Dat was vroeger altijd de standaard practical joke in Stratholme bij die ghost chick die MC'dVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:02:
[...]
Wachten op een boss MC en dan Curse of Doom. Helaas ge-hotfixed geloof ik ;/
Volgens mij sterft in ZG weleens iemand tijdens de MC's van een Hoodoo PileBosmonster schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:06:
[...]
Dat was vroeger altijd de standaard practical joke in Stratholme bij die ghost chick die MC'd
Leukste is als rogue stealthed op zon pile gaan staan en dan MC'd worden, en dan iets gruwelijk te grazen nemen
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 05-05-2006 16:16 ]
Jezus. De wow topics krijgen meer traffic dan sommige fora 
Anyway, ik begin een beetje afkickverschijnselen te krijgen, videokaart is kaduuk en ik kreeg vandaag een mailtje dat hij vandaag verstuurd is. En dus morgen aankomt. Op het kantooradres dat ik opgegeven heb omdat de levertijd 2-3 dagen was. *zucht*
Nouja, lekker weer, maar eens naar buiten enzo. Hoop dat ik 't overleef, ben ietwat allergisch geworden voor zonlicht en verse lucht
Anyway, ik begin een beetje afkickverschijnselen te krijgen, videokaart is kaduuk en ik kreeg vandaag een mailtje dat hij vandaag verstuurd is. En dus morgen aankomt. Op het kantooradres dat ik opgegeven heb omdat de levertijd 2-3 dagen was. *zucht*
Nouja, lekker weer, maar eens naar buiten enzo. Hoop dat ik 't overleef, ben ietwat allergisch geworden voor zonlicht en verse lucht
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 05-05-2006 16:32 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Je bent al >3 dagen wow-loos?!Hydra schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:31:
Jezus. De wow topics krijgen meer traffic dan sommige fora
Regel snel een oude pc
Een Pentium 2 met ctviewport is genoeg om wow te spelen.
Ja! Als ik volgende week niet post, willen jullie dan even m'n ouders en vrienden inlichten? Ze hebben al een jaar niks meer van me gehoord (sinds 12 feb 2005), maar ze zullen 't misschien wel op prijs stellen te weten dat ik niet meer in leven ben. Wat betreft m'n testament: m'n account gaat naar m'n twee broertjes.Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:34:
Je bent al >3 dagen wow-loos?!
lol. Ga me nu niet vertellen dat 12 feb. 2005 de releasedate van WoW wasHydra schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:55:
[...]
Ja! Als ik volgende week niet post, willen jullie dan even m'n ouders en vrienden inlichten? Ze hebben al een jaar niks meer van me gehoord (sinds 12 feb 2005), maar ze zullen 't misschien wel op prijs stellen te weten dat ik niet meer in leven ben. Wat betreft m'n testament: m'n account gaat naar m'n twee broertjes.
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Verwijderd
11 feb 2005kwaza schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:19:
[...]
lol. Ga me nu niet vertellen dat 12 feb. 2005 de releasedate van WoW was
Crap, zat ik er een dag naast
Verwijderd
Bedankt voor jullie reactie's mensen.
Zo te zien is Trollbane - Horde side een goede keuze als je een goede realm wilt.
Ik heb inmiddels al een Undead Rogue aangemaakt op Xavius, ja ik weet het, ik ben niet de eerste met een undead rogue maar ik vind het nou eenmaal een leuke class/race combinatie.
Ik had me bijna over laten halen een druid te rollen maar gelukkig vertelde iemand me op tijd dat ik lekker moet nemen wat ik zelf het leukst vind, uiteindelijk kom je toch wel endgame als je wilt.
Ook hoorde ik hier iemand zeggen dat lekker aankloten in MC helemaal geen kwaad kan.
deze mening want zo is het, ik speel het spel niet op naar 60 te grinden en dan helemaal gegeared te worden door een of andere guild die C'thun met hun ogen dicht neerhalen.
Lijkt me geweldig lekker te wipen en langzaam te leren hoe het wel moet.
Dan zal ik echt het idee hebben dat ik die epics verdien.
Xavius is trouwens op het moment een wat lege realm maar ik verwacht dat daar na een tijdje wel verandering in komt.
Gister lekker een uurtje lopen praten in de general chat met een paar mensen, zeer gezellig daar.
Zo te zien is Trollbane - Horde side een goede keuze als je een goede realm wilt.
Ik heb inmiddels al een Undead Rogue aangemaakt op Xavius, ja ik weet het, ik ben niet de eerste met een undead rogue maar ik vind het nou eenmaal een leuke class/race combinatie.
Ik had me bijna over laten halen een druid te rollen maar gelukkig vertelde iemand me op tijd dat ik lekker moet nemen wat ik zelf het leukst vind, uiteindelijk kom je toch wel endgame als je wilt.
Ook hoorde ik hier iemand zeggen dat lekker aankloten in MC helemaal geen kwaad kan.

Xavius is trouwens op het moment een wat lege realm maar ik verwacht dat daar na een tijdje wel verandering in komt.
Gister lekker een uurtje lopen praten in de general chat met een paar mensen, zeer gezellig daar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 18:57 ]
Superlinks! Dankjewel!Asphyxion schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:49:
[...]
Ik weet niet of je een zo'n korte /played haalt, maar Jame's Alliance guide die ik nu volg is wel redelijk snel volgens mij.
30-41: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html
41-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html
50-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=337.html
Tot en met 30 kun je zelf aankloten, afhankelijk van je ras. 1-30 gaat meestal toch vrij snel vergeleken met 30 - 60...
