Toon posts:

E3 2006

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 912 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
master_viper schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:14:
[...]

Laten we nou maar niet over vervolgen beginnen, GT 5, Jak en Daxter weet ik hoeveel... enz.
Ook MS komt met originele games. Kijk maar ff over een paar uurtjes naar de uitzending.
Blijkbaar heb jij geen xbox en geen 360 gehad, maar het verschil is zo enorm groot, niet alleen grafisch, maar alle mogelijkheden. En dat 10 keer meer, dat is gebaseerd op niks, kom aub met feiten in plaats van mijn tekst te bewerken.
Ik heb MS sinds het begin van de x-box naast kameo niks nieuws op gamegebied zien brengen, of vergis ik me nu? En om nou te zeggen dat kameo super is :X

Wat is er zoveel beter aan de x360 dan de x-box? Graphics beter - check. Iets uitgebreidere x-box live - check. Iets uitgebreidere mediecenter - check. Hrm, het lijstje houdt op.

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:08:
[...]

Je vergeet even dat de controler een vrij duur ding is om te fabriceren ;)

Mensen, kijk toch eens wat verder dan processoren en grafische chipjes...
Dat zal ongetwijfeld wel meevallen. En hoeveel kost een Gamecube nu bijvoorbeeld om te maken, $50? Of minder zelfs? De WII console zelf zal dus ook niet zo duur zijn om te maken. Maar ik dacht dat de Wii het moest hebben van de prijs, $50 onder een Xbox 360(of tegen die tijd misschien even duur) vindt ik niet echt een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:18:
[...]

Dat zal ongetwijfeld wel meevallen. En hoeveel kost een Gamecube nu bijvoorbeeld om te maken, $50? Of minder zelfs? De WII console zelf zal dus ook niet zo duur zijn om te maken. Maar ik dacht dat de Wii het moest hebben van de prijs, $50 onder een Xbox 360(of tegen die tijd misschien even duur) vindt ik niet echt een voordeel.
Ik denk dat je de productiekosten enigzins onderschat. Gok qua productiekosten voor een x-box 360 op 600-700 euro, voor de ps3 over de 1000 euro (door de blu-ray speler) en voor de Wii zeker zo'n 400-500 euro.
De Gamecube was overigens de enige waar ze quitte mee speelden. (toen ik hem voor 259 euro kocht met mario kart :/ )

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:59:
[...]

Als de WII echt 250 dollar wordt vindt ik dat gewoon een rip-off, puur zakken vullen. Daar heb je praktisch een Xbox 360 core voor, die veeeel duurder is om te fabriceren. Aan de specs van de WII te gaat dat ding iets van $100-120 kosten om te maken.
Lol, nu wordt je ineens bekritiseert als je wél winst op je console maakt, dat MS en Sony dat niet doen (op korte termijn) is toch hun probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:17:
[...]

Ik heb MS sinds het begin van de x-box naast kameo niks nieuws op gamegebied zien brengen, of vergis ik me nu? En om nou te zeggen dat kameo super is :X

Wat is er zoveel beter aan de x360 dan de x-box? Graphics beter - check. Iets uitgebreidere x-box live - check. Iets uitgebreidere mediecenter - check. Hrm, het lijstje houdt op.
Graphics
Geluid
Controllers
Xbox Live

Wat zou je meer moeten hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Is er op tijdens de PS3 presentatie eigenlijk nog iets gezegd over mogelijke 1080p ondersteuning, of gaat Sony hetzelfde pad als MS bewandelen met 720p/1080i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:30:
[...]

Graphics
Geluid
Controllers
Xbox Live

Lezen is een kunst :O

Lees eens verder dan twee posts terug en je ziet dat de discussie gaat over waarom de vooruitgang tussen x-box vs 360 beter zou zijn dan de vooruitgang ps2 vs ps3.
Shiverzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:31:
Is er op tijdens de PS3 presentatie eigenlijk nog iets gezegd over mogelijke 1080p ondersteuning, of gaat Sony hetzelfde pad als MS bewandelen met 720p/1080i?
PS3 ondersteund 1080, komen ook games voor 1080 uit maar er komen ook 720 games, hangt van de developer af.

[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:30:
[...]

Graphics
Geluid
Controllers
Xbox Live

Goede games :P

...en betrouwbaarheid :X...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:31:
Sony gaat wel voor 1080p, echter moet je dan de € 599,- (60 gb) console kopen, want de 20gb console heeft geen HDMI poort. En een tweede HDMI poort zoals beloofd vorig jaar is helemaal geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:47:
Idd, gaat een coole E3 worden denk ik. Andere jaren keek ik er nooit zo naar uit, nu wel. Ik doe het ff uit me hoofd dus kan best dat ik wat vergeet, maar ik kijk naar de volgende dingen uit:

- Nintendo wii
- Playstation 3
- Funcom: Age of conan
- CCP : EVE online (Kali - graphics update)
- Bethesda softworks, waarschijnlijk alleen maar star trek maar wellicht aankondiging Fallout 3?
- Webzen: Huxley
- Square enix: hoop FF troep :P
- Ik zie ze niet op de map staan, maar project offset komt ook op de E3 geloof ik, hopelijk laten ze een nieuw filmpje zien van hun lijpe engine.
FF troep...? 8)7

where ya live.... B) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:33:
[...]

