Hier zou ik wel graag het origineel van zien!
Ik ben nu helaas op m'n werk, ik zal er proberen aan te denken zodra ik thuis benKorakal schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:33:
[...]
Hier zou ik wel graag het origineel van zien!

Even geupdate. Alles schoongemaakg en geordend
Mooie wallpaper. Heb je het origineel ook?Gabliboeba schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:34:
[afbeelding]
Even geupdate. Alles schoongemaakg en geordend
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Ik heb ff op interfacelift gekeken omdat ik hem ook mooi vind, dus bij deze:rimave schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:49:
[...]
Mooie wallpaper. Heb je het origineel ook?
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=971
Intel versie ook?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik gok XMMS / beep-media-player onder X11
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Ik gok op WinAmp via CrossoverWirehead schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:43:
[...]
Ik gok XMMS / beep-media-player onder X11
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Gezien het X11 logootje in de titelbalk van die player, ga ik toch voor XMMS/BMP
En de winnaar is (tromroffel......) Daedalus!
Gefeliciteerd u gaat door voor de koelvries combinatie!
Het is Winamp 2.95 geemuleerd door Wine via Crossover, het draait lekker maar gebruikt best nog wel wat cpu gebruik dat wel. Maar k heb die dual core niet voor niets
En zeg nou zelf wie kan er nou zonder winamp!!!!

[ Voor 31% gewijzigd door Me_dusa op 22-10-2006 12:09 ]
Me_dusa
is zelfgemaaktMarkvE schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:05:
[...]
Heb je een link voor me naar die prachtige Adium-messages-skin?
Moet ik dan deze hebben: http://www.codeweavers.com/beta/cxmac/ ?Me_dusa schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:04:
[...]
Het is Winamp 2.95 geemuleerd door Wine via Crossover, het draait lekker maar gebruikt best nog wel wat cpu gebruik dat wel. Maar k heb die dual core niet voor niets
En kan dan neem ik aan ook gewoon nieuwste Winamp versie gebruiken of niet?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Heb het getest, en de nieuwste werkt ook. Alleen het geluid wil nog wel eens een tik inzitten, die ik met itunes niet heb.VincentG schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:30:
[...]
Moet ik dan deze hebben: http://www.codeweavers.com/beta/cxmac/ ?
En kan dan neem ik aan ook gewoon nieuwste Winamp versie gebruiken of niet?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ga het iig eens proberen. Vind Winamp (op de PC) toch een stuk prettiger dan iTunes.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik miste Winamp ook, Foobar2000 ook eigenlijk. Dat zal het volgende wel worden wat ik ga proberen haha
Ik heb het zo gedaan:
Ik heb de laatste Crossover beta gedownload (CrossOver-6.0.0beta2.dmg) en Geinstalleerd.
En een paar keer op ok geklikt.
Winamp 2.95 gedownload (bij oldversions.com google maar)
In Crossover op openen geklikt en winamp exe geselecteerd, next next etc. etc.
Dit resulteerde op een draaiende winamp maar de standard skin was wat lelijk dus ff snel een skin gedownload genaamd Waterfront. Deze skin als zip zijnde in de skin directory gestopt van winamp. Waar winamp gebleven was zo snel wist ik niet maar daar hebben we Spotlight voor
Ctr+p in Winamp en even de skin optie zoeken en tadaaaaa oldskewl Winamp op je Mac
[ Voor 17% gewijzigd door Me_dusa op 22-10-2006 20:28 ]
Me_dusa
Alleen, steeds als ik CrossOver opstart en vervolgens Winamp, zet ie de vensters weer verkeerd, terug naar standaard plek, ipv de positie te bewaren. Linksboven player venster, rechts midden playlist. Is het niet in te stellen dat dat opgeslagen of bewaard blijft, want de twee vensters staan nu ver van elkaar af en op onlogische en onprettige plaatsen.
Ga ik vandeweek ook maar eens proberen over Carmageddon 2 (goed) werkt. Zou super zijn als dat lukt.
[ Voor 12% gewijzigd door VincentG op 22-10-2006 22:54 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
YeahMe_dusa schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:04:
[...]
Ik zal ook maar 'ns een screenshot van m'n 12" PowerBook aangesloten op een 20" Cinema Display laten zien:

Alles standaard. In het Dock staan achtereenvolgens: Finder, Safari, Mail, Adium X, NetNewsWire, Colloquy, iTunes, iCal, SubEthaEdit, Xcode, Terminal en Systeemvoorkeuren. De bureaubladafbeelding is Summer Breeze by dimage. De Adium X icon komt uit PowerBook Duck en daarvan de PowerBook 12" Green versie.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Heb je nog de originele filename van je achtergrond? Dan is het wel te vinden.Setragasj schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:08:
Sinds vrijdag heb ik mijn allereerste eigen Macbookje en na een lange tijd naar screenshots te kijken, nu dan eindelijk eentje van mij!
[afbeelding]
De wallpaper heb ik van Deviantart.com, alleen ben ik de rechtstreekse URL kwijt...
Ik had inderdaad de originele filename nog... Even snel opgezocht en hier is de link: http://www.deviantart.com...=sort%3Atime+-in%3AscrapsMateyo schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:36:
[...]
Heb je nog de originele filename van je achtergrond? Dan is het wel te vinden.
<Typ een persoonlijk bericht>
Btw, misschien met een transparant dock nog mooier?!
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenGans op 24-10-2006 18:26 ]
Verwijderd
goede site, ik ben de komende weken voorzien van verse wallpapersVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
Ik heb ff op interfacelift gekeken omdat ik hem ook mooi vind, dus bij deze:
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=971
dan zal ik wel de eerste zijn. wat een interface, zeker een Mac OS X gebruiker moet dat met me eens zijn. je scherm deed me denken aan een Windows XP machine met een OS X lay-out. mar het was toch OS X. Nog even verder 'switchen'Me_dusa schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:04:
[...]
.....
t-h schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:56:
[...]
dan zal ik wel de eerste zijn. wat een interface, zeker een Mac OS X gebruiker moet dat met me eens zijn. je scherm deed me denken aan een Windows XP machine met een OS X lay-out. mar het was toch OS X. Nog even verder 'switchen'
na jaren M$ hou je soms van die raregewoontes over ;p
Me_dusa
Verwijderd
http://img125.imageshack.us/img125/5708/picture1he8.jpg
achtergrond is het station van eindhoven - zelf geschoten!
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 17:36 ]
Opweg van de TUE naar het station?Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:30:
ook maar ff mijn desktoppie geupload:
http://img125.imageshack.us/img125/5708/picture1he8.jpg
achtergrond is het station van eindhoven - zelf geschoten!
Verwijderd
Ik. iTunes werkt, voor mij althans, veel lekkerder. Maar onder windows gebruikte ik altijd winamp. En Daedalus, vette achtergrond!
Edit: VLC heb ik ook, maar die heb ik voor films
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 22:41 ]
Verwijderd
Voor losse mp3-bestanden die ik niet gelijk aan mijn bibliotheek toe wil voegen heb ik liever VLCVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:35:
[...]
Ik. iTunes werkt, voor mij althans, veel lekkerder. Maar onder windows gebruikte ik altijd winamp. En Daedalus, vette achtergrond!

in groot
http://img347.imageshack.us/img347/4250/aaih4.jpg
Sinds woensdag apple user
Toen kreeg ik me imac 20 inch binnen
wist je dat:Erwinvz1 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:50:
[afbeelding]
in groot
http://img347.imageshack.us/img347/4250/aaih4.jpg
Sinds woensdag apple user![]()
Toen kreeg ik me imac 20 inch binnen
1) je je dock ook kan verkleinen?
2) je applicaties ook kan verbergen in plaats van te minimaliseren?
just wondering...
Launching containers into space
JaWhieee schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:55:
[...]
wist je dat:
1) je je dock ook kan verkleinen?
2) je applicaties ook kan verbergen in plaats van te minimaliseren?
just wondering...
Dat 2e doe ik toch bij amsn
En dock verkleine had ik al gezien.