Quests zijn toch leuker dan grinden!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Voor m'n pve-mage veranderd er niet zo heel veel door de nieuwe talents: ik switch van een 18/0/33 frost build, naar een 20/0/31 frostbuild.
http://www.wowhead.com/talent/?oG0xpMhZZiV0uMhst
Voor m'n pvp-mage (heb 2 mages op haomarush) is het wel een flinke verandering. Ik was ook met die frostspecced (frost-crit-aoe-build
) maar nu is fire toch flink sterker geworden, dus ik denk dat ik voor een 0/41/10 firebuild ga:
http://www.wowhead.com/talent/?RZEerscbutf0f
of iets als dit: (0/30/21 fire-aoe at frozen targets build
)
http://www.wowhead.com/talent/?kZEeMs00ubibfz0Vo
http://www.wowhead.com/talent/?oG0xpMhZZiV0uMhst
Voor m'n pvp-mage (heb 2 mages op haomarush) is het wel een flinke verandering. Ik was ook met die frostspecced (frost-crit-aoe-build
http://www.wowhead.com/talent/?RZEerscbutf0f
of iets als dit: (0/30/21 fire-aoe at frozen targets build
http://www.wowhead.com/talent/?kZEeMs00ubibfz0Vo
* BootVluchteling : Account Created:kwaza schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:19:
[...]
lol. Ga me nu niet vertellen dat 12 feb. 2005 de releasedate van WoW was
19 February 05 16:09 CET
weekje later dus
Zoneseek moet gewoon naar Trollbane moven met de paid transfersDeadKennedy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:03:
[...]
Gelúkkig hebben we nog Anubisaths met Plague!
En ja, dat begreep ikHelaas zijn jullie niet Alliance, anders was Kor'Gall een mooie server voor jullie geweest. Sinds de vorige migrates liggen de verhoudingen nogal scheef waardoor Horde:Alliance 5:3 is ongeveer. Horde kan ik niet echt aanraden gezien de battleground queues.
emerald dream recruit ook nog horde's...HolyCorn schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 22:05:
[...]
Zoneseek moet gewoon naar Trollbane moven met de paid transfersWe kunnen wel wat horde gebruiken daar
Ik heb mijne anders op 11 februari geregged.BootVluchteling schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:28:
[...]
* BootVluchteling : Account Created:
19 February 05 16:09 CET
weekje later dus
11 February 05 12:51 CET
En ook die dag gespeeld.
Hrm, moet beter lezen
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 05-05-2006 22:41 ]
Ja die BG queues op Kor'Gall zijn echt te erg nuDeadKennedy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:03:
[...]
Gelúkkig hebben we nog Anubisaths met Plague!
En ja, dat begreep ikHelaas zijn jullie niet Alliance, anders was Kor'Gall een mooie server voor jullie geweest. Sinds de vorige migrates liggen de verhoudingen nogal scheef waardoor Horde:Alliance 5:3 is ongeveer. Horde kan ik niet echt aanraden gezien de battleground queues.
Mijn priest zal niet al te snel exalted worden in AV/AB vrees ik.
Nuja, AV vind ik sowieso al erg saai. Uren spelen en als je pech hebt krijg je er niks voor in de plaats. Beetje zergen in het midden van 't veld tot 1 van de facties een millimeter vooruit geraakt, heel fijn
Is het in 1.10 eigenlijk gemakkelijker of moeilijker geworden om exalted te geraken in AV?
Als je effectief moet winnen om nog wat rep te krijgen dan kan ik beter wegblijven denk ik.
Zelfs als ik mijn priest zou respeccen zodanig dat ik dat AoE effect krijg dan nog krijg ik... 100 rep punten of zo per uur door te spammen? Schiet niet echt op
Clowns to the left of me, Jokers to the right
wat ik lastig vindt als priest in AV is om te zien wie er binnen range staat om te kunnen healen. is er niet een optie/mod in ctra om te zien wie er binnen range staat (andere kleur achtergrond van de player oid)
hadden meer mensen gisteravond problemen met connectingissues? ik speel op aszune en twilights hammer en op beide kon ik wel inloggen, maar als ik ingame was werd ik er na een paar minuten weer uitgeknikkert, kon alleen maar rondlopen en nixs casten/doen. Ik vraag me nl af of het mischien aan mijn compu/connectie ligt
blup
Officieel ben ik ook op de 11e begonnen 
Had de game om 19:00 gehaald bij een speelgoedwinkel en toen duurde het reggen 'eventjes' :
Account Created:
12 February 05 01:24 CET
Had de game om 19:00 gehaald bij een speelgoedwinkel en toen duurde het reggen 'eventjes' :
Account Created:
12 February 05 01:24 CET
Verwijderd
shit benediction quest valt niet mee.
Heb nu 3 pogingen gewaagd, maar echt in leven blijven willen de peasants niet. Ik heb daarentegen mana genoeg, dus misschien moet ik wat flash heals gaan spammen.
In ieder geval ook hulp van een druid met thorns passive aggro magneet speelt. Maar ja het mocht nog niet baten. Iemand nog tips?
Oil of immolation is inmiddels bijna op /cry
In ieder geval ook hulp van een druid met thorns passive aggro magneet speelt. Maar ja het mocht nog niet baten. Iemand nog tips?
Oil of immolation is inmiddels bijna op /cry
Wat is je charname daar? Zal ik wel eens naar je zwaaien als ik je tegen komVerwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:59:
Bedankt voor jullie reactie's mensen.
deze mening want zo is het, ik speel het spel niet op naar 60 te grinden en dan helemaal gegeared te worden door een of andere guild die C'thun met hun ogen dicht neerhalen.
Hmmz ik was gister een priest begonnen. Even voor de lol voor ernaast, maar nu kan ik opeens geen macro's meer gebruiken. Als ik een CastSpellByName command geef dan krijg ik een error. Heb er wel een screenie van maar die screenies zijn niet meteen in jpg formaat. En in de TS kon ik niet vinden hoe je die naar jpg moest krijgen dus als iemand dat weet kan ik even mijn probleem posten
Heeft geen signature.
