Had het niet beter kunnen zeggenKaap schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Jij als warrior zal dan toch ook wel weten dat je belangrijkste def talents in de 15 of 20 talents specs zitten. Of probeer je nog steeds Ragnaros te stunnen met concussionMinder rage voor sunders? Heb jij een rageprobleem bij het tanken van een boss dan? Kortere cooldown op taunt? Als je dat nodig hebt, moet je wellicht je DPS op de hoogte stellen dat ze de-aggro skills moeten gebruiken.
Mijn punt is, 15 of 20 in def is zat, daarboven is het de punten niet waard om je verdere flexibility overboord te gooien, lees: PVP, solo grinding. Tenzij je buiten raids om alleen in IF of Orggri met je epics staat te pimpen wachtend op een WoW popup: Congratulations, you have finished World of Warcraft! Do you want to start a new game?
Ik ben zelf full prot geweest, daarna 31/0/20 en 31/0/15 en om heel eerlijk te zijn, merkte ik het verschil niet. Maar goed, het is dan ook een feit dat een goede tank skills en goede gear in huis heeft, dat is de bepalende factor, niet je talents. En last but not least, een goed stel healers
Helemaal mee eens
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)