Ik zit nou een beetje te twijfelen tussen de nintendo ds lite en psp, ik heb dit al in de DS topic gevraagd maar nou wil ik jullie mening horen, waarom zijn jullie voor de psp gegaan behalve voor video's bekijken en mp3 beluisteren..
Ik heb zelf de PSP omdat deze grote is, beter in de hand ligt en een groter scherm heeft.
Daarbij heeft de PSP voor mij leukere spellen (Pro Evolution, Fifa)..
Daarbij heeft de PSP voor mij leukere spellen (Pro Evolution, Fifa)..
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Anoniem: 141058
Ik ben voor de PSP gegaan omdat deze veel betere graphics heeft en natuurlijk een veel groter en beter scherm. Ik heb de DS laten liggen omdat ik helemaal niks heb met dat touchscreen en ik vind de DS uitermate lelijk.kyddil schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:11:
Ik zit nou een beetje te twijfelen tussen de nintendo ds lite en psp, ik heb dit al in de DS topic gevraagd maar nou wil ik jullie mening horen, waarom zijn jullie voor de psp gegaan behalve voor video's bekijken en mp3 beluisteren..
Ik persoonlijk vind ook de spellen van de PSP een stuk mooier en leuker dan de spellen op de DS.
Ik heb voor de PSP gekozen, omdat de functionaliteit veel groter is dan die van de DS. Ook was de lite nog niet uit. In dit opzicht ben ik voor het design gegaan. Verder is het grotere scherm een belangrijke factor voor mijn keuze. Door het grote scherm is het film kijken een goede aangelegenheid. Ook spellen, applicaties en menuschermen zien er hierdoor beter uit in meerdere opzichten. Vergelijk het maar met een resolutie van 640x480 op een 17inch scherm en een resolutie van 1024x768. Bovendien kan je erg veel homebrew op de PSP gebruiken, van tig aantal emultors, waaronder (super)nintendo/Atari/Sega, tot streaming mp3/video(wifi) en zelfs internet/msn(onhandig). Ook kan je de PSP als remote controller voor je TV (etc?) gebruiken.kyddil schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:11:
Je kan zelfs TV zenders bekijken, wanneer je een tv-kaart in je pc hebt. De stream kan je draadloos laten ontvangen op je PSP. Toch gaaf.
Verder heb je een hoge diversiteit aan (soorten)games. Natuurlijk zijn veel spellen geport van de playstation2, maar dat maakt de spellen nog niet slecht. Veel mensen met een PSP hoeven nog niet een playstation(2) gehad te hebben.. Ook zijn er echt wel een groot aantal zeer goede spellen. Elke console, handheld, pc heeft zijn goede en slechte games. In de pc wereld heb je het meeste aanbod, maar daar zit ook veel shit tussen. Voor de PSP heb je een redelijk aanbod, maar er zijn relatief gezien weinig slechte spellen naar mijn mening. Voor de DS geldt overigens hetzelfde.
Verder is de PSP in staat om zeer gelikte graphics op het beeld te toveren voor een handheld! De batterijduur is ook zeer acceptabel in dit geval.
De enige criteria waarop je een DS(lite) zou moeten selecteren zijn de games(play), batterijduur en design. Ik vind nes/snes games voldoende leuk..Zodat ik geen Nintedo meer hoef. Ook spellen als tekken vind je niet echt bij Nintendo(vooral graphics dan). Nintendo verslaafden zullen altijd (moeten!) kiezen voor een DS uit mijn oogpunt.
[ Voor 10% gewijzigd door ToFast op 16-05-2006 13:03 ]
Mijn grootste probleem is, ik heb nooit een nintendo gehad, wel vaak mario gespeeld en vind mario/sonic super
.. Maar heb dus een xbox thuis en zoals je zegt veel games worden gewoon geport.. Ik heb heel veel spellen al uitgespeeld op mijn xbox, waarom zou ik het nog elke dag in de trein spelen als ik het thuis al speel..
Maar ja psp heeft wel weer groter scherm en ziet er in mijn ogen ietsjes mooier uit dan de nintendo ds lite...
Maar ja psp heeft wel weer groter scherm en ziet er in mijn ogen ietsjes mooier uit dan de nintendo ds lite...
Misschien is het wel handig dat mensen hun negatieve ervaringen ivm de PSP ook posten. Daaraan kunnen mensen alle geposte voordelen(tov de DS?) wegen aan de negatieve ervaringen van mensen.
Mijn negatieve aspecten zijn:
Mijn negatieve aspecten zijn:
- Je krijgt wel wat last van je vingers soms na een dikke anderhalf uur achter elkaar te gamen. Dit is echter wel gameafhankelijk. Games gebruiken verscheidene toetsindelingen.
- De PSP is erg vingervlek gevoelig.
- UMD spellen laden niet erg snel, memorystick daarentegen gaat erg rap.
- Het is jammer dat er geen tv-out op zit.
- Het feit van de firmwares is jammer, maar begrijpelijk. Ik gebruik echter nog steeds versie 1.5.
Als ik de ds vergelijk met de psp kom ik met dit:
Voordelen DS lite:
Voordelen DS lite:
- Heldere scherm
- Betere wifi mogelijkheden (nintendowifi.nl) / Gebruik maken van t-mobile hotspots
- Spellen die ik niet eerder heb gespeeld (in de zin van psp heeft geporte spellen vaak en nintendo heeft weer Mario etc)
- Goedkoper !
- Betere graphics (alhoewel gameplay belangrijker is dan graphics)
- Vind hem iets mooier uitzien (PSP white)
- Meer mogelijkheden (films/muziek/foto's/memory stick) (heb een w810i dus werkt lekker samen)
[ Voor 5% gewijzigd door kyddil op 16-05-2006 13:59 ]
Waar ik zelf erg van baal is de analoge stick. Ook vind ik de helderheid van het scherm tegenvallen, op een terrasje in de zon gamen zit er niet in.
Nintendo heeft wel de wifi veel beter voor elkaar. Dat is echt de enige reden die ik zie om een DS te nemen.
Nintendo heeft wel de wifi veel beter voor elkaar. Dat is echt de enige reden die ik zie om een DS te nemen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
waarom dan? Mijn wifi werkt perfect anders hoor.. Nog een nadeel van de DS, gamen met dat stikje is erg vervelend in een trein ofzo, vooral als het hobbelt en dergelijke..
superB
Anoniem: 172130
Dit was eerst een topic.. Daarom quote ik hem gewoon evenHeey..
