Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Kaap schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Jij als warrior zal dan toch ook wel weten dat je belangrijkste def talents in de 15 of 20 talents specs zitten. Of probeer je nog steeds Ragnaros te stunnen met concussion :+ Minder rage voor sunders? Heb jij een rageprobleem bij het tanken van een boss dan? Kortere cooldown op taunt? Als je dat nodig hebt, moet je wellicht je DPS op de hoogte stellen dat ze de-aggro skills moeten gebruiken.

Mijn punt is, 15 of 20 in def is zat, daarboven is het de punten niet waard om je verdere flexibility overboord te gooien, lees: PVP, solo grinding. Tenzij je buiten raids om alleen in IF of Orggri met je epics staat te pimpen wachtend op een WoW popup: Congratulations, you have finished World of Warcraft! Do you want to start a new game? :P

Ik ben zelf full prot geweest, daarna 31/0/20 en 31/0/15 en om heel eerlijk te zijn, merkte ik het verschil niet. Maar goed, het is dan ook een feit dat een goede tank skills en goede gear in huis heeft, dat is de bepalende factor, niet je talents. En last but not least, een goed stel healers _/-\o_
Had het niet beter kunnen zeggen _/-\o_ (probeerde het wel maar het lukte niet :P )
Helemaal mee eens

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:08:
[...]

Dat is zonder meer waar. Overhealing voor mij persoonlijk zat rond de 50% terwijl de rest van de priesters rond de 30% zaten. In vergelijking met de druids/paladins waren echter de effectief gehealde hitpoints wel degelijk hoger. Overheal voor die classes zit meestal op zo'n 35% en total healing zo'n 30-40% minder dan van de shadow priest. Ofwel: Mijn shadow priest had een betere totale effectieve healing dan de druids en paladins.
Shadow Priest FTW, ookal ben ik paladin :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Dat is zonder meer waar. Overhealing voor mij persoonlijk zat rond de 50% terwijl de rest van de priesters rond de 30% zaten. In vergelijking met de druids/paladins waren echter de effectief gehealde hitpoints wel degelijk hoger. Overheal voor die classes zit meestal op zo'n 35% en total healing zo'n 30-40% minder dan van de shadow priest. Ofwel: Mijn shadow priest had een betere totale effectieve healing dan de druids en paladins.
Het verschil met paladins/druids en priests is dat priests meestal single target healen, dus een groep, of een warrior, terwijl ik als paladin emergency monitor heal. Mijn overheal ligt meestal onder 10% en ik sta vrijwel altijd in de top-3 healing done

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hm beetje een drogredenering hier. Je kan geen appels met peren vergelijken. Je overhealed 20% meer dan andere priests, en healed effectief minder. Dat je dan wel meer healed dan een paladin en druid doet er niet echt toe, dat is ook je taak. Als een priest effectief minder healed dan een paladin/druid tijdens een normale raid situatie moet hij zich in een hoekje staan schamen.

Als ik bij ons naar overhealing kijk staat de shadow priest altijd ver bovenaan, meestal gevolgd door een andere MH, en dan 3-4 paladins die rond de 30% zitten.

[edit] Emergency monitor kan ik niet echt aan wennen, irritant ding. Ik heal altijd gewoon volgens CTRA, iedereen die een heal nodig heeft kan er een verwachten. Healers en warriors prioriteit, dan de rest.

Laatst per ongeluk zelfs een rogue gehealed :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
[...]
Heb jij een rageprobleem bij het tanken van een boss dan?
Enige mob waar ik geen rage te kort kom is vael.. voor de rest kan ik altijd meer rage spenderen als ik wil, en kom dus ook altijd rage te kort. Hoe meer rage ik kan besteden, hoe meer dps de rest van de raid kan doen.
Maar goed, het is dan ook een feit dat een goede tank skills en goede gear in huis heeft, dat is de bepalende factor, niet je talents.
Niet helemaal waar naar mijn mening. Bepaalde talents kunnen wel degelijk invloed hebben op hoe goed een tank aggro kan houden. Defiance bijvoorbeeld.

Imp HS/Sunder + 5-piece wrath set bonus _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Mior op 03-05-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie mist de mana conserve optie uit CTRA nu eigenlijk écht?

We spelen nu alweer wat weken zonder en persoonlijk mis ik er niks aan, ik vind het wel fijn dat er een stukje 'automatiek' is weggenomen en je zelf weer wat scherper moet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:16:
[...]

Hm beetje een drogredenering hier. Je kan geen appels met peren vergelijken. Je overhealed 20% meer dan andere priests, en healed effectief minder. Dat je dan wel meer healed dan een paladin en druid doet er niet echt toe, dat is ook je taak. Als een priest effectief minder healed dan een paladin/druid tijdens een normale raid situatie moet hij zich in een hoekje staan schamen.

Als ik bij ons naar overhealing kijk staat de shadow priest altijd ver bovenaan, meestal gevolgd door een andere MH, en dan 3-4 paladins die rond de 30% zitten.
julie praten nu met overheal enzo... Hoe kan ik dat zien.? :P, speciale mod nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:10:
[...]

