dat instellingen herstellen herstelt flash1 tot de originele staat, en homebrew heeft geen toegang tot flash0 dus daar lag het niet aan
Anoniem: 157417
hej, De instellingen resetten had ik eergister al 4 keer gedaan.
Er schijnt ook nog een hard reset te zijn in plaats van de soft reset die in het menu te vinden is ?
Er schijnt ook nog een hard reset te zijn in plaats van de soft reset die in het menu te vinden is ?
dat is volgens mij je memory card formatteren of stroom eraf, niet zekerAnoniem: 157417 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 04:56:
hej, De instellingen resetten had ik eergister al 4 keer gedaan.

Je kunt dat ding gewoon uitzetten ipv sleep.
Dat wil ook wel eens helpen
( Dus de slaapknop lang vasthouden tot ie uit is
)
Dat wil ook wel eens helpen
( Dus de slaapknop lang vasthouden tot ie uit is
Ik las ergens dat 2.71 uit is voor japan. Maar kan t niet meer vinden, iemand hier informatie over?
jah heb ik gelezen:OsseMaarten schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
Ik las ergens dat 2.71 uit is voor japan. Maar kan t niet meer vinden, iemand hier informatie over?
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=26026
security fixes zeker....
er staat bij dattie via network update te verkrijgen is, maar hier staat ie er nog niet
http://www.us.playstation.com/PSP/Support/SystemUpdate
[ Voor 19% gewijzigd door Moning2 op 01-06-2006 10:39 ]
Anoniem: 135820
klopt, er is een nieuwe firmware uit, ben het nu aan het downloaden via netwerk updaten.. Kweet niet welke versie het is, post het wel zodra het klaar is met downloaden.
Lees net dat ie voor EU ook via netwerk update er is en dat dit de features zijn:
- Game demonstraties kunnen nu van [internetbrowser] worden gedownload en opgeslagen worden op de Memory Stick (TM)
- Video-uitvoer kan nu correct worden weergeven indien een externe ontvanger aangesloten wordt in [LocationFree(TM) Player]
EDIT:
Of mss niet voor de EU:
- Game demonstraties kunnen nu van [internetbrowser] worden gedownload en opgeslagen worden op de Memory Stick (TM)
- Video-uitvoer kan nu correct worden weergeven indien een externe ontvanger aangesloten wordt in [LocationFree(TM) Player]
EDIT:
Of mss niet voor de EU:
"CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP® (PlayStation®Portable) for Japan (PSP-1000 series). Upon completion of preparing, we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels . For these customers who obtained PSP® in the other countries/areas, please DO NOT update PSP® through this web site. There are no guarantee of proper operation of the other PSP®."
[ Voor 44% gewijzigd door majoh op 01-06-2006 12:21 ]
Ik heb even vraagje over Socom en onze Sitecom Broadband router. Als ik online aan het gamen ben, valt steeds de verbinding weg en zegt dat de WLAN schakelaar is uitgeschakeld. (Dit is niet het geval op dat moment..)
Ik was van de week bij een vriend van me aan ut spelen, en daar heb ik er totaal geen last van. En hij heeft ook nog die router en als hij daar op gaat dan gaat hij ook disconnecten enzo.
Wat ik me nu af vraag.. Kan ik iets in die router veranderen dat hij wel gewoon normaal blijft doen?
In de log zegt de router trouwens "Disassociated: **-**-**-**-**-**[MACadres] because RX deauth req"

Ik was van de week bij een vriend van me aan ut spelen, en daar heb ik er totaal geen last van. En hij heeft ook nog die router en als hij daar op gaat dan gaat hij ook disconnecten enzo.
Wat ik me nu af vraag.. Kan ik iets in die router veranderen dat hij wel gewoon normaal blijft doen?

In de log zegt de router trouwens "Disassociated: **-**-**-**-**-**[MACadres] because RX deauth req"
[ Voor 10% gewijzigd door Levi Strauss op 01-06-2006 14:12 ]
Anoniem: 68280
Ik heb vandaag street fighter gekocht! Leuke game...spelen spelen... 5 minuten en de ronde knop ligt nu helemaal te wiebelen terwijl ik ook niet zo hard had gedrukt op die knop.
Heeft iedereen die speling op zijn O knopje of moet ik terug naar de winkel? Het O knopje heeft ietsje meer speling dan de andere knoppen, klopt dit?
Heeft iedereen die speling op zijn O knopje of moet ik terug naar de winkel? Het O knopje heeft ietsje meer speling dan de andere knoppen, klopt dit?
heb ik ook, maar het is de bedoeling dat je em indrukt en niet heen en weer beweegtAnoniem: 68280 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:27:
Ik heb vandaag street fighter gekocht! Leuke game...spelen spelen... 5 minuten en de ronde knop ligt nu helemaal te wiebelen terwijl ik ook niet zo hard had gedrukt op die knop.
Zijn er hier mensen die hun PSP met firmware 1.5 verkocht hebben. Ik heb namelijk zo'n psp maar gebruikt hem helaas wegens tijdsgebrek bijna nooit meer. Dus dacht er aan om hem te verkopen (zie signature).
Echter hoor ik van mensen dat ze hun psp voor prijzen van tegen de 400 euro verkocht hebben. Maar mijn vraag is wat is nou echt een redelijke prijs voor een in perfecte staat verkerende PSP v1.5?
Ik hoef hem namelijk niet echt nodig te verkopen en wil er zeker niet te weinig voor krijgen.
Echter hoor ik van mensen dat ze hun psp voor prijzen van tegen de 400 euro verkocht hebben. Maar mijn vraag is wat is nou echt een redelijke prijs voor een in perfecte staat verkerende PSP v1.5?
Ik hoef hem namelijk niet echt nodig te verkopen en wil er zeker niet te weinig voor krijgen.
€400,- is echt teveel. Ik heb dei van mij in de moeijlijktijd (toen er nog geen dowgrader was) voor €225,- gekocht met 1 spel erbij. Ik denk dat dit een redelijk bedrag is.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik heb mijn PSP v1.5 in perfecte staat met 2 originele UMD games (ridge racer en GTA) en 1GB Gaming edition memory stick verkocht voor 280 euroTweak-Freak schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:55:
Zijn er hier mensen die hun PSP met firmware 1.5 verkocht hebben. Ik heb namelijk zo'n psp maar gebruikt hem helaas wegens tijdsgebrek bijna nooit meer. Dus dacht er aan om hem te verkopen (zie signature).
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Anoniem: 170419
Wat vind ieder1 als ik een witte PSP koop met een witte Icemat Siberia headset (klik)
(Ik hoor allesssss
) . Alleen nog 2 gb stickie en GTA. Zou dit een beetje raar zijn i.v.m. de grootte en geluidskwaliteit van de Siberia? Op school met een Siberia mp3's luisteren en iedereen afmaken @ GTA. Neem dan de USB variant van de Icemat zodat ikook nog op een computer online kan pwnen
Het iemand dit al gedaan en/of wat vind je ervan? En is de X-oom Media Suite een benodigdheid want ik wil het liefst wat hierop besparen maar ben niet zo van de illigalen (kan helaas niet stemmen maar ik zou Verdonk zo weer aanzetten als minister
)
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 170419 op 03-06-2006 11:35 ]
En nou in normaal nederlands.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
De enige stoere PSP is een 1.50 PSP (en ja, ik heb een 2.01...
).
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Srry het was een beetje laat geworden dus ik typte maar watmarco899 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:18:
En nou in normaal nederlands.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 170419 op 03-06-2006 10:25 ]
Anoniem: 87302
De enige echt 1337 versie is de Jap 1.0!Shabbaman schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:06:
De enige stoere PSP is een 1.50 PSP (en ja, ik heb een 2.01...).
Je hebt hem ge-edit en nog staat er een regel vol hoofdletters inAnoniem: 170419 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:08:
[...]
Srry het was een beetje laat geworden dus ik typte maar watGE-EDIT speciaal voor jou

