Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:13:
[...]
hebben wij crappy tanks dan??

En tuurlijk mag jij een keer tanken in mc om te proberen maar vergis je niet als bepaalde mensen los gaan op je target kijken of je de agro nog een keer kan vast houden.
Deze week kan ik helaas niet mee maar daarna zal ik je wel eens als tank opzetten sarsox wilde volgens mij ook graag dus ;)
Maar 2 - 3 x agro verliezen is weer terug in je heal spot he ;)
Crappy warrior dan :D
Ok, fijn, ik heb er nu al zin in, wel nog even kijken of ik voor volgende week respec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gisteren waren we in AQ20, wordt er een member van de raid een paar keer buiten voor de instance gegankt door leden van Cataclysm. Halve raid naar buiten om orde op zaken te stellen. Zijn de vogels gevlogen, behalve 1 lid van de guild van On_E(Wowrush Dashers).

Typisch geval van een ongelukje en op de verkeerde tijd verkeerde plaats zijn, maar sorry iig. :+

Staan we nu quitte overigens want zondag werd ik op mijn hoofd gebatst door 1 van jullie leden toen ik even buiten MC kwam kijken. Die bood overigens meteen zijn excuus aan, maar met die Dustwind Turban op mijn hoofd komen die klappen toch hard aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:42
Hup, mindcontrollen en de lava in. 10% dura loss ftw

DOOD AAN HET ALLIANCE GESPUIS !!1!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:27:

Ik vind horde eigenlijk niet zo lief ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:56

chromeeh

the Gnome

RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:30:
[...]

Tja... m'n main is een Ally, m'n alt is een Horde... (PvE)
Gewoon om het verhaal eens van de andere kant te zien zeg maar :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje over spirit. Ik ben een priest en heb eergister de rapid gloves van razorgore gewonnen ( exacte naam weet ik ff niet meer ). Op deze gloves zit 32 spirit . Ik zelf heb ook de tier1 gloves. Op deze tier1 gloves zit 6 mana / 5 sec. en 15 spirit. Nu is mijn vraag hoeveel "mana regen" spirit geeft?. . . en welke gloves kan ik beter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:27:

Inderdaad. Niks heerlijker dan voorbijgangers te grazen nemen. Even 10 minuten wachten met de raid bij de eerste AQ ingang tijdens prime-time en we hebben gelijk weer genoeg HK's om geen rank te verliezen ;)

En vervolgens met 40 man de raid portal bestormen en de easymoders daar ook even een lesje leren. Geweldig IRC materiaal en sommige weten ook onze vent details dus dan komen ze daar even klagen, altijd fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:30:
[...]

ah :( Join the Horde! We have cookies! ;)

Heb van een guildmate de volgende gloves gekregen: Stonegrip Gauntlets :D

kreeg een whisper van hem "what do you think of Stonegrip Gauntlets? You like 'em? Good since I bought them on AH for you :D"

kadootje van 55g O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:45:
ik heb even een vraagje over spirit. Ik ben een priest en heb eergister de rapid gloves van razorgore gewonnen ( exacte naam weet ik ff niet meer ). Op deze gloves zit 32 spirit . Ik zelf heb ook de tier1 gloves. Op deze tier1 gloves zit 6 mana / 5 sec. en 15 spirit. Nu is mijn vraag hoeveel "mana regen" spirit geeft?. . . en welke gloves kan ik beter gebruiken.
Rapid Gloves of Evolution, ligt geheel aan je speelstyle, werken jullie met healing rotations? dan is spirit lekkerder. Andere dingen waar het vanaf kan hangen, je huidige Spirit en of je de talent Spiritual Guidance hebt en of je de 3p trans bonus al hebt, imo is spirit dan wel nuttiger dan mp5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:48:
[...]

Inderdaad. Niks heerlijker dan voorbijgangers te grazen nemen. Even 10 minuten wachten met de raid bij de eerste AQ ingang tijdens prime-time en we hebben gelijk weer genoeg HK's om geen rank te verliezen ;)

En vervolgens met 40 man de raid portal bestormen en de easymoders daar ook even een lesje leren. Geweldig IRC materiaal en sommige weten ook onze vent details dus dan komen ze daar even klagen, altijd fun.
Kijk als je die tijd nou in C'Thun gestoken had, had je de world's first Horde kill gehad :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Azqi schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:20:
Gisteren waren we in AQ20, wordt er een member van de raid een paar keer buiten voor de instance gegankt door leden van Cataclysm. Halve raid naar buiten om orde op zaken te stellen. Zijn de vogels gevlogen, behalve 1 lid van de guild van On_E(Wowrush Dashers).

Typisch geval van een ongelukje en op de verkeerde tijd verkeerde plaats zijn, maar sorry iig. :+

Staan we nu quitte overigens want zondag werd ik op mijn hoofd gebatst door 1 van jullie leden toen ik even buiten MC kwam kijken. Die bood overigens meteen zijn excuus aan, maar met die Dustwind Turban op mijn hoofd komen die klappen toch hard aan :D
Oh ? :o

Ik kapte er mee, had een kutdag en had eigenlijk helemaal niet mee moeten gaan naar AQ, dus ik heb dat ongelukje schijnbaar net gemist.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:55:
[...]

Rapid Gloves of Evolution, ligt geheel aan je speelstyle, werken jullie met healing rotations? dan is spirit lekkerder. Andere dingen waar het vanaf kan hangen, je huidige Spirit en of je de talent Spiritual Guidance hebt en of je de 3p trans bonus al hebt, imo is spirit dan wel nuttiger dan mp5.
ik heb de talent Spiritual Guidance, en ik heb 3p trans bonus. dus dat geeft al 30 % mana regen wile casting. We werken niet echt met healing rotations.

Maar hoeveel spirit heb ik nodig om 1 mana regen per 5 sec te krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:51:
[...]

Crappy warrior dan :D
Ok, fijn, ik heb er nu al zin in, wel nog even kijken of ik voor volgende week respec.
oke crappy warriors hebben wij die??
En je snapt wel dat je niet altijd kan tanken he? maar een beetje fun is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:00:
[...]

ik heb de talent Spiritual Guidance, en ik heb 3p trans bonus. dus dat geeft al 30 % mana regen wile casting. We werken niet echt met healing rotations.

spi werkt met de 5 sec niet cast regel dus je kan het niet vergelijk. Maar het is /4 dus 4 spi is 1 mana per 2 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:03:
[...]

spi werkt met de 5 sec niet cast regel dus je kan het niet vergelijk. Maar het is /4 dus 4 spi is 1 mana per 2 sec.
tis ook altijd een benadering van, ligt dus aan heel veel factoren, hoeveel van de tijd in bossfight zit je in de 5-sec regel, hoeveel ernaast, hoeveel andere healers zijn dr, tis altijd moeilijk te zeggen zoiets. Tis verder ook gewoon persoonlijke voorkeur, ikzelf ben een mp5 aanhanger maar de andere priest-leader zweert het bij spirit en wilt ook dolgraag die Gloves of rapid evo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Helox-in-a-box schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:13:
[...]

tis ook altijd een benadering van, ligt dus aan heel veel factoren, hoeveel van de tijd in bossfight zit je in de 5-sec regel, hoeveel ernaast, hoeveel andere healers zijn dr, tis altijd moeilijk te zeggen zoiets. Tis verder ook gewoon persoonlijke voorkeur, ikzelf ben een mp5 aanhanger maar de andere priest-leader zweert het bij spirit en wilt ook dolgraag die Gloves of rapid evo :P
dat is zo ik ben zelf ook een spi junkie maar ik heb ook wel een mp5 set omdat dat in sommige situaties toch een stuk handiger is. Ik ben eigenlijk gek op gear sparen alleen mn inventory vind het niet zo leuk. Heb nog niet eens een redelijke fire set maar heb toch al 3 bags vol met gear en dan nog eens 2 met allerlei rare potions enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:03:
[...]

ok dus ook als ik cast regen ik per /4 > 1 mana per 2 sec. of regen ik daarvan maar 30 % ?? . en de 6 mana/5 regen ik gewoon altijd ?? ook als ik cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeDee855
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:10
Hier staan wat dingen over mana/5sec en spirit verhoudingen bij ver schillende situaties (hoeveel tijd in 5 sec regel, wel niet meditation enz):
http://www.wowhealers.com/content/view/257/50/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:18:
[...]

ok dus ook als ik cast regen ik per /4 > 1 mana per 2 sec. of regen ik daarvan maar 30 % ?? . en de 6 mana/5 regen ik gewoon altijd ?? ook als ik cast.
nee in combat isset altijd per 5 secondes.
dus tijdens casten = mp5 gear + (25% * 30% * spi) (van 3p trans en Meditation)
buiten de 5 sec regel = mp5 gear + (25% * spi)

geloof dat de volledige berekening iets van SPI / 25 + 16 is, moeje ff op priest forum kijken anders, staat een heel mooi stuk op wowo-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:00:
[...]

l2browse: http://www.wowwiki.com/Spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:55:
[...]

