En om even mee te doen
Wat is een NE hunter?
Verwijderd
In dit geval betekend het stats opofferen voor fire resist. Gimpen is min of meer het opofferen van een stat/stats ten opzichte van andere stats. Zo gimp ik in mijn healing gear mijn Int en Spi behoorlijkVerwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:49:
[...]
Eehm vast nog een hele domme vraag maar ik kon die website niet vinden met afkortingen, maar wat betekend gimpen ?
Gimpen is wel weer een woord waar meerdere mensen meerdere betekenissen bij hebben. Heb het ook wel eens gebruikt zien worden in plaats van nerfen.
Nightelf. Een flappie dus
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:58 ]
Verwijderd
gimpen is een of meerdere stats inleveren voor een andere statVerwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:49:
[...]
Eehm vast nog een hele domme vraag maar ik kon die website niet vinden met afkortingen, maar wat betekend gimpen ?
als je bijvoorbeeld een item neemt met minder agility en minder stamina, maar met meer fire resistance dan je andere item, dan gimp je jezelf.
Night Elf
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:58 ]
Hoi, ik zit erover te denken om toch maar WoW te kopen (over een tijdje, als ik vakantie heb). Ik heb het steeds bewust niet gedaan, omdat ik weet dat ik mega gevoelig ben voor de verslaving, maar ik vind t toch wel jammer dat ik iets wat mij een geweldige game ervaring lijkt mis. Maar ik vraag me af of het voor een n00b zoals ik, nog wel leuk is om te gaan spelen, want ik neem aan dat nu 90% heel ervaren is. En zijn er uberhaupt nog veel mensen online dit spel aan t spelen, of alleen een paar die-hards.
Al met al, raden jullie me aan om alsnog het spel te kopen of niet?
Verwijderd
Er zijn zo'n 5.5 miljoen mensen die spelen wereldwijd, waarmee het nog steeds de grootste mmorpg aller tijden is, dus daar hoef je niet bang voor te zijnSefrijn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:02:
Hoi, ik zit erover te denken om toch maar WoW te kopen (over een tijdje, als ik vakantie heb). Ik heb het steeds bewust niet gedaan, omdat ik weet dat ik mega gevoelig ben voor de verslaving, maar ik vind t toch wel jammer dat ik iets wat mij een geweldige game ervaring lijkt mis. Maar ik vraag me af of het voor een n00b zoals ik, nog wel leuk is om te gaan spelen, want ik neem aan dat nu 90% heel ervaren is. En zijn er uberhaupt nog veel mensen online dit spel aan t spelen, of alleen een paar die-hards.
Verder kan ik je aanraden om een char op een nieuwe server te beginnen, daar is iedereen nog (redelijk) low level, en kan je makkelijk aan party's komen voor instances enzo.
Veel van die chars zullen waarschijnlijk alts zijn (tweede, derde enz. char van die persoon), dus meestal zullen ze idd wel ervaren zijn, maar dat maakt het helemaal niet minder leuk
Verwijderd
warlocks kunnen infernals niet Aoen, warlock aoe kan niet critten, warlocks staan liever buiten de top 10 zonder aggro dan in de top 10 met aggrojarnotjuh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:31:
[...]
Zeg ik dat het voor heel de instance zo is? Nee. Zeg ik dat ik hier een uitzondering in ben met deze dmg? Nee..
Warlocks AoE'en ook bij phase1, hebben ook de warlockcall om te AoE'en, en doen ook de constructs. Nu wil ik niet opscheppen over mijn kunsten maar; Als ik sommige mages/locks zie klungelen die echt veel betere gear hebben....
Ik neem het risico om dood te gaan dan maar, ik zie alleen blizzards bij die warlockcall , en sta er lekker met AE tussen te jumpen(doet wel ietsje meer dmg). Ook bij de zerg mode. Ice barrier: erin rennen en AE(wat nou blizzard, wat is dat?
)
Als jij dus zegt dat alle AoE'en classes bovenaan moeten staan, waarom zie ik dan alleen mages met de warriors, en daarna rogues met de hunters, en dan pas de locks? Locks kunnen ook AoE'en... Net zo goed als wij doen, en misschien zelfs beter. En locks doen over het algemeen meer dmg met chaincasten dan mages.
Just my 2 cents.. Het is niet een flame op de warlocks...
Verwijderd
Ik ben ook pas 3 weken geleden begonnen, en heb een lvl32 waar ik trots op benSefrijn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:02:
Ik zeg kopen die game!
Hehe, op welk moment en op welke server je ook inlogd er zijn altijd honderden mensen online. Op piektijden zelfs duizenden. Dat is zeker niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Let er wel op dat je een nieuwe server kiest zodat je met veel low lvl's zit. Als je op een oudere server begint zijn verreweg de meesten lvl 60 en is het moeilijk party's te vinden. Kijk ff op de site rond wat de nieuwste servers zijn en/of wanneer er weer nieuwe servers komen.Sefrijn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:02:
En zijn er uberhaupt nog veel mensen online dit spel aan t spelen, of alleen een paar die-hards.
op xavius is er een GoT horde guild en een NL alliance guild waar ik officer van ben. realm is niet al te druk maar ik weet niet of het verstandig is om op de realm te komen.. ik raad je aan om op een splinternieuwe te spelen..Sefrijn schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:02:
dan kan je makkelijk een party vinden.. raad je wel aan om redelijk rap te lvlen zodat je met de grote meute mee kan liften.. hoeft niet, wel handig..
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind zelf het spel het leukste van lvl 1 - lvl 59. Ik doe daar niet express lang of kort over, ik doe het gewoon zoals ik er plezier in heb. Juist daarom moet je op een helemaal nieuwe server beginnen omdat er dan over het algemeen altijd wel genoeg mensen in jouw lvl range rondlopen. Juist die "snel, snel, snel naar lvl 60 grinden, en dan op lvl 60 verder gaan met farmen/grinden" heeft er voor gezorgd dat ik het plezier in WoW kwijtraakte.BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:56:
[...]
raad je wel aan om redelijk rap te lvlen zodat je met de grote meute mee kan liften.. hoeft niet, wel handig..
Precies, ik snap niet dat mensen wow nog leuk vinden als MC/BWL op farmstatus staat en je niets anders doet dan 4 dagen in de week volop raiden (ZG/AQ ook nog).UltraR-pc schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:38:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind zelf het spel het leukste van lvl 1 - lvl 59. Ik doe daar niet express lang of kort over, ik doe het gewoon zoals ik er plezier in heb. Juist daarom moet je op een helemaal nieuwe server beginnen omdat er dan over het algemeen altijd wel genoeg mensen in jouw lvl range rondlopen. Juist die "snel, snel, snel naar lvl 60 grinden, en dan op lvl 60 verder gaan met farmen/grinden" heeft er voor gezorgd dat ik het plezier in WoW kwijtraakte.
Ben blij dat ik het niet meer speel, want 24/7 raiden is gewoon oersaai in wow.
welke tactiek werkt nu sinds de ubrs 10 man het beste op drakki...?