Er is pas een site geopend voor de PSP. Hierop staan net zoals op startpagina.nl allemaal links naar website. Maar op de PSPStartpagina staan allemaal links naar websites speciaal voor de PSP.
Maar de websites speciaal voor de PSP zijn ook goed voor de PDA's. Heel veel links die er op staan zijn linken dan eigenlijk ook naar de pda sites. Bijv de zoekmachine zoekt op de pda site van google.
Verder is speciaal voor de nieuwste firmware van de psp een flashheader gemaakt. Deze is niet zo heel spectaculair en niet alle pda's ondersteunen flash. Ook heeft niet iedereen die een psp heeft zijn firmware geupdate. Is de website ook nog te bezoeken met normale header.
De Linkjes:
PSPStartpagina.be (Flash)
PSPStartpagina.be (No Flash)
Groetjes Bmxonline.
*Verder is dit niet als promotie van de site bedoeld maar de mensen te informeren die een psp hebben of pda die vaak problemen hebben met het vinden van de sites.
Nintendo heeft geregeld dat je altijd toegang hebt tot het t-mobile netwerk. De PSP heeft wel mooie wifi mogelijkheden, maar geweldige online spellen zoals mario kart... nou nee. Hoe heet het op de PSP? "Infrastructure"? Hoeveel spellen zijn daar eigenlijk mee? SOCOM?
wifi in de zin van over het internet tegen je vrienden/anderen..inXs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:33:
waarom dan? Mijn wifi werkt perfect anders hoor.. Nog een nadeel van de DS, gamen met dat stikje is erg vervelend in een trein ofzo, vooral als het hobbelt en dergelijke..
Ik vind wifi iets heel moois 
Ik gebruik het vaak..
Mijn buurjongen heeft ook een psp en dan doen mij altijd savonds na 11 uur ofzo is verschillend..
tegen mekaar spelen
Mijn buurjongen heeft ook een psp en dan doen mij altijd savonds na 11 uur ofzo is verschillend..
tegen mekaar spelen
Wat is ongeveer het berijk van de WIFI connectie?
Ik kon niet kiezen en heb een PSP en een DS gekocht 
De DS is een schitterend stukje Nintendo vakmanschap en is razend populair.
Er zijn in 18 maanden 16 miljoen stuks verkocht, een stuk meer dan Sony kan zeggen
De feel is top, de games ook, het enige dat tegenvalt zijn de graphics ( PSP heeft veel betere graphics ) en de dure tools etc. om homebrew te kunnen draaien.
De PSP heeft als voordeel natuurlijk dat je standaard films en muziek kan kijken terwijl je bij de DS een extern kaartje nodig hebt.
De games spelen vertrouwd maar zijn helaas niet bijster origineel. ( Wat geen probleem is imo
)
Conclusie: Gewoon allebei kopen
Er zijn in 18 maanden 16 miljoen stuks verkocht, een stuk meer dan Sony kan zeggen
De feel is top, de games ook, het enige dat tegenvalt zijn de graphics ( PSP heeft veel betere graphics ) en de dure tools etc. om homebrew te kunnen draaien.
De PSP heeft als voordeel natuurlijk dat je standaard films en muziek kan kijken terwijl je bij de DS een extern kaartje nodig hebt.
De games spelen vertrouwd maar zijn helaas niet bijster origineel. ( Wat geen probleem is imo
[ Voor 9% gewijzigd door SH4D3H op 16-05-2006 17:39 ]
Ik zou eik niet weten hoever het bereik van wifi is
Zit altijd op mijn kamer en dan haalt die mijn buurjongen verder hoef k eik ook nie
op welke speel je meer games, daar gaat het uiteindelijk om heSH4D3H schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:38:
Ik kon niet kiezen en heb een PSP en een DS gekocht
De games spelen vertrouwd maar zijn helaas niet bijster origineel. ( Wat geen probleem is imo)
Een beetje lame misschien, maar door mijn firmware 1.5 kan ik spellen "proberen" voor nop.
En daar ik niet zo vermogend ben trekt me dat kwa aantal spellen flink naar de PSP.
Eind van het jaar iig wel Zelda en Pokemon ( Ja Pokemon ja
) voor DS kopen
En daar ik niet zo vermogend ben trekt me dat kwa aantal spellen flink naar de PSP.
Eind van het jaar iig wel Zelda en Pokemon ( Ja Pokemon ja
De psp heeft echt geweldige graphics, ik sta er elke keer weer van te kijkenSH4D3H schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:21:
Een beetje lame misschien, maar door mijn firmware 1.5 kan ik spellen "proberen" voor nop.
Eind van het jaar iig wel Zelda en Pokemon ( Ja Pokemon ja) voor DS kopen
en een psp niet goed vinden vanwege geen tv-out... dat vind ik gewoon fout
negatieve dingen... nou ik kan niet alle homebrew gebruiken vanwege mijn 2.01 firmware
Wat bazel jij? Ik vind het alleen jammer dat er geen tv-out op zit. Zou toch een leuk extratje zijn. lees EXTRA!!@#@QQ#$.Moning2 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:41:
[...]
en een psp niet goed vinden vanwege geen tv-out... dat vind ik gewoon fouthet is een handheld, die hou je in je hand en plug je niet in de tv om op de tv op een (voor de tv) vrij lage resolutie een film te kijken of iets dergelijks, daar heb je de tv-out van je pc/laptop voor of een console...
Begrijp me goed, ik heb het niet voor niks over een term, die ik liever hanteer. En dat is het woord 'verbeterpunt'
[ Voor 11% gewijzigd door ToFast op 17-05-2006 11:31 ]
dan nog.... wil je ook een tv -out op je mp3 speler zodat je groot op je tv kan zien wat je afspeelt ? vind ik ook een verbeterpunt...ToFast schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:29:
[...]
Wat bazel jij? Ik vind het alleen jammer dat er geen tv-out op zit. Zou toch een leuk extratje zijn. lees EXTRA!!@#@QQ#$.
