Iemand al eens geprobeerd een .ogg file af te spelen? Kan als verrassing op sommige chipods wel eens werken, zie 3 posts hier boven.
HELP
Ik heb een paar weken geleden ook zo een ding aangeschaft. Geen problemen mee gehad, hij deed 't perfect. Maar nu wou ik effe nieuwe muziek er opzetten en nu herkend mijn PC em niet meer. Ik krijg in windows telkens de melding dat het apparaat niet wordt herkend
. Dus nu laad hij niet meer op en ik kan er geen muziek meer opzetten. De speler werkt zelf wel gewoon goed ik kan nog steed muziek luisteren enzo....
Ik heb de dirvers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd... Ook heb ik de USB drivers van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen....
Heeft iemand nog tips ??
Ik heb een paar weken geleden ook zo een ding aangeschaft. Geen problemen mee gehad, hij deed 't perfect. Maar nu wou ik effe nieuwe muziek er opzetten en nu herkend mijn PC em niet meer. Ik krijg in windows telkens de melding dat het apparaat niet wordt herkend
Ik heb de dirvers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd... Ook heb ik de USB drivers van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen....
Heeft iemand nog tips ??

Verwijderd
nog een help..
ik heb alles toe gekregen, en het lmijkt in orde.. maar de cd werkt niet !
er staat gewoon niets op!
HELP
HELP

Verwijderd
Alles wat je nodig kan hebben kan je van mympxplayer.org halen. Converters, codecs, nieuwere firmware, firmware backup programs, enzzzzz.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:46:
nog een help..
HELP
Ze hebben overigens bij Intertoys een kloon die een 3,5cm plug gebruikt, was achteraf handiger geweest, zo'n converter in je zak is niet ideaal
Via de search kwam ik dit topic tegen en was ik even benieuwd of de eigenaren van de look-a-like nano ipod's nog tevreden ermee zijn. Want ik wil er namelijk eentje op eBay gaan kopen. 

Alvast bedankt.

Alvast bedankt.
lol ik kan deze spelers zelf ook inkopen uit china.
verkoop zelf auto radio's met dvd spelers ingebouwt maar wist niet dat er zoveel vraag naar was,een look-a-like ipod
ik koop ze in voor rond de 19 euro 200
yaun.
verkoop zelf auto radio's met dvd spelers ingebouwt maar wist niet dat er zoveel vraag naar was,een look-a-like ipod
ik koop ze in voor rond de 19 euro 200
yaun.
Verwijderd
Check ook uxcell.com voor de modellen (maar €4 verzendkosten). Probleem is vaak de accuduur bij die ipod look-a-likes van ebay. Mijn glacier van uxcell houdt het 10 uur uit met zijn nokia type batterij, maar ook hun ipod klonen hebben slechte batterijen, met 4 uur ben je blij. Ben nog zeer tevreden met mijn glacier, ding gaat maar door, alleen de trage usb is minder.nlboy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:52:
Via de search kwam ik dit topic tegen en was ik even benieuwd of de eigenaren van de look-a-like nano ipod's nog tevreden ermee zijn. Want ik wil er namelijk eentje op eBay gaan kopen.
Alvast bedankt.