Gloves of Rapid Evolution, of zoals ze bij ons heten: Gloves of Rapid Disenchantment.

Als paladin is mp5 vele malen beter dan spirit. Deels omdat we geen talents hebben die spirit regeneration toestaan tijdens casten (en we dus geheel aan de 5 seconden regel vastzitten), en deels omdat we altijd aan het chaincasten zijn. Tenminste, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik meer dan 5 seconden geen Flash of Light castte. Behalve bij de paladin rotatie op Flamegor, maar dat geheel terzijde.

Onze priest class officer zweert bij mp5, en heeft een wish list waarop hij 120 of 140 mp5 heeft. Maar hij probeerde mij laatst ook te overtuigen dat ik een spirit enchant op mijn bloodcaller moest zetten, in plaats van een mighty intellect 8)7 . En hij is de priest die een keer per ongeluk is ge-hearthed tijdens Chromaggus terwijl hij dacht een greater heal te casten |:( ...dus doe met zijn mening wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Maar hij probeerde mij laatst ook te overtuigen dat ik een spirit enchant op mijn bloodcaller moest zetten, in plaats van een mighty intellect 8)7 .
Tja als je geen mana-regen talents hebt, net zoals bij de shammies aan horde kant.
[...]

En hij is de priest die een keer per ongeluk is ge-hearthed tijdens Chromaggus terwijl hij dacht een greater heal te casten |:(
ROFL, dat moet ik nog een keer meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Gloves of Rapid Evolution, of zoals ze bij ons heten: Gloves of Rapid Disenchantment.

Als paladin is mp5 vele malen beter dan spirit. Deels omdat we geen talents hebben die spirit regeneration toestaan tijdens casten (en we dus geheel aan de 5 seconden regel vastzitten), en deels omdat we altijd aan het chaincasten zijn. Tenminste, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik meer dan 5 seconden geen Flash of Light castte. Behalve bij de paladin rotatie op Flamegor, maar dat geheel terzijde.

Onze priest class officer zweert bij mp5, en heeft een wish list waarop hij 120 of 140 mp5 heeft. Maar hij probeerde mij laatst ook te overtuigen dat ik een spirit enchant op mijn bloodcaller moest zetten, in plaats van een mighty intellect 8)7 . En hij is de priest die een keer per ongeluk is ge-hearthed tijdens Chromaggus terwijl hij dacht een greater heal te casten |:( ...dus doe met zijn mening wat je wilt.
ja palas blijven natuurlijk non stop goedkope kleine heals spammen dus daarvoor is die mana / 5 beter denk ik maar als priest kan je best een beetje rommelen met die 5 sec regel zeker als je nog een beetje roteert.

Maar hoe vaak ben jij als paladin oom dus dat je meer int nodid had gehad?? niet dat die spi nou zo super zou zijn maar zou je niet liever +healing nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:07:
[...]

Maar hoe vaak ben jij als paladin oom dus dat je meer int nodid had gehad?? niet dat die spi nou zo super zou zijn maar zou je niet liever +healing nemen?
Of voor + spellcrit gaan, je build erop aanpassen en zorgen dat je met elke flashheal je mana terugkrijgt als het een crit is.

eerst +spellcrit, dan mp5, dan +healing, dan int imho...
Misschien die laatste 2 nog wel omgedraait.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Enkele dagen geleden ontving ik een Forror's Compendium (van een kameraad die 'm had gevonden) _/-\o_ Het boek om Quel'Serar te verkrijgen dus :)

Nu heb ik een vraagje: is Crusader een handige enchant voor dit zwaard?
In principe is de extra strength leuk omdat je meer damage gaat blocken,
maar als je pech hebt dan procced Crusader weinig of niet. Daarnaast zit er op het wapen zelf
ook al een proc. Dus 2 procs die met een beetje pech niet afgaan.

Zelf neig ik meer naar een +15 agility enchant, aangezien ik dat ook heb op mijn huidig tankwapen (Eskhandar's claw). Agility verhoogt je kans om te dodgen, armor en crit rate.

Wat denken de andere tanks hier van?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:39:
[...]

Of voor + spellcrit gaan, je build erop aanpassen en zorgen dat je met elke flashheal je mana terugkrijgt als het een crit is.

kan je ook spell crit enchant op je wapen dan??
Ging over de enchant op zijn wapen he.
En +healing is denk ik een goeie enchant als je als paladin zijnde niet snel oom bent kan me tenminste niet indenken met het juiste gebruik van pots enzo dat je als pala bij boss fight out of mana bent.
Kapoen schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:58:
Enkele dagen geleden ontving ik een Forror's Compendium (van een kameraad die 'm had gevonden) _/-\o_ Het boek om Quel'Serar te verkrijgen dus :)

maar als je pech hebt dan procced Crusader weinig of niet. Daarnaast zit er op het wapen zelf

Zelf neig ik meer naar een +15 agility enchant, aangezien ik dat ook heb op mijn huidig tankwapen (Eskhandar's claw). Agility verhoogt je kans om te dodgen, armor en crit rate.

bij ons heeft de mt ook +15 genomen om precies de zelfde beweeg reden. Opzich is de extra block tov strength echt minimaal ik dacht 22 strenght voor 1 extra block. Misschien zou ik nu zelf ook voor agi gaan.

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 04-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de STR hoef je t zeker niet te doen. +20 str is +1 block value, dus dat effect is echt te verwaarlozen. Het zorgt echter wel voor wat meer DPS en wat healing, maar je hebt denk ik meer aan +15 agi (0.75% dodge).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:07:
[...]

Ik heb op het moment 6.4k unbuffed mana met +506 healing en 47 mp5. Heb onlangs wat mp5 opgeofferd voor extra +healing en +crit%. OOM ben ik eigenlijk alleen bij Nefarian, maar dan regen ik altijd met Seal en Judgement of Wisdom. Even een klein minuutje melee-en en ik kan de rest van de fight weer healen. Uiteraard ben ik wel eens OOM als er teveel healers dood zijn en ik hun slack moet oppikken, maar dat komt niet heel vaak voor (en ik loop altijd rond met 15+ major mana potions).

Over de +healing: op het moment heb ik een lok'amir die standaard al +84 healing heeft. Daarnaast heb ik naar mijn mening genoeg +healing om er een +22 intellect enchant op te zetten. 22 x 15 = 330 mana, dat is toch weer een ruime 2 flashes of light. Dat vind ik meer waard dan dat mijn flash 23 meer hitpoints healed. Je wapen is ook de enige plaats waar je van een enchant een dusdanige hoeveelheid mana kan krijgen.

Als ik de nieuwe rank Holy Light heb zorgt deze voor gratis 4k crit heals. Toch leuk :p

Ik heb inderdaad 5 talent points in illumination, en daarnaast 5 in holy power. Dus 5% extra kans op een crit heal, en elke crit heal is gratis. Alleen is er verdacht weinig plate gear met +spell crit, behalve Avenger's, en aan die set ga ik niet beginnen. Die laat ik aan paladins die actiever pvp'en dan ik.