2 warriors, 1 warlock, 2 pally's, 2 priests, 1 rogue, 1 mage, 1 hunter...
Verwijderd
Warriors offtanken adds, hunter kite drakki, adds een voor een afmaken, drakki afmaken.BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:09:
welke tactiek werkt nu sinds de ubrs 10 man het beste op drakki...?
en toch het topic blijven volgenmarshallq schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:06:
[...]
Precies, ik snap niet dat mensen wow nog leuk vinden als MC/BWL op farmstatus staat en je niets anders doet dan 4 dagen in de week volop raiden (ZG/AQ ook nog).
Verwijderd
Niemand stopt ooit met wow. Men leeft gewoon in ontkenning tot het moment weer daar is.
(ben gestopt met stoppen
Bedoel je met winbar dei werkbalk die je op je bureaublad kan instellen?? Die heb ik idd sinds gisteren inmiddels ingesteld.Ryceck schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:27:
[...]
Heb hetzelfde wel eens gehad maar bij mij gebeurt dit alleen:
- Na een nieuwe install / Heb ik niet gedaan
- Op 640x480 resolutie / Heb ik ook al niet
- Als ik Winbar aan heb staan
(Met name Winbar zal de oorzaak zijn gok ik)
Zodra ik de resolutie hoger schakel of winbar tijdelijk ff collapse heb ik nergens meer last van
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
toch niet helemaal waar, het is de grootste MMORPG die ook in game-winkels word verkocht dacht ik, Ragnarok Online had in 2004, 17 miljoen spelers:Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:05:
[...]
Er zijn zo'n 5.5 miljoen mensen die spelen wereldwijd, waarmee het nog steeds de grootste mmorpg aller tijden is, dus daar hoef je niet bang voor te zijn
Verder kan ik je aanraden om een char op een nieuwe server te beginnen, daar is iedereen nog (redelijk) low level, en kan je makkelijk aan party's komen voor instances enzo.
Veel van die chars zullen waarschijnlijk alts zijn (tweede, derde enz. char van die persoon), dus meestal zullen ze idd wel ervaren zijn, maar dat maakt het helemaal niet minder leuk
http://www.popcultureshock.com/news.php?id=630
The community of Ragnarok Online is dynamic and growing, attracting more than 17 million players from all over the world, in 130 different countries since its inception three years ago in South Korea. In the U.S. alone Ragnarok Online has more than 700,000 registered users.
Tja... ik speel ook waar ik zin in hebUltraR-pc schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:38:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind zelf het spel het leukste van lvl 1 - lvl 59. Ik doe daar niet express lang of kort over, ik doe het gewoon zoals ik er plezier in heb. Juist daarom moet je op een helemaal nieuwe server beginnen omdat er dan over het algemeen altijd wel genoeg mensen in jouw lvl range rondlopen. Juist die "snel, snel, snel naar lvl 60 grinden, en dan op lvl 60 verder gaan met farmen/grinden" heeft er voor gezorgd dat ik het plezier in WoW kwijtraakte.
Soms heb ik zin om te questen in bijv. Desolace, en kan best zijn dat ik na een uurtje zoiets heb van ik ga maar eens naar Hillsbrad
Het zelfde geld voor de instances... Wil niet de verplichting hebben om te moeten grinden om maar z.s.m. lvl 60 te worden, ik speel voor m'n plezier, niet om z.s.m. te lvl'en, want dan is naar mijn idee het idee van dehele spel ervaring wel beetje weg...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
http://forums.worldofwarc...?FN=wow-mage&T=876760&P=1
nog 9 uur wachten, ben benieuwd of we dan echt een beetje duidelijk beeld krijgen op nieuwe mage 1.11 talent tree
nog 9 uur wachten, ben benieuwd of we dan echt een beetje duidelijk beeld krijgen op nieuwe mage 1.11 talent tree
Verwijderd
Het zal wel een verschil zijn maar ik heb nog elke dag lolmarshallq schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:06:
[...]
Precies, ik snap niet dat mensen wow nog leuk vinden als MC/BWL op farmstatus staat en je niets anders doet dan 4 dagen in de week volop raiden (ZG/AQ ook nog).
Plus het verslavende gevoel van zal vandaag mijn loot droppen?
We komen nu redelijk goed in Phase 2 bij C'thun (1-3 dood) het is alleen nog wat chaotisch in Phase 2. Toch nog 85% gehaald met alle rogues dood, dus ik verwacht deze raidlock wel een dooie C'thun te kunnen laten zien!
Klopt ook nietCube schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 02:55:
[...]
toch niet helemaal waar, het is de grootste MMORPG die ook in game-winkels word verkocht dacht ik, Ragnarok Online had in 2004, 17 miljoen spelers:
http://www.popcultureshock.com/news.php?id=630
[...]
De koreaanse MU dat 56 miljoen (geregistreerde) gebruikers kent. Of Kart Rider van Nexon: 12 miljoen abonnees.
Las het toevallig in de PU laatst
Bedankt voor de reacties allemaal, ga t spel binnenkort kopen!!!
Ik kan bijna niet wachten. Maar moet me inhouden, eerst mn studiejaar afmaken... (nog 5 weken
)
Ik ga maar vast zoeken welke server ik wil, en ff verdiepen wat voor character. Volgens mij ben ik daar nog wel even zoet mee
Kan je ergens zien hoeveel nederlanders er op een server zitten? Lijkt me niet leuk om met allemaal japanners op een server te zitten...
(sorry dat ik mss über n00b vragen stel
)
Ik kan bijna niet wachten. Maar moet me inhouden, eerst mn studiejaar afmaken... (nog 5 weken
Ik ga maar vast zoeken welke server ik wil, en ff verdiepen wat voor character. Volgens mij ben ik daar nog wel even zoet mee
Kan je ergens zien hoeveel nederlanders er op een server zitten? Lijkt me niet leuk om met allemaal japanners op een server te zitten...

http://www.filefactory.com/?a0589b
Is een movie van de Guild Decimation die Cthun downt op Talnivarr.(A)
Is een movie van de Guild Decimation die Cthun downt op Talnivarr.(A)
smoesjesmarshallq schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:01:
[...]
Sporadisch, deed ik bij lineage2 ook nog tijdje en ik kom bovendien toch wel vaker op got - games.
Ik heb nu een probleem. Ik heb tailoring als profession. Alleen als ik nu mijn 'tailoring venster' open krijg ik niet meer te zien wat ik kan maken

Reloggen helpt niet, heb onlangs geen andere addons geinstalleerd voor zover ik weet. Erg vreemd.
Iemand die me hierbij kan helpen?
Is niet te vergelijken, want daar is niet iedere geregistreerde gebruiker een betalende gebruiker. In Korea/China werkt het betalingssysteem heel anders omdat er dus heel veel (bijna alleen maar) in internet cafe's wordt gespeeld.addictive schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:52:
[...]
