Toon posts:

E3 2006

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 912 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Data

E3 2006: 9 t/m 12 mei

9 t/m 11 mei Conferentie en presentatie
10 t/m 12 mei Expo beurs

Nou mensen, we zijn nog slechts een paar dagen verwijderd van de grootste gamebeurs dit jaar (en misschien wel ooit). Bij mij zijn althans de verwachtingen hoger dan ooit tevoren.

Vooral van Nintendo verwacht ik veel. Niet alleen krijgen we eindelijk beelden te zien van de revolution games, maar ook eindelijk duidelijkheid omtrent de console zelf. En niet te vergeten de DS games.

Ook de playstation 3 word openbaard inclusief ingamebeelden (en dan niet 1 of ander in hollywood gemaakt filmpje).

Ik denk dat microsoft dit jaar de verliezer word, mede doordat ze het jaar ervoor groots hebben uitgepakt. Halo 3 echter ben ik wel weer heel nieuwsgierig naar.

plattegrond

Afbeeldingslocatie: http://i3.tinypic.com/vo2zoy.png
EN
Afbeeldingslocatie: http://i3.tinypic.com/vo26bq.gif

waar kijken jullie zoal naar uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Idd, gaat een coole E3 worden denk ik. Andere jaren keek ik er nooit zo naar uit, nu wel. Ik doe het ff uit me hoofd dus kan best dat ik wat vergeet, maar ik kijk naar de volgende dingen uit:

- Nintendo wii
- Playstation 3
- Funcom: Age of conan
- CCP : EVE online (Kali - graphics update)
- Bethesda softworks, waarschijnlijk alleen maar star trek maar wellicht aankondiging Fallout 3?
- Webzen: Huxley
- Square enix: hoop FF troep :P
- Ik zie ze niet op de map staan, maar project offset komt ook op de E3 geloof ik, hopelijk laten ze een nieuw filmpje zien van hun lijpe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn interesse gaat vooral uit naar de ps3 en de ageia demo's, of liever nog speelbare (nou ja, filmpjes van) ps3 games met ageia physics. En dan liefst nog wat interessante games.

Verder benieuwd naar wat de tweede "big thing" van de revolution wordt. Als het net zo "baanbrekend" en "innovatief" is als de DS mogen ze van mij in de stront zakken. Helemaal na de gigantische berg goede games die ze voor de cube gemaakt hebben (ik kan ze op twee handen tellen, misschien zelfs één). En ja, ik heb ze allemaal.

Denk overigens niet dat ms zo'n grote verliezer wordt, ze hebben immers al wel een draaiende machine op de markt die iig qua performance ver boven de revolution zit. En een controller als die van de wii kun je ook zo voor de xbox maken :)

Wel lachen dat er nog een n-gage stand is :P (nog altijd m'n trouwe telefoontje)

[ Voor 50% gewijzigd door pagani op 02-05-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hoop eigenlijk op een nieuw project van Blizzard of dat nu Starcraft II is of Diablo III boeite me niet zoveel. Ik kan ze echter niet eens vinden op de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hrm, je zou toch aannemen dat ze er sowieso met the burning crusade staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht vooral op
Vanguard sage of hero's
Enemy terrotory quake wars

Maar ik hoop vooral dat er ook wat reportage van E3 op tv komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik heb nu al zin in die gamekings afleveringen van de e3 (vind het heerlijk hoe ze gewoon ECHT hun mening geven (althans...denk ik), gewoon roepen dat het zuigt enzo <3)

Maargoed ff ontopic:
- burning crusade
- revolution Wii :r
- ps3

eigenlijk een beetje de grote namen, maar ook ben ik wel benieuwd wat sqaure enix allemaal te showen heeft :D (dragonquest 1-...weet ik veel op revolution please :D)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

- Nintendo Wii conferentie
- vooral bovenstaande!
- vooral bovenstaande!
- vooral bovenstaande!
- Enemy Territory Quake wars
- Project van Valve voor Xbox360

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:19

Polycom

Poes van goud

- Mijn interesse gaat vooral uit naar de PS3. Sony beloofd een hoop, en ik wil wel eens zien of ze alles kunnen waar maken. Als ze weer alleen aan komen met CGI filmpjes ben ik het wel een beetje zat met sony. Aan de andere kant denk ik niet dat ze dat doen, ze moeten het publiek nu wel eens een werkende ps3 tonen.

- Ook kijk ik uit naar de nintendo Wii. Tot nu toe vind ik het nog niet zo revolutionair als ze zelf claimen. (Er bestaan al motionsensor controller, vooral in de arcade hallen veel gespeeld) Dus ik hoop de de 2e 'i' voor meer vernieuwing zal zorgen. Ook ben ik benieuwd hoe het grafisch er allemaal uit gaat zien, de screens die afgelopen week gelekt waren zagen eruit als een opgevoerde xbox.

- Voor de xbox360 kijk ik er uit naar Halo3, eigenlijk het enige spel wat me een beetje boeit voor de xbox.

- Pc kijk ik vooral uit naar Alan wake / max payne 3 (Jammer dat gister het bericht kwam dat die waarschijnlijk niet op de beurs aanwezig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik ga voor Duke Nukem Forever! Dat mag tenslotte eens tijd worden. Zou een leuke verassing zijn :Y)

[ Voor 50% gewijzigd door DukeN op 02-05-2006 13:07 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:55:
- Mijn interesse gaat vooral uit naar de PS3. Sony beloofd een hoop, en ik wil wel eens zien of ze alles kunnen waar maken. Als ze weer alleen aan komen met CGI filmpjes ben ik het wel een beetje zat met sony. Aan de andere kant denk ik niet dat ze dat doen, ze moeten het publiek nu wel eens een werkende ps3 tonen.
Van Sony werd verwacht dat ze met big PS3 nieuws/screens/ingame footage kwamen voor de Xbox 360 release

Van Sony werd verwacht dat ze met big PS3 nieuws/screens/ingame footage kwamen op de vorige E3

Van Sony werd verwacht dat ze met big PS3 nieuws/screens/ingame footage kwamen na de eerste goede 360 verkoop cijfers

Van Sony werd verwacht dat ze met big PS3 nieuws/screens/ingame footage kwamen op de afgelopen game beurs (1 1/2 maand geleden, ben naam kwijt)

Van Sony werd verwacht dat ze met big PS3 nieuws/screens/ingame footage kwamen op...... vul maar in.