Enfin, ik vind de witte Gran Turismo psp het mooist, maar of je daar nog aan kan komen...
Ja rofl daar heb ik het niet echt over. Ik heb het over dat ik een Icemat Siberia (klik) wil gaan kopen voor bij me PSP, wat is jullie mening daarover?... Ook wil ik liever iets besparen op de X-OOM Media Suite software voor muziek en video, maar kweenie waar ik anders mijn muziekjes en filmpjes in de door PSP ondersteunde formats kan laten omzetten. (en een USB kabeljohnnyv.nl schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Je hebt hem ge-edit en nog staat er een regel vol hoofdletters in![]()
Enfin, ik vind de witte Gran Turismo psp het mooist, maar of je daar nog aan kan komen...

PS: Ja die GT PSP is gruwelijk maar echt nergens te vinden
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 170419 op 03-06-2006 11:36 ]
Anoniem: 125883
Woooooo *drool*
Net versie 2.71 van de firmware geinstalleerd (PSP-1000CKW)
Er zit een nieuwe feature in: Portable TV. Netjes
Japanse films, documentaires, nieuws & anime om te bekijken. 't is wel een betaalservice, maar 't ziet er alleszinds leuk uit ^^ Zo kost een aflevering 525円 als ik me niet heb vergist. De boekjes betaal je overigengs wel maar 310円
Deze avond op m'n gemak bekijken. Misschien kan ik wel een Bleach of Naruto afleveringen vinden \(^_^)/
Fotootjes (Clickeable) - 1600x1200

Net versie 2.71 van de firmware geinstalleerd (PSP-1000CKW)
Er zit een nieuwe feature in: Portable TV. Netjes
Japanse films, documentaires, nieuws & anime om te bekijken. 't is wel een betaalservice, maar 't ziet er alleszinds leuk uit ^^ Zo kost een aflevering 525円 als ik me niet heb vergist. De boekjes betaal je overigengs wel maar 310円
Deze avond op m'n gemak bekijken. Misschien kan ik wel een Bleach of Naruto afleveringen vinden \(^_^)/
Fotootjes (Clickeable) - 1600x1200

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 03-06-2006 20:02 ]
Ziet er mooi uit! 
Ik zit vast met lumines, in de puzzle mode moet ik nu een 4x4 maken, echter snap ik niet hoe.
ik heb al zoveel geprobeerd maar het lukt me niet
Ik zit vast met lumines, in de puzzle mode moet ik nu een 4x4 maken, echter snap ik niet hoe.
39
Uhmm iemand nog een mening of zijn we te intolerant in NL hedendaags?Anoniem: 170419 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:24:
[...]
Ja rofl daar heb ik het niet echt over. Ik heb het over dat ik een Icemat Siberia (klik) wil gaan kopen voor bij me PSP, wat is jullie mening daarover?... Ook wil ik liever iets besparen op de X-OOM Media Suite software voor muziek en video, maar kweenie waar ik anders mijn muziekjes en filmpjes in de door PSP ondersteunde formats kan laten omzetten. (en een USB kabel).
PS: Ja die GT PSP is gruwelijk maar echt nergens te vinden
psp kan gewoon mp3's afspelen, anders naar een muziekconverter zoeken, zijn er zat en voor filmpjes omzetten kun je pspvideo9 gebruiken (gratis)Anoniem: 170419 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:41:
[...]
Uhmm iemand nog een mening of zijn we te intolerant in NL hedendaags? :P:P
Anoniem: 144612
X == roodHomedisc schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:31:
Ziet er mooi uit!
T == blauw
L == leeg
probeer eerst een 'bakje' te maken voor de rode blokjes.
TXLLXT
TXLLXT (een beetje onduidelijk maar k hoop dat je het snapt)
TXLLXT
TXXXXT
hierna wachten op een 2x2 rood blokje > deze in het 'bakje' plaatsen (wacht tot de lijn net voorbij het 'bakje' is) > hierna heel snel 2 rode bovenop gooien...
zo heb ik het iig gedaan
rare vraag maybe maar kon antwoord nerges vinden.
kan je met een psp mp3 afspelen die op je draadloos netwerk gedeeld staan ?
lijkt me wel fijn om van de zomer buiten te zitte en lekker je mp3 luisteren
je kan door middel van pspradio een stream ontvangensnipeer schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:02:
rare vraag maybe maar kon antwoord nerges vinden.
met winamp kun je zo'n stream streamen

