Het Playstation Portable topic Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb de demo helemaal plat gespeeld en vind het heel erg leuk.

Alleen nu nog een vraagske, nog op tekken wachten of dragonbal z kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

Shabbaman

Got love?

Luqq schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:26:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar even een PSP ga halen, zwarte..hopelijk met 2.5 of 2.6 en geen ta-082 PCB. Ik twijfel nog, maar als ik het doe moet het "helaas" snel :P Wat vinden jullie, moet ik er 1 halen of niet?
Eerlijk gezegd, als je 'm puur koopt voor op vakantie kan je misschien beter een DS lite kopen. Ik vind de PSP top, maar ik ben erg teleurgesteld over het contrast van het scherm. Daardoor kan je soms in de auto of buiten in de schaduw (!) soms gewoon niet spelen. Waarschijnlijk is de DS lite daar beter in (dat weet ik trouwens niet zeker, misschien dat een andere tweaker daar wat zinnigs over kan zeggen).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vegrlijk dan wel ff met de gewone DS ;)

De ds lite heeft een nieuw verbeterd scherm met beter contrast ed. Beetje lullig om te zeggen dattie dan meteen beter is dan de PSP.

Overigens ondervind ik helemaal geen last van het scherm tijdens het spelen in de auto?!
Alleen als de zon er recht in schijnt...maar dat heb je bij ieder scherm (ook bij laptops etc.)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170533

Oeps..nogal verkeerd gelezen :$

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 170533 op 06-07-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 23:38
Misschien helpt het om de PSP zijn licht niveau op 4 te locken zodat je ook zonder adapter max licht krijgt.

Voor de geintereseerde:
Er is nu een hele handige manier om je brightness te locken op level 4, zonder moeilijke dingen.

1, Sluit je PSP aan via de adapter.
2, Zet je brightness level op 4. (brightness knopje links van die muzieknoot )
3, Start een UMD game/homebrew.
4, Wanneer het spel start scherm is geweest (met die groene ballen en de psp tekst in het midden), wees er zeker van dat je de adapter er uit trek wanneer het geluid is afgelopen. Je zult zien dat de brightness level niet is gezakt naar level 3.

En nu is je brightness gelockt op level 4! Je kunt de PSP op standby zetten en weer wakker maken, aanzetten en uitzetten, of zelf het scherm uitzetten door het brightness knopje ingedrukt te houden, geen van de genoemde acties zal de brightness doen terug veranderen!!! Zelfs de energie besparings functie krijgt hem er niet af.

De enige manier om hem terug te zetten op brightness level 3, is gewoon door een paar keer op het brightness knopje te drukken.

[ Voor 83% gewijzigd door DaRKie op 06-07-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:39

Shabbaman

Got love?

Ik neem natuurlijk de lite omdat die inderdaad een betere backlight heeft ;) Afgezien van het scherm is de DS natuurlijk gewoon bagger, haha.

EDIT:
DaRKie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:50:
Misschien helpt het om de PSP zijn licht niveau op 4 te locken zodat je ook zonder adapter max licht krijgt
Hm, daar blijkt maar weer duidelijk dat ik de gebruiksaanwijzing niet gelezen heb. Ik zal er eens naar kijken, bedankt.

EDIT 2:

Dat scheelt weer de gebruiksaanwijzing lezen dus _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Shabbaman op 06-07-2006 14:55 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Shabbaman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:51:
Dat scheelt weer de gebruiksaanwijzing lezen dus _/-\o_
Je zou het er toch niet in gevonden hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:47
Ja, maar op de DS kan ik geen films en foto's kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:01

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb nu een PSP met firmware 1.00 :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
DaWaN schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:38:
Ik heb nu een PSP met firmware 1.00 :)
Waar heb je die dump vandaan dan?
FW 1.0 zat alleen op de allereeste Jap PSP's, de eerste week/weken :(

Edit:
2000ste post!!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door SH4D3H op 06-07-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

SH4D3H schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:54:
[...]

Waar heb je die dump vandaan dan?
FW 1.0 zat alleen op de allereeste Jap PSP's, de eerste week/weken :(

Edit:
2000ste post!!! :)
Mensen kennen :Y)

1.0 is wel grappig, Eboots starten stukje sneller als op 1.5 jammer genoeg werken de ISO emulators niet maar dat maakt niet uit. Naar mijn idee is 1.0 veel beter als 1.5 voor homebrew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Nog nooit geweten dat mensen zo blij zijn met oude software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

1.5 is een stuk fijner vind ik ... met 1.0 kan je geen 2.5 emuleren voor de webbrowser :P en mn UMDs die 2.5 nodig hebben

Kan iemand mij helpen met het spel Exit ?
Ik zit nu bij level 3-7 maar kom er echt niet uit ... kan ook nergens op internet iets vinden wat me kan helpen. Hier misschien iemand die me kan helpen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 06-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 17:01
Anoniem: 141058 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:02:
1.5 is een stuk fijner vind ik ... met 1.0 kan je geen 2.5 emuleren voor de webbrowser :P en mn UMDs die 2.5 nodig hebben