Als ze nu inderdaad geen playable PS3's hebben, of geen ingame footage, dan vraag ik me echt af of ze wat hebben, behalve het marketing geweld wat de Sega Dreamcast ten onrechte naar de achtergrond verdrukte.

Ik ben voor deze E3 voornamelijk nieuwsgierig naar de Nintendo Wii. Misschien zelfs met prijs info. Het plekje onder mijn tv is al ingeruimd :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 02-05-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Ik ben, net zoals alle andere in dit Topic (:p), ook zeer benieuwd naar het geen wat wij, als gamers, allemaal wel niet kunnen verwachten :p

Ikzelf kijk uit naar:

Consoles:

Sony's Playstation 3
Nintendo's Wii

PC:

Unreal Tournament 2007
Crysis
Prey
E.T: Quake Wars

Xbox 360:

Test Drive: Unlimited
Gears of War
Dead Rising
Saint's Row

Dat is het wel zo'n beetje :p

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 02-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
TrailBlazer schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:17:
hoop eigenlijk op een nieuw project van Blizzard of dat nu Starcraft II is of Diablo III boeite me niet zoveel. Ik kan ze echter niet eens vinden op de map
Blizzard is toch van Vivendi - misschien daar wel dan ...

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@johnnyv.nl

wat dacht je van:

Viewtiful Joe
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Tales Of Symphonia
Super Smash Bros. Melee
Super Monkey Ball
Super Mario Sunshine
Starfox Adventures
Skies of Arcadia Legends
Resident Evil
Pikmin (2)
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Metroid Prime
Metroid Prime 2: Echoes
Luigi's Mansion
Mario Smash Football
Mario Power Tennis
Final Fantasy: Crystal Chronicles
F-Zero GX
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Donkey Konga
Baten Kaitos
Animal Crossing
1080 Avalanche

Veel vingers heb jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:45:
@johnnyv.nl

wat dacht je van:

Viewtiful Joe
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Tales Of Symphonia
Super Smash Bros. Melee
Super Monkey Ball
Super Mario Sunshine
Starfox Adventures
Skies of Arcadia Legends
Resident Evil
Pikmin (2)
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Metroid Prime
Metroid Prime 2: Echoes
Luigi's Mansion
Mario Smash Football
Mario Power Tennis
Final Fantasy: Crystal Chronicles
F-Zero GX
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Donkey Konga
Baten Kaitos
Animal Crossing
1080 Avalanche

Veel vingers heb jij ;)
_/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik kijk natuurlijk vooral uit naar de Nintendo Wii, ben echt benieuwd naar wat het tweede revolutionaire aspect van de console is. Verder willen we natuurlijk wel eens beelden zien! Veel mensen denken dat we beelden te zien krijgen die nog zouden onderdoen voor de GameCube, maar als je ziet wat een PS2 er nog met God of War weet uit te persen, dan moet een opgevoerde GameCube (naar het nu lijkt is de Wii helaas een opgevoerde GC) toch best strakke beelden kunnen laten zien. Niet dat ik geil op graphics, maar ik verwacht toch wel weer een stap vooruit.

Verder ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de PS3. Hoewel het apparaat weinig echt boeiende feautures heeft ben ik wel onder de indruk van de beelden die ik tot nu toe gezien heb. Ben benieuwd of dat ding echt dat soort beelden kan produceren of dat we er, zoals haast normaal is, er "bijgenaaid" worden.

Verder ben ik minder geinteresseerd in de Xbox360. Het is best een mooi apparaat, maar tot nu toe heb ik nog nooit iets gehad van dat ik een Xbox360 zou moeten hebben. Zal wel komen omdat ik eigenlijk maar in twee spellen geinteresseerd ben op een spelcomputer en dat is Mario Kart en Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:45:
@johnnyv.nl

wat dacht je van:

Viewtiful Joe niet nintendo only én 3rd party
The Legend of Zelda: The Wind Waker inderdaad een topgame
Tales Of Symphonia Was dat niet een disney rpg ofzo? anyways, voordeel van de twijfel3rd party
Super Smash Bros. Melee heb hem zelf niet, weet dat het een topper is
Super Monkey Ballniet nintendo only én 3rd party
Super Mario Sunshine helemaal grijs gespeeld, idd een topper
Starfox Adventures Zéér rechtlijnige gameplay, platformgedeelte zuigt, vliegtuigdeel was op supernes beter
Skies of Arcadia Legends ken ik niet, hier uitgekomen? 3rd party :)
Resident Evilniet nintendo only én 3rd party
Pikmin (2) Ook een topper, maar tweede is meer van hetzelfde
Paper Mario: The Thousand-Year Door compleet geflopt
Metroid Prime Besturing zuigt imho, en gameplay is vrij saai
Metroid Prime 2: Echoes Besturing zuigt imho, en gameplay is vrij saai
Luigi's Mansion Je kan onmogelijk beweren dat dit een goede, mooie en leuke game is. Voor je neefje van 3 ja.
Mario Smash Football Niet gespeeld, maar schijnt niet bijzonder te zijn, voordeel van twijfel
Mario Power Tennis Niet gespeeld, maar schijnt niet bijzonder te zijn, voordeel van twijfel
Final Fantasy: Crystal ChroniclesSlap aftreksel van FF, om over de gba-eis-voor-multiplayer maar te zwijgen én 3rd party
F-Zero GX dit is één topper
Eternal Darkness: Sanity's Requiem heb hem, wordt na een uur spelen al saai
Donkey Konga compleet geflopt vanwege belachelijk dure controllers, en de controllers gaan snel kapot
Baten Kaitos ken ik niet, hier ooit uitgekomen? Anyway, 3rd party
Animal Crossing in nederland compleet geflopt
1080 Avalanche indrukwekkend? nee. Beter dan de dozijn andere snowboardgames? nee