Op het moment probeer ik een balans te vinden tussen +healing en +mp5. Intellect komt daarbij op het tweede vlak. Uiteindelijk hoop ik te eindigen met +758 healing, +68 mp5, en 6.2k mana. Hitpoints blijven daarbij gelijk op 4.4k. Ik vind het grappig dat je er qua stats niet op vooruit gaat (of zelfs op achteruit), maar dat je heals uiteindelijk wel meer doen en je meer mana regen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:06
MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:10:
[...]

kan je ook spell crit enchant op je wapen dan??
Ging over de enchant op zijn wapen he.
Oh, nouja, uit mijn post valt wel af te leiden dat het over gear ging natuurlijk.
Als ik als MT Quel'Serrar zou krijgen, dan zou ik er toch wel crusader op gooien... Als er nou meer Agi op gezeten had, dan was het misschien nog leuk geweest voor die +15 agi..

Je gaat neem ik aan voor het maximale aantal stats op een item. Zo is het natuurlijk heel logisch dat je op will of arlokk 55healing zet, en geen int. Desnoods zou spirit kunnen, je wil het maximale uit een item halen...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
Mage talents zouden nu op IGN moeten staan, maar volgens mij is door al de drukte IGN down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FreeShooter schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:07:
Mage talents zouden nu op IGN moeten staan, maar volgens mij is door al de drukte IGN down...
http://pc.ign.com/articles/704/704665p1.html

=======

Patch Notes:

# Due to significant talent changes, Mages will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
# Arcane Explosion is now instant cast and will no longer remove the Presence of Mind effect when used.
# Evocation - Is now available to all mages (via trainer), starting at level 20.
# Conjure Food now has a new rank (Rank 7) available in Stratholme.
# Frost Ward now has a new rank (Rank 5) available as item loot in dungeons.
# Mana Shield - Damage taken will now be absorbed by other absorb spells (e.g. Ice Barrier, PW: Shield) before being absorbed by Mana Shield.
# Dampen Magic - Damage and healing reduction increased on ranks 3 through 5.
# Amplify Magic - Damage and healing bonus increased on ranks 2 through 4.

Arcane Talents

Tier 1

Arcane Subtlety
Reduces your target's resistance to all your spells by 4/7/10, and all of your spell criticals cause 17/34/50% less threat.
Note: Functionality has been significantly altered.

Arcane Focus
Reduces the chance that the opponent can resist your Arcane spells by 2/4/6/8/10%.

Improved Arcane Missiles
Gives you a 20/40/60/80/100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

Tier 2 (No changes)

Wand Specialization
Increases your damage with Wands by 5/10/15/20/25%.

Arcane Concentration
Gives you a 2/4/6/8/10% chance of entering a Clearcasting state after any damage.

Tier 3

Magic Attunement
Increases the effect of your Amplify Magic and Dampen Magic spells by 25/50%.
Note: This talent previously only affected Dampen Magic.

Improved Arcane Explosion
Increases the critical strike chance of your Arcane Explosion spell by an additional 1/2/3/4/5%.
Note: AE is now an instant cast spell, so this talent has been altered to add +crit instead of casting time reduction.

Arcane Resilience
Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect.
Note: Evocation, previously in this location and now a trainer spell, has been traded for one that also gives mages an armor boost.

Tier 4

Improved Mana Shield
Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 10/20%.

Improved Counterspell
Gives Counterspell a 50/100% chance to silence the target for 4 seconds.

Arcane Meditation
Allows 5/10/15% of your Mana regeneration to continue while casting.
Note: Previously five increments of 3%, freeing up two talent points to spend elsewhere.

Tier 5 (No changes)

Presence of Mind
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 sec becomes an instant cast spell.

Arcane Mind
Increases your maximum Mana by 2/4/6/8/10%.

Tier 6

Arcane Instability
Increases your spell damage and critical strike chance by 1/2/3%.

Tier 7

Arcane Power
When activated, your spells deal 30% more damage while costing 30% more mana to cast. This effect lasts 15 seconds.
Note: Damage and mana cost have been reduced by 5%

Fire Talents

Tier 1 (No changes)

Improved Fireball
Reduces the casting time of your Fireball spell by 0.1/.2/.3/.4/.5 seconds.

Impact
Gives your Fire spells a 2/4/6/8/10% chance to stun the target for 2 seconds

Tier 2

Ignite
Your critical strikes from Fire damage spells cause the target to burn for an additional 8/16/24/32/40% of your spells damage over 4 seconds

Flame Throwing
Increases the range of your fire spells by 3/6 yards.

Improved Fire Blast
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 0.5/1/1.5 seconds.
Note: Previously in five increments; two skill points freed up.

Tier 3

Incinerate
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 2/4%.

Improved Flamestrike
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 5/10/15%.

Pyroblast
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 Fire damage and an additional 56 Fire damage over 12 seconds.

Burning Soul
Gives your fire spells a 35/70% chance to not lose casting time when you take damage.
Note: Previously three increments -- 25/50/65%. One talent point freed up.

Tier 4

Improved Scorch
Your Scorch spells have a 33/66/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increase the Fire damage dealt to your target by 2% and lasts 15 seconds Stacks up to 5 times.
Note: Previously five increments of 20%. Two more talent points freed.

Improved Fire Ward
Causes your Fire Ward to have a 10/20% chance to reflect Fire spells while active.
Note: Was previously 20/35%.

Master of Elements
Your Fire and Frost spell criticals will refund 10/20/30% of their base mana cost.
Note: This is a new ability and, interestingly, affects more than one talent tree.

Tier 5 (No changes)

Critical Mass
Increases the critical strike chance of your fire spells by 2/4/6%.

Blast Wave
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 Fire damage, and dazing them for 6 seconds.

Tier 6 (No changes)

Fire Power
Increases the damage done by your fire spells by 2/4/6/8/10%.

Tier 7

Combustion
When activated, this spell causes each Fire damage spell you cast to increase your critical strike chance with Fire damage spells by 10%. This effect lasts until you have caused 3 critical strikes with Fire spells.
Note: Significant functionality change. This used to grant a 100% chance to crit with your next fire spell. The cooldown is not listed.

Frost Talents

Tier 1

Improved Frost Nova
Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 2/4 seconds.

Improved Frostbolt
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.1/0.2/0.3/0.4/0.5 seconds.

Permafrost
Increases the duration of your Chill effects by 1 second and reduces the target's speed by an additional 4%/7%/10%.
Note: Additional speed reduction is new.

Tier 2
Note: Improved Frost Nova has been removed.

Ice Shards
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 20/40/60/80/100%.

Frost Warding
Increases the armor and resistances given by your Frost Armor and Ice Armor spells by 15/30%. In addition, gives your Frost Ward a 10% chance to reflect Frost spells and effects while active.

Frostbite
Gives your Chill effects a 5/10/15% chance to freeze the target for 5 seconds.
Note: Previously a Rank 6 item. Was also previously five increments of 3%. Two more skill points freed up. Winter's Chill moved to Rank 6, with adjusted functionality.

Tier 3

Piercing Ice
Increases the damage done by your Frost spells by 2/4/6%.

Cold Snap
Instant, 10-minute cooldown
When activated, this spell finishes the cooldown on all of your Frost spells.

Improved Blizzard
Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed by 40/60/75%. Lasts 4.50 seconds.
Note: Movement speed reduced by an additional 5%. Effect duration tripled.

Tier 4
Note: Improved Frost Ward has been removed.

Arctic Reach
Increases the range of your Frostbolt and Blizzard spells and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 10%/20%.

Frost Channeling
Reduces the mana cost of your frost spells by 5/10/15%.

Shatter
Requires 3 points in Frostbite
Increases the critical strike chance of all your spells against frozen targets by 10%.
Note: Apparently now only one increment.

Tier 5 (No changes)

Ice Block
You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 sec, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.

Improved Cone of Cold
Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 15%/25%/35%.

Tier 6

Winter's Chill
Gived your Frost damage spells a 20/40/60/80/100% chance to apply the Winter's Chill effect, which increases the chance a Frost spell will critically hit the target by 1% for 15 seconds Stacks up to 5 times.
Note: Previously added three increments of 4% speed reduction to Chill effects. Was a Rank 2 item.