Kan iemand mij helpen met het spel Exit ?
Ik zit nu bij level 3-7 maar kom er echt niet uit ... kan ook nergens op internet iets vinden wat me kan helpen. Hier misschien iemand die me kan helpen _/-\o_
als jij me helpt met 2-10 :+ daar vat ik niks meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moning2 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:11:
[...]

als jij me helpt met 2-10 :+ daar vat ik niks meer van :P
Die ene met focking veel vlammen ? :P die is makkelijk man :P

Pak da ding beneje dan naar boven en links dan doorgaan tot je bij die 2 spuitbussen bent en dan naar rechts... daar ook doorgaan tot je bij die 2 bent dan weer naar beneje en naar links ... weer naar boven weer spuitbus pakken dan weer naar beneje en weer links dan ben je weer bij 2 spuitbussen... nu kun je naar recht da mensje redden... als je bij da mensje bent die spuitbus pakken en naar boven gaan ... die brand blussen links en dan die schakelaar omzetten... en voila de weg naar de exit is open B)

nou help me :9~

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 06-07-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Of gewoon ff een goeie psp site checken (pspupdates.com) en dan zien dat er een downgrader is voor 1.5 naar 1.0 ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

ronwiel schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:01:
[...]

Of gewoon ff een goeie psp site checken (pspupdates.com) en dan zien dat er een downgrader is voor 1.5 naar 1.0 ;) ...
Mja ik heb hem 15 minuten nadat downgrader uit was al gedowngrade :) Nu kun je de dumps overal al vinden idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Pffrt, ik ga morgen mijn 1 maand oude PSP omwisselen (heeft 2 slechte pixels) voor de 2de keer. Hopelijk gaan ze deze keer ook niet moelijk doen (vorige keer na een week gewisseld) en hopelijk heeft deze 3de PSP geen pixel probs

Ik wil ook eens zien wat die homebrew nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Wat werkt er nou wel en niet op 1.0?
ISO loaders niet ( er is toch gewoon kernal access? ) maar emulatoren wel?
SNES en C64 moeten toch echt blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Trouwens, nog een vraagje, is het bij de laatste firmwares al zo dat je in de video player je eigen videos op full res kan afspelen? (dus 1 op 1, native)

Ik volg het niet zo precies, maar ik meen mij van bij de release te herinneren dat eigen videos afspelen 'crippled' was tvv het afspelen van umd video's.

Indien wel, hoe valt het resultaat over het algemeen mee? Is het in zekere zin vergelijkbaar met een native 1 on 1 umd video, of valt het op dat de resolutie gewoon lager is?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 07-07-2006 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Het is lager. Kwaliteit valt goed mee, ik heb gisteren een film van 700mb divx herleid tot 250mb (300kbps met H264) en het resultaat is redelijk goed, je ziet wel dat het encoded is maar het is niet hinderlijk. Je kan ook altijd meer kbps nemen en dan is het beeld nog beter. Natuurlijk UMD evenaren zal waarschijnlijk moeilijk zijn maar het is zoals een goede divx vergelijke met een DVD, divx zal ook altijd een klein beetje minder zijn, maar daarom niet slecht.

Ik ga straks proberen mijn PSP te ruilen tegen een nieuwe en hopelijk zonder slechte pixels maar ik twijfel nog of ik hem ga downgraden. H264 wordt namelijk enkel ondersteund vanaf FW 2.5, is er een homebrew movieplayer ofzo die het wel ondersteund?

EDIT:
PSPlayerMT zou divx enzo afspelen op de volledige psp resolutie. Iemand al ervaringen mee ivm de kwaliteit en de bestandsgrootte?

[ Voor 9% gewijzigd door DaRKie op 07-07-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127247

SH4D3H schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:18:
Wat werkt er nou wel en niet op 1.0?
ISO loaders niet ( er is toch gewoon kernal access? ) maar emulatoren wel?
SNES en C64 moeten toch echt blijven :P
Correct me if i'm wrong:
Voor zover ik weet kan er op firmware 1.0 eigenlijk alles gedraaid worden. het zal dan ook niet lang duren voordat er een is op 1.0 gedraaid kunnen worden.
Wat mij vooral intressant lijkt is dat je op 1.0 eigengemaakte firmware kunt zetten. Er zullen binnenkort dus firmware-versies uitkomen van mensen die de hele psp getweaked hebben, misschien zelfs met meer functies en al die shit erin.

Spannende tijden als je het mij vraagt, w8 het nog even af met mijn 1.5 firmie.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127247 op 07-07-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 10:27

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Call me stupid, maar ik vroeg me af als je je psp downgrade kan je dat weer ongedaan maken??
M.a.w. als je je stick eruit haalt is het dan zo dat je psp weer gewoon de "oude" FW heeft??

Ik kan dit heleaas niet zoeken op inet want alle sites van psp zijn bij ons geblocked :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:56:
Call me stupid, maar ik vroeg me af als je je psp downgrade kan je dat weer ongedaan maken??
M.a.w. als je je stick eruit haalt is het dan zo dat je psp weer gewoon de "oude" FW heeft??