Sony gaat wel voor 1080p, echter moet je dan de € 599,- (60 gb) console kopen, want de 20gb console heeft geen HDMI poort. En een tweede HDMI poort zoals beloofd vorig jaar is helemaal geschrapt.
De HDMI poort heeft NIETS te maken met 1080 games, alleen met blu-ray films. Je kan gewoon 1080 games spelen op je "budget" ps3.

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:47
zou S.T.A.L.K.E.R ..... :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Die komt pas Q1 2007 :) waarschijnlijk wel pics & screens denk ik.

Net zoals Supreme Commander :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Sony presentatie al ergens in hoge kwaliteit gratis te downloaden is? Dus geen lage stream bij Gamespot ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 20:12

frogger3d

Morbo demands more comments!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:42:
Weet iemand of de Sony presentatie al ergens in hoge kwaliteit gratis te downloaden is? Dus geen lage stream bij Gamespot ofzo...
als je member wordt mag je hoge kwaliteit downloaden bij gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:34:
[...]

De HDMI poort heeft NIETS te maken met 1080 games, alleen met blu-ray films. Je kan gewoon 1080 games spelen op je "budget" ps3.
Over welke uitgang wou jij dan 1920x1080 progressief 60 fps naar je tv'tje krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:46:
[...]

Over welke uitgang wou jij dan 1920x1080 progressief 60 fps naar je tv'tje krijgen?
Volgens de tech sheets kunnen beide versies het aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis de sfeer die je had rond de introductie van de ps1... die tijd was echt geweldig!
Eerst moest ik er nix van hebben die lelijke 3dblokken, mijn snes was veel mooier!
Daarna was het me meest geweldige aankoop ooit, nog nooit zo veel tijd aan een console besteedt.

maar tegenwoordig heb je 14jarige sexueel gefrustreerde kinders, die zich zelfs te kwaad maken om een spel computer... Hoe kansloos?! ik kan me niet herrinneren dat ik dat ook had rond de introductie van de snes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat je de productiekosten enigzins onderschat. Gok qua productiekosten voor een x-box 360 op 600-700 euro, voor de ps3 over de 1000 euro (door de blu-ray speler) en voor de Wii zeker zo'n 400-500 euro.
De Gamecube was overigens de enige waar ze quitte mee speelden. (toen ik hem voor 259 euro kocht met mario kart :/ )
Je moet niet vergeten de Gamecube wordt nu voor $80 verkocht en Nintendo maakt winst op de console zelf. Vergelijken met de launchsituatie van de Gamecube moet je ook niet doen, bij de launch was de techniek in de gamecube zeker niet slecht voor zijn tijd, de Wii is ruwweg zo'n twee keer zo snel en dat is volgens de huidige standaarden gewoon zwaar verouderde techniek en dus goedkope techniek.(en ja ik weet dat de wii het van de gameplay moet hebben). Productie kosten van de console zal dus op $100-$120 komen denk ik en met die controller erbij zal daar misschien $30 bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 28-09 22:28
Volgens dit artikel bestond het "motion sensing" plan al sinds 2003!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:50:
ik mis de sfeer die je had rond de introductie van de ps1... die tijd was echt geweldig!
Eerst moest ik er nix van hebben die lelijke 3dblokken, mijn snes was veel mooier!
Daarna was het me meest geweldige aankoop ooit, nog nooit zo veel tijd aan een console besteedt.

maar tegenwoordig heb je 14jarige sexueel gefrustreerde kinders, die zich zelfs te kwaad maken om een spel computer... Hoe kansloos?! ik kan me niet herrinneren dat ik dat ook had rond de introductie van de snes :/
Nou, dan heb je toch echt de sega/nintendowars gemist.

Had zelfs een snes maar vond de megadrive veel stoerder :P

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frogger3d schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:46:
[...]

als je member wordt mag je hoge kwaliteit downloaden bij gamespot
Ja, maar daarvoor moet je betalen, tenminste als ik dit overzicht mag geloven: http://www.gamespot.com/e3/e3live.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ik begreep dat dat de doelstelling was ja, maar hebben ze ook keihard geroepen dat er 1080p ondersteunende games/content komen? Als ze dit idd kunnen realiseren zouden ze dat tijdens de persconferentie toch meteen naar voren hebben moeten brengen (een mooier offensief tov de 360 zou ik me niet in kunnen denken). Maar als er na de conferentie nog steeds geen exacte duidelijkheid over 1080p output is vraag ik me af of ze dat überhaupt waar kunnen maken… :|
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:42:
Check your local torrent site tonight …zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Shiverzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:59:
[...]

Ik begreep dat dat de doelstelling was ja, maar hebben ze ook keihard geroepen dat er 1080p ondersteunende games/content komen? Als ze dit idd kunnen realiseren zouden ze dat tijdens de persconferentie toch meteen naar voren hebben moeten brengen (een mooier offensief tov de 360 zou ik me niet in kunnen denken). Maar als er na de conferentie nog steeds geen exacte duidelijkheid over 1080p output is vraag ik me af of ze dat überhaupt waar kunnen maken… :|

[...]