Veel vingers heb jij ;)
Moet nog lukken op twee handen, zelfs met alle voordeel-van-de-twijfels/geflopten/spellen die mij niet helemaal bevielen :)

Volgens mij heb ik nog een aantal 3rd party feiten gemist :P

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 02-05-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat zit iedereen hier toch te zeiken op gfx :P
De Wii kan minstens een keer zoveel aan als de gamecube, stel je voor, mario sunshine in een keer (!!!!) zo mooie gfx :9~

niet om 't 1 of 't ander trouwens, maar ik heb xbox360 spellen gespeeld en ik kan neit zeggen dat daar zo bijster veel betere gfx inzitten dan bij de xbox..

edit:

he, johnnyv, jij zei dat je alle toppers had :P leugenaar

nu mijn reactie op de opvallende dingen die je zei :P

Tales Of Symphonia Was dat niet een disney rpg ofzo? anyways, voordeel van de twijfel3rd party Ai!!! dit doet me pijn, deze TOPgame is van namco !, ken je klassiekers :P
Super Smash Bros. Melee heb hem zelf niet, weet dat het een topper is je had alle toppers zei je :P
Starfox Adventures Zéér rechtlijnige gameplay, platformgedeelte zuigt, vliegtuigdeel was op supernes beter kan ik nog inkomen ja, kwestie van smaak
Skies of Arcadia Legends ken ik niet, hier uitgekomen en/of 3rd party? van sega ja, exclusief op de gc
Resident Evilniet nintendo only én 3rd party Resident evil was een topper, en exclusief voor de gc, de vervolgen niet nee.
Paper Mario: The Thousand-Year Door compleet geflopt wat maakt het uit of die geflopt is, of koop jij alleen games waarvan er veel verkocht zijn ?
Metroid Prime Besturing zuigt imho, en gameplay is vrij saai hehe sja, als je dit al saai vind vraag ik me af of je wel een echte gamer bent, goed, kwestie van smaak dan :P
Luigi's Mansion Je kan onmogelijk beweren dat dit een goede, mooie en leuke game is. Voor je neefje van 3 ja. ik vond dit een leuke mooie game (wel erg kort en soms wat eentonig) maar er zat bijzonder veel sfeer in, en das ook belangrijk! en ik ben 18..
Mario Smash Football Niet gespeeld, maar schijnt niet bijzonder te zijn, voordeel van twijfel vind jij alleen games mooi die volgens anderen mooi zijn ?
Mario Power Tennis Niet gespeeld, maar schijnt niet bijzonder te zijn, voordeel van twijfel vind jij alleen games mooi die volgens anderen mooi zijn ?
Donkey Konga compleet geflopt vanwege belachelijk dure controllers, en de controllers gaan snel kapot ja kan wel geflopt zijn, maar 't was een vette game, imo een topgame, nogmaals, wat maakt het nou uit of hij niet veel verkocht is, daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom of jij 't leuk vind of niet.
Baten Kaitos ken ik niet, hier ooit uitgekomen? Anyway, 3rd party wat maakt het nou uit of het door een 3rd party developer is ontwikkeld, hij is exclusief voor de gc :S
Animal Crossing in nederland compleet geflopt maar het was wel een topgame
1080 Avalanche indrukwekkend? nee. Beter dan de dozijn andere snowboardgames? nee kwestie van smaak

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik heb vooral benieuwd naar de ergonomie van de wii controller, een dagje gamen met dat ding lijkt me nou niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is bedoeld voor de E3. Voor inhoudelijke discussies over consoles en hun games bestaan weer aparte topics. Nieuwtjes kunnen hier natuurlijk wel besproken worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:11:
Ik heb vooral benieuwd naar de ergonomie van de wii controller, een dagje gamen met dat ding lijkt me nou niet prettig.
Dat is mijn vraag ook. Aan de andere kant, ik game nu meestal ook maximaal 1 tot 1 1/2 uur, en dat zou toch geen probleem moeten zijn.

Waar ik me vooral zorgen mee maak om de controller: Leuk om inderdaad de advanced features te gebruiken, en te zwaaien, springen en hossen met dat ding. Wat echter, als je een normale game wilt besturen, met normale controls. Dan lijkt het me een bagger ding.

Toch heb ik genoeg vertrouwen in Nintendo dat ze dat wel goed oppakken, maar de vraag die ik beantwoord hoop te krijgen is: Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, nieuwtjes... Het enige nieuws dat ik van Nintendo nog wil horen is "Tomorrow we'll officially release Twilight Princess"... Dat zou nou nog eens leuk Nintendo nieuws zijn. Verder ben ik benieuwd of Spore ook maar een beetje van z'n hype kan waarmaken met een (playable) demo op E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:26:
[...]

Dat is mijn vraag ook. Aan de andere kant, ik game nu meestal ook maximaal 1 tot 1 1/2 uur, en dat zou toch geen probleem moeten zijn.

Waar ik me vooral zorgen mee maak om de controller: Leuk om inderdaad de advanced features te gebruiken, en te zwaaien, springen en hossen met dat ding. Wat echter, als je een normale game wilt besturen, met normale controls. Dan lijkt het me een bagger ding.

