Toon posts:

Net antwoord klaar -> topic dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij al vaak overkomen is hier op GOT:
Iemand opent een topic met een vraag, ik denk, "leuk die kan ik antwoorden". Ik schrijf een uitgebreid en mooi antwoord en klik op post. Vervolgens een error en blijkt het topic gesloten te zijn, net voordat ik mijn antwoord wou posten. Gans die moeite om antwoord te typen voor niets natuurlijk :r

Zonet weer eens voorgehad, met dit topic:
Ik koop in mei een computer. Wie helpt mij met de inhoud?
Ik een mooi systeempje samengesteld, wil het posten, en blijkt het topic gesloten geweest te zijn. Had zelfs nog even afgewacht om te zien of die niet ging sluiten. Wanneer er een 2de pagina was dacht, ok nu zal die wel niet meer gesloten worden...

Nu toch al een aantal keer voorgehad zulke situaties, en telkens keer is het balen dat je die moeite hebt gedaan, en je kan dan niet eens posten. Elke keer is het frustrerender en frustrerender. Wou het toch even melden. Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Wat is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

oplossing is sim-pel.. niet posten in een topic die de potentie heeft om dichtgemikt te worden.. of je posts niet zo ellelang maken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:11

UTM

Of het antwoord eventueel mailen naar de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vervelend voor jou inderdaad, ik heb het ook af en toe. Maar meesteal kan je aan een topic vrij snel ien of het een slotje zal krijgen of niet. Als dat zo is kan je het beste zo snel mogelijk posten en met wat edits hem later nog uitbreiden :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Als je post echt iets bijdraagt kan je natuurlijk altijd even de sluitende moderator mailen :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een e-mail sturen aan de betreffende moderator met de tekst vanm je posting. In enkele gevallen zal een moderator nl. best jouw post alsnog willen plaatsen als het tenminste bijdraagt aan een goed antwoord op een vraag.

In dit geval had je trouwens kunnen weten dat er een slot op komt.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja potentie, hangt af van mod tot mod, en van periode tot periode, op een zondag verwacht ik al niet veel actie bijvoorbeeld. Daarmee ook eventjes afgewacht om te zien wat er ging gebeuren, op het eerste zicht leek het open te blijven, dusja...
Houd me inderdaad vaak in omdat ik weet dat er een gesloten gaat worden, maar soms is het toch moeilijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat is nou 't doel van je topic dan? Moeten moderators topics maar open laten, omdat jij er nog in wil posten ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:53:
Wat is nou 't doel van je topic dan? Moeten moderators topics maar open laten, omdat jij er nog in wil posten ofzo? 8)7
Nee, tuurlijk niet. Vraag me gewoon af of er nog last van hebben, en wat die mensen daar van denken. Zijn er tips? Het is een moeilijk situatie natuurlijk, het is ook geen verwijt naar de mods. De kwestie is, dat als ik het al moet laten om te posten in elk topic dat de minste potentie heeft om gelsoten te worden, mja dan kan er al niet veel meer gepost worden (bij wijze van spreken). De zaak is gewoon dat het frustrerend werkt, en dat je hierdoor geen zin meer hebt om uberhaupt voor 'nuttige' brijdages te zorgen.

Wat bijvoorbeeld frustrerend is: een topic dat overduidelijk gesloten gaat worden. Bijvoorbeeld iemand die een topic opent:

Hoi kunnen jullie een pc samenstellen aub, doei.

daarin wordt vervolgens 25X geschreeuwd van doe zelf wat moeite, die mensen slagen erin om hun antwoord nog te typen voordat het gesloten wordt, zonder dat hun antwoord echt nuttige bijdrage is.

Als jij dan in een topic wilt antwoorden dat mogelijk gesloten gaat worden, maar niet zo duidelijk is, en je wilt een relatief nuttig antwoord geven, je doet de moeite om te typen, en vervolgens is het topic gesloten.

Zie je de frustratie?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zit meestal op IRC, dus kan je me daar sowieso aanspreken. Verder kan je altijd mailen of (als het echt spoed heeft) even een topic openen in Schop een Modje. Ik zet het vrijwel altijd erbij. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

fsfikke schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:51:
Vervelend voor jou inderdaad, ik heb het ook af en toe. Maar meesteal kan je aan een topic vrij snel ien of het een slotje zal krijgen of niet. Als dat zo is kan je het beste zo snel mogelijk posten en met wat edits hem later nog uitbreiden :)
Maar waarom zou je willen posten in een topic waaraan je al kunt zien dat het binnenkort gesloten gaat worden? Wil je de TS belonen met een slechte post?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Je wilt de TS toch helpen lijkt me zo? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

pasta schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:01:
Je wilt de TS toch helpen lijkt me zo? :)
Niet als de TS blijkbaar zelf nie naja ik hoef dat niet uit te leggen aan een modje toch ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Enige wat ik persoonlijk nog wel eens in 'foute topics' zou posten is een kleine post met wat aanwijzingen jegens de TS hoe hij alsnog in de goeie richting komt, geen complete antwoorden zoals de TS van dit topic maakt... Luiheid zou in principe ook niet gestimuleert moeten worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
SeatRider schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:04:
[...]

