Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:11
Wat vinden jullie eigenlijk van het DIen van razergore, wij hebben het net gedaan, maar met die tactiek is razergore niet eens meer BWL waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
http://www.thottbot.com/?i=2950 simpele vraag voor die gene die deze hebben geaast hebben hoe lang waren julie bezig tot die gedropt werd?. ik was net 10 min bezig en hoorde van een ander dat die 3 uur bezig was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:23:
Wat vinden jullie eigenlijk van het DIen van razergore, wij hebben het net gedaan, maar met die tactiek is razergore niet eens meer BWL waardig.
tig keer besproken, is een exploit, wordt eruit gesloopt. Leer de encounter dus op een normale manier, iets wat niet bijster moeilijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
remcio schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:23:
http://www.thottbot.com/?i=2950 simpele vraag voor die gene die deze hebben geaast hebben hoe lang waren julie bezig tot die gedropt werd?. ik was net 10 min bezig en hoorde van een ander dat die 3 uur bezig was :o
ik snap niet wat mensen wakker houd.. het meest saaie in WoW is het vissen. zonder grappen, ik word MOEILIJK slaperig van dat vissen... na 5 minuten ben ik het spuugzat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
BootVluchteling schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:47:
[...]

ik snap niet wat mensen wakker houd.. het meest saaie in WoW is het vissen. zonder grappen, ik word MOEILIJK slaperig van dat vissen... na 5 minuten ben ik het spuugzat..
toen ik lvl 30 was heb ik 1/3 deel van me armor in booty bay opgevist loont wel de moeite, vooral als je af en toe zit wat voor een armor en andere spullen je krijgt uit een floeting wrackage

[ Voor 1% gewijzigd door remcio op 07-05-2006 23:57 . Reden: typo's ik raak er aan gewend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Op Runetotem weinig aan de hand.. net nog heel MC doorlopen?

Merkte zelf niet meer lag dan anders, liep als een trein (beter dan normaal eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
remcio schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:23:
Ik heb hem gekocht voor 1G ofzo.

Heb nu die +25 van die quest in hinterlands (Horde only volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scary Orc alert!

Afbeeldingslocatie: http://img467.imageshack.us/img467/3021/raneconq18fd.jpg

Nog een paar tries op C'thun gehad na een redelijk soepele Huhuran/Emps kill maar helaas. Wel blij met mijn Space Ranger helmpje tho :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 00:43:
Scary Orc alert!

[afbeelding]

Nog een paar tries op C'thun gehad na een redelijk soepele Huhuran/Emps kill maar helaas. Wel blij met mijn Space Ranger helmpje tho :D
Omfg :D You is teh fugly killing machine :p

Naja, zo dacht ik ook over m'n wrath helm eerst, maar die is ook gaan wennen, kan ik straks aan de volgende visual shock wennen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ashkandi :9~
btw, hoe kom je aan zoveel gold? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
't is wel een uhm.... apart geheel :P

qua looks dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJA! c thun down

caster cape en de healer cape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Mmm gisteren in AV bijna bij de Horde Boss wat denk je Serverreset :( :( :( dag 6 uur vechten in AV... Nerf Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag:

waarom is iedereen zo fanatiek altijd bezig met zijn lvl 60's?

Ik weet het levert de meest vette loot op reputatie enz, maar daardoor word het wel een beetje onmogelijk voor mensen die een nieuw karakter willen maken.

laatst was ik in Redridge Mountains (Realm Bloodfeather ) met mijn lvl 26 roque echt niemand geen ene fuck te doen en dat op een peak time ( 19:00 zondag ), zo word het wel heel erg moeilijk om de elite quests daar te doen, toch wel een grote fout van Blizzard naar mijn mening, ben het zat om constant Scholomance en consorte te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:52:
Ik heb even een vraag:

Ik weet het levert de meest vette loot op reputatie enz, maar daardoor word het wel een beetje onmogelijk voor mensen die een nieuw karakter willen maken.

laatst was ik in Redridge Mountains (Realm Bloodfeather ) met mijn lvl 26 roque echt niemand geen ene fuck te doen en dat op een peak time ( 19:00 zondag ), zo word het wel heel erg moeilijk om de elite quests daar te doen, toch wel een grote fout van Blizzard naar mijn mening, ben het zat om constant Scholomance en consorte te doen.
Je bent echt een positieve WoW speler, echt voor je plezier of niet?

Als je in een leuke guild zit die high level instances doet, begint het spel pas echt op lvl 60. Ik heb echter nooit problemen om mensen te vinden in low level gebieden voor hulp oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zit dan waarschijnlijk ook op een ander Realm.

Bij sommige Realms vooral de wat nieuwere hebben dit probleem niet zo.
De oude ( die er zowat al vanaf dag 1 waren ) hebben heel erg dit probleem.

Bloodfeather ( waar ik dus op zit ) is zo'n oude, je kan echt gewoon in gebieden als Duskwood, Wetlands, Westfall en Redridge uren rondlopen zonder iemand anders tegen te komen.

zodra je bv in de Searing Gorge komt, nou een groot kluitje dan denk ik dus wel eens:
Blizzard bekend om zijn uitstekende balancing :?
lijkt me niet zo misschien wel qua classes onderling en zo, maar dus niet de verdeling over de wereld, het is gewoon te onaantrekklijk gemaakt om veel karakters aan te maken.( kopen op AH is immers veel easier als een nieuw karakter aanmaken die het kan craften denk ik dan zo )
Ik vind het juist leuk om elke mageweave cloth ( per setje van 20 of zo ) door te sturen naar mijn priest die tailoring als beroep heeft. Ben daarom ( bijna ) onafhankelijk van de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne

quote:

doe ik het voor me plezier ?

8)7 duhhhh natuurlijk doe ik het voor me plezier en ontspanning |:(

iemand die wow professioneel doet of hier een dagtaak van maakt ( zie ook sommige dode Koreanen ) die zijn echt knettergek en moeten na een psychiater vind ik.

Tis maar een spelletje, echter hier ben ik pas echt goed achtergekomen toen iemand een epic won met een roll punt hoger. Ik zat te vloeken en tieren niet normaal. Mijn vriendin:
tis maar een spelletje , je hebt mij toch dat kunnen veel WoW spelers niet zeggen.
Toen kon ik opeens relativeren.
kortom jongens een wijze les:

Tis maar een spelletje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Dan ga je toch naar een andere realm waar dit probleem niet is :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:52:
Ik heb even een vraag:

Ik wil m'n main zo goed mogelijk uitgerust hebben omdat dan de kans hoger is dat ik bossjes kan verslaan. Hogger is na de 10e keer down net zo saai als lucifron

Join een nieuwe realm ipv een oude. Jouw fout, niet die van blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:26:
Dan ga je toch naar een andere realm waar dit probleem niet is :+
zodra Bloodfeather open komt voor migratie of dat ik betaald kan verkassen met mijn karakters doe ik dat ook meteen :*)

nee, das beetje onzin vind ik steeds maar naar een nieuwe realm gaan. Das gelijk aan opnieuw beginnen. Das idd super boring enz ( uitgaande van mijn play style dat ik onafhankelijk van andere spelers wil zijn met crafting ) want dan moet ik minstens 5 karakters helemaal uplvl'en.( om alle crafting skills af te dekken )

Het moet gewoon gestimuleerd worden:
Mijn oplossingen:
Spelers die low lvl's helpen beloond worden. ( ook met soort honor systeem )

Nog meer afhankelijkheid inbouwen met craften. ( dus dat de blacksmith leer nodig heeft enz )

Beperkt aantal uren of keren een high lvl instance mogen doen.( ik weet hier zet ik kwaad bloed mee }) ben dan ook een warlock )

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:24:
Enne

quote:

iemand die wow professioneel doet of hier een dagtaak van maakt ( zie ook sommige dode Koreanen ) die zijn echt knettergek en moeten na een psychiater vind ik.