Het verschil met paladins/druids en priests is dat priests meestal single target healen, dus een groep, of een warrior, terwijl ik als paladin emergency monitor heal. Mijn overheal ligt meestal onder 10% en ik sta vrijwel altijd in de top-3 healing done
Behalve bij Vael, daar doe ik goed mee in 'de lijst'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:17:

We spelen nu alweer wat weken zonder en persoonlijk mis ik er niks aan, ik vind het wel fijn dat er een stukje 'automatiek' is weggenomen en je zelf weer wat scherper moet zijn. :)
mja t was handig, waar ik meer problemen mee heb is dat de performance in raids in sommige gevallen net even te slecht is in mijn geval om op tijd een heal te cancelen

als ik alles optel zijn er maar weinig gevechten waar ik me healing methode heb aangepast

MC = zerg, overhealing boeit niet zoveel (goeie pull mag mages kosten :P )
alleen bij raggie en domo let ik op mana conserve

BWL:

- Razor daar kite ik eerst en dan heal ik alleen MT's veel healing vaak dus cancelen is easy
- Vael, manaconserve? wasda?
- Broodlord -> mortal strikes die auw doen, dus overhealing boeit weinig, als er maar een heal land, je heal cancelen last minute kan net de kop kosten van je mt
- Drakes - Crhom, tijd zat om op te letten, alleen de MT's
- Nef, dan wel veel mana conserve, met zoveel mogelijk mana phase 2 in proberen te gaan
- tijdens phase 2, blijven healen, overheal ftl, maar net als met broodlord kan heal cancelen het einde betekenen van je tank

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Ik ben het wel eens met kaap, full prot? Totdat ze dat eens gaan buffen is het echt niet nodig om meer dan imp. shieldblock/last stand en eventueel defiance.

Sterker nog, een fury warrior (17/34/0 geloof ik) in full DPS gear heeft ooit eens Nefarian gemaintanked bij ons na een ongelukje met de MT.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor de ervaren priests onder ons. Welke mods gebruiken jullie om healing makkelijker te maken. Ik heb op dit moment met name moeite met het feit dat ik eerst met mijn muis op een partymember moet gaan staan voor ik kan zien welke buffs ze op zich hebben.

Ik heb weleens een mod gezien waar je alle healingspells onder iedere afzonderlijke partymember kreeg zodat je dus maar 1 keer hoeft te klikken om te healen of dispellen etc. Ik heb weleens geprobeerd om een dergelijke mod te downloaden, maar die werkte niet (waarschijnlijk door de patch).

Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Imodium schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:26:
Sterker nog, een fury warrior (17/34/0 geloof ik) in full DPS gear heeft ooit eens Nefarian gemaintanked bij ons na een ongelukje met de MT.
Dat is ook niet leuk tijdens warrior call met shadowflame :P

Maargoed, als je bijvoorbeeld kijkt naar the Axemen.. die guild cleared MC in 1:20, en doen gewoon niet aan tanken.. de warriors daar genereren gewoon zoveel aggro met hun fury build en dual wield dat ze toch wel aggro houden, en tegelijk ook nog zieke dps doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:31:
Ik heb een vraag voor de ervaren priests onder ons. Welke mods gebruiken jullie om healing makkelijker te maken. Ik heb op dit moment met name moeite met het feit dat ik eerst met mijn muis op een partymember moet gaan staan voor ik kan zien welke buffs ze op zich hebben.

Ik heb weleens een mod gezien waar je alle healingspells onder iedere afzonderlijke partymember kreeg zodat je dus maar 1 keer hoeft te klikken om te healen of dispellen etc. Ik heb weleens geprobeerd om een dergelijke mod te downloaden, maar die werkte niet (waarschijnlijk door de patch).

Tips iemand?
Benecast zorgt voor knopjes naast of onder je party members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips iemand?
Ik gebruik zelf benecast voor 5mans instances. Doet wat jij net omschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tips iemand?
Group Buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips iemand?
Voornamelijk handig is het om de health in getallen op de healthbar te hebben staan en in raids uiteraard CTRA zo ingesteld dat ik bij de raiders alle de voor mij belangrijke buffs kan zien. (renew, shield, pw:f, rejuvenation, etc.)

Ik doe verder gewoon mensen met de muis targetten en dan met toetsenbord de juiste spell erop mikken. In een party (geen raid) kan je de partymembers targetten met F1 - F5, maar dan moet je je hand van je muis halen en dat werkt bij mij niet zo goed.

En voor de rest: Gezond Verstand v 1.1 :)

Sligth addition: Benecast of Group Buttons is, vind ik, in raids echt onwerkbaar. Misschien muis ik daar wel gewoon te langzaam voor, dat kan ook. :)

Sligth addition #2: http://ctmod.net

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:34:
[...]

Benecast zorgt voor knopjes naast of onder je party members
Werkt dat ook in combinatie met CR raid assist. Met andere woorden krijg je ze dan onder alle 40 members de knoppen te zien?

En welke mod helpt om de buffs zichtbaar te krijgen?

En waar kan ik de laatste versies van de mods downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
beste wapen voor lvl 60 DPS warrior,

wat vinden jullie? :Y)

http://www.thottbot.com/?i=53381?

[ Voor 23% gewijzigd door SilentNL op 03-05-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SilentNL schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:37:

welke spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

SilentNL schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:37:

Lekker om te vragen ;)
- Tot welke instance heb je toegang?
- Wat is je spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
Jij als warrior zal dan toch ook wel weten dat je belangrijkste def talents in de 15 of 20 talents specs zitten. Of probeer je nog steeds Ragnaros te stunnen met concussion :+ Minder rage voor sunders? Heb jij een rageprobleem bij het tanken van een boss dan? Kortere cooldown op taunt? Als je dat nodig hebt, moet je wellicht je DPS op de hoogte stellen dat ze de-aggro skills moeten gebruiken.

Mijn punt is, 15 of 20 in def is zat, daarboven is het de punten niet waard om je verdere flexibility overboord te gooien, lees: PVP, solo grinding. Tenzij je buiten raids om alleen in IF of Orggri met je epics staat te pimpen wachtend op een WoW popup: Congratulations, you have finished World of Warcraft! Do you want to start a new game? :P

Ik ben zelf full prot geweest, daarna 31/0/20 en 31/0/15 en om heel eerlijk te zijn, merkte ik het verschil niet. Maar goed, het is dan ook een feit dat een goede tank skills en goede gear in huis heeft, dat is de bepalende factor, niet je talents. En last but not least, een goed stel healers _/-\o_
jij als warrior zou ook moeten weten dat bepaalde dingen boven de 15 punten erg intressant zijn zoals improved shield block ( in ieder geval 1 punt), last stand, improved shield wall, shield slam, improved sunder armor en evt improved taunt in sommige situaties.
En inderdaad je hebt als tank nooit genoeg rage of jij doet iets verkeerd, maar bij ons is het zo hoe meer agro de tank hoe makkelijk de rest los kan gaan. Uiteraard kan je ook tanken zonder def punten maar het maakt het makkelijker, maar ik neem aan dat bij jullie de mt nooit dood gaat en nooit een 5 sec extra shield wall of last stand een lifesaver kan zijn?
En op een pve server waarbij ik geen solo dingen of pvp doe heb ik idd verder niks nodig.