Lees of kijk de persconferentie er nog maar op na, GT komt bijv. met 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Shiverzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:59:

Mja, daar heb ik alleen nog de low quality Gamespot stream gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:00:
Lees of kijk de persconferentie er nog maar op na, GT komt bijv. met 1080.
1080i of 1080p?

Het 1080i kunstje flikt de 360 ook....da's niks nieuws.

Moet vanavond die persconferentie maar eens nalezen ja, maar dat gaat nu een beetje moeilijk met die friggin' proxy op m'n werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:52:
[...]

Ja, maar daarvoor moet je betalen, tenminste als ik dit overzicht mag geloven: http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Heb je gelijk in, maar ik vind t het wel waard - geen reclame, HD filmpjes en betere kwaliteit streams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Shiverzz schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:07:
[...]

1080i of 1080p?

Het 1080i kunstje flikt de 360 ook....da's niks nieuws.

Moet vanavond die persconferentie maar eens nalezen ja, maar dat gaat nu een beetje moeilijk met die friggin' proxy op m'n werk :(
Kazunori Yamauchi from Polyphony Digital takes the stage. Shows a Gran Turismo prototype: Gran Turismo HD. It's assets from GT4 boosted to PS3-quality, including 1080p -- and yes, GT HD for PS3 is targeting 1080p for the final game as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:08:
Kazunori Yamauchi from Polyphony Digital takes the stage. Shows a Gran Turismo prototype: Gran Turismo HD. It's assets from GT4 boosted to PS3-quality, including 1080p -- and yes, GT HD for PS3 is targeting 1080p for the final game as well.
Thanx, just the news I was looking for ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frogger3d schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:08:
[...]

Heb je gelijk in, maar ik vind t het wel waard - geen reclame, HD filmpjes en betere kwaliteit streams :)
Daar ben ik nou zo op tegen. Betalen voor wat in weze promotiemateriaal is vind ik niet kunnen, maarja, dat is persoonlijk.
Dan vind ik zo'n site als www.gametrailers.com een stuk beter, wel reclame (banners enzo) maar ook gewoon HD trailers in QT en WM. Hadden ze nou maar de persconferentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Daar ben ik nou zo op tegen. Betalen voor wat in weze promotiemateriaal is vind ik niet kunnen, maarja, dat is persoonlijk.
Dan vind ik zo'n site als www.gametrailers.com een stuk beter, wel reclame (banners enzo) maar ook gewoon HD trailers in QT en WM. Hadden ze nou maar de persconferentie...
Bij gebrek aan beter betaal ik gamespot .. het is gewoon een goeie site en grote patches downloaden op volle snelheid is altijd een genot.

Sorry voor de offtopicerigheid trouwens :) Ik zit gewoon te wachten op de WII demonstratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Dat zegt helaas nog niets natuurlijk. Is get true 1080P, of wordt het gescaled. PGR3 is ook gemaakt op 600P, maar draait op 720P.

Ik kan nu ook Pacman uit 1980 scalen naar 1080P, maar daar heb je nog niet zoveel aan.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Daar ben ik nou zo op tegen. Betalen voor wat in weze promotiemateriaal is vind ik niet kunnen, maarja, dat is persoonlijk..
Bandbreedte en Storage zijn niet gratis he
frogger3d schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:22:
[...]

Bij gebrek aan beter betaal ik gamespot .. het is gewoon een goeie site en grote patches downloaden op volle snelheid is altijd een genot.

Sorry voor de offtopicerigheid trouwens :) Ik zit gewoon te wachten op de WII demonstratie..
Wat kostte dat? Anders doe ik dat ook nog even snel.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:29
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 03:44:
Ik denk dat het voor de console war playsation3 vs xbox360 wel de doorslag geeft voor de PS3, maar revolution heeft natuurlijk ook 3d detectie (x,y,z-as) dus dat wordt nog spannend. Nintendo heeft in dit opzicht iig concurentie er bij! Wat zoals altijd goed is voor ons, consumenten. Mijn voorspelling:
Wii: 60%
PS3: 30%
X360: 10%

edit: Tot 18:30 vanavond allemaal
Ik vind het zo wazig dat je bij zon voorspelling kan komen :P Volgens mij meer whisfull thinking. Ik wil helemaal niets zeggen over de kwaliteit van de consoles, maar in onze westerse samenleving zal een console als wii gewoon niet zo groot zijn als xbox en playstation. Daarvoor zijn we veels te conservatief. Daarnaast heeft de x360 nu al een gigantische voorsprong, en zo te zien aan de ps3 prijzen zal dit voorlopig ook wel zo blijven. Ik heb nog geen console gekocht, maar nu ik de screens van de ps3 zie ben ik absoluut niet onder de indruk, ik vind het een stuk lelijker dan topgames op de pc/xbox360 en het lijkt nergens op al die mooie filmpjes van vorig jaar.