Verwijderd
Op Xavius heet ik Rassasin (ben undead rogue), niet hele originele naam maar ik had even geen inspiratie en het is maar een naam.addictive schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:16:
[...]
Wat is je charname daar? Zal ik wel eens naar je zwaaien als ik je tegen kom
Je moet zo'n foto openen met bijvoorbeeld Photoshop en dan opslaan als .jpgdommerick schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:24:
Hmmz ik was gister een priest begonnen. Even voor de lol voor ernaast, maar nu kan ik opeens geen macro's meer gebruiken. Als ik een CastSpellByName command geef dan krijg ik een error. Heb er wel een screenie van maar die screenies zijn niet meteen in jpg formaat. En in de TS kon ik niet vinden hoe je die naar jpg moest krijgen dus als iemand dat weet kan ik even mijn probleem posten
Als je geen photoshop hebt raad ik je aan om Irfanview te downloaden want volgensmij werkt het niet met Paint oid.
Verwijderd
Of je download Kwow, daar mee kun je heel snel screenshots opslaan je wtf foldes backuppen enz enz. Soort wow multitool.
Okeej bedankt, ik hou het bij irfanview dat hebben ze op school ook 

deze error krijg ik bij elke /cast "spell hier"
weet iemand hier een oplossing voor

Heeft geen signature.
jarnotjuh schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 07:25:
Mijn hunter zit nu op 4d 10hr en is lvl 45, vind ik ook nog niet echt tegenvallen, ik ga voor de 7 a 8d played.

YAY!
Belofte waargemaakt
7d 23hr 13min...
Warlock aan het lvl'en nu, die gaat voor onder de 7...
[ Voor 11% gewijzigd door enira op 06-05-2006 14:47 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
AV is boring jahKapoen schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 06:45:
[...]
Ja die BG queues op Kor'Gall zijn echt te erg nu
Mijn priest zal niet al te snel exalted worden in AV/AB vrees ik.
Nuja, AV vind ik sowieso al erg saai. Uren spelen en als je pech hebt krijg je er niks voor in de plaats. Beetje zergen in het midden van 't veld tot 1 van de facties een millimeter vooruit geraakt, heel fijn
Is het in 1.10 eigenlijk gemakkelijker of moeilijker geworden om exalted te geraken in AV?
Als je effectief moet winnen om nog wat rep te krijgen dan kan ik beter wegblijven denk ik.
Zelfs als ik mijn priest zou respeccen zodanig dat ik dat AoE effect krijg dan nog krijg ik... 100 rep punten of zo per uur door te spammen? Schiet niet echt op
Ik weet niet of exalted raken makkelijker/moeilijker is in 1.10 aangzien ik echt begonnen ben met grinden in 1.10
/edit
Ben btw weer terug van vakantie
[ Voor 5% gewijzigd door superbassie op 06-05-2006 15:25 ]
IK ben sinds kort een druid begonnen en heb nu als wapen een staff, maar ik vroeg me eigenlijk af er geen betere keus is voor een druid.
een 1h sword/mace/axe ofzoiets
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je straks klaar bent met AV heb je zoiets van..uuuh wat nu? Geniet er maar van zolang je nog niet exalted bensuperbassie schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:24:
[...]
AV is boring jahmja -> nog 1.4k rep nodig dus ik zal wel ff doorgaan.
Ik weet niet of exalted raken makkelijker/moeilijker is in 1.10 aangzien ik echt begonnen ben met grinden in 1.10
/edit
Ben btw weer terug van vakantienu weer volop AV
Uiteindelijk zul je toc wel een guild moeten hebben wil je het niet ontzettend saai gaan vinden imo.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Na AV voor mij nog genoeg te doen, om te beginnen AB voor schoudersImodium schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:59:
[...]
Als je straks klaar bent met AV heb je zoiets van..uuuh wat nu? Geniet er maar van zolang je nog niet exalted ben![]()
Uiteindelijk zul je toc wel een guild moeten hebben wil je het niet ontzettend saai gaan vinden imo.
Verwijderd
Bij Druid gaat het eigenlijk alleen om de weapon stats (+13 sta, +10 str bijvoorbeeld), omdat je als Druid toch niet met je wapen vecht, maar in bear / cat form of als caster. Mace of staff maakt dus niet zoveel uit, het gaat om de stats die erop zitten.Rakkerzero schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:55:
IK ben sinds kort een druid begonnen en heb nu als wapen een staff, maar ik vroeg me eigenlijk af er geen betere keus is voor een druid.
Wat vinden jullie?
Maar momenteel moet ik ook mn staff gebruiken om te meppen, maar ik vind hem nogal traag. Dus ik zat aan een one handed sword oid te denken voor als mn mana op is zegmaarVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:26:
[...]
Bij Druid gaat het eigenlijk alleen om de weapon stats (+13 sta, +10 str bijvoorbeeld), omdat je als Druid toch niet met je wapen vecht, maar in bear / cat form of als caster. Mace of staff maakt dus niet zoveel uit, het gaat om de stats die erop zitten.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Grinden totdat je er dood bij neer valt...Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:49:
Iemand btw tips wat de handigste manier is om je epic mount bij elkaar te sparen ??
Ik heb in 3 dagen mijn epicmount bij elkaar gegrind, zo'n 7 uur grinden
11 greater nature protection potion recipes gefarmed, 90g per stuk op de AH. Hoppa!
Ga nu hetzelfde met frost doen, voor naxxramas
Verwijderd
sure, alleen kunnen druids geen swords, neem dus een amce+ offhand of zorg dat je voordat je mana op is in bear oid zitRakkerzero schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:56:
[...]