Begrijp me goed, ik heb het niet voor niks over een term, die ik liever hanteer. En dat is het woord 'verbeterpunt'
zo kun je wel doorgaan met 5.1 geluid en een grote subwoofer achterop, allemaal leuke extras... waar je niks aan hebt
misschien een leuk extraatje, maar nogal doelloos.... ik ga daarvoor niet een groter bedrag neertellen, want zoiets is niet gratis
[ Voor 28% gewijzigd door Moning2 op 17-05-2006 22:04 ]
Nou stel je voor dat je er wel een tv-out op zit. Dan neemt hij ook een echt een groot deel van de ps2 over! Lijkt mijzelf geweldig. Voor de rest begrijp ik je standpunten ook wel. Maar ik dacht, ik noem het gewoon even. Bovendien de resolutie is niet laag voor een normale tv toch?
Natuurlijk kan je het ook gaan overdrijven zoals een dikke subwoofer (aansluitingen) willen of de helft lichter aan gewicht.
Natuurlijk kan je het ook gaan overdrijven zoals een dikke subwoofer (aansluitingen) willen of de helft lichter aan gewicht.
[ Voor 9% gewijzigd door ToFast op 18-05-2006 12:05 ]
TV out is helemaal niet zon achterlijk idee, en dat gaan vergelijken met een subwoofer achterop maken is echt onzin. Das ouderwets appelen met peren vergelijken.
Bovendien er zijn niet voor niets al tig apparaatjes ontwikkeld waarmee je,je psp wel op de tv aan kunt sluiten.
TV was leuk geweest als extra, zit er niet op helaas, einde discussie.
Bovendien er zijn niet voor niets al tig apparaatjes ontwikkeld waarmee je,je psp wel op de tv aan kunt sluiten.
TV was leuk geweest als extra, zit er niet op helaas, einde discussie.
Wat loopt dit topic eigenlijk traag zeg. Weinig ervaringen over spellen en zo. Ik ben op dit moment aan het bekijken of ik een PSP wil, maar ik zie hier voornamelijk discussies over filmpjes kijken, wifi, vs. DS en weinig over de spelervaring zelf, terwijl er naar mijn mening toch genoeg te beleven is op het platform. Hoe spelen bepaalde spellen, waar kijkt men naar uit, etc etc.
Toch wel gek dat je vooral bij het Nintendo topic wel ziet dat die doorloopt en dat de Xbox en PS topics doodbloeden aan alleen technische aspecten...
Toch wel gek dat je vooral bij het Nintendo topic wel ziet dat die doorloopt en dat de Xbox en PS topics doodbloeden aan alleen technische aspecten...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Er is een speciaal topique voor de spelervaringen ed.
Het Playstation Portable Game topic Deel 2
Het Playstation Portable Game topic Deel 2
Okay, dat had ik niet door. Thanks!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb eindelijk de tijd gevonden om mijn datel 4GB hd naar een ander plek te verplaatsen.

Ik kan dus nu wisselen tussen de 4 GB CF kaartjes en ook mijn gewone memorystick slot gebruiken. Stop ik een ms kaartje in de psp, dan gebruikt deze na het aanzetten de MS. Zet ik de psp uit en haal de ms eruit, dan gebruikt hij de 4GB cf.
Ik kan dus nu wisselen tussen de 4 GB CF kaartjes en ook mijn gewone memorystick slot gebruiken. Stop ik een ms kaartje in de psp, dan gebruikt deze na het aanzetten de MS. Zet ik de psp uit en haal de ms eruit, dan gebruikt hij de 4GB cf.
[ Voor 24% gewijzigd door marco899 op 18-05-2006 15:06 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
laat maar was al gemeld
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 18-05-2006 15:44 ]
Nee, helemaal niks.
Alleen het scherm is gebarsten. Maar ik heb al een shop gevonden waar ze die schermen verkopen.
38-.euro voor een originele nieuwe, valt best mee dus
Is het een shop met van de vrachtwagen gevallen schermpjes? 
Zo niet, vertel het ons ook ff
Zo niet, vertel het ons ook ff
Marco899, no offense, maar DAMN wat ziet dat er lelijk uit...
zonde dat je gewoon echt een gleuf hebt gezaagd voor dat draadje.
Ik hoop dat die 4gb memorysticks snel goedkoper gaan worden.
Het ziet er niet fraai uit, maar het lijkt erger dan het is door de sterke vergroting. Heb de kabels inmiddels zwart gemaakt en met de behuizing ben ik ook bezig. Was gewoon erg benieuwd hoe de psp zich zou gedragen met twee mediadragers.ElayZ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:12:
Marco899, no offense, maar DAMN wat ziet dat er lelijk uit...
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Knap (en moedig) werk!
Vind dat gleufje eerlijk gezegd niet echt storend...
Die opengezaagde/gekraakte DATEL add-on vind ik er dan weer wat minder uitzien, maar erg belangrijk is ook dat niet. Als dit je toelaat verscheidene Gb's aan data goedkoop mee te hebben, vind ik het een prima oplossing.
Wie kijkt er trouwens naar de onderkant van een PSP, als de bovenkant zo'n prachtig glimmend schermpje bezit
Vind dat gleufje eerlijk gezegd niet echt storend...
Die opengezaagde/gekraakte DATEL add-on vind ik er dan weer wat minder uitzien, maar erg belangrijk is ook dat niet. Als dit je toelaat verscheidene Gb's aan data goedkoop mee te hebben, vind ik het een prima oplossing.
Wie kijkt er trouwens naar de onderkant van een PSP, als de bovenkant zo'n prachtig glimmend schermpje bezit
Anoniem: 87302
Hey, ik zag vandaag dat de witte ook in .nl te koop is! Met Daxter voor 249 euro.
Is die ook kaal te koop voor 199 euro?
Is die ook kaal te koop voor 199 euro?
Import? of bij Bart Smit om de hoek?
Bron?
Bron?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
http://www.dixons.nl/De_o.../shop/gaming/default.aspx
[ Voor 70% gewijzigd door Moning2 op 21-05-2006 19:06 ]
Inderdaad! Wow!
PSP Wit Value Pack + Daxter
De PSP nu ook in 'iPod' look!
Dit fantastische pack bestaat uit een witte PSP (Value Pack, dus met accessoires) compleet met het spel Daxter!!
PSP
De PlayStation Portable (PSP) is de nieuwe draagbare spelconsole van Sony waarop games kunnen worden gespeeld met een grafische kwaliteit vergelijkbaar met de PlayStation 2. De PSP kan naast games ook MP3's en speelfilms afspelen en geeft de mogelijkheid om digitale foto's te bekijken. De Wifi functie maakt het tevens mogelijk draadloos te spelen tegen andere PSP gamers. The future of gaming is here!