in andere woorden het werkt heel klote, maar anders kan et niet

kijk hier maar eens: http://rafpsp.blogspot.com/
Maar er zit toch een browser op de psp? Dan moet je via een webinterface voor je winamp stream als het goed is wél kunnen switchen.
Oh jawel dat kan wel anders hoor... (als je 1.50fw hebt natuurlijk)
http://pimpware.pspstart.de/?p=20
PiMPStreamer.
Hiermee kun je heel eenvoudig video en mp3 streamen vanaf je pc, werkt echt fantastisch.
http://pimpware.pspstart.de/?p=20
PiMPStreamer.
Hiermee kun je heel eenvoudig video en mp3 streamen vanaf je pc, werkt echt fantastisch.
Anoniem: 18605
Haha, nog geen week nadat er een modchip is gemaakt, komt er firmware emulatie uit t/m 2.5, en t/m 2.71 is in de maak. Wel relext om ook de gewone browser te kunnen gebruiken. Voor mij komt het ook goed uit, want ik wil graag Tekken spelen, maar ik ben niet van plan te upgraden =]
Jij woont in een grot?Anoniem: 18605 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:43:
Haha, nog geen week nadat er een modchip is gemaakt, komt er firmware emulatie uit t/m 2.5, en t/m 2.71 is in de maak. Wel relext om ook de gewone browser te kunnen gebruiken. Voor mij komt het ook goed uit, want ik wil graag Tekken spelen, maar ik ben niet van plan te upgraden =]
Een firmware-emulatie met browser enzo is er al lang ...
Of is er weer iets nieuws dan?
ja een betereSH4D3H schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Jij woont in een grot?
Anoniem: 157155
Ik heb sinds 1 dag de psp
helemaal trots ik, maar nu heb ik nog wat divx film's liggen hier, en die wil ik incl sub kijken op de psp,
1) is dit mogelijk?
2) wat is een goede decoder naar mpeg4?
3) welke speler kan je het beste gebruiken?
4) Vervolg op 3) ik heb .srt bestanden, zijn die ook te gebruiken?
Firmwre 2.5 zit erop.
1) is dit mogelijk?
Firmwre 2.5 zit erop.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 157155 op 06-06-2006 15:42 ]
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de PSX Emulator.. iemand enig idee hoeveel ruimte een ISO in zal nemen? Ik neem aan dat alle textures etc geresized worden om ruimte te besparen, maar damn zijn zoveel goeie PSX titels dus dat wordt smullen.
GoT is niet bedoeld voor handelspraktijken.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-06-2006 16:32 ]
ISO`s voor veel psx spellen zullen sowieso rond de paar honderd mb liggen....
Btw, veel psx games gebruiken geen 6480*480 resolutie maar eerder iets dat bij de psp resolutie ligt...resizen van textures etc lijkt me niet echt nodig
Ik ben wel benieuwd naar games die al hogere resoluties ondersteunden zoals Tekken 3 etc...
Btw, veel psx games gebruiken geen 6480*480 resolutie maar eerder iets dat bij de psp resolutie ligt...resizen van textures etc lijkt me niet echt nodig
Ik ben wel benieuwd naar games die al hogere resoluties ondersteunden zoals Tekken 3 etc...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Warom wil je er eigenlijk vanaf want ik zie aan je advertentie dat je dan weer een witte psp wil kopen. Dan kun je toch beter deze 1.5 houden.nudie schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:02:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de PSX Emulator.. iemand enig idee hoeveel ruimte een ISO in zal nemen? Ik neem aan dat alle textures etc geresized worden om ruimte te besparen, maar damn zijn zoveel goeie PSX titels dus dat wordt smullen.
Ik heb zelf ook mijn PSP v1.5 tekoop staan maar dat is omdat ik liever het geld aan mijn computer uit geef dan aan de PSP.
Jongens ik wou jullie even mooi nieuws mededelen,
Veel van de games die niet werkten op 1.5 werken nu wel!!
Dit komt doordat er nu een homebrew programma is die firmware 2.5 emuleert.
Je hebt nu dus ook de interbrowser en locatianfree player op 1.5!!
Voor meer info ff kijken op: *knip
Veel van de games die niet werkten op 1.5 werken nu wel!!
Dit komt doordat er nu een homebrew programma is die firmware 2.5 emuleert.
Je hebt nu dus ook de interbrowser en locatianfree player op 1.5!!
Voor meer info ff kijken op: *knip
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 01-07-2006 13:53 ]
Weet iemand wat Sony zijn regeltjes zijn ivm stuck pixels? Ik zag vandaag ineens op mijn 4dagen oude PSP 3! stuck pixels, als ik goed kijk kan ik zelfs nog 3 andere vinden, maar deze vallen veel minder op maar ze zijn er wel.
In het boekje staat echter: het is heel normaal dat er oplichtende pixels zijn.
Dus? Als de winkel je geen nieuwe wilt geven? Dan is het pech volgens Sony?
Hoe is het surfen op internet met die geemuleerde 2.5 firmware?
Ik kan kan me nog herinneren dat de browser steeds out of memory was op mijn 2.0 firmware destijds.
Ik kan kan me nog herinneren dat de browser steeds out of memory was op mijn 2.0 firmware destijds.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dan kan je beter naast je PSP een GP2X linux handheld nemen die wel divx, xvid en mp3 kan afspelen:Anoniem: 157155 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:36:
Ik heb sinds 1 dag de psphelemaal trots ik, maar nu heb ik nog wat divx film's liggen hier, en die wil ik incl sub kijken op de psp,
1) is dit mogelijk?
Firmwre 2.5 zit erop.