Niet als de TS blijkbaar zelf nie naja ik hoef dat niet uit te leggen aan een modje toch ;)
Er zijn genoeg topics die vrijwel zeker dichtgaan, maar als ik het waard vind om te replien dan zal ik diep verscholen wel een goede bedoeling vinden, anders had ik wel gewoon een TR aangemaakt ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Maverick: Ik reply zelf vaak genoeg op een topic, om daarna een TR aan te maken. Zoals * Osiris aangeeft is het dan niet altijd wijs om het volledige antwoord te geven, maar dat ligt ook een beetje aan de sfeer en inzet in een dergelijk topic :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
JHS schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:12:
Maverick: Ik reply zelf vaak genoeg op een topic, om daarna een TR aan te maken. Zoals * Osiris aangeeft is het dan niet altijd wijs om het volledige antwoord te geven, maar dat ligt ook een beetje aan de sfeer en inzet in een dergelijk topic :) .
trust me, als ik de indruk heb dat een user er bewust het kantje er vanaf loopt dan kan ie naar een zinnig antwoord fluiten ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet een idee om als je op post reply drukt (als het topic nog open is natuurlijk) je gewoon nog altijd kan posten, dan heb je dit probleem dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Guido: Er zijn wel andere redenen waarom het gewenst is niet door te kunnen posten in een topic buiten het niveau / de inzet van/in de topicstart, dus dat lijkt me niet echt wenselijk :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:35:
is het niet een idee om als je op post reply drukt (als het topic nog open is natuurlijk) je gewoon nog altijd kan posten, dan heb je dit probleem dus niet ;)
Als een topic nog open is, lijkt het me niet meer dan logisch dat je dan een reply kan posten ja :P

of ik begrijp jouw post verkeerd, of jij bedoelt iets anders te zeggen dan dat er staat ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Mja, stel dit topic is dicht. Sommige mensen hebben http://gathering.tweakers...insert_message/1129970//0 nog open staan (of quote, same thing) en kunnen nog posten. Andere mensen kunnen natuurlijk ook nog zelf de URL aanpassen zodat ze ook op insert_message komen, en dus ook kunnen posten. Niet echt zinvol dus. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat het zo speelt hier. Ik moet bekennen dat ik er eigenlijk nooit last van heb. Daarbij beperk ik me tot de wat technischere topics die sowieso niet zo snel dichtgaan omdat men vaak op hoog niveau (en dus) serieus zal reageren. Dat leest makkelijker dan topics die op het randje lopen. Meestal voel ik zoiets aan en post ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TS geeft hier aan dat hij zelfs nog even gewacht heeft voordat hij zijn reply tikte. Is dat niet juist de essentie van het probleem? Welk nut heeft het afwachten om te zien wat er gaat gebeuren. Is het hebben van 40+ replies een garantie voor een topic dat het open blijft?

De beste tip die ik kan verzinnen is gewoon een antwoord te tikken als je daar zin in hebt, en meteen te posten. Niks afwachten, gewoon doen. Als het topic dan dichtgemikt wordt, dan kun je altijd nog de moderator in kwestie mailen om je reply toe te (laten) voegen. Ikzelf zal dat eigenlijk altijd gewoon doen, tenzij de post in kwestie ècht niks toe zou voegen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:30

JdM

Humbled

-NMe- schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:57:
TS geeft hier aan dat hij zelfs nog even gewacht heeft voordat hij zijn reply tikte. Is dat niet juist de essentie van het probleem? Welk nut heeft het afwachten om te zien wat er gaat gebeuren. Is het hebben van 40+ replies een garantie voor een topic dat het open blijft?

De beste tip die ik kan verzinnen is gewoon een antwoord te tikken als je daar zin in hebt, en meteen te posten. Niks afwachten, gewoon doen. Als het topic dan dichtgemikt wordt, dan kun je altijd nog de moderator in kwestie mailen om je reply toe te (laten) voegen. Ikzelf zal dat eigenlijk altijd gewoon doen, tenzij de post in kwestie ècht niks toe zou voegen. :)
Ik heb dat ook ooit gehad, meen me zelfs te herinneren dat de "back" button dan niet meer je reply laat zien en je dus opnieuw kan beginnen.
Meen me te herinneren dat dat nou juist het irritante was, of kun je je reply wél terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