Tis maar een spelletje, echter hier ben ik pas echt goed achtergekomen toen iemand een epic won met een roll punt hoger. Ik zat te vloeken en tieren niet normaal. Mijn vriendin:
tis maar een spelletje , je hebt mij toch dat kunnen veel WoW spelers niet zeggen.

gevaarlijke uitspraak :P

ach, zit inmiddels op 1756 uur speeltijd, waarvan ik een zomervakantie uit mis.. dus 2000+ uur zit er inmiddels in.. blijf het toch leuk vinden..

5 chars nu. zie ondertitel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sommigen spelen veel verschillende chars, ik stop liever alle tijd in 1 char. Equipment/reputation/gold/etc lekker allemaal naar dezelfde char :)

Ik zit tegen de 1000 uur speeltijd op 1 char (heb wel aardig lange break gehad vorig jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:39:
Sommigen spelen veel verschillende chars, ik stop liever alle tijd in 1 char. Equipment/reputation/gold/etc lekker allemaal naar dezelfde char :)

Ik zit tegen de 1000 uur speeltijd op 1 char (heb wel aardig lange break gehad vorig jaar).
wat voor char heb je dan..? en als je bijvoorbeeld puur gatherer ben, heeft het geen nut om bijv reverred te zijn met thorium brotherhood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 08 mei 2006 @ 01:08:
Ashkandi :9~
btw, hoe kom je aan zoveel gold? :P
Hah als je zo lang 60 bent als ik hoopt zich dat vanzelf op. Plus wat leuke drops die je op je 3e alt krijgt verkopen en zo :)
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:24:
Enne

quote:

Of ik het professioneel doe vind ik nog net te ver gaan, maar ben er wel bijna elke avond mee bezig. Ik vind het teamverband gewoon geweldig en het spel amuseert me nog steeds. Verbeteren van je karakter werkt gewoon verslavend. En ik ben geen tijd kwijt met een vriendin oid, nee ;)

Vergelijk het voor haar maar eens met een of ander kreng dat net dat laatste paar superschoenen in de uitverkoop voor haar neus weggraait. Kijken of ze dan nog kan relativeren hahaha :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:53:
[...]

Hah als je zo lang 60 bent als ik hoopt zich dat vanzelf op. Plus wat leuke drops die je op je 3e alt krijgt verkopen en zo :)
En maar klagen over de repaircosts in AQ met whipen op c'thun. whiney ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:54:
[...]

En maar klagen over de repaircosts in AQ met whipen op c'thun. whiney ;x
Al had ik 5000 gold, 20-30 gold per nacht vind ik nog steeds belachelijk. Miljonairs klagen toch ook nog steeds over belastingen en rekeningen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:29:
[...]

zodra Bloodfeather open komt voor migratie of dat ik betaald kan verkassen met mijn karakters doe ik dat ook meteen :*)

nee, das beetje onzin vind ik steeds maar naar een nieuwe realm gaan. Das gelijk aan opnieuw beginnen. Das idd super boring enz ( uitgaande van mijn play style dat ik onafhankelijk van andere spelers wil zijn met crafting ) want dan moet ik minstens 5 karakters helemaal uplvl'en.( om alle crafting skills af te dekken )

Het moet gewoon gestimuleerd worden:
Mijn oplossingen:
Spelers die low lvl's helpen beloond worden. ( ook met soort honor systeem )

Nog meer afhankelijkheid inbouwen met craften. ( dus dat de blacksmith leer nodig heeft enz )

Beperkt aantal uren of keren een high lvl instance mogen doen.( ik weet hier zet ik kwaad bloed mee }) ben dan ook een warlock )
Lol als ze dat doen ....

bedoel is al k*t om aan lower materials af en toe te komen (Adcanced target dummies :S )

En hoe wil je controleren wie wie helpt?

Zoiezo je kan toch wel alleen wat quests gaan doen? Je hebt echt niet overal iemand voor nodig om te questen. Heb zelf een hekel aan mensen die er maar van uit gaan omdat je lvl 60 bent je wel even komt helpen. Heb het zelf ook moeten doen toen ik nog geen 60 was. Op lvl 60 heb ik het nog druk genoeg btw dus heb er niet eens tijd voor.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb trouwens een vraag aangezien ik meer horde georienteerd was.

alliance:
heb nu met een lvl 43 paladin bijna de laatste quests in SV afgerond ( Stranglethorn Vale )
wat is hierna de meest logische volgende stap? Badlands of Swamp of Sorrow of zoiets?

Of eindeloos Uldaman en Zul Farrak?`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:01:

alliance:
heb nu met een lvl 43 paladin bijna de laatste quests in SV afgerond ( Stranglethorn Vale )
wat is hierna de meest logische volgende stap? Badlands of Swamp of Sorrow of zoiets?

tanaris, hinterlands, en instance runs voor leuke gear.. dropt leuke shoulders in ZF, een leuke ring in uldaman (50 armor, 9 int, 8 spi) en paar leuke wapens... zo doe ik het iig altijd.. tanaris voornamelijk, en een paar pre-ST Q's in hinterlands/tanaris..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:01:

alliance:

Tanaris/Feralas

en natuurlijk rfd/uldaman/zf

naja c'thun down door infamous (outland) gisteren, had dat eigenlijk niet verwacht als ik eerlijk moet zijn ^^

ach, wij voorbij Huhulol, op zich wle makkelijk als je mara genoeg nr hebt.

Alleen de thrash dta erna komt is redelijk moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
BootVluchteling schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:05:
[...]

tanaris, hinterlands, en instance runs voor leuke gear.. dropt leuke shoulders in ZF, een leuke ring in uldaman (50 armor, 9 int, 8 spi) en paar leuke wapens... zo doe ik het iig altijd.. tanaris voornamelijk, en een paar pre-ST Q's in hinterlands/tanaris..
die quest met die kip is grappig dat die naar de kust toe moet veilig :P, die in de hinterlands

[ Voor 4% gewijzigd door remcio op 08-05-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik gewoon naar Tanaris gaan of zijn er ook quests te halen die ernaartoe leiden?

Van ontmoet die en die in Tanaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:08:
kan ik gewoon naar Tanaris gaan of zijn er ook quests te halen die ernaartoe leiden?

zou ik niet weten.. zal je vast wel hebben.. waar hij begint.. i dunno..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Zou je even op Thottbot moeten kijken. Quests involved in Tanaris etc. Ze zullen er inderdaad vast wel zijn, maar dat is ook niet echt de moeite hoor :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:08:

vanuit booty bay geloof ik wordt je ernaar toe gestuurd, na een serie quests

Tran'rek moet je dan vinden in gadgetzan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:50:
[...]

wat voor char heb je dan..? en als je bijvoorbeeld puur gatherer ben, heeft het geen nut om bijv reverred te zijn met thorium brotherhood..
Orc Warlock - tailor/enchanter

Speel hem al sinds release.

Af en toe wel een altje gehad, maar nooit verder level 20 ongeveer gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:06
Ik ben met mijn Warrior nu de Heroism set bij elkaar aan et sprokkelen..
Heb inmiddels ook de Heroism Darkmoon card..
Op het moment ben ik een 2H Axe DPS warrior maar wil eigenlijk gaan dualwielden ....

