Sorry, zal het niet meer doenVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:02:
img]http://i19.tinypic.com/48cn914.jpg[/img]
[modbreak]Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je desktop in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het screenshot alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.[/modbreak]
Verwijderd
Ik wil mijn icoontjes veranderen, van bijvoorbeeld dashbord. Ik download het nieuwe icoontje, plak het nieuwe icoontje bij dashbord (via appeltje i). Als ik nu het programma dashbord sleep naar mijn dock zie ik nog steeds mijn oude icoontje? Wat doe ik verkeerd?
mijn bureaublad:-)
http://img251.imageshack.us/my.php?image=bureaubladyg3.jpg
Niet zo bijzonder...
http://img251.imageshack.us/my.php?image=bureaubladyg3.jpg
Niet zo bijzonder...
[ Voor 5% gewijzigd door NickvdB op 17-02-2007 20:00 ]
Verwijderd
Offtopic: Hoe verander ik de system icons, zoals de prullenmand en finder? En zie boven, bij dashbord verandert de icon niet in mijn dock
Verwijderd
ZoVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:47:
Offtopic: Hoe verander ik de system icons, zoals de prullenmand en finder? En zie boven, bij dashbord verandert de icon niet in mijn dock
Ja zeker,Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:44:
Nice wallpaper, heb je die toevallig ook in 1920 x 1200 ?
Zie hem net ook op InterfaceLIFT verschijnen, en daar hebben ze ze ook in highres gehost: Link.
Verwijderd
met CandyBarVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:47:
Ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van een MacBook Pro
Eindelijk is het dan zover, me G3 werd me te traag
Eigenlijk is alles nog vrij standaard, alleen een andere achtergrond... maar toch even showen:

15,4" MacBook Pro
2.33GHz Core 2 Duo
2GB Ram
120GB Hdd
256MB Ati
Adium 1.0.1 als messenger
Wallpaper: Interfacelift
Eindelijk is het dan zover, me G3 werd me te traag
Eigenlijk is alles nog vrij standaard, alleen een andere achtergrond... maar toch even showen:

15,4" MacBook Pro
2.33GHz Core 2 Duo
2GB Ram
120GB Hdd
256MB Ati
Adium 1.0.1 als messenger
Wallpaper: Interfacelift
Die TVGids.nl widget waar heb je die vandaan? Ik kan hem zo snel niet vinden op Apple.nl of TVGids.nl zelf.
Gevonden: http://rik.osxy.nl/page2/page18/page18.html
Of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door TenshiNL op 19-02-2007 15:21 ]
Verwijderd
Offtopic: Ik heb een probleempje: ik heb mijn icons verandert van bijv. safari, nu wil ik het weer de standaard icon hebben en je raad het al: die heb ik niet meer. Ik kan ze ook niet vinden op het internet, iemand die mij kan helpen?
Ik neem aan dat je dat hebt ingesteld via get info? Je kunt nu weer de get info van safari opvragen, het icoontje bovenaan selecteren en backspace doen. Dit zou moeten werken...Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:30:
Offtopic: Ik heb een probleempje: ik heb mijn icons verandert van bijv. safari, nu wil ik het weer de standaard icon hebben en je raad het al: die heb ik niet meer. Ik kan ze ook niet vinden op het internet, iemand die mij kan helpen?![]()
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:30:
Offtopic: Ik heb een probleempje: ik heb mijn icons verandert van bijv. safari, nu wil ik het weer de standaard icon hebben en je raad het al: die heb ik niet meer. Ik kan ze ook niet vinden op het internet, iemand die mij kan helpen?![]()
Ofwel, Get Info -> Click Icon -> Hit BackspaceTo revert default icon:
Select icon in the top left corner of info window and delete it (backspace)
Back on topic:

Wallpaper: Of Me And You by Psychopulse.
[ Voor 24% gewijzigd door TenshiNL op 19-02-2007 15:54 ]
Verwijderd
ik heb nu een raar probleem. Nu wil ik mijn bureaubladachtergrond veranderen, dit lukt niet?
Systeemvoorkeuren-->bureaublad en schermbeveiliging--> klik een andere afbeelding aan--> er gebeurt niets??
//ik heb hiervoor wel gewoon mijn bureaubladachtergrond kunnen veranderen?
//ik heb hiervoor wel gewoon mijn bureaubladachtergrond kunnen veranderen?