Sony liegt de consument herhaaldelijk voor, ook over de specs van de console. Ik ben dat meer dan zat, bij mij zal er geen ps3 binnen komen. Dus het wordt een x360 of een wii, eerlijk gezegd neig ik naar de eerste omdat ik nooit een enorme fan ben geweest van nintendo games.

mijn voorspelling dan maar voor de console war:
x360: 40%
ps3: 35%
wii:25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frogger3d

frogger3d

PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:25:
[...]
Kijk zelf even bij de Gamespot abonnementen. Ze doen moeilijk met 2 types tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
[...]

Dat zegt helaas nog niets natuurlijk. Is get true 1080P, of wordt het gescaled. PGR3 is ook gemaakt op 600P, maar draait op 720P.

Ik kan nu ook Pacman uit 1980 scalen naar 1080P, maar daar heb je nog niet zoveel aan.
Als ze zeggen dat ze het er voor ontwikkelen bedoelen ze heus geen scaling. Waarom zouden ze pochen met 1080 scalen als GT4 op de ps2 dat al kan :/

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

[...]

Ik snap niet wat er mis is met de gratis stream die ze verzorgen. Aan de andere kant is $2.95 niet echt veel natuurlijk.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:49

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

[...]

En hoeveel mensen ken jij die al een TV hebben die dit aan kunnen? En wanneer denk jij dat deze tv's standaard zijn?
En als jij kameo het enige, leuke spel vind dat de 360 te bieden heeft, waarom verkoop je hem dan niet? Heb je gelijk wat geld voor je PS3.
Games als oblivion, graw, pgr3, zijn allemaal goeie games, volgens mij.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
master_viper schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:35:
[...]

En hoeveel mensen ken jij die al een TV hebben die dit aan kunnen? En wanneer denk jij dat deze tv's standaard zijn?
En als jij kameo het enige, leuke spel vind dat de 360 te bieden heeft, waarom verkoop je hem dan niet? Heb je gelijk wat geld voor je PS3.
Games als oblivion, graw, pgr3, zijn allemaal goeie games, volgens mij.
Die tv's zijn qua verkopen nu standaard, vorig jaar meer dan 70% van de verkochte tv's was HD.
En oblivion is geen x-box exclusive game he, nieteens tijdelijk :)

En de ps3 lineup is nu al groter dan de huidige lijst van beschikbare x-box 360 games, zit vast wel wat moois tussen :)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:33:
[...]

Als ze zeggen dat ze het er voor ontwikkelen bedoelen ze heus geen scaling. Waarom zouden ze pochen met 1080 scalen als GT4 op de ps2 dat al kan :/
Ik denk niet dat de ps3 intern op 1080 zit te rekenen. Misschien iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:50:
[...]

Je moet niet vergeten de Gamecube wordt nu voor $80 verkocht en Nintendo maakt winst op de console zelf. Vergelijken met de launchsituatie van de Gamecube moet je ook niet doen, bij de launch was de techniek in de gamecube zeker niet slecht voor zijn tijd, de Wii is ruwweg zo'n twee keer zo snel en dat is volgens de huidige standaarden gewoon zwaar verouderde techniek en dus goedkope techniek.(en ja ik weet dat de wii het van de gameplay moet hebben). Productie kosten van de console zal dus op $100-$120 komen denk ik en met die controller erbij zal daar misschien $30 bij komen.
Ik denk dat wel meevalt.. als je nu de games moet vergelijken tussen xbox en xbox360 dan vind ik het verschil nog wel heel erg meevallen. Ik gok dat Nintendo dat ook heeft bedoelt met dat de Wii 2x de kracht heeft van een gamecube. Zelfde als t feit dat de xbox360 eigenlijk 2x zo krachtig (oogt) als een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:37:
[...]

Die tv's zijn qua verkopen nu standaard, vorig jaar meer dan 70% van de verkochte tv's was HD.
En oblivion is geen x-box exclusive game he, nieteens tijdelijk :)

En de ps3 lineup is nu al groter dan de huidige lijst van beschikbare x-box 360 games, zit vast wel wat moois tussen :)
HD wel, 1080P tv's worden in NL nog niet geleverd.

En dan heb ik het over True 1080P tv's, en niet tv's die een resolutie van 1920x1080P kunnen ontvangen, want daar zit nogal een verschil tussen.

Mensen die het afgelopen jaar in NL een 1920x1080 tv hebben gekocht, en denken 1080P aan te kunnen, zullen zich flink genaaid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox 360 en PS3 hebben allebei zeer nieuwe, geadvanceerde en waarschijnlijk moeilijker te programmeren hardware/software. Als er meer foesjes etc zijn voor het programmeren dan zullen de games er echt wel goed uit komen te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Het "moeilijker te programmeren" gaat niet echt op, voor beide systemen zijn gewoon normaal benaderbare SDK's te krijgen. (bij je devkit wel te verstaan)

Foesjes?