Kijk maar eens naar een review:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7486
http://craig.gp2x.de/review/GP2XReview.html
[ Voor 5% gewijzigd door cc12 op 07-06-2006 01:43 ]
Tis wel leuk dat je nu 2.5 games kunt draaien, maar de nieuwste spellen vereisen toch weer 2.6 of hoger.
En zo zal het wel door blijven gaan...
Ik heb mn psp inmiddels meer dan een jaar, nog steeds 1.50 (ff naar 2.0 gegaan ivm GTA destijds en toen weer terug) maar ik ga er de laatste tijd steeds harder over denken om hem te upgraden...
Ik bedoel homebrew is leuk, die emulators zijn geinig, maar dat heb ik inmiddels wel weer een beetje gezien. PSPRadio is mooi, maar gebruik het steeds minder. (heb een xbox die dat kan in de huiskamer staan) eigenlijk het voornaamste waar ik nu nog 1.50 voor nodig heb is PiMPstreamer (zie post hierboven ergens) waarmee je heel makkelijk bijv TV episodes kunt streamen naar je psp, maar alleen thuis in je eigen LAN
Maar ik wil ook gewoon kunnen gamen!!! De spellen die je met 1.50 (of nu 2.5) kunt draaien dat zijn toch de oudere, en wat mindere spellen imho. Er komen nu pas een beetje gave spellen uit (Tombraider, Syphon Filter, Daxter etc)
Als die modchip echt komt zou wel leuk zijn, dan kun je beide.
Of een homebrew proggie waarmee je gewoon de nieuwste originele UMD's op 1.50 kunt draaien.
Meer mensen die inmiddels gaan twijfelen over updaten ja/nee?
(dont get me wrong, het gaat me totaal niet om ISO e.d kunnen spelen, ik koop de spellen die ik echt gaaf vind wel. - heb maar 512 kaartje ook trouwens)
p.s let niet op tijdstip, kzit in de nachtdienst, datje niet denkt, dies dronken ofzo
Ik heb mn psp inmiddels meer dan een jaar, nog steeds 1.50 (ff naar 2.0 gegaan ivm GTA destijds en toen weer terug) maar ik ga er de laatste tijd steeds harder over denken om hem te upgraden...
Ik bedoel homebrew is leuk, die emulators zijn geinig, maar dat heb ik inmiddels wel weer een beetje gezien. PSPRadio is mooi, maar gebruik het steeds minder. (heb een xbox die dat kan in de huiskamer staan) eigenlijk het voornaamste waar ik nu nog 1.50 voor nodig heb is PiMPstreamer (zie post hierboven ergens) waarmee je heel makkelijk bijv TV episodes kunt streamen naar je psp, maar alleen thuis in je eigen LAN
Maar ik wil ook gewoon kunnen gamen!!! De spellen die je met 1.50 (of nu 2.5) kunt draaien dat zijn toch de oudere, en wat mindere spellen imho. Er komen nu pas een beetje gave spellen uit (Tombraider, Syphon Filter, Daxter etc)
Of een homebrew proggie waarmee je gewoon de nieuwste originele UMD's op 1.50 kunt draaien.
(dont get me wrong, het gaat me totaal niet om ISO e.d kunnen spelen, ik koop de spellen die ik echt gaaf vind wel. - heb maar 512 kaartje ook trouwens)
p.s let niet op tijdstip, kzit in de nachtdienst, datje niet denkt, dies dronken ofzo
nee dat is pech voor de winkel want jij krijgt gewoon een nieuweDaRKie schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:09:
Weet iemand wat Sony zijn regeltjes zijn ivm stuck pixels? Ik zag vandaag ineens op mijn 4dagen oude PSP 3! stuck pixels, als ik goed kijk kan ik zelfs nog 3 andere vinden, maar deze vallen veel minder op maar ze zijn er wel.
Anoniem: 18605
In een grot met betere nieuwsvoorziening dan waar jij woont klaarblijkelijk ;+]SH4D3H schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Jij woont in een grot?
Werkt eindelijk prima. Wel fijn om die browser weer te hebben :+]
Er wordt gewerkt aan 2.71 support, hopenlijk is een modchip binnenkort echt overbodig.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 18605 op 07-06-2006 11:56 ]
weet iemand hier iets over de PSP2??
ik weet niet of dit al ergens staat, dan heb ik eroverheen gelezen.
ik ben namelijk ook een trotse bezitter van een PSP en vraag me af hoe het me die geruchten zit.
ze zeggen dat UMD gaat verdwijnen voor flashcards,
de films gaan helemaal uit de handel
psp2 krijgt ingebouwd geheugen (NAND flash van samsung)
psp2 krijgt touchscreen
etc.
weet iemand nog meer van deze geruchten?
ik zou het minder prettig vinden als de psp2 geen UMD drive meer had. dan kan ik al me games gaan wegpleuren.
ik ben namelijk ook een trotse bezitter van een PSP en vraag me af hoe het me die geruchten zit.
psp2 krijgt touchscreen
etc.
ik zou het minder prettig vinden als de psp2 geen UMD drive meer had. dan kan ik al me games gaan wegpleuren.
Anoniem: 149076
ik heb een vraag
ik wil een psp ceramic white halen 2.6 versie
maar de vraag is kan ik op de 2.6 versie ook homebrew applicaties draaien?
en gedownloade spelle op de memorycard zette?
of kan het alleen bij 1.5...
dat is nog steeds zo... althans als je naar sites met veel plaatjes gaat.Michael Knight schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:53:
Hoe is het surfen op internet met die geemuleerde 2.5 firmware?
nu.nl trekt ie wel, alleen telegraaf ofzo begint moeilijk te worden ...
Jup, via de GTA exploitAnoniem: 149076 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:27:
ik heb een vraag
Warez mogen niet op GoTen gedownloade spelle op de memorycard zette?
En ja, backups ( bijv. met UMDripper gemaakt
Volgens UMDGen 3.0 is bijv. Fifa Street ook 2.6, die werkt gewoonElayZ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 02:46:
Tis wel leuk dat je nu 2.5 games kunt draaien, maar de nieuwste spellen vereisen toch weer 2.6 of hoger.
De eerste twee weet ik niet veel over, maar Daxter kun je gewoon spelen op 2.5 via RunUMD ...[knip]
Ik heb liever helemaal geen modchip maar gewoon softwareAls die modchip echt komt zou wel leuk zijn, dan kun je beide.
Blijft m'n PSP lekker authentiek, zeker nu er ook witte in NL te koop zijn
Zou je niet gewoon gaan slapen[knip]
Updaten kan altijd nog
Anoniem: 149076
ik heb een vraag
Je vragen staan hierboven al beantwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door marco899 op 07-06-2006 16:34 ]
Zijn die d-pads ook los te koop zoals je hier ziet op het plaatje.