Ik kan dit heleaas niet zoeken op inet want alle sites van psp zijn bij ons geblocked :(
Nee, mem stick eruit halen verandert niets aan de fw die de PSP draait (anders zou het gemakkelijk zijn dat downgraden e :))
Je kan wel upgraden lijkt mij, je draait gewoon een legale oude fw versie, dus terug upgraden naar 2.6 moet dus gewoon lukken (en dan terug naar 1.5), etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 20:31
Je kan niet je stick eruit halen en dan je oude firmware weer hebben. Je kan wel de "gewone" updates doen waardoor je weer van 1.5 naar 2.0/2.5/whatever kan.

Wat ook kan (wat ik al vaker heb gepost hier) is op een 1.5 via devhook 2.5 emuleren (en waarschijnlijk op den duur ook hoger, tenzij dat al kan en ik daar niets van weet...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Vraag ivm devhook, die emuleert dus de nieuwere fw's dus ook met alle functies? Dus een 1.5 psp heeft alles wat 2.5 heeft dus ook het afspelen van h264 films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Juist.
Alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Sweet :)
Hopelijk gaat winkel niet moelijk doen en me een nieuwe geven, vorige keer ook al 2x moeten gaan voor ze me een nieuwe gaven (ze wilde hem eerst opsturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Het is niet vanzelfsprekend dat je alle games er ook mee kan spelen die een hogere firmware nodig hebben maar het is niet onmogelijk.

Pro Evolution Soccer 5 UMD werkt bijvoorbeeld perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Hoe bedoel je? Heeft PES5 2.6 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Huh, kan de PSP h264 films aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Luqq schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:12:
Huh, kan de PSP h264 films aan :?
Vanaf fw 2.5 volgens psp movie creator (heb er gisteren eentje afgespeeld op mijn 2.71 PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-02 16:16
Als ze nou ook even firmware 2.71 kunnen decrypten hebben we ook volledige 2.71 emulatie denk ik 8) Sony zal wel helemaal gek worden met al die modchips en downgraders van de afgelopen maand. Wat ik me nou afvraag, als we naar 1.0 zijn gedowngrade, is het dan niet mogelijk om een linux achtig iets erop te flashen? Dat zou enorm veel mogelijkheden open zetten :9~ En ja, de meeste homebrew is er niet voor 1.0 maar dat komt gewoon omdat er weinig mensen 1.0 gebruikten, maar op den duur zullen de devvers dus ook wel een 1.0 versie van hun homebrew uitbrengen. 1.0 heeft namelijk niet zo iets als die kxexploit nodig, dus het zal niet moeilijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

walterg schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:12:
Je kan niet je stick eruit halen en dan je oude firmware weer hebben. Je kan wel de "gewone" updates doen waardoor je weer van 1.5 naar 2.0/2.5/whatever kan.

Wat ook kan (wat ik al vaker heb gepost hier) is op een 1.5 via devhook 2.5 emuleren (en waarschijnlijk op den duur ook hoger, tenzij dat al kan en ik daar niets van weet...).
Begrijp ik het goed dan dat als ik me psp downgrade en dan me stick eruit haal en weer upgrade. Dat sony er niet achter kan komen dat ik me psp heb gedowngrade ??

Ik wil dolgraag Super Mario Land via de SNES emulator spelen :D. Is er trouwens ook een Sega Mega Drive emulator beschikbaar?? Sonic the Hedgehog RULEZZZZ.

[ Voor 8% gewijzigd door crzyhiphopazn op 07-07-2006 12:23 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Die fw zijn gewoon legaal, ze kunnen niet zien dat jij gedowngrade hebt. Enfin ja, ze kunne productie datum vergelijken enzo en zien dat er 2.6 had moeten opstaan maar je doet niets illegaal, enkel oudere software van Sony zelf gebruiken.
Het is als een pc kopen met windows XP en er win98 opzetten :)
Je kan altijd terug naar XP en daarna terug naar win98

Alle ja, ik denk dat ze er niets over kunnen zeggen? Kunnen ze garantie weigeren omdat je oudere soft gebruikt? Denkt het niet, toch?

Hoe je moet downgraden, op psp-media.nl staat er een tutorial + filmpjes + nodige files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 16:51
Petok schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:19:
Als ze nou ook even firmware 2.71 kunnen decrypten hebben we ook volledige 2.71 emulatie denk ik 8) Sony zal wel helemaal gek worden met al die modchips en downgraders van de afgelopen maand. Wat ik me nou afvraag, als we naar 1.0 zijn gedowngrade, is het dan niet mogelijk om een linux achtig iets erop te flashen? Dat zou enorm veel mogelijkheden open zetten :9~ En ja, de meeste homebrew is er niet voor 1.0 maar dat komt gewoon omdat er weinig mensen 1.0 gebruikten, maar op den duur zullen de devvers dus ook wel een 1.0 versie van hun homebrew uitbrengen. 1.0 heeft namelijk niet zo iets als die kxexploit nodig, dus het zal niet moeilijker zijn.
Volgens mij komen ze aardig dichtbij.