De PSP Value Pack wordt geleverd met opbergetui, schoonmaakdoekje, een Memory Stick Duo van 32 MB, een accu en lader, een hoofdtelefoon met ingebouwde afstandsbediening, een polsbandje en een demo UMD-disk.
De volgende features zijn aanwezig:
Afmetingen (B)16,75 cm x (H)7,25 cm x (D)2,25 cm, 280 gram.
Superscherp scherm van ca. 10 cm.
Spetterende 3D-graphics en stereo geluid.
Draadloos gamen met max. 16 personen (binnen 15 meter van elkaar.
Via Memory Stick foto's bekijken (JPEG), MP3's beluisteren en extra content voor games invoegen.
Max. 5 uur spelen met ingebouwde accu (2 uur oplaadtijd).
DE PSP wordt compleet geleverd met oplader
Daxter
Daxter PSP speelt zich af in de tijd dat Jak gevangen was genomen om Dark Eco in zijn lichaam gespoten te krijgen.
Toen Jak door een wrede brigade werd meegenomen, beloofde Daxter dat hij zijn vriend heel snel weer bevrijd zou hebben. Deze woorden bleken echter niet helemaal te kloppen, want het duurde een hele lange tijd voordat Jak bevrijd werd door zijn wezelvriend. Wat gebeurde er allemaal in die tijd?
Waardoor duurde het zo lang voordat Jak bevrijd werd en wat heeft Daxter in die tussentijd allemaal uitgevoerd? Deze vragen worden beantwoord terwijl je de game speelt.
Maximaal 2 per klant.
Afmetingen van de verpakking: L24.3 x B10.8 x H14.4 cm.
Gewicht: ca. 1276 gram.
Bestelnummer: 21538391
Adviesprijs: €299,00
Webshopprijs: €249,00
Uw voordeel: €50,00
Anoniem: 125883
Een nachtmerrie X_x
Straks loopt iedereen te pronken met een witte psp en is het wow effect eraf T_T
Straks loopt iedereen te pronken met een witte psp en is het wow effect eraf T_T
ja, een nachtmerrie voor de sukkels die 400 euro op ebay hebben betaald.Anoniem: 125883 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 19:44:
Een nachtmerrie X_x
nu gewoon voor 249 bij de bart smit.
400 euroAnoniem: 87302 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:22:
[...]
ja, een nachtmerrie voor de sukkels die 400 euro op ebay hebben betaald.
Begin oktober had ik um voor een 249 inclusief versend kosten en gratis spiderman 2
Inderdaad wel jammer dat nu het luxe/orginele van mijn witte psp eraf gaat.
heeft iemand hier nog goed ervaring met het spel dat er bij zit? daxter?
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
heb die witte zaterdag gekocht bij de dixons in sneek, spelletje is erg leuk, je moet bugs neermeppen met zo'n elektrische vliegenmepper.
vraagje ben aan het converteren geweest met pspvideo9, werkt prima, maar heb ook nog een ander programma geprobeerd die een mp4 met h264 codec maakte, maar heb dan geen beeld op mijn psp
vraagje ben aan het converteren geweest met pspvideo9, werkt prima, maar heb ook nog een ander programma geprobeerd die een mp4 met h264 codec maakte, maar heb dan geen beeld op mijn psp
[ Voor 5% gewijzigd door thalantis op 22-05-2006 08:12 ]
You wish!Anoniem: 87302 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:22:
[...]
ja, een nachtmerrie voor de sukkels die 400 euro op ebay hebben betaald.
'k Heb de Ceramic White Value Pack samen met Bleach - Heat the soul 2, 185 € betaald bij Yodobashi Akiba vorig jaar in oktober. Reken daar dan nog 40 € of ziets voor de 1GB Memory Stick bij en ik zit nog onder de prijs van Bart Smit en ver onder die van eBay XD
puikjes geregeld dan, wassie wel nieuw ?Anoniem: 125883 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:40:
[...]
You wish!
'k Heb de Ceramic White Value Pack samen met Bleach - Heat the soul 2, 185 € betaald bij Yodobashi Akiba vorig jaar in oktober. Reken daar dan nog 40 € of ziets voor de 1GB Memory Stick bij en ik zit nog onder de prijs van Bart Smit en ver onder die van eBay XD
ボクのPSPは新しかったです \(^ ^)/ *
Voor 2nd hand PSPs moet je ergens anders gaan shoppen hoor.
*Boku no PSP wa atarashikatta desu
Ehhh, wat is boku?
Als ik de rest goed begrijp zou ik zeggen "Mijn PSP was nieuw"
atarashikatta is dan nieuw, en desu de beleefde vorm van het koppelwerkwoord ( met betekenis "was" dus ) ofzo
* SH4D3H is nog maar beginner
atarashikatta is dan nieuw, en desu de beleefde vorm van het koppelwerkwoord ( met betekenis "was" dus ) ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door SH4D3H op 22-05-2006 16:47 ]
en hoeveel was de vlucht naar Tokyo?Anoniem: 125883 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:40:
[...]
You wish!
Yup yup ^^SH4D3H schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:46:
Ehhh, wat is boku?
-kattadesu is de uitgang voor verleden tijd affirmatief bij het vervoegen van de i-adjectieven als ik me niet vergis. Uitgangen na-adjectieven en voor gewoon gesproken taal is nog verschillend.
1,100 € aan vliegtuigtickets (heen en terug en een binnenlandse vlucht) + de rest (slapen, eten, shinkansen, metro, zakgeld etc)en hoeveel was de vlucht naar Tokyo?
Geloof me, dat wel iedere eurocent waard en ik hou een hoop fantastische herinneringen aan over, samen met de vurige motivatie en droom er ooit te wonen voor een langere periode.
Anoniem: 94768
Hmm...
Ik heb net een 2GB MemoryStick Pro Duo (zwarte gekocht) via marktplaats. Alleen wil deze niet formatteren. Hij zegt:
"Kan niet formatteren vanwege de beveiliging" en
"De diskette is tegen schrijven beveiligt".
Ik kan ook geen video's overzetten, diskette is beveiligt oid.
Weet iemand hier raad mee?