JdM: Het is tegenwoordig zo dat als je een reply probeert te posten in een gesloten topic je netjes een schempje krijgt met de ingevoerde tekst :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 08:30

JdM

Humbled

JHS schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:07:
JdM: Het is tegenwoordig zo dat als je een reply probeert te posten in een gesloten topic je netjes een schempje krijgt met de ingevoerde tekst :) .
Ik post ook teveel in topics die maar open blijven :P thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:57:
Mja dat is eigenlijk de feiten omdraaien: in den beginne antwoorde ik gewoon als het pas gaf. Als je dat dan een paar keer hebt voorgehad dat het topic net gesloten is op het moment van antwoorden, dan wordt je voorzichtiger. Het is niet dat ik bij elk topic een tijdje wacht (ik weet ook dat dat geen garantie is), maar bij de topics van "Is dit een goed systeem?" is het wel algemeen gekend dat er een hoop van worden opgestart zonder aan 'de eisen' te voldoen dewelke dan ook snel worden gesloten. Daarom dat ik in dit geval wachtte en de indruk had dat die niet gesloten ging worden.

Als je ook kijkt naar de reacties in het topic wordt de topicstarter gewoon verdergeholpen door iedereen, en is er niemand die erop wijst dat het topic niet aan de eisen voldoet, dus zijn er nog een hoop mensen die dachten dat het gewoon ging openblijven. Als je in een topic iemand ziet zeggen dat het geen goede openingspost is en dat de TS meer info moet verstrekken e.d. en dat wordt door nog posters beaamt, ja dan weet je dat het gaat sluiten. Maar in dit topic was dit niet het geval, iedereen begint de TS lekker te helpen. Eigenlijk geven dan alle posters bij wijze van spreken bevestiging dat zij ook denken dat het gaat openblijven...

Kortom baseer je je niet enkel op wat je zelf denkt, maar ook op wat de anderen denken om te oordelen of het gesloten gaat worden of niet.

Nuja, ik wil niet zitten zagen over dit geval specifiek, ik gebruik het alleen als voorbeeld om aan te tonen dat het soms echt niet in te schatten is of er een slot komt of niet. Dit als reactie op de mensen die zeggen dat je perfect kunt zien of er een gesloten gaat worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:43:
Als je ook kijkt naar de reacties in het topic wordt de topicstarter gewoon verdergeholpen door iedereen, en is er niemand die erop wijst dat het topic niet aan de eisen voldoet, dus zijn er nog een hoop mensen die dachten dat het gewoon ging openblijven. Als je in een topic iemand ziet zeggen dat het geen goede openingspost is en dat de TS meer info moet verstrekken e.d. en dat wordt door nog posters beaamt, ja dan weet je dat het gaat sluiten. Maar in dit topic was dit niet het geval, iedereen begint de TS lekker te helpen. Eigenlijk geven dan alle posters bij wijze van spreken bevestiging dat zij ook denken dat het gaat openblijven...
Maar je ziet ook niet hoeveel mensen er een topicreport hebben gemaakt. Ook in de meest waardeloze topics wil ik een topicstarter of en toe nog wel eens op weg helpen, met een TR dat het een topic weinig levensvatbaar is :) En uit de tijd dat ik mod was weet ik dat er meerdere mensen zijn die zo reageren: ontopic in topics met de melding voor moderators in een tr. :)

Mocht je het verkeerd inschatten en een echt behulpzame reply doen in een gesloten topic, dan is een mailtje naar hoofdgroep at tweakers dot net zo gemaakt en wil vast wel iemand de reactie toevoegen of een topic even open doen zodat je je reactie nog kan plaatsen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 30-04-2006 16:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Tsja, de frustratie is duidelijk, maar er is geen oplossing voor. Simpelweg. :)
Het gebeurt eenieder van ons... en we zullen er allemaal mee moeten leren leven. Over het algemeen is de kans natuurlijk vrij klein dat er van al die honderden actieve topics precies die gesloten wordt waar jij een reactie voor aan het maken bent en óók nog precies op datzelfde moment. Dat kan natuurlijk best een keer gebeuren, maar als dat echt váák is, dan moet je denk ik wel een beetje bij jezelf te raden gaan of je geen aandacht geeft aan topics die je beter links kunt laten liggen. ;)