kijk hier

http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=23666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

DaRKie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:36:
Die fw zijn gewoon legaal, ze kunnen niet zien dat jij gedowngrade hebt. Enfin ja, ze kunne productie datum vergelijken enzo en zien dat er 2.6 had moeten opstaan maar je doet niets illegaal, enkel oudere software van Sony zelf gebruiken.
Het is als een pc kopen met windows XP en er win98 opzetten :)
Je kan altijd terug naar XP en daarna terug naar win98

Alle ja, ik denk dat ze er niets over kunnen zeggen? Kunnen ze garantie weigeren omdat je oudere soft gebruikt? Denkt het niet, toch?

Hoe je moet downgraden, op psp-media.nl staat er een tutorial + filmpjes + nodige files
Ik weet bijna cker dat je garantie wordt geweigerd alleen al omdat het downgraden van originele firmwares vanaf umd niet lukt. Het gaat niet op een normale manier.

Ik kan geen psp sites openen hierop werk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
Haha het gaat allemaal echt veel te snel. Alex heeft echt de hele scene op zijn kop gezet. Maar als we custom firmwares hebben is die modchip dus ook overbodig? En als die camera en gps (waarschijnlijk) uitkomen voor de psp, zou je daar ook wel weer firmware 3.0 ofzoiets voor nodig hebben, die dan weer niet te decrypten is. Als Sony het nou eens door kreeg dat al die beveiligingen amper zin hebben (uiteindelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:03:
[...]

Ik weet bijna cker dat je garantie wordt geweigerd alleen al omdat het downgraden van originele firmwares vanaf umd niet lukt. Het gaat niet op een normale manier.

Ik kan geen psp sites openen hierop werk. :(
Mja, ik weet het niet. Zal de eula is moeten lezen van Sony :)
Maar toch, als ik naar de winkel ga met mijn 1.5 psp die normaal 2.6 zou moeten hebben, wat kunnen ze zeggen?
Is de hardware verandert? Nee
Is hij open geweest? Nee
Is de fw illegaal? Nee
Is het verboden niet de laatste fw te hebben? Nee

Is het verboden van nieuwe naar oude fw te gaan? Don't know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:31:
[...]
Begrijp ik het goed dan dat als ik me psp downgrade en dan me stick eruit haal en weer upgrade. Dat sony er niet achter kan komen dat ik me psp heb gedowngrade ??
Je kan weer je firmware upgraden ja
En trouwnes wilt iemand me uitleggen hoe ik zelf me psp kan downgraden via 06 misschien ->
Misschien verstandig om je 06 er even uit te halen tenzij je lastig gevallen wilt worden :)
Daarnaast zijn er nu zat downgrade tutorials te vinden op het net. Een beetje inzet tonen mag ook wel ;)
Ik wil dolgraag Super Mario Land via de SNES emulator spelen :D. Is er trouwens ook een Sega Mega Drive emulator beschikbaar?? Sonic the Hedgehog RULEZZZZ.
Ja die is er ook. Maar dat had je makkelijk ook zelf wel kunnen vinden :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Creepy schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:18:
[...]

Je kan weer je firmware upgraden ja

[...]

Misschien verstandig om je 06 er even uit te halen tenzij je lastig gevallen wilt worden :)
Daarnaast zijn er nu zat downgrade tutorials te vinden op het net. Een beetje inzet tonen mag ook wel ;)

[...]

Ja die is er ook. Maar dat had je makkelijk ook zelf wel kunnen vinden :)
Creepy ik ben momenteel op werk. Sorry dat ik het zo vraag maar ik kan GEEEEEEN pagina waar psp info te vinden is openen en google is bij ons geblocked i.v.m. forums e.d. :(

Maar bedankt. voor de informatie. Ik ga me psp gewoon downgraden en die emu's erop laten zetten door iemand en hopelijk kan ik dan Sonic en Super Mario spelen. :+

[ Voor 13% gewijzigd door crzyhiphopazn op 07-07-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mja, heb ik hier ook hoor, proxy blockt praktisch alles ...
Oplossing: SSH over lokale(asin op mijn pc) proxy die zijn pakketjes over de company NTLM proxy verstuurd, zo connecteer ik naar mijn server op 443(ssh, meestal niet geblocked) en dan een tunneltje naar mij thuis om daar mijn proxy aan te spreken vanaf hier

Maar dit is offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
DaRKie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:12:
Hoe bedoel je? Heeft PES5 2.6 nodig?
PES 5 heeft volgens mij 2.0 nodig. Als ik hem in m'n 1.5 psp zet zegt ie dat ik moet updaten om hem te kunnen spelen. Als ik hem via devhook laad dan werkt hij wel gewoon omdat hij dan op een 2.0/2.5 firmware draait (ook dat kan je instellen, je kan meerdere versies van de firmware op je psp hebben staan en in een menu kiezen met welke je boot :*) )

edit Wat emulatie betreft, mega drive, NES, neo geo cd en wat andere consoles worden (bijna) perfect geemuleerd. SNES emulatie is niet altijd 100%, zeker met de wat zwaardere games die mode 7 gebruiken als mario kart, f-zero etc.