Lijkt me cool dualwielden met een beetje zelfhealing :)

Iemand enig advies voor wat 1H's ik zal gaan grinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Reveal! schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:46:
Op het moment ben ik een 2H Axe DPS warrior maar wil eigenlijk gaan dualwielden ....

als je dps gaat bone slicing hatchet? 13 agi, 5 sta... x2 is toch +1 crit erbij..

strat baron valt die, mocht je het niet weten.. van uhm, de laatste baas voor de "arena"..

[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 08-05-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Die self-healing stelt niets voor. Zelfs met Heroism Trinket, Heroism Set bonus, Bloodthirst en Lifestealing enchant heal je niet meer dan dat een gemiddelde mob dmg doet. Met grinden scheelt het wel redelijk wat, maar het zal je nooit overhealen.

Daarbij: als je voor de volledige Heroism set gaat, heb je daarvan vrij weinig %-crit, laat staan %-hit. Alle2 zijn erg aan te raden als DW-warrior. Zorg dat je minimaal +7% hitkans erbij krijgt door gear en een critkans van rond de 20-22% in Battlestance zou netjes zijn. 1K(+) Attackpower (met shout) hoort daar ook bij.

Wapens: tsja... als je voor PvP gaat: neem een lekkere vette 2hander. Ja, dat werkt, een 2hander met een fury build. Wat ook lekker werkt is de Dal'Rends set, waarvan de Mh uiteraard belangrijker is dan de OH, maar de set compleet zou erg goed zijn. Tevens kan je idd 2x Bone Slicing Hatchet nemen.

Mocht je de kans krijgen om mee te gaan naar Onyxia en de Deathbringer dropt: neem die voor je mainhand. Voor PvE doet dat ding ZOVEEL dmg..

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Wouter schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:03:
[...]

Die self-healing stelt niets voor. Zelfs met Heroism Trinket, Heroism Set bonus, Bloodthirst en Lifestealing enchant heal je niet meer dan dat een gemiddelde mob dmg doet. Met grinden scheelt het wel redelijk wat, maar het zal je nooit overhealen.

Daarbij: als je voor de volledige Heroism set gaat, heb je daarvan vrij weinig %-crit, laat staan %-hit. Alle2 zijn erg aan te raden als DW-warrior. Zorg dat je minimaal +7% hitkans erbij krijgt door gear en een critkans van rond de 20-22% in Battlestance zou netjes zijn. 1K(+) Attackpower (met shout) hoort daar ook bij.

Wapens: tsja... als je voor PvP gaat: neem een lekkere vette 2hander. Ja, dat werkt, een 2hander met een fury build. Wat ook lekker werkt is de Dal'Rends set, waarvan de Mh uiteraard belangrijker is dan de OH, maar de set compleet zou erg goed zijn. Tevens kan je idd 2x Bone Slicing Hatchet nemen.

Mocht je de kans krijgen om mee te gaan naar Onyxia en de Deathbringer dropt: neem die voor je mainhand. Voor PvE doet dat ding ZOVEEL dmg..
Hmm wat raadt jij dan voor equip aan ?
En overhealing verwacht ik ook niet ... zolang et maar genoeg healt om langer te leven dan de ander :) en in RAID scheelt het dan ook voor de priest om je te healen ....
Ik dacht dat het ook mogelijk moet zijn om minstens net zoveel dmg te doen als een rogue met DW ?
Want nu met me 2H in DPS doe ik wel erg veel dmg, vaak meer als een rogue en net zoveel als een mage....

doet een deathbringer meer dmg dan deze ?
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Owja die ken ik...ontelbaar ZF runs voor dat ding gedaan met m'n alt, een lock. Nooit gedropped...tot gisteren! Wij natuurlijk aan het begin van de instance de lootregels doorspreken...allemaal pass op BOP's, daarna eventueel rollen en de winnaar mag em oppikken. Boss gekilled...en hij dropte...ik dus helemaal blij want ik was de enige caster (paladins @ healmode).

En wat denk je?

Ik wordt niet snel pissig, maar toen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual wield is best grappig en het is goeie DPS voor PvE, maar verwacht nog mindere resultaten in duels en pvp e.d. dan normaal als warrior want je beschikt gewoon niet meer over burstdamage. Laat je vooral niet inspireren door die rank 14 warriors met hun 3k Bloodthirsts want met blue's en tier 0.5 epics haal je dat bij lange na niet, en al die FOTM fury gastjes op mijn server zijn bijna lachwekkend. 250 Bloodthirst hits en zo :P

Je hebt veel +hit en veel Attack Power nodig. Kies een hoge damage mainhand zoals een Krol Blade, Sword of Zeal of een Dal'rend's Set en off-hand maakt niet zoveel uit (tussen de 1.7 speed and 2.5 speed is meestal goed genoeg).

Verder vooral Heroic Strike, Cleave en Bloodthirst gebruiken, Rage zal waarschijnlijk geen probleem zijn met Flurry, Blood Rage en Berserker Rage en Death Wish is geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07

chromeeh

the Gnome

Ik heb 2 alts... Ik gebruik een als een back char (human mage lvl 4).
En heb een lvl 4 Tauren Shaman, maar daar speel ik eigenlijk weinig mee :D

Ik speel eigenlijk altijd met m'n main...
Misschien komt dat ook wel omdat ik gewoon nog te veel plezier heb in het questen met m'n main :)
Ben nu druk bezig in Stranglethorn Vale en moet zeggen dat de omgeving mooi is, alleen soms wel lastig :P
Dan zit er weer een Panther of Tiger in de struiken verstopt :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:09:
[...]
Verder vooral Heroic Strike, Cleave en Bloodthirst gebruiken, Rage zal waarschijnlijk geen probleem zijn met Flurry, Blood Rage en Berserker Rage en Death Wish is geweldig :)
Ik zou je juist aanraden GEEN Heroic Strike te gebruiken, zeker niet met een trage MH. Want Heroic Strike zuipt rage. Het kost rage en voor de attack krijg je geen rage. Zeker als je een trage mainhand hebt, is rage soms echt wel een probleem. Kortom: alleen HS gebruiken als: je rage-bar helemaal vol zit -EN- de tank stevige aggro heeft. Verder wel gewoon BT spammen als ie up is. Cleave werkt idd ook heerlijk met meerdere mobs, zeker als je aggro hebt en rage geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:48:
[...]

als je dps gaat bone slicing hatchet? 13 agi, 5 sta... x2 is toch +1 crit erbij..

strat baron valt die, mocht je het niet weten.. van uhm, de laatste baas voor de "arena"..
bij fury warriors moet je toch aan wat anders denken imho

naja, ik zal maar even aannemen dta je nog geen ,mc/zg of iets dergelijks doet, als je dta wel doet, zeker ff zeggen :P

http://thottbot.com/?i=24339 Bonescrape, een van de beste Fury warrior offhands ingame, snel, en ook nog eens goed :) wel maar een 5% dropchance, wel wta minder.

Mocht je niet zo'n geluk hebben met een bonescraper dan kun je of

http://thottbot.com/?i=52114 Crystal tipped stiletto (makkelijker te farmen lijkt me, vooral als je zo'n fire signet hebt voor silithus bosses)

http://thottbot.com/?i=38232 Dire nail <random enchant> van shade of eranikus in ST

Mainhand:

http://thottbot.com/?i=53204 was een nieuwe drop in 1.10 dus dropchance isnog redelijk nep,mara lijkt me wel een leuke mainhand voor fury ;p

http://thottbot.com/?i=23785 low dropchance ook, maar ongetwijfeld wel wat waard voor fury.

http://thottbot.com/?i=36272 als je tijd teveel hebt, of je em kunt kopen in AH voor een mooie prijs. random world drop dus kan overal wel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
The Realone schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:08:
[...]