Klopt ook niet
De koreaanse MU dat 56 miljoen (geregistreerde) gebruikers kent. Of Kart Rider van Nexon: 12 miljoen abonnees.
Las het toevallig in de PU laatst
Verwijderd
Ik neem aan dat je op een europese server gaat spelen, dus japanners ga je niet zo snel tegenkomen.Sefrijn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:53:
Kan je ergens zien hoeveel nederlanders er op een server zitten? Lijkt me niet leuk om met allemaal japanners op een server te zitten...(sorry dat ik mss über n00b vragen stel
)
Japanners zul je niet veel tegenkomen, eerder grindende chinezenSefrijn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:53:
Bedankt voor de reacties allemaal, ga t spel binnenkort kopen!!!![]()
Ik kan bijna niet wachten. Maar moet me inhouden, eerst mn studiejaar afmaken... (nog 5 weken)
Ik ga maar vast zoeken welke server ik wil, en ff verdiepen wat voor character. Volgens mij ben ik daar nog wel even zoet mee![]()
Kan je ergens zien hoeveel nederlanders er op een server zitten? Lijkt me niet leuk om met allemaal japanners op een server te zitten...(sorry dat ik mss über n00b vragen stel
)
Maar kijk even in de startpost naar nederlandse guilds en zoek een niet-volle server uit.
* pagani is nog steeds op WoW-pauze, maar gaat als de stagevergoeding binnen is voor de fun weer een paar uurtjes per week spelen.
Nu een lvl 60 hunter en 59 druid, beiden Tauren. Zodra ik weer ga spelen m'n druid even naar 60 trekken en wat leuke zaken bemachtigen en ondertussen m'n gnome mage levelen (nu lvl 20)
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 04-05-2006 10:21 ]
Verwijderd
Hey mensen.. ik wil een warrior maken.. maar ik weet niet uit welke Ras ik moet kiezen... NE of Human, NE heeft +1% dodge... en Humans hebben meer hp,strength en +10% spirit...
Iemand enige tips?
Iemand enige tips?
Japanners of Chinezen zul je niet tegenkomen.... Je speelt op EU servers... Je kan wel Polen/Zweedse en alle andere Newbi's tegenkomenjohnnyv.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:20:
[...]
Japanners zul je niet veel tegenkomen, eerder grindende chinezen
Maar kijk even in de startpost naar nederlandse guilds en zoek een niet-volle server uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 10:22 ]
0/30/21 is een heerlijke buildVerwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:44:
[...]
wtb instant coruption skill, ohnee wacht, kan maar is een talent.... Niemand onderschat hier de dmg van dots, alleen jij kijkt naar je eigen build en gaat daarvan uit, gelukkig zijn er meer builds en die doen minstens net zoveel dmg met andere voordelen ipv de antieke nightfall/ destruction build die voor pvp handiger is dan pve imo. Daarnaast kraak je de 0/30/21 build af, hoelang ben je lvl 60 eigenlijk?
Niet alleen qua grinden (Tyr's Hand is een eitje) maar ook qua raids (-20% threat ftw).
Mensen die denken dat deze build slechte dps doet moeten nog maar eens goed gaan kijken naar hoe ze hun lock spelen en wat precies de mogelijkheden zijn. Gisteravond in een MC run met mijn lockje (heb pas 2 epics, archmage belt en felheart gloves) vanaf de eerste trashmob tot en met Shazz in de top10 van dmgdealers gestaan (rond plaats 6 constant).
Skill >> Gear tot op bepaalde hoogte, kwestie van zeer goed omgaan met dots en lifetap en je kan geweldige dmg doen met een MD/Ruin build
Qua pvp is MD/Ruin overigens mss niet perfect, maar het is doable (shadowburn ftw
Hiervoor hebbik een SM/Ruin gehad, maar ik moet zeggen dat MD/Ruin iig *veel* leuker speelt en veel meer mogelijkheden heeft dan het constante dot, dot, dot, drain, next.
PS: zie sig voor spec en gear
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Vergeet niet dat NE ook shadowmeld heeft, erg handig in pvp en als je even afk wil gaan.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:20:
Hey mensen.. ik wil een warrior maken.. maar ik weet niet uit welke Ras ik moet kiezen... NE of Human, NE heeft +1% dodge... en Humans hebben meer hp,strength en +10% spirit...
Iemand enige tips?
Wat wil je precies spelen, pvp, pve damagedealer, pve tank of iets anders?
Verwijderd
Ik wil gewoon lekker veel DPS hebbenjohnnyv.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:22:
[...]
Vergeet niet dat NE ook shadowmeld heeft, erg handig in pvp en als je even afk wil gaan.
Wat wil je precies spelen, pvp, pve damagedealer, pve tank of iets anders?
Chinezen zitten overal om gold te grinden (ze moeten op iedere server toch hun voorraden in stand houdenVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:20:
Japanners of Chinezen zul je niet tegenkomen.... Je speelt op EU servers... Je kan wel Polen/Zweedse en alle andere Newbi's tegenkomen
Gisteren met wat guildies aardig wat Dukes gesummoned in Silithus, vanwege een crappy tank, mocht deze paladin tanken, en dat ging aardig! een andere paladin (Eleamar) als main healer en 3 mages + rogue als DPS. Zelfs die wind duke ging lekker.
M'n spec is 21 holy / 30 retribution, geen puntje in Prot, maar met Righteous Fury, paar keer consectration, retribution aura, JoWisdom en juiste equip (Force Reactive Disk + spike en QS), en ze blijven aan je plakken.
Eens kijken of ik de raidleader zover kan krijgen om een keer te tanken in MC
M'n spec is 21 holy / 30 retribution, geen puntje in Prot, maar met Righteous Fury, paar keer consectration, retribution aura, JoWisdom en juiste equip (Force Reactive Disk + spike en QS), en ze blijven aan je plakken.
Verwijderd
Ik ken een hele rits Polen en Zweden die heel wat meer verstand van zaken hebben mbt WoW dan een zekere persoon in deze thread...Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:20:
Iemand enige tips?
[...]
Japanners of Chinezen zul je niet tegenkomen.... Je speelt op EU servers... Je kan wel Polen/Zweedse en alle andere Newbi's tegenkomen

On-topic: op Azjol-Nerub zit ook een club Nederlanders (verspreid over meerdere guilds en over beide kanten), maar de gemeenschap is vrij gemengd, eigenlijk zit alles uit de meest obscure hoeken van Europa wel op de server.
Verwijderd
euhm.. ik ken niet dat die chinezen EU wow gaan importeren, ze hebben toch een "azn" wow?Bosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:24:
[...]