Tier 7 (No changes)

Ice Barrier
Instant cast, 30-second cool down
Instantly shields you, absorbing 454 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.
=======

fire wordt sterker
forst wordt zwakker
arcane mja :/ wacht de PTR's wel af en dan even uitgebreid testen

ben niet echt onder de intruk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:06
wanneer gaat deze change in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:33
Idd had er meer van verwacht...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjees, dat valt tegen. Sterker nog, dat verlagen van Shatter van +50% crit chance op frozen targets naar 10% ruikt verdacht veel naar een... :'(

Hm, misschien dat het meevalt, de PTR dus maar afwachten. Maar op het moment ben ik niet een van blijdschap stuiterende mage... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:28:
Idd had er meer van verwacht...
3 woorden: Crit Scorch Build.

Ik zie het iig helemaal zitten met mijn nu al bijna 30% crit kans op scorch/fireblast.

[ Voor 21% gewijzigd door engessa op 04-05-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
engessa schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:33:
[...]

3 woorden: Crit Scorch Build.

Ik zie het iig helemaal zitten met mijn nu al bijna 30% crit kans op scorch/fireblast.
mja ik zit te denken aan een frostcrit build: 2(3)/18/31(30) zodat ik die mana refund talent heb (30% mana terug op een crit) en die aggro talent (crits doen maar 50% aggro) en de rest in frost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:39:
[...]

mja ik zit te denken aan een frostcrit build: 2(3)/18/31(30) zodat ik die mana refund talent heb (30% mana terug op een crit) en die aggro talent (crits doen maar 50% aggro) en de rest in frost
zowieso is een critbuild denk ik het meest rendabel met de nieuwe talentree, veel en hard critten
met vulnarabilites erop zoveel mogelijk gestacked

@tomvdburg

changes gaan in in 1.11 patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
waar kan ik righteos orbs grinden..? heb er 4 nodig voor mn truefaith vestment...
@tomvdburg

changes gaan in in 1.11 patch
heb je een vermoeden wanneer die patch ingaat? :)

[ Voor 42% gewijzigd door BootVluchteling op 04-05-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:52:
waar kan ik righteos orbs grinden..? heb er 4 nodig voor mn truefaith vestment...
Strat scarlet runnen, al die scarlet crusade gasten daar kunnen het droppen, veel succes :P
[...]

heb je een vermoeden wanneer die patch ingaat? :)
vermoed in juni/juli, maar das natte vinger werk van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Die winter's chill komt dus gewoon neer op +5% crit-chance als je er 5 punten instopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me nogsteeds af wat beter is:
-Nieuw character op een oude bestaande realm
of
-Nieuw character maken op een nieuwe realm

Ik denk namelijk dat de meeste nieuwe realms vol komen te zitten met alts en het duurt even voor de realm op gang komt(Economie etc.)
Maar een bestaande server is aardig uitgemolken, ik verwacht op een nieuwe realm niet bij de top te komen maar bij bestaande realms loop je nogal achter als je op 60 komt, je heb slechte gear ed. dus een echte goede guild zal je niet snel aannemen.
Wat denken jullie hiervan?

Weet iemand trouwens ook wat de laatst geopende realm is zonder migration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:16:
ik vraag me nogsteeds af wat beter is:
-Nieuw character op een oude bestaande realm
of
-Nieuw character maken op een nieuwe realm

Ik denk namelijk dat de meeste nieuwe realms vol komen te zitten met alts en het duurt even voor de realm op gang komt(Economie etc.)
Maar een bestaande server is aardig uitgemolken, ik verwacht op een nieuwe realm niet bij de top te komen maar bij bestaande realms loop je nogal achter als je op 60 komt, je heb slechte gear ed. dus een echte goede guild zal je niet snel aannemen.
Wat denken jullie hiervan?

Weet iemand trouwens ook wat de laatst geopende realm is zonder migration?
xavius.. tja. tis lastig. persoonlijke keuze.. ik heb ook een nieuwe char op xavius aangemaakt.. speel er best vaak op.. zitten paar goede guilds op, de rest is een zooitje.. zit nu op een oudere realm met mn 1e alt in redelijk goede guild.. beetje geluk en geduld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:52:
thottbot... je hebt een lvl 60 warrior maar zeker geen crusader enchant :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmz us mage forum is stuq

echt vette rel, ook op de eu boards

gelukkig heb ik ook een lvl 60 rogue
laat burning crusade maar snel komen dan kan ik een bloodelf lock maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:28:
[...]

xavius.. tja. tis lastig. persoonlijke keuze.. ik heb ook een nieuwe char op xavius aangemaakt.. speel er best vaak op.. zitten paar goede guilds op, de rest is een zooitje.. zit nu op een oudere realm met mn 1e alt in redelijk goede guild.. beetje geluk en geduld hebben..
Ik zit eraan te denken om op trollbane te gaan want ik hoorde dat dat een goede server is, een nieuwe realm leek me altijd ideaal maar ik denk dat die realms minder "serieus" zijn.
Vanaf het begin meedoen met een guild in MC lijkt me ook wel eens leuk opzich.
En als ik dat doe ik een oudere realm heb ik de kans om bij betere guilds te komen.

Kunnen jullie me oude realms aanraden die goed zijn(queue's/pvp/goede guilds/etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:29:
[...]

thottbot... je hebt een lvl 60 warrior maar zeker geen crusader enchant :p
mijn Bootje (de warrior) heeft geen guild, en nou niet een superdelux wapen... en crusader vind ik de moeite niet.. heb er +9 dmg op zitten.. vind ik wat leuker.. kost me ook minder €€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
P.S. - Shatter was a miscommunication. It is 5 ranks of 10% increments, not one rank as initially reported. We have contacted IGN with the appropriate update information.

Shatter isniet nerfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:01:
P.S. - Shatter was a miscommunication. It is 5 ranks of 10% increments, not one rank as initially reported. We have contacted IGN with the appropriate update information.

Shatter isniet nerfed
jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online

Grtz met je Quel in wording, ik heb hem ook sinds een paar weken en ben er erg blij mee :)
Wbt de enchant, ik zou er 15 agi op doen, om de redenen die je zelf al opnoemt. 15 agi is .75% dodge erbij, en dat is erg lekker als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was het voor mij de bedoeling om AQ weer helemaal te clearen (jaja alles gecleared vorige week) Hadden een raidgroup vol nieuwelingen maar hadden het toch nog gepresteerd om de cthun op 1% te krijgen in p2 -_- Oorzaak is dat de giant eye en claw tentacles erg random spawnen met soms als gevolg dat je er 2 naast elkaar krijgt, wat resulteerd in een snelle wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:35:
[...]

Grtz met je Quel in wording, ik heb hem ook sinds een paar weken en ben er erg blij mee :)
Wbt de enchant, ik zou er 15 agi op doen, om de redenen die je zelf al opnoemt. 15 agi is .75% dodge erbij, en dat is erg lekker als tank.
15 agi is DE tank enchant op je wapen no question :) Ik heb nu ook +2% threat op m'n Wrath gloves, een soort mini-defiance zodat ik het niet hoef te speccen zeg maar. Ben al mats aan het verzamelen voor m'n 15 agi to gloves (Gauntlets of Annihilation natuurlijk) en ik heb m'n signet of might (30 AP) voor Conqueror shoulders al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:56

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

http://www.wowhead.com/talent/?R

1.11 talent calculator, maar ligt het nou aan mij of zijn geen van de tier 3 arcane talents echt nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:32:
laat burning crusade maar snel komen dan kan ik een bloodelf lock maken
Daar wacht ik dus ook op, heb geen zin om een altje te gaan levellen, want uiteindelijk wil ik toch een bloodelf :P
is nog niets zeker welke classes je kan keizen, toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren ding gedaan en ben nu lvl 39...
Het begint me alleen nu echt te jeuken.... Ik wil m'n paardje :P
Van de week maar eens flink questen en dan m'n paardje ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

CV_SmileY schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:22:
http://www.wowhead.com/talent/?R

1.11 talent calculator, maar ligt het nou aan mij of zijn geen van de tier 3 arcane talents echt nuttig?
Hmja dat viel me ook al op. Ze hebben de funcionaliteiten van Arcane (improved Arcane Explosion en Evocation) eruit gesloopt en trainable gemaakt. Dus wat zoekt men nu nog in de Arcane tree? Denk niet dat er na de patch nog veel mensen zijn die veel puntjes in Arcane stoppen. Wel jammer, had graag drie goede trees gezien.

