Is het nou zo moelijk om de regels ff door te lezen. Het is niet alleen tegen jou bedoeld hoor, maar het lijkt wel of die dingen voor niks zijn geschreven

Ik zal er toch nog maar een nuttige post van maken.
Je heb opzich een goed idee voor een foto, met een bepaalde sfeer. Jammer is de tekst nu niet leesbaar is, waardoor het stoort. LIever geen tekst dan een halve tekst. Aan de andere kant laat juist de tekst zien wat voor soort foto het is. Dus misschien volgende keer kijken of je het vanuit een andere hoek kan schieten waardoor er meer tekst op de foto past (of een ander symbool waardoor je de foto "snapt").Heaget schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:10:
Mijn eerbiedige inlevering. Op 5 mei gemaakt in Utrecht ( ja op de meeting)
[afbeelding]
.Niet echt een speciale foto, maar ook niet echt verkeerd. Ik mis wel iets wat de aandacht wat langer vast houdt. Nu is het gewoon een zeeppomp. Met misschien een druppel aan het gedeelte waar de zeep uitkomt (ik weet de naam ervan niet), geeft het de foto om naar te kijken.Mercarra schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:00:
Eerste foto online van mijn nieuwe camera. Eerste wat je doet met een dslr is natuurlijk een kleine scherptediepte kiezen, dat kon ik voorheen niet. Geen speciale plaat, maar wel aardig voor deze topic.
[afbeelding]
[ Voor 68% gewijzigd door Justawitte op 06-05-2006 20:46 ]