Maar momenteel moet ik ook mn staff gebruiken om te meppen, maar ik vind hem nogal traag. Dus ik zat aan een one handed sword oid te denken voor als mn mana op is zegmaar
Dus als ik bijv. een wand in offhand neem en een mace in mn main hand dan zou dat geen probleem moeten zijn? Of kan ik als druid geen wand gebruikenVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:02:
[...]
sure, alleen kunnen druids geen swords, neem dus een amce+ offhand of zorg dat je voordat je mana op is in bear oid zit
Edit:
Dit is btw wel vreemd. Er niet (meer) items gelinkt worden in de chat
Of dat alleen een probleem is op boulderfist of of dat voor alle realms geld weet ik niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 06-05-2006 22:56 ]
Verwijderd
je kan een 1h mace nemen en in je offhand.... een offhand, dat kan een boek zijn, of iets anders raars als het maar stats heeft die je wilt hebben. Je kan geen wand equipen, wel kan je sinds de laatste patch een 'relic' in je ranged slot hebbenRakkerzero schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:31:
[...]
Dus als ik bijv. een wand in offhand neem en een mace in mn main hand dan zou dat geen probleem moeten zijn? Of kan ik als druid geen wand gebruiken
Edit:
Dit is btw wel vreemd. Er niet (meer) items gelinkt worden in de chat
Of dat alleen een probleem is op boulderfist of of dat voor alle realms geld weet ik niet.
idd grinden en natuurlijk hopen op een item wat goed verkoopt. Ik grind met een maat (ook 60 warrior) elites in Hearthglen <Western Plaguelands>, levert aardig wat opVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:49:
Iemand btw tips wat de handigste manier is om je epic mount bij elkaar te sparen ??
Zit nu op 540g en heb dus nog maar 100g nodig voor Frostwolf
Momenteel heb ik maar gekozen voor een 2h mace. Is ook traag maar doet 3x zoveel damage per seconde dan mn staff. Ook wegens geld gebrek dat ik geen 1h heb genomen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:01:
[...]
je kan een 1h mace nemen en in je offhand.... een offhand, dat kan een boek zijn, of iets anders raars als het maar stats heeft die je wilt hebben. Je kan geen wand equipen, wel kan je sinds de laatste patch een 'relic' in je ranged slot hebben
Maar aangezien ik nog maar lvl 10 ben kan er nog vanalles gaan gebeuren.
Zijn die boeken/relics duur??
Congrats. Hoe heb je het zo snel gedaan? Met die guide die hier ergens is gepost?jarnotjuh schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:43:
[...]
[afbeelding]
YAY!
Belofte waargemaakt
7d 23hr 13min...
Warlock aan het lvl'en nu, die gaat voor onder de 7...
Ben nu zelf sinds eergisteren level 40 geworden. Eindelijk hoef ik niet meer zo lang te lopen om ergens te komen. Echt geweldig
Hmm, nee.Dekay schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:01:
[...]
Congrats. Hoe heb je het zo snel gedaan? Met die guide die hier ergens is gepost?
Omdat dit al mijn 5de character is wat boven de 30+ uitkomt, wist ik alle quests gewoon uit mijn hoofd, en heb dondersveel gegrind..
Geen instances doen, gewoon doorrammen vanaf de 35+
Om de 2 of 3 lvl's gewoon wat gear kopen op de AH, genoeg water/food meenemen en alleen de simpele grindquests doen( kill x van dat, pak x van type y ), dan kan je ook gewoon doorgrinden daar als je de quest afhebt.
Imho had het veel sneller gekunt nog, idlen in IF ftw
SWP ftw, wij zetten gewoon de casters, ranged enzo in het midden en melee aan de zijkanten, wel goed van elkaar af natuurlijk, dan heeft ze altijd wel een stuk of 8 dots op haar, en geen deep breaths \o/Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:55:
gewiped op ony 48%gdm DB. MORE DOTS!!!!!!! (lastig als je de enige lock bent
)
Die gaan op Trollbane weg voor 10-5% van de prijs die jij noemt... Dus wij moeten dan wat harder werken.jarnotjuh schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:56:
[...]
Grinden totdat je er dood bij neer valt...
Ik heb in 3 dagen mijn epicmount bij elkaar gegrind, zo'n 7 uur grinden
11 greater nature protection potion recipes gefarmed, 90g per stuk op de AH. Hoppa!
Nog 3 nachtjes slapen tot de E3...Zouden de Draenei eindelijk onthuld worden? Of toch de panda's?
http://www.wowguru.com/ga...liance-race-at-e3-id1275/
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Let wel dat je bear/cat form damage afhankelijk is van het wapen wat je equipped hebt. De DPS van dat wapen wordt gebruikt.Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:26:
Bij Druid gaat het eigenlijk alleen om de weapon stats (+13 sta, +10 str bijvoorbeeld), omdat je als Druid toch niet met je wapen vecht, maar in bear / cat form of als caster. Mace of staff maakt dus niet zoveel uit, het gaat om de stats die erop zitten.
Dat is ook meteen de reden dat je eigenlijk geen 1H wapen wilt hebben als druid...
Daarom hadi k er heel erg geluk bij. Nu naxxramas nog ver weg is weet bijna nog niemand dat die frost zooi veel hoger waard wordt. Ik ga echt proberen om die dingen te farmen.NielZ schreef op zondag 07 mei 2006 @ 09:48:
[...]
Die gaan op Trollbane weg voor 10-5% van de prijs die jij noemt... Dus wij moeten dan wat harder werken.
Nu dat AQ open is zullen ze minder waard worden inderdaad, merendeel van de guilds zijn aan AQ bezig nu dusja.
Moet trouwens wel zeggen dat je met redelijke crappy gear als hunter goed in staat bent elites te solo'en, gister eerste try op zo'n frostwhisper giant, lvl 60 elite. 28%, loyalty lvl 1 ...
Ehm.... dat is dus niet waar he... cat/bear form gebruikt alleen de stats van het wapen en heeft NIETS te maken met DPS/SpeedCroga schreef op zondag 07 mei 2006 @ 09:56:
[...]
Let wel dat je bear/cat form damage afhankelijk is van het wapen wat je equipped hebt. De DPS van dat wapen wordt gebruikt.