Chinezen zitten overal om gold te grinden (ze moeten op iedere server toch hun voorraden in stand houden
ken je warcraft 3? speel jij eens als EU op hun servers, dat valt echt niet te spelen.. Je krijg hele harde lags

thanks man
Sinds april 2005. En heb werkelijk iedere build gehad die er voor warlock werkbaar is.. Mijn redenatie komt uit mijn persoonlijke ervaring met die builds, niet uit een of andere warlock talent guide..Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:44:
[...]
wtb instant coruption skill, ohnee wacht, kan maar is een talent.... Niemand onderschat hier de dmg van dots, alleen jij kijkt naar je eigen build en gaat daarvan uit, gelukkig zijn er meer builds en die doen minstens net zoveel dmg met andere voordelen ipv de antieke nightfall/ destruction build die voor pvp handiger is dan pve imo. Daarnaast kraak je de 0/30/21 build af, hoelang ben je lvl 60 eigenlijk?
MD vind _ik_ het niet waard om 9 talent points in te stoppen. Voor 21 punten heb je DS en krijg je goeie buffs als je je pet saccrificed. En dan stop je nog 9 punten in demo om een buff te krijgen als je je pet in leven houdt.. De DS buffs zijn voor mij sowieso veel beter dan de MD buffs. MD is geweldig als je toch ook al SL neemt. Dan zijn die 9 punten niet verspild aan alleen een pet buff (ik gebruik de pet zelden meer met DS namelijk).
Die 9 punten stop ik dan veel liever in instant corr/lifetap en nog wat anders (hey, 7/21/21+2! das dus nog zo gek niet)
Het is dus _mijn_ mening dat 30 demo een verspilling is. _Ik_ vind MD geen 9 talent points waard als je toch al DS hebt.
Zo.. nou heb ik wel weer ff genoeg van deze 'discussie', heb nog veel te veel werk en het is veel te lekker weer ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2006 10:40 ]
Verwijderd
Geachte Tweakers,
Ik vind niet dat dit in het grote WOW topic thuishoort, omdat mijn vraag inhoudelijk eigenlijk niks met WOW het spel aanzig te maken heeft.
Het volgende:
Ik ben zoals velen vanaf dag een met WOW begonnen te spelen. Dit heb ik een half jaar of zo volgehouden.
Ik heb diverse karakters op een Engelse en Duitse server. Vraag me niet waarom ook op een Duitse
.
Ik ben na dat ruime halve jaar een keer lang op vakantie geweest ( stage buitenland ) en heb hierdoor mijn WoW account opgezegd.( of mijn lidmaatschap, maar daar gaat deze vraag dus over )
Mijn vrag(en).
Als ik nu WOW weer wil oppakken kan ik dan weer gewoon mijn account reactivaten? ( het is ongeveer dik een jaar geleden ( weet het niet precies meer ) dat ik hem opzegde.
Bewaart Blizzard mijn accountgegevens (bevroren) tot in de oneindigheid?
Is het mogelijk om mijn karakters van de Duitse (PvE Lothar) server over te hevelen naar mijn Engelse(PVP naam vergeten
) ???
Bij voorbaat heel veel dank.
Als bonus vraag die wel inhoudelijk is op het spel:
Schrik ik me straks rot qua dat iedereen opeens veel rijker en krachtiger is als mijzelf of merk ik dat alleen bij mijn PVP ranking ( Private, corporal enz )
Ik vind niet dat dit in het grote WOW topic thuishoort, omdat mijn vraag inhoudelijk eigenlijk niks met WOW het spel aanzig te maken heeft.
Het volgende:
Ik ben zoals velen vanaf dag een met WOW begonnen te spelen. Dit heb ik een half jaar of zo volgehouden.
Ik heb diverse karakters op een Engelse en Duitse server. Vraag me niet waarom ook op een Duitse
Ik ben na dat ruime halve jaar een keer lang op vakantie geweest ( stage buitenland ) en heb hierdoor mijn WoW account opgezegd.( of mijn lidmaatschap, maar daar gaat deze vraag dus over )
Mijn vrag(en).
Als ik nu WOW weer wil oppakken kan ik dan weer gewoon mijn account reactivaten? ( het is ongeveer dik een jaar geleden ( weet het niet precies meer ) dat ik hem opzegde.
Bewaart Blizzard mijn accountgegevens (bevroren) tot in de oneindigheid?
Is het mogelijk om mijn karakters van de Duitse (PvE Lothar) server over te hevelen naar mijn Engelse(PVP naam vergeten

Bij voorbaat heel veel dank.
Als bonus vraag die wel inhoudelijk is op het spel:
Schrik ik me straks rot qua dat iedereen opeens veel rijker en krachtiger is als mijzelf of merk ik dat alleen bij mijn PVP ranking ( Private, corporal enz )
Blizzard bewaart je account minimaal 6 maanden (bron).
Je kan alleen migreren van servers die Blizzard opengesteld heeft voor migratie, en nog nooit is migratie intertalig gedaan. Dit jaar wil Blizzard het mogelijk maken tegen betaling character transfers van Account A naar Account B mogelijk te maken, aldus de brief van de lead developer van Blizzard ten tijde van het 1jarig bestaan van Wow (bron, brief).How long do you keep my characters and items when I cancel my subscription?
The current policy is that we will keep frozen accounts and all characters for at least 6 months. It is quite likely that they will be kept for much longer, but at this time we guarantee 6 months.
Before we do decide to remove any details or characters we will send out a warning to the account owners giving them a chance to briefly reactivate their account if they wish to maintain their characters.
Ik zal even de bronnen hiervan opzoeken.Character-Transfer Service
Another feature of the Web site we'll be implementing is fee-based character transfers. This is a feature that's been very frequently requested and one which we want to provide for players as soon as we can. We'll offer character transfers from one realm to another, as well as allow players to move characters from one account to another. While we want to offer this service as a convenience, we also want to prevent its use for exploitive reasons, so there will be a time restriction to limit the frequency that a character can be moved.
[ Voor 83% gewijzigd door Justice op 04-05-2006 10:51 . Reden: fouten verbeterd, bronnen gevonden, quotes gepasted. Alsjeblieft ]
Human Bobby
Verwijderd
Gnome. Je grootste zwakte als warrior is CC zoals Roots en Frost Nova, met de Gnome racial elimineer je dat compleet. Als 2de optie heb je nog Dwarf omdat Stoneform reuze handig is tegen die vervelende poison rogues.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:20:
Iemand enige tips?
Human en Nelf zijn betere tanks ivm Dodge en +weapon skill zodat ze bazen beter kunnen raken.
Uiteraard zijn de beste warriors Orcs
Maar even serieus, blijf niet te lang stil staan bij de voordelen, kijk wat je zelf leuk vind als ras. Niets zo vervelend om 60 levels met een karakter te spelen om er dan achter te komen dat je een hekel hebt aan hoe Humans rennen of de gilletjes van Night Elves als ze geraakt worden of het gehobbel van een Gnome of... je snapt me wel. Ik koos voor Orc omdat ze er gewoon ontzettend stoer uitzien in plate, de racials waren gewoon een bonus (en Bloodfury suckt als tank in een Mindcontorl gevecht, -50% healing voor 25 seconden oh yeee
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 10:45 ]
Verwijderd
Dus dit betekend einde al mijn karakters? ( en epic items )
voor zoiets groots als WOW had ik toch wel verwacht dat ze de gegevens langer zouden bewaren.
ik bedoel inkomsten genoeg.( en wat kost een simpel tekstbestandje nou op de harde schijf )

ik bedoel inkomsten genoeg.( en wat kost een simpel tekstbestandje nou op de harde schijf )
Hmm rep bonus is leuk, maar scheelt je alleen wat tijd, maar maakt je geen betere warrior.