Toch heb ik genoeg vertrouwen in Nintendo dat ze dat wel goed oppakken, maar de vraag die ik beantwoord hoop te krijgen is: Hoe?
Tja, als je bijvoorbeeld kijkt naar racegames. MS had destijds een sidewinder controller welke je kon kantelen om zaken te besturen. Op zich was het een mooi ding en voor motorracegames wel gaaf, maar écht lekker werkte het toch niet. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de volgende mariokart gaat rijden.

Anderzijds ben ik bang dat de 3rd party mensen nu nóg meer moeite gaan hebben met nintendo. Bij de cube kwam het denk ik vooral door het onhandige discformaat en afwezigheid van online functionaliteiten, maar hier wordt het toch de essentie van het ding die mensen voor problemen gaat stellen.

Ongetwijfeld komen er mooie innovatieve games uit, maar de vraag is hoe dit alles aanslaat, zowel bij gamers als developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PWM schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:26:

Nintendo heeft met hun filmpje een beeld geschapen alsof je als een idioot met de controller zou moeten zwaaien, maar dat schijnt toch niet helemaal de bedoeling te zijn. Lichte polsbewegingen zouden bij het gros van de spellen voldoende moeten zijn. Maar de praktijk zal wel leren waar mensen het meeste op zitten te wachten. Als mensen graag zwaaien, dan zullen er wel veel zwaaispellen komen en willen ze het niet, dan krijg je spellen waarbij lichte bewegingen voldoende zijn.
Daar heb je de shell voor die van de controller een normale GC controller maakt. Dus ook daar hoef je je niet druk om te maken. Maar ook Nintendo zal er wel de voorkeur aan geven dat die shell zo min mogelijk nodig is. Denk dat ze ons op de E3 wel duidelijk zullen maken dat je met de controller genoeg mogelijkheden hebt om de shell links te laten liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-05-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:33:
[...] Denk dat ze ons op de E3 wel duidelijk zullen maken dat je met de controller genoeg mogelijkheden hebt om de shell links te laten liggen :)
Maar zoals gezegd is dus de vraag of 3rd party developers hier blij mee zijn. Óf er moet een soort emulatielaag tussen de controller en de game zitten die je bewegingen als het ware omvormt naar stuurbewegingen.

Anyways, ik ben benieuwd :)

* pagani zal uiteindelijk wel de x360, wii én ps3 gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Volgens mij ging Will Wright ook naar E3 met z'n nieuwste ontwikkelingen van Spore.

[rml][ PC] Spore: Will Wright's new toy - Deel 2[/rml]
Daar ben ik behoorlijk benieuwd naar.

Wat ook veel impact kan/zal hebben, zijn de PhysX toepassingen.

En 2 andere spellen waar ik ook benieuwd naar ben.

Supreme Commander en Fallout3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb de countdown ook maar weer eens geupdate.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/e32006.php

Dat wordt weer smullen ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

return to castel wolfenstein 2 ( hopelijk ) trailertje ofso :p

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:24
Ik verwacht ook een flinke presentatie van de nieuwe Diablo 2 - achtige hack 'n' slash game Titan Quest waarvan de speelbare demo op 10 mei uit zal komen en welke door THQ uitgegeven zal worden ergens in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
Ik ben erg benieuwd naar de Wii (controller), PS3 nieuws en qua games vooral naar SPORE. Dat gaat gewoon de vetste game ever worden volgens mij...

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 26-09 09:18
Waarom noemt niemand Hellgate London?? is potverdriedubbetjes van het core-team achter Diablo II... m.a.w. de onofficiele opvolgen van Diablo 2

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
Shao Kahn schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:40:
Waarom noemt niemand Hellgate London?? is potverdriedubbetjes van het core-team achter Diablo II... m.a.w. de onofficiele opvolgen van Diablo 2
Van de screens was ikzelf niet direct onder de indruk. Wil niet zeggen dat het geen goed spel zal worden trouwens, maar qua games kijk ik echt het meest uit naar Spore.
Die gameplay trailer is echt té bizar en ik weet nu al bijna zeker dat ik maandenlang verslaafd ga zijn aan dit spel :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

[b][message=25677356,noline]ipska010 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 1
Ik denk dat microsoft dit jaar de verliezer word, mede doordat ze het jaar ervoor groots hebben uitgepakt. Halo 3 echter ben ik wel weer heel nieuwsgierig naar.

waar kijken jullie zoal naar uit ?
Zoals Sony nu de boel aanpakt betwijfel ik ten zeerste of MS dit jaar de verliezer wordt (misschien in de long run wel).

De geruchten zijn dat er op de E3 alleen wat PS3 devkits zullen staan, en dan waarschijnlijk de meeste ook nog eens 'behind closed doors'. Om over hardware die echt klaar is en ook daadwerkelijk in die box past nog maar te zwijgen.

En dat moet dan launchen in de herfst van dit jaar :?

Voordat er allemaal weer fanboys aan komen rennen, ik ben -geen- fanboy van een bepaalde console aangezien ik altijd alle consoles koop (en dan gewoon wat extra maanden droog brood eet) en het mij om de games gaat. Maar Sony is gewoon een beetje vreemd bezig met de PS3 launch, waarschijnlijk ook omdat het zo verschrikkelijk belangrijk is voor ze, maar ze maken rare sprongen imho.

Natuurlijk zie ik het liefst volgende week dat het tegendeel bewezen wordt maar veel vertrouwen heb ik er nu nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E3 word duidelijk voor Sony met de PlayStation 3

Microsoft en Nintendo vind ik minder boeiend

Gran Turismo 5, enough sayt >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:07:

Gezien menige poll lijken de meeste ogen gericht te zijn op Nintendo. Hands-on previews of zelfs demo's van de Wii controller tijdens een keynote zou bijzonder veel aandacht trekken. Iedereen weet namelijk dat het een keer moet gebeuren en iedereen weet dat het iets nieuws is.