De super mario's werken volgens mij wel prima.

[ Voor 23% gewijzigd door walterg op 07-07-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

en de n64 emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Petok schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:06:
[...]

Haha het gaat allemaal echt veel te snel. Alex heeft echt de hele scene op zijn kop gezet. Maar als we custom firmwares hebben is die modchip dus ook overbodig? En als die camera en gps (waarschijnlijk) uitkomen voor de psp, zou je daar ook wel weer firmware 3.0 ofzoiets voor nodig hebben, die dan weer niet te decrypten is. Als Sony het nou eens door kreeg dat al die beveiligingen amper zin hebben (uiteindelijk)...
Ik weet niet precies wat Alex bedoelt met het decrypten maar volgens mij is het de code van de firmware eruit halen???

Maar als je dadelijk 1.0 zou hebben, en er komt gps en een camera ofzo voor dan zijn er echt wel programmeurs die dat beestje aan weten te spreken op de 1.0 firmware.

Alleen kan iemand mij nog vertellen wat Alex precies doet in de link van jaaoie17??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

AzN_cRzY schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:22:
[...]Creepy ik ben momenteel op werk. Sorry dat ik het zo vraag maar ik kan GEEEEEEN pagina waar psp info te vinden is openen en google is bij ons geblocked i.v.m. forums e.d. :(
Dan wacht je toch gewoon tot je weer van werk bent?
Wat doen mensen tegenwoordig toch op hun werk? :? PSP forums checken?
Er zijn voor zover ik weet nu 2 N64 emulators uit. Daedalus N64 en Monkey64. Ik heb ze alleen zelf nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Percival schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:08:
[...]

Dan wacht je toch gewoon tot je weer van werk bent?
Wat doen mensen tegenwoordig toch op hun werk? :? PSP forums checken?

[...]

Er zijn voor zover ik weet nu 2 N64 emulators uit. Daedalus N64 en Monkey64. Ik heb ze alleen zelf nooit geprobeerd.
hehehehe jah ben gierig voor info.. Neej maar ik d8 iemand die lief is en ff info kon geven, maar ik kreeg een beetje veel tegenreacties beetje zonde van de vervuiling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178382

Jaja mensen, sinds gisteravond ben ik de trotse bezitter van een 1.5 psp zonder dode pixels of wat dan ook, ik ben zeer blij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Heb je meer geluk dan ik, k*twinkel wou me geen nieuwe geven, ze wilde hem enkel opsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:25
DaRKie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:42:
Heb je meer geluk dan ik, k*twinkel wou me geen nieuwe geven, ze wilde hem enkel opsturen :(
Das rottig, zodra je psp bij Sony is gaan ze hem meteen Updaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DaRKie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:42:
Als je al eens eerder bent geweest zou ik als winkel ook niet blijven ruilen.
Laat Sony dan maar een goede opsturen, gelijk hebben ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mja, vorige keer ging het ook niet van een leien dakje. De eerste keer zei de vrouw(die ik vandaag terughad...) dat ze enkel kan opsturen. Heb toen gezegd dat ik wel ff wachte dan. 1 week later ging ik terug, stond er iemand anders (een verantwoordelijke) en die praatte niet eens over opsturen, meteen nieuwe.
Heb vandaag ook de verantwoordelijk erbij laten roepen, kwam er een vrouw aan (en ik dacht de vorige kerel te krijgen :(), die hield ook voet bij stuk :(

Enfin, ik ga niet opsturen denk ik, de pixels storen me niet echt (1 blijft oplichten maar dit is op 3pixels van de rand dus het stoort niet en enkel in donkere beelden en de ander kan rood niet altijd goed weergeven, 95% is hij goed dus daar kan ik ook meeleven.)
Waarom ik hem ook niet wil opsturen is omdat de winkel enkel de psp en de adapter wou opsturen (niet in de doos enzo) en dat het kon zijn volgens hen dat ze me een andere zoude geven (refurbished?)
Anyway, ik ga een weekje op reis nu dus dan heb ik liever mijn 2.71PSP in de hand dan 10 1.50 in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 16:33
De winkel is verplicht om de PSP terug te nemen en een nieuwe te geven, easy as that. Voet bij stuk houden, anders het wetboek meenmene. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