Lol...het gaat echt wel even verder dan het bewaren van 'een simpel tekstbestandje'.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:42:
Dus dit betekend einde al mijn karakters? ( en epic items )
voor zoiets groots als WOW had ik toch wel verwacht dat ze de gegevens langer zouden bewaren.
Ik vind 6 maanden een zeer redelijke termijn. Je hebt zelf je account opgezegd, ze haden ook alles meteen de prullenbak in kunnen gooien
Die gasten zitten hier niet voor het spel maar vanwege de harde pegelsVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:28:
[...]
euhm.. ik ken niet dat die chinezen EU wow gaan importeren, ze hebben toch een "azn" wow?
ken je warcraft 3? speel jij eens als EU op hun servers, dat valt echt niet te spelen.. Je krijg hele harde lags
x gold voor 52.99 USD anyone?
Volgendsmij is je character er nog. Officieel is het 6 maanden, maar toen ik het een keer vroeg op de forums bevestigde een admin dat het in de praktijk meestal 1/2 jaar is.
Ze hebben geen haast om te wissen volgendsmij.
This space is occupied
Zo, gisteren een enorm topic aangemaakt op ons guildforum ivm PvE shadow priest.
Ik heal heel graag in instances, heb vette lol ermee. Maar mis toch nog altijd m'n oude shadow priest.
Mensen hier die ervaring hebben met SP's in end-game raids ?
Imho is 1 SP een mooie toevoeging tot een raid. Zeker als je meestal minstens 4 locks mee hebt.
(+15% extra dmg voor locks, imba dmg van de SP zelf, cnostante renew op bvb rogues als die bji de SP in de group worden gezet, lekere dot (imp sw:p), nog altijd de mogelijkheidom gewoon te healen binnen de sec,...).
Heb het daar nu voorgedragen om het eens te testen de komende weken. Eens zien wat er van komt.
De mensen die een shadow priest in hun end-game raids meenemen, hoe gaat het daar mee.
Ruzie tussen priests onderling gehad? (kans is klein bji ons, de rest is niet geïnteresseerd ni shadow bij ons). Ruzie tussen de SP en mages omdat hij op non-set dmg gear rollt ?,....
Ik heal heel graag in instances, heb vette lol ermee. Maar mis toch nog altijd m'n oude shadow priest.
Imho is 1 SP een mooie toevoeging tot een raid. Zeker als je meestal minstens 4 locks mee hebt.
(+15% extra dmg voor locks, imba dmg van de SP zelf, cnostante renew op bvb rogues als die bji de SP in de group worden gezet, lekere dot (imp sw:p), nog altijd de mogelijkheidom gewoon te healen binnen de sec,...).
Heb het daar nu voorgedragen om het eens te testen de komende weken. Eens zien wat er van komt.
De mensen die een shadow priest in hun end-game raids meenemen, hoe gaat het daar mee.
Ruzie tussen priests onderling gehad? (kans is klein bji ons, de rest is niet geïnteresseerd ni shadow bij ons). Ruzie tussen de SP en mages omdat hij op non-set dmg gear rollt ?,....
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Voor zover ik weet was het eerder altijd 60 dagen, dus die termijn hebben ze dus (als ik me het goed herinner) verdrievoudigd. Na 6 maanden moet je toch wel weten of je het spel weer wil spelen of niet. Ach je kan altijd mijn account overnemen
Human Bobby
Geen 1 racial maakt je een betere tank tbh..Bosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:50:
Hmm rep bonus is leuk, maar scheelt je alleen wat tijd, maar maakt je geen betere warrior.
Skill/Talents/Gear > racials..
Verwijderd
Ook vragen over de afhandeling van accounts kunnen gewoon terecht in het WoW topic. Ik merge dit topic dan ook met Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73.ik vind niet dat dit in het grote WOW topic thuishoort, omdat mijn vraag inhoudelijk eigenlijk niks met WOW het spel aanzig te maken heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 10:57 ]
Verwijderd
We hebben nog wel eens een Shadowpriest in ons midden. Hij wordt uitgelachen en hij krijgt absoluut geen prioriteit op +damage en healing loot of +shadowdamage spul. Ik kan me met mijn GM goed voorstellen dat hij ook gewoon gewisseld wordt als het een belangrijk gevecht is en er een holy/disc priest buiten staat te wachten.DinX schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:55:
Zo, gisteren een enorm topic aangemaakt op ons guildforum ivm PvE shadow priest.
Enneh, tenzij je echt een knullige guild hebt wordt er niet gerolled in end-game raids.
die stun resist is anders wel weer leukVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:41:
[...]
Gnome. Je grootste zwakte als warrior is CC zoals Roots en Frost Nova, met de Gnome racial elimineer je dat compleet. Als 2de optie heb je nog Dwarf omdat Stoneform reuze handig is tegen die vervelende poison rogues.
Human en Nelf zijn betere tanks ivm Dodge en +weapon skill zodat ze bazen beter kunnen raken.
Uiteraard zijn de beste warriors Orcs
Maar even serieus, blijf niet te lang stil staan bij de voordelen, kijk wat je zelf leuk vind als ras. Niets zo vervelend om 60 levels met een karakter te spelen om er dan achter te komen dat je een hekel hebt aan hoe Humans rennen of de gilletjes van Night Elves als ze geraakt worden of het gehobbel van een Gnome of... je snapt me wel. Ik koos voor Orc omdat ze er gewoon ontzettend stoer uitzien in plate, de racials waren gewoon een bonus (en Bloodfury suckt als tank in een Mindcontorl gevecht, -50% healing voor 25 seconden oh yeee).
niets leuker dan voor de neus van een humar warrior in 50/50 T1/T2 en met untamed een richt thorium wegpakken, mounten en wegrijden
vervolgens 3x een chargestun resisten waarna hij het maar opgaf
daarna nog eens een node van hem afgepakt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Mounted langs 3 Paladins rijden en Resist, resist resist zien is inderdaad ook geweldig-=BoKKiE=- schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:00:
[...]
die stun resist is anders wel weer leuk
niets leuker dan voor de neus van een humar warrior in 50/50 T1/T2 en met untamed een richt thorium wegpakken, mounten en wegrijden
vervolgens 3x een chargestun resisten waarna hij het maar opgaf(ben orc rogue met crapgear
nog niet eens de lvl 60 isntance gear )
daarna nog eens een node van hem afgepaktsap tijdens minen
node wegroven, /mock en hs
Hebben jullie trouwens dat Battleplan al gelezen van Shane Dabiri? EINDELIJK Paid Character Transfers deze zomer, zijn we gelijk weg van Genjuros! Eindelijk keuze voor een goeie server met goeie guilds aan beide kanten en geen 3000 horde players meer die voor 75% uit tier 0 Grieken en Ita's bestaan (zodat we nauwelijks recruitment opties hebben). Eindelijk guilds die WILLEN PvP-en en niet 24/7 een ORB spawn staan te campen. Eindelijk een AH waar je niet meer 90g voor een Black Diamond betaalt omdat er maar 1 a 2 per week beschikbaar zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 11:06 ]
Orc stun resist, Tauren HP/nature resist, Gnome escape skills..RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:56:
[...]