Sony, aan de andere kant, heeft nog zo weinig laten zien en horen dat niemand weet wat er komen gaat. Sony kan met een paar grote aankondigingen komen, maar ze kunnen ook weer met een rij loze pre-rendered filmpjes en beloftes komen die men zo weer vergeten is.

Ik gok er eerder op dat Nintendo die de show steelt, maar ondanks dat ik de Wii (of hoe die straks echt gaat heten ;)) best interessant vind, zou ik zelf ook wel graag meer over de PS3 te weten willen komen. Het heeft immers een grote naam om hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:07:

Geloof niet dat je het nieuws omtrent de nieuwe consoles echt gevolgd hebt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It begins >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/125720060507_021611_6_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/125720060507_021612_9_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/125720060507_021609_1_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een grappige :D

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/5236/moore4sj.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Kan het aan mij liggen, of snap ik niet waar dat derde plaatje over gaat? Met die rotsachtergrond... die eerste 2 zijn duidelijk.... maar die derde...?

Ik kijk het meest uit naar de Wii en de PS3.

Als Sony nu wéér niets heeft om te demonstreren, denk ik dat ze zich moeilijk aan de deadline van eind dit jaar kunnen houden ;) we zien het wel in de loop van de week. Het is immers nog maar 2 dagen voordat het begint ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
* anandus zit vooral te wachten op Spore _o_

En verder ben ik altijd heel benieuwd naar de underdogs onder de spelletjes.
(Voor zover die bestaan bij zo'n Mega-beurs :X )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nintendo gaat de show stelen. Sony kan zoveel doen als ze willen maar ik zie het niet gauw gebeuren dat ze met iets echt revolutionairs komen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEveel consoles gedoe :'(

maar goed leven gaat door huh :P Spore, BF2142, Crysis, hopelijk Duke Nukem Forever en Quake Wars zit ik naar uit te kijken :)

Er schijnt ook een Flatout 2 te komen en ook een Perimeter 2, hopelijk komt daar ook meer info over tijdens of na de E3.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Marketing ja. Dat kunnen ze wel bij Sony. Nu nog een werkende console, en ingame footage i.p.v. pre-rendered onzin.
We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

slightly off-topic

Niet meer dan logisch natuurlijk. Op console titels kunnen developers tenminste nog wat verdienen of denk je dat ze het toejuichen na 2+ jaar van development en 5+ miljoen (gemiddelde major title) aan investeringen om de gekraakte versie soms zelfs nog voordat de game in de winkel ligt op internet tegen te komen :?

De modchips voor consoles stellen qua bereik echt helemaal niets voor bij het gecopier van PC games. En daarom is de trend gewoon dat games steeds vaker exclusief voor een console gemaakt worden en dat daarna een PC versie komt (met console besturing).

En iedereen die PC minded is moet zich dan maar eens afvragen hoeveel spellen hij voor z'n PCtje heeft gekocht in 2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 16:24
PWM schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:54:
[...]

Marketing ja. Dat kunnen ze wel bij Sony. Nu nog een werkende console, en ingame footage i.p.v. pre-rendered onzin.
We wachten af.
We hadden ook nooit verwacht dat was MS liet zien voor de nieuwe 360 realtime zou zijn, dus ik geloof wel dat de PS3 die beelden op het scherm kan toveren die Sony heeft laten zien tot nu toe.

Ik ben iig erg geintereseerd wat Sony gaat laten zien. Vooral geintereseerd in de nieuwe MGS.
En toch ook wel in de Wii, of het echt zo revolutionair is als ze zeggen. Ik hoop het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

het worden leuke dagen voor de geintereseerde onder ons!

ik ben benieuw naar vele dingen op alle platvormen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met smart op Enemy Territory: Quake Wars. Ik speel Wolfenstein Enemy Territory al 2 jaar lang :9 . Ik dacht dat ze op de E3 met ingame filmpjes kwamen. Verder komt er wellicht een RTCW2, 1 vond ik niet leuk maar ik ben wel benieuwd naar 2.

Ik ben vooral benieuwd hoeveel die ps3 gaat kosten (wat we natuurlijk niet te horen krijgen) en wat hij nou echt kan en hoe hij presteert tegenover de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:30:
het worden leuke dagen voor de geintereseerde onder ons!

ik ben benieuw naar vele dingen op alle platvormen!
Ja inderdaad, mij kun je zeker ook een geinteresseerde noemen!! B) B)

Ben vooral benieuwd naar de nieuwe Hitman!! _/-\o_ _/-\o_

Platvformen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zoveeel mogelijk info over MTW2 te zien, en hopenlijk met veel mooie screens en filmpjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:24:
[...]

We hadden ook nooit verwacht dat was MS liet zien voor de nieuwe 360 realtime zou zijn, dus ik geloof wel dat de PS3 die beelden op het scherm kan toveren die Sony heeft laten zien tot nu toe.

Ik ben iig erg geintereseerd wat Sony gaat laten zien. Vooral geintereseerd in de nieuwe MGS.
En toch ook wel in de Wii, of het echt zo revolutionair is als ze zeggen. Ik hoop het iig wel.
De beelden voor de Xbox 360 zagen er ook een stuk minder mooi uit dan wat Sony liet zien, de meeste verwachte dan ook wel dat het inderdaad echte beelden waren. Voor de PS3 hebben we alleen CGI gezien en het zou met sterk verbazen als je inderdaad morgen een filmpje gaat zien waarin iemand dat daadwerkelijk speelt, maar wie weet.. Voor mij persoonlijk is het erop of eronder, als ze het niet kunnen waarmaken hebben ze wat mij betreft echt afgedaan. Ik zal dan ook met niet minder tevreden zijn dan dat ze de dingen van vorig jaar speelbaar hebben. Bij de PS2 heb ik al teveel mooie praatjes gehoord ten kosten van de dreamcast, dat gaat nu dus niet meer gebeuren.