Daxter kan je al op 1.5 spelen, en de meeste games van nu ook wel, en de makers van dit nieuwe programma zijn nu bezig om de 2.71 firmware te emuleren, dus als die uit is kan je gewoon alle games spelen.ElayZ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 02:46:toon volledige bericht
En de internet browser werkt net zo als op een echte 2.5, zet wel even je cpu clock op 222MHz in devhook, anders doet je WiFi het niet.
Het ziet er mij naar uit dat je die dingen los "moet" kopen? Ziet er in ieder geval niet origineel uit, maar als het goed werkt, wil ik ook wel zo een dingjaaoie17 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:19:
Zijn die d-pads ook los te koop zoals je hier ziet op het plaatje.]]
Net naar de winkel geweest, ze willen mijn PSP met stuck pixels enkel vervangen nadat ze hem naar Sony gestuurd hebben die dan verifieert wat er aan is
Probleem was ook duidelijk te maken dat er effectief pixels stuk zijn, in een winkel vol spots is het moelijk om die paar kleine lichtpuntjes op een scherm dat enorm reflexteerd te laten zien ...
Aangezien opsturen even kan duren en ik hem dit weekend wil gebruiken, ga ik even wachten en ook maar is een nacht dat filmpje laten spelen en meby komt het toch goed.
Heeft er trouwens iemand ervaring met Sony ivm dit soort problemen? Want als ik hem toch ga opsturen maar er voor 99% kans toch niets aan gedaan wordt, dan stuur ik hem liever niet op.
als er kapotte pixels zijn krijg jij een nieuweDaRKie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:19:
[...]
Het ziet er mij naar uit dat je die dingen los "moet" kopen? Ziet er in ieder geval niet origineel uit, maar als het goed werkt, wil ik ook wel zo een ding
Net naar de winkel geweest, ze willen mijn PSP met stuck pixels enkel vervangen nadat ze hem naar Sony gestuurd hebben die dan verifieert wat er aan is
Probleem was ook duidelijk te maken dat er effectief pixels stuk zijn, in een winkel vol spots is het moelijk om die paar kleine lichtpuntjes op een scherm dat enorm reflexteerd te laten zien ...
Aangezien opsturen even kan duren en ik hem dit weekend wil gebruiken, ga ik even wachten en ook maar is een nacht dat filmpje laten spelen en meby komt het toch goed.
Heeft er trouwens iemand ervaring met Sony ivm dit soort problemen? Want als ik hem toch ga opsturen maar er voor 99% kans toch niets aan gedaan wordt, dan stuur ik hem liever niet op.
Mja, maar in hun manual staat er dat ze kapotte pixels normaal vinden. En als de winkel hem opstuurd en Sony zegt: we doen er niets aan, dan gaat de winkel ook niet zomaar een nieuwe geven. Zal ik me weer moeten kwaad maken etc 
Daarnet even de screenprotector eraf gehaald omdat er 2 witte stippen onder zaten ... wat blijkt, zitten de witte stippen onder het plastik van het scherm zelf
Dus ik heb nu:
2 stuck pixels
3 lichtere stuck pixels (ze zijn er maar je ziet ze bijna niet)
2 a 3 witte stofvlekjes
Zal em dus maar opsturen, de mevrouw in de winkel zei wel dat ze hem normaal gezien vervangen, maar enkel als ze hem eerst naar Sony gestuurd hebben. Maarja, zekerheid dat ik een nieuwe ging krijgen kon ze niet geven
Vind het in ieder geval wel een top aparaatje, films en surfen gaan beter dan op mijn pda
En dankzij ebay kan ik ook nog een paar toffe games(wipe out, etc) voor 10 a 15 euro scoren
Daarnet even de screenprotector eraf gehaald omdat er 2 witte stippen onder zaten ... wat blijkt, zitten de witte stippen onder het plastik van het scherm zelf
Dus ik heb nu:
2 stuck pixels
2 a 3 witte stofvlekjes
Zal em dus maar opsturen, de mevrouw in de winkel zei wel dat ze hem normaal gezien vervangen, maar enkel als ze hem eerst naar Sony gestuurd hebben. Maarja, zekerheid dat ik een nieuwe ging krijgen kon ze niet geven
Vind het in ieder geval wel een top aparaatje, films en surfen gaan beter dan op mijn pda
En dankzij ebay kan ik ook nog een paar toffe games(wipe out, etc) voor 10 a 15 euro scoren
dat staat idd in het boekje, maar dat is later veranderd door een actie van Kassa of ander volkDaRKie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:15:
Mja, maar in hun manual staat er dat ze kapotte pixels normaal vinden. En als de winkel hem opstuurd en Sony zegt: we doen er niets aan, dan gaat de winkel ook niet zomaar een nieuwe geven. Zal ik me weer moeten kwaad maken etc
Dus ik heb nu:
2 stuck pixels
2 a 3 witte stofvlekjes

Mja, in Nederland, maar gaan ze dat ook doen in Belgie?
En als het verandert is, dan mochten ze het boekje wel aanpassen
ow well, zal jullie laten weten hoe het afloopt
In België heb je dezelfde pixelgarantie als in Nederland. Het artikel van Kassa is overigens hier te vinden.DaRKie schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:37:
Mja, in Nederland, maar gaan ze dat ook doen in Belgie?
In het boekje zullen ze dit denk ik niet zo snel gaan zetten (in ieder geval niet uit zichzelf), mensen dom houden is meestal de taktiek...
ik heb zelf ook een loze pixel, maar boeit me niet echt en heb geen zin om thuisbrauw kwijt te raken