Geen 1 racial maakt je een betere tank tbh..
Het zijn geen baanbrekende dingen, maar hebben wel degelijk toegevoegde waarde.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2006 11:07 ]
Mwah, Tauren met +5% hp is toch niet gek hoorRaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:56:
[...]
Geen 1 racial maakt je een betere tank tbh..
Dus dan mogen humans alleen priests worden door meer spirit en gnomes alleen maar mage/warlock door meer Intellect en UD alleen maar Rogues en Tauren alleen maar Warrior..Razorfist schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:04:
[...]
Mwah, Tauren met +5% hp is toch niet gek hoor
Right, het gaat erom dat geen 1 racial beslissend moet zijn voor je raskeuze/classkeuze en dat een racial ECHT geen kont uitmaakt hoe goed je bent achteraf
Ik bedoelde needenVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:00:
[...]
We hebben nog wel eens een Shadowpriest in ons midden. Hij wordt uitgelachen en hij krijgt Enneh, tenzij je echt een knullige guild hebt wordt er niet gerolled in end-game raids.
Daar ging het niet om, jij zei dat geen enkele racial je een betere tank maakt. En dat is niet waar. Tenzij jij vindt dat rep/spirit net zo nuttig is voor een warrior als health/stun resist/etcRaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:06:
[...]
Dus dan mogen humans alleen priests worden door meer spirit en gnomes alleen maar mage/warlock door meer Intellect en UD alleen maar Rogues en Tauren alleen maar Warrior..
Right, het gaat erom dat geen 1 racial beslissend moet zijn voor je raskeuze/classkeuze en dat een racial ECHT geen kont uitmaakt hoe goed je bent achteraf
Ik wilde net zeggen, die van de tauren.Razorfist schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:04:
[...]
Mwah, Tauren met +5% hp is toch niet gek hoor
Troll is ook niet mis
Regeneration - passive
10% health regen bonus, 10% active in combat
Berserking - active
Activate when "Wounded" to increase melee and spellcasting speed by 25% - lasts 20 sec - 2 min cooldown
Berserking kan imho echt wel handig zijn... 25% sneller meppen....
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS NOU!Bosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:08:
[...]
Daar ging het niet om, jij zei dat geen enkele racial je een betere tank maakt. En dat is niet waar. Tenzij jij vindt dat rep/spirit net zo nuttig is voor een warrior als health/stun resist/etc
Ik zeg toch dat ze je geen betere warrior maken dus zijn ze niet van super belang!
Ja ok, ze zijn handig maar je word geen betere warrior omdat je toevallig dat ras gerolled hebt
Je hebt playskills en je hebt stats, dat maken je een goede class... Nee je playskills worden niet beter (DUH!), maar je stats wel. Dus ja, je wordt (ietsie) beter in je class met een ras dat er goed bij past...RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:14:
[...]
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS NOU!
Ik zeg toch dat ze je geen betere warrior maken dus zijn ze niet van super belang!
Ja ok, ze zijn handig maar je word geen betere warrior omdat je toevallig dat ras gerolled hebt
Ronde wielen zijn handig, maar je auto gaat er niet beter van rijden...Ja ok, ze zijn handig maar je word geen betere warrior omdat je toevallig dat ras gerolled hebt
Zoiets bedoel je toch? Als ik LEEESSSSSS...
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2006 11:23 ]
Goedzo, autovergelijkingen zijn altijd zo makkelijk heBosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:22:
Ronde wielen zijn handig, maar je auto gaat er niet beter van rijden...
Zoiets bedoel je toch? Als ik LEEESSSSSS...

Dus jij pakt liever een Tauren als MT omdat die goede racials heeft?
Geef mij maar de kerel die zn eigen bewezen heeft als MT en niet omdat die toevallig dat race is geworden.
Racials kunnen helpen, maar ze zijn niet van danige impact dat je meteen een uber MT bent omdat je dat ras bent en racials MOETEN geen beslissing zijn om een bepaald ras te rollen tbh, je kan er over denken maar ik speel liever een ras wat ik LEUK vind dan een ras omdat het toevallig leuke racials heeft.
LEEEEEESSSSSSSSS NOUUUUUU!!!!RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:26:
[...]
Goedzo, autovergelijkingen zijn altijd zo makkelijk he
Geef mij maar de kerel die zn eigen bewezen heeft als MT en niet omdat die toevallig dat race is geworden.
Racials kunnen helpen, maar ze zijn niet van danige impact dat je meteen een uber MT bent omdat je dat ras bent en racials MOETEN geen beslissing zijn om een bepaald ras te rollen tbh, je kan er over denken maar ik speel liever een ras wat ik LEUK vind dan een ras omdat het toevallig leuke racials heeft.
Niemand zegt dat een warrior ineens uber is als die een Tauren is. Maar als je een warrior gaat maken kan een specifiek ras wel degelijk voordeel hebben in je stats.
Damn.. hoe maak je van een mug een olifant....
Verwijderd
Zullen we het er gewoon op houden dat er goede combo's van race/class bestaan en slechte combo's? Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan mensen die puur voor de nummertjes gaan bij hun selecties in games en dat trekt zich ook door in dit spelletje.
Dat gedoe met die is 2% beter en die heeft 2 extra statpoints in dat gebied. WoW is echt geen geavanceerde RPG of zo, 99% van je stats komen van je gear, niet van je raskeuze. Dat soort dingen zie ik als een leuke bonus, maar mij gaat het vooral om hoe je karakter er uit ziet, hoe die beweegt en hoe de animaties zijn (ik heb een HEKEL aan Human male run en cast animaties bijvoorbeeld), dat ZIE ik tenminste. Die 2 extra puntjes in stamina merk ik toch niet op
Dat gedoe met die is 2% beter en die heeft 2 extra statpoints in dat gebied. WoW is echt geen geavanceerde RPG of zo, 99% van je stats komen van je gear, niet van je raskeuze. Dat soort dingen zie ik als een leuke bonus, maar mij gaat het vooral om hoe je karakter er uit ziet, hoe die beweegt en hoe de animaties zijn (ik heb een HEKEL aan Human male run en cast animaties bijvoorbeeld), dat ZIE ik tenminste. Die 2 extra puntjes in stamina merk ik toch niet op
AmenVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:29:
Zullen we het er gewoon op houden dat er goede combo's van race/class bestaan en slechte combo's? Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan mensen die puur voor de nummertjes gaan bij hun selecties in games en dat trekt zich ook door in dit spelletje.