Ik kijk trouwens uit naar de Wii conference en naar waarmee Microsoft gaat komen. Ze zeggen zelf uiteraard dat er veel mooie dingen onthult zullen worden dus ik hoop het :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 06:32
Die filmpjes die ze releasen op E3, die zijn zoals iedereen weet heel belangrijk voor de eerste indruk van een spel.
Wat me vorig jaar echt opviel (heb bijna allemaal gezien...) is dat Microsoft er nogal amateuristisch in is in tegenstelling tot Sony. De fimpjes van Mcsft zijn gewoon niks aan vind ik (maakt niet uit welke genre, er zijn natuurlijk uitzonderingen...), maar Sony maakt er een mooi leuk filmpje van :)

Ben ik de enige die dit opvalt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Bhai schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:55:
Die filmpjes die ze releasen op E3, die zijn zoals iedereen weet heel belangrijk voor de eerste indruk van een spel.
Wat me vorig jaar echt opviel (heb bijna allemaal gezien...) is dat Microsoft er nogal amateuristisch in is in tegenstelling tot Sony. De fimpjes van Mcsft zijn gewoon niks aan vind ik (maakt niet uit welke genre, er zijn natuurlijk uitzonderingen...), maar Sony maakt er een mooi leuk filmpje van :)

Sony weet gewoon hoe ze een gelikte presentatie moeten neerzetten.
De rest komt idd amateuristisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hier is alvast de gelekte Spore E3 footage

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bhai schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:55:

Misschien wel. Aan de andere kant heeft MS tot nu toe nog geen pixel gelogen met z'n eigen material, met Sony moet je het nog afwachten.

MS heeft zijn eerste materiaal op de 360 marketplace gezet:

Test Drive Unlimited Demo (483.17MB)
Poseidon Movie Trailer (480P) (22.78MB)
Poseidon Movie Trailer (720P) (120.95MB)
NCAA 07 Football Trailer (47.39MB)
Battlestations: Midway Trailer (39.55MB)
Dead Rising Trailer (65.94MB)
Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II Trailer (73.59MB)
Brothers in Arms Hell’s Highway Trailer (102.78MB)
John Woo Presents: Stranglehold Trailer (70.44MB)
Sonic the Hedgehog Trailer (64.36MB)
Rain Trailer (58.28MB)
Dance Dance Revolution Universe Trailer (53.91MB)
Bullet Witch Trailer (76.66MB)

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 08-05-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:33:
[...]

Misschien wel. Aan de andere kant heeft MS tot nu toe nog geen pixel gelogen met z'n eigen material, met Sony moet je het nog afwachten.
Oh nee? Misschien niet met pixels maar ook Microsoft heeft een reputatie hoog te houden met onwaarheden, neem bijvoorbeeld hun advertorial over de HD DVD extensie en pluk de leugens (daar vallen ook verdraaien van feiten onder) eruit zou ik zeggen:

http://www.xbox.com/en-US...060507-hddvdexplained.htm

Wat dat aan gaat is Sony toch echt eerlijker en moeten we het echt af wachten hoe veel ze hebben overdreven. Ik denk dat het mee valt. ;)

offtopic:
edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 08-05-2006 18:53 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Arx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:52:
[...]

Oh nee? Misschien niet met pixels maar ook Microsoft heeft een reputatie hoog te houden met onwaarheden, neem bijvoorbeeld hun advertorial over de HD DVD extensie en pluk de leugens (daar vallen ook verdraaien van feiten onder) eruit zou ik zeggen:

http://www.xbox.com/en-US...060507-hddvdexplained.htm

Wat dat aan gaat is Sony toch echt eerlijker en moeten we het echt af wachten hoe veel ze hebben overdreven. Ik denk dat het mee valt. ;)

offtopic:
edit: typo
We hebben het toch over trailers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:33:
[...]

MS heeft zijn eerste materiaal op de 360 marketplace gezet:
Nu nog een dashboard update zodat ik die dingen in de achtergrond kan downloaden terwijl ik Media Center gebruik :( Echt irritant dat je niks anders kan doen wanneer je iets wil downloaden, en echt lekker snel gaat het al niet (zeker niet met de verwachte drukte van deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:54:
[...]

We hebben het toch over trailers :?
Ja, jij refereerd waarschijnlijk naar de pre-rendered Killzone & MotoStorm trailers en zegt in principe dat het waarschijnlijk onmogelijk is om die kwaliteit te evenaren. Ik zeg ook dat we moeten afwachten en dat het waarschijnlijk wel mee valt en dat die kwaliteit wel gehaald gaat worden. Nee, ik ben niet naief! :Y)

edit: d's en t's

[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 08-05-2006 19:28 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Arx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:01:
[...]

Ja, jij refereerd waarschijnlijk naar de pre-rendered Killzone & MotoStorm trailers en zegt in principe dat het waarschijnlijk onmogelijk is om die kwaliteit te evenaren. Ik zeg ook dat we moeten afwachten en dat het waarschijnlijk wel mee valt en dat die kwaliteit wel gehaalt gaat worden. Nee, ik ben niet naief! :Y)
Ik zeg niets :) Ik zeg dat we het nog moeten afwachten.

Halen ze het wel: Petje af
Halen ze het niet: Dan zijn het oplichters

We merken het binnen nu en 3 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:04:
[...]

True! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:57:
[...]

Nu nog een dashboard update zodat ik die dingen in de achtergrond kan downloaden terwijl ik Media Center gebruik :( Echt irritant dat je niks anders kan doen wanneer je iets wil downloaden, en echt lekker snel gaat het al niet (zeker niet met de verwachte drukte van deze week).
Ja die dashboard upgrade mag wel snel komen ja.. laat me dan ook me 360 aanzetten zonder dat hij een spel opstart enzo :). Ach ja ze hebben het er zeker wel over in de conference van morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
PWM schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:04:
[...]