Owja die ken ik...ontelbaar ZF runs voor dat ding gedaan met m'n alt, een lock. Nooit gedropped...tot gisteren! Wij natuurlijk aan het begin van de instance de lootregels doorspreken...allemaal pass op BOP's, daarna eventueel rollen en de winnaar mag em oppikken. Boss gekilled...en hij dropte...ik dus helemaal blij want ik was de enige caster (paladins @ healmode).

En wat denk je?

Ehm.. daar hebben ze het need/greed systeem voor bedacht. Als je dan van te voren gaat afspreken dat iedereen passed en dan rollen ofzo :? Dan vraag je toch om problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:08:

En wat denk je?

Ik snap niet wat er zo moeilijk is met die loot regels. Ik doe altijd: need = need, greed = greed. Eenvoudiger kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:18:
[...]

Ik zou je juist aanraden GEEN Heroic Strike te gebruiken, zeker niet met een trage MH. Want Heroic Strike zuipt rage. Het kost rage en voor de attack krijg je geen rage. Zeker als je een trage mainhand hebt, is rage soms echt wel een probleem. Kortom: alleen HS gebruiken als: je rage-bar helemaal vol zit -EN- de tank stevige aggro heeft. Verder wel gewoon BT spammen als ie up is. Cleave werkt idd ook heerlijk met meerdere mobs, zeker als je aggro hebt en rage geen probleem is.
Ik bedoelde het eigenlijk meer als "de skills die je zal gebruiken zijn HS, Cleave, BT" maar je hebt wel gelijk. Alhoewel je met goedkopere HS en al die rage het best aan kan denk ik, je moet wel oppassen met die extra aggro die je krijgt met HS.

Guildy van me was een tijdje Fury met een Sulfuras en dat beviel hem ook wel, hij haalde echt zieke Cleave crits van 2.3k en zo met wat buffjes. Maar ja, hij is nu weer MS voor de burst tijdens C'thun gevecht en hij is weer helemaal verliefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:18:
[...]

naja, ik zal maar even aannemen dta je nog geen ,mc/zg of iets dergelijks doet, als je dta wel doet, zeker ff zeggen :P

http://thottbot.com/?i=24339 Bonescrape, een van de beste Fury warrior offhands ingame, snel, en ook nog eens goed :) wel maar een 5% dropchance, wel wta minder.

http://thottbot.com/?i=52114 Crystal tipped stiletto (makkelijker te farmen lijkt me, vooral als je zo'n fire signet hebt voor silithus bosses)

http://thottbot.com/?i=38232 Dire nail <random enchant> van shade of eranikus in ST

Mainhand:

http://thottbot.com/?i=53204 was een nieuwe drop in 1.10 dus dropchance isnog redelijk nep,mara lijkt me wel een leuke mainhand voor fury ;p

http://thottbot.com/?i=23785 low dropchance ook, maar ongetwijfeld wel wat waard voor fury.

http://thottbot.com/?i=36272 als je tijd teveel hebt, of je em kunt kopen in AH voor een mooie prijs. random world drop dus kan overal wel vallen.
warrior met dagger????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:29:
[...]

ach, zit inmiddels op 1756 uur speeltijd, waarvan ik een zomervakantie uit mis.. dus 2000+ uur zit er inmiddels in.. blijf het toch leuk vinden..

5 chars nu. zie ondertitel..
Ja ik heb op mijn main nu ook iets van 85 dagen /played erop zitten. Dan nog een dag of 11 op mijn mage alt. Zit ik in totaal rond de 2300 uur. Maar vergeleken met de echte hardcore spelers in mijn guild (die nu rustig 140+ dagen played hebben op hun main) valt het nog mee.

Maar goed, ik speel dan ook vals:
Account Created:
December 14, 2004 2:11 PM PST

En dan heb ik er nog twee en een halve week over gedaan om een collector's edition uit de VS hierheen te laten verschepen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Reveal! schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:07:
[...]
Hmm wat raadt jij dan voor equip aan ?
En overhealing verwacht ik ook niet ... zolang et maar genoeg healt om langer te leven dan de ander :) en in RAID scheelt het dan ook voor de priest om je te healen ....
Ik dacht dat het ook mogelijk moet zijn om minstens net zoveel dmg te doen als een rogue met DW ?
Want nu met me 2H in DPS doe ik wel erg veel dmg, vaak meer als een rogue en net zoveel als een mage....

doet een deathbringer meer dmg dan deze ?
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=461
Een Fury PVE warrior doet inderdaad meer DMG dan de meeste rogues, hunters, mages en locks. 1 probleempje: geen aggro reduce :( Ik heb met mijn Furywarrior eens meegedaan in MC (t'is maar een alt ;)). Meegedaan met trash-lucifron-magmadar-thrash-gehennas, en ik stond keihard eerste. Op dat moment had ik maar 2 epics: Lionheart Helm en de Deathbringer, terwijl de rest goed in de epics zat. Conclusie: of er werd keihard geslacked of ik deed ECHT veel dmg :P

Welke gear raad ik je aan? Dat mag je zelf uitzoeken :P Ik kan je wel (uit het hoofd, zit op stage) mijn outfit geven:

Head: Lionheart Helm
Neck: Emberfury Talisman (-> binnenkort hopelijk Onyxia Tooth Pendant)
Shoulders: Valor (-> probeer exhalted te raken met The Defilers)
Back: Sergeant's Cloak (-> 51 runs op Baron cloak en geen succes, ook de Zulian Tigerhide Cloak dropt niet)
Chest: Hydralick Armor (heb bijna m'n ZG chest)
Wrist: Battleborn Armbraces
Waist: Omokk's Girth Restrainer
Gloves: Plated Fists of Hakoo (ZOMG! :<)
Legs: Titanic Leggings
Feet: Battlechaser's Greaves
Ring1: Seal of Jin
Ring2: Band of Jin
Trinket1: Blackhand's Breadth
Trinket2: Hand of Justice
Mainhand: Deathbringer (Crusader)
Offhand: Bone Slicing Hatchet (Lifestealing)
Ranged: Fahrad's Reloading Repeater

4k hp, 4k armor unbuffed. Ja, inderdaad, kamikaze-squad :P Maar de DPS is heerlijk :D

Zoals je ziet heb ik geen MC/BWL gear. De reden hiervan is simpel: voor BWL heb ik mijn Hunter (m'n main) en eventueel m'n andere tankwarrior (8/8 might en 300FR) dus m'n fury warrior heeft er nix te zoeken. In MC kan ik toch nix looten, want heb geen DKP (meer). Toch zou ik wel Gaunties of Might willen, 1% hit ftw.

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter185 op 08-05-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:19:
[...]