Dat is ook meteen de reden dat je eigenlijk geen 1H wapen wilt hebben als druid...
Verwijderd
idd de attackspeed van druid in cat/bear form is standaard en altijd hetzelfde de dmg of dps van het wapen doet er niet toe....
je totale dmg word bepaald door je str en agi alleen de stats zijn belangrijk voor een dru ook procs werken niet bijv crusader proct niet als je in dier vorm bent......
een goed verhaal waarin catform dmg deal build word uitgelegd...
http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=348318
je totale dmg word bepaald door je str en agi alleen de stats zijn belangrijk voor een dru ook procs werken niet bijv crusader proct niet als je in dier vorm bent......
een goed verhaal waarin catform dmg deal build word uitgelegd...
http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=348318
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 11:44 ]
wij zaten op 5%, en toen kwamen ineens 20 whelps erbijVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:55:
gewiped op ony 48%gdm DB. MORE DOTS!!!!!!! (lastig als je de enige lock bent
)
cool filmpje
Verwijderd
Ik heb even een vraag ik ben een hele tijd weggeweest van WOW en heb het spel nu weer opgepakt.
Hoe zit dit nu met RAID dungeons?
die zijn er als je lvl 60 bereikt ( ben nog steeds bezig ), maarre ik zie dat de raid bosses Epic armor set spullen droppen. Mijn vraag:
Krijg iedereen wat of is het meer een lootje uit de loterij van kans 1/60
in dat geval lijkt me er geen ruk aan, iedereen heeft toch gevochten voor het eindresulaat word tijd dat Blizzard het reward systeem van DDO overneemt ( iedereen krijgt wat )
die zijn er als je lvl 60 bereikt ( ben nog steeds bezig ), maarre ik zie dat de raid bosses Epic armor set spullen droppen. Mijn vraag:
in dat geval lijkt me er geen ruk aan, iedereen heeft toch gevochten voor het eindresulaat word tijd dat Blizzard het reward systeem van DDO overneemt ( iedereen krijgt wat )
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 14:01 ]
als ze dat loot systeem overnemen hebben de mensen zo een volledige tier 2 set wat is dan de lol nog van de game dan haken de mensen veel te snel af. Dus zorgt blizzard ervoor dat je een paar maanden zoet bent om je tier 2 te krijgen hierdoor verdienen ze meer aan je. Want na tier2 kan je enkel nog beetje pvpen denk ik (ben zelf nog geen 60Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:00:
Ik heb even een vraag ik ben een hele tijd weggeweest van WOW en heb het spel nu weer opgepakt.
btw had iemand een oplossing voor mijn probleem
dommerick schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 14:35:
Okeej bedankt, ik hou het bij irfanview dat hebben ze op school ook
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door dommerick op 07-05-2006 14:27 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Begrijp ik hieruit dat het dus idd need/greed is met zestig man tegelijk??dommerick schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:26:
[...]
als ze dat loot systeem overnemen hebben de mensen zo een volledige tier 2 set wat is dan de lol nog van de game dan haken de mensen veel te snel af. Dus zorgt blizzard ervoor dat je een paar maanden zoet bent om je tier 2 te krijgen hierdoor verdienen ze meer aan je. Want na tier2 kan je enkel nog beetje pvpen denk ik (ben zelf nog geen 60)
btw had iemand een oplossing voor mijn probleem
[...]
Hoe vaak moet je dan wel niet die dungeon doen om uberhaubt ooit eens wat te winnen?
neej zoals ik heb begrepen (pin me hier niet op vast aangezien ik nog geen 60 ben) is dat de meeste guilds een soort van Dkp gebruiken. Punten die je krijgt voor het meedoen aan raids. Als er dan een item dropt dan bied je dkp op dat item en degene die het meeste biedt wint. Hieraan zitten nog wel sommige regels want er zijn altijd die-hards die veel dkp hebben zodat ze je altijd zouden kunnen overbieden. Maar er word geen need en greed gebruikt dacht ik
Heeft geen signature.
Lees eens wat over DKP systemen. Dragon Kill Points, die verdien je met raids, en kan je uitgeven aan deze items. Vrijwel elke zichzelf respecterende guild gebruikt MasterLoot in dit soort dungeons, tenzij er natuurlijk 40 man rondlopen die alles al hebben op een enkel item na, dan is het gewoon Need/Greed want het is toch wel een stuk snellerVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:31:
[...]
Begrijp ik hieruit dat het dus idd need/greed is met zestig man tegelijk??
Hoe vaak moet je dan wel niet die dungeon doen om uberhaubt ooit eens wat te winnen?
Het is een klein beetje een lot uit de loterij, en voor een groot gedeelte de tijd (& energie) die je erin steekt. Elke baas uit een high-lvl dungeon (in WoW instance genoemd) dropt 2, 3 of soms 4 'epic' items. Deze zijn vaak classgebonden, dus enkel geschikt voor bijvoorbeeld een warrior, een paladin & een priest. Stel dat jij een mage hebt, heb je in dit geval dus pech. Je kúnt het item niet eens aantrekken, ook al zou je het nog zo graag willen.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:00: Mijn vraag:
Zoals eerder genoemd gebruiken veel (zoniet alle) grote guilds DKP. Voor elke bass die neergaat (of per uur dat je speelt, of per x dat je wiped) krijg je een x aantal DKP. Die DKP kun je gebruiken om epics te 'kopen'. Sommige guilds gebruiken een bied systeem (degeen die de meeste DKP biedt krijgt het item), andere guilds gebruiken een fixed-value systeem. Elk item heeft dan een vast waarde (bijvoorbeeld Tier1 broek 75 DKP), en degeen uit de desbetreffence class met de meeste DKP krijgt m dan (als die persoon 't item ook wil).