waar kan ik in regio a'dam een 2e hands GTA-tje scoren? Stond niks op marktplaats.nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ben net even bij de MM wezen kijken, ze hadden daar een Basic(189,-) en een Valuepack(219,-), voor zover ik kan zien is het enige verschil dat je bij de value een 32mb kaart en oordopjes krijgt. Beetje onzin voor 30 euro, of is er meer verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:33:
waar kan ik in regio a'dam een 2e hands GTA-tje scoren? Stond niks op marktplaats.nl :(
Je moet gewoon bij intertoys kijken, heb ik ook gedaan. Omdat Intertoys tegenwoordig overschaduwt wordt door zaken als Dixons, E-plaza, en Bart smit als het gaat om game-electronica, hebben ze daar waarschijnlijk nog veel niet verkochte oude versies liggen van GTA lcs ;)
Tenminste dat is mijn theorie, ik kan je niet garanderen dat je een goede versie treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 22-04 19:37
Luqq schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:54:
Ben net even bij de MM wezen kijken, ze hadden daar een Basic(189,-) en een Valuepack(219,-), voor zover ik kan zien is het enige verschil dat je bij de value een 32mb kaart en oordopjes krijgt. Beetje onzin voor 30 euro, of is er meer verschil?
Nu zou ik voor de basic gaan aangezien de oordopjes slecht zijn, je voor het hoesje beter die van logitech kan nemen en een 1 gb memory stick "maar" 40 euro ofzo kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 178382 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:08:
[...]
Je moet gewoon bij intertoys kijken, heb ik ook gedaan. Omdat Intertoys tegenwoordig overschaduwt wordt door zaken als Dixons, E-plaza, en Bart smit als het gaat om game-electronica, hebben ze daar waarschijnlijk nog veel niet verkochte oude versies liggen van GTA lcs ;)
Tenminste dat is mijn theorie, ik kan je niet garanderen dat je een goede versie treft.
Intertoys, Bart Smit en E-plaza vallen onder hetzelfde bedrijf ( nl. Blokker ).
Maar je kunt best gelijk hebben, hoewel ik zelf graag om die reden bij zulke shops shop en de zooi weggraai :P

Edit:
Zo had ik ook m'n DS op de release dag :D
Alle winkels uitverkocht, hadden ze er nog een stuk of 5 bij de V&D :+

[ Voor 9% gewijzigd door SH4D3H op 08-07-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170419

tijd voor deel 18 :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Een quote van psp-media.nl
http://img98.imageshack.us/my.php?image=gtaumdbadd9mv9wj.jpg
Ok we hebben dan eindelijk een manier gevonden om de Goede GTA van de slechte te onderscheiden. Nu zullen sommige zich afvragen wat zeg jij nou goed of slecht maar ik bedoel uiteraard de gepatchde of de gta met de bug in. Er is maar 1 detail waar je kan aan zien of je de goede of slechte te pakken hebt, de cover enzo is identiek dus daar hebben we nix aan het is op de UMD te doen. Zoals je zit op de foto gaat het om dat ene getal maar ik zal het hieronder even duidelijk maken

Goede Versie -->> ULES-00151#

Slechte versie ->> ULES-00151#2 <--(cijfer 2 mag er dus NIET opstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmzz, dezelfde grap als met nieuwe versies van filmdvd`s dus :) een (v)2 erachter..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb de goede versie, maar dat wist ik al :) Anyway als ik hem nu nog zou halen zou ik dus eerst vragen aan de verkoper of ik de umd mag zien (onder het mom van ik heb zo'n schijfje nog nooit gezien) en als blijkt dat het de foute versie is zeg je gewoon dat je toch nog eff verder wilt kijken omdat je twijfelt (wel subtiel brengen natuurlijk anders denken ze meteen dat het komt door de umd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 22:39
Weet iemand toevallig of het al mogelijk is om een usb pc toetsenbord op een psp aan te sluiten?
Hier heb ik al wel iets gevonden, maar daar gaan ze er niet verder op in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony is er ook nog niet op ingegaan om er een te gaan maken, dus ze weten het zelf ook nog niet zeker :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

korte vraag,

als je nu een psp in de winkel koopt, welke firmware zal deze dan hebben, zijn er psp's die 2.71 hebben of zijn ze allemaal 2.5/2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Anoniem: 35919 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:35:
korte vraag,

als je nu een psp in de winkel koopt, welke firmware zal deze dan hebben, zijn er psp's die 2.71 hebben of zijn ze allemaal 2.5/2.6
Je hebt 90% kans dat je een 2.5/2.6 versie hebt als je hem nu koopt ;) maar je moet wel snel wezen.
Je kan anders ook gewoon even op de doos kijken welke FW erop zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:35:
korte vraag,

volgens mij hebben alle Daxter white psp's 2.6. Deze week nog een gehaald bij de FRS, was een 2.6. Ze gaan deze niet meer naleveren omdat ze de Loco PSP erbij doen. Het is niet de TA-082 versie, dus ik kan hem downgraden. Nu even op zoek naar een GTA rondom Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 22:39
Als je 1.5 hebt en je doet er een UMD-game in die je psp moet updaten naar 2.7 of wat dan ook, krijg je daar dan een melding voor van de voren? Of gaat dit zonder dat je er iets van merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Je kan hem dan gewoon niet starten hij vraagt dan gewoon om 2.7 ;)
Hij kan niet updaten zonder dat jij het merkt!