Verwijderd
wat is het verschil tussen 6 maanden en een 1/2 jaarTheEvilCuber schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:54:
Volgendsmij is je character er nog. Officieel is het 6 maanden, maar toen ik het een keer vroeg op de forums bevestigde een admin dat het in de praktijk meestal 1/2 jaar is.
Wil niet vervelend doen, maar wie was het hier nou niet mee eens (althans, zo kwam het over op mij)

Verwijderd
Ik speel vanuit Nederland toch ook op een US server? Lag valt reuze mee, tijdens peak hours misschien een ping van 200-250 ms. En alleen lag bursts als die Amerikanen er zelf ook last van hebben, en dat ligt dus aan de server. Het is goed te doen om intercontinentaal te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:28:
[...]
euhm.. ik ken niet dat die chinezen EU wow gaan importeren, ze hebben toch een "azn" wow?
Ik heb ooit een post gelezen dat er geen termijn was en het op dat punt nog onbeperkt bewaard zou worden. Dit is wel ruim een jaar geleden. Tegenwoordig is het dus voor minimaal 6 maanden, gaan ze er al op achteruit.Justice schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:55:
Voor zover ik weet was het eerder altijd 60 dagen, dus die termijn hebben ze dus (als ik me het goed herinner) verdrievoudigd. Na 6 maanden moet je toch wel weten of je het spel weer wil spelen of niet. Ach je kan altijd mijn account overnemen
@FrankMeussen:
Maar als je geen email hebt ontvangen waarin staat dat ze je characters en overige informatie gaan deleten zijn ze er nog gewoon, en kan je gewoon verder gaan waar je gebleven was toen je de account opzegde.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 11:37 ]
Er zit nogal een verschil tussen de verbinding naar de VS of naar Azië hoor.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:31:
[...]
Ik speel vanuit Nederland toch ook op een US server? Lag valt reuze mee, tijdens peak hours misschien een ping van 200-250 ms. En alleen lag bursts als die Amerikanen er zelf ook last van hebben, en dat ligt dus aan de server. Het is goed te doen om intercontinentaal te spelen.
Verwijderd
Je account blijft gewoon "indefinitely" bewaard. Je karakters worden er niet na 3 maanden uitgegooid of zo, je kan altijd je account heractiveren en gewoon weer oppakken.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:31:
[...]
wat is het verschil tussen 6 maanden en een 1/2 jaar
Verwijderd
ja man.. wou net zeggen...The Realone schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:33:
[...]
Er zit nogal een verschil tussen de verbinding naar de VS of naar Azië hoor.
o jah.. denk dat ik een gnome warrior word.. lijkt me wel stoer om bijv Uldaman te tanken
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 11:40 ]
RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:31:
[...]
Wil niet vervelend doen, maar wie was het hier nou niet mee eens (althans, zo kwam het over op mij)
Je moet nemen wat je leuk vindt (dat stond altijd buiten kijf, mijn main is een orc warlock gemaakt in de tijd voordat de pet damage ook voor warlocks gelddeZullen we het er gewoon op houden dat er goede combo's van race/class bestaan en slechte combo's?
toch nog even mijn vraag onder de aandacht brengen (heb je met topics die zo snel gaan he)
addictive schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:17:
Ik heb nu een probleem. Ik heb tailoring als profession. Alleen als ik nu mijn 'tailoring venster' open krijg ik niet meer te zien wat ik kan maken
Reloggen helpt niet, heb onlangs geen andere addons geinstalleerd voor zover ik weet. Erg vreemd.
Iemand die me hierbij kan helpen?
edit:
sta ik weer onderaan de pagina xD
sta ik weer onderaan de pagina xD
[ Voor 7% gewijzigd door addictive op 04-05-2006 11:43 ]
Verwijderd
het helpt wel een klein beetje.. maar blizzard heeft daar volgens mij al rekening mee gehouden.. want een gnome heeft wel +10% intellect, maar heeft wel het minste HPBosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:40:
[...]
[...]
Je moet nemen wat je leuk vindt (dat stond altijd buiten kijf, mijn main is een orc warlock gemaakt in de tijd voordat de pet damage ook voor warlocks geldde), maar dat neemt niet weg dat sommige race/class combo's voordelen bieden.
Verwijderd
ik denk dat je bij het vraagtekentje moet gaan... en dan naar character. Voor GM hulp.addictive schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:42:
toch nog even mijn vraag onder de aandacht brengen (heb je met topics die zo snel gaan he)
[...]
(ohw.. shit, sorry voor spam

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 11:44 ]
Al je addons even disablen (mapje renamen bij voorkeur) en je cache/stats dirs ook even resetten (kun je wel backuppen).addictive schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:42:
[...]
Werkt het dan wel, dan even je addons terug zetten en 1 voor 1 je settings.
oké, ga ik dat proberenBosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:44:
[...]
Al je addons even disablen (mapje renamen bij voorkeur) en je cache/stats dirs ook even resetten (kun je wel backuppen).
Werkt het dan wel, dan even je addons terug zetten en 1 voor 1 je settings.
edit:
is gelukt! Bedankt
is gelukt! Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door addictive op 04-05-2006 12:36 ]
hebben wij crappy tanks dan??Tranzity schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:25:
Gisteren met wat guildies aardig wat Dukes gesummoned in Silithus, vanwege een crappy tank, mocht deze paladin tanken, en dat ging aardig! een andere paladin (Eleamar) als main healer en 3 mages + rogue als DPS. Zelfs die wind duke ging lekker.
En tuurlijk mag jij een keer tanken in mc om te proberen maar vergis je niet als bepaalde mensen los gaan op je target kijken of je de agro nog een keer kan vast houden.
Deze week kan ik helaas niet mee maar daarna zal ik je wel eens als tank opzetten sarsox wilde volgens mij ook graag dus
Maar 2 - 3 x agro verliezen is weer terug in je heal spot he
Verwijderd
Om hier nog even lekker laat op te reageren.
Je characters+toebehoren blijven minimaal 6 maanden bestaan maar op het moment delete blizzard helemaal geen accounts(cheaters/etc. daar gelaten).
De kans is dus groot dat al jouw characters gewoon nog in de staat zijn als waarin je ze achterliet als je nu je account activeert.
Over het migraten van je char's:
Op het moment is dat niet mogelijk maar binnekort komt er de mogelijkheid om je characters naar een andere server te verplaatsen voor geld.
Soms zelfs hele grote voordelen ik kan me ook indenken dat mensen de char nemen voor de bonussen mij priest is niet voor niet dwarf.Bosmonster schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:40:
[...]
[...]