Als jij het verschil niet hebt gemerkt heb je je skills niet goed gebruik in mijn ogen maar ik weet ook niet waar jij main tank bent geweest?

En uiteraard is de gear en skill belangrijker maar de talents tellen uiteraard gewoon mee je kan niet ontkennen dat een extra shield block of 5 sec langer shield wall niet handig kan zijn.
Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:33:
[...]

Maargoed, als je bijvoorbeeld kijkt naar the Axemen.. die guild cleared MC in 1:20, en doen gewoon niet aan tanken.. de warriors daar genereren gewoon zoveel aggro met hun fury build en dual wield dat ze toch wel aggro houden, en tegelijk ook nog zieke dps doen.
als je mc in 1.20 kan clearen (wat me extreem snel lijkt dacht dat het record 2 uur was) is er ook wel een verschil kwa gear waarschijnlijk en vraag ik me af wat je daar nog doet maar dat terzijde.
Je kan geen super high end guild vergelijken met een guild die nog bezig is in molten core.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 03-05-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:33:
[...]

Ik heb een keer hun forums zitten lezen en hun "tanks" beginnen een gevecht met DW en switchen dan (als ze genoeg rage hebben) naar 1h + shield.
Hoop toch dat ik binnenkort ook richting zo'n build kan gaan, klinkt veel leuke om zo te tanken :)

Maar voorlopig nog effe geduld hebben denk ik. Nog wat andere gear enzo verzamelen

[ Voor 27% gewijzigd door Macadoshis op 03-05-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
MS Spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:40:
[...]

als je mc in 1.20 kan clearen (wat me extreem snel lijkt dacht dat het record 2 uur was) is er ook wel een verschil kwa gear waarschijnlijk en vraag ik me af wat je daar nog doet maar dat terzijde.
Je kan geen super high end guild vergelijken met een guild die nog bezig is in molten core.
Het record staat op 1 uur en 20 min. De guild heet The Axemen en ze hebben er een filmpie van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

<-- nu met 5/8 EF sinds gister, helpt me bij bossfights toch echt flink omhoog, de priests met (relatief) magere gear outheal ik nu (effectief) dik, bij dispel bosses (like geddon) wtfpwn ik ze natuurlijk allemaal ;)

Nu mijn DKP sparen voor een leuke MH en malistars defender, maar dan moet raggie eerst neer...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:40:
[...]

Inderdaad.. iedereen in full bwl gear, en met flasks/mongoose pots/ony buff/sharpening stones/etc.. die gasten maken er een sport van om het zo snel mogelijk te doen.

Is een filmpje van ergens, echt niet normaal hoe ze het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:48:
[...]

Is een filmpje van ergens, echt niet normaal hoe ze het doen.
MC done QUICKER!
Dat is het filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat waarschijnlijk ook een keer of 50 gezien de droprate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:54:
[...]

en dat waarschijnlijk ook een keer of 50 gezien de droprate.
details ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:14

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:16:
Sinds wanneer is Healing de belangrijkste taak van een shadow priest?

De belangrijkste taak van een shadow priest is schade doen en zorgen dat de warlocks meer schade doen. Uit de 10e plaats in damage is ook af te leiden dat een shadow priest daar heel erg goed in is (alleen rogues en hunters hebben die raid meer schade gedaan).

Secundair is een shadow priest ook nog eens enorm goed in het in leven houden van zijn eigen groep. Nog sterker: Hij is daar beter in dan een druid of een paladin. Die druid of paladin doet dan niets anders dan healen, en tóch krijgt een shadow priest het voor elkaar om daar nuttiger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:17:

Helemaal mee eens. In eerste instantie dacht ik:"Oh jee, niet meer onoplettend flash heals spammen.", maar het maakt het healen een stukje leuker vind ik. Heb met m'n 7/8 Prophecy en 1/8 Transcendence ook niet echt manaproblemen. Niet in MC en niet in BWL. Kan me niet meer heugen dat ik OOM ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropkans van 1,14%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:59:
[...]

Niet. :)
Secundair is een shadow priest ook nog eens enorm goed in het in leven houden van zijn eigen groep. Nog sterker: Hij is daar beter in dan een druid of een paladin. Die druid of paladin doet dan niets anders dan healen, en tóch krijgt een shadow priest het voor elkaar om daar nuttiger te zijn.
Jep, alleen bestaat de raid uit meer dan alleen je eigen party. Ben wel met je eens dat een shadowpriest niet mee is voor het healgebeuren, hooguit als back-up healer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:59:
[...]

De belangrijkste taak van een shadow priest is schade doen en zorgen dat de warlocks meer schade doen. Uit de 10e plaats in damage is ook af te leiden dat een shadow priest daar heel erg goed in is (alleen rogues en hunters hebben die raid meer schade gedaan).

Ik zeg ook niet dat healing de belangrijkste taak is van een shadow priest. Echter, het nut van alleen de eigen groep healen is naar mijn mening zeer beperkt. Afhankelijk van de instance die we doen gaan een derde tot ruim driekwart van mijn heals buiten mijn party, omdat daar mensen zitten die het nodig hebben en de eigen party >90% health heeft.

Maar sowieso is het allemaal redelijk betrekkelijk. Als alleen rogues en hunters in de top 10 staan, waar zijn dan de damage warriors, mages en warlocks? In de raids bij mijn guild outhealen paladins vaak meerdere druids en geregeld ook een of twee holy/disc priests, zonder daarbij meer te overhealen. Geen idee waar dan de shadow priest terugkomt in het rijtje, maar ik verwacht niet bovenaan de lijst. Misschien zuigen onze priests, misschien zuigen jullie druids/paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Dispel magic is vaker nodig dan een poison of disease weghalen. Aangezien alleen priests dat kunnen aan horde kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:15:
[...]

Ik zeg ook niet dat healing de belangrijkste taak is van een shadow priest. Echter, het nut van alleen de eigen groep healen is naar mijn mening zeer beperkt. Afhankelijk van de instance die we doen gaan een derde tot ruim driekwart van mijn heals buiten mijn party, omdat daar mensen zitten die het nodig hebben en de eigen party >90% health heeft.

Maar sowieso is het allemaal redelijk betrekkelijk. Als alleen rogues en hunters in de top 10 staan, waar zijn dan de damage warriors, mages en warlocks? In de raids bij mijn guild outhealen paladins vaak meerdere druids en geregeld ook een of twee holy/disc priests, zonder daarbij meer te overhealen. Geen idee waar dan de shadow priest terugkomt in het rijtje, maar ik verwacht niet bovenaan de lijst. Misschien zuigen onze priests, misschien zuigen jullie druids/paladins.
de meeste mensen synchroniseren de meters niet dus dan is het niet gek dat je ineens 10 plaatsen hoger staat dan dat je zou moeten staan. Daarbij hebben wij niet veel damage warriors en eigenlijk maar 1 met goeie gear. De mages en een paar warlocks staan zeker wel hoog in de top, en een aantal palas staan ook zeker hoog in de healing done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Tips iemand?
je heb maar 1 mod nodig voor priest en dat is ...watchdog :P

use it..love it to death :D

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1281
Description :
Watchdog is a highly customizable set of UnitFrames first and foremost. When logging in for the first time, you'll see a single UnitFrame towards the center of your screen. It will display some information about your character, and windows will pop up as party members, pets and targets show up.

You can open the configuration menu by typing /wdog, /wd or /watchdog, depending on what other addons are installed in your system (/wd conflicts with Wardrobe type addons). There are a number of options available on this screen, and I won't explain them all since they'll be changing quite soon.

You can open the click-casting configuration screen by clicking "Click-casting" on the options screen, or by typing /wdog cc.

Click-casting allows you to set up different profiles for the way WatchDog responds to your clicks, as well as integrating these clicks into the Blizzard raid UI and CTRaidAssist. For example for a priest, you could set it so:

Shift-LeftClick: Flash Heal
Alt-LeftClick: Greater Heal
Control-LeftClick: Renew
Alt-RightClick: Dispel Magic
Control-RightClick: Power Word:Shield
Shift-RightClick: Power Word:Fortitude

This makes targeting and casting spells much easier and can make playing the game a little more than mashing the keyboard =). This mod can also be used for non-heals, as you can customize the hostile clicks seperately from friendly clicks. The click casting interface allows you to drag and drop from your spellbook so editing is quite easy.

The format strings (Target Format 1, Player Format 2, etc.) are what defines what is seen on each frame-- and can be customized per type of frame. Format strings are entered using a system of [tags]. A full listing of the tags is available in the readme.txt file within WatchDog.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

tntkiller schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:34:
[...]

je heb maar 1 mod nodig voor priest en dat is ...watchdog :P

use it..love it to death :D

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1281

[...]
is dat niet ongeveer het zelfde als clickheal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Als mages per sé veel damage willen doen en daarbij wat minder op aggro management letten, vind ik het best. Ik probeer ze overeind te houden, maar als dat ten koste gaat van de healing van andere (belangrijkere) classes: pech -> mage dood. Mijn mana raakt namelijk ook een keer op en mages zijn 'expendable'. Gelukkig zijn de notoire 'tanking mages' bij mij in de guild volwassen en skilled genoeg om dat te begrijpen en maken er ook geen probleem van. Gek genoeg zijn het altijd dezelfde. :P
mijn main is zelf ook een mage maar een mage trekt alleen maar aggro wanneer te dichtbij een mob komt, this dus voor een mage kwestie van uitkijken ook. en voor mana heb je ook backup mana agaat en potions dan kun je het een heel end redden. ook met mage armor blijf je mana erbij krijgen in de plaats van ice armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:46:
Nou heb ik weinig ervaring in mc en hoger, ben er 2x met mn lock geweest. Maar ik heb een SM / Ruin build, begin met dotten na 5 sunders en daarna er gewoon op los nuken, maar ik heb echt totaal geen last van aggro. Wat doen jullie verkeerd :P.
Wij hebben goede gear
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:44:
[...]

Tuurlijk, maar dan is het ook tijd om naar de volgende raid instance te gaan. Ik compenseer het gemis aan ruin grotendeels met +25% shadow damage (SM/DS) en nightfall/damage uit mn instant corruptions. Dus er is niks mis met nuking mogelijkheden. Het is alleen meer sustained en minder piek.
Mis je de reach op je shadowbolt niet verschikkelijk dan ?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

remcio schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:56:
[...]

mijn main is zelf ook een mage maar een mage trekt alleen maar aggro wanneer te dichtbij een mob komt, this dus voor een mage kwestie van uitkijken ook. en voor mana heb je ook backup mana agaat en potions dan kun je het een heel end redden. ook met mage armor blijf je mana erbij krijgen in de plaats van ice armor
precies in instance met goede tanks, is mage armor echt relaxt, kom haast nooit benden de 40% dan.
en natuurlijk de 2 mana stones en evocation :)
alleen wanneer ik full AOE moet gaan, dan trek ik toch liever mijn ice armor aan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Bij ons zijn alle mages respecced... en warlocks ook
Dat vroeg ik gisteren ook om te respeccen maar dat was niet nodig, ik doe eigenlijk alleen bij Rag weinig dmg maar voor de rest kan ik erg goed meekomen. In ZG en AQ waar fire veel dmg doet sta ik weer boven de rest, de classleader zei dat het niet veel uit zou maken. In BWL moet je even kijken wat je aanvalt met fire en wat je aanvalt met ice.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:49:
[...]

Ik heb zelf laatst in onze guild een respec naar shadow gedaan. We hebben MC nagenoeg op farm status staan.

Resultaat: 10e in de Damage lijst, en 3e in de healing lijst met 3 bosses op healing.

Een shadow priest is als DPSer een behoorlijke aanwinst. Mijn shadow priest deed over het algemeen meer schade dan de meeste mages en warlocks. Daarnaast verhoogt het het effect van shadow damage spreuken (waar de warlocks op leunen).

Let wel dat een "kale" shadow priest die zich in houd (dus alleen SW:Pain en Mind Flay) op 266DPS uit komt, en daarmee automatisch ook 400HPS (healing per seconde) er uit gooit verdeelt over de hele groep. Op mana-burn mode (dus zoveel mogelijk Mind Blast er bij) kan dit makkelijk uitgroeien naar 400DPS en met de juiste gear toegevoegd is 500DPS haalbaar.

Helaas werd het concept door de raidleaders niet begrepen of gewaardeerd. Vanaf komend weekend heb ik simpelweg 2 priesters. 1 op shadow spec, 1 op Disc/holy. Als dan blijkt dat we 4 healing-priests bij hebben gaat Shadow mee, anders gaat de Disc/holy mee :)
Je mist een klein gedeelte.. een shadowpriest trekt NOG meer aggro dan een warlock, wij gebruiken wel een shadowpriest in de guild (één) voor buffen van de warlocks and het healen van hen en de mages... Hij wordt als wannabee warlock beschouwd. Ongeveer even veel damage als warlocks, iets minder als mages, maar geen aggro reduce dingen en als de mana op is, in lange gevechten is dat iets minder (euhm) handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Maak een macro: /script TargetLastTarget();

Wat andere nuttige mage macro's kan je hier vinden.
je kan ook gewoon op G drukken (das game standaard trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Ah, ik meende me al te herinneren dat de functie er standaard in zit maar ik zit op stage en kan hier niet even de game opstarten om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:22:
[...]
Je mist een klein gedeelte.. een shadowpriest trekt NOG meer aggro dan een warlock, wij gebruiken wel een shadowpriest in de guild (één) voor buffen van de warlocks and het healen van hen en de mages... Hij wordt als wannabee warlock beschouwd. Ongeveer even veel damage als warlocks, iets minder als mages, maar geen aggro reduce dingen en als de mana op is, in lange gevechten is dat iets minder (euhm) handig
Met slechts 10 punten in Disc heb je al gelijk 20% threat reduction op al je spells (Silent Resolve) en dan nog eens shadow affinity: Reduces the threat generated by your Shadow spells by 25%.

[ Voor 10% gewijzigd door bras op 03-05-2006 15:30 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Ow je bedoelt Counterspell? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:18:
[...]

Dat vroeg ik gisteren ook om te respeccen maar dat was niet nodig, ik doe eigenlijk alleen bij Rag weinig dmg maar voor de rest kan ik erg goed meekomen. In ZG en AQ waar fire veel dmg doet sta ik weer boven de rest, de classleader zei dat het niet veel uit zou maken. In BWL moet je even kijken wat je aanvalt met fire en wat je aanvalt met ice.
Alleen op raggie... maar dat is de enige baas in MC waar je damage nodig hebt volgens mij :P
Anyway, Fire kan zonder veel problemen in MC flinke damage doen, maar trashmobs killen boeit niet, alle andere mobs boeien niet, alleen raggie en de sons... die moeten snel dood.

En aangezien de meeste highlvl instances fire based zijn, Onxyia, MC, BWL is ice waarschijnlijk de beste keuze.... en het is er ook nodig... daarnaast als je zover bent dat iedereen BWL farmed, dan maakt het waarschijnlijk al niet meer uit omdat je zoveel +dmg hebt en zoveel resists...

Maar tot die tijd is ice een verplichting bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Alleen op raggie... maar dat is de enige baas in MC waar je damage nodig hebt volgens mij :P
Anyway, Fire kan zonder veel problemen in MC flinke damage doen, maar trashmobs killen boeit niet, alle andere mobs boeien niet, alleen raggie en de sons... die moeten snel dood.

En aangezien de meeste highlvl instances fire based zijn, Onxyia, MC, BWL is ice waarschijnlijk de beste keuze.... en het is er ook nodig... daarnaast als je zover bent dat iedereen BWL farmed, dan maakt het waarschijnlijk al niet meer uit omdat je zoveel +dmg hebt en zoveel resists...

ik was laatst met lvl 60 mage ergens die frost arcane maar dat rulezz echt dan heb je bijna constant arcane explosion voor handing wanneer je groep teveel gepuld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ALS er met 1.11 een mogelijkheid bestaat om je chars (paid) te kunnen transferen naar anders servers. Hoeveel zullen er van de huidige guilds die in ZG/MC/BWL zitten overblijven. Je ziet nu al dat mensen graag een apply maken bij een "betere" guild als er 1/2 weken geen progressie is gemaakt en je gruwelijk whiped.

Nu kan je ook een apply maken bij bijv. curse gaming / nihilum etc etc. Wat voor effect zal dat hebben op deze guilds die niet bij de absolute top zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:09:
[...]