Ik heb net een 2GB MemoryStick Pro Duo (zwarte gekocht) via marktplaats. Alleen wil deze niet formatteren. Hij zegt:
Hebbie een SanDisk? Dan zit er een heel klein palletje op dat je even opzij moet schuiven 
Die van Sony hebben dat niet..
Die van Sony hebben dat niet..
zit ie in je PSP of zit ie in een cardreader ?Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:07:
Hmm...
of heb je een sony die dr wel 1 heeftAnoniem: 94768 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:12:
Ik heb een sony...
Anoniem: 94768
Ik heb alle geprobeerd. In PSP formatteren, via cardreader, via sony software. Niks doet.
Toen heb ik maar met de verkoper contact op genomen. Na wat heen en weer ge-mail heb ik inmiddels mn geld terug.
In ieder geval bedankt voor de reacties
Toen heb ik maar met de verkoper contact op genomen. Na wat heen en weer ge-mail heb ik inmiddels mn geld terug.
In ieder geval bedankt voor de reacties
heb met wondershare een mp4 gemaakt met h264 codec, maar ik zie geen beeld op de psp, heb wel geluid, weet iemand hoe dit zit ?
Firmware updaten. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een bug was met memory sticks > 1GB
@threedrules
Welke firmware?
1.5 ondersteunt niet alles.
Welke firmware?
1.5 ondersteunt niet alles.
firmware 2.7 en 1gb memory stick
[ Voor 46% gewijzigd door thalantis op 24-05-2006 10:51 ]
@Icefreak: Ja, was je firmware wel geupdate? Want 1.5 enzo ondersteunen 2gig niet goed..
Hmm, ik heb een week geleden een zwarte psp valuepack gekocht bij Mediamarkt. Deze heeft echter 2 dode pixels. Zou ik deze nu om kunnen ruilen voor een witte? Ga het gewoon proberen
ja firmware 2.7Deslaw schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:11:
@Icefreak: Ja, was je firmware wel geupdate? Want 1.5 enzo ondersteunen 2gig niet goed..
Anoniem: 157915
Vraagje...
Ik heb al even lopen zoeken maar kon niet exact het antwoord vinden wat ik zocht.
Samen met een collega probeer ik wipeout pure in multiplayer te spelen, maar het wil niet lukken
We hebben 2x psp
We hebben 2x wipeout pure
2x firmeware versie 2.6
Als ik een game aanmaak in multiplayer als host en mijn collega doet een "join game" dan blijft het scherm aangeven waiting till other players join.
Onze network settings staan op Ad Hoc (en het zelfde kanaal)
Ook via gamesharing doet hij het niet.
Ben ik nou gek
, maar ik heb altijd begrepen dat je op deze manier tegen elkaar kan spelen!?
Gisteren namelijk wel multiplay Lumines tegen elkaar gespeeld en dat werkte perfect.
Wie of wie kan ons helpen
Latorrrrrr!!!
Ik heb al even lopen zoeken maar kon niet exact het antwoord vinden wat ik zocht.
Samen met een collega probeer ik wipeout pure in multiplayer te spelen, maar het wil niet lukken
We hebben 2x psp
We hebben 2x wipeout pure
2x firmeware versie 2.6
Als ik een game aanmaak in multiplayer als host en mijn collega doet een "join game" dan blijft het scherm aangeven waiting till other players join.
Onze network settings staan op Ad Hoc (en het zelfde kanaal)
Ook via gamesharing doet hij het niet.
Ben ik nou gek

Gisteren namelijk wel multiplay Lumines tegen elkaar gespeeld en dat werkte perfect.
Wie of wie kan ons helpen
Latorrrrrr!!!
Hebben jullie wel beiden dezelfde regioversie?
Anoniem: 157915
UehhhShabbaman schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:26:
Hebben jullie wel beiden dezelfde regioversie?
Bedoel je de game of de psp
1x euro PSP (firmware 2.6)
1x jap PSP (firmware 2.6)
De game weet ik niet 100% zeker, maar ga ik checken...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 157915 op 24-05-2006 14:31 ]
Ik bedoel de game. Als je wilt multiplayeren is de regioversie wel van belang, maar of dat nou is voor ad hoc of voor infrastructure weet ik echt niet.
Eigenlijk weet ik helemaal niets, dus kan ik beter mijn mond houden
Eigenlijk weet ik helemaal niets, dus kan ik beter mijn mond houden
regio van de psp's maakt niets uit, maar van de game wel, je kunt niet multiplayeren met een import game tegen een europeese game en andersom.
Blijf nuttig & binnen de policy
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-05-2006 01:28 ]
Anoniem: 68280
Ik heb de witte (nieuwe) PSP woensdag gekocht bij Dixons. Hierbij heb ik Daxter gratis gekregen. Ik wilde die witte dus heb geen gigapack kunnen kopen.
Ik heb bij Free record Shop meteen ook PES 5 gekocht voor € 30,-. Tot mijn grote verbazing is PES 5 bij e-plaza € 20,-. Ik ga die zowiezo terug brengen en bij e-plaza kopen! € 10,- laat ik lekker niet staan...
PES 5 is wel een heel mooi spel, ondanks ik een FIFA -fan ben!
Vandaag ook niet kunnen wachten en F1 Grand Prix gehaald bij Media Markt Arena voor € 20,-.
Hij valt wel mee, maar niet echt een goed spel vind ik......
Hoogstwaarschijnlijk ook terug brengen dit spel.
Ik heb firmware 2.6 en kan dus geen spellen op de memory card zetten. Het boeit eigenlijk niet... Als ik maar een paar hele goeie spellen op de kop kan tikken!
Nu heb ik Street Fighter Alpha 3 Max op het oog! Waar kan ik die bestellen (zo goedkoop mogelijk!)? Iemand tips? en ook voor accesoires voor de PSP?
Ik heb bij Free record Shop meteen ook PES 5 gekocht voor € 30,-. Tot mijn grote verbazing is PES 5 bij e-plaza € 20,-. Ik ga die zowiezo terug brengen en bij e-plaza kopen! € 10,- laat ik lekker niet staan...
PES 5 is wel een heel mooi spel, ondanks ik een FIFA -fan ben!
Vandaag ook niet kunnen wachten en F1 Grand Prix gehaald bij Media Markt Arena voor € 20,-.
Hij valt wel mee, maar niet echt een goed spel vind ik......