Wat vond je dan van MGS4 trailer?
Want daar is iig ook een filmpje van wat realtime is. Ik weet iig nog dat er net beelden van MGS2 uitkwamen er werd gezegt dat dat nooit mogelijk was. Het was dus wel waar. Ik vertrouw iig er op dat Sony geen leugens heeft verspreid.

Als het wel zo is, nou ja koop ik hem toch alleen al voor MGS4 en nieuwe GT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Microsoft en Nintendo hebben in het verleden ook gesjoemeld met CG trailers. Snap de heisa niet zo.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag dat ik geen 3drealms er tussen ziet staan terwijl er gerucht rond gaan dat DNF gaat uitkomen voor de pc en ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Een soort Project Gotham 3, maar dan op de pc zou mijn droom zijn.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:42:
Vaag dat ik geen 3drealms er tussen ziet staan terwijl er gerucht rond gaan dat DNF gaat uitkomen voor de pc en ps3.
Dat gerucht gaat al 10 jaar de ronde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:48

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Supreme Commander (Chris Taylor rulez), Spore & ET:QW . . .
En uiteraard PhysX spul.
Daar zou met name mijn aandacht naar uitgaan.

Ik verwacht erg veel van de PhysX spullen, of je het nou door je dikke GPU, door je CPU of door een PhysX kaart laat doen. Uiteraard wel afwachten wat MicroSoft met haar toekomstige DirectX aanpassing naar PhysX gaat doen. Maar ik verwacht hiervan persoonlijk net zoveel als de eerste 3D Monster (serie 1 en 2) . .

Vraag me alleen af wat PhysX gaat doen voor online gaming. Maar neem aan dat op de E3 daar al de nodige studios een mening over hebben.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
mwa ik heb de presentatie van vorig jaar gezien maar ik vond het best wel een aardige presentatie hoor. ik werd in ieder geval erg warm gemaakt voor de xbox 360. en dat terwijl ik helemaal niet zo'n echte gamer ben.
alleen de spreker van sony vond ik beter dan die van microsoft. je zou toch zeggen dat ze vanuit hun msnbc toch wel een leuke presentator/presentratice moeten kunnen scoren. aan de andere kant vond ik hun presentatie interessanter dan die van sony. nou komt dat ook een beetje doordat sony toen nog minder was. maar ze gingen naar mijn smaak teveel in op het technische aspect.
ik speel toch geen games voor het geweldige uitzicht? dan ga ik wel echt naar de bergen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:42:
DNF...
Ik ben beginnen wachten op DNF rond 2002 na het zien van de E3 video (van 2001 dacht ik).
Als DNF ooit komt zal het denk ik nooit aan de hoge verwachtingen kunnen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 uurtjes en dan Sony conference.

GOGOGOGOGO~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:14:
[...]

DNF...
Ik ben beginnen wachten op DNF rond 2002 na het zien van de E3 video (van 2001 dacht ik).
Als DNF ooit komt zal het denk ik nooit aan de hoge verwachtingen kunnen beantwoorden.
http://forums.3drealms.com/vb/index.php

Dé plek voor al je Duke Nukem Forever opmerkingen!

Waarom komt toch altijd weer iedereen aanzetten met de naam DNF als het over de E3 gaat? Lijkt me vrij logisch dat 3D Realms eerst eens Prey de wijde wereld inslingerd en vervolgens pas dingetjes los gaat laten over DNF. Over Prey heb ik eerlijk gezegd nooit veel mensen over horen klatsen. Een game die ongeveer even lang in ontwikkeling is als DNF.

Reken er maar op dat DNF niet aanwezig zal zijn tijdens de beurs. Misschien volgend jaar, en dat we het jaar daarop misschien zelfs de hele game in de winkel aan kunnen treffen. Vooralsnog moeten we nog eventjes geduld hebben op deze titel denk ik. Jaar in, jaar uit, de zelfde domme grapjes maken over een game die zogenaamd te lang in ontwikkeling is, is gewoon onzin. Mensen moeten zich eens met iets nuttigers gaan bezig houden dan het demoniseren van bepaalde games omdat ze niet de informatie krijgen voorgeschoteld die ze wel graag willen hebben. Vooral de pers is daar altijd heel erg goed in. En de rest loopt daarna maar weer als een kudde schapen achter de mening aan van één of andere games journalist. Triest!

De trailer uit 2001 van DNF was een tech trailer. Niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:11:

Weet er hier iemand btw nog een stream daarvan, want ik weet niet of gamespot.com het gaat trekken als al die nerdjes daar gaat kijken :P .
Dus mss een minder bekende stream ofzo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:11:

:D :D

Damn, dan moet ik nog behoorlijk lang opblijven :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

anandus schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:45:
[...]

:D :D

Damn, dan moet ik nog behoorlijk lang opblijven :P
Doe maar niet. Dan blijft er weer 1kb stream voor ons over :)

Ik ga maar kijken, duurt slechts een uurtje. Als het niet echt boeiend is, kijk ik hem morgen wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
4pm Sony Press Conference
FREE--Watch the entire Sony press conference live at GameSpot!
5pm Sony Press Conference, Cont.
(You'd be crazy to miss out on this.)

dus 1 uur lokale tijd (NL) de press conference, en 2 uur het vervolg? tot 3 uur?
ow shit, morgen dus maar 20 bakken koffie drinken op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 26-09 13:29

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Is er niet ergens een stream van die Square-Enix conference die nu aan de gang is, of is die niet populair genoeg, aangezien ik op de sites alleen maar streams van Sony/Nintendo/MS aangekondigd zie.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Extera schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:08:
4pm Sony Press Conference
FREE--Watch the entire Sony press conference live at GameSpot!
5pm Sony Press Conference, Cont.
(You'd be crazy to miss out on this.)

dus 1 uur lokale tijd (NL) de press conference, en 2 uur het vervolg? tot 3 uur?
ow shit, morgen dus maar 20 bakken koffie drinken op me werk
:? Volgens mij is die tweede de opgenomen versie. Je zit ze ook bij Nintendo en Microsoft staan.