[ Voor 28% gewijzigd door GameCrazy op 10-07-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
-DG- schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:39:
Als je 1.5 hebt en je doet er een UMD-game in die je psp moet updaten naar 2.7 of wat dan ook, krijg je daar dan een melding voor van de voren? Of gaat dit zonder dat je er iets van merkt?
Je moet eerst de upgrade selecteren, bevestigen en daarna nog eens bevestigen of je hem erop wilt flashen.
Dat gebeurt echt niet zomaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
GameCrazy schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:42:
Hij kan updaten zonder dat jij het merkt!
Dat is helemaal niet waar, je zal echt wel merken of hij gaat updaten.
Je krijgt eerst een Groot scherm te zien waar iets in de trant van:
Wilt u nu upgraden naar Firmware versie 2.71 druk X om starten. Om te annuleren druk O
Daarna zie je een lange laadbalk als hij aan het updaten is (dit duurt wel enkelen minuten)

Je moet wel een koe zijn om dat te missen O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Dubbel Fristie op 10-07-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of in slaap vallen, maar dan nog snel op X drukken ;).

Kleine kans inderdaad }:O

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 170533 op 09-07-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08-2024

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Anoniem: 170533 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:44:
Of in slaap vallen, maar dan nog snel op X drukken ;).

Kleine kans inderdaad }:O
In slaap vallen en dan met je neus op de X vallen.. de kansen nemen toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:47
gisteren race driver 2006 binnengekregen, echt een super spel tot nu toe... aanrader voor alle racing fans

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38087

Gisteren GTA kado gekregen , bleek het de #2 versie te zijn. Nu kan ik dus nog steeds geen home-brew spelen...
En ze hadden hem al op dinsdag voor me gekocht, dus vanmiddag maar even kijken of ik hem nog kan ruilen.

Weet iemand toevallig of de #1 versie nog te krijgen is in de winkels ? Of hebben ze inmiddels overal de #2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
Zou het toevallig niet mogelijk zijn om een soort van 'algemene' savegame exploit te vinden zodat de eLoader niet GTA afhankelijk is? Dan kunnen alle games dus gebruikt worden, of zit er iets speciaals in zodat het alleen m.b.v. GTA kan?
Ik heb hier een WEP beveiligde draadloos internet aangelegd, maar onder 1.5 geeft hij een error als hij wilt connecten. Maar als ik Devhook gebruik en het onder 2.5 probeer doet hij het wel. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik PSPradio kan gebruiken met die ingebouwde internetbrowser onder 1.5?
Er is een verbindingsfout opgetreden (80110482)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 10:50
Misschien wel eens ideetje ja :) Toch gek eigenlijk; Als er iets nieuws met betrekking tot homebrew is, dan gaat het topic ineens weer keihard... En dat terwijl er toch ook zo veel over de psp te vertellen is dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, en terwijl homebrew zo keihard zuigt, mjah, iig niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08-2024

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Ik zou wel eens willen welke homebrew-apps bij mensen favoriet is.. wie wil er iets over kwijt?
Graag ook een omschrijving van de functies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aMUSEd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:23:
Ik zou wel eens willen welke homebrew-apps bij mensen favoriet is.. wie wil er iets over kwijt?
Graag ook een omschrijving van de functies..
lol das nie moeilijk ...

DevHook om al mn 1.51+ UMD's op te draaien :Y)

en ik vind de GBA emulator van zx-81 mooi want veel spellen draaien verekte goed :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devhook 0.43 is uit!! Emulatie van FW 2.60. Outrun coast 2 coast doet het hier ook op zoals vele andere spellen!!FW 2.71 is al gedecryped en verwacht wordt dat de volgende devhook volledige 2.71 emulatie heeft!

Gaat echt hard de laatste weken.

Kan het bijna nie meer bijhouden! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Nu nog een 2.71 downgrader en ik ben een happy puppy.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ik heb devhook 0.43 erop gezet maar ik zie nu 2 launchers JPN en een normale wat is het verschil??

Got a problem.

DBZ Shin Budokai draait wel op devhook 0.43 met 3.5 geladen maar NIET met 2.60 geladen :(

[ Voor 37% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-07-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127247 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:36:
Devhook 0.43 is uit!! Emulatie van FW 2.60. Outrun coast 2 coast doet het hier ook op zoals vele andere spellen!!FW 2.71 is al gedecryped en verwacht wordt dat de volgende devhook volledige 2.71 emulatie heeft!

Gaat echt hard de laatste weken.

Kan het bijna nie meer bijhouden! :o
wow, Outrun ! netjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outrun doet het tot die gaat saven dan blijft ie saven xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
AzN_cRzY schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:45:
ik heb devhook 0.43 erop gezet maar ik zie nu 2 launchers JPN en een normale wat is het verschil??

Got a problem.

DBZ Shin Budokai draait wel op devhook 0.43 met 3.5 2.5 geladen maar NIET met 2.60 geladen :(
ik draai DBZ Shin Budokai zelfs met DevHook 0.40 dus ik zie het probleem niet
dat maakt tog niks uit ? 2.6 voegt volgens mij niks extra toe aan de gameplay :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dubbel Fristie op 11-07-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

TrIsTaN_tDb15 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:04:
[...]