Ehm.. daar hebben ze het need/greed systeem voor bedacht. Als je dan van te voren gaat afspreken dat iedereen passed en dan rollen ofzo :? Dan vraag je toch om problemen?
op zo'n manier zijn de hands 2 keer voor neus weg gekaapt sonde bij staff deed gewoon maar need, anders was het al de 4e keer dat de loot voor neus wordt weggekaapt.

offtopic welk grappig ik had had de meeste damage met mijn frost mage, tegenover een warlock en warroir :P

[ Voor 12% gewijzigd door remcio op 08-05-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yar, warriors met dagger ja :P

lopen zoveel fury rond met dat soort dingen, en dit is alleen nog maar pre-mc en dan nog heb je idioot veel combinaties van weaponry die misschien leuk zou zijn.

wordt allemaal nog veel leuker in MC/BWL/AQ40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wij hebben 1 DPS warrior en die staat altijd boven de rogues :P en eigenlijk altijd tweede op de damagemeter (we hebben 1 gekke markmanship hunter die altijd bovenaan staat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:19:
[...]

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:24:
[...]
Ik snap niet wat er zo moeilijk is met die loot regels. Ik doe altijd: need = need, greed = greed. Eenvoudiger kan toch niet?
Tja ik verzin dat ook niet. Zo doen we het ook gewoon op Mazrigos, waar m'n main zit. Maar blijkbaar vinden ze het op Dragonblight Alliance nodig om het op deze manier te doen. Maakt verder ook niks uit als iedereen de regels kent...maarja blijkbaar is het dus ook een HUNT@R WEAPON!1!1!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:18:
[...]

Mainhand:

Hmm hey dit is heel intressant hier heb ik wat aan !!! :)
thnx

En wat zou je voor gear aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
The Realone schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:48:

Tja ik verzin dat ook niet. Zo doen we het ook gewoon op Mazrigos, waar m'n main zit. Maar blijkbaar vinden ze het op Dragonblight Alliance nodig om het op deze manier te doen. Maakt verder ook niks uit als iedereen de regels kent...maarja blijkbaar is het dus ook een HUNT@R WEAPON!1!1!! :X
Mwah hij klikt greed zoals het hoort.. hunter treft geen blaam imho. Eerder de vreemde (fout gevoelige) regeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Wouter schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:30:
[...]

Een Fury PVE warrior doet inderdaad meer DMG dan de meeste rogues, hunters, mages en locks. 1 probleempje: geen aggro reduce :( Ik heb met mijn Furywarrior eens meegedaan in MC (t'is maar een alt ;)). Meegedaan met trash-lucifron-magmadar-thrash-gehennas, en ik stond keihard eerste. Op dat moment had ik maar 2 epics: Lionheart Helm en de Deathbringer, terwijl de rest goed in de epics zat. Conclusie: of er werd keihard geslacked of ik deed ECHT veel dmg :P

Welke gear raad ik je aan? Dat mag je zelf uitzoeken :P Ik kan je wel (uit het hoofd, zit op stage) mijn outfit geven:

Head: Lionheart Helm
Neck: Emberfury Talisman (-> binnenkort hopelijk Onyxia Tooth Pendant)
Shoulders: Valor (-> probeer exhalted te raken met The Defilers)
Back: Sergeant's Cloak (-> 51 runs op Baron cloak en geen succes, ook de Zulian Tigerhide Cloak dropt niet)
Chest: Hydralick Armor (heb bijna m'n ZG chest)
Wrist: Battleborn Armbraces
Waist: Omokk's Girth Restrainer
Gloves: Plated Fists of Hakoo (ZOMG! :<)
Legs: Titanic Leggings
Feet: Battlechaser's Greaves
Ring1: Seal of Jin
Ring2: Band of Jin
Trinket1: Blackhand's Breadth
Trinket2: Hand of Justice
Mainhand: Deathbringer (Crusader)
Offhand: Bone Slicing Hatchet (Lifestealing)
Ranged: Fahrad's Reloading Repeater

4k hp, 4k armor unbuffed. Ja, inderdaad, kamikaze-squad :P Maar de DPS is heerlijk :D

Zoals je ziet heb ik geen MC/BWL gear. De reden hiervan is simpel: voor BWL heb ik mijn Hunter (m'n main) en eventueel m'n andere tankwarrior (8/8 might en 300FR) dus m'n fury warrior heeft er nix te zoeken. In MC kan ik toch nix looten, want heb geen DKP (meer). Toch zou ik wel Gaunties of Might willen, 1% hit ftw.
Hmm ik hoef inprincipe niet zoveel aan me gear te veranderen ... heb eigenlijk heel veel crit gear, alleen nog ff me legs wisselen voor heroism en ik heb die healing en heel veel crit gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Mwah hij klikt greed zoals het hoort.. hunter treft geen blaam imho. Eerder de vreemde (fout gevoelige) regeltjes.
Spul waar gepassed voor word kan gedissed worden he : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:22:
[...]

Spul waar gepassed voor word kan gedissed worden he : )
Dis-parties zijn annoying :P Kost veel te veel tijd allemaal. Moet je weer handmatig gaan rollen, etc

Als je op zo'n manier wilt werken, zet hem dan op free-4-all en assign een master looter (de raid manier).

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:29
Hom3r schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:44:
Mmm gisteren in AV bijna bij de Horde Boss wat denk je Serverreset :( :( :( dag 6 uur vechten in AV... Nerf Blizz
En dat illustreert nu net waarom ik AV absoluut niet speelbaar vind. 6 uur zergen voor nop 8)7 (zelfs als jij had gewonnen wilt dat zeggen dat Horde dus niks krijgt van reward of omgekeerd als Horde won kreeg jij niks).

AV zou eigenlijk moeten voorbehouden worden voor samenhangende teams (guilds dus) die tactics
en communicatie gebruiken. AV zoals het nu is (public FFA dus) is gewoon een grote lockdown waarin je een krankzinnig aantal uren moet duwen om een ronde te winnen/verliezen.

AB is op dat gebied veel beter, korte spelletjes die nooit in een status quo kunnen eindigen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reveal! schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:56:
[...]

Hmm ik hoef inprincipe niet zoveel aan me gear te veranderen ... heb eigenlijk heel veel crit gear, alleen nog ff me legs wisselen voor heroism en ik heb die healing en heel veel crit gear :)
naja, naast crit is hit ook een hele welkome en aangename stat, zorgt ervoor dat je minder white parry/block/dodge/miss hebt, zeker ook met een offhand, die wat vaker zou missen dna je zelf zou denken.

ikzelf heb pas een lvl 37 warrior, maar een beetje rondstruinen en tactics opdoen kan zeker geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:09:
[...]

Dual wield is best grappig en het is goeie DPS voor PvE, maar verwacht nog mindere resultaten in duels en pvp e.d. dan normaal als warrior want je beschikt gewoon niet meer over burstdamage. Laat je vooral niet inspireren door die rank 14 warriors met hun 3k Bloodthirsts want met blue's en tier 0.5 epics haal je dat bij lange na niet, en al die FOTM fury gastjes op mijn server zijn bijna lachwekkend. 250 Bloodthirst hits en zo :P
Wat vind je van mijn Warrior? :) Vind hem zelf best aardig, vrijwel de beste items wat je kan hebben zonder Molten Core etc. Ben wel lichtelijk voor HP gaan speccen. :p 5019 unbuffed, 1100 Attack Power met shout en een Arcanite reaper :9

http://wow.allakhazam.com/profile.html?147477

Zit alleen te twijfelen of ik nou een Magni's Will of Band of the Ogre king moet equippen... Ik wil eigenlijk niet onder de 5k HP komen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 08-05-2006 12:44 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

zo gister avond met de guild voor het eerst ZG in :)
ik was 1 van de 2 mages, en die andere was nogal vaak afk |:( problemen met ouders e.d
maar heb dus de eerste spell voor onze guild in ZG mogen casten :P Polymorph hehe.

maar goed we hebben eerst die snake baas gedaan, ongeveer 4 x gewhiped voordat we hem down hadden.