Hoewel, ik er nu ook pas Cont.(inue) in zie, dus het zou kunnen.
/EDIT

Mmm, ik ben bang dat je gelijk hebt.

En aangezien ze het lekkerste voor het laatst bewaren...... denk ik dat ik maar ga maffen en morgen kijk.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 08-05-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot!!!

Square - Enix zal de Wii gaan supporten en wel met 2 games!! Goed nieuws voor de Wii. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
^^0nMe schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:10:
Is er niet ergens een stream van die Square-Enix conference die nu aan de gang is, of is die niet populair genoeg, aangezien ik op de sites alleen maar streams van Sony/Nintendo/MS aangekondigd zie.
ik ben ook op zoek idd B)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 28-09 22:28
Wordt vandaag niet slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij zijn er geen streams van die persco hoor. :)

Wel word er live geupdate met text door Gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Jullie zijn gek! :P Tot 03.00 kijken om vervolgens 9:00 weer vrolijk op je werk te zitten werken... Bravo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 17:40

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Ben wel geinteresseerd in:
- Unreal Tournament 2007
- Gears of War (ook al heb ik geen Xbox 360 :P)

voor de rest eigenlijk niet (iig niet dat ik weet :P)
Arx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:21:
Jullie zijn gek! :P Tot 03.00 kijken om vervolgens 9:00 weer vrolijk op je werk te zitten werken... Bravo! _/-\o_
Kijk morge wel de herhaling :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
schnumi schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:20:
Volgens mij zijn er geen streams van die persco hoor. :)

Wel word er live geupdate met text door Gamespot.
http://www.gamespot.com/e...=6149412&cpage=2#comments

:Y)

mijn internet is buggy, ik hoop wel dat ik vannacht de persconferentie van sony nog kan zien :/

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

* blij is dat ie morgen vrij is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Arx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:21:
07:45 :'(
twijfel nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Extera schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:39:
[...]

07:45 :'(
twijfel nog steeds
Dan zou ik het lekker niet doen :)

De kans dat jij full streaming kan gaan kijken is nihil. Verwacht een hortend en stotende 20kb/s stream.

Zonde als je vroeg op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht toch niet veel van de sony confo. Mischien de uiteindelijke versie van de controller en wat trailers weer, en gebabbel over hoe mooi de graphics weer niet moeten worden.

Maarja je weet het nooit he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:47:
Verwacht toch niet veel van de sony confo. Mischien de uiteindelijke versie van de controller en wat trailers weer, en gebabbel over hoe mooi de graphics weer niet moeten worden.

Die kans is er idd, maar ik ga toch hopen dat ie t gaat doen, heb nu dus 2 streams, misschien dat er eentje het gaat doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:47:

Nou wat verwacht jij dan? Dat ze het stiekem over televisies gaan hebben? ;) Natuurlijk gaat het ook over mooie graphics, de nieuwe controller en de connectiviteit tussen de PS en PSP. D'hoh! Maar het gaat ook over HUB (ik ben benieuwd in hoe verre ze Microsoft hebben gekopieerd), Eyetoy 2, onaangekondigde PS3 features. Waarschijnlijk komen er een paar developers op het podium te vertellen hoe geweldig het allemaal niet is. :) Ik verwacht ook dat de vader van Playstation op het podium komt met een paar gebrekkerige woordjes Engels en natuurlijk de CEO van Sony sir Howard Stringer. Maarja, hoe voorspelbaar het ook allemaal is, ik vind toch dat Sony heer en meester is in presentaties geven, alleen daarom is er kijken ernaar leuk! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
XiN-eViL schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:48:
[...]

Die kans is er idd, maar ik ga toch hopen dat ie t gaat doen, heb nu dus 2 streams, misschien dat er eentje het gaat doen :) .
deel ze zou ik zeggen :/

ik heb iig een audio only stream gevonden met commentaar voor de mensen met slechte verbinding etc.

http://www.clubskill.com/?view=e3_index

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Like.. wtf?

Waarvoor zo laat opblijven als er morgen op alle gamessites samenvattingen en videobeelden staan? :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Eve-Online: Kali
Supreme Commander

Have to know :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

Martinspire

Awesomeness

ik kijk de laatste jaren steeds meer uit naar de pre e3 persconferenties dan naar de rest omdat daar meestal het grootste nieuws bekend gemaakt wordt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Biobakker schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:57:
[...]

deel ze zou ik zeggen :/

ik heb iig een audio only stream gevonden met commentaar voor de mensen met slechte verbinding etc.

http://www.clubskill.com/?view=e3_index
Je hebt ze al, die van gamespot en die van gamedaily :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes van Final Fantasy XIII (PlayStation 3)

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/1180/finalfanta200151l3kl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/659/finalfanta200152l2dh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/2420/finalfanta200153l7ad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/499/finalfanta200155l7gc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/2664/finalfanta200159l5il.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
De Sony stream staat inmiddels op gamespot. Ben benieuwd of 't straks soepel gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Flint schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:24:
De Sony stream staat inmiddels op gamespot. Ben benieuwd of 't straks soepel gaat lopen...
Ik ben ook zeer benieuwd, dit is zeg maar de eerste E³ waarvan ik de streams live ga proberen te bekijken.
Naja vooral de Wii stream, maar omdat ik toch wakker ben kijk ik de sony stream ook maar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat als dit ingame is en 60fps @ 1080p kan draaien, dat sony mij alsnog overtuigd heeft dat het een krachtig staaltje hardware heeft. Maargoed, eerst zien, dan geloven.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Reacties over slecht of niet werkende streams of andere chatterige replies horen niet in dit topic thuis.