Hoogstwaarschijnlijk ook terug brengen dit spel.
Ik heb firmware 2.6 en kan dus geen spellen op de memory card zetten. Het boeit eigenlijk niet... Als ik maar een paar hele goeie spellen op de kop kan tikken!
Nu heb ik Street Fighter Alpha 3 Max op het oog! Waar kan ik die bestellen (zo goedkoop mogelijk!)? Iemand tips? en ook voor accesoires voor de PSP?
Mja, ben zelf ook behoorlijk sceptisch, daar niet van
Beste is gewoon een weekje te wachten en kijken of het uberhaupt echt is. Maar kdacht, kgeef jullie alvast een heads up
Beste is gewoon een weekje te wachten en kijken of het uberhaupt echt is. Maar kdacht, kgeef jullie alvast een heads up
Streetfighter vind ik 3x niets en heeft nog lelijke graphics ookAnoniem: 68280 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:47:
Naruto Ultimate Ninja is daarentegen een top game, zeer strak vormgegeven, coole moves en ook lekker rossen
offtopic:
burnout legends is bij de FRS nu voor 19,99 te krijgen ... ik weet niet of veel mensen het weten , maar nu is het de perfecte tijd om iets oudere topgames te kopen voor een kleine prijs..
intertoys/bartsmit/e-plaza/mm hebben aanbiedingen
(umd movies 8,95 bij bartsmit) en diverse topgames zoals PES5 voor 18,99
bij de mm/e-plaza
burnout legends is bij de FRS nu voor 19,99 te krijgen ... ik weet niet of veel mensen het weten , maar nu is het de perfecte tijd om iets oudere topgames te kopen voor een kleine prijs..
intertoys/bartsmit/e-plaza/mm hebben aanbiedingen
Ik heb een 2e hands v2.0 PSP gekocht maar
Dat ding heeft dus 6 ! dode pixels en minstens 20 ! luie, echt zo erg heb ik het nog nooit gezien
Ik zou hem graag willen omruilen (is ook een europese (PSP-1004)) maar dan krijg ik natuurlijk 2.7 terug
Dat ding heeft dus 6 ! dode pixels en minstens 20 ! luie, echt zo erg heb ik het nog nooit gezien
Ik zou hem graag willen omruilen (is ook een europese (PSP-1004)) maar dan krijg ik natuurlijk 2.7 terug
If you do not change direction, you may end up where you are heading
En wat wil je als antwoord?DaWaN schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:46:
Ik heb een 2e hands v2.0 PSP gekocht maar![]()
Dat ding heeft dus 6 ! dode pixels en minstens 20 ! luie, echt zo erg heb ik het nog nooit gezien![]()
Hm, als ik op eplaza kijk zie ik alleen PES5 voor € 39,53... Ik zit te wachten totdat SSX 'ns in prijs daalt. Duurt lang.
Ik vind Tony Hawk (THUG2R) wel leuk, maar dat genre moet je wel een beetje aanspreken.
Ik vind Tony Hawk (THUG2R) wel leuk, maar dat genre moet je wel een beetje aanspreken.
Heeft iedereen het probleem met de X toets op de PSP? Hij reageert traag en je ziet pas na 2 seconden iets op het scherm. Je hoort wel het klik geluid, maar dan over 2 seconden werkt het echt. Bij spellen heb ik geen probleem, hij reageert perfect!
Kan iemand mij gerust stellen?
dat heet: traag systeem, als je op memory stick klikt bij photo ofzo dan gaat ie eerst vanalles laden voordat er wat gebeurdAnoniem: 68280 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:59:
Heeft iedereen het probleem met de X toets op de PSP? Hij reageert traag en je ziet pas na 2 seconden iets op het scherm. Je hoort wel het klik geluid, maar dan over 2 seconden werkt het echt. Bij spellen heb ik geen probleem, hij reageert perfect!
Met zo'n antwoord kan ik natuurlijk niets. Dat weet ik ook wel, dat het ''traag systeem'' heet.Moning2 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:04:
[...]
dat heet: traag systeem, als je op memory stick klikt bij photo ofzo dan gaat ie eerst vanalles laden voordat er wat gebeurd
Mijn vraag is: heeft iedereen dit?

Wat is dit voor iets doms?Deslaw schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:11:
Natuurlijk ondersteunen ze goed 2 gig.
Ze ondersteunen niet zo goed 4 gig ( de datel 4gb hdd) maar dat doet 2.7 ook niet helemaal.
Straks gaan de mensen met 1.5 nog updaten omdat ze jou post zien.
En voor de mensen die het nog niet weten er komt een modchip uit, is 99% zeker.
Gaat ongeveer 85 euro kosten incl. inbouwen.
Er komt nog een actie op mijn site voor het inbouwen, met een grote korting
en waar heb je die info vandaan ? van een of andere loze gebruiker met een comment onder dat verrotte plaatje die dat zegt ?m-tuning schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:26:
[...]
Wat is dit voor iets doms?
Ze ondersteunen niet zo goed 4 gig ( de datel 4gb hdd) maar dat doet 2.7 ook niet helemaal.
En voor de mensen die het nog niet weten er komt een modchip uit, is 99% zeker.
Gaat ongeveer 85 euro kosten incl. inbouwen.
Er komt nog een actie op mijn site voor het inbouwen, met een grote korting
het is 99% onzeker, met alleen een plaatje en verder helemaal niks aan info of demonstraties kom je niet geloofwaardig over

zucht....Anoniem: 68280 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:17:
[...]
Met zo'n antwoord kan ik natuurlijk niets. Dat weet ik ook wel, dat het ''traag systeem'' heet.
Mijn vraag is: heeft iedereen dit?
misschien is elke psp dan een traag systeem ?
niet zo hysterisch doen over elk akkefietje dat je tegenkomt, dat apparaat is ver van perfect
en ja IEDEREEN heeft dat
Helemaal mee eens, maar dat van de datel heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb 2 datel 4GB harddisken en een neo mini 4 in 1 met 4 GB hdd en alles draait prima met 4GB.m-tuning schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:26:
[...]
Wat is dit voor iets doms?
Let maar op mijn woordenMoning2 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:48:
[...]
en waar heb je die info vandaan ? van een of andere loze gebruiker met een comment onder dat verrotte plaatje die dat zegt ?
het is 99% onzeker, met alleen een plaatje en verder helemaal niks aan info of demonstraties kom je niet geloofwaardig over
Oud Moderator van PSP-Media had er 1 en die kon niet de volle 4 gig gebruiken, 1, nog wat maar.marco899 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:09:
[...]