Zo m'n 1.5 JAP PSP van al meer als een jaartje oud met een 512mb sandiskje de deur uit (zonder accesoires) voor 200 euro's. ff een paar tientjes bijleggen en ik heb mn Witte PSP met Daxter + garantie + nieuw :-D
Wat een vreugde, die ik even wou delen. Hele nuttige info
Goedkoopste voor die pack met Daxter is gewoon 249,99 right?
Wat een vreugde, die ik even wou delen. Hele nuttige info
Moning2> Ik had mij er bijna bij neergelegd dat ik die 2 pixels zou negeren, maar toen ik zag dat er stof onder het scherm zat (3 witte die opvallen en ik maar denken dat het onder mijn screenprotector zat), dan vind ik dit toch wel niet kunnen voor een toestel van 7dagen oud!
nudie> dat is het goedkoopste dat ik gezien heb. Hier in Belgie in de Makro kan je trouwens ipv die witte, de giga pack kopen (dus met 1gb kaartje enzo) ook voor 249 kopen ipv 299
nudie> dat is het goedkoopste dat ik gezien heb. Hier in Belgie in de Makro kan je trouwens ipv die witte, de giga pack kopen (dus met 1gb kaartje enzo) ook voor 249 kopen ipv 299
[ Voor 10% gewijzigd door DaRKie op 08-06-2006 08:07 ]
249 voor de witte klopt, zoveel heb ik ervoor betaald bij dixons
de gigapack was er toen ook voor 249 euries
de gigapack was er toen ook voor 249 euries
Dat is minder slim :\nudie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:02:
Zo m'n 1.5 JAP PSP van al meer als een jaartje oud met een 512mb sandiskje de deur uit (zonder accesoires) voor 200 euro's. ff een paar tientjes bijleggen en ik heb mn Witte PSP met Daxter + garantie + nieuw :-D
Wat een vreugde, die ik even wou delen. Hele nuttige info![]()
Bij Lik-Sang kun je gewoon andere faceplates bestellen als het alleen om de kleur gaat
Nu ben je je 1.5 kwijt en je memstick voor niets.
Die faceplates zijn max 30 euro ofzo.
Nja ik wou graag van homebrew af hoe cliche het ook klinkt
Wil erg graag gebruik gaan maken van die downloadable PSX spellen in de toekomst en ik wou gewoon een nieuwe omdat deze vrij brak was. Dus zodoende
De PSP2 heb ik al zien liggen in Gran Canaria.UMD schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:10:toon volledige bericht
weet iemand hier iets over de PSP2??
psp2 krijgt touchscreen
etc.

Wat raar dat hij precies hetzelfde er uit ziet
Sony zal nu echt niet met een PSP2 komen misschien over een jaartje of 3-4.
psp2 is gewoon 2 psp's naast elkaarwhatzert schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:04:
[...]
De PSP2 heb ik al zien liggen in Gran Canaria.
[afbeelding]
Wat raar dat hij precies hetzelfde er uit ziet![]()
die foto is echt lollig.whatzert schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:04:
[...]
De PSP2 heb ik al zien liggen in Gran Canaria.
[afbeelding]
Wat raar dat hij precies hetzelfde er uit ziet![]()
maar t waren maar geruchtebn die ik las. ik hoop dat het nog ff duurt, maar k d8 dat iemand het hier misschien wist
das eigenlijk wel een idee nudie, maybe verpats ik m ook wel... als jij er nog 200 voor kreeg is dat wel de moeite.
geruchten ? klinkklare onzin, niet luisteren naar dat trieste gelul over dat soort dingen, die modchip is ook nog niet meer dan een plaatje en wat specificatiesUMD schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:29:
[...]
die foto is echt lollig.
maar t waren maar geruchtebn die ik las. ik hoop dat het nog ff duurt, maar k d8 dat iemand het hier misschien wist

nou, het schijnt dat sony contracten met samsung heeft afgesloten voor het NAND flash geheugen.Moning2 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:46:
[...]
geruchten ? klinkklare onzin, niet luisteren naar dat trieste gelul over dat soort dingen, die modchip is ook nog niet meer dan een plaatje en wat specificaties
maar zoals ik al zei, t blijven geruchten. maar t zou me niks verbazen als sony er wel al mee bezig was.
omdat sony wat flash geheugen bij samsung besteld komt er een psp2 ? is dat niet voor een lading nieuwe psp's ? of voor de ps3 ? of voor iets heel andersUMD schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:52:
[...]
nou, het schijnt dat sony contracten met samsung heeft afgesloten voor het NAND flash geheugen.
maar zoals ik al zei, t blijven geruchten. maar t zou me niks verbazen als sony er wel al mee bezig was.

Anoniem: 100816
Verdraaid dacht ik ook weer eens cool te zijn...
Koop ik twee weken geleden een PSP omdat ik dat wel een mooi dingetje vind en omdat ik vaak met bus en trein moet reizen. Ik dacht dan heb ik mooi wat te doen tijdens die saaie reizen.
Alleen nu ben ik er dus achter dat je dus geen moer ziet wanneer het een beetje zonnig is buiten.
Moet ik nog thuis spelen....
Koop ik twee weken geleden een PSP omdat ik dat wel een mooi dingetje vind en omdat ik vaak met bus en trein moet reizen. Ik dacht dan heb ik mooi wat te doen tijdens die saaie reizen.
Alleen nu ben ik er dus achter dat je dus geen moer ziet wanneer het een beetje zonnig is buiten.
of je gaat niet in de zon zitten in de trein/bus/watdanookAnoniem: 100816 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:35:

koop de playgear pocket.Anoniem: 100816 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:35:
die bescherm je psp en je kunt hem als zonnekap gebruiken!
zeer handig!
Ik heb laatst zo'n usb oplaad + mini usb stekker geval besteld voor mijn psp, vandaag binnen gekregen, alleen... ding laadt em helemaal niet op
krijgt wel stroom maar accu blijft op 0%
lampje is wel oranje als de psp uit is, maar als deze aan is knippert ie soms oranje als het gebruik laag is (met het scherm uit is ie meestal oranje en in de eloader constant
)
psp krijgt wel genoeg stroom om hem te gebruiken
heb ik te veel usb apparaten er aan hangen ? heb alleen een webcam, muis en toetsenbord aan usb hangen
ik gebruik een A8N-E moederbord
iemand anders ervaring met zo'n kabel ?