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook maar even het GameSpot abo genomen, van $5.99.Nu heb ik "Blazing Fast" downloads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:48:
Het "moeilijker te programmeren" gaat niet echt op, voor beide systemen zijn gewoon normaal benaderbare SDK's te krijgen. (bij je devkit wel te verstaan)

Foefjes?
fixed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:38:
[...]
Ik denk niet dat de ps3 intern op 1080 zit te rekenen. Misschien iemand meer info?
Meer info als de woorden van die kerel heb je toch niet nodig? GT HD = GT 4 in 1080p (De ps2 doet GT4 al in 1080i) met betere textures, meer auto's en wat meer extratjes. Maar wel een duidelijk concept dat (een aantal) spellen ook 1080p zullen gaan doen. Native. Dit is keuze van de ontwikkelaar, wat al eerder is verteld door Sony.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
In feite maakt voor ons het hele 1080 verhaal dus nog niets uit, zolang 720 maar wel ondersteund wordt :/ (of 1080i)

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat ze de, imho dure, PS3 willen kopen, al was het alleen al vanwege Blu-Ray-functionaliteit.
Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo'n meerwaarde heeft? (boven bijv. DVD)
Want ik heb nog geen muziek, films, of spelletjes op Blu-Ray gezien? (Al kan dat over een jaar natuurlijk anders zijn).

Oeh, en nog 2½ uur voor Nintendo :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

DarkShadow schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:28:
[...]
Ik heb nog geen console gekocht, maar nu ik de screens van de ps3 zie ben ik absoluut niet onder de indruk, ik vind het een stuk lelijker dan topgames op de pc/xbox360 en het lijkt nergens op al die mooie filmpjes van vorig jaar.

mijn voorspelling dan maar voor de console war:
x360: 40%
ps3: 35%
wii:25%
Mischien had je die gameconference gistere moeten volgen...
De Ps3 poept zeker wel mooiere graphics uit dan de 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:07:
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat ze de, imho dure, PS3 willen kopen, al was het alleen al vanwege Blu-Ray-functionaliteit.
Want ik heb nog geen muziek, films, of spelletjes op Blu-Ray gezien? (Al kan dat over een jaar natuurlijk anders zijn).

HD films passen niet op een dvd, dus zullen ze alleen op hd dvd's en/of blu ray uitkomen. Blu ray zal waarschijnlijk winnen met Sony achter zich, maar dat is natuurlijk niet zeker. (Sony is zo'n beetje de grote naam op de filmmarkt)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Blu ray zal waarschijnlijk winnen met Sony achter zich, maar dat is natuurlijk niet zeker. (Sony is zo'n beetje de grote naam op de filmmarkt)
ja, want we weten allemaal hoe goed sony formaten het in het verleden allemaal al gedaan hebben (betamax, cd-i en die memory zooi is het eerste wat in me opkomt)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 09-05-2006 16:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:08:
[...]

HD films passen niet op een dvd, dus zullen ze alleen op hd dvd's en/of blu ray uitkomen. Blu ray zal waarschijnlijk winnen met Sony achter zich, maar dat is natuurlijk niet zeker. (Sony is zo'n beetje de grote naam op de filmmarkt)
Misschien een beetje offtopic en noobish, maar DVD is toch al heel scherp beeld, of mis ik iets? :P
* anandus heeft geen tv, overigens, dus niet flamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Meer info als de woorden van die kerel heb je toch niet nodig? GT HD = GT 4 in 1080p (De ps2 doet GT4 al in 1080i) met betere textures, meer auto's en wat meer extratjes. Maar wel een duidelijk concept dat (een aantal) spellen ook 1080p zullen gaan doen. Native. Dit is keuze van de ontwikkelaar, wat al eerder is verteld door Sony.
Er staat nergens dat er niet gescaled wordt, dus het is niet duidelijk, dank u. Ik ben alleen niet technisch onderlegd gaande gpu's, dus ga ik er vanuit dat intern geen 1080 gebruikt wordt. Hoe denk je dat al die resoluties van je pc te voorschijn komen? dat wordt allemaal gescaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:11:
[...]

Misschien een beetje offtopic en noobish, maar DVD is toch al heel scherp beeld, of mis ik iets? :P
* anandus heeft geen tv, overigens, dus niet flamen :P
Op een hoge kwaliteit tv ga je toch blokjes/noise zien, tenzij je tv er wat filters overheen gooit. En kwaliteit kan altijd beter he :)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Er staat nergens dat er niet gescaled wordt, dus het is niet duidelijk, dank u. Ik ben alleen niet technisch onderlegd gaande gpu's, dus ga ik er vanuit dat intern geen 1080 gebruikt wordt. Hoe denk je dat al die resoluties van je pc te voorschijn komen? dat wordt allemaal gescaled.
Ehrm, nee, videokaarten scalen niet om hogere resoluties te krijgen. Een hogere resolutie houdt gewoon in dat je een groter "projectievenster" als het ware toepast. Anders zou een hogere resolutie nauwelijks meer resources vragen.