En voor de rest is het een van de kleine narigheidjes die je voor lief zult moeten nemen denk ik. Echt helpen kunnen we je er niet mee uiteindelijk - een oplossing is er dus niet voor. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vaak is veel gezegd, maar gebeurt toch af en toe, is alles behalve de eerste keer.
dan moet je denk ik wel een beetje bij jezelf te raden gaan of je geen aandacht geeft aan topics die je beter links kunt laten liggen. ;)
Ik zal in het vervolg wel wat kieskeuriger zijn, lijkt me het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:58:
Ik zal in het vervolg wel wat kieskeuriger zijn, lijkt me het beste.
Nahja, het betekent natuurlijk ook niet dat je moet gaan surfen met een houding van: "ik reageer wel niet, want misschien gaat dit topic dicht". :P
Dat zou natuurlijk zonde zijn. Als je goede bijdragen hebt, dan is het voor het forum natuurlijk beter dat je negen keer je reactie plaatst en een tiende keer een slotje tegenkomt voordat je 'm doordrukt, dan dat je vijf van de tien keer denkt: nah, ik reageer wel niet. ;)

Zoals hierboven ook al is opgemerkt: als je een reactie hebt gemaakt die écht een plekje verdient op het forum, dan kun je altijd nog eventjes proberen om contact op te nemen met de mod die dat topic op slot heeft gedaan. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Superdeboer schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:54:
Tsja, de frustratie is duidelijk, maar er is geen oplossing voor. Simpelweg. :)
Er moet toch wel een oplossing voor te bouwen zijn? Hoe moeilijk is 't om een scriptje in elkaar te zetten dat elke 10 seconden ofzo de open-status van het topic checkt en een mooie popup "het topic is zojuist gesloten" in de reply-pagina geeft? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Pooh op 01-05-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:05
Pooh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:48:
[...]

Er moet toch wel een oplossing voor te bouwen zijn? Hoe moeilijk is 't om een scriptje in elkaar te zetten dat elke 10 seconden ofzo de open-status van het topic checkt en een mooie popup "het topic is zojuist gesloten" in de reply-pagina geeft? :?
Serverload is het grote woord...................

denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^^
Zeker als je kijkt naar hoeveel replies er elke dag worden gedaan en de hoeveelheid replies die niet lukken omdat juist op dat moment een topic wordt gesloten lijkt het me niet zinvol om Apollo de hele tijd te pollen of dat toevallig een keertje voorkomt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Serverload is in principe aardig te minimaliseren denk ik. Feit blijft alleen dat het erg weinig op zal leveren. De post in kwestie gaat niet verloren; je krijgt immers je tekst gewoon terug bij een mislukte post, en je kan deze altijd nog naar de sluitende mod sturen. Heb je zoiets van "laat dan maar", dan is je post waarschijnlijk in de eerste plaats al niet zo zinnig geweest en hoeft ie sowieso niet geplaatst te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

IK heb dit ook al een paar keer gehad en ik moet zeggen dat het echt rete irritant is.

Ik zat zelf al eens een keer te denken aan een systeem hiervoor. IK zal het ff uitleggen wat ik in gedachten had.
Als een moderator een topic sluit, dat dan de mensen die al gepost hebben nog 24 uur hebben om hun post eventueel aan te kunnen passen en dat na die 24 uur hun post gelockt wordt ipv dat de post direkt gelockt wordt na een topicsluiting.

Op deze manier kun je dus ff zeggen dat je het antwoord weet, maar ff het antwoord nog aan het uitwerken bent. Mocht het topic dan op slot zijn kun je alsnog je post aanpassen met het antwoord.

Lijkt mij een prima systeem :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:47:

Iemand opent een topic met een vraag, ik denk, "leuk die kan ik antwoorden". Ik schrijf een uitgebreid en mooi antwoord en klik op post. Vervolgens een error en blijkt het topic gesloten te zijn, net voordat ik mijn antwoord wou posten. Gans die moeite om antwoord te typen voor niets natuurlijk :r
Ik heb er eigenlijk maar één opmerking voor: jammer maar helaas. Meer kan ik er niet van maken. Ik begrijp héél goed je frustratie omdat dit mij zelf ook wel meerdere malen overkomen is, nog voordat ik mod werd (nu post ik anyway :P ) en dat vond ik ook bijzonder vervelend. Oplossing is er gewoon niet, zie het als één van de voor jou mindere aspecten van een forum.

Overigens heb ik in het verleden enkele malen een user gehad die dit ook overkwam nadat ik een topic had gesloten, waarna ik nog even kort het topic voor 'm had geopend zodat hij z'n post nog even kon plaatsen. Het moge duidelijk zijn dat dit dan een serieus behulpzame post betrof waar enige tijd in gestoken was. Dat zou evt. een mogelijkheid zijn wanneer je écht baalt omdat je net een heel verhaal had getikt incl. zoekwerk. Maar dat hangt ook af van de mod in kwestie en of je 'm te pakken kunt krijgen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Rakkerzero: Dan krijg je, vermoed ik, in elke thread een reeks reacties waarin postruimte gereserveerd wordt. Daarnaast gaan threads niet alleen op slot omdat de TS niet voldoent, maar ook omdat er bijvoorbeeld geflamed wordt, er warez wordt uitgewisseld, etcetera. Dat zou met het systeem wat jij voorstelt door kunnen gaan na een slotje.