Helemaal mee eens, maar dat van de datel heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb 2 datel 4GB harddisken en een neo mini 4 in 1 met 4 GB hdd en alles draait prima met 4GB.
En heb het wel vaker gelezen dat mensen er problemen mee hadden.
Maar ik ga straks een pro duo 4 gig kopen en ben benieuwd of die goed werkt, denk het haast wel.
De 8 gig kan je nu iig nog niet gebruiken op de bestaande firmwares
[ Voor 44% gewijzigd door m-tuning op 28-05-2006 17:12 ]
Anoniem: 18605
Woehoe! De modchip is een feit! Of men heeft alle gereputeerde sites (pspupdates, engadget) weten te foppen natuurlijk... maar dat lijkt me niet
)
het is nog niet 100% zeker dus niet helemaal gaan spacen daar, de gemiddelde kansloze kan die specs wel verzinnen en photoshop er even weer bij pakkenAnoniem: 18605 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:52:
Woehoe! De modchip is een feit! Of men heeft alle gereputeerde sites (pspupdates, engadget) weten te foppen natuurlijk... maar dat lijkt me niet)
Anoniem: 18605
Hehe daar heb je gelijk in.. We zullen het binnenkort wel weten =)Moning2 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:12:
[...]
het is nog niet 100% zeker dus niet helemaal gaan spacen daar, de gemiddelde kansloze kan die specs wel verzinnen en photoshop er even weer bij pakken
Zo. Ik lees net op PSP updates dat buy.com 1 GB sandisk memsticks heeft voor $36, en daar bovenop een Sandisk actie waarbij je $11 korting krijgt. $25, koopje. Jammer genoeg alleen voor US residents.
ImporterenShabbaman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:04:
Zo. Ik lees net op PSP updates dat buy.com 1 GB sandisk memsticks heeft voor $36, en daar bovenop een Sandisk actie waarbij je $11 korting krijgt. $25, koopje. Jammer genoeg alleen voor US residents.
Daar krijg je dat geld niet voor terug. Ik snap wel dat je die stick op kan laten sturen, maar dat geld geven ze alleen retour aan ingezetenen van de Verenigde Staten. Dunkt me dat je op z'n minst een Amerikaans bankrekingnummer moet hebben.
Anoniem: 157417
hoi, hier mijn psp probleem. Ik had al een topic geopent maar werdt op dit topic gewezen en deze lijkt mij beter.
Ik copy past mijn verhaal gewoon, komtie! .
Hallo
Ik heb alle forums afgezocht en denk dat ik hier het beste ben.
Mijn probleem,
Ik had een psp 2.01 daarvan ging het internet kapot, die heb ik 3 weken geleden terug gebracht en heb gister eindelijk een gloednieuwe gekregen. zelfs nog een psp met firmware 2.6 ook dus ik kan nog steeds homebrew draaien ik was erg blij.
Maar ik zet hem aan wil m,n naam intypen,
Alle letters zijn weg uit het typmenutje, ze staan wel op de knoppen maar het menutje met letters wat bij elke knop hoort bijv abc ABC kan ik niet zien.
Dus ik moet op gevoel letters gaan intikken, bevestigen, en na het bevestigen als ik terug keer naar bijv de browser dan staan de letters er wel die ik heb ingetypt.
Ik heb er zo een 10 minuten over gedaan om mijn naam in te typen, laat staan dat ik even een website wil intypen op de psp.
Iemand met dit soort gelijke probleem??
Als ik andere tekens kies in het configuratie menu, bijvoorbeeld russisch of chinees. Dan staan de russische of chineze tekens er wel.
Ga ik dan weer terug naar dat config menutje en zet de tekens weer terug op usa , latin, dan ben ik weer alle letters kwijt.
Ter duidelijkheid,
Als ik bijv in de browser ben, zie ik de url wel staan.
Maar ga ik die aanpassen in sony,s typmenutje, dan kan ik geen enkele letter zien.
Het is dus puur in sony,s typ menutje.
Ik heb telefoon nummers mee gekregen want ik moest het zelf met sony regelen zij de winkel,
maar geen enkel telefoon nummer werkt, verkeerde nummers, verkeerd verbonden etc
Ik heb alle sony psp sites afgezocht maar waar dan ook, nergens kan ik een contact adres, mail adres of telefoon nummers vinden
Het lijkt wel of sony niet gecontacteerd wil worden
Hallo
Mijn probleem,
Ik had een psp 2.01 daarvan ging het internet kapot, die heb ik 3 weken geleden terug gebracht en heb gister eindelijk een gloednieuwe gekregen. zelfs nog een psp met firmware 2.6 ook dus ik kan nog steeds homebrew draaien ik was erg blij.
Alle letters zijn weg uit het typmenutje, ze staan wel op de knoppen maar het menutje met letters wat bij elke knop hoort bijv abc ABC kan ik niet zien.
Dus ik moet op gevoel letters gaan intikken, bevestigen, en na het bevestigen als ik terug keer naar bijv de browser dan staan de letters er wel die ik heb ingetypt.
Ik heb er zo een 10 minuten over gedaan om mijn naam in te typen, laat staan dat ik even een website wil intypen op de psp.
Iemand met dit soort gelijke probleem??
Als ik andere tekens kies in het configuratie menu, bijvoorbeeld russisch of chinees. Dan staan de russische of chineze tekens er wel.
Ga ik dan weer terug naar dat config menutje en zet de tekens weer terug op usa , latin, dan ben ik weer alle letters kwijt.
Ter duidelijkheid,
Als ik bijv in de browser ben, zie ik de url wel staan.
Maar ga ik die aanpassen in sony,s typmenutje, dan kan ik geen enkele letter zien.
Het is dus puur in sony,s typ menutje.
Ik heb telefoon nummers mee gekregen want ik moest het zelf met sony regelen zij de winkel,
maar geen enkel telefoon nummer werkt, verkeerde nummers, verkeerd verbonden etc
Ik heb alle sony psp sites afgezocht maar waar dan ook, nergens kan ik een contact adres, mail adres of telefoon nummers vinden
Het lijkt wel of sony niet gecontacteerd wil worden
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 157417 op 31-05-2006 17:33 ]
updaten gaat niet lukken aangezien je homebrew wil blijven gebruiken, als die modchip uitkomt (als dat al gebeurtAnoniem: 157417 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:17:
hoi, hier mijn psp probleem. Ik had al een topic geopent maar werdt op dit topic gewezen en deze lijkt mij beter.