Beide manieren hebben voor- en nadelen, en beide systemen zorgen ervoor dat de mensen die veel spelen ook sneller items krijgen. Is ook wel zo eerlijk.
Hier een overzichtje van mijn persoonlijke DKP; je kunt zien op welke raids ik ben meegeweest, hoeveel ik heb verdiend en welke items ik heb gekocht. http://www.guilddisorder....5cfdfc2d6050a2&name=Nielz
T ziet er naar uit dat ik wow opnieuw moet gaan installeren willen mijn macros weer gaan werken. Ik heb geprobeerd een hele nieuwe chatframe.lua te downloaden en in die map gezet maar het werkt niet dus ik weet het ook niet meer dus als ik nog een keer tijd heb re-installeer ik wow wel even (5 uur
)

Heeft geen signature.
Voor het aantal raids heb je weinig itemsNielZ schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:46:
[...]
Het is een klein beetje een lot uit de loterij, en voor een groot gedeelte de tijd (& energie) die je erin steekt. Elke baas uit een high-lvl dungeon (in WoW instance genoemd) dropt 2, 3 of soms 4 'epic' items. Deze zijn vaak classgebonden, dus enkel geschikt voor bijvoorbeeld een warrior, een paladin & een priest. Stel dat jij een mage hebt, heb je in dit geval dus pech. Je kúnt het item niet eens aantrekken, ook al zou je het nog zo graag willen.
Zoals eerder genoemd gebruiken veel (zoniet alle) grote guilds DKP. Voor elke bass die neergaat (of per uur dat je speelt, of per x dat je wiped) krijg je een x aantal DKP. Die DKP kun je gebruiken om epics te 'kopen'. Sommige guilds gebruiken een bied systeem (degeen die de meeste DKP biedt krijgt het item), andere guilds gebruiken een fixed-value systeem. Elk item heeft dan een vast waarde (bijvoorbeeld Tier1 broek 75 DKP), en degeen uit de desbetreffence class met de meeste DKP krijgt m dan (als die persoon 't item ook wil).
Beide manieren hebben voor- en nadelen, en beide systemen zorgen ervoor dat de mensen die veel spelen ook sneller items krijgen. Is ook wel zo eerlijk.
Hier een overzichtje van mijn persoonlijke DKP; je kunt zien op welke raids ik ben meegeweest, hoeveel ik heb verdiend en welke items ik heb gekocht. http://www.guilddisorder....5cfdfc2d6050a2&name=Nielz
http://www.wow-divine.com...wmember.php?s=&name=Sisco
Ben dan ook wel MT van Divine, maar toch ...
Hoi Domm,dommerick schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:56:
T ziet er naar uit dat ik wow opnieuw moet gaan installeren willen mijn macros weer gaan werken. Ik heb geprobeerd een hele nieuwe chatframe.lua te downloaden en in die map gezet maar het werkt niet dus ik weet het ook niet meer dus als ik nog een keer tijd heb re-installeer ik wow wel even (5 uur)
Vergeet niet je interface map te back-uppen. Anders moet je je addons ook nog eens allemaal opnieuw intalleren
offtopic:
Domm, wat doe jij? Blijf jij op de mealstrom of niet?
OMG Ik heb daarnet even de quest: 'The Green Hills of Stranglethorn' gedaan.
Wat een easy xp
Ik had al een paar pagina's, de rest in het AH gekocht voor ong. 7S 50C per page.
4x 775 XP (voor de 4 chapters)
4700 XP (alle 4 chapters ingeleverd) +
===================================
7800 xp totaal
Wat een easy xp
Ik had al een paar pagina's, de rest in het AH gekocht voor ong. 7S 50C per page.
4x 775 XP (voor de 4 chapters)
4700 XP (alle 4 chapters ingeleverd) +
===================================
7800 xp totaal
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
pc is nog uit de ijstijd
maar het is ondertussen gefixt heb ik al mijn addons uitgezet daarna 1 voor 1 aangezet om te kijken welke problemen gaf. Staan ze allemaal aan doen ze het weer
Rakkerzero schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:01:
[...]
Hoi Domm,
Vergeet niet je interface map te back-uppen. Anders moet je je addons ook nog eens allemaal opnieuw intalleren
offtopic:
offtopic:
Hoezo zijn jullie weer van server verhuisd? mis ik weer iets
Heeft geen signature.
dommerick schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:10:
offtopic:
offtopic:
Splendid en ik gaan beginnen op Boulderfist (Horde).
Splendid is voorlopig nog offline, want zn modem is kapot en wacht op een nieuwe. Ik ben een Tauren Druid gestart en inmiddels lvl 10 gepasseerd.
Splendid is voorlopig nog offline, want zn modem is kapot en wacht op een nieuwe. Ik ben een Tauren Druid gestart en inmiddels lvl 10 gepasseerd.
True, even een stukje uitleg: toen ik nog actief raidde zat mijn sociale leven wat in de weg met ons raidschema, waardoor ik consequent 2/3 raids per week miste. Daardoor gingen de andere mages harder in DKP dan ik. Die andere mages hadden overigens al een voorsprong op mij, aangezien ik 'later' 60 ben geworden, en zij al een tijdje aan het raiden waren.redfoxert schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:59:
[...]Voor het aantal raids heb je weinig items
http://www.wow-divine.com...wmember.php?s=&name=Sisco
Ben dan ook wel MT van Divine, maar toch ...
Daarnaast ben ik per 08/01 gestopt met (veel/actief) raiden, aangezien ik 5 maanden in Denemarken zit, en MC/BWL met 6 fps (laptop) best tricky is. Loot-technisch ben ik dus even 'aan de kant' gezet; ik heb een raid attendancy van 2% ofso, terwijl de ondergrens 25% is bij ons.
Van de zomervakantie ben ik echter weer thuis en wordt het 15 uur per dag WoWen; inhaalslag dus.