Om dat op te lossen zou je twee typen slotjes kunnen introduceren, maar ik denk dat dit alles vooral veel gedoe oplevert, met maar een beperkte winst :) . Hetzelfde geld denk ik voor de serverload: Het kán wel, maar het levert niet voldoende op om de kosten te rechtvaardigen.

Zeker omdat het ook non-technisch op te lossen: Verscheidende moderatoren hebben al aangegeven best een behulpzame reply in het topic / de sluitmessage te willen zetten als ze gemaild worden :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

JHS schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:29:
Zeker omdat het ook non-technisch op te lossen: Verscheidende moderatoren hebben al aangegeven best een behulpzame reply in het topic / de sluitmessage te willen zetten als ze gemaild worden :) .
Ik ben bang dat je dan gevallen gaat krijgen van:
Ik stuur een aanvulling op een post naar modje X. Modje X legt mijn aanvulling ff aan de kant (en vergeet het misschien). Als je er dan naar gaat vragen na een tijdje dat de mod dan zegt dat het niet meer nodig is, omdat het topic al een enige tijd gesloten is :?

Of denk ik nu verkeerd??

Ik wil meedenken met problemen, alleen zijn niet alle oplossingen die ik verzin even goed :'(
achja....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:24:
Ik stuur een aanvulling op een post naar modje X. Modje X legt mijn aanvulling ff aan de kant (en vergeet het misschien). Als je er dan naar gaat vragen na een tijdje dat de mod dan zegt dat het niet meer nodig is, omdat het topic al een enige tijd gesloten is :?

Of denk ik nu verkeerd??
Dat denk ik wel. ;) Over het algemeen is de moderator die net een topic dichtgooit ook nog wel aanwezig als ie 5 minuten later een mailtje/IM'tje krijgt. Over het algemeen zal je post dus vrij snel verwerkt worden, en zelfs als dat niet zo is, dan kan dat een dag later ook altijd nog wel, als het echt wat toevoegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rakkerzero schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:24:
[...]

Of denk ik nu verkeerd??

Ik wil meedenken met problemen, alleen zijn niet alle oplossingen die ik verzin even goed :'(
achja....
Probeer alleen geen problemen te verzinnen die er niet zijn ;)

Wij zijn, volgens mij, allemaal wel bereid om een zinvolle reply toe te voegen aan het topic, al is het alleen maar voor de eeuwige search ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Rakkerzero schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:10:
IK heb dit ook al een paar keer gehad en ik moet zeggen dat het echt rete irritant is.

Ik zat zelf al eens een keer te denken aan een systeem hiervoor. IK zal het ff uitleggen wat ik in gedachten had.
Als een moderator een topic sluit, dat dan de mensen die al gepost hebben nog 24 uur hebben om hun post eventueel aan te kunnen passen en dat na die 24 uur hun post gelockt wordt ipv dat de post direkt gelockt wordt na een topicsluiting.

Op deze manier kun je dus ff zeggen dat je het antwoord weet, maar ff het antwoord nog aan het uitwerken bent. Mocht het topic dan op slot zijn kun je alsnog je post aanpassen met het antwoord.

Lijkt mij een prima systeem :)
Ooh joepie, discussies die gesloten zijn gaan door in de edits....

Nee, dan zie ik meer in iets als : stel een hash samen van reactid, timestamp, salt per post en dan mag iedere reactid die een hash heeft 10 minuten na sluiten van het topic nog een reactie geven. Alleen levert dit weer extra opslag op ( hash moet ergens staan ), extra serverbelasting ( bij elk lezen van een topic moet een hash uitgegeven worden ivbm quick reply ) terwijl het volgens mij heel weinig gebeurt, dus ik denk dat huidige methode van jammer maar helaas juist genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zolang jullie je idd aan jullie woord houden zoals je nu zegt, dan heb ik daar geen problemen mee, maar ik gok alleen dat het in de praktijk anders zal gaan verlopen dan nu gezegd wordt.

Maar om een de discussie kort te houden, zal ik me maar bij jullie aansluiten op jullie woorden.
Mocht ik ooit in zo'n situatie komen dat ik iets wil adden aan een gesloten topic dan zal ik aan dit topic denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:00:
Zolang jullie je idd aan jullie woord houden zoals je nu zegt, dan heb ik daar geen problemen mee, maar ik gok alleen dat het in de praktijk anders zal gaan verlopen dan nu gezegd wordt.
Ik denk dat je dan onterecht negatief over de huidige crew denkt. :P Als jij een nette reactie mailt dan wil ik die er best even onder zetten (snelle optie) of het topic tijdelijk weer open doen zodat je zelf nog even kunt posten (minder snelle doch nettere optie). En ik weet zeker dat veruit het grootste deel van mijn collega's exact hetzelfde zal doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:07:
[...]