Hallo
Mijn probleem,
blablablablabla

heb je al eens geprobeerd instellingen te herstellen ?
[ Voor 42% gewijzigd door Moning2 op 31-05-2006 17:53 ]
he bedankt
Ja ik heb hem inderdaad al gereset ik denk een stuk of 4 keer.
Batterij er meerdere uren uitgelaten zodat hij zeker weten zonder stroom staat.
Daarna de psp zonder batterij aan de adapter gehangen en aangezet en terwijl hij aanstond de adapter eruit getrokken zodat de psp zelf alle stroom uit het moederbordje trekt.
Nog steeds geen tekens in m,n sony toetsenbordje. Ik heb zo,n gevoel dat met een nieuwe firmware het inderdaad overschreven wordt en het weer oke is.
Maar ik wil geen 2,7 en 2.6 kan er niet overheen helaas, bedankt sony
wat nou als ik firmware 2.7 had gehad en er al geen nieuwe firmware meer over heen kon
Ik denk dat ik maar gewoon weer terug ga naar intertoys, na een hoop trammelant hebben ze de vorige ook terug gestuurt en hoef je het niet zelf te regelen met sony en doen ze het wel voor je .
gelukkig maar want als consument sta je nergens tegen over Sony SCE.
Daarna de psp zonder batterij aan de adapter gehangen en aangezet en terwijl hij aanstond de adapter eruit getrokken zodat de psp zelf alle stroom uit het moederbordje trekt.
Nog steeds geen tekens in m,n sony toetsenbordje. Ik heb zo,n gevoel dat met een nieuwe firmware het inderdaad overschreven wordt en het weer oke is.
wat nou als ik firmware 2.7 had gehad en er al geen nieuwe firmware meer over heen kon
Ik denk dat ik maar gewoon weer terug ga naar intertoys, na een hoop trammelant hebben ze de vorige ook terug gestuurt en hoef je het niet zelf te regelen met sony en doen ze het wel voor je .
Trouwens, ik bedenk me nu dat toen ik hem gister voor de eerste keer heb aangezet, de tekens het wel deden want ik heb "www.google.nl" als start pagina ingesteld. Dat was me zonder de letters en leestekens te kunnen zien nooit gelukt.
Het is dus later uit het flash verwijdert lijkt mij. iemand file assistant 0.4 op z,n psp ? daarmee kan je flash 1 en flash 0 bekijken wat er bijv allemaal in de fonts map staat. dan kan ik dat vergelijken met mijn flash.
Hier een lijst met wat ik heb gedaan met de psp in die tussen tijd.
- memory stick er weer in gedaan
-met het usb kabeltje aan de pc gehangen
-de laatste eloader er weer opgezet
-alle homebrew die ik voorheen erop had staan weer erop gezet
- nieuw uitgekomen homebrew die ik gemist heb erop gezet waaronder:
1 de nieuwe psp radio pre release
2 pstv na aantal crashes aan het werk gekregen
3 pspmonopoly
4 monky64
5 daedalus
6 hamburger en macdonalds serve,n go bijde werkten niet, meteen verwijdert
7 last
8 psparty
Het zal wel zeer onwaarschijnlijk zijn dat de nieuwere homebrew die nog niet uit was toen ik de vorige psp nog had, deze problemen veroorzaken maar ik heb ze toch maar neergetypt.
Verder heb ik gister nog een game gekocht , medie evil. Ook onwaarschijnlijk dat het daar aan kan liggen denk ik.
Het is dus later uit het flash verwijdert lijkt mij. iemand file assistant 0.4 op z,n psp ? daarmee kan je flash 1 en flash 0 bekijken wat er bijv allemaal in de fonts map staat. dan kan ik dat vergelijken met mijn flash.
Hier een lijst met wat ik heb gedaan met de psp in die tussen tijd.
- memory stick er weer in gedaan
-met het usb kabeltje aan de pc gehangen
-de laatste eloader er weer opgezet
-alle homebrew die ik voorheen erop had staan weer erop gezet
- nieuw uitgekomen homebrew die ik gemist heb erop gezet waaronder:
1 de nieuwe psp radio pre release
2 pstv na aantal crashes aan het werk gekregen
3 pspmonopoly
4 monky64
5 daedalus
6 hamburger en macdonalds serve,n go bijde werkten niet, meteen verwijdert
7 last
8 psparty
Het zal wel zeer onwaarschijnlijk zijn dat de nieuwere homebrew die nog niet uit was toen ik de vorige psp nog had, deze problemen veroorzaken maar ik heb ze toch maar neergetypt.
Verder heb ik gister nog een game gekocht , medie evil. Ook onwaarschijnlijk dat het daar aan kan liggen denk ik.
dit is dan ook een terugzend gevalletje, weet zo niks meer wat je kan proberen, heb je het ook als je met select van mode veranderd of tussen hoofdletters en kleine lettters ?Anoniem: 157417 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:03:
he bedankt
Jep dan heb ik ook geen enkele tekens.
Ik krijg alleen tekens als ik russisch of chinees/korean kies in het instellingen menu
jammer genoeg kan ik beide talen niet lezen. ik denk inderdaad ook maar gewoon terug sturen en maar hopen dat ik weer een gloednieuwe met 2.6 terug krijg. mooier kan bijna niet.
Ik krijg alleen tekens als ik russisch of chinees/korean kies in het instellingen menu
jammer genoeg kan ik beide talen niet lezen. ik denk inderdaad ook maar gewoon terug sturen en maar hopen dat ik weer een gloednieuwe met 2.6 terug krijg. mooier kan bijna niet.
Al geprobeerd terug te gaan naar de fabrieksinstellingen?Anoniem: 157417 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:16:
Jep dan heb ik ook geen enkele tekens.
Systeeminstellingen -> Standaardinstellingen herstellen
Werkt dit ook niet ... dan moet je toch echt weer terug sturen lijkt me
Ik denk dat dat ook de enige oplossing blijft, Ik had hem al een keer of 4 gereset dat haalt niets uit helaas.
Dit topic is gesloten.