WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Geen probleem, heb hem inmiddels(had em al op mn pc als WP, kon m natuurlijk opslaan en overzetten hehemldot.be schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:50:
[...]
Ok. Sorry voor het offline halen. We zijn bezig met het formateren van wat servers en opnieuw instellen van de firewall. Het is bijna afgehandeld, binnenkort zal het wel online blijven.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Regelmatig is iig voor mij een understatement_DH schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:24:
Als je een beetje gaat tellen naar de icoontjes in de dock (en aanneemt dat dit representatief is voor de gebruikte apps van een user) zie je dat nog zeker de helft van de mac gebruikers regelmatig in de terminal duikt!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Leuke achtergrond, maar ik denk dat je bedoeld "zelf aangepast" ?aik0n schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:00:
Hier is mijn screenshotje. De achtergrond heb ik zelf ontworpen.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 08:30 ]
Verwijderd

click voor fullsize
Link naar wallpaper: http://www.customize.org/details/40871
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 15:37 ]
Heb je toevallig een link voor me van je wallpaper?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:23:
Laat ik ook maar eens mijn Desktop posten:
Daarom dat ik zeg 'ontworpen'Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:29:
[...]
Leuke achtergrond, maar ik denk dat je bedoeld "zelf aangepast" ?Aangezien het verticale patroon ook als een losstaande wallpaper bestaat.
Verwijderd
Die foto heeft wel last van CA, kijk maar op plekken waar het contrastverschil heel groot israzor-x schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:20:
Wallpaper heb ik 'gepakt' van een eerdere reply hier ( nog bedankt)
Waarom heeft de meerderheid zn dock niet transparant gemaakt? Valt me op, vind het zelf een stuk strakker zonder die achtergrond zegmaar . .
Omdat dat dat jouw mening is en niet die van mij of anderen? Ik vind het juist strakker metVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 09:44:
[...]
Waarom heeft de meerderheid zn dock niet transparant gemaakt? Valt me op, vind het zelf een stuk strakker zonder die achtergrond zegmaar . .
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Oh plz geef die wallpaper link hijs zo vetVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:23:
Laat ik ook maar eens mijn Desktop posten:
[afbeelding]
click voor fullsize
Verwijderd
Sorry voor het niet vermelden van de bron, hier is de link naar de wallpaper set:Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:07:
[...]
Oh plz geef die wallpaper link hijs zo vet
http://www.customize.org/details/40871
(klikken op het plaatje)
Inbegrepen:
4 x 1920x1200 widescreen wallpapers
6 x 1600x1200
3 x different designs
1 x windows xp icon set
1 x OSX icon set
Als ik die iconen download krijg ik een folder met executables die niks doen.cailin_coilleach schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:43:
Vandaag een paar uurtjes aan het sleutelen geweest. Mijn kritiek op het feit dat iTunes 7 -weer- een andere look introduceert binnen OS X heeft me gedreven om zelf de boel mooi strak te maken. En aangezien ik van clean en sober houd, heb ik me beperkt tot zwart/wit/grafiet/licht blauw.
* Uno, om alle applicaties het zelfde "sunken menu" uiterlijk te geven dat werd geintroduceerd met de nieuwe Mail.app (als ik me niet vergis).
* Candy Bar, om zoveel mogelijk iconen te vervangen. Zowel van applicaties als directories en andere systeem onderdelen.
* Een strak, zwart-wit setje iconen.
* Een strak, licht blauw setje iconen.
* Zoveel mogelijk apps ingesteld op een grijs thema.
Al met al ben ik best blij met het resultaat. Lang niet alle applicaties hebben nieuwe iconen, maar diegenen die ik het meeste gebruikt zijn voorzien van een mooi z/w icoon. Wat voelt dat heerlijk opgeruimd! Niet meer zo'n kleurrijke bende in m'n dock!
[afbeelding]
[afbeelding]
In het onderste plaatje, de iconen van boven naar onder:
* Finder
* Safari
* iTerm
* Subetha Edit
* Timelog
* SSH Tunnel Manager
* System Preferences
* Preview
* /Applications
* ~/Applications
* ~/.Trash
Die uno, wat doet die met iTunes. stond iets bij het downloaden dat als iTunes niet gevonden kan worden dat je uno opnieuw moet downloaden

Verwijderd
Ik denk wallcoo.com ...Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:26:
[...]
Source van je wallpaper...deze is ook lachen namelijk
Vind 'm ook erg tof, en heb 'm even opgezocht . Geen dank heurVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:26:
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
http://www.flash-screen.c...e-meltdown-wallpaper.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:26:
[...]
Dat ging toch over die van mij he?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:32:
[...]
Ook eensch.
Ik wil die wall. hebben!
Bij voorbaat dank?
Hier is de link naar de 1280x800 versie...

http://www.dlanham.com/goodies/inapickle/
Mooