Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Kan je lachen maar bij broodlord hebben we een warlock die helemaal voluitgaat, op 60% zichzelf doodhellfired, rezzed, mana pot etc, en tot het einde weer helemaal los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om eerlijk te zijn vind ik de discussie wie het meeste dmg doet totaal niet interessant. Het is de teamprestatie. Het is net zoals voetbal.. zonder verdedigers/middenvelders kunnen de spitsen niet scoren. En zo is het wat mij betreft met de dmg ook, het gaat erom dat de boss plat gaat en niet wie de meeste dmg (doelpunten) heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Preies. Als healer zie ik die wedstrijdjes ook niet graag. Om de paar minuten zie jewel eesn een mage ofzoa aggro trekken. Toevallig is de CD dan voorbij van ToeP en AP ... En de tanks doen erg goed hun best bij ons, dus daar gaat het niet snel aan liggen.

In onze guild is het dus ook verboden dmgmeter stats te posten voordat de raid ten einde is. Healing meters publiek maken mag helemaal niet. Dat bespreken we nadien wel onder de healers maar dan constructief ipv te zeggen "ik heb lekker meer dan jou in net healing". We bekijken dan de % overheals ivm healing done.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:28:
om eerlijk te zijn vind ik de discussie wie het meeste dmg doet totaal niet interessant. Het is de teamprestatie. Het is net zoals voetbal.. zonder verdedigers/middenvelders kunnen de spitsen niet scoren. En zo is het wat mij betreft met de dmg ook, het gaat erom dat de boss plat gaat en niet wie de meeste dmg (doelpunten) heeft gedaan
En toch blijft het leuk om met je dps en zo te patsen. Zoals m'n AP tijdens een Flamegor gevecht, en het is nog in gedeeltelijk Fire res ook, anders was ik wel boven de 2k gekomen.

http://img213.imageshack.us/my.php?image=apgo5zx.jpg

Of bij Firemaw als je heel veel Buffets resist:
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/7449/damage8xz.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
ImdaMned schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:18:
[...]

Zo doen sommige locks dat wel bij broodlord :P

stelletje kamikaze piloten : D
Pff niet nodig, ik haal plaats 1 wel zonder dood te gaan ;)

http://student.aii.avans....reens/broodlord%20dmg.jpg

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
zo, gister lvl 50 gehaalt. 10 to go :)

The searing gorge vind ik trouwens wel een leuke plek om te questen. Ziet er cool uit :)
Waar kan ik hierna het best gaan questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren Imperial Qiraji Regalia mogen looten _/-\o_ .

De 3 elementium ores die nodig zijn is niet zo´n probleem moeten alleen nog `ff` langs de twin emps komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Uhm.... ja en dan gaat je Guild voten voor een nieuwe Guild Master O-)
Nou ja van de 25 online spelers 19 stemmen krijgen is wel leuk _/-\o_
Wel grappig is dat ik de laagste lvl online was :D

Gister ook nog de 'Dark Council' quest gedaan in Alterac Mountains...
Wat een easy XP is dat... 4x een lvl 35 mage en 1x een lvl 40 warrior :+
En uiteraard de nodige Syndicates :)
Binnen een half uurtje 750 ~ 1500 XP aan kills + 2800 quest XP _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:48
Gisteren dropte van nefarian Lok'amir il Romathis en Staff of the Shadow flame :D
Verder ook Nemesis en Wrath, helaas wederom niet genoeg dkp voor wrath.

Duurde wel eventjes voordat ie neerging trouwens.. 2 x wipe op 17%.. eerste keer was er mage call tijdens de zerg.. *plop*, ik verander ik een koe en Nefarian gaat kennis maken met de rest van de raid.. 2de keer waren de priests aan het slapen tijdens de zerg:

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/priest_slackers.jpg

(btw, warrior's wrath nadat ik dood ging, mmkay)

[ Voor 6% gewijzigd door Mior op 03-05-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:40:
Heb gisteren Imperial Qiraji Regalia mogen looten _/-\o_ .

De 3 elementium ores die nodig zijn is niet zo´n probleem moeten alleen nog `ff` langs de twin emps komen :X
En de trash is zo leuk na Emps. Nullified!
Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:43:
Gisteren dropte van nefarian Lok'amir il Romathis en Staff of the Shadow flame :D

Duurde wel eventjes voordat ie neerging trouwens.. 2 x wipe op 17%.. eerste keer was er mage call tijdens de zerg.. *plop*, ik verander ik een koe en Nefarian gaat kennis maken met de rest van de raid.. 2de keer waren de priests aan het slapen tijdens de zerg:

[afbeelding]

LOL 9 dots, stelletje slaapkoppen ;p

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:26:
vergeet niet dat een warlock tijdens tappen nog steeds dps doet door de dots op een target. Ik heb een 60 warlock, maar een goede equip rogue hou ik niet bij.
Right, alsof ik ga dotten in bv Mc. Ikzelf vind lifetap dus wel een flinke aanslag op mijn dps, maar ik hoef het gelukkig maar zelden te gebruiken tijdens trash-mob gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
addictive schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:39:
zo, gister lvl 50 gehaalt. 10 to go :)

The searing gorge vind ik trouwens wel een leuke plek om te questen. Ziet er cool uit :)
Waar kan ik hierna het best gaan questen?
Burning steppes of Winterspring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Right, alsof ik ga dotten in bv Mc. Ikzelf vind lifetap dus wel een flinke aanslag op mijn dps, maar ik hoef het gelukkig maar zelden te gebruiken tijdens trash-mob gevechten.
er zijn maar zat bosses die je gewoon kunt dotten ja, en waarom niet? je doet er alleen maar meer dmg mee. trashmobs zijn ook prima te dotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:43:

[afbeelding]

Waarom niet alle dps op 22% stoppen en wachten op een goede class call?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Waarom niet? Ik gooi altijd CoA + Corruption op bosses. (als CoS en CoE al gedaan worden, Corruption voor nightfall) Wij hebben echt al onze dps nodig, hebben net Majordomo 2x neer en whipen gerust af en toe nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren volgens mij de kroon op ons werk gezet in BWL.
Hadden de Red en Blue combinatie (hoorde dat dit toch een @#$!# combo is) en begonnen gewoon aan de fight zoals we altijd doen... ging vrij goed... 0 deaths Phase2 in.
Phase3 begint, de zerg is incoming en wederom met 0 deaths Phase3 in.
Daarna Nef ongeveer doormidden gezerged en loot gekregen :9

@Jarno, je weet waarom ik zo laag sta daar ;) Zat de helft van de fight met mn SCT te kloten omdat die niet deed wat ik wil (waar achteraf een extra mod voor was zodat je WEL netjes je damage in beeld hebt ipv boven je target)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:48:
[...]

Waarom niet alle dps op 22% stoppen en wachten op een goede class call?
Dat doen we ook.. op 22% lopen de mages en bijbehorende paladin (blessing of protection) naar hun posities, wachten we op een goede call, en dan dps'en we hem naar 20%.. maar gisteren hadden we te weinig dps om hem binnen die 30 sec op 20% te brengen omdat alle mages out of range waren tegen die tijd, en dus kregen we halverwege de zerg een slechte call (mage en priest bij de wipes).

Zouden we wellicht anders moeten doen, want daar ging het dus gisteren mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:54:
[...]

Dat doen we ook.. op 22% lopen de mages en bijbehorende paladin (blessing of protection) naar hun posities, wachten we op een goede call, en dan dps'en we hem naar 20%.. maar gisteren hadden we te weinig dps om hem binnen die 30 sec op 20% te brengen omdat alle mages out of range zijn tegen die tijd, en dus kregen we halverwege de zerg een slechte call (mage en priest bij de wipes).

Zouden we wellicht anders moeten doen, want daar ging het dus gisteren mis.
Ach, het gaat 1 keer fout en daarna nooit meer.
Wij hadden een keer toen de zerg kwam 80% van de raid gefeared werd omdat we te dicht op Nef stonden =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je even kunnen posten welke mods je allemaal gebruikt (vooral die van de player-portraits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Bij ons lopen tegenwoordig over het algemeen 8 / 10 warriors mee, en al die deadly wounds weten redelijk de debuff balk van een mob te vullen. Die corruption blijft er echt niet lang op : P
Kap eens met het spammen van die pic, en ja, je staat nog steeds 2e. Nub mage ;x

[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 03-05-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:48:
[...]

er zijn maar zat bosses die je gewoon kunt dotten ja, en waarom niet? je doet er alleen maar meer dmg mee. trashmobs zijn ook prima te dotten.
Omdat trashmobs toch dood zijn lang voordat de dot is afgelopen. En waarom gebruik ik ze niet op bosses? Omdat ik mijn casttijd en mana liever in een shadowbolt stop die meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ImdaMned schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:01:
Bij ons lopen tegenwoordig over het algemeen 8 / 10 warriors mee, en al die deadly wounds weten redelijk de debuff balk van een mob te vullen. Die corruption blijft er echt niet lang op : P

[...]

Kap eens met het spammen van die pic, en ja, je staat nog steeds 2e. Nub mage ;x
Ik was dood gegeaan :P

En xraiden ik heb gewoon had daar het Reborn 1.0 UI modpack, tegenwoordig heb ik:
http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/WoW/UI/Party.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 03-05-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:01:

[...]

op zijn eigen stats wel jah, de syncd van everlast geven een iets ander beeld..
En over dat nub heb je wel weer gelijk:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Routed schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:11:
[...]

op zijn eigen stats wel jah, de syncd van everlast geven een iets ander beeld..
En over dat nub heb je wel weer gelijk:)
Bij everlast is het altijd een ander beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:05:
[...]

Ik was dood gegeaan :P

En xraiden ik heb gewoon had daar het Reborn 1.0 UI modpack, tegenwoordig heb ik:
http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/WoW/UI/Party.jpg
staat er gewoon op je beeld denia..? lijkt me best wel irritant om te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Eindelijk gisteren mijn mechanostriders gehaald :) had het eerder kunnen doen, maar wou het voor dit char hebben. Ik speel dit char alleen met vrienden, en we hebben eindelijk level 60 gehaald na ongeveer een jaar en 2 maanden spelen op Stormreaver ! [we doen alles met z'n 4en, dus sommige dungeons zijn dan best pittig, zeker omdat je niet erg speciaal gear hebt]

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/8326/strider19rq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/6803/strider24yo.th.jpg

Ik moet zeggen dat de normale er toffer uitziet, zeker met zo'n grote dwarf er bovenop, en staat nog goed met devout ook. Misschien had ik als 100% beter een gele kunnen doen, aangezien dat goed past bij de virtious set, maarja die eerst halen [die 45 min baron run lukt niet meer sinds mijn vaste 'test groep' het gehaald heeft, en ik er toen net niet was :)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

DinX schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:33:
Preies. Als healer zie ik die wedstrijdjes ook niet graag. Om de paar minuten zie jewel eesn een mage ofzoa aggro trekken. Toevallig is de CD dan voorbij van ToeP en AP ... En de tanks doen erg goed hun best bij ons, dus daar gaat het niet snel aan liggen.

In onze guild is het dus ook verboden dmgmeter stats te posten voordat de raid ten einde is. Healing meters publiek maken mag helemaal niet. Dat bespreken we nadien wel onder de healers maar dan constructief ipv te zeggen "ik heb lekker meer dan jou in net healing". We bekijken dan de % overheals ivm healing done.
Ik speel een mage en ik zou het niet express doen om zo veel mogelijk aandacht naar mij toe te trekken. Ik kijk altijd goed welke dmg ik doe en als ik te veel achter elkaar crit dan hou ik mijn eigen even in. Alleen in de Ragnaros gevecht ben ik als eerste dood aangezien ik fire mage ben, dit was gisteren ook zo en dit was ook gezegt door de classleader dat ik er snel geweest zou zijn. Dit komt eigenlijk dat ik geen ice block heb en als hij me een slinger geeft ik niets kan doen. In dat gevecht neem ik ook iets meer risico.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

jarnotjuh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 01:15:
[...]

Dan vraag ik me serieus af hoe mages in sommige fights mana te weinig kunnen hebben.
Ik maak de 2 grootste mana stones, 1 pak ik er als ik 80% mana nog heb. Dan spam ik door, evocation, en dan de 2de stone. Met dit houd ik het makkelijk 10 min vol, echt easy peasy.

Op nef is het helemaal een eitje, mana regen is insane daar.
[afbeelding]

Dus :o
Een mage kan wel degelijk leuke dps doen met een niet zo grote manapool, 7.5k mana is niet veel.
Alleen decursen vreet, en instantcasts, maar die gebruik ik dan ook zelden...
Dit plaatje is niet zo representabel voor een hele instance. Natuurlijk doen mages veel dmg op Nef. Jullie AoEen tijdens phase1 minuten lang. Dan AoE je nog bij de warlock call en bij 20% op de constructs. Ook kan je tussendoor nog even Nef nuken. Uiteraard staan AoE chars bovenaan daar.

Gisteren trouwens Skeram omgelegd. Fight is te makkelijk als je warriors opletten na een split up. Toen nog even de bugs bezocht met 31 man. Leuk, maar te weinig tijd en mensen om een echte goede poging te doen. Deze week gaan ze wel om. Eerst morgen en vrijdag maar even MC en BWL clearen voordat we weer naar AQ kunnen :). Leuke instance toch wel. Eindelijk iets anders dan fire en grauwe kamers.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cWaVe1 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:28:
Kan je lachen maar bij broodlord hebben we een warlock die helemaal voluitgaat, op 60% zichzelf doodhellfired, rezzed, mana pot etc, en tot het einde weer helemaal los :)
Heel grappig idd, blijkbaar geen epic, want 1.5g per death is niet grappig.
Daarnaast is het niet eens verstandig, want als hij aggro trekt op het moment dat iedereen net nuked en de boss loopt naar hem toe, dan build de tank geen aggro... en als het op het randje is qua aggro management, veroorzaakt hij de death van anderen... dus als iemand dat bij ons zou doen en iemand anders zou er dood door gaan, dan zou hij uit de raid verwijdert worden.

grappig wel jah
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:28:
DPS is afhankelijk van de build en de fight. Maar high lvl instances heeft niets meer met dps te maken, maar met aggro management. Toen ik nightfall conflag was als warlock, was ik top dps-er (ook hoger als rogues), maar mana raakt op en ik moest altijd op mijn aggro letten, omdat ik belachelijke crits kreeg en frequent. Dus als ik pech had was ik dood omdat ik net ff iets meer deed als de hoogste dps-er. Gelukkig had ik hier weinig last van omdat ik mijn char goed ken. Anyway in korte gevechten kon ik belachelijk veel damage doen.

Ben nu respecced en doe gemiddeld per curse, shadowbolt minder damage gemiddeld. Dus in korte gevechten leg ik het dik af te tegen rogues en mages. Maar in lange gevechten (zoals raggie) dps ik er iedereen weer uit, omdat ik volledig gebruik kan maken van mijn mogelijkheden en de hele eerste fase kan blijven nuken als een idioot, met wat leuke trinkets, buffs +dmg shit stijg ik dan snel op de lijsten ;)

Het verschil is dat ik tegenwoordig veeeeeeeeeeeel meer damage kan hebben voor ik dood ben en dus daarom ook meer damage kan doen overall. Een rogue die voluit gaat en aggro trekt is dood en doet geen dps meer. Vaak merk je overal dat het allemaal niet zoveel uit elkaar loopt, gemiddeld gezien over een volledige instance...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:13:
[...]

staat er gewoon op je beeld denia..? lijkt me best wel irritant om te spelen :/
je mist nog een L (denial) op het plaatje (zit wrschijnlijk achter zijn minimap).

En waar maak je die achtegrond mee sikkle??

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Heel grappig idd, blijkbaar geen epic, want 1.5g per death is niet grappig.
Daarnaast is het niet eens verstandig, want als hij aggro trekt op het moment dat iedereen net nuked en de boss loopt naar hem toe, dan build de tank geen aggro... en als het op het randje is qua aggro management, veroorzaakt hij de death van anderen... dus als iemand dat bij ons zou doen en iemand anders zou er dood door gaan, dan zou hij uit de raid verwijdert worden.

grappig wel jah
Dood gaan door hellfire zorgt niet voor repaircosts he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Potje Warsong Gulch van 1 uur en 26 minuten met 9 guildies tegen 1 van de beste alliance teams incl BWL gear met 3-1 winnen…

Priceless.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

woeptiedoe, gisteren Vael the Corrupt gedownd. Daarna door de surpression chambers heen gewalst om nadien te whipen bij Broodlord. Jammerrrrr....we kregen em tot 53%. Grootste probleem zat in de huge dmg die dat ding deed aan onze tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:21:
[...]

Ik speel een mage en ik zou het niet express doen om zo veel mogelijk aandacht naar mij toe te trekken. Ik kijk altijd goed welke dmg ik doe en als ik te veel achter elkaar crit dan hou ik mijn eigen even in. Alleen in de Ragnaros gevecht ben ik als eerste dood aangezien ik fire mage ben, dit was gisteren ook zo en dit was ook gezegt door de classleader dat ik er snel geweest zou zijn. Dit komt eigenlijk dat ik geen ice block heb en als hij me een slinger geeft ik niets kan doen. In dat gevecht neem ik ook iets meer risico.
Bij ons zijn alle mages respecced... en warlocks ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Routed schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:27:
[...]

je mist nog een L (denial) op het plaatje (zit wrschijnlijk achter zijn minimap).

En waar maak je die achtegrond mee sikkle??
L zit idd achter de minimap (moet nog een geschikte plaats voor dat vinden:P)

Die achtergrond is gemaakt door een guildy (Saphrax) als logo voor onze site waar hij al 8maanden mee bezig is :P. Dat logo staat nu btw ook op ons forum boven in ;). Ik gok dat het gemaakt is met photoshop.

Als je het erover hebt hoe ik het in WoW gekregen heb, dat heb ik gedaan met discord art.

En iceblock speccen tegen aggro? Kek zorg voor betere tanks... want 1: Iceblock zorgt er alleen voor dat je 10s aggro kwijt raakt daarna heb je weer evenveel. 2: de kans is groot dat als jij aggro trekt en het kwijt raakt hij naar de nummer 2 op de aggro lijst gaat (en doorgaans is dit niet de tank ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 03-05-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:04:
[...]

Omdat trashmobs toch dood zijn lang voordat de dot is afgelopen. En waarom gebruik ik ze niet op bosses? Omdat ik mijn casttijd en mana liever in een shadowbolt stop die meer damage doet.
Hmm.. corruption is instant en met wat damage gear zo 1K+ dmg over 18 seconden (en dat redt een mob meestal wel). Bovendien ook nog kans op nightfall voor instant bolts (nog meer DPS).

Verder immolate op niet fire immune targets. Immolate is meer DPS over 15 seconde dan shadow bolt en het is een seconde snellere cast.

Al met al is het een stuk beter om bijvoorbeeld corruption/immo te doen en dan te blasten ipv alleen te blasten. Gewoon meer DPS over de gehele kill.

Bij bosses ook CoA (als je geen CoS/CoE/CoR duty hebt). Ook dat is met dmg gear 1500+ damage over 24 seconde (met amplify/debuffs etc loopt dat ruim over de 2.5K). Instant cast, bijna de helft van de mana van een shadow bolt. Zeg dan nog eens dat een SB efficienter is....

Jammer dat DoT's soms zo onderschat worden.. en helemaal sneu als dat gebeurt door de beste DoT class die er is: warlock. Als je alleen maar wil nuken kun je beter een mage rollen..

edit:
En dan vergeet ik nog damage trinkets als ToEP. ToEP activeren en je DoT's knallen heeft effect over de gehele lengte van de DoT. Bij ToEP is dat in enkele seconde dus 3 of 4x 175 dmg.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:30:
[...]

Dood gaan door hellfire zorgt niet voor repaircosts he :).
Ik mag aannemen dat als hij voluit nuked en dan hellfire doet, dat hij dan echt wel aggro getrokken heeft.. anders is hij behalve een grappige ook nog een slechte warlock... ;P

Als ik een beetje ga zitten nuken, dan ik ik mijn mana bar nog echt niet op voor ik aggro getrokken heb...

En dat je door hellfire doodgaan geen repairs krijgt, dat is nieuw voor me (dat wist ik niet) maar als je een klap krijgt tijdens hellfire die je killed... werkt dat dan alsnog zo ?
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:38:
[...]
Hmm.. corruption is instant en met wat damage gear zo 1K+ dmg over 18 seconden (en dat redt een mob meestal wel). Bovendien ook nog kans op nightfall voor instant bolts (nog meer DPS).

Verder immolate op niet fire immune targets. Immolate is meer DPS over 15 seconde dan shadow bolt en het is een seconde snellere cast.

Al met al is het een stuk beter om bijvoorbeeld corruption/immo te doen en dan te blasten ipv alleen te blasten. Gewoon meer DPS over de gehele kill.

Bij bosses ook CoA (als je geen CoS/CoE/CoR duty hebt). Ook dat is met dmg gear 1500+ damage over 24 seconde (met amplify/debuffs etc loopt dat ruim over de 2.5K). Instant cast, bijna de helft van de mana van een shadow bolt. Zeg dan nog eens dat een SB efficienter is....

Jammer dat DoT's altijd zo onderschat worden.. en helemaal sneu als dat gebeurt door de beste DoT class die er is: warlock. Als je alleen maar wil nuken kun je beter een mage rollen..
De warlocks in onze guild gebruiken in bijvoorbeeld MC standaard niet zoveel dots meer. We gebruiken CoE, CoS en CoD. Daarkomt ook bij dat wij geen instant corruption meer hebben enzo, omdat de meeste Demonoligy master zijn met Ruin.

Dot zijn idd goed en corruption met nightfall ruled... dat zeker, maar in lange gevechten is het allemaal niet zo nuttig meer. Leuk jah, nuttig nee

Overigens zijn er maar 16 dot spots op een target, de tank heeft er zeker 3 nodig, CoE en CoS, een aantal dots voor mages, de dot voor SB van de warlocks, dan heb je er nog maar 8 of 7 over... afhankelijk van de class waartegen je vecht krijg je ook nog een aantal dots van warriors enof rogues.
Bij ons was het resultaat dat de dots er zelfs na goede afspraken steeds afgeduwd werden, dus hebben we het maar helemaal anders opgelost en gebruiken ze eigenlijk niet meer.
We hebben een shadowpriest voor extra debuff, CoE, CoS en CoD worden er nooit meer afgeduwd, dus uiteindelijk zijn we mana efficienter gaan spelen en het maakte eigenlijk in damage weinig uit.
Ik sta nog steeds rond dezelfde plek in damage meters over de hele run.
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:45:
[...]
Als Hellfire de killing blow doet, dan heb je geen 10% dura loss.
Tsja.. maar als je aggro hebt, is het gewoon een gok.
Zonder enige twijfel offer ik me op voor de raid als het nodig is, maar voor mijn lol aggro trekken en dan dood hellfiren klinkt mij niet erg logisch in de oren... nog los van het feit dat een warlock die zijn soulstone voor zichzelf gebruikt in een 20 ppl raid ook niet helemaal lekker bezig is imo

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:41:
[...]

Ik mag aannemen dat als hij voluit nuked en dan hellfire doet, dat hij dan echt wel aggro getrokken heeft.. anders is hij behalve een grappige ook nog een slechte warlock... ;P

Als ik een beetje ga zitten nuken, dan ik ik mijn mana bar nog echt niet op voor ik aggro getrokken heb...

En dat je door hellfire doodgaan geen repairs krijgt, dat is nieuw voor me (dat wist ik niet) maar als je een klap krijgt tijdens hellfire die je killed... werkt dat dan alsnog zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:41:
[...]

Hangt er vanaf wat de genadeklap was natuurlijk. Was dat Hellfire dan is het suicide en geen repaircosts.

Er zijn warlocks die bij een potentiele wipe tappen en hellfiren om zelfmoord te plegen. Zelf kan ik dat gewoon niet. Voel ik me heel vies als ik dat doe... :P Ik vecht ervoor tot het bittere eind.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:57
Mooi man. Gisteren Nefarian gekilld voor de eerste keer.

24-03: Razorgore down
09-04: Vaelastrasz down
11-04: Broodlord down
23-04: Firemaw, Ebonroc en Flamegor down
25-04: Chromaggus down
02-05: Nefarian down

Aardige progress dacht ik zo. :D

Screenshot

Loot:
Robes of Transcendence
Bloodfang Chest
Neltharion's Tear
Prestor's Talisman of Connivery
Head of Nefarian

[ Voor 6% gewijzigd door GoodspeeD op 03-05-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Jammer dat DoT's altijd zo onderschat worden.. en helemaal sneu als dat gebeurt door de beste DoT class die er is: warlock. Als je alleen maar wil nuken kun je beter een mage rollen..
Het ligt er maar aan welke build je hebt he. Je verhaal gaat voor mijn 0/30/21 build niet op (IMHO de beste pve build).

Leuk dat je mij een sneue wannabee mage noemt enkel omdat ik een andere manier van spelen heb. Volgens mij gaat het er nog steeds om om zo veel mogelijk damage te doen. En volgens mij lukt dat mij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:50:
[...]

Het ligt er maar aan welke build je hebt he. Je verhaal gaat voor mijn 0/30/21 build niet op (IMHO de beste pve build).
De beste PvE (lees : 40-mans raids vanaf BWL) build, en de allersaaiste build voor alle andere doelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:45:
[...]

gheghe altijd leuk :P op een wipe de hellfirende mages locks nog ff snel heals toegooien terwijl er een zooi boze drakonids op ze afrennen }>

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 03-05-2006 12:21 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:37:
[...]

L zit idd achter de minimap (moet nog een geschikte plaats voor dat vinden:P)

Die achtergrond is gemaakt door een guildy (Saphrax) als logo voor onze site waar hij al 8maanden mee bezig is :P. Dat logo staat nu btw ook op ons forum boven in ;). Ik gok dat het gemaakt is met photoshop.

Als je het erover hebt hoe ik het in WoW gekregen heb, dat heb ik gedaan met discord art.

En iceblock speccen tegen aggro? Kek zorg voor betere tanks... want 1: Iceblock zorgt er alleen voor dat je 10s aggro kwijt raakt daarna heb je weer evenveel. 2: de kans is groot dat als jij aggro trekt en het kwijt raakt hij naar de nummer 2 op de aggro lijst gaat (en doorgaans is dit niet de tank ;))
Ja ik ben nu MH (o.a.) in raids en we hebben nog wat mages die opgevoed moeten worden blijkt wel. Affijn ik heb ze al gezegd, pull aggro = geen Power Infusion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:50:
[...]

Leuk dat je mij een sneue wannabee mage noemt enkel omdat ik een andere manier van spelen heb. Volgens mij gaat het er nog steeds om om zo veel mogelijk damage te doen. En volgens mij lukt dat mij aardig.
Ik noem je geen sneue mage wannabe, maar ik noem het feit sneu als een warlock zegt dat ie geen DoT's nodig heeft en nuken veel efficienter werkt...

Maar goed.. een 0/30/21 build verklaart een hoop... (demo is voor mij 21 of 31, en 30 is gewoon 9 punten verspild).

De beste PvE build is imho nog steeds 30/21/0, met 7/21/21+2 op een goede tweede plek (beter voor raiden, iets minder solo). Zelfs SM/Ruin komt nog voor een MD build..

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:17:
[...]

Ik noem je geen sneue mage wannabe, maar ik noem het feit sneu als een warlock zegt dat ie geen DoT's nodig heeft en nuken veel efficienter werkt...

Maar goed.. een 0/30/21 build verklaart een hoop... (demo is voor mij 21 of 31, en 30 is gewoon 9 punten verspild).

De beste PvE build is imho nog steeds 30/21/0, met 7/21/21+2 op een goede tweede plek. Zelfs SM/Ruin komt nog voor een MD build..
30/21/0 is goed voor solo-grinden, maar niet voor endgame raids.

7/21/21 is al helemaal belachelijk, maar goed, iedereen heeft zijn eigen speelstijl natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Heeft iemand trouwens een overzichtje ofzo van hoeveel precies attackpower, agility, +crit en +hit tov van elkaar staan qua dps voor een rogue? Ik zit de laatste tijd nl nogal te twijfelen tussen de signet ring en quickstrike.

Goed weekje geweest trouwens, zaterdag C'thun down en gisteren Ouro down als 2e vd server en 1e als allies :) /flex

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 03-05-2006 11:28 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maintenance gehad, patch 1.10.2 is uitgekomen. Gisteravond weer AQ ingedoken na de reset. Het leek erop dat Skeram is gebuffed. We hebben in ieder geval nog nooit (zoveel) moeite gehad om hem dood te krijgen, iedereen werd dubbel en triple earth shocked. Fijne raid.

Uiteindelijk wel dood gekregen maar damn. Gelukkig door de herhaalde trash kills die we moesten doen wel weer een Artifact gekregen (1100 rep!) waardoor ik nu nog 3k van revered ben. En dan vergeten we de 12g repairs maar even, voor het gemak. Positief blijven inzien.

Hebben anderen ook ondervonden dat hij gebuffed is? Het is of dat, of onze tanks zijn echt zo slecht als we vrezen dat ze zijn. Op twee of drie na zijn ze allemaal behoorlijk idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 16:53
Sinds gisteren ben ik classleader geworden van de mages :D

Nou zit ik er over na te denken om de andere mages vriendelijk te verzoeken om te respeccen naar Frost, omdat ik merk dat ze minder lang overleven/ sneller oom zijn dan de frostmages. Een tijd geleden zag ik hier een mooi schema waarin precies stond hoeveel dmg een frost en fire mage doen met een bepaalde hoeveelheid mana. Weet iemand waar ik dit kan vinden (ik heb al even gezocht, maar het is onbegonnen werk)? Andere goede standpunten over waarom frost beter is als fire zijn ook welkom :p

Het is overigens niet zo dat ik mensen wil gaan dwingen, maar we merken gewoon dat fire mages bij ons (= beginnende MC guild, net Baron Gheddon dood) sneller dood gaan.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:27:
Sinds gisteren ben ik classleader geworden van de mages :D

Nou zit ik er over na te denken om de andere mages vriendelijk te verzoeken om te respeccen naar Frost, omdat ik merk dat ze minder lang overleven/ sneller oom zijn dan de frostmages. Een tijd geleden zag ik hier een mooi schema waarin precies stond hoeveel dmg een frost en fire mage doen met een bepaalde hoeveelheid mana. Weet iemand waar ik dit kan vinden (ik heb al even gezocht, maar het is onbegonnen werk)? Andere goede standpunten over waarom frost beter is als fire zijn ook welkom :p

Het is overigens niet zo dat ik mensen wil gaan dwingen, maar we merken gewoon dat fire mages bij ons (= beginnende MC guild, net Baron Gheddon dood) sneller dood gaan.
vriendelijk verzoeken kan altijd lijkt me zeker als je goeie argumenten hebt dwingen is nooit een goed idee denk ik.
Enige die ik bij ons "dwing" zijn de 2 main tanks of full def te gaan en de andere warriors toch wel 15 punten in def. Aan de ene kant omdat we dat gewoon nodig hebben en aan de andere kant moet je als je main tank wilt zijn ook wat opofferen voor de raid. De meeste warrior vinden het een eer om MT te zijn dus dan is het geen probleem als je er een voorwaarde aan hangt.
En op een gegeven moment hadden we meer shadow priests als gewoon das ook niet de bedoeling natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
robbertinho schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:23:
[...]

Dit plaatje is niet zo representabel voor een hele instance. Natuurlijk doen mages veel dmg op Nef. Jullie AoEen tijdens phase1 minuten lang. Dan AoE je nog bij de warlock call en bij 20% op de constructs. Ook kan je tussendoor nog even Nef nuken. Uiteraard staan AoE chars bovenaan daar.
Zeg ik dat het voor heel de instance zo is? Nee. Zeg ik dat ik hier een uitzondering in ben met deze dmg? Nee.. :)

Warlocks AoE'en ook bij phase1, hebben ook de warlockcall om te AoE'en, en doen ook de constructs. Nu wil ik niet opscheppen over mijn kunsten maar; Als ik sommige mages/locks zie klungelen die echt veel betere gear hebben....
Ik neem het risico om dood te gaan dan maar, ik zie alleen blizzards bij die warlockcall , en sta er lekker met AE tussen te jumpen(doet wel ietsje meer dmg ;)). Ook bij de zerg mode. Ice barrier: erin rennen en AE(wat nou blizzard, wat is dat? :X)

Als jij dus zegt dat alle AoE'en classes bovenaan moeten staan, waarom zie ik dan alleen mages met de warriors, en daarna rogues met de hunters, en dan pas de locks? Locks kunnen ook AoE'en... Net zo goed als wij doen, en misschien zelfs beter. En locks doen over het algemeen meer dmg met chaincasten dan mages.

Just my 2 cents.. Het is niet een flame op de warlocks...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:17:
[...]

De beste PvE build is imho nog steeds 30/21/0, met 7/21/21+2 op een goede tweede plek (beter voor raiden, iets minder solo). Zelfs SM/Ruin komt nog voor een MD build..
Ik kan mij niet voorstellen dat jij over een hele raid gezien er meer damage uit perst dan ik door bij bosses er nog een paar dots erop te gooien (trash is toch binnen 10 sec dood).

Tja build discussies, het hangt af wat je in het spel doet. Ik hoef geen 31 punten in demology omdat ik geen SL nodig omdat ik toch niet pvp. En dan zou ik Ruin op moeten geven. Dat is je damage gimpen voor 2 sec langer leven in pve (als je aggro hebt ga je toch wel dood).
En master demologist heb ik gewoon nodig voor de threat reduce.

Edit: je noemt mij dus wel sneu. (kan er verder niet wakker van liggen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:24:
[...]

30/21/0 is goed voor solo-grinden, maar niet voor endgame raids.

7/21/21 is al helemaal belachelijk, maar goed, iedereen heeft zijn eigen speelstijl natuurlijk. :)
Geef dan een reden... zo komt je opmerking nogal zinloos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:33:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat jij over een hele raid gezien er meer damage uit perst dan ik door bij bosses er nog een paar dots erop te gooien (trash is toch binnen 10 sec dood).

Tja build discussies, het hangt af wat je in het spel doet. Ik hoef geen 31 punten in demology omdat ik geen SL nodig omdat ik toch niet pvp. En dan zou ik Ruin op moeten geven. Dat is je damage gimpen voor 2 sec langer leven in pve (als je aggro hebt ga je toch wel dood).
En master demologist heb ik gewoon nodig voor de threat reduce.
Threat reduce heb je nodig vanwege belachelijke crits. Ik outdamage inderdaad eenvoudig andere warlocks met saccrificed succ (totaal +25% shadow damage) en DoT's + nuken. En dan heb ik helemaal geen threat reduction nodig omdat de damage veel constanter is.

Daarbij kan ik zonder problemen ook solo aan de slag en ben een grinding machine. Verder zoek ik graag uitdagingen in het solo'en van bosses/instances.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:34:
[...]

Geef dan een reden... zo komt je opmerking nogal zinloos over.
30/21/0 heeft geen Bane & Ruin, IMO vereisten voor PvE raids en PvP.

Pluspunt van 30/21/0 is dat je een VW kan saccen, en dan rondjes rennend een hele groep mobs DOT en afmaakt, terwijl je zelf door Siphon Life, die Demonic sac en Life Drain amper HP verliest.

Dus de beste solo-grind build.

7/21/21+2 build heeft vanalles wat, maar geen enkele top-tier talent, terwijl we juist van die goeie top tier talents hebben, dus in mijn ogen leuk om eens te proberen, maar zeker geen top-build.

Zo goed ? :+
Threat reduce heb je nodig vanwege belachelijke crits
Erm, nee...

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 03-05-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:36:
[...]

Threat reduce heb je nodig vanwege belachelijke crits. Ik outdamage inderdaad eenvoudig andere warlocks met saccrificed succ (totaal +25% shadow damage) en DoT's + nuken. En dan heb ik helemaal geen threat reduction nodig omdat de damage veel constanter is.

Daarbij kan ik zonder problemen ook solo aan de slag en ben een grinding machine. Verder zoek ik graag uitdagingen in het solo'en van bosses/instances.
Joh, je hebt helemaal gelijk.

(heeft http-thalan een lock aangemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:09:
[...]

gheghe altijd leuk :P op een wipe de hellfirende mages nog ff snel heals toegooien terwijl er een zooi boze drakonids op ze afrennen }>
Shit heb ik ook hellfire, en daty zeg je me nu pas ;)
Zit ik maar moeilijk te doen met demonic runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:40:
[...]

30/21/0 heeft geen Bane & Ruin, IMO vereisten voor PvE raids en PvP.

Pluspunt van 30/21/0 is dat je een VW kan saccen, en dan rondjes rennend een hele groep mobs DOT en afmaakt, terwijl je zelf door Siphon Life, die Demonic sac en Life Drain amper HP verliest.

Dus de beste solo-grind build.

7/21/21+2 build heeft vanalles wat, maar geen enkele top-tier talent, terwijl we juist van die goeie top tier talents hebben, dus in mijn ogen leuk om eens te proberen, maar zeker geen top-build.

Zo goed ? :+

[...]

Erm, nee...
Dat gedoe met top tier talents. Bij warlocks zijn de top tier talents juist niet interessant voor PvE. DP is leuk voor levelen, maar meer dan 30 in affliction is niet nuttig. MD kan geinig zijn maar is imho de 9 punten niet waard, SL is alleen voor PvE. Bij destruction is meer dan 21 ook niet nuttig tenzij je voor een PvP conflag build gaat.

Dus ja JUIST een build die tot de interessante skills gaat en niet verder 'omdat je perse top tier talents moet hebben omdat je anders suckt' is een prima build.

Ruin is leuk om te hebben, maar ga me niet vertellen dat dat een must is voor endgame raiden... dat slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:41:
[...]

Joh, je hebt helemaal gelijk.

(heeft http-thalan een lock aangemaakt?)
Goh, je zou eens een mening van een ander accepteren die misschien ook al 1,5 jaar een lock speelt en iedere build al gezien heeft...

(leeft Hitler nog en heeft ie een lock aangemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:47:
[...]

Dat gedoe met top tier talents. Bij warlocks zijn de top tier talents juist niet interessant voor PvE. DP is leuk voor levelen, maar meer dan 30 in affliction is niet nuttig. MD kan geinig zijn maar is imho de 9 punten niet waard, SL is alleen voor PvE. Bij destruction is meer dan 21 ook niet nuttig tenzij je voor een PvP conflag build gaat.

Dus ja JUIST een build die tot de interessante skills gaat en niet verder 'omdat je perse top tier talents moet hebben omdat je anders suckt' is een prima build.

Ruin is leuk om te hebben, maar ga me niet vertellen dat dat een must is voor endgame raiden... dat slaat gewoon nergens op.
Zeggen dat threat reduction alleen nodig is voor belachelijke crits slaat ook nergens op :+

Ach ja, jouw visie is anders dan die van mij, en gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:50:
Goh, je zou eens een mening van een ander accepteren die misschien ook al 1,5 jaar een lock speelt en iedere build al gezien heeft...

Tuurlijk dan kun je geen fouten maken he ;)

En trouwens Bosmonster, hoever ben je in endgame.. MoltenCore/BlackwingLair/AhnQiraj toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
SM/Ruin build hier, hoe dat speelt in Pve no idea :?

Maar ik vindt het voor mij na verschilende builds geprobeerd tehebben het lekkerste spelen O-)

(speel dan ook alleen maar Pvp ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

aan het einde van het vorige topic werd er nog door een mage gevraagd hoe hij zijn sheep in de gaten kan houden, tussen 4 andere sheeps.
wat ik zelf een hele handig mod vind is sheepwatch, er komt bovenin een balk die de tijd bijhoud totdat de sheep is afgelopen.
alleen als er 4 op een rij staan word het inderdaad lastig.

ik ben zelf arcane specced, en met sheep gebruik ik meestal Presence of mind, oftewel Insta-sheep, zodat ik als 1 van de eerste sheep, en zodoende mijn sheep buiten het groepje valt,

als we een groep mobs aanvallen gaat het meestal zo: Sap , Pull, Sheep.
in het begin deden we eerst sheep en dan pull, maar wanneer ik sheep krijg ik gelijk alle aggro, en pull + insta sheep is heel erg fijn.

heb ik nog wel een vraag? de meeste mages zijn frost specced, toen ik nog low lvl was heb ik mij voorgenomen om geen fire te gaan, omdat A: veel mensen volgens mij Fire gaan, en het lijkt mij dat in PVP veel mensen veel Fire resitance hebben.
en B ik wil anders zijn dan de rest :P

ik heb nu dachtik 9 talents in frost, en de overige in Arcane.
Met name, evocation + Presence of minde zijn erg lekker, en Arcane missiles ik heel erg :9

momenteel meer PVE, maar meestal 1 avond/nachtje in AV :) maar daar red ik mij wel,ik hoef geen uber pvp spec, ik ga liever zelf mijn talents indelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 03-05-2006 11:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Wat vinden de warriors hier eigenlijk van mijn rommeltje build:

http://www.wow-europe.com...0501005105050000000000000

5/36/10

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:55:
SM/Ruin build hier, hoe dat speelt in Pve no idea :?

Maar ik vindt het voor mij na verschilende builds geprobeerd tehebben het lekkerste spelen O-)

(speel dan ook alleen maar Pvp ;) )
Ben met je eens.. Je eigen talent build is de beste die er is.. Ik zal echt niet met iemands anders zijn build kunnen spelen.. Ben er dan gewoon niet gewend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:30:
Enige die ik bij ons "dwing" zijn de 2 main tanks of full def te gaan
Weer 2 gimpies erbij :+ Die 2 kunnen vervolgens buiten raids om nooit meer wat fatsoenlijk soloén.

Gelukkig ken ik ook MT's die gewoon 15 in def mogen houden, zelfs een fury warr die als MT opereert terwijl zijn guild toch al bij Nefarion zit.

Maar goed, ieder zijn illusies toch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:52:
[...]

Zeggen dat threat reduction alleen nodig is voor belachelijke crits slaat ook nergens op :+

Ach ja, jouw visie is anders dan die van mij, en gelukkig maar.
Ruin geeft mij threat problemen als ik alleen maar voluit nuke. Tuurlijk kan ik dps gaan reguleren of threat compenseren met een imp en 9 talent points, maar ik kies liever voor een andere oplossing waar ik solo ook nog wat aan heb (DoT's en wat mindere nukes).

Mijn ervaring na beide opties was dat DoT's met wat mindere nukes (en SM+saccrificed succ voor +25% shadow), me uiteindelijk zelfs meer DPS op leverde, nog steeds zonder threat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:57:

5/36/10
voor warrior die veel DPS moet doen, zal ik denk ik gewoon voor pure Fury gaan.. :P

*nog nooit warrior gespeeld eigenlijk, dus mijn mening klopt niet 100%*

rage naar fury veranderd XD

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:50:
[...]

Hier heeft ie een puntje dunne, ouwe nazi van me ;x

Maar bosmonster, worden die dot's van jou er niet afgedrukt door andere classes. En 18 seconden over trash in MC is lang hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:00:
[...]

voor warrior die veel DPS moet doen, zal ik denk ik gewoon voor pure Fury gaan.. :P

*nog nooit warrior gespeeld eigenlijk, dus mijn mening klopt niet 100%*

rage naar fury veranderd XD
en bedankt voor deze waardevolle bijdrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:59:
[...]

Ruin geeft mij threat problemen als ik alleen maar voluit nuke. Tuurlijk kan ik dps gaan reguleren of threat compenseren met een imp en 9 talent points, maar ik kies liever voor een andere oplossing waar ik solo ook nog wat aan heb (DoT's en wat mindere nukes).

Mijn ervaring na beide opties was dat DoT's met wat mindere nukes (en SM+saccrificed succ voor +25% shadow), me uiteindelijk zelfs meer DPS op leverde, nog steeds zonder threat problemen.
Ik bedoelde meer dat als jij in 15 seconden bv. 10k damage doet met DOTs, je net zoveel kans hebt op aggro als dat ik in 15 seconden bij elkaar 10k damage crits schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:33:
Als mages per sé veel damage willen doen en daarbij wat minder op aggro management letten, vind ik het best. Ik probeer ze overeind te houden, maar als dat ten koste gaat van de healing van andere (belangrijkere) classes: pech -> mage dood. Mijn mana raakt namelijk ook een keer op en mages zijn 'expendable'. Gelukkig zijn de notoire 'tanking mages' bij mij in de guild volwassen en skilled genoeg om dat te begrijpen en maken er ook geen probleem van. Gek genoeg zijn het altijd dezelfde. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:16:
[...]

Ik bedoelde meer dat als jij in 15 seconden bv. 10k damage doet met DOTs, je net zoveel kans hebt op aggro als dat ik in 15 seconden bij elkaar 10k damage crits schiet.
Ehm nee? Crits geven extra threat voor zover ik weet. Maar waar het mij meer om gaat is de regulerende mogelijkheden. Pieken zijn een stuk moeilijker tegenop te boksen dan sustained dps.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kaap schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:58:
[...]
Weer 2 gimpies erbij :+ Die 2 kunnen vervolgens buiten raids om nooit meer wat fatsoenlijk soloén.

Gelukkig ken ik ook MT's die gewoon 15 in def mogen houden, zelfs een fury warr die als MT opereert terwijl zijn guild toch al bij Nefarion zit.

Maar goed, ieder zijn illusies toch :*)
gimpies of betere tanks?? tis maar net wat je belangrijk vind??
En nooit meer fatsoenlijk soloen is natuurlijk onzin en dan nog zijn er genoeg mensen die het ervoor over hebben.

Gelukkig ken ik MT's die wel de guild effort voor laten gaan.
Zelfs een backup tank die full def is (ondergetekend).

Ken je zelfs een fury warrior als MT das leuk en ik kan me niet voorstellen dat een serieuze high end guild een warrior main tank laat spelen zonder zelfs die 15 punten in def.

Maar ach zo heeft ieder zijn eigen illusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Ehm nee? Crits geven extra threat voor zover ik weet.
Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:22:
[...]

Ken je zelfs een fury warrior als MT das leuk en ik kan me niet voorstellen dat een serieuze high end guild een warrior main tank laat spelen zonder zelfs die 15 punten in def.
Ligt aan de instance, gear en de kwaliteit van de speler natuurlijk. :)

Bij ons is er weleens een tank vlak voor Ebonroc (geloof ik) tussendoor een respec gaan doen om Mortal Strike te hebben. :)

Zelf, als priest zijnde, spec ik ook naar wat voor de guild het beste is en een eventuele respec gooi ik wel even in de groep. Het is wel zo handig als er priests met bijvoorbeeld divine spirit zijn. Ik zou weleens shadow willen speccen, just for the fun of it. Maar of dat nou bijster handig gaat zijn als je bij Nef aan gaat kloppen..? ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de druids ff goed nieuws

When patch 1.11 releases, Innervate will become a base ability for all Druids, trainable at level 40. Once the patch is live, any Druid who formerly had the Innervate talent will instead have the "Swiftmend" talent, which has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point talent. This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Source

(Sorry als dit al gepost was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:57:
aan het einde van het vorige topic werd er nog door een mage gevraagd hoe hij zijn sheep in de gaten kan houden, tussen 4 andere sheeps.
wat ik zelf een hele handig mod vind is sheepwatch, er komt bovenin een balk die de tijd bijhoud totdat de sheep is afgelopen.
alleen als er 4 op een rij staan word het inderdaad lastig.
Dat was ik :Y)
Ik gebruik Sheepwatch ook hoor, maar toch komt het regelmatig voor dat de sheeps allemaal door elkaar lopen.. Probeer dan je sheep maar eens sheeped te houden en ook nog eens zelf wat dmg tussendoor te doen. Is er een niet een mogelijkheid om gewoon je eigen sheep te retargetten?

Ik ben trouwnes nu ook een druid begonnen en die zit inmiddels op lvl31. Aangezien ik voornamelijk Solo leek het mij verstandig om Feral specced rond te lopen. Maar wat zijn nu de belangrijkste stats voor een feral druid? Str + Sta, Agi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ah je hebt gelijk, maar hoge crits hebben hetzelfde effect natuurlijk als het gaat om je positie op de hate-list. Die kunnen je in 1x bovenaan zetten en je hebt aggro. Met sustained dps heb je daar geen last van, omdat dit continu tegengewerkt wordt door de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:25:
[...]

Ik gebruik Sheepwatch ook hoor, maar toch komt het regelmatig voor dat de sheeps allemaal door elkaar lopen.. Probeer dan je sheep maar eens sheeped te houden en ook nog eens zelf wat dmg tussendoor te doen. Is er een niet een mogelijkheid om gewoon je eigen sheep te retargetten?

Ik ben trouwnes nu ook een druid begonnen en die zit inmiddels op lvl31. Aangezien ik voornamelijk Solo leek het mij verstandig om Feral specced rond te lopen. Maar wat zijn nu de belangrijkste stats voor een feral druid? Str + Sta, Agi??
hehe ja klopt dat was jij :)
wat he nog wel kan doen, is detect magic, dit blijft ook gewoon wanneer je target gesheeped is.
moeten alleen niet alle mages detect magic gaan gebruiken :P
maar dat zou je kunnen proberen :)
of wachten totdat je balk bijna vol is en dan kijken welke weer in normal mode raakt. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen Pala's niet goed tanken... want ik hoor meestal dat warriors als tank zijn... en pala's hebben rightoueness fury dan kan hij toch meer aggro krijgen of zijn warriors toch weer wat beter met tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:31:
[...]

Ah je hebt gelijk, maar hoge crits hebben hetzelfde effect natuurlijk als het gaat om je positie op de hate-list. Die kunnen je in 1x bovenaan zetten en je hebt aggro. Met sustained dps heb je daar geen last van, omdat dit continu tegengewerkt wordt door de tanks.
Yep, met sustained DPS heb je het wat makkelijker, maar toen wij MC nog aan het leren waren en ik nog niet supergoeie gear had wachtte ik gewoon even met weer een bolt na een crit, en pullde ik eigenlijk nooit meer aggro. (terwijl ik wel nog steeds in de top-10 damage stond)

Nu we het al een poosje farmen ga ik gewoon overal voluit, soms zelfs voor de lol Searing Pain spam, want tegen de tijd dat trashmobs bij me zijn als ik aggro pull zijn ze allang dood.

Volgens mij is CoS > bolt bolt bolt dan ook meer DPS als jouw tactiek als je op het punt bent dat trashmobs supersnel omvallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:38:
Kunnen Pala's niet goed tanken... want ik hoor meestal dat warriors als tank zijn... en pala's hebben rightoueness fury dan kan hij toch meer aggro krijgen of zijn warriors toch weer wat beter met tanken.
welke level was jou pala?
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:24:
[...]

Ligt aan de instance, gear en de kwaliteit van de speler natuurlijk. :)

Bij ons is er weleens een tank vlak voor Ebonroc (geloof ik) tussendoor een respec gaan doen om Mortal Strike te hebben. :)

Zelf, als priest zijnde, spec ik ook naar wat voor de guild het beste is en een eventuele respec gooi ik wel even in de groep. Het is wel zo handig als er priests met bijvoorbeeld divine spirit zijn. Ik zou weleens shadow willen speccen, just for the fun of it. Maar of dat nou bijster handig gaat zijn als je bij Nef aan gaat kloppen..? ;)
uiteraard ligt het ook aan de gear en kwaliteit maar je wilt toch dat je MT wel 15% extra threat heeft tenminste ik vind wel dat je wat mag verwachten van je main tank.

[ Voor 56% gewijzigd door MantaMania op 03-05-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momenteel is ie 46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:39:
[...]

Yep, met sustained DPS heb je het wat makkelijker, maar toen wij MC nog aan het leren waren en ik nog niet supergoeie gear had wachtte ik gewoon even met weer een bolt na een crit, en pullde ik eigenlijk nooit meer aggro. (terwijl ik wel nog steeds in de top-10 damage stond)

Nu we het al een poosje farmen ga ik gewoon overal voluit, soms zelfs voor de lol Searing Pain spam, want tegen de tijd dat trashmobs bij me zijn als ik aggro pull zijn ze allang dood.

Volgens mij is CoS > bolt bolt bolt dan ook meer DPS als jouw tactiek als je op het punt bent dat trashmobs supersnel omvallen. :)
Tuurlijk, maar dan is het ook tijd om naar de volgende raid instance te gaan. Ik compenseer het gemis aan ruin grotendeels met +25% shadow damage (SM/DS) en nightfall/damage uit mn instant corruptions. Dus er is niks mis met nuking mogelijkheden. Het is alleen meer sustained en minder piek.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Nou heb ik weinig ervaring in mc en hoger, ben er 2x met mn lock geweest. Maar ik heb een SM / Ruin build, begin met dotten na 5 sunders en daarna er gewoon op los nuken, maar ik heb echt totaal geen last van aggro. Wat doen jullie verkeerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eh... is die mogelijkheid niet meer om te retargetten naar je sheep door met je rechtermuis op de Sheepwatch Tijd balk te klikken?
Voor zover ik weet zou dat nog moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sebasgrif schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:46:
Nou heb ik weinig ervaring in mc en hoger, ben er 2x met mn lock geweest. Maar ik heb een SM / Ruin build, begin met dotten na 5 sunders en daarna er gewoon op los nuken, maar ik heb echt totaal geen last van aggro. Wat doen jullie verkeerd :P.
als de meeste heel eerlijk zijn beginnen ze te vroeg of beginnen ze met 3 crits achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:44:
[...]

Tuurlijk, maar dan is het ook tijd om naar de volgende raid instance te gaan. Ik compenseer het gemis aan ruin grotendeels met +25% shadow damage (SM/DS) en nightfall/damage uit mn instant corruptions. Dus er is niks mis met nuking mogelijkheden. Het is alleen meer sustained en minder piek.
Ik heb piek nodig, want ik PvP graag ;) (en burst > sustained in PvP)
Nou heb ik weinig ervaring in mc en hoger, ben er 2x met mn lock geweest. Maar ik heb een SM / Ruin build, begin met dotten na 5 sunders en daarna er gewoon op los nuken, maar ik heb echt totaal geen last van aggro. Wat doen jullie verkeerd
Wacht maar tot je meer damage gear hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 03-05-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:21

Mojo

The Power Within

Dirk IJntema schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:57:

5/36/10
Ik zou 5 punten uit fury weghalen en die in Defiance stoppen. Das namelijk een vrij handig talent :P Zoe heb je toch nog steeds je 31 punt bonus.

[ Voor 6% gewijzigd door Mojo op 03-05-2006 12:48 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sebasgrif schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:46:
Meer damage/crit gear hebben denk ik :P En niet wachten tot 5 sunders op trash (anders gaat het wel erg lang duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 17-09 07:14

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:24:
Ik heb zelf laatst in onze guild een respec naar shadow gedaan. We hebben MC nagenoeg op farm status staan.

Resultaat: 10e in de Damage lijst, en 3e in de healing lijst met 3 bosses op healing.

Een shadow priest is als DPSer een behoorlijke aanwinst. Mijn shadow priest deed over het algemeen meer schade dan de meeste mages en warlocks. Daarnaast verhoogt het het effect van shadow damage spreuken (waar de warlocks op leunen).

Let wel dat een "kale" shadow priest die zich in houd (dus alleen SW:Pain en Mind Flay) op 266DPS uit komt, en daarmee automatisch ook 400HPS (healing per seconde) er uit gooit verdeelt over de hele groep. Op mana-burn mode (dus zoveel mogelijk Mind Blast er bij) kan dit makkelijk uitgroeien naar 400DPS en met de juiste gear toegevoegd is 500DPS haalbaar.

Helaas werd het concept door de raidleaders niet begrepen of gewaardeerd. Vanaf komend weekend heb ik simpelweg 2 priesters. 1 op shadow spec, 1 op Disc/holy. Als dan blijkt dat we 4 healing-priests bij hebben gaat Shadow mee, anders gaat de Disc/holy mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:49:
[...]

Ik heb zelf laatst in onze guild een respec naar shadow gedaan. We hebben MC nagenoeg op farm status staan.

Resultaat: 10e in de Damage lijst, en 3e in de healing lijst met 3 bosses op healing.

Een shadow priest is als DPSer een behoorlijke aanwinst. Mijn shadow priest deed over het algemeen meer schade dan de meeste mages en warlocks. Daarnaast verhoogt het het effect van shadow damage spreuken (waar de warlocks op leunen).

Let wel dat een "kale" shadow priest die zich in houd (dus alleen SW:Pain en Mind Flay) op 266DPS uit komt, en daarmee automatisch ook 400HPS (healing per seconde) er uit gooit verdeelt over de hele groep. Op mana-burn mode (dus zoveel mogelijk Mind Blast er bij) kan dit makkelijk uitgroeien naar 400DPS en met de juiste gear toegevoegd is 500DPS haalbaar.

Helaas werd het concept door de raidleaders niet begrepen of gewaardeerd. Vanaf komend weekend heb ik simpelweg 2 priesters. 1 op shadow spec, 1 op Disc/holy. Als dan blijkt dat we 4 healing-priests bij hebben gaat Shadow mee, anders gaat de Disc/holy mee :)
helaas is die healing per sec dus gewoon non stop en dus veel al verspilt en alleen in je eigen groep.
Dus die 3e in de healing lijst ben ik benieuwd hoeveel effectieve healing daarvan is.

offtopic volgens mij werd het concept wel begrepen en gewaardeerd en ben je zelf zonder verzoek terug gegaan naar holy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:38:
Kunnen Pala's niet goed tanken...
Heel simpel gezegt: Paladins kunnen tanken, maar warriors (en zelfs druids) kunnen het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:22:
[...]

gimpies of betere tanks?? tis maar net wat je belangrijk vind??
En nooit meer fatsoenlijk soloen is natuurlijk onzin en dan nog zijn er genoeg mensen die het ervoor over hebben.

Gelukkig ken ik MT's die wel de guild effort voor laten gaan.
Zelfs een backup tank die full def is (ondergetekend).

Maar ach zo heeft ieder zijn eigen illusies.
Jij als warrior zal dan toch ook wel weten dat je belangrijkste def talents in de 15 of 20 talents specs zitten. Of probeer je nog steeds Ragnaros te stunnen met concussion :+ Minder rage voor sunders? Heb jij een rageprobleem bij het tanken van een boss dan? Kortere cooldown op taunt? Als je dat nodig hebt, moet je wellicht je DPS op de hoogte stellen dat ze de-aggro skills moeten gebruiken.

Mijn punt is, 15 of 20 in def is zat, daarboven is het de punten niet waard om je verdere flexibility overboord te gooien, lees: PVP, solo grinding. Tenzij je buiten raids om alleen in IF of Orggri met je epics staat te pimpen wachtend op een WoW popup: Congratulations, you have finished World of Warcraft! Do you want to start a new game? :P

Ik ben zelf full prot geweest, daarna 31/0/20 en 31/0/15 en om heel eerlijk te zijn, merkte ik het verschil niet. Maar goed, het is dan ook een feit dat een goede tank skills en goede gear in huis heeft, dat is de bepalende factor, niet je talents. En last but not least, een goed stel healers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croga schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:49:
[...]

Ik neem aan dat je vamperic embrace gebruikt voor je healing? Dan zegt die derde plaats in je healinglijst natuurlijk helemaal niks. (overhealing)

Kwaliteit > kwantiteit. :)

Wat ik bedoel is dat het, naar mijn mening, voor een healer beter is om gerichte heals te plaatsen ipv zomaar iedereen te healen ook als iemand het niet nodig heeft.

Sowieso zijn, vind ik, 'healing lijsten' onzin. Tenzij je de overhealing eruit sloopt en dan nog zegt het mij niet zoveel zolang niemand ernstig verzaakt en iedereen blijft leven. :)

Desalniettemin denk ik dat een shadowpriest best nuttig kan zijn, maar holy nuttiger. :)

(voor de stats: de guild waar ik in zit heeft BWL op farm en vrijwel alle raiders zijn full epix-ed)
MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:54:
[...]
helaas is die healing per sec dus gewoon non stop en dus veel al verspilt en alleen in je eigen groep.
Dus die 3e in de healing lijst ben ik benieuwd hoeveel effectieve healing daarvan is.
Dat zeg ik, Gamma! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maak een macro: /script TargetLastTarget();

Wat andere nuttige mage macro's kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
RaseriaN schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:53:
[...]

En trouwens Bosmonster, hoever ben je in endgame.. MoltenCore/BlackwingLair/AhnQiraj toevallig?
Ik herquote hem nog even,

Bossmonster, hoever ben je in endgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Phantom schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Heel simpel gezegt: Paladins kunnen tanken, maar warriors (en zelfs druids) kunnen het beter.
Iets complexer gezegt, bij demons / undead kun je paladins erg goed als tank inzetten, een beetje paladin pakt die mob/boss en laat hem nooit meer los ;) (wij hebben paladins die kazzak tanken als we geen warriors hebben, meestal pakken we kazzak met een man of 15-20)

En 'vroegah' met de BoW aggro generatie was het ook leuk om te tanken, ik heb zelf wel eens in phase 1 van Nefarian alle dragonoids getankted terwijl mages/locks fullout aoe deden en de rest mij healde, en warriors op runners zaten te wachten (niet meer dan 5 totaal meestal) en rogues afentoe er eentje uitpikten.. maja, met 1.9 hebben we die strategie overboord moeten zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Kees op 03-05-2006 13:09 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 17-09 07:14

Croga

The Unreasonable Man

MantaMania schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:54:
Dat is zonder meer waar. Overhealing voor mij persoonlijk zat rond de 50% terwijl de rest van de priesters rond de 30% zaten. In vergelijking met de druids/paladins waren echter de effectief gehealde hitpoints wel degelijk hoger. Overheal voor die classes zit meestal op zo'n 35% en total healing zo'n 30-40% minder dan van de shadow priest. Ofwel: Mijn shadow priest had een betere totale effectieve healing dan de druids en paladins.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!

Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.