Ik denk dat je dan onterecht negatief over de huidige crew denkt. :P Als jij een nette reactie mailt dan wil ik die er best even onder zetten (snelle optie) of het topic tijdelijk weer open doen zodat je zelf nog even kunt posten (minder snelle doch nettere optie). En ik weet zeker dat veruit het grootste deel van mijn collega's exact hetzelfde zal doen. :)
Misschien een andere optie: Bij "post reply" een knop maken met "mail naar moddereter oid. Dan heb je het handje (topic report) ook niet meer nodig want dan doe je dat via post reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:35:

Misschien een andere optie: Bij "post reply" een knop maken met "mail naar moddereter oid. Dan heb je het handje (topic report) ook niet meer nodig want dan doe je dat via post reply
Een leuk idee, maar misschien nét iets te vergaand , natuurlijk mogen mensen die een goede post geschreven hebben, en dan het nadeel hebben dat dat topic nét dicht is, graag die tekst even mailen en die kan dan soms best nog eventjes toegevoegd worden ....

Maar dat is ook lang niet in alle gevallen en bij alle posts het geval... bij de meeste posts is het niet zo nuttig om de moderator te gaan mailen ... het is wdb beter als gebruikers zoiets altijd zelf kunnen bepalen, niet altijd zo'n knopje bestaat

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kan er ook topic report gedaan worden als eeen topic al gesloten is??
Anders zou je die functie kunnen gebruiken om een post te laten aanpassen.

@ -NMe-
Excuses voor mn negatief denken over de crew. De reden hiervoor was dat ik op ander fora maar vaak zat gemerkt heb dat er met zulk soort situatie erg lax gereageerd wordt. Ik wist niet hoe het er op GoT aan toe ging, dus ik ging uit van ongeveer hetzelfde. Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Rakkerzero: Nee, de topicreportrechten hangen aan de reactierechten, zover ik weet :) . Dit omdat anders de indruk gewekt zou kunnen worden dat er naar topicreports gekeken wordt van dingen die buiten de topiclisting hangen. Zie overigens ook dit topic :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 steekt hand op enzo.

Heb dit een keer meegemaakt en die keer was ik echt een boekwerk aan het typen dus de moddie in kwestie gemaild en toen kreeg ik zo'n antwoord van "Ja dat vindt die wel met de search" :/

Nou snap ik dat wel, maar stel je bent een heel erg tijd te kort hebbend persoon door je werk of wat dan ook en je zoekt een MP3 speler en hebt geen tijd zoals ik om daar 3 dagen ofzo voor uit te trekken ... dan ga je toch niet ten eerste een ERG groot topic dat tevens flinke tijdsverschillen heeft kwa posts helemaal doorlezen ??

Man dan ben je super lang bezig naast het feit dat je met GooGle ook redelijk veel info kan vinden en dat dan ook nog eens verwerken 8)7

Maar goed als het echt niet anders kan dan moet het maar zo blijven :)

Als dit topic maar open blijft :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Hee, dat is wel grappig, dat vroeg ik me ook altijd al af :)
Is het mogelijk om het een keer te updaten eigenlijk, want de layout ziet er nogal verouderd uit ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

nero355 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:57:
* nero355 steekt hand op enzo.

Heb dit een keer meegemaakt en die keer was ik echt een boekwerk aan het typen dus de moddie in kwestie gemaild en toen kreeg ik zo'n antwoord van "Ja dat vindt die wel met de search" :/

Nou snap ik dat wel, maar stel je bent een heel erg tijd te kort hebbend persoon door je werk of wat dan ook en je zoekt een MP3 speler en hebt geen tijd zoals ik om daar 3 dagen ofzo voor uit te trekken ... dan ga je toch niet ten eerste een ERG groot topic dat tevens flinke tijdsverschillen heeft kwa posts helemaal doorlezen ??

Man dan ben je super lang bezig naast het feit dat je met GooGle ook redelijk veel info kan vinden en dat dan ook nog eens verwerken 8)7

Maar goed als het echt niet anders kan dan moet het maar zo blijven :)

Als dit topic maar open blijft :+
Stel je hebt tijd te kort en je wilt heel graag iets weten dan ga je naar de winkel en vraag je het aan een verkoper of je leest iets als kieskeurig.nl . Zo'n vraagstelling behoort niet thuis op een discussieforum als GoT ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nero355 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:57:

Nou snap ik dat wel, maar stel je bent een heel erg tijd te kort hebbend persoon door je werk of wat dan ook en je zoekt een MP3 speler en hebt geen tijd zoals ik om daar 3 dagen ofzo voor uit te trekken
Met alle respect, maar dat is geheel _jouw_ probleem ... als je geld wilt uitgeven, en je bent niet bereid gewoon een kleine beetje tijd uit te trekken om uit te vinden wat de beste aankoop is, dan zijn de gevolgen voor je eigen rekening..