Maar ja, ik ben geen Mage :Y) WTB Shaman talent tree!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 07-10 08:39
Snappie88 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:50:
[...]

Hmja dat viel me ook al op. Ze hebben de funcionaliteiten van Arcane (improved Arcane Explosion en Evocation) eruit gesloopt en trainable gemaakt. Dus wat zoekt men nu nog in de Arcane tree? Denk niet dat er na de patch nog veel mensen zijn die veel puntjes in Arcane stoppen. Wel jammer, had graag drie goede trees gezien.

Maar ja, ik ben geen Mage :Y) WTB Shaman talent tree!
PvP'ers zullen voor POM en improved counterspell denk ik wel de arcane tree gaan vullen. Ik zelf (PVE) ga nu serieus nadenken over een elemental build.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:33:
[...]

Ik zit eraan te denken om op trollbane te gaan want ik hoorde dat dat een goede server is, een nieuwe realm leek me altijd ideaal maar ik denk dat die realms minder "serieus" zijn.
Vanaf het begin meedoen met een guild in MC lijkt me ook wel eens leuk opzich.
En als ik dat doe ik een oudere realm heb ik de kans om bij betere guilds te komen.

Kunnen jullie me oude realms aanraden die goed zijn(queue's/pvp/goede guilds/etc.)?
Trollbane heeft geen queues en lag, en als je horde gaat heb je geen PvP queues. Tevens worden er tegenwoordig PvP events georganiseerd vanuit de community (www.trollbane-europe.com). Afgelopen zaterdag waren er iets van 200 tot 300 man in de STV arena bij een 5vs5 pvp toernooi, echt heel erg gaaf! Verder zitten er aan de horde kant 2 nederlandstalige BWL guilds (Exomna en Blackraven, die hier op GoT ook sterk vertegenwoordigd worden), en natuurlijk een aantal internationale guilds (1tje gevestigd, de rest in opkomst). Iedereen @ horde side heeft het in ieder geval super naar z'n zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wees blij mages ;) nu hoef je niet verplicht in de Arcane tree te speccen om de basis dingen (AE en Evocation) te hebben.

Lijkt me wel dat er veeeeeeel meer elemental mages gaan komen nu door deze verandering :)
Mijn inziens zijn de tree's toch best aardig gelukt hoor, althans het is beter dan dat het was.

@Silk_Dude, idd Trollbane speelt wel leuk hoor, lekkere smooth server tbh, enige nadeel is dat het een migratie server is waardoor je geen HOND tegen komt op lagere levels en dat breekt me altijd een beetje op.. ik moet wel leven zien tijdens het spelen :9

[ Voor 31% gewijzigd door RaseriaN op 05-05-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
http://www.wowhead.com/talent/?RhZxer0cchxVV0hr

Level 60 Mage (3/31/17)

Arcane (3 points)

Arcane Subtlety - Rank 3/3
Reduces your target's resistance to all your spells by 10, and all of your spell criticals cause 50% less threat.

Fire (31 points)
Improved Fireball - Rank 5/5
Reduces the casting time of your Fireball spell by 0.5 sec.

Ignite - Rank 5/5
Your critical strikes from Fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 sec.

Improved Fire Blast - Rank 3/3
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 1.5 sec.

Flame Throwing - Rank 2/2
Increases the range of your Fire spells by 6 yards.

Incinerate - Rank 2/2
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.

Improved Scorch - Rank 3/3
Your Scorch spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and lasts 15 sec. Stacks up to 5 times.

Master of Elements - Rank 3/3
Your Fire and Frost spell criticals will refund 30% of their base mana cost.

Critical Mass - Rank 3/3
Increases the critical strike chance of your Fire spells by 6%.

Fire Power - Rank 5/5
Increases the damage done by your Fire spells by 6%.

Frost (17 points)

Improved Frostbolt - Rank 5/5
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 sec.

Ice Shards - Rank 5/5
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.

Piercing Ice - Rank 3/3
Increases the damage done by your Frost spells by 6%.

Improved Blizzard - Rank 2/3
Adds a chill effect to your Blizzard spell. This effect lowers the target's movement speed by 60%. Lasts 4.50 sec.

Arctic Reach - Rank 2/2
Increases the range of your Frostbolt spell and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 20%.

[ Voor 83% gewijzigd door ImdaMned op 05-05-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
RaseriaN schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:06:@Silk_Dude, idd Trollbane speelt wel leuk hoor, lekkere smooth server tbh, enige nadeel is dat het een migratie server is waardoor je geen HOND tegen komt op lagere levels en dat breekt me altijd een beetje op.. ik moet wel leven zien tijdens het spelen :9
Ik heb een sloot characters op Trollbane, en het valt wel mee met de hoeveelheid spelers op lage levels. Het is wel zo dat Kargath een stuk drukker is dan Tarren Mill, maar uitgestorven low level zones valt wel mee. Daarnaast accepteert Exomna ook alts in de guild waardoor er altijd wel een groep te vinden is om iets leuks op welk willekeurig level dan ook te gaan doen. Verder kan ik Eyahan helemaal gelijk: goede server, veel Nederlanders (is dat een voordeel?) en Belgen (ditto?), weinig PvP queues, geen login queue en redelijk weinig lagproblemen. Ik dank Blizzard nog steeds elke dag op mijn blote knietjes dat we van Bloodscalp zijn vertrokken. Hongaren...brrrrrrr

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 09:04
hehe, ik spell zelf ook op Trollbane maar als alliance zijn er altijd lange rijen voor the BG's door de scheve alliance : horde ratio. Dat is wel erg jammer maar voor de rest een top server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

GVD wat was het weer een lagfest gisteravond zeg, in BWL disconnecte iedereen om de zoveel minuten, en ik had pings van 10k+….

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:48

DinX

Motormuis

RaseriaN schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:06:
Wees blij mages ;) nu hoef je niet verplicht in de Arcane tree te speccen om de basis dingen (AE en Evocation) te hebben.

Lijkt me wel dat er veeeeeeel meer elemental mages gaan komen nu door deze verandering :)
Mijn inziens zijn de tree's toch best aardig gelukt hoor, althans het is beter dan dat het was.

@Silk_Dude, idd Trollbane speelt wel leuk hoor, lekkere smooth server tbh, enige nadeel is dat het een migratie server is waardoor je geen HOND tegen komt op lagere levels en dat breekt me altijd een beetje op.. ik moet wel leven zien tijdens het spelen :9
Het lijkt mij dat Blizzard probeert wat meer builds mogelijk te maken op deze manier.

Bij de priests idem. Daar heb je 2 tries met een niet zo geweldig 31-punts talent.
Maar je ziet nu wel 20 verschillende soorten van builds :)
Bij de mages nu ook misschien.

Druids krijgen nu innervate als trainable spell ipv 31-punts talents. Daar gaat hetzelfde gebeuren denk ik. Minder druids die vol in resto gaan gewoon omdat ze innervate móeten nemen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Heel netjes! Dit is dezelfde figuur die dit geheel ook als 12 gig video verspreid?
Is er ook een dergelijke quest-guide voor alliance? Heeft er eigenlijk iemand zo'n /played gehaald met een alliance en dan met quests?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Viper2k1 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:30:
[...]
Heel netjes! Dit is dezelfde figuur die dit geheel ook als 12 gig video verspreid?
Is er ook een dergelijke quest-guide voor alliance? Heeft er eigenlijk iemand zo'n /played gehaald met een alliance en dan met quests?
Daar ben ik ook nog wel benieuwd naar...
Een ally versie van zo'n power lvl actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:06:
Mja toen die er in inzaten had je temiste een reden om PoM/AP te pakken. van de 4 usefull talents in de arcane tree zitten er 3 boven in, en de rest is gewoon useless ongeveer (wandspec/imp dampen/imp mana shield/arcane resellience/imp AM/subelty is imo nu ook useless)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
theunpire schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:55:
hehe, ik spell zelf ook op Trollbane maar als alliance zijn er altijd lange rijen voor the BG's door de scheve alliance : horde ratio. Dat is wel erg jammer maar voor de rest een top server :)
ik speel zelf ook op trollbane, nog niet in een alliance maar dat komt nog wel. low level is idd vrij rustig vind ik, kan vaag tijden spelen zonder iemand tegen te komen :D
ben btw horde undead warlock, "gravesniffer" dus als je me zoekt weten jullie me te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 23:06

Asphyxion

I am, therefor I think

Viper2k1 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:30:
Ik weet niet of je een zo'n korte /played haalt, maar Jame's Alliance guide die ik nu volg is wel redelijk snel volgens mij.