[ Voor 44% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:59:
Als de WII echt 250 dollar wordt vindt ik dat gewoon een rip-off, puur zakken vullen. Daar heb je praktisch een Xbox 360 core voor, die veeeel duurder is om te fabriceren. Aan de specs van de WII te gaat dat ding iets van $100-120 kosten om te maken.
Dat de Xbox zo goedkoop is komt alleen doordat MS er veel verlies op maakt.Verder weten we nog niet of de Wii 250 euro gaat kosten en als het al zo is dan moet je ook kijken naar wat je er eventueel bijkrijgt. Misschien krijg je er wel "ouderwets" 2 controllers en een spel bij. In dat geval zou ik het een hele mooi prijs vinden voor de console. Zou hij kaal zijn voor dat geld dan is het gewoon te duur. Hij zal niet zo gek veel meer kosten dan een GC om te maken en die koop je kaal al voor 69,-. Stel dat de hardware inderdaad 2 maal zo krachtig is en dat dit zich zou vertalen in twee maal zo hoge kosten dan kom je op 138,- als een redelijke prijs. Dan heb je nog het controller gebeuren en dat rechtvaardigt niet 110,- extra kosten. Dus ik ben het met je eens dat 250,- te veel is, maar alleen als dat een kale versie zou betreffen.

Denk dat we vanavond meer weten en dat we dan ook zinnigere discussies kunnen voeren. Discussieren op basis van geruchten is altijd lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 28-09 22:28
Ik snap iets niet over die HDMI output. De 20GB versie heeft geen HDMI toch? Dus blu-ray films zullen op de 20GB versie een lagere resolutie hebben? Of was dat met HDCP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Op een hoge kwaliteit tv ga je toch blokjes/noise zien, tenzij je tv er wat filters overheen gooit. En kwaliteit kan altijd beter he :)

[...]

Ehrm, nee, videokaarten scalen niet om hogere resoluties te krijgen. Een hogere resolutie houdt gewoon in dat je een groter "projectievenster" als het ware toepast. Anders zou een hogere resolutie nauwelijks meer resources vragen.
Ahh graag zie ik deze info. Het was dan ook maar een aanname van mijn kant.
(mijzelf even veilig stellen :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Caboman schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:17:
Ik snap iets niet over die HDMI output. De 20GB versie heeft geen HDMI toch? Dus blu-ray films zullen op de 20GB versie een lagere resolutie hebben? Of was dat met HDCP?
Nog eentje. CHECK
Check. En zullen we het er nu niet meer over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 08:55

WoutF

Hoofdredacteur
johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:48:

Foesjes?
Een leuke SDK zorgt er niet voor dat de architectuur van de console ineens supersimpel wordt. De X360 heeft drie verschillende cores, die benut je niet zo makkelijk simultaan. Voor veel programmeurs zal het best een pittige omschakeling zijn naar multithreaded programming. En wat dacht je van de Cell met 7 SPE's? Om het beste uit de next-gen consoles te halen zullen developers hun games technisch gezien echt heel anders moeten ontwerpen.

Het zal nog wel een aantal jaar duren voor ze dat goed onder de knie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wout schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:48:
[...]

Een leuke SDK zorgt er niet voor dat de architectuur van de console ineens supersimpel wordt. De X360 heeft drie verschillende cores, die benut je niet zo makkelijk simultaan. Voor veel programmeurs zal het best een pittige omschakeling zijn naar multithreaded programming. En wat dacht je van de Cell met 7 SPE's? Om het beste uit de next-gen consoles te halen zullen developers hun games technisch gezien echt heel anders moeten ontwerpen.

Het zal nog wel een aantal jaar duren voor ze dat goed onder de knie hebben.
Zover ik weet regelt de SDK de verdeling, en imho mogen programmeurs die geen multithreading snappen terug naar de jaren 80 :P (of een goede moderne IT opleiding volgen)

Enige waar bij de ps3 serieus rekening gehouden moet worden is het realtime kunnen inschakelen van het menu wat één cell in bezit neemt. Je moet dan ergens die taken opvangen, maar ja, je grafische output kapt ook, dus zo ingewikkeld kan het niet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:56

hbsJR

All rounder

ik vroeg me af of ik ergens nog de e3 presentatie van sony kon downloaden of zien. Aangezien ik ERG nieuwsgierig ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wootism schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:08:
[...]

Mischien had je die gameconference gistere moeten volgen...
De Ps3 poept zeker wel mooiere graphics uit dan de 360...
En hoe heb je dat gezien? Op je 100kb/s stream?

Ik heb de hele Sony Conference hier nu op HD formaat (voordelen van betaalde downloads :) ). Daardoor ik een reele inschatting maken.

Niets wat Sony vannacht realtime heeft laten zien, is mooier dan op de 360.

De pre-rendered filmpjes wel. Tsja
hbsJR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:04:
ik vroeg me af of ik ergens nog de e3 presentatie van sony kon downloaden of zien. Aangezien ik ERG nieuwsgierig ben :)
http://www.gamespot.com/downloads/6149525

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:05:
[...]

En hoe heb je dat gezien? Op je 100kb/s stream?

Ik heb de hele Sony Conference hier nu op HD formaat (voordelen van betaalde downloads :) ). Daardoor ik een reele inschatting maken.

Niets wat Sony vannacht realtime heeft laten zien, is mooier dan op de 360.

De pre-rendered filmpjes wel. Tsja

[...]

http://www.gamespot.com/downloads/6149525
Hou je er ook even rekening mee dat dit alles nog in ontwikkeling is en de x-box 360 games waar je het over hebt al op de markt zijn. Ze worden dus nog wat mooier :) Of ze mooier dan de 360 worden is afwachten.