De gebruikers van GoT zijn niet degenen die jou gaan helpen de juiste aankoop te kiezen, als je er niet bereid bent gewoon zelf ook iets voor te doen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RM-rf schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:13:
Met alle respect, maar dat is geheel _jouw_ probleem ... als je geld wilt uitgeven, en je bent niet bereid gewoon een kleine beetje tijd uit te trekken om uit te vinden wat de beste aankoop is, dan zijn de gevolgen voor je eigen rekening..

De gebruikers van GoT zijn niet degenen die jou gaan helpen de juiste aankoop te kiezen, als je er niet bereid bent gewoon zelf ook iets voor te doen.
Mja dat is dus het probleem denk ik : Dat vind jij en ik vond zijn startpost dus wel redelijk OK en wou hem helpen. Zijn mail was niet openbaar trouwens dus dat ging ook niet :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDemolition
  • Laatst online: 23-09 20:43

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Plaats het als een feature request zou ik zeggen...
'n knopje erbij dat checkt of een topic open is, zodat je 'n paar keer kunt klikken.

Mja, nu ik er over nadenk van de ene kant redelijk doelloos 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door DDemolition op 02-05-2006 17:11 ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

DDemolition schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:10:
Plaats het als een feature request zou ik zeggen...
'n knopje erbij dat checkt of een topic open is, zodat je 'n paar keer kunt klikken.
Mja, nu ik er over nadenk van de ene kant redelijk doelloos 8)7
Joh? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het knopje "Topic report" gaan gebruiken om eventuele aanpassingen/toevoegingen in het topic te zetten nadat het topic gesloten is, lijkt mij zinvoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mij niet, want van gesloten topics gaat geen enkele moderator nog de TR's doornemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:17:
omdat dit mij zelf ook wel meerdere malen overkomen is, nog voordat ik mod werd (nu post ik anyway :P ) en dat vond ik ook bijzonder vervelend
Kortom, de oplossing is gewoon mod worden, dan heb je overal recht op en mag je alles aanpassen en bijvoegen? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nah, de oplossing is gewoon een post in SeM maken of eventueel de mod mailen. Met een post in SeM heb je overigens meer kans dat het sneller gebeurt zodat het ook nog daadwerkelijk zinvol is :)

(een reactie toevoegen 1 dag nadat het gesloten is is niet zo zinvol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En een forumreport maken is niet mogelijk? Dat je op deze manier a la TR's de moderator op een forumdingetje kan attenderen, zodat je bv je hele post kan neerplempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Daar hebben we in diverse Softegoederen fora wel feedback topics voor, maar dat is niet GoT-breed ingevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik bespeur dat er dus inderdaad een lapmiddel bestaat terwijl de real thing dus ei'k gewenster zou zijn.......

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik zeg, een leuk ajax/ander blije xml zut geklust stoplichtje wat live bijhoudt of je reply niet meer postbaar is :P en dan een soort msn-wink like sippe smiley met een slotje die over je reply heendendert... ik zie het helemaal zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

elevator schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:15:
(een reactie toevoegen 1 dag nadat het gesloten is is niet zo zinvol)
Tuurlijk wel, voor de search. :) Overigens kan de topicstarter natuurlijk ook een dag later nog met het probleem zitten.

Een alternatief voor SeM is natuurlijk om gewoon een mailtje te sturen naar afkomods@tweakers.net. In het geval van PRG dus prgmods@tweakers.net. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDemolition
  • Laatst online: 23-09 20:43

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Sabbi schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:20:
Ik zeg, een leuk ajax/ander blije xml zut geklust stoplichtje wat live bijhoudt of je reply niet meer postbaar is :P en dan een soort msn-wink like sippe smiley met een slotje die over je reply heendendert... ik zie het helemaal zitten...
Dat was dus ook de richting die ik op dacht....
Het nadeel is dat je de hele tijd op dat ding zit te gapen.
Ik denk dat het betrekkelijk is, of een laatste post nog iets toe zal voegen. De mods gooien 'm niet voor niets dicht toch?