30-41: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html
41-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html
50-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=337.html

Tot en met 30 kun je zelf aankloten, afhankelijk van je ras. 1-30 gaat meestal toch vrij snel vergeleken met 30 - 60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mages onder ons hebben natuurlijk de patch-notes gelezen.
Gezien de verandering in de Arcane Tree, ben ik van plan hier vanaf te stappen en te kiezen voor Fire.

Dit is de build die ik wil volgen voor Fire, zit nog te tobben over de overige te spenderen punten.
Improved Flamestrike is volgens mij een spell die weinig gebruikt wordt, maar ik kan me vergissen.
Fire Build (33)

Kan iemand me tips geven?
PoM, hoewel ik PvP, kan ik missen. Van de 100 spells die ik afvuur, is dat maar 1 keer PoM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
Yokidrink schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:45:
[...]

ik speel zelf ook op trollbane, nog niet in een alliance maar dat komt nog wel. low level is idd vrij rustig vind ik, kan vaag tijden spelen zonder iemand tegen te komen :D
ben btw horde undead warlock, "gravesniffer" dus als je me zoekt weten jullie me te vinden :D
als ik je tegen kom zwaai ik wel voor ik ja gank ;)

Sanctus -60 human priest
Ysondre -36 nelf hunter
Asphyxion schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:49:
[...]

Ik weet niet of je een zo'n korte /played haalt, maar Jame's Alliance guide die ik nu volg is wel redelijk snel volgens mij.

30-41: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html
41-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html
50-50: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=337.html

Tot en met 30 kun je zelf aankloten, afhankelijk van je ras. 1-30 gaat meestal toch vrij snel vergeleken met 30 - 60...
dat is inderdaad een heel goede level-guide al vind ik wel dat het wat plezier wegneemt van het zelf ontdekken va het spel.

[ Voor 39% gewijzigd door theunpire op 05-05-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mdmeijer schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:25:
[...]

Ik heb een sloot characters op Trollbane, en het valt wel mee met de hoeveelheid spelers op lage levels. Het is wel zo dat Kargath een stuk drukker is dan Tarren Mill, maar uitgestorven low level zones valt wel mee. Daarnaast accepteert Exomna ook alts in de guild waardoor er altijd wel een groep te vinden is om iets leuks op welk willekeurig level dan ook te gaan doen. Verder kan ik Eyahan helemaal gelijk: goede server, veel Nederlanders (is dat een voordeel?) en Belgen (ditto?), weinig PvP queues, geen login queue en redelijk weinig lagproblemen. Ik dank Blizzard nog steeds elke dag op mijn blote knietjes dat we van Bloodscalp zijn vertrokken. Hongaren...brrrrrrr
Maar goed dat DIE ook mee verhuist is, de ellende is ook vertrokken van BS... Oh en hongaren... pff er zijn verdacht weinig hongaren meer over hier

Als je zoekt naar een server om te 'beginnen', kies dan 1 van de nieuwste servers ! Daar heb je zowieso lekker veel 'newbies', kan je MC nog van het begin af aan meemaken (wipen op trash en stressen tegen de timers) en veel van de fun meemaken in plaats van op farmstatus MC doorrammen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:21:
[...]

15 agi is DE tank enchant op je wapen no question :) Ik heb nu ook +2% threat op m'n Wrath gloves, een soort mini-defiance zodat ik het niet hoef te speccen zeg maar. Ben al mats aan het verzamelen voor m'n 15 agi to gloves (Gauntlets of Annihilation natuurlijk) en ik heb m'n signet of might (30 AP) voor Conqueror shoulders al.
Ok bedankt voor het advies iedereen, 15 agi is dus aangeraden :)
Sinds gisterenavond hangt QS te blinken aan mijn zijde en 't is echt een steengoede tank tool.

Nu nog de mats zoeken voor de enchant, dat wordt waarschijnlijk AH plunderen.
Rigtheous orbs voor crusader droppen gewoon altijd in Strat Scarlet terwijl de Essences of Air
voor 15 agi nogal schaars zijn 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
KeeZ schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:19:
[...]

Maar goed dat DIE ook mee verhuist is, de ellende is ook vertrokken van BS... Oh en hongaren... pff er zijn verdacht weinig hongaren meer over hier
DiE is iets wat je moet weten te waarderen : )

Maar waar zijn al die huns gebleven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yokidrink schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:45:
[...]

Gezellig :)
Heb daar een UD Male Priest rondrennen, genaamd "Sponge" ;)
Nog niet zon hoog level want heb ff geen tijd gehad om er mee te spelen... LvL11 meen ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
ImdaMned schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:35:
[...]

DiE is iets wat je moet weten te waarderen : )

Maar waar zijn al die huns gebleven dan?
neh. DiE is iets om te ganken, or gegankt door te worden ^^

en de huns zijn thuis op Bloodscalp gebleven, godzijdank :P
bahalve de goede die gewoon engles praten en in internationale guilds zitten zijn meegegaan naar Trollbane. Maar daar heb je dan ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halllo allemaal.

Het is weer een tijdje geleden :) maar dat was de moeite waard. Ik had eerst een lvl 12 druid, maarja die kon niet echt veel. Dus had ik afgelopen zondag maar een dwarf hunter aangemaakt. En daar ben ik nu lvl 21 mee :D dat is heel wat anders dan een lvl 12 :) Ingame heet ik: Bloedertje,
Het spel is nu wel wat leuker :)
maar ik ga nu. Want ik ga ff BG en DM doen !!

See Ya !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie altijd veel mensen zeggen "er zijn niet veel low leveles, omdat het een transfer server is". Dit snap ik niet echt ofzo, ik zit zelf dus op Trollbane en daar barst het van de lowlevels. Veel LFG / LFM WC / SM / RFC enz... Ik heb zelf ook altjes en er lopen zat (bijna teveel) mensen van hetzelfde level. Ik vind het zelf prettig om alleen te spelen en niet constant samen dingen te doen, maar dat lukt vaak niet, oftewel je krijgt veel invites. NIet dat het erg is ofzo.

Moraal is iig dat er bij ons zat low levels zijn en ook zat guilds die net beginnen met MC / ZG / AQ20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:01:
Ik zie altijd veel mensen zeggen "er zijn niet veel low leveles, omdat het een transfer server is". Dit snap ik niet echt ofzo, ik zit zelf dus op Trollbane en daar barst het van de lowlevels. Veel LFG / LFM WC / SM / RFC enz... Ik heb zelf ook altjes en er lopen zat (bijna teveel) mensen van hetzelfde level. Ik vind het zelf prettig om alleen te spelen en niet constant samen dingen te doen, maar dat lukt vaak niet, oftewel je krijgt veel invites. NIet dat het erg is ofzo.

Moraal is iig dat er bij ons zat low levels zijn en ook zat guilds die net beginnen met MC / ZG / AQ20
Nouja als je guildless bent en je hangt rond Deathknell dan is het toch verrekte rustig ;)
Dat is het enige wat me altijd zo tegenstaat met alts levelen op een andere server, geen guildchat ;(
Lol hebben in guildchat is een van de redenen waarom ik WoW zo leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Idd, zonder guild chat had ik dit spelletje allang niet meer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:13:
Van wie moest ik dan mijn respec geld lenen?! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:13:
omg, wie is er dan nog om de boel te stangen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Goh, zijn nog best veel lui op Trollbane dan. Had het niet verwacht. Low levels genoeg, ga er dit weekend weer een extra aanmaken. Een priest denk ik deze keer. Dan weet ik zeker dat ik alle instances een keer van binnen ga zien, want met me warlock heb ik tot nu toe alleen maar Gnomeregan compleet doorgelopen en Deathmines. Maar toen ik Deathmines deed was ik eigenlijk al te hoog van level, dus daar heb ik niet veel uit kunnen halen.

