DPC noob die mee wil doen aan de stampede

Pagina: 1
Acties:

• vorlox
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
Beste DPCers,

Ik zie al jaren de DPC's voorbij komen en heb me er eerlijk gezegd nooit voor geinteresseerd, maar goed ik dacht laat ik eens mee doen..dus ik heb de boinc client gedownd..voor linux en windows en verdeeld over 3 thuis pc'tjes 2xWin 1xLin.

goed..account aangemaakt alles ingesteld en hobbelen.
Verder heb ik me aangemeld bij de dutch power cows.

uh ik heb ook vanalles gelezen enz... maar wat nu.?? ik begrijp nu niet wat ik verder moet doen..
kan ik ergens zien of wat ik hier sta te grazen ook daadwerkelijk iets bijdraagt enz..

Kan iemand me nu verder wijzen?

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door vorlox op 27-04-2006 21:49 ]

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Heel veel verder kan ik je niet helpen, maar ik kan je wel vast van harte welkom heten...

Dus bij deze...

VAN HARTE WELKOM !!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ennuh, als je in je taakmanager kijkt en je CPU wordt voor (bijna) 100% gebruikt door de het project. Dan komt het helemaal goed.

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik wil je pret niet bederven, maar de huidige stampede loopt tot en met 30 April

je kan uiteraard wel bij DPC door blijven crunchen voor Rosetta of wanneer je dit leuker lijkt een ander project.

in ieder geval, van harte welkom bij DPC

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

vorlox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:49:
Beste DPCers,

Ik zie al jaren de DPC's voorbij komen en heb me er eerlijk gezegd nooit voor geinteresseerd, maar goed ik dacht laat ik eens mee doen..dus ik heb de boinc client gedownd..voor linux en windows en verdeeld over 3 thuis pc'tjes 2xWin 1xLin.

goed..account aangemaakt alles ingesteld en hobbelen.
Verder heb ik me aangemeld bij de dutch power cows.

uh ik heb ook vanalles gelezen enz... maar wat nu.?? ik begrijp nu niet wat ik verder moet doen..
kan ik ergens zien of wat ik hier sta te grazen ook daadwerkelijk iets bijdraagt enz..

8)7
Kijk bij het desbetreffende project naar de dagstats van morgen; waarschijnlijk wordt je daar als nieuw lid verwelkomt. Verder kan je iedere x duizend blokjes een mijlpaal zichtbaar krijgen in de stats.
Met twee pc's zal je op geen enkel project in de dagelijke stats komen, denk ik...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Paitor schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:12:
[...]

Kijk bij het desbetreffende project naar de dagstats van morgen; waarschijnlijk wordt je daar als nieuw lid verwelkomt. Verder kan je iedere x duizend blokjes een mijlpaal zichtbaar krijgen in de stats.
Met twee pc's zal je op geen enkel project in de dagelijke stats komen, denk ik...
µFluids heeft dagelijks tussen de 8 en de 15 flushers, moet geen punt zijn om daar in de (dag) stats te komen lijkt me :P

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Bij SoB wel hoor, ik haal het gemakkelijk met eentje die niet eens 24/7 aanstaat.

• Xaverius
  • Laatst online: 12:17

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Voordat iedereen begint te trekken naar zijn eigen project toe...
Inderdaad, als je er een programma (bv. rosetta_5.01_windows_intelx86.exe) in je taaklijst tegen de 100% CPU pakt dan ben je nu al bezig met crunchen. Je zal pas de dag daarna in de stats komen hier op GoT. Op de website van de organisatie zal je eerder, na de volgende update al, verschijnen, er is vast iemand hier die weet wanneer dat ongeveer is.

In principe doet de client/manager zijn werk nu, verder staan de algemene zaken allemaal in de faq wel vermeldt en als je verder nog vragen hebt dan kan je die gewoon hier op /5 vragen. In de DPCH krijg je altijd wel antwoord.

Als je BOINC gebruikt dan wil ik je nog wijzen op BAM, gemaakt door DPC-lid Sloompie. Hiermee kan je de client "simpele" actie's laten doen en je ziet een mooi overzicht van alle clients die in je daarin hebt opgegeven, inclusief punten ed.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:23

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

vorlox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:49:

Ik begrijp nu niet wat ik verder moet doen..
Ehm, feitelijk ben je bijna klaar, op het instellen van welk Stampede-team je wilt vergezellen na.

Daarvoor moet je op deze pagina zijn. Je naam komt daar pas te staan als je tenminste één WorkUnit (WU) hebt ingeleverd en daarvoor punten hebt gekregen.
Ik neem aan dat je de BOINC-manager gebruikt, daarin vind je de tab "projecten" met op dat blad een knop "mijn resultaten" Daarmee kom je op de rosetta-website (eventuuel inloggen met dezelfde gegevens als je nodig hebt bij het instellen van het project) en daar kun je je punten zien.

Verder kun je in de DPCH's op de link "More..." klikken, om meer dan de standaard weergegeven top30 te zien.

En dan zijn er natuurlijk de externe stats, zoals Boincstats of boincsynergy

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• vorlox
  • Laatst online: 02-02-2022

vorlox

I cna ytpe 300 wrods pre miute

Topicstarter
wowow wat een reacties....uh ok bedankt...heb natuurlijk ook niet stilgezeten en verder gelezen...
alles staat hier inderdaad op 100% te grazen....

leuk om eens mee te doen.....ik zal nog wat pc'tjes charteren

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:08
Heb je al optimized?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Bubbles
  • Laatst online: 14:35

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

vorlox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:00:
[..]

leuk om eens mee te doen.....ik zal nog wat pc'tjes charteren
Hulde! _/-\o_

En. Welkom :w

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 21:35
lol, het eerste wat me te binnen schoot was: Te laat 8)7

maar toch een hartelijk welkom en dat je de stampede nog even kracht bij mag zetten _/-\o_ Daarna natuurlijk wel vrolijk door blijven gaan :P

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11-2025

AES

In de stats staat ene VorloxGras. Moet niet gekker worden als dat een andere is dan TS :9 :+

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Mag ik je ook alvast welkom heten bij DPC? (Ik kom blijkbaar wel wat te laat, maar... :+ )
Zoals hierboven reeds vermeld is, als je naam 'VorloxGras is, dan sta je in de DPCH van vandaag in ;)
[rml][ Rosetta@Home] hitparade van 27 april[/rml]

Vanaf nu draaien je pc's mee voor het goede doel.
Iedere dag kan je in dit forum de laatste DPCH (DPC Hitparade) bekijken.
Hierin staan de statistieken van de vorige dag + een zelf verzonnen verhaaltje van de statsposter.
Hier kan je elke dag commentaar geven, vragen stellen en/of beantwoorden, gewoon meelullen met de rest...
Als er nieuws is van het project uit, dan (tracht ik) post ik deze ook hierin. Dus als je op de hoogte wil blijven...

Alvast veel plezier gewenst ;)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Pagina: 1