bestanden aan te bieden in dat format, gewoon weggegooide serverruimte/bandbreedte. Het is bovendien zo dat jouw volgende mediaspeler ongetwijfeld een veel beter beeld geeft en geen AMV afspeelt. Zelf omzetten dus en de bron bewarenM.I.G. schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:33:
Verwijderd
Iemand al eens geprobeerd een .ogg file af te spelen? Kan als verrassing op sommige chipods wel eens werken, zie 3 posts hier boven.
HELP
Ik heb een paar weken geleden ook zo een ding aangeschaft. Geen problemen mee gehad, hij deed 't perfect. Maar nu wou ik effe nieuwe muziek er opzetten en nu herkend mijn PC em niet meer. Ik krijg in windows telkens de melding dat het apparaat niet wordt herkend
. Dus nu laad hij niet meer op en ik kan er geen muziek meer opzetten. De speler werkt zelf wel gewoon goed ik kan nog steed muziek luisteren enzo....
Ik heb de dirvers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd... Ook heb ik de USB drivers van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen....
Heeft iemand nog tips ??
Ik heb een paar weken geleden ook zo een ding aangeschaft. Geen problemen mee gehad, hij deed 't perfect. Maar nu wou ik effe nieuwe muziek er opzetten en nu herkend mijn PC em niet meer. Ik krijg in windows telkens de melding dat het apparaat niet wordt herkend
Ik heb de dirvers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd... Ook heb ik de USB drivers van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen....
Heeft iemand nog tips ??

Verwijderd
nog een help..
ik heb alles toe gekregen, en het lmijkt in orde.. maar de cd werkt niet !
er staat gewoon niets op!
HELP
HELP

Verwijderd
Alles wat je nodig kan hebben kan je van mympxplayer.org halen. Converters, codecs, nieuwere firmware, firmware backup programs, enzzzzz.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:46:
nog een help..
HELP
Ze hebben overigens bij Intertoys een kloon die een 3,5cm plug gebruikt, was achteraf handiger geweest, zo'n converter in je zak is niet ideaal
Via de search kwam ik dit topic tegen en was ik even benieuwd of de eigenaren van de look-a-like nano ipod's nog tevreden ermee zijn. Want ik wil er namelijk eentje op eBay gaan kopen. 

Alvast bedankt.

Alvast bedankt.
lol ik kan deze spelers zelf ook inkopen uit china.
verkoop zelf auto radio's met dvd spelers ingebouwt maar wist niet dat er zoveel vraag naar was,een look-a-like ipod
ik koop ze in voor rond de 19 euro 200
yaun.
verkoop zelf auto radio's met dvd spelers ingebouwt maar wist niet dat er zoveel vraag naar was,een look-a-like ipod
ik koop ze in voor rond de 19 euro 200
yaun.
Verwijderd
Check ook uxcell.com voor de modellen (maar €4 verzendkosten). Probleem is vaak de accuduur bij die ipod look-a-likes van ebay. Mijn glacier van uxcell houdt het 10 uur uit met zijn nokia type batterij, maar ook hun ipod klonen hebben slechte batterijen, met 4 uur ben je blij. Ben nog zeer tevreden met mijn glacier, ding gaat maar door, alleen de trage usb is minder.nlboy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:52:
Via de search kwam ik dit topic tegen en was ik even benieuwd of de eigenaren van de look-a-like nano ipod's nog tevreden ermee zijn. Want ik wil er namelijk eentje op eBay gaan kopen.
Alvast bedankt.