Nu alleen nog bepalen welk ras ik die priest zal maken, heb nu een NE warrior, een gnome warlock, en dan nog die priest erbij. Zal wel een van die andere rassen worden, houdt wel van een beetje variatie.

Nog ff werken en dan snel snel naar huis, gamen.

Laterzzzzz

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 12:02
Even wat zelfgemaakte filmpjes :)

C'thun kill, brakke google video kwaliteit, geen muziek, wel ventrilo (15e Horde worldwide schijnbaar):
http://video.google.com/videoplay?docid=2692066377597830618

Ouro kill, optie uberkwaliteit download of brakke google stream, met muziek én ventrilo (8e Horde worldwide kill)
http://www.filefactory.com/?4b6777 of
http://video.google.com/videoplay?docid=1719164004147722922

En en hele korte low-res samenvatting van onze 8 man Onyxia kill (ging perfect op mijn sterfgeval na :'( )
http://media.putfile.com/Onyxia-8-man

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik DIE de laatste tijd haast niet meer zie ganken. Wordt ze ook iets te lastig gemaakt met de huidige horde/alliance verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dampie schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:05:
Goh, zijn nog best veel lui op Trollbane dan. Had het niet verwacht. Low levels genoeg, ga er dit weekend weer een extra aanmaken. Een priest denk ik deze keer. Dan weet ik zeker dat ik alle instances een keer van binnen ga zien, want met me warlock heb ik tot nu toe alleen maar Gnomeregan compleet doorgelopen en Deathmines. Maar toen ik Deathmines deed was ik eigenlijk al te hoog van level, dus daar heb ik niet veel uit kunnen halen.

Nu alleen nog bepalen welk ras ik die priest zal maken, heb nu een NE warrior, een gnome warlock, en dan nog die priest erbij. Zal wel een van die andere rassen worden, houdt wel van een beetje variatie.

Nog ff werken en dan snel snel naar huis, gamen.

Laterzzzzz
Priest => dwarf, no other choice is valid :)
Maar ik heb hetzelfde gedaan, priest alt gerold voor in parties.
Helaas kwamen meer mensen op het idee :) van alle lvl 30-50 op mijn server is nu gemiddeld 30% priest. En waarschijnlijk hebben die allemaal het idee voor veel instances te gaan, dus dat word nog leuk :)

dan maar een tank rollen gok ik :)

en nieuwe mage talents zijn wat boring maar toch wel leuk.
Arcane tree is nu voor niet pvp compleet MEH.
Mijn nieuwe build. (nog niet echt erover uit)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:33:
Even wat zelfgemaakte filmpjes :)

C'thun kill, brakke google video kwaliteit, geen muziek, wel ventrilo (15e Horde worldwide schijnbaar):
http://video.google.com/videoplay?docid=2692066377597830618
Hey thanks, kan ik eindelijk onze casters laten zien wat ze moeten doen. Het hele begrip van Eye Tentacles killen blijft ze niet helemaal bij namelijk, je kan namelijk veel beter op het grote boze, doch onoverwinnelijke tentakelbeest gaan casten!

Maar goed, ik ben dan weer zo'n type dat denkt dat als ik met 39 klonen kon spelen alles de eerste keer dood ging ;) Plus we kennen nu het gevecht een beetje en we hebben er een paar daagjes op kunnen broeden, dus hopelijk zondag eindelijk resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:30:
[...]

Hey thanks, kan ik eindelijk onze casters laten zien wat ze moeten doen. Het hele begrip van Eye Tentacles killen blijft ze niet helemaal bij namelijk, je kan namelijk veel beter op het grote boze, doch onoverwinnelijke tentakelbeest gaan casten!

Maar goed, ik ben dan weer zo'n type dat denkt dat als ik met 39 klonen kon spelen alles de eerste keer dood ging ;) Plus we kennen nu het gevecht een beetje en we hebben er een paar daagjes op kunnen broeden, dus hopelijk zondag eindelijk resultaat!
Nou ben ik ook niet zo'n überpro caster dat ik iedereen aanraad het te doen zoals ik doe, maar volgens mij gaat het op C'thun wel aardig :)
Jullie hebben C'thun nog niet down begrijp ik? Ons viel het heel erg mee, we hebben vóór De Patch 1 try gedaan (wat weinig meer inhield dan dood gaan), en vorige week in 2 avonden van 60% phase 1 naar de kill gegaan. Ouro ging in één avond neer zelfs (na o.a. een 2% en een 1% wipe |:( )

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04

Valkyre

Kitesurf FTW!

jammer dat ik hier op mijn werk de talent calculator niet kan gebruiken :P maar goed.
denk dat ik met de nieuwe patch en gratis talents refund, een mix tussen Arcane en Frost ga proberen.
ik weet niet maar Fire lijkt me zo standaard, en dat veel bosses + players veel fire ressistance hebben.
op dit moment ben ik bijn full Arcane + 9 talents in frost.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gohan-san schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:39:
jammer dat ik hier op mijn werk de talent calculator niet kan gebruiken :P maar goed.
denk dat ik met de nieuwe patch en gratis talents refund, een mix tussen Arcane en Frost ga proberen.
ik weet niet maar Fire lijkt me zo standaard, en dat veel bosses + players veel fire ressistance hebben.
op dit moment ben ik bijn full Arcane + 9 talents in frost.
Mja ik ga denk ik naar deze of deze build, ik ga er dan van uit dat er een fire mage voor imp scorch en een frost mage voor winterschill mee is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:36:
[...]

Nou ben ik ook niet zo'n überpro caster dat ik iedereen aanraad het te doen zoals ik doe, maar volgens mij gaat het op C'thun wel aardig :)
Jullie hebben C'thun nog niet down begrijp ik? Ons viel het heel erg mee, we hebben vóór De Patch 1 try gedaan (wat weinig meer inhield dan dood gaan), en vorige week in 2 avonden van 60% phase 1 naar de kill gegaan. Ouro ging in één avond neer zelfs (na o.a. een 2% en een 1% wipe |:( )
Ach ja, je stelt een filmpje beschikbaar op je eigen FTP van het hele gevecht, je tikt je 2 uur suf op een strategie op je guildforum, je doet oefeningen met hoe je moet bewegen per group in Huhuran's grot, je legt het voor het gevecht nog even uit, enz

En dan toch nog sukkels die het voor elkaar krijgen niet genoeg nature res pots mee te nemen, die niet snappen dat ze niet langs de zwarte massa moeten rennen tijdens een Glare ivm Eye Stalks die omhoog komen met 1500 ground rupture damage, dat de Eye Stalks zsm dood moeten, dat ze zsm stun/mez/silenced moeten worden, die niet doorhebben dat er uberhaupt een Glare hun richting op komt of dat ze aan het begin van het gevecht als dolle koeien langs elkaar heen lopen en 15 mensen chainbeamen...

Het was een klein potje frustrerend om het zo maar te zeggen en ik heb van nature al een grote bek dus dat was niet zo'n lekkere combinatie laatste paar dagen. Komt nog es bij dat attendance om te huilen is, er moet hele avonden naar verjaardagen, voetbal gekeken worden, jezelf lam zuipen was het Zweedse excuus van afgelopen zondag of men zegt gewoon niks en komt niet. Sta je fijn met je actieve core van 25-30 man in Silithus "Another no show guys, let's do ZG/AQ20 no let's do MC!" GAAP BRUL IRRI etc.

En het nare is, ik zit nou eenmaal op een dood stukje rots wat ze Genjuros noemen. Recruitment staat gewoon stil, het is of warrior 3456124567 die applied, of een wanted class die echter zo undergeared voor onze raids is dat we weer terugmogen naar MC voordat we er wat aan hebben. 2 daagjes farmen om jezelf iig naar 100 unbuffed nature res te krijgen is ondenkbaar, laat staan dat we 100 fire res eisen want daar "kunnen wij toch wel even voor zorgen". De laatste sollicitant durfde nog letterlijk in zijn applicatie te claimen dat we hem in een week wel even in een leuke might/wrath combo kunnen zetten, dan kan hij wel tanken voor ons. !!!! oO !!! ?