(klikbaar uiteraard)
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Verwijderd
yess indeed!Bullet Tooth Tony schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:56:
[...]
Opweg van de TUE naar het station?
Die mediaplayer links bovenin, is dat nou gewoon iTunes?Daedalus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:23:
[...]
Yeah
Ik zal ook maar 'ns een screenshot van m'n 12" PowerBook aangesloten op een 20" Cinema Display laten zien:
[afbeelding]
Alles standaard. In het Dock staan achtereenvolgens: Finder, Safari, Mail, Adium X, NetNewsWire, Colloquy, iTunes, iCal, SubEthaEdit, Xcode, Terminal en Systeemvoorkeuren. De bureaubladafbeelding is Summer Breeze by dimage. De Adium X icon komt uit PowerBook Duck en daarvan de PowerBook 12" Green versie.
Ik wist niet dat dat kon
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Groene zoom-knop :-)classpc schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:35:
[...]
Die mediaplayer links bovenin, is dat nou gewoon iTunes?
Ik wist niet dat dat kon
Zoef
Yup, dat is gewoon iTunes. Zoals Zpottr al zei: klik 'ns op die groene knopclasspc schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:35:
[...]
Die mediaplayer links bovenin, is dat nou gewoon iTunes?
Ik wist niet dat dat kon
Me_dusa

Dit is een van mijn toppertjes uit een cycle van ongeveer 40 wallpapers die ik verzameld heb, gewoon alles wat ik tegenkom en leuk vind, knikker ik in een folder en laat het lekker randomizen iedere 15minuten!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Care to share?Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:38:
Hier mijn bijdrage:
*knip mooie wolken*
Clickable

Heb je deze voor mij? Deze is wel heel erg fijn!stevenP schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:11:
[plaatje]
Dit is een van mijn toppertjes uit een cycle van ongeveer 40 wallpapers die ik verzameld heb, gewoon alles wat ik tegenkom en leuk vind, knikker ik in een folder en laat het lekker randomizen iedere 15minuten!
Gruwelijk gejatte Icoon!
linkje
Btw, de achtergrondkleur is effe, je kan dus gewoon het middenuitknippen en op een achtergrondgrootte naar keuze zetten, deze is nu 1280x 854
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

één van de mooiste plekjes op aarde
[ Voor 20% gewijzigd door t-h op 03-11-2006 18:34 ]

Clickable.
Achtergrond heb ik geloof ik uit dit topic.
[ Voor 13% gewijzigd door Hercul3s op 04-11-2006 14:45 ]
Verwijderd
!!wow die is mooi zeg, kan je daar eens een link van geven!Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:16:
En waar is dat dan?
Hier de desktop van m'n nieuwe Macbook:
[afbeelding]
Verwijderd
Even googlen en ik vind dit: http://www.kirb.com/images/vista/Ocean%20Leaf.jpg
Nog enkele topwallpapers: http://www.kirb.com/Blog/...windows-vista-wallpapers/ (eveneens vista
Dat icoon: 'WR'. Is die van WriteRoom? Zo ja, hoe bevalt dat?Hercul3s schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:43:
Ik doe ook mee:
[afbeelding]
Clickable.
Achtergrond heb ik geloof ik uit dit topic.
T was niet mijn screenshot, maar tis inderdaad Writeroom dat WR icoontje. Ik vind persoonlijk dat het idee wel goed is, maar wel jammer dat het net niet dingen heeft als tekst vet kunnen maken, of iets grotere lettertypes. Het is namelijk wel lekker om te kunnen typen zonder gestoord te worden door allerlei andere dingen.Gabliboeba schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:04:
[...]
Dat icoon: 'WR'. Is die van WriteRoom? Zo ja, hoe bevalt dat?
Verwijderd
Ja, zoek maar eens naar cleardock in dit topic. Het wordt bij bijna ieder screenshot zonder dockranden gevraagdVerwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:01:
Cmd is het appeltjes knopje ja. Een vraagje, hoe doen sommige mac osx gebruikers hun dock zonder achtergrondtransparantie? Dus dat je alleen je icoontjes ziet. dat lijkt mij namelijk ook heel gaaf. Heb ik hier extra programma's voor nodig?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Dit is de 1680x1050 versie, heb de 1280x1024 op mijn 2e scherm staan. Het origineel komt van de Guild Wars site
He who controls the Spice, controls the Universe.
waarvan is dat icoontje naast Adium (rechts)? goeie foto trouwens.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:07:
Vond het weer tijd voor iets nieuws:
[afbeelding]
Clickable
Foto heb ik zelf geschoten, F1 Nurburgring 2006
Adobe Lightroom.t-h schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:32:
[...]
waarvan is dat icoontje naast Adium (rechts)? goeie foto trouwens.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Lightroomt-h schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:32:
[...]
waarvan is dat icoontje naast Adium (rechts)? goeie foto trouwens.