lampje is wel oranje als de psp uit is, maar als deze aan is knippert ie soms oranje als het gebruik laag is (met het scherm uit is ie meestal oranje en in de eloader constant
psp krijgt wel genoeg stroom om hem te gebruiken
heb ik te veel usb apparaten er aan hangen ? heb alleen een webcam, muis en toetsenbord aan usb hangen

ik gebruik een A8N-E moederbord
iemand anders ervaring met zo'n kabel ?
[ Voor 28% gewijzigd door Moning2 op 09-06-2006 18:34 ]
@ Moning2.
Zelf heb ik ook zo'n kabel, heb de mijne aangeschaft bij de bart-smit.
Ik heb de kabel ongeveer 1 uur aan de psp gehad zonder dat er ook maar 1% bij kwam.
Heb meerdere USB poorten geprobeerd op mijn desktop en ook op mijn laptop, geen van alle werkte.
Je hebt dus niet de enige.
Ik had al zo'n vermoeden dat het bagger spul zou zijn voor 3.95.
Ik heb de kabel ongeveer 1 uur aan de psp gehad zonder dat er ook maar 1% bij kwam.
Heb meerdere USB poorten geprobeerd op mijn desktop en ook op mijn laptop, geen van alle werkte.
die van mij was nog wel 8 euro incl verzendkostenPilatuS schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:36:
@ Moning2.

zoiets heb ik met mijn mp3 speler als mijn pc uitstaat, dan zegt ie dat ie aan het laden is maar dan komt er niks bij