Ik draai DBZ Shin Budokai zelfs met DevHook 0.40 :? dus ik zie het probleem niet :>
Hehehe ik ook, maar er is iets mis met mn devhook firmware 2.6. En ik snap niet waarom. Er zijn meerdere mensen die het hebben op psp-media.nl.

Ik heb nu meerdere versies op mn memcard staan ik ga het formatteren en opnieuw beginnen dan horen jullie het later nog wel van me. Ik moest dit ook al doen van 0.40 naar 0.41d

[ Voor 21% gewijzigd door crzyhiphopazn op 11-07-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Formateren en default settings herstellen, deze combinatie werkte bij mij perfect na nogal wat probs te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17391

Ben op dit moment in China en de PSP is hier heel goedkoop. Aangezien ik weinig over de PSP weet en geen tijd heb om me hier te informeren (afgezien van de taalbarriere) of het internet af te struinen 2 vragen:

1. Maakt het qua garantie uit waar je hem koopt? In een fatsoenlijke winkel of op de markt (ook nieuw in doos natuurlijk). Want daar is alles nog goedkoper.

2. Welke firmware zal ik nemen 1.5 of 2.6 ? Dit kun je namelijk kiezen :-) Ik weet dat je met 1.5 illegale dingen KAN doen, en dat 2.6 weinig nieuws brengt??? Ik heb iets opgevangen dat niet alle spellen werken op 1.5, ik wil GTA erbij nemen en misschien Outrun ofzo werken die daarop?

3. Is de valuepack heel nuttig of zal ik een kale nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Wat betaal je eigenlijk daar voor een PSP?

(voor je vraag kan je denk ik beter hier zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 16:16

SD5k

>4&X

Anoniem: 17391 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:05:
Ben op dit moment in China en de PSP is hier heel goedkoop. Aangezien ik weinig over de PSP weet en geen tijd heb om me hier te informeren (afgezien van de taalbarriere) of het internet af te struinen 2 vragen:

1. Maakt het qua garantie uit waar je hem koopt? In een fatsoenlijke winkel of op de markt (ook nieuw in doos natuurlijk). Want daar is alles nog goedkoper.

2. Welke firmware zal ik nemen 1.5 of 2.6 ? Dit kun je namelijk kiezen :-) Ik weet dat je met 1.5 illegale dingen KAN doen, en dat 2.6 weinig nieuws brengt??? Ik heb iets opgevangen dat niet alle spellen werken op 1.5, ik wil GTA erbij nemen en misschien Outrun ofzo werken die daarop?

3. Is de valuepack heel nuttig of zal ik een kale nemen?
Volgende keer hier vragen:
Het Playstation Portable topic Deel 17

1. Maakt zeker uit, hoewel het nooit gunstig is om je PSP terug te sturen naar China, maar als je hem op een markt koopt maakt dat het alleen maar moeilijker.

2. Tot en met 2.6 kan je geloof ik ook downgraden, dus dat maakt weinig uit.

3. Memorystick is klein, oordopjes prut, alleen het hoesje is wel handig.

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 11-07-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Neem 1.5, want 2.6 kan je volgens mij nog niet downgraden, en gta werkt wel met 1.5 als je een emulator gebruikt die 2.6 emuleert

En ik zou een kale nemen met een memorystick van Sandisk ofzo met 2 gigabyte.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 11-07-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
hou er wel ff rekening mee dat er misschien een regio lock op zit. (weet niet of dit geld bij de psp)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 16:16

SD5k

>4&X

dikki dik schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:27:
hou er wel ff rekening mee dat er misschien een regio lock op zit. (weet niet of dit geld bij de psp)
Regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guardian-spirit schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:10:
Wat betaal je eigenlijk daar voor een PSP?
De value pack is 160 euro, games 25 a 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van een verkoper begreep ik dat films wel regio locked zijn, games niet... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
ja dat klopt op de umd films zit een regiocode op de games niet, maar wie koopt er nou de umd films :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 22-04 19:14
Anoniem: 17391 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:41:
[...]

De value pack is 160 euro, games 25 a 35 euro.
Voor dat geld heb je hem ook bijna in NL. En als er dan iets stuk gaat ben je blij dat je hem hier gekocht heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Ja films zijn wel locked, alleen de vraag, ga jij ook echt orginele films afspelen op je psp wanneer je hem wild downgraden ? :9

btw. Hoe duur is de kale versie daar dan , als het valuepack er `maar` 160 kost ? :9~
Misschien zou je me er eentje kunnen meenemen voor genoeg geld natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

Aangezien het game-topic uit de lijst is verdwenen post ik het hier: Tekken is geweldig. Echt helemaal super. De achtergronden zijn erg mooi, en het speelt heel goed. Veel spelmodi. Online je score vergelijken is ook leuk; ik ben nu (was gisteren) 330e met een time-attack van 3min52. Ik hoop dat het savegame dat ik nu opbouw ook werkt met de europese versie (eind september op zijn vroegst), anders zit ik vast aan japans :+)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.