poging 1 7%
poging 2 tijdens de shapshift ineens heel vaag, waren er iets van 10 man dood INSTANT, waaronder 1 van de warriors
poging 3 3% :)
en poging 4 down :)

probleem was dat de MT tijdens de shapeshift instant door ging de vorige pogingen.

daarna gingen we naar de BAT boss, krijgen we ineens een melding instance will reset in 10 min :S
daar heb ik gelijk een vraag over? hoe kan een instance nu tijdens een aanval resetten?
ik dacht dat wanneer je er op dag x in gaat, hij over 4 dagen reset dus X+4dagen = reset.
maar zijn die resets dan fixed?

is alleen wel jammer, met dit weer en dan ook nog een leven buiten wow, lastig the combineren, en helemaal van die lange instances, zijn dik 4 uur bezig geweest en toen de reset :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

De resets zijn fixed tenzij er een nood patch wordt doorgevoerd. Kijk maar op de Blizz site, daar staat een kalender voor de vaste data.
De snake boss will nog wel eens een heel pijnlijke holy nova doen, probeer m eens te mana drainen tijdens het afmaken van de adds.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 08:33

ErA

Uh, zul gurub reset op vaste tijden.

Ey maar ff serieus: Als je 4 uur bezig bent met alleen de snake boss is er iets mis. ZG is op dit moment een walkover, zelfs! in blues van diremaul/ubrs etc. Maak een goede group setup en met 20 man is het echt makkelijk. Lees ff wat goede tactics ergens, en je doet tenminste 4 bazen in 4 uur.

Hou er wel rekening mee dat je repair kosten krijgt, want unlucky deaths zijn iets wat in zg veel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.thottbot.com/?i=52850

Halloooo beste Fury offhand in het spel!

Fuck de rogues! ;p
Mojo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:38:
[...]

Wat vind je van mijn Warrior? :) Vind hem zelf best aardig, vrijwel de beste items wat je kan hebben zonder Molten Core etc. Ben wel lichtelijk voor HP gaan speccen. :p 5019 unbuffed, 1100 Attack Power met shout en een Arcanite reaper :9

http://wow.allakhazam.com/profile.html?147477

Zit alleen te twijfelen of ik nou een Magni's Will of Band of the Ogre king moet equippen... Ik wil eigenlijk niet onder de 5k HP komen :P
Op zich niet slecht, maar 17% crit met Axe spec? :( Equip jij eens even snel een Blackhand's Breadth en ga BRD in om een Hand of Justice te farmen van Emperor als trinkets. Daarna mag je die Band of the Ogre King wegtikken en equip maar mooi die Magni's Will :)

Dan liever Battleborn Armbracers of Vambraces of the Sadist met een +9 stam enchant of je zegt fuck HP en gaat voor +9 strength :)

Probeer een Onyxia run te doen (wellicht mag je met een andere guild mee als je guild nog geen Onyxia doet, wij staan nog wel open voor trades zoals een Nexus crystal voor je loot, 90% van m'n guild heeft toch alles al van Onyxia) voor Onyxia's Head zodat je de Onyxia Tooth Pendant krijgt, een v/d beste DPS necks in het spel voor jouw level. Wat je nu hebt volstaat ook wel maar probeer ook een Emberfury Talisman te krijgen.

Cape kun je proberen een Stoneskin Cape oid van de rare spawn uit Strath Baron te krijgen of een Zulian Tigerhide Cloak uit ZG.

Voor de rest ziet het er goed uit :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:17:
[...]

http://www.thottbot.com/?i=52850

Halloooo beste Fury offhand in het spel!

Fuck de rogues! ;p
:o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Tuurlijk wel... 8)7 Iedereen kent die regels, hij speelt zelf ook 44 levels lang met die regels. En inderdaad als niemand nee kan er gedisenchant worden.

En masterloot? Met PUG's? Nou ik heb wel vertrouwen in medespelers maar dat gaat me te ver. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

ErA schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:08:
Uh, zul gurub reset op vaste tijden.

Ey maar ff serieus: Als je 4 uur bezig bent met alleen de snake boss is er iets mis. ZG is op dit moment een walkover, zelfs! in blues van diremaul/ubrs etc. Maak een goede group setup en met 20 man is het echt makkelijk. Lees ff wat goede tactics ergens, en je doet tenminste 4 bazen in 4 uur.

Hou er wel rekening mee dat je repair kosten krijgt, want unlucky deaths zijn iets wat in zg veel gebeurd.
het zal allemaal wel heel makkelijk zijn, maar voor ons was het de eerste keer.
beetje aanvoelen hoe het nu met 20 man gaat, ipv 10.
wanneer je gewiped word duurt het weer even voordat iedereen klaar, en even analyseren waar het mis ging, en dan eventueel wat taktieken aanpassen.
en in principe willen we zelf het een en andere uit vinden, is toch veel leuker dan een guide te lezen.
al met al was het voor ons een geslaagde avond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
The Realone schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:33:
[...]

Tuurlijk wel... 8)7 Iedereen kent die regels, hij speelt zelf ook 44 levels lang met die regels. En inderdaad als niemand nee kan er gedisenchant worden.

En masterloot? Met PUG's? Nou ik heb wel vertrouwen in medespelers maar dat gaat me te ver. :X
Omdat die regels bij jou altijd zo zijn wil niet zeggen dat dat gelijk server-wide regels zijn.

En masterloot was uiteraard niet serieus, maar gaf meer de gekkigheid van jullie 'regeltjes' aan. Als enchanter zou ik er niet eens aan meewerken.

"You disenchant and we roll for the brill" -> m'n ass

Gaan we ook rollen voor alle plantjes en leer zeker?

Bah.. PUG's

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Voor plantjes en leer hebben ze het ninja herben/skinnen uitgevonden. Vooral leuk in UBRS om met 3 man proberen de dragonscales te ninja-en : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:48:
[...]

Omdat die regels bij jou altijd zo zijn wil niet zeggen dat dat gelijk server-wide regels zijn.

En masterloot was uiteraard niet serieus, maar gaf meer de gekkigheid van jullie 'regeltjes' aan. Als enchanter zou ik er niet eens aan meewerken.

Heb jij 5 man nodig voor je plantjes en leer dan? Inderdaad. Zo'n baas versla je wel met z'n 5-en en als niemand iets aan zo'n boss drop heeft is een LBS veel beter, verkoopt ook beter doorgaans :) En dan hebben ze alle 5 het recht om op die shard te rollen. Tenzij jij natuurlijk die shards gebruikt voor gratis enchants voor ze aan het eind v/d run.

Of we kiezen natuurlijk allemaal voor een greedroll, 20% kans dat jij hem wint dan mag je hem disenchanten.

Sorry hoor maar je hebt een beetje foute houding zoals je nu je mening naar voren schuift.

ps: als zo iemand zoals jij gaat lopen Needrollen omdat ie enchanter is vliegt ie gelijk mijn groep uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wie heeft het over need?

Need als je nodig hebt ... zo niet greed. Of je het nou verkoopt of DE't zal mij een zorg zijn verder. Tenminste zo is het bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:04:
[...]
ps: als zo iemand zoals jij gaat lopen Needrollen omdat ie enchanter is vliegt ie gelijk mijn groep uit.
lol gisteren een mage die Need rollde op Devout robes van drakki, terwijl hij zelf betere blauwe robes al had en dus helemaal niet nodig had, stonden 5 mins later 8 man in Org moord-en-brand te schreeuwen dattie ninja was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:48:
[...]

Bah.. PUG's
Ik ben geen voorstander van die regeltjes....sterker nog omdat ik zelden op die lock speel kende ik ze niet eens. Maar als ze duidelijk doorgesproken worden weet ik tenminste wat ik moet doen als er iets dropped, zoals de screenshot ook laat zien. Ik tegenstelling tot sommige andere mensen wat mij de beste lvl45-60 staff heeft gekost.

En als je kunt disenchanten mag je zelf ook gewoon meerollen, dus zelf heb je ook gewoon kans op de shards...als het dan teveel moeite is om dat disenchant knopje in te drukken en eventueel te traden moet je stoppen met WoW denk ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:17:
Op zich niet slecht, maar 17% crit met Axe spec? :( Equip jij eens even snel een Blackhand's Breadth en ga BRD in om een Hand of Justice te farmen van Emperor als trinkets. Daarna mag je die Band of the Ogre King wegtikken en equip maar mooi die Magni's Will :)
Ik ben zo stom geweest die +180 armor trinket te kiezen :/ Ze willen hem niet voor me omruilen. Bovendien zit Allakhazam er naast, ongeveer 25% crit in zerker stance. Hand of Justice wil ik inderdaad graag nog eens hebben, die ownt :p Maar op zich zijn mijn huidige trinkets niet verkeerd. Kan alleen beter :)
Dan liever Battleborn Armbracers of Vambraces of the Sadist met een +9 stam enchant of je zegt fuck HP en gaat voor +9 strength :)
Ook niet echt, dan mis ik 40 AP van de Heroism set bonus. En dat is toch net iets beter vind ik.
Probeer een Onyxia run te doen (wellicht mag je met een andere guild mee als je guild nog geen Onyxia doet, wij staan nog wel open voor trades zoals een Nexus crystal voor je loot, 90% van m'n guild heeft toch alles al van Onyxia) voor Onyxia's Head zodat je de Onyxia Tooth Pendant krijgt, een v/d beste DPS necks in het spel voor jouw level. Wat je nu hebt volstaat ook wel maar probeer ook een Emberfury Talisman te krijgen.
Dit is mijn alt maar, we hebben Nefarian al down :P
Cape kun je proberen een Stoneskin Cape oid van de rare spawn uit Strath Baron te krijgen of een Zulian Tigerhide Cloak uit ZG.
Cape ben ik inderdaad nog niet tevreden over. Ik ga eerst met mijn mage exalted worden met Zandalar en dan ga ik eens met ZG mee. Helaas worden alts naar Onyxia en Molten Core nog niet toegestaan. :(
Voor de rest ziet het er goed uit :)
Danku :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 08-05-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
O_O dr is een trojan die je WoW passwoord verstuurd enzo:
http://worldofwar.net/cgi...cgi?id=EEuyyyuVlEmlriDyis

Heeft iemand hier meer nieuws over? Hoe het zich verspreid en hoe je kan zien of je het hebt en weghaalt ofzo?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wie-o-wie kan me vertellen of de TitanCoords (TitanBar) mod ook een soort /tloc x,y ondersteund.
Dus dat ik met een bepaald commando / actie een locatie van bijv. Thottbot kan pakken (ja die coords kloppen met Titan :D) en deze kan locken...
Om de locatie of op de mini-map / worldmap kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Olla,

Heb van het weekend een dwarf priestres gerold om eens te zien hoe dat is en zit te hopen dat ik alle low level instances nu een keertje van dichtbij kan gaan zien. Ondertussen lvl 12 geworden, dus gaat nog redelijk snel.

Maar...........

Ik vind het ontzetttend moeilijk om spells op mezelf te zetten en ondertussen nog wat mobs ook af te maken (zeker als ze al voor me staan), heb ik hier echt een addon voor nodig of doe ik iets nog fout. Had wel ergens gelezen dat je spells op jezelf kan casten zonder de mob te deselecteren, maar of ik nu alt, shift of ctrl gebruik, dat schijnt niet te werken.

Dus wederom is alle hulp welkom.

Thanks.....

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:24:

Heeft iemand hier meer nieuws over? Hoe het zich verspreid en hoe je kan zien of je het hebt en weghaalt ofzo?
van wat ik heb gehoord verspreid dta ding zich via bepaalde websites (hoi IE, lekker alles downloaden zonder dta iemand het ziet) door het ongemerkt te downloaden,alleen IE heeft dara last van. Daarnaast nog via sommige P2P progjes en als laatste via de oude en vertrouwde email XD

mja, ik zal er niet veel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Mojo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:20:
[...]
Ik ben zo stom geweest die +180 armor trinket te kiezen :/ Ze willen hem niet voor me omruilen. Bovendien zit Allakhazam er naast, ongeveer 25% crit in zerker stance. Hand of Justice wil ik inderdaad graag nog eens hebben, die ownt :p Maar op zich zijn mijn huidige trinkets niet verkeerd. Kan alleen beter :)
[...]
Ik heb eens gehoord dat iemand z'n Onyxia Quest liet resetten, zodat 'ie opnieuw een trinket kon kiezen. Let wel: ik heb het ook maar gehoord. Ik heb namelijk op mijn tank-warrior hetzelfde gedaan, namelijk Mark of Tyranny genomen ipv Blackhand's Breadth. Omdat ik na een jaar lang tanken iets anders wou met m'n warrior, maar die trinket niet had (De verkeerde dus) heb ik zelf een hele nieuwe warrior gelevelt :P

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben: dus het resetten van een quest, in deze kwestie de Onyxia Key Chain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:16:
[...]

lol gisteren een mage die Need rollde op Devout robes van drakki, terwijl hij zelf betere blauwe robes al had en dus helemaal niet nodig had, stonden 5 mins later 8 man in Org moord-en-brand te schreeuwen dattie ninja was :)
Ehm... dus omdat ie al iets beters heeft mag die niet z'n class-set compleet maken? Zelfs als die hem misschien wel wil upgraden naar 0.5 om er een epic van te maken?

Best sneu als je dat ninja'en noemt..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dampie schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:28:
Olla,

Heb van het weekend een dwarf priestres gerold om eens te zien hoe dat is en zit te hopen dat ik alle low level instances nu een keertje van dichtbij kan gaan zien. Ondertussen lvl 12 geworden, dus gaat nog redelijk snel.

Maar...........

Ik vind het ontzetttend moeilijk om spells op mezelf te zetten en ondertussen nog wat mobs ook af te maken (zeker als ze al voor me staan), heb ik hier echt een addon voor nodig of doe ik iets nog fout. Had wel ergens gelezen dat je spells op jezelf kan casten zonder de mob te deselecteren, maar of ik nu alt, shift of ctrl gebruik, dat schijnt niet te werken.

Dus wederom is alle hulp welkom.

Thanks.....
Selfcast ff downloaden ...

curse-gaming

Kan je alt inhouden om op jezelf te casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bosmonster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:32:
[...]

Ehm... dus omdat ie al iets beters heeft mag die niet z'n class-set compleet maken? Zelfs als die hem misschien wel wil upgraden naar 0.5 om er een epic van te maken?

Devout is priest .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:24:

Oud nieuws :? ??

Tis van woensdag 3 mei

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
[...]

Sinds wanneer is devout mage class set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Helox-in-a-box schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:16:
[...]

Ik heb ook een tijdje met de devout robe gelopen. Tijdens de run had ik wel nadrukkelijk gevraagd of ik mocht needen (priests hadden hem al/ iets beters) en dat was geen probleem. Mages kunnen die stats ook goed gebruiken, maar als een priest wil needen moet je imo altijd passen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

als alles op dit moment goed gaat in 't AH heb ik vanavond genoeg fondsen om m'n epic mount te kopen! :D

/flex

edit: om op die discussie hierboven even in te spelen: ik loop als priest al jaar en dag rond met het Dreadmist Mask, gewoon omdat die viel toen ik de eerste keer mee mocht naar Scholomance (was toen lvl 55, maar toen kon je nog met tien) en de rest al zijn gear had.
En zolang die Devout Crown niet dropt blijf ik dat dragen als ik in combat ben. Om in IF rond te lopen draag ik trouwens een Crochet Hat. Koelste hoed ingame! 8)

[ Voor 69% gewijzigd door Erycius op 08-05-2006 14:42 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:04:
[...]

Heb jij 5 man nodig voor je plantjes en leer dan? Inderdaad. Zo'n baas versla je wel met z'n 5-en en als niemand iets aan zo'n boss drop heeft is een LBS veel beter, verkoopt ook beter doorgaans :) En dan hebben ze alle 5 het recht om op die shard te rollen. Tenzij jij natuurlijk die shards gebruikt voor gratis enchants voor ze aan het eind v/d run.

Of we kiezen natuurlijk allemaal voor een greedroll, 20% kans dat jij hem wint dan mag je hem disenchanten.

Sorry hoor maar je hebt een beetje foute houding zoals je nu je mening naar voren schuift.

Natuurlijk need roll ik niet om te disenchanten. Dat is gewoon greed net als ieder ander.

Ik vind het alleen onzin om een enchanter te verplichten zut te disenchanten. Enchanters steken veel tijd, geld en moeite in hun skill. Moeten ze zich dan maar laten verhoeren door iedere speler die eist van z'n skills gebruik te mogen maken?

Zo voelt het voor mij als enchanter als ik met dat soort 'regeltjes' moet spelen. En dan doe ik liever niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Muppet schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:33:
[...]

Devout is priest .....
Ah, verkeerd gelezen :P

Magoed.. dan nog neem ik aan dat er een priest bij was die hem wel nodig had? (is niet duidelijk uit z'n post). Zo niet zie ik nog steeds geen ninja :P

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:28:
Wie-o-wie kan me vertellen of de TitanCoords (TitanBar) mod ook een soort /tloc x,y ondersteund.
Dus dat ik met een bepaald commando / actie een locatie van bijv. Thottbot kan pakken (ja die coords kloppen met Titan :D) en deze kan locken...
Om de locatie of op de mini-map / worldmap kan zien...
Het is idd even zoeken op Thottbot maar dit is wat je nodig hebt!

Sucses.

Het is trouwens niet perse voor de Titanbar...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadKow schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:35:
[...]

Sinds wanneer is devout mage class set?
Ik sta meer te kijken dat een mage zo nodig Devout wil ? Die van ons zaten altijd te geilen op Dreadmist vanwege de stamina, Magister is prut :)

Niet dat er iets mis is met 2k hp 7k mana mages *grijns*, maar ze janken altijd zo als ze ge-2-shot worden :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik heb nu deze 2H Mace -> The Unstoppable Force maar mijn build is nog niet aangepast (polearm specced)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?713730

31/20/0 build, zit een beetje vaag in elkaar, maar ik zal nu ik een 2H mace heb, m'n build wel moeten aanpassen. Nu dacht ik, zou een Fury-build harder slaan? Ik doe voornamelijk PvP...
Of heeft iemand anders betere tips voor mijn build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
[...]

tikte tog redelijk duidelijk dattie al iets beters had, blauwe robe met spelldamage erop, maalde er zelf weinig om (heb zelf Mindsurge Robe), rest van de raid HSde snel naar org, ik wachte gewoon nog ff en vroeg toen netjes aan em voor een portal naar org. Tja dat soort shit krijg je met PUGs he.

En hij had al op Need geklikt uberhaupt voordat alle priests hadden geklikt (ik had zelf nog op Need geklikt want ik wou wel de virtuous robe gaan halen een keer).
[...]

En ja, devout = priest, magister = mage. Goed van je dat je het nog verbeterd ;) en ja ik was diegene die er ooit een keer tier 0.5 van wou maken, andere priest was al in full-devout

[ Voor 38% gewijzigd door Helox-in-a-box op 08-05-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:42:
[...]

Het is idd even zoeken op Thottbot maar dit is wat je nodig hebt!

Sucses.

Het is trouwens niet perse voor de Titanbar...
Ik heb 1x Cosmos geprobeerd en moet zeggen dat dat geen succes was...
Ik gebruik Titan om wat extra stats bij te houden, samen met QuestLevel & MobInfo2 (deze houd bij hoeveel HP / MP / Loot een mob heeft / geeft, welke 'class' een mob is etc)
Nu zit er een coord functie in Titan, maar krijg deze niet werkend :/
(Tenminste niet op de manier dat ik een tloc kan doen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:06:
[...]

Ik heb 1x Cosmos geprobeerd en moet zeggen dat dat geen succes was...
Ik gebruik Titan om wat extra stats bij te houden, samen met QuestLevel & MobInfo2 (deze houd bij hoeveel HP / MP / Loot een mob heeft / geeft, welke 'class' een mob is etc)
Nu zit er een coord functie in Titan, maar krijg deze niet werkend :/
(Tenminste niet op de manier dat ik een tloc kan doen :()
Dat tloc systeem is een samenwerking van Cosmos en Thottbot (helaas) /pat
je kan dus de tloc cords alleen in de cosmos (volgens mij).
... oke ik keek nog even op thott daar staat dat het wel moet lukken met de Titan panel..

Hiero staat ie nog maar een keer zoals je ziet is de bovenste reactie dat de Coords functie niet zichtbaar is.
Mischien moet je em nog maar een keer proberen te installeren en checken of je al die vakjes aan hebt staan... je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:44:
[...]

Dat tloc systeem is een samenwerking van Cosmos en Thottbot (helaas) /pat
je kan dus de tloc cords alleen in de cosmos (volgens mij).
... oke ik keek nog even op thott daar staat dat het wel moet lukken met de Titan panel..

Hiero staat ie nog maar een keer zoals je ziet is de bovenste reactie dat de Coords functie niet zichtbaar is.
Mischien moet je em nog maar een keer proberen te installeren en checken of je al die vakjes aan hebt staan... je weet maar nooit :)
In TitanBar krijg ik netjes te zien hoe het gebied heet waar ik loop samen met m'n coords, op de worldmap krijg ik ook netjes te zien waar m'n muis zich bevind op de kaart (x,y).
Vandaar dat ik me afvroeg of dat mogelijk was, maar ik ga vanavond maar es spitten in de .lua file van Titan :)
Als ik wat vind horen jullie het uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
superbassie schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:04:
Ik heb nu deze 2H Mace -> The Unstoppable Force maar mijn build is nog niet aangepast (polearm specced)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?713730

31/20/0 build, zit een beetje vaag in elkaar, maar ik zal nu ik een 2H mace heb, m'n build wel moeten aanpassen. Nu dacht ik, zou een Fury-build harder slaan? Ik doe voornamelijk PvP...
Of heeft iemand anders betere tips voor mijn build?
Arms is betere keus voor 2H. Fury is de dual wielding tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

btw ff klein vraagje tussendoor.

ZHC of ToeP? Ik twijfel namelijk nog steeds :D

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!

Zie je iets wat niet hoort? Reageer er dan zelf niet op, maar plaats een topic report.