Mis je de reach op je shadowbolt niet verschikkelijk dan ?
Nee, niet verschrikkelijk (je mist alles wat je niet hebt wel een beetje natuurlijk :P). Dingen waar ik echt niet zonder kan zijn DS en instant corr/improved lifetap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben ik onervaren maar ik vraag me af wat het voordeel is als je een Priest meeneemt voor DPS. Neem dan gewoon een Warlock of een Mage mee... Ok, een DPS Priest kan ook backup healen, maar daar heb je niet zoveel meer aan als je al je mana verbruikt hebt aan MB, MF en SW: P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
voor de onyxia key quest..

is die trickjump disabled? dat je niet door de grot hoeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:00:
Misschien ben ik onervaren maar ik vraag me af wat het voordeel is als je een Priest meeneemt voor DPS. Neem dan gewoon een Warlock of een Mage mee... Ok, een DPS Priest kan ook backup healen, maar daar heb je niet zoveel meer aan als je al je mana verbruikt hebt aan MB, MF en SW: P.
Shadowweaving, 3% meer shadow dmg op een mob, en het stacked 5 x.

Locks die 15% meer dmg doen = goed spul, vooral bij ragnaros/vael
En een extra magic dispeller is altijd meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:07:
voor de onyxia key quest..

is die trickjump disabled? dat je niet door de grot hoeft..?
nee, op thottbot.com staat nu zelfs een filmpje hoe 't moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Ik denk dat ze er niet over vallen dat MC en Onyxia op farm status staan, ik denk als je net begint dat je dan wel een ice mage wilt hebben. BWL zijn we mee bezig en hebben moeite met veal we kwamen heel veel DPS te kort in 3 minuten hadden we het pas op 20%. Maar door betere items en AQ books te krijgen zijn we nu aangeland op 20% binnen 50 seconden, nu alleen nog geluk hebben welke class er eert aan gaat, we hebben gehad dat eerst de priests gepakt werden of de tanks maar dat komt vanzelf goed.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:13:
[...]

url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:13:
[...]

tis alleen wel super rot om hem precies goed te doen de vorige keer lukte het me niet na 10 minuten proberen dus ik deed een corpse run door de cave en dat was met een minuut of 8 klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:36:
ALS er met 1.11 een mogelijkheid bestaat om je chars (paid) te kunnen transferen naar anders servers. Hoeveel zullen er van de huidige guilds die in ZG/MC/BWL zitten overblijven. Je ziet nu al dat mensen graag een apply maken bij een "betere" guild als er 1/2 weken geen progressie is gemaakt en je gruwelijk whiped.

Nu kan je ook een apply maken bij bijv. curse gaming / nihilum etc etc. Wat voor effect zal dat hebben op deze guilds die niet bij de absolute top zitten.
Dit betekent voor de "top guilds" dat ze nog meer applies krijgen. Ook betekent het dat het op bepaalde servers drukker wordt en op andere minder (duh).

En het betekent ook voor Curse, dat ze een n00b-mage in de guild krijgen :Y)

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
lui? :P

gewoon ff zoeken naar quest op thottbot.com... heb 't maar ff voor je gedaan: http://thottbot.com/?qu=6501

ergens onderaan bij comments staan hoe 't moet + link naar een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:36:

hoeveel super high end guilds zullen makkelijke nieuwe mensen zoeken? en dan nog hoeveel vertrouwen heb je in mensen van servers die je niet kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:16:
[...]

tis alleen wel super rot om hem precies goed te doen de vorige keer lukte het me niet na 10 minuten proberen dus ik deed een corpse run door de cave en dat was met een minuut of 8 klaar
achja, met mijn l33t jumpskills lukte 't meteen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:18:
[...]

achja, met mijn l33t jumpskills lukte 't meteen ;) :P
met mn warrior lukte het ook na 2 pogingen maar met mn priest was ik zo lang bezig werd er helemaal gek van. Misschien dat dwarfs het niet halen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:19:
[...]

met mn warrior lukte het ook na 2 pogingen maar met mn priest was ik zo lang bezig werd er helemaal gek van. Misschien dat dwarfs het niet halen ;) ;)
zou kunnen :P

heb 't een keer gedaan met NE hunter en laatst met m'n human lock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende:

Een combat panel die per target (of per combat) bijhoudt welke damage je hebt gedaan (en dus ook dps per spell). En ook de directe damage weergeeft (want dit is bij grote targets nog wel eens een probleem, dan vallen ze buiten beeld).

Ben wel een aantal tegengekomen, maar geen deed exact wat ik wilde, of werd niet meer onderhouden. Iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:47:

Een combat panel die per target (of per combat) bijhoudt welke damage je hebt gedaan (en dus ook dps per spell). En ook de directe damage weergeeft (want dit is bij grote targets nog wel eens een probleem, dan vallen ze buiten beeld).

Ben wel een aantal tegengekomen, maar geen deed exact wat ik wilde, of werd niet meer onderhouden. Iemand tips?
in DM kan je "reset data if combat starts" dit houd in dat ieder gevecht hij opnieuw kijkt, hij slaat het echter niet op

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:47:

Recap al eens geprobeerd ? Volgens mij kan die alles wat je wil, hoewel ik niet helemaal zeker ben of die het ook per spell/attack bijhoud.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Combatstats is het enige wat ik nodig heb.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:49:
[...]

in DM kan je "reset data if combat starts" dit houd in dat ieder gevecht hij opnieuw kijkt, hij slaat het echter niet op
Yeah, maar die informatie is mij niet gedetaileerd genoeg. Het gaat mij niet om de totale damage, maar juist om hits/per-spell-dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
klopt het dat blood van general drakkisath onbeperkt valt, en niet meer 1 x per raid? of is dit een valse roddel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:58:
[...]

Yeah, maar die informatie is mij niet gedetaileerd genoeg. Het gaat mij niet om de totale damage, maar juist om hits/per-spell-dps.
als je op alt of control drukt krijg je info ver spill als crit% gemiddelde dmg en hoeveel% van de totale dmg ed.