edit: met power kabel erin en usb erin dan laadt ie em op, hoeft niet in usb modus, probeer het zelf ook eens
[ Voor 66% gewijzigd door Moning2 op 10-06-2006 12:39 ]
Dat had ik al geprobeerd maar het werkte niet bij mij helaasmet power kabel erin en usb erin dan laadt ie em op, hoeft niet in usb modus, probeer het zelf ook eens
Ach als 2de USB kabel is ie nog wel handig
krijg je met die goedkope troep...PilatuS schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:28:
[...]
Dat had ik al geprobeerd maar het werkte niet bij mij helaas
Ach als 2de USB kabel is ie nog wel handig
Ik heb zelf oko een PSP, maar deze gebruik ik (veel) te weinig, (niet zegmaar) Nu was ik benieuwd wat de psp op zou kunnen leveren. Kunnen jullie me daar een hint over geven 
PSP met firmware 1.5 (geen dode pixels)
Hori Screenprotector
1GB geheugen
5 orginele spellen + 1 film
Ik wil hem namelijk niet voor al te weinig kwijt... 275 euro voor het complete pakket een mooie prijs?
PSP met firmware 1.5 (geen dode pixels)
Hori Screenprotector
1GB geheugen
5 orginele spellen + 1 film
Ik wil hem namelijk niet voor al te weinig kwijt... 275 euro voor het complete pakket een mooie prijs?
Zo, dit topic mag uit m'n favorieten, want ik heb hem verkocht. PSP 1.5 + 512MB + 2 games voor 300€
Je moet gewoon de juiste mensen weten te vinden
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
In september komt er EyeToy voor de PSP.
In oktober komt er een GPS module voor op de PSP
Bron is het officiele PSP magazine.
In oktober komt er een GPS module voor op de PSP
Bron is het officiele PSP magazine.
Kun je er dan ook zo een voor mij vinden?shaidar schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:43:
Zo, dit topic mag uit m'n favorieten, want ik heb hem verkocht. PSP 1.5 + 512MB + 2 games voor 300€![]()
Je moet gewoon de juiste mensen weten te vinden
Ik ga binnenkort ook een PSP kopen
en dat word waarschijnlijk de witte valuepack versie van 239,- met daxter of de 249,- kostende gigapack
Is de kans nog groot dat ik tussen alle gigapacks nog een versie vind met een 2.0 of lager (ik meen dat de witte versie alleen met de 2.6 versie verkocht werd in de EU, correct me if im wrong
)
Anders koop ik gewoon de witte
Is de kans nog groot dat ik tussen alle gigapacks nog een versie vind met een 2.0 of lager (ik meen dat de witte versie alleen met de 2.6 versie verkocht werd in de EU, correct me if im wrong
Anders koop ik gewoon de witte
Ik ben vrijdag mijn psp gaan wisselen in de winkel (ineens wilde ze hem gewoon wisselen ipv opsturen) voor een nieuwe, op beide stond 2.50
Mijn nieuwe psp heeft trouwens ook 1 stuck pixels en 1 half dode pixel
Het rare met die half dode is dat hij enkel groen en rood niet kan weergeven, maar na 5minuten spelen werkt hij weer wel. Gelukkig zitten ze aan de buitenkant van het scherm dus ze zitten niet echt in de weg. Wat me er toch van weerhoud weeral de psp te gaan wisselen, ik ben ondertussen mijn vertrouwen wel kwijt in het vinden van een pixel-defectlose psp
Tip voor de mensen in Belgie, in de Carrefour verkopen ze vanaf donderdag deze spelen:
NBA Street
Burnout Legends
The Sims 2
NFS: Underground rivals
Harry potter
voor maar 19.90 euro!
Welk is trouwens het betere spel? Burnout Legends of NFS?
Mijn nieuwe psp heeft trouwens ook 1 stuck pixels en 1 half dode pixel
Het rare met die half dode is dat hij enkel groen en rood niet kan weergeven, maar na 5minuten spelen werkt hij weer wel. Gelukkig zitten ze aan de buitenkant van het scherm dus ze zitten niet echt in de weg. Wat me er toch van weerhoud weeral de psp te gaan wisselen, ik ben ondertussen mijn vertrouwen wel kwijt in het vinden van een pixel-defectlose psp
Tip voor de mensen in Belgie, in de Carrefour verkopen ze vanaf donderdag deze spelen:
NBA Street
Burnout Legends
The Sims 2
NFS: Underground rivals
Harry potter
voor maar 19.90 euro!
Welk is trouwens het betere spel? Burnout Legends of NFS?
[ Voor 19% gewijzigd door DaRKie op 12-06-2006 08:47 ]
Helemaal mee eens, ik heb zowel Burnout als NFS gespeelt en Burnout is echt veel leuker dan NFS.
NFS is een beetje saai en sloom terwijl Burnout echt lekker snel speelt.
NFS is een beetje saai en sloom terwijl Burnout echt lekker snel speelt.
Anoniem: 125883
Is Burnout leuker dan Midnight Club? Die laatste heeft toch wel veel tijd nodig om te loaden -_-
Ik vind burnout ook leuker dan nfs en dan midnight club vooral vanwege de laadtijden van midnight club.
Weet iemand waar je deze d-pads kunt kopen in nederland of welke snel kan leveren naar nederland.
Hier een link
http://www.superufo.com/p...ONY_PSP_Extra_Button.html
Hier een link
http://www.superufo.com/p...ONY_PSP_Extra_Button.html
Even gegoogled op die d-pad:
http://videogame.brando.c...20&dept_id=006&cat_id=008
5$, dat is geen geld. Je kan overigens op die site die knopjes kopen. Heb daar altijd mijn screenprotectors gekocht voor mijn pda's, altijd heel snelle levering!
5$, dat is geen geld. Je kan overigens op die site die knopjes kopen. Heb daar altijd mijn screenprotectors gekocht voor mijn pda's, altijd heel snelle levering!
Maar je kunt daar niet gewoon via bankgiro betalen volgens mijDaRKie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:08:
Even gegoogled op die d-pad:
Denk enkel Visa en MC en precies ook PayPal, maar hoe dat juist werkt weet ik niet
Klein vraagje ivm burnout, is dat dezelfde speelstijl als op de xbox/ps2 ?
Dus het komt er vooral op aan te crashen en niet echt het racen zelf?
Ik heb burnout 1 ofzo op xbox maar dat vond ik nooit een tof spel, dus dan zal ik deze ook niet leuk vinden?
Heeft er hier trouwens ervaring met extra batterijen voor de psp?
Je hebt de sony bat met 2200mah, maar er is er ook 1 van 3600(2x zo veel dus als de standaard batterij), maar deze steekt wel uit. Zijn er nog andere opties?
Ik heb burnout 1 ofzo op xbox maar dat vond ik nooit een tof spel, dus dan zal ik deze ook niet leuk vinden?
Je hebt de sony bat met 2200mah, maar er is er ook 1 van 3600(2x zo veel dus als de standaard batterij), maar deze steekt wel uit. Zijn er nog andere opties?
[ Voor 31% gewijzigd door DaRKie op 13-06-2006 08:05 ]
vlgens mij is dr nog een vernieuwde (verbeterde) batterij van sony zelf..DaRKie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 08:02:
Je hebt veel verschillende dingen die je kan doen, je hebt ronde's dat je zoveel mogelijk takedowns moet maken maar ook timetrails en crashes voor geld.Klein vraagje ivm burnout, is dat dezelfde speelstijl als op de xbox/ps2 ?
Zoek anders ff een review op van het spel daar staat denk ik alles wel in dat je wil weten.
Toen er nog niet zo heel veel spellen voor de PSP waren werd Burnout door veel mensen als beste spel gezien.
Zelf heb ik het spel vele uren gespeelt en vind em erg leuk.
Anoniem: 78540
Ik heb de batterij van 3600. Werkt prima. Het steekt inderdaad uit, maar met spelen heb ik er niet echt last van. Na 6 of 7 uur spelen is de originele batterij wel bijna leeg. Met de 3600 versie gaat het nog 4 fo 5 uur mee.DaRKie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 08:02:
ik krijg deze week waarschijnlijk mijn witte psp; en ik vroeg me een paar dingen af die ik niet zo 1-2-3 kon terugvinden:
- wat is nu de beste bescherming voor je scherm? een screenprotector erop plakken? zo ja welke? heb met pda en gsm screenprotectors alleen nog maar negatieve ervaringen (bubbels onder de plastic hoe voorzichtig ik het ook aanbreng)
- zijn er ook batterijen met grotere capaciteit welke NIET dikker zijn?
- ow en die goedkope memory stick pro duo's die je overal ziet (sony) is dat te vertrouwen? bv. 50 euro voor 2 gb
- nog 1 ding: zijn alle psp's qua games regiovrij? dus ook de nieuwe witte?
- wat is nu de beste bescherming voor je scherm? een screenprotector erop plakken? zo ja welke? heb met pda en gsm screenprotectors alleen nog maar negatieve ervaringen (bubbels onder de plastic hoe voorzichtig ik het ook aanbreng)
- zijn er ook batterijen met grotere capaciteit welke NIET dikker zijn?
- ow en die goedkope memory stick pro duo's die je overal ziet (sony) is dat te vertrouwen? bv. 50 euro voor 2 gb
- nog 1 ding: zijn alle psp's qua games regiovrij? dus ook de nieuwe witte?
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 14-06-2006 17:49 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 127247
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik wil ook graag een psp kopen echter wil ik hier ook graag eens wat programma's voor proberen te programmeren. Ik kan van iemand een nieuwe psp kopen nog in de doos echt ongeopend. Op de doos staat dat daar firmware 2.0 op zit. Is dit 2.00 of 2.01. Ik wil hier namelijk weer 1.5 op terug zetten en dit kan alleen met 2.00 nog.
Alvast bedankt.
Ik heb een vraagje. Ik wil ook graag een psp kopen echter wil ik hier ook graag eens wat programma's voor proberen te programmeren. Ik kan van iemand een nieuwe psp kopen nog in de doos echt ongeopend. Op de doos staat dat daar firmware 2.0 op zit. Is dit 2.00 of 2.01. Ik wil hier namelijk weer 1.5 op terug zetten en dit kan alleen met 2.00 nog.
Alvast bedankt.
Dit topic is gesloten.