Tot zover het spannende priveleven van NielZ; weet iemand of de wow applicatie ook los te downloaden is? Tijdens de laatste patch is er iets niet helemaal goed gegaan, en ik ben nu op zoek naar World of Warcraft.app (voor OS X dus). De 'data' files heb ik via een PC al weten te updaten (vermoed/hoop ik). BvD.
Verwijderd
Weet iemand uit zijn hoofd de naam van die addon die het zonen versneld ?? Kan hem nergens vinden 
Ook krijg ik deze melding: U have entered to many instances recently, iemand een idee hoelang ik moet wachten ??
Ook krijg ik deze melding: U have entered to many instances recently, iemand een idee hoelang ik moet wachten ??
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 15:51 ]
Verwijderd
hey nielz, jij ook hierNielZ schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:17:
[...]
knip
Tot zover het spannende priveleven van NielZ; weet iemand of de wow applicatie ook los te downloaden is? Tijdens de laatste patch is er iets niet helemaal goed gegaan, en ik ben nu op zoek naar World of Warcraft.app (voor OS X dus). De 'data' files heb ik via een PC al weten te updaten (vermoed/hoop ik). BvD.
Verwijderd
je mag 5 mnaal per uur een instance doenVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:46:
Weet iemand uit zijn hoofd de naam van die addon die het zonen versneld ?? Kan hem nergens vinden
catalyst.. must have.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:46:
Verwijderd
hallo,
zie ook mijn eerdere post ben een soort van noob op dit moment omdat ik er te lang uit ben geweest.( was best wel goed en ver toen ik stopte )
interressant om te lezen over het dragon kill points systeem , bedankt dat jullie het me even helder wilden uitleggen.
Heb ik nog een vraag:
Hoe kan je uitgenodigd worden voor een goede guild?
Moet je je daarvoor ergens hebben bewezen?
Moet je al over een aantal aardige items beschikken ( zoals enkele epics bv ) om enige bijdrage aan gevechten te kunnen leveren?
Is het gewoon een kwestie van geluk hebben en/of veel real life friends hebben in WOW?
zie ook mijn eerdere post ben een soort van noob op dit moment omdat ik er te lang uit ben geweest.( was best wel goed en ver toen ik stopte )
interressant om te lezen over het dragon kill points systeem , bedankt dat jullie het me even helder wilden uitleggen.
Heb ik nog een vraag:
Moet je al over een aantal aardige items beschikken ( zoals enkele epics bv ) om enige bijdrage aan gevechten te kunnen leveren?
Is het gewoon een kwestie van geluk hebben en/of veel real life friends hebben in WOW?
Is er eigenlijk al iets bekend qua release date voor de Burning Crusade, of algemene verwachting, of totaal niet? Toen nieuws bekend werd werden de maanden juni/juli greroepen..
🌞🍃
netwerkje hebben binnen WoW is erg prettigVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:03:
hallo,
Heb ik nog een vraag:
uhm, gewoon op een guild afstappen en vragen of ze je class nog zoeken.. vaak zoeken ze druid/priest/warlock.. die zijn wat zeldzamer op de realms. vooral dwarf priest voor fear ward.. als je in een guild geinvite word, moet je meestal 1-2 raids meegaan en dan wordt je beoordeeld of je goed genoeg of niet ben.. epics zijn meestal geen must, maar je moet niet in green zitten.. blue is toch minimaal als je richting MC/ZG wil...
afaik november december...Is er eigenlijk al iets bekend qua release date voor de Burning Crusade, of algemene verwachting, of totaal niet? Toen nieuws bekend werd werden de maanden juni/juli greroepen..
Het eisenpakket verschilt een beetje per guild. Sommige guilds (veelal startende/low lvl) wordt je zó uitgenodigd, andere guilds moet je lvl60 zijn en in blue rondlopen, en de high-end hoef je niet aan te komen zonder Tier1 met BWL/AQ ervaring. Het hangt dus een beetje van je persoonlijke voorkeur af, en of je wat mensen op de server kent oid. Kijk ook eens bij jou realm op de officiele realm forums, daar staat soms wel eea (en daar kun je vaak ook wel de 'grotere' guilds vinden.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:03:
Heb ik nog een vraag:
Persoonlijk ben ik uitgenodigd door een vriend in een guild die op dat moment beginnend MC was... Nu lopen we rond in AQ.
Verwijderd
Is de Mercenary Blade of Power een betere keus voor een hunter dan een Cruel Barb, ik vindt dit soms best een lastige keuze omdat somige swords als goede/slechte hunter keus worden bestempeld.
Verwijderd
Uhm kan iemand een keer een overzichtje posten van alle afkortingen die tegenwoordig gebruik worden in WOW:
Ik bv deze al:
LFG ( looking for group )
LFM (looking for more )
IF ( ironforge )
maar ik ben een beetje verward ( en weet deze dus niet ) als deze worden gebruikt:
altje
LBS
MC
Scholo
( ik gok op Scholomance )
kortom wat zijn een beetje de meest gebruikte dungeon afkortingen en afkortingen om iets te vragen of te zeggen , bij voorbaat dank
Ik bv deze al:
LFG ( looking for group )
LFM (looking for more )
IF ( ironforge )
maar ik ben een beetje verward ( en weet deze dus niet ) als deze worden gebruikt:
altje
LBS
MC
Scholo
( ik gok op Scholomance )
kortom wat zijn een beetje de meest gebruikte dungeon afkortingen en afkortingen om iets te vragen of te zeggen , bij voorbaat dank
Exalted in AV! 
Gelijk TUF en Don Julio band aangeschaft, nu sparen voor epic wolfje
Gelijk TUF en Don Julio band aangeschaft, nu sparen voor epic wolfje
Verwijderd
Denk dat je hier een hoop zult vinden.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:32:
Uhm kan iemand een keer een overzichtje posten van alle afkortingen die tegenwoordig gebruik worden in WOW:
Verwijderd
hadden maar 1 priest, lock, mage, druid, shaman, en 3 warriorsAleXnl schreef op zondag 07 mei 2006 @ 08:58:
[...]