g3 op 500mgz
10.4.7 even wat overgezet naar osx86 wat op een andere computerstaat
ik had die map maxxusamdpcnet overgezet vanaf me g3 naar osx86
[ Voor 31% gewijzigd door djneo-nl op 20-02-2007 16:48 . Reden: grom ]
Het enige dat ik hier uit kan opmaken is dat jij beweert de x86 versie van OS X op een G3 te draaien...djneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:17:
[afbeelding]
g3 op 500mgz
10.4.7 even wat overgezet naar osx86
ik hoop het zo even op teduideluken
ik had op me g3 via een firewire kabel een bestandje (netwerk drivers) overgezet naar osx86 waarvan de netwerk kaart niet werdt ondersteund
ik had op me g3 via een firewire kabel een bestandje (netwerk drivers) overgezet naar osx86 waarvan de netwerk kaart niet werdt ondersteund
Verwijderd

Klikbaar
Origineel: van interfacelift.com
Enne, vraagje, ik heb ergens ooit hier volgens mij een wallpaper gezien, van een zwart wit oog, met een regenboog in de iris van dat oog.. Weet iemand waar ik die foto kan vinden?
Wat een gave wallpaper!Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:51:
[afbeelding]
Klikbaar
Enne, vraagje, ik heb ergens ooit hier volgens mij een wallpaper gezien, van een zwart wit oog, met een regenboog in de iris van dat oog.. Weet iemand waar ik die foto kan vinden?
djneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:17:
[afbeelding]
g3 op 500mgz
10.4.7 even wat overgezet naar osx86
ik had die map maxxusamdpcnet overgezet vanaf me g3 naar osx86
Oftewel, waarom ga je ons met OSx86 verwarren djneo-nl ?DizzyWeb schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:24:
Het enige dat ik hier uit kan opmaken is dat jij beweert de x86 versie van OS X op een G3 te draaien...Lijkt me enigzins onmogelijk.
Het heeft helemaal niks te maken met je G3...
Ik heb er een paar van, maar ik denk dat je de eerste bedoeltVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:51:
[afbeelding]
Klikbaar

ik heb osx tiger 10.4.7op me powermac g3 staanKaspers schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:16:
[...]
[...]
Oftewel, waarom ga je ons met OSx86 verwarren djneo-nl ?
Het heeft helemaal niks te maken met je G3...
en heb osx86 10.4.8 op me pc staan waarvan de netwerkaart niet werdt ondersteund
ik zette vanaf me g3 een bestandje over via firewire naar me osx86
ik heb nergens neer gezet dat ik osx86 draai op me g3
Je bedoelt deze? Als je een z/w oog wil kan je dat zelf wel shoppenVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:51:
edit:
Grrr @ GSL, die eerste had ik ook ja, alleen de 1600x1200 ipv 1600x1240
Grrr @ GSL, die eerste had ik ook ja, alleen de 1600x1200 ipv 1600x1240
[ Voor 9% gewijzigd door mithras op 20-02-2007 16:50 ]
Ik ook nietdjneo-nl schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:46:
ik heb nergens neer gezet dat ik osx86 draai op me g3
Verwijderd

Met Photoshop heb ik 2 wallpapers gecombineerd naar 1 wallpaper, en het resultaat is wel mooi vind ik
Wallpaper kan je hier afhalen:
http://bay01.imagebay.com/bay.php?view=11692_wallremix.jpg