Je moet nemen wat je leuk vindt (dat stond altijd buiten kijf, mijn main is een orc warlock gemaakt in de tijd voordat de pet damage ook voor warlocks geldde), maar dat neemt niet weg dat sommige race/class combo's voordelen bieden.
je bedoelt erg handig dat die mage dan zichzelf binnen 3 secs kapot AOE-ed? Te grote pull = crowdcontrollen die hap. (neem aan dat we het niet over raid-instances hebben?)remcio schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:34:
[...]
ik was laatst met lvl 60 mage ergens die frost arcane maar dat rulezz echt dan heb je bijna constant arcane explosion voor handing wanneer je groep teveel gepuld heeft
UD (shadow) priest:MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:18:
[...]
Soms zelfs hele grote voordelen ik kan me ook indenken dat mensen de char nemen voor de bonussen mij priest is niet voor niet dwarf.
Devouring plague
Will of the forsaken
Touch of weakness (weet niet of dit UD only is)
Heerlijk spul dit
denk dat hij 1 a 2 jaar bedoeldeVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:31:
[...]
wat is het verschil tussen 6 maanden en een 1/2 jaar
Ik heb vroeger een dwarf priest gekozen als alt en voor de lol, zomaar eens proberen. Ik had toen nog geen benul van FW.MantaMania schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:18:
[...]
Soms zelfs hele grote voordelen ik kan me ook indenken dat mensen de char nemen voor de bonussen mij priest is niet voor niet dwarf.
Nu weet ik beter natuurlijk, FW is een geweldige buff. Maar een tank kan best zonder.
Ik ben de enige dorf priest in de guild, en onze MT tankt even makkelijk zonder ik erbji ben als met mji erbij.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een add-on die de bufftijden bij mijn partymembers laat zien. Heb inmiddels castparty maar het zou ook verdomd handig zijn als er een tellertje onder komt. Iemand?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
QuestenVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:54:
Heeft iemand tips voor Power Leveling? (lvl 1 tot lvl60)
Want de quests leveren altijd goede XP op + XP van de nodige mobs die je killed....
Als je daarbij ook nog eens de hele questlines van bijv. DuskWood doet dan tikt het leuk door.
Maar ja het is een optie
[ Voor 38% gewijzigd door chromeeh op 04-05-2006 13:08 ]
Even wat van ons forum afgeplukt ->Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:54:
4dagen en 20 uur played naar level 60 :
http://files.filefront.com/1_60rar/;4955701;;/fileinfo.html
guide
http://img.photobucket.co.../starstrike/JubeiThos.jpg
screen
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
you rox!!Optical schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:07:
[...]
Even wat van ons forum afgeplukt ->
guide
screen
google, wow-foras, etcVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:54:
kan ook met castparty, moeje ff zoeken in de instellingen, als healer heb ik ingesteld dattie de damage laat zien (volle balk = dood dus)RaDKiLL schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:03:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een add-on die de bufftijden bij mijn partymembers laat zien. Heb inmiddels castparty maar het zou ook verdomd handig zijn als er een tellertje onder komt. Iemand?
ziet er ongeveer zo uit:
Gracchus (4200): -500
char name (max hp), deficit hp
[ Voor 59% gewijzigd door Helox-in-a-box op 04-05-2006 13:11 ]
Grinden grinden grinden.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:54:
offtopic:
maar met jouw grote ervaring weet je dat toch wel?
Verwijderd
HolyCorn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:18:
[...]
Grinden grinden grinden.
offtopic:
offtopic:
tips zijn altijd welcome
ookal ben je een ervaren gamer
ps. waarom begin je er weer ineens over... ik dacht nieuwe deel nieuwe kansen.. maar toch niet dus...
tips zijn altijd welcome
ps. waarom begin je er weer ineens over... ik dacht nieuwe deel nieuwe kansen.. maar toch niet dus...
oeehh.. grinden hea..... gaat dat wel zo snel..? ik bedoel maar... want... wil een priest level (en/of warrior..) dat gaat niet zo snel met grinden...
maar optical gaf me al een goeie tip
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 13:27 ]
Sterker nog, een priest is 1 van de betere in grindwerk. Spirit tap ftw, een bom spirit gear en je kan echt superlang achter 1 stuk grinden. Toen ik net na 1.10 nog met me priest speelde, kon ik 20 mobs afmaken voordat ik OOM wasVerwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:25:
[...]
want... wil een priest level (en/of warrior..) dat gaat niet zo snel met grinden...
Allemaal afhankelijk van je gear/build...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
so dan!! dat wis ik nietjarnotjuh schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:31:
[...]
Sterker nog, een priest is 1 van de betere in grindwerk. Spirit tap ftw, een bom spirit gear en je kan echt superlang achter 1 stuk grinden. Toen ik net na 1.10 nog met me priest speelde, kon ik 20 mobs afmaken voordat ik OOM was, nou, bij mij mijn mage waren dat er 6-7, als ik geluk had..
Allemaal afhankelijk van je gear/build...
Shadow priest FTW (btw
priest of warrior gaat prima met grinden, als je maar de jusite build neemt. Je hoeft met grinden geen rekening te houden met parties/instances. Gewoon grinden tot je een ons weegt en de beste grind build pakken.
/dubbel
/dubbel
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2006 13:34 ]
Zo kan het ookOptical schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:07:
[...]
Even wat van ons forum afgeplukt ->
guide
screen
Zal het alleen nooit zo op die manier doen, want ik wil ook wel eens wat anders doen (beetje handelen, vissen, enz
Daarnaast heb ik ook de vreemde neiging om in 3 ~ 4 gebieden tegelijkertijd te questen...
De ene keer speel ik bijv. in StrangleThorn Vale, en de andere keer in Desolace...
Verwijderd
Misschien niet maar ik zou wel een aantal zaken bijvoorkeur kiezen, zoals trollen die extra hp regen hebben en met een radical skill extra snel kunnen casten (tot zelfs 30% bij lage hp's) das wel erg leuk hoor....RaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:06:
[...]
Dus dan mogen humans alleen priests worden door meer spirit en gnomes alleen maar mage/warlock door meer Intellect en UD alleen maar Rogues en Tauren alleen maar Warrior..
Undead met will of forsaken (dat fear, sleep ect...) en lijken van humanoids kunnen opvreten voor extra hp's... ook erg handig enzo...
Of een nightelf rogue met extra agility
Daar gaat het dus helemaal niet om, het gaat erom dat als je een char zou maken, je toch voor bepaalde radicals zou willen kiezen voor bepaalde classesRaseriaN schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:26:
[...]
Goedzo, autovergelijkingen zijn altijd zo makkelijk he
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 13:40 ]
even makkelijk is natuurlijk niet waarDinX schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:35:
[...]
Ik heb vroeger een dwarf priest gekozen als alt en voor de lol, zomaar eens proberen. Ik had toen nog geen benul van FW.
Nu weet ik beter natuurlijk, FW is een geweldige buff. Maar een tank kan best zonder.
Ik ben de enige dorf priest in de guild, en onze MT tankt even makkelijk zonder ik erbji ben als met mji erbij.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.
Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.