SWP ftw, wij zetten gewoon de casters, ranged enzo in het midden en melee aan de zijkanten, wel goed van elkaar af natuurlijk, dan heeft ze altijd wel een stuk of 8 dots op haar, en geen deep breaths \o/
Rakkerzero schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:13:
[...]
offtopic:
offtopic:
waarom blijven jullie maar van realm switchen?
Ik ben nu inmiddels lvl 51, en Xavius is super chill
waarom blijven jullie maar van realm switchen?
Ik ben nu inmiddels lvl 51, en Xavius is super chill
* chromeeh doet

Een mount is echt helemaal super
Ben vanmiddag lvl 40 geworden en heb uiteraard in Ratchet m'n mountje geclaimed maar het spel wordt er een stuk beter op
Een mount is echt helemaal super
Ben vanmiddag lvl 40 geworden en heb uiteraard in Ratchet m'n mountje geclaimed maar het spel wordt er een stuk beter op
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
wat betekend die precies..? ik begrijp het engels, maar de betekenis niet..FUBAR - Flipped up beyond all recognition
Verwijderd
Volgensmij is iets onacceptabel als iets fubar is.BootVluchteling schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:07:
[...]
[...]
wat betekend die precies..? ik begrijp het engels, maar de betekenis niet..
Dus een mage een warrior tier 2 set item geven is fubar, oftewel niet normaal/totaal onacceptabel/uitgesloten
Ik was net ff aan het surfen over het net. Kom ik een erg gave Coca Cola commercial tegen die samen met blizzard gemaakt is 
Weet niet of ie al een keer langs is geweest, maar het zeker het melden waard.
Bekijk hem hier
Edit:
@ hieronder,
Dat ligt dan echt aan jouw, want ik heb hem net bekeken en zelfs gedownload vanaf de gegeven url
Maar je zou het nog via deze website kunnen proberen:
http://www.tokyo-genki.co...warcraft-coke-commercial/
Bekijk hem hier
Edit:
@ hieronder,
Dat ligt dan echt aan jouw, want ik heb hem net bekeken en zelfs gedownload vanaf de gegeven url
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 07-05-2006 21:14 ]
Error 404 - Not FoundRakkerzero schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:51:
Ik was net ff aan het surfen over het net. Kom ik een erg gave Coca Cola commercial tegen die samen met blizzard gemaakt is
Bekijk hem hier
Woei, 1ste keer raggy down \o/
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Zucht, net n ZG raid moeten afbreken vanwege lag.
Hele dag al 300-500ms met spikes en vanavond heeft iedereen er last van, spikes van 15+secs geen uitzondering. En ik heb nog maar 3 hele runs nodig voor m'n shoulder enchant...

Verwijderd
het is nog gecensored, hoort fucked up te zijn ipv flipped, een bekende termBootVluchteling schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:07:
[...]
FUBAR - Flipped up beyond all recognition
wat betekend die precies..? ik begrijp het engels, maar de betekenis niet..
Een erg anti-horde reclame >,<Rakkerzero schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:51:
Bekijk hem hier
Edit:
@ hieronder,
Iemand nog tips om zo snel mogelijk een wapenskill full te krijgen?
Ben met 2H mace nu op 214/300 en het stijgen gaat nu al langzamer....
Wat is het toch ongelooflijk triest met die servers van Blizzard.....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
't gaat bij een hunter puut om de stats. Ruwweg:Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:09:
Is de Mercenary Blade of Power een betere keus voor een hunter dan een Cruel Barb, ik vindt dit soms best een lastige keuze omdat somige swords als goede/slechte hunter keus worden bestempeld.
Boog/gun/crossbow = kijken naar de dps
Melee weapons = stats
Bij melee dus dingen zoals crit%/attack power/agility/stamina
wapen met 50 dps en 0 stats is slechter dan een 30 dps met bovengenoemde stats.
Ga naar Blasted Lands en dan b.v. naar de Dark Portal. Ga dan lekker op zon servant lopen in beuken die op 1% blijft totdat je zon steen moltsuperbassie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:01:
[...]
Een erg anti-horde reclame >,<
Iemand nog tips om zo snel mogelijk een wapenskill full te krijgen?
Ben met 2H mace nu op 214/300 en het stijgen gaat nu al langzamer....
Ja idd, wij hebben vanavond lekker kunnen raiden en huhuran voor de 2e keer neergelegd met een super goede kill (0 doden). Echt klote die blizz serversOn_E schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:25:
Wat is het toch ongelooflijk triest met die servers van Blizzard.....

weten jullie nog plekken waar ik gromsblood kan vinden? op desolace en blasted lands na of zijn dit de enige plekken?. ik heb zelf nog niet meer plekken gezien waar ze zijn
Felwood, DE place to be voor herbs.remcio schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:08:
weten jullie nog plekken waar ik gromsblood kan vinden? op desolace en blasted lands na of zijn dit de enige plekken?. ik heb zelf nog niet meer plekken gezien waar ze zijn
Gromsblood, Mountain Silversage, Dreamfoil, Plaguebloom..
dan maar met kans van doodgaan herbs gaan plukken weer een plek erbij, ben pas net lvl 46Imodium schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:11:
[...]
Felwood, DE place to be voor herbs.
Gromsblood, Mountain Silversage, Dreamfoil, Plaguebloom..
grind ff naar lvl 54.. dan kan je redelijk goed herben.. ben er ook mee bezig.. al een tijdje herbing lvl 300.. leatherworking ook.. helaas kan je geen felwood mobs skinnen (behalve de dieren dan)remcio schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:13:
[...]
dan maar met kans van doodgaan herbs gaan plukken weer een plek erbij, ben pas net lvl 46
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.