een aangepaste desktop van art lebedev
www.weefab.com
Verwijderd
ziet er tof uit! is die ergens online te vinden?Soul__assasin schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:14:
[afbeelding]
een aangepaste desktop van art lebedev
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 21:20 ]
hierVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:22:
[...]
Heb je soms een link van die achtergrond ?
hierzoVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:19:
[...]
ziet er tof uit! is die ergens online te vinden?

www.weefab.com
Hey, hoe krijg je die term doorzichtig? Ik heb dat thema ook gehad, maar welke was dat ook alweeruruviel359 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:18:
Nou dan moet ik ook maar weer eens![]()
Clean
[afbeelding]
Dirty: Finder, Firefox, Adium, Terminal
[afbeelding]
Terminal Transparant: Terminal > Window Settings (zal wel Venster Instellingen zijn in NL) Vervolgens het kopje veranderen naar 'Color' en dan de onderste slider 'transparency' naar links schuiven. Vergeet niet om bij tevredenheid op Use Settings As Default (helemaal onderaan) te klikken, anders zijn de wijzigingen bij de volgende sessie weer weg.zAo schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:37:
[...]
Hey, hoe krijg je die term doorzichtig? Ik heb dat thema ook gehad, maar welke was dat ook alweer![]()
Ik gebruikt UNO, Finder icoontjes zijn een combinatie tussen Pure en een paar andere sets.
Adium is mijn licht getweakte versie van Black is Beautiful met Seph Status Bubles
Wallpaper is: Through [zip]
[ Voor 7% gewijzigd door uruviel359 op 13-11-2006 00:36 ]

Origineel is een pers foto van Sony, te vinden op bravia-advert.com
Colour like no other enzo
Die icoontjes moet je maar even weg denken, die staan er normaal niet
[ Voor 14% gewijzigd door Neobender op 12-11-2006 22:09 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Clique voor groter!
Nog een vraagje, kan ik die pijl bij mn poes weg?
[ Voor 17% gewijzigd door KeaveXL op 12-11-2006 23:19 ]
PSN: KeaveXL
Leuke vrienden lijst heb jeKeaveXL schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:18:
Thumb:
[afbeelding]
Clique voor groter!
Misschien werkt dit: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20051104103642522
Wat basicly gewoon het alias pijltje uit je CoreTypes haalt
Verwijderd
wat zijn al die icons in je menu bar bovenin?KeaveXL schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:18:
Thumb:
[afbeelding]
Clique voor groter!
Verwijderd
Ik zie iig iAlertUVerwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 07:31:
[...]
wat zijn al die icons in je menu bar bovenin?
vlnr: Core Duo temp, Adium, Connect 360, Ialertu, vpn verbinding, airport, geluid, accu, dag , uur, minuut, bleutooth, finder.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 07:31:
[...]
wat zijn al die icons in je menu bar bovenin?
PSN: KeaveXL
De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren.
Thankz
shello schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:32:
@ lowfi: heb je soms een linkje naar die LV wallpaper of pattern? Alvast bedankt!
ow hartelijk dank, heb er over gekeken dan

Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Mooie iconen gebruik je. Welke set is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:28:
De desktop van mijn mac mini:
[afbeelding]
clickable
Verwijderd
De HD incoontjes zijn Andy Warhol iconen van interfacelift.com. De overige iconen in de dock enzo zijn bij elkaar geschraapt van die zelfde site.

Wallpaper is afgehaald bij Interfacelift (directe link: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1013)
Dit topic is gesloten.
* Vermeld a.u.b. wat gegevens over je plaatje. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikte hulpprogramma's, gebruikte themes, eventueel je icoonset, achtergrond.
* De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren. :)