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 03-05-2006 17:01 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

we_are_borg schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat ze er niet over vallen dat MC en Onyxia op farm status staan, ik denk als je net begint dat je dan wel een ice mage wilt hebben. BWL zijn we mee bezig en hebben moeite met veal we kwamen heel veel DPS te kort in 3 minuten hadden we het pas op 20%. Maar door betere items en AQ books te krijgen zijn we nu aangeland op 20% binnen 50 seconden, nu alleen nog geluk hebben welke class er eert aan gaat, we hebben gehad dat eerst de priests gepakt werden of de tanks maar dat komt vanzelf goed.
Ehm je weet dat het bij Vael mana user, mana user, speler met aggro (normaal de tank), mana user, mana user, speler met aggro etc is die BA krijgt toch? Tanks is dus niet unlucky, maar gewoon elke 3e BA is (zeer waarschijnlijk) op een tank. Nooit afgevraagd waarom rogues geen BA krijgen? Daarom dus. Als er 3 van de eerste 4 BA's op een priest landen is het wel lastig :).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:59:
klopt het dat blood van general drakkisath onbeperkt valt, en niet meer 1 x per raid? of is dit een valse roddel?
Al heel lang niet meer 1 per kill. Maar wel een paar. 3 ofzo dacht ik. Wel nog beperkt had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:59:
Hij dropt er willekeurig 1 t/m3 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:00:
[...]

als je op alt of control drukt krijg je info ver spill als crit% gemiddelde dmg en hoeveel% van de totale dmg ed.
Hmm, zal er nog eens mee experimenteren (draai DM toch al altijd). Wil niet na elke combat hoeven klikken zeg maar.

Combatstats ook maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:03:
[...]

Hij dropt er willekeurig 1 t/m3 of iets dergelijks.
dus ik moet een beetje ninja-en }) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Hmm, zal er nog eens mee experimenteren (draai DM toch al altijd). Wil niet na elke combat hoeven klikken zeg maar.

Combatstats ook maar eens kijken.
kijk gelijk naar recap die is erg leuk, daar kan je ook zie met welke spel je hoeveel dmg hebt gedaan en hoeveel healing. Hoe vaak die crit hoe vaak jij dodged etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:04:
[...]

dus ik moet een beetje ninja-en }) ..
ff aan het begin van de raid een keer roepen als dan niemand reageert gewoon snel looten als ie dropt.

had wel in 1 reply gekunt

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 03-05-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

The Doctor schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:53:
[...]

Recap al eens geprobeerd ? Volgens mij kan die alles wat je wil, hoewel ik niet helemaal zeker ben of die het ook per spell/attack bijhoud.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=761
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:08:
[...]

kijk gelijk naar recap die is erg leuk, daar kan je ook zie met welke spel je hoeveel dmg hebt gedaan en hoeveel healing. Hoe vaak die crit hoe vaak jij dodged etc etc
:?

Meteen even patsen:

Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b73/yuiggy/WoWScrnShot_050206_224008.jpg

Twin emps down gisteren.
3e op de server 1e horde side.

[ Voor 14% gewijzigd door Tjaps op 03-05-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
onderste quote klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nog steeds niet uit wat voor melee wapen ik moet nemen voor me hunter. Zo te zien is er geen betere of slechtere keus. Wat voor melee weapon dragen de hunters hier? (2Hsword,axe...)

Wat is overigens beter;
- Viking sword of stamina (+5 stamina)
- Cruel Barb (+12 attack power)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:39:
Ben er nog steeds niet uit wat voor melee wapen ik moet nemen voor me hunter. Zo te zien is er geen betere of slechtere keus. Wat voor melee weapon dragen de hunters hier? (2Hsword,axe...)
mijn hunter heeft 2 x Bone Slicing Hatchet (+13 agility, +5 stamina) met daarop 2 x +15 agility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:39:
Doom's edge met Fang of the faceless :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloom reaper of the wolf een goeie keus voor mijn hunter? (4ag 4spir) Ik heb nog een beetje hulp nodig op dit gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:14

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:15:
Bij ons wordt de raid over het algemeen zo ingedeeld dat je niet in andere groepen healt, tenzij er een absoluut noodgeval is. Dit heeft tot gevolg dat we het regelmatig voor elkaar krijgen om mensen onder 10% overheal te krijgen (de laatste keer had er 1 persoon 7% overheal). Voordat we deze regel instelden, en als er nu nog mensen mee gaan die het concept niet vatten, lag dat tussen 30% en 40%.

Dat zorgt er dus ook voor dat de overheal van VE relatief laag blijft. Door de shadowpriest in de juiste groep te plaatsen (voornamelijk bij Rogues aangezien die af en toe 1 zware klap krijgen, maar over het algemeen niet genoeg om ze dood neer te leggen) is de VE genoeg om als healer voor een groep te fungeren.

Guilds die serieus aan de top staan gebruiken geen Emergency Monitor voor algemene healing taken. Emergency Monitor zorgt er namelijk voor dat alle healers dezelfde persoon gaan healen (die persoon staat namelijk bovenaan in EM). EM kan gebruikt worden voor wat het al zegt: Emergencies. Door EM in te stellen op 40% (of iets in die richting; laag in elk geval) en verder assigned targets te healen kun je zowel sudden death als overheal voorkomen. Op die manier verspil je tijdens trash mobs niet veel mana waardoor je sneller door een instance gaat, en bij een boss kun je langer blijven healen omdat je minder snel OOM raakt, wat de succeskans van de raid verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:43:
[...]

mijn hunter heeft 2 x Bone Slicing Hatchet (+13 agility, +5 stamina) met daarop 2 x +15 agility
Zijn hunter is ergens in de lvl 20 oid, dus dat gaat niet lukken :p

Ik zou voor 2x Cruel Barb gaan, das toch lekker weer 24 attack power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:13:
[...]