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

-NMe- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:21:
Tuurlijk wel, voor de search. :) Overigens kan de topicstarter natuurlijk ook een dag later nog met het probleem zitten.
Mjah voor de search wel (maar het topic is dicht dus zal het wel niet zinvol zijn is mijn redenatie meestal :P ), voor de user zelf niet zo denk ik omdat dat topic toch uit de topiclijst is verdwenen :)
Een alternatief voor SeM is natuurlijk om gewoon een mailtje te sturen naar afkomods@tweakers.net. In het geval van PRG dus prgmods@tweakers.net. :)
Mjah- ik lees persoonlijk meer en vaker SeM dan dat ik mijn T.net mail check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Ik heb de hele draad gelezen, maar wil niemand quoten om nieuwe reacties te vermijden.
Ik begrijp TS absoluut niet. Als 't je duidelijk is dat het een "bagger"-topic is: TR en verder niets.
Gaat 't om een zeer slechte start post: TR en een behulpzame link.
Voor alle volgenden: TR en niets doen.
Heb net gezien dat een topic is gesloten na waanzinnig veel reacties. Zonde van ons forum :(
Gebruikt iemand de search later netjes, moet die zich ook nog eens door die riedel heenlezen.

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja zie het voorbeeld in de topicstart. Daar was het blijkbaar toch niet zo duidelijk, en aan de reacties te zien, blijkt er toch niemand te denken dat het topic ging gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:09:
Mja zie het voorbeeld in de topicstart. Daar was het blijkbaar toch niet zo duidelijk, en aan de reacties te zien, blijkt er toch niemand te denken dat het topic ging gesloten worden.
Sorry dat ik zo onduidelijk was :?
Er is een verschil tussen een behulpzame link en/of tip en alle varianten die je hier op kunt bedenken, en een lang verhaal.
Van mij mogen de "enge regeltjes" nog best ......

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Ik blijf er persoonlijk toch echt bij dat alle technische middeltjes maar overbodig zijn aangezien mail en Schop een Modje voldoen :) . Bovendien wordt er volgens mij wordt er enigzins van een mug een olifant gemaakt.

Je zou kunnen stellen dat het met een forumreport wat laagdrempeliger wordt, maar aan de andere kant moet de drempel ook niet te laag worden. Als iemand echt tijd in zijn post heeft gestoken 'verdient' die post het natuurlijk ook om geplaatst worden. Maar dan kan een mailtje sturen / het openen van een topic in SeM er natuurlijk ook wel bij. Als iemand een enigzins nuttige post heeft die hierdoor verloren gaat, maakt dat aan de andere kant ook weer niet zo héél veel uit. Kan een keertje gebeuren :) .

Een live topicstatusindicator vind ik zelf enigzins loos: Je hebt een halve reply geschreven, en vervolgens gaat het topic dicht. En dan? Die eerste helft van je reply maar verloren laten gaan? Blijft alsnog zonde. Daarnaast denk ik dat de hoeveelheid geplaatste replies ten opzichte van de hoeveelheid verloren gegane replies door het sluiten van een topic de kosten, qua load, bandbreedte en ontwikkeling, niet rechtvaardigen :) .

* AES heeft overigens in enige mate een punt, volgens mij. Door het uitgebreid beantwoorden van topicstarts van topics die hier niet thuishoren of met een te beperkte inzet, bemoedig je alsnog het plaatsen van dat soort topics. Een enkele keer zal dat niet zo veel uitmaken, maar als dat consequent gebeurt daalt, vrees ik, het niveau. Behulpzaam reageren met een linkje en wat hints en tegelijkertijd het doen van een TR komt aan de andere kant iedereen ten goede echter :) .

Aan de andere kant heeft /me ook een punt. Je kán niet altijd vantevoren aan zien komen dat een topic naar de mening van de moderatoren gesloten zou moeten worden. Maargoed, daar is ook niet zo veel aan te doen. Kan gebeuren, denk ik dan :) .

AES: disco stu bedoelt dus volgens mij veel meer dat je niet vantevoren weet dát het topic gesloten zou moeten worden, en derhalve niet weet dat het wijzer zou zijn om alleen een linkje / tip te plaatsen. Het is dus niet altijd duidelijk is dat het een baggertopic is, of een topic met een slechte topicstart.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Eens met JHS: hier een technische oplossing voor maken is schieten met een kanon op een mug. Het lijkt me vrij nutteloos om daar een feature voor te gaan inbouwen. Gewoon een beetje opletten in welke topics je grote lappen tekst gaat posten en als 't een keer tegen zit, rustig ademhalen en proberen de mod te mailen of ergens anders op het forum een nuttige bijdrage te leveren. Het kan verkeren. ;)

Ik denk dat we kunnen stellen dat hier geen echte oplossing voor ís. Dit probleem is niet waterdicht te voorkomen simpelweg, zoals ik eerder ook al zei. Het probleem is mijns inziens te futiel om er op die manier werk van te gaan maken. Ik denk bovendien dat alles wel zo'n beetje op tafel gekomen hierover en dat we 't voor deze discussie er maar bij moeten laten.
Ik trap dit topic niet op slot, want ik wil hier natuurlijk geen voorbeeld creëren van "zie je wel!". :+

Pagina: 1