Ik heb de standaard apple theme getweaked door de kleuren te veranderen.
Hoe kan je dit doen? Hier een kleine tutorial:
-ga naar 'system preferences'
-klik onder 'personal' op 'appearance'
-bij 'appearance' klik je op 'blue', er komt nu een andere optie zichtbaar: 'graphite'
-klik vervolgens op graphite en start je mac opnieuw op.
et voila! wanneer je dit allemaal gedaan hebt kan je genieten van (in mijn ogen) coolere kleuren voor de knopjes en het appeltje linksboven.
De wallpaper heb ik van een oude pc afgehaald, als je hem wil stuur me dan een pm.
[ Voor 3% gewijzigd door Faust op 21-02-2007 23:54 ]
Wauw, wat een liete hackz0r ben jij zeg, ELiA.
Nietzman schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:18:
Wauw, wat een liete hackz0r ben jij zeg, ELiA.
hehe, wacht maar tot je vanaf je osx een bestand aan het binnenhalen bent via wifi terwijl ik mijn macbook wifiadaptor uitzet
Ik bedank je iig wél, ik ga het zeker eens proberen!Faust schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:53:
-bij 'appearance' klik je op 'blue', er komt nu een andere optie zichtbaar: 'graphite'
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
geen dank 
ik moet zelf ook nog het een en ander uitzoeken wat de macintosh betreft
Het veranderen van de kleuren zoals ik beschreef is een officieele manier.
Wanneer je echter de vensterkleur wil veranderen, ben je genoodzaakt om allemaal dubieuze 3rd party apps te gaan draaien, waar je ook nog eens geld voor neer moet leggen.
Weet iemand misschien of het ook (in een register ofzo, vergeef me als dit een raar idee is) mogelijk is het zelf te editen, zonder al die externe 'zooi'?
Of een gratis (opensource) programma wat toestaat dat ik zelf de kleuren handmatig wijzig?
bij voorbaat dank!
ik moet zelf ook nog het een en ander uitzoeken wat de macintosh betreft

Het veranderen van de kleuren zoals ik beschreef is een officieele manier.
Wanneer je echter de vensterkleur wil veranderen, ben je genoodzaakt om allemaal dubieuze 3rd party apps te gaan draaien, waar je ook nog eens geld voor neer moet leggen.
Weet iemand misschien of het ook (in een register ofzo, vergeef me als dit een raar idee is) mogelijk is het zelf te editen, zonder al die externe 'zooi'?
Of een gratis (opensource) programma wat toestaat dat ik zelf de kleuren handmatig wijzig?
bij voorbaat dank!
Hahaha.Faust schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:53:
[afbeelding]
et voila! wanneer je dit allemaal gedaan hebt kan je genieten van (in mijn ogen) coolere kleuren voor de knopjes en het appeltje linksboven.
De wallpaper heb ik van een oude pc afgehaald, als je hem wil stuur me dan een pm.

Mooie desktop

Verwijderd
KETTER!Faust schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:53:
[afbeelding]

Het origineel is 1280x1024 en komt van usenet. Ik heb het plaatje hier neergezet.
Het origineel heb ik op de aangekoppelde 19 inch gezet, terwijl het 20" widescreen scherm van mijn iMac de vergote versie heeft gekregen die ik met Photoshop gemaakt heb. En die gecentreerd in de bureaublad eigenschappen van de iMac ingesteld.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Mooie wallpaper!MST_Morpheus schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:18:
[afbeelding]
Het origineel is 1280x1024 en komt van usenet. Ik heb het plaatje hier neergezet.
Het origineel heb ik op de aangekoppelde 19 inch gezet, terwijl het 20" widescreen scherm van mijn iMac de vergote versie heeft gekregen die ik met Photoshop gemaakt heb. En die gecentreerd in de bureaublad eigenschappen van de iMac ingesteld.
een vraagje, het lijkt net alsof uw "balk" bovenin witter is als normaal. Ik vind dit er wel mooi uitzien.
Gebruikt u speciale instellingen hiervoor?
Of heeft u een ander kleurprofiel?
edit: ik bekeek net de mijne en ik zie dat ze dezelfde kleur hebben
ik zit nu niet achter mijn macbook scherm, daardoor vielen de kleuren anders uit.
vergeet mijn post dus
[ Voor 13% gewijzigd door Faust op 23-02-2007 16:25 ]
even off topic over het topic
is het niet eens tijd voor deel 3

is het niet eens tijd voor deel 3
En we gaan verder met: Het grote Applescreenshot topic #3
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Vermeld a.u.b. wat gegevens over je plaatje. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikte hulpprogramma's, gebruikte themes, eventueel je icoonset, achtergrond.
* De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren. :)
* Vermeld a.u.b. wat gegevens over je plaatje. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikte hulpprogramma's, gebruikte themes, eventueel je icoonset, achtergrond.
* De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren. :)