Zijn hunter is ergens in de lvl 20 oid, dus dat gaat niet lukken :p

Ik zou voor 2x Cruel Barb gaan, das toch lekker weer 24 attack power :)
Mijn hunter is lvl32, 2 x cruel barb betere keuze dan de 2 genoemde axes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:14:
[...]

Mijn hunter is lvl32, 2 x cruel barb betere keuze dan de 2 genoemde axes?
ja, want die axes zijn lvl 57 ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even iets wat ik niet volg kwa pre(endgame) gear.

Kben 59 atm en ik ga nu logischerwijs opzoek naar fr gear.
Maar hoe doen de meeste dit nu ?? Gebruik je een aparte set met +fr gear buiten je normale gear ? Of vervang je gewoon je gear door +fr gear ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:16:
[...]

ja, want die axes zijn lvl 57 ;) :P
onzin. ze zijn lvl 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:21:
Nog even iets wat ik niet volg kwa pre(endgame) gear.

Kben 59 atm en ik ga nu logischerwijs opzoek naar fr gear.
Maar hoe doen de meeste dit nu ?? Gebruik je een aparte set met +fr gear buiten je normale gear ? Of vervang je gewoon je gear door +fr gear ??
Met mijn lock heb ik niet echt speciale fr gear, buiten mijn onyxia pendant en een ring met wat FR op, questitem.

Met pala aura en wat epic setitems kom ik aan een 120 buffed, wat in principe gewoon genoeg is voor een caster.
Ben je een rogue, dan zal je echter al wat meer items moeten zoeken met FR, waardoor je dus bijna onvermijdelijk je stats zal moeten gimpen. Dit is als warrior al helemaal het geval, of toch zeker als je wil tanken.
Bone Slicing Hatchet is wel degelijk lvl 57

http://www.thottbot.com/?i=37158

Noem wat iemand anders zegt geen onzin als je het niet zeker weet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat inderdaad om mijn rogue, maar is het dan gewoonom een apart fire res setje erbij te nemen of neem je je fire ress gwn als normale gear ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:57:
Gloom reaper of the wolf een goeie keus voor mijn hunter? (4ag 4spir) Ik heb nog een beetje hulp nodig op dit gebied :)
De genoemde axes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:33:
Bone Slicing Hatchet is wel degelijk lvl 57

http://www.thottbot.com/?i=37158

Noem wat iemand anders zegt geen onzin als je het niet zeker weet.
bij had 't over z'n Gloom Reaper of the Wolf (http://thottbot.com/?i=7884) en die zijn idd lvl 32 :P

zijn opzich wel ok, +agi wil je hebben als hunter zijnde... je hebt alleen vrij weinig aan spirit

maar op dat level hoef je je nog niet echt zorgen te maken over dat soort dingen, gewoon een wapen met wat agi is goed genoeg opzich lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:37:
[...]

het gaat inderdaad om mijn rogue, maar is het dan gewoonom een apart fire res setje erbij te nemen of neem je je fire ress gwn als normale gear ???
Erbij uiteraard, waarom zou je jezelf gaan gimpen puur en alleen voor een paar bazen in MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:38:

Hmm.. corruption is instant en met wat damage gear zo 1K+ dmg over 18 seconden (en dat redt een mob meestal wel). Bovendien ook nog kans op nightfall voor instant bolts (nog meer DPS).

Verder immolate op niet fire immune targets. Immolate is meer DPS over 15 seconde dan shadow bolt en het is een seconde snellere cast.

Al met al is het een stuk beter om bijvoorbeeld corruption/immo te doen en dan te blasten ipv alleen te blasten. Gewoon meer DPS over de gehele kill.

Bij bosses ook CoA (als je geen CoS/CoE/CoR duty hebt). Ook dat is met dmg gear 1500+ damage over 24 seconde (met amplify/debuffs etc loopt dat ruim over de 2.5K). Instant cast, bijna de helft van de mana van een shadow bolt. Zeg dan nog eens dat een SB efficienter is....

Jammer dat DoT's soms zo onderschat worden.. en helemaal sneu als dat gebeurt door de beste DoT class die er is: warlock. Als je alleen maar wil nuken kun je beter een mage rollen..

edit:
En dan vergeet ik nog damage trinkets als ToEP. ToEP activeren en je DoT's knallen heeft effect over de gehele lengte van de DoT. Bij ToEP is dat in enkele seconde dus 3 of 4x 175 dmg.
wtb instant coruption skill, ohnee wacht, kan maar is een talent.... Niemand onderschat hier de dmg van dots, alleen jij kijkt naar je eigen build en gaat daarvan uit, gelukkig zijn er meer builds en die doen minstens net zoveel dmg met andere voordelen ipv de antieke nightfall/ destruction build die voor pvp handiger is dan pve imo. Daarnaast kraak je de 0/30/21 build af, hoelang ben je lvl 60 eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:42:
[...]

bij had 't over z'n Gloom Reaper of the Wolf (http://thottbot.com/?i=7884) en die zijn idd lvl 32 :P

zijn opzich wel ok, +agi wil je hebben als hunter zijnde... je hebt alleen vrij weinig aan spirit

maar op dat level hoef je je nog niet echt zorgen te maken over dat soort dingen, gewoon een wapen met wat agi is goed genoeg opzich lijkt me :)
Ok dat is duidelijk. :)
Ik hou het maar gewoon op 2x1hand sword, en momenteel heb ik 2x cruel barb. Is het niet nodig om axe skill ook omhoog te krijgen omdat ik ik hier de rest in het spel mee uit de voeten kan? (2x1h sword dan hé ;) )
Ik ga er iig voor zorgen dat me bow op "pijl" blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:42:
[...]

Erbij uiteraard, waarom zou je jezelf gaan gimpen puur en alleen voor een paar bazen in MC?
Eehm vast nog een hele domme vraag maar ik kon die website niet vinden met afkortingen, maar wat betekend gimpen ? :|
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!

Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.