Kun je je voorstellen dat we Paid Character Transfers HEEL GRAAG en HEEL SNEL willen hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

O zo bekend... ik kan daar ook zo gruwelijk slecht tegen ;)
Probleem is, ik ga dan ranten in RaidChannel en op Ventrilo en daar kunnen veel mensen niet tegen :Y)

Ik dacht dat Genjuros toch een redelijk goede server was EndGame/Guild wise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunpire
hmm. Ja, attendence is bij ons ook nogal een probleem, maar 't loopt wel ok. Twins 2x down en onderweg naar C'thun al hebben we daar nog zwaar problemen mee, we doen namelijk nog steeds MC en zijn nog maar pas gestopt met AQ20. mooie filmpjes btw, zal zeker helpen voor onze voortgang en zeer nette gear heb daar DeadKennedy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:23:
[...]

O zo bekend... ik kan daar ook zo gruwelijk slecht tegen ;)
Probleem is, ik ga dan ranten in RaidChannel en op Ventrilo en daar kunnen veel mensen niet tegen :Y)

Ik dacht dat Genjuros toch een redelijk goede server was EndGame/Guild wise?
Alliance geen probleem ja, daar zijn zo 5-6 grote guilds die bij Huhuran of verder zitten. Horde heeft 3 echte guilds, wij en Malediction die bij C'thun staan en Horizons die niet voorbij Huhuran komen. Dat laatste verbaast me niks, want ze snappen niet dat ze nature res nodig hebben (3/4e van hun raid staat daar met 50-60 nature res, 5-6 mensen met ongeveer 150 geloof ik...), hun MT staat rustig met een Fury spec te Deathwishen tijdens een gevecht want "damage is aggro en ik heb een Thunderfury whoei!".

Nou ja vanaf dat punt gaat het niveau van de spelers op Genjuros alleen nog maar naar beneden bij Horde... En zoveel Hordes hebben we ook al niet om te beginnen. Elke week wel weer een nieuwe SUPAR PVP GUILD! of WE WILL DO ENDGAME guild die staat te schreeuwen in Orgirmmar, dat soort fenomenen. 3 nieuwe guilds die met elkaar om nieuwe members vechten terwijl ze net zo goed een grote guild kunnen maken waar ze allemaal wat aan hebben, enz. Terrible :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Vraagje;

Zijn er hier mages die ooit wel eens gebruik maken van Dampen Magic & Amplify Magic?

Ik zou niet weten in welke situatie ik deze spells moet gebruiken.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Hahahaha, ik heb in ieder geval mooi om je frustraties kunnen lachen :P

C'thun is gewoon een gevecht waar positioning H E E L belangrijk is, zoals jij ws. wel weet. Onze guild is daar om een of andere reden altijd sterk in geweest.
C'thun gevecht is eigenlijk heel simpel samen te vatten, in graden van belangrijkheid:
1- Sta op de juiste plek, uit de buurt van iedereen.
2- Sloop/stun de tentakels met ogen.
3- Sloop overige tentakels.
4- Sloop C'thun.

Wij hebben ook wel problemen met attendance gehad, maar dat eigenlijk direct ondervangen door een aanpassing in DKP systeem dat mensen erg beloont die wél aanwezig zijn voor failed tries c.q. first kills. Ook het aankodigen van "mystery raids" (waarbij vantevoren niet gezegd wordt wát we raiden) is handig geweest. Zijn er genoeg mensen ---> AQ40; zo niet ---> BWL/MC/Ony.

Problemen met recruits hebben we ook niet echt, er zijn nog een aantal guilds die ook succesvol zijn in AQ (lees: sartura/huhu down), en eigenlijk elke keer als we iemand nodig hebben in de guild dan applied wel iemand uit een van die guilds. Zo vaak gebeurt dat niet, het verloop in onze guild is erg klein.

Trouwens, mbt paid character transfers, wat zou je mij betalen om over te komen? ;)

(btw: mooi he die jongen uit kerkrade op het einde van 't c'thun filmpje "kill the claw!", echt geweldig dat accent ;))

[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 05-05-2006 15:43 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04

Valkyre

Kitesurf FTW!

Masch schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:42:
Vraagje;

Zijn er hier mages die ooit wel eens gebruik maken van Dampen Magic & Amplify Magic?

Ik zou niet weten in welke situatie ik deze spells moet gebruiken.
ach als ik solo buff ik mijzelf std met dampen magic, misschien net dat kleine beetje verschil :P

en amplify gebruik ik in instance waar geen magic tegenstanders zijn, en dan vooral op de tank + rogue bij de bosses, zodat ze meer healing receiven. :) scheelt misschien weer een beetje :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Gohan-san schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:50:
[...]

ach als ik solo buff ik mijzelf std met dampen magic, misschien net dat kleine beetje verschil :P

en amplify gebruik ik in instance waar geen magic tegenstanders zijn, en dan vooral op de tank + rogue bij de bosses, zodat ze meer healing receiven. :) scheelt misschien weer een beetje :D
En in endgame?

Is het handig om dit bijvoorbeeld op de rogues te buffen indien er weinig healing power is?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Masch schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:57:
[...]

En in endgame?

Is het handig om dit bijvoorbeeld op de rogues te buffen indien er weinig healing power is?
Als je een hekel aan iemand hebt kan je altijd Amp Magic op hem casten @ Shazzrah oid. Erg handig vind ik! Hadden Warlocks maar zo iets :/

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:59:
[...]

Als je een hekel aan iemand hebt kan je altijd Amp Magic op hem casten @ Shazzrah oid. Erg handig vind ik! Hadden Warlocks maar zo iets :/
Wachten op een boss MC en dan Curse of Doom. Helaas ge-hotfixed geloof ik ;/

En met die Transfers bedoel ik dat WIJ naar een andere server verhuizen natuurlijk :)

Wij zijn verder ook geen slechte guild of zo, alleen mijn frustraties zijn niet meer uniek denk ik, er zijn wel meer mensen die klagen, al dan niet publiekelijk. Bovenstaande issues vreten wel aan meer mensen en dan valt de motivatie ook wel weg heb ik het vermoeden. Halve guilddrama's met actieve mensen die ineens kappen zoals de GM en zn broer, viel zo de helft van team Hunter weg. Het heeft letterlijk bijna 2 maanden geduurd voordat we weer 4 passende hunters hadden. Dan nog een van onze warriors (eerste Ashkandi, actief, goeie speler) die hem gewoon stilletjes peerde naar Magtheridon en een ontzettende geschikte gast wiens RL vriendin door een andere guildie "gejat" werd en het even zo zat was dat hij van plan was om Alliance te rollen op onze server.

Zoals ik al zei, we hebben nu een core van 25-30 spelers die er altijd wel zijn overdag/'s avonds en dan zo'n 18-19 mensen die eigenlijk alleen voor de raids inloggen, if at all. En dan kun je DKP penalties instellen of blinde raids houden, op onze server hebben we simpelweg geen vervanging beschikbaar. Niet dat die 18 lui nou meedogenloos de guild gijzelen op die manier maar we zitten wel muurvast in de problemen zo. Woensdag weer niet genoeg online en gisteren hadden we NET 40 man online voor AQ. Maar ja, niet bepaald de perfecte class balance (4 priests 9 rogues 3 druids en 5 shamans of zo) dus Huhuran lukte niet goed. Kost ons weer extra tijd as zondag met al die kuttrash voor en na Emps ook nog, dus iedereen weer uitgebrand als we eindelijk bij C'thun zijn. Doen we maandag wel! Te weinig online, dus doen we dinsdag wel! etc... Ik kan het al bijna voorspellen :(

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Wachten op een boss MC en dan Curse of Doom. Helaas ge-hotfixed geloof ik ;/

En met die Transfers bedoel ik dat WIJ naar een andere server verhuizen natuurlijk :)
Gelúkkig hebben we nog Anubisaths met Plague!

En ja, dat begreep ik ;) Helaas zijn jullie niet Alliance, anders was Kor'Gall een mooie server voor jullie geweest. Sinds de vorige migrates liggen de verhoudingen nogal scheef waardoor Horde:Alliance 5:3 is ongeveer. Horde kan ik niet echt aanraden gezien de battleground queues.

[ Voor 31% gewijzigd door DeadKennedy op 05-05-2006 16:07 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!

Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.