Hoe erg is de CoD demo voor de 360 niet afgekraakt, uiteindelijk bleek het spel best mooi.

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:08:
Blu ray zal waarschijnlijk winnen met Sony achter zich, maar dat is natuurlijk niet zeker. (Sony is zo'n beetje de grote naam op de filmmarkt)
Ja, want MemoryStick en UMD waren ook al zo'n marktveroverende doorbraak he :/
Er is allang een strijd over wat het volgende filmformaat gaat worden, maar Sony's Bluray lijkt daarin toch echt het onderspit te delven.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Gunp01nt schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:10:
[...]

Ja, want MemoryStick en UMD waren ook al zo'n marktveroverende doorbraak he :/
Er is allang een strijd over wat het volgende filmformaat gaat worden, maar Sony's Bluray lijkt daarin toch echt het onderspit te delven.
Mja, hd dvd heeft wel een flinke headstart. Maar vergeet niet dat sony zowel een supergrote film- als platenmaatschappij is. Al die muziek-blu-rays zullen best verkopen denk ik (is bij dvd ook zo)

De toekomst zal het uitwijzen :)

* pagani krijgt bij de hd-dvd uitbreiding van de 360 wel flashbacks naar de sega mega cd, sega x32 etc.

Ik denk eigenlijk dat er hybride spelers zullen komen en beide standaarden naast elkaar zullen bestaan. (met een marktvoordeel voor hd-dvd in het begin, uiteindelijk zullen we zien hoe het loopt)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 09-05-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Welke headstart hebben ze dan?
Blu-ray heeft ook al beschrijfbare media. En de HD-DVD speler die verkocht wordt is een omgebouwde P4 waar ze zeer waarschijnlijk ook verlies op maken.
Het is allemaal nog zo pril dat je volgens mij nog helemaal niets kunt zeggen over wie 'voor staat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:38:
Welke headstart hebben ze dan?
Blu-ray heeft ook al beschrijfbare media. En de HD-DVD speler die verkocht wordt is een omgebouwde P4 waar ze zeer waarschijnlijk ook verlies op maken.
Het is allemaal nog zo pril dat je volgens mij nog helemaal niets kunt zeggen over wie 'voor staat'.
nieuws: 'HD-DVD neemt voorsprong op Blu-ray'

Mja, het is idd nog gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Wereldklok: On the West Coast Includes: Seattle, Portland, San Francisco, Oakland, Los Angeles, San Diego

Hoofdpagina met alle links

Sony Press Conference - 8 mei 2006 4pm PT (check bovenste link voor tijden)
Sony Press Conference, Cont. - 8 mei 2006 5pm PT (check bovenste link voor tijden)

Nintendo Press Conference - 9 mei 2006 09:30am PT (check bovenste link voor tijden)
Nintendo Press Conference Continues (part 2) - 9 mei 2006 10:00am PT (check bovenste link voor tijden)

Microsoft Press Conference - 9 mei 2006 1:00pm PT (check bovenste link voor tijden)
Microsoft Press Conference Continues (part 2) - 9 mei 2006 2:00pm PT (check bovenste link voor tijden)

[ Voor 85% gewijzigd door deeltje op 09-05-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09:39

^^0nMe

Got Babana's?

Die site van GameTrailers laadt voor geen meter, leek al niet veel op dat ze gratis HQ streams voor de Nintendo conference konden waarmaken...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 08:55

WoutF

Hoofdredacteur
johnnyv.nl schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:50:
[...]

Zover ik weet regelt de SDK de verdeling, en imho mogen programmeurs die geen multithreading snappen terug naar de jaren 80 :P (of een goede moderne IT opleiding volgen)

Enige waar bij de ps3 serieus rekening gehouden moet worden is het realtime kunnen inschakelen van het menu wat één cell in bezit neemt. Je moet dan ergens die taken opvangen, maar ja, je grafische output kapt ook, dus zo ingewikkeld kan het niet zijn.
Een SDK die zelf code over threads verdeelt? Lijkt me sterk
Ik heb interviews gelezen met Tim Sweeney (U3 engine) en Gabe Newell (Valve) en beide zeiden ze dat multithreaded programming voor games echt een moeilijke opgave is. De U3 engine is er voor gemaakt maar nog zegt Sweeney dat je heel veel gewoon niet kan verdelen over meerdere threads omdat het dan chaos wordt en je met gamesync problemen te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:21:
[...]

Spannend.
Vanaf half 7 beeld?
Jupserderpups, das wel de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

anandus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:07:

Waarschijnlijk vanwege et feit dat een losse Blue-Ray-Speler nog steeds duurder is dan een complete PS3 (alhoewel je natuurlijk niet weet hoe die situatie op 17 november ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 13:54

peternator

Shoop da whoop.

Helaas nog geen beeld :) We wachten af... ben erg benieuwd wat ze allemaal voor moois te melden hebben bij Nintendo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PTR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:32:
Helaas nog geen beeld :) We wachten af... ben erg benieuwd wat ze allemaal voor moois te melden hebben bij Nintendo _/-\o_
Je bent niet de enige. Ik ben net veel te snel naar de wc geweest, ik dacht dadelijk mis ik nog iets!
Erg he, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:32:
[...]

Je bent niet de enige. Ik ben net veel te snel naar de wc geweest, ik dacht dadelijk mis ik nog iets!
Erg he, maar wel leuk.
Nah als het net zo uitloopt als Sony, kan je nog wel gerust een uurtje drollen gaan draaien hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Hier idem :)

Irritant muziekje...

Edit: nice concert :D
w00t!

[ Voor 31% gewijzigd door JC op 09-05-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

deeltje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:36:
[...]

Nah als het net zo uitloopt als Sony, kan je nog wel gerust een uurtje drollen gaan draaien hoor...
Niets gezegd, et begint :) DIKKE DIKKE INTRO :)

[ Voor 5% gewijzigd door deeltje op 09-05-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 14:35
nu al beter dan de sony opkomst >:)

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Reggie ... oehoeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
F*ck, ik heb een grotere kamer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 13:54

peternator

Shoop da whoop.

* PTR staat niet zo'n klein beetje te watertanden... nee, dit is te geweldig voor woorden, wat een sfeer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Moet Zelda hebben!
En Metroid!

En dat John Woo spelletje.

Daaamn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ziet er heel cool uit allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nintendo gaat verteld niets over availabilty. Alleen dat hij in het 4de kwartaal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ze willen niet zeggen hoe duur-ie wordt :(
Alleen dat-ie goedkoper wordt dan de rest... sja, daar kan ik niet echt iets mee :/

En voor de mensen die niet kijken: Verder is het blablabla

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 09-05-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

'More fun for less money' :)

Ziet er goed uit.

Edit: Was niet naar jou bedoeld Anadus, vond het wel leuk klinken.

[ Voor 48% gewijzigd door Muthas op 09-05-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, maar less money kan 100, 150 of 250 Euro zijn, en dat is een behoorlijk verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zelda is launchgame. Ze laten hem nu ook zien :)

* PWM is geen Zelda fan, maar vind het toch leuk om te zien

[ Voor 73% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Nieuwe Zelda op launch OMG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Zelda met launch Wii!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

anandus schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:52:
[...]
Ja, maar less money kan 100, 150 of 250 Euro zijn, en dat is een behoorlijk verschil...
Het komt eind 2006 uit, de tijd dat de xbox360 gaat dalen naar 219 voor et kleinste pakket. m.a.w. onder de 219 euro? :) De reden dat ze et nu nog niet vertellen is omdat ze willen wachten wat microsoft doet denk ik :)

ik denk 189 euro :)

En echt wel dat ik voor onder de 200 een Wii koop!!!! :)

Geluid van controller naar beeld (depth of sound in et eggie), Go Nintendo!! :P

[ Voor 15% gewijzigd door deeltje op 09-05-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Helaas niet mijn type games allemaal.

Al die gekke games doen me niet zoveel :)

Maar de Wii gaat er komen:

A. Controller
B. Golden Oldies
C. Mario Kart :)

Ik heb al meer leuks gezien dan vannacht.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Had ik al OMG gezegd?

OMG! :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zelda komt dus dezelfde dag op de Gamecube. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik geef het gewoon eerlijk toe. Nooit een Nintendo fan geweest, consoles in het algemeen zijn niet echt mijn ding, maaaaaar: wat Nintendo hier laat zien met die controller, ziet er gewoon echt leuk uit. Je raakt veel meer betrokken bij de games die je speelt. En dan nog natuurlijk de fun factor, met zijn allen gezellig op de bank een potje gamen. Dit is waar Nintendo voor staat, en wat ze imho heeeeel erg goed weten en ook uitbuiten.

Ik vindt dit iig veel interessanter dan die Sony presenatie van vannacht. Mijn steun heeft Nintendo iig, al is het alleen maar om het innovatieve van die fantastische controller :)

Nintendo fans gaan niet voor de graphics, die gaan voor de fun! En in dit geval, geef ik ze nog gelijk ook ( zegt een echte graphics-hoo >:) )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 21:02
Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt impressed ben van de Wii. :*)
Zelda: The Twilight Princess ziet er goed uit, en ook het gebruik van de controller oogt goed uitgewerkt. :)
Ik denk dat er naast mijn Xbox 360 vast nog wel plaats zal zijn voor een Wii :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:05:
Tja ik geef het gewoon eerlijk toe. Nooit een Nintendo fan geweest, consoles in het algemeen zijn niet echt mijn ding, maaaaaar: wat Nintendo hier laat zien met die controller, ziet er gewoon echt leuk uit. Je raakt veel meer betrokken bij de games die je speelt. En dan nog natuurlijk de fun factor, met zijn allen gezellig op de bank een potje gamen.
En het is nog gezond ook B)
Liever een Wii-Athete dan een Playstation-Potato :P

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 09-05-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wauw 27 games die morgen al gespeeld kunnen worden.

Ik wil Madden wel :9 kan ik mijn controller door de kamer smijten

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 09-05-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

* Muthas is focking jealous, die gasten mogen 27 games doen daar :r
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Reacties over slecht of niet werkende streams of andere chatterige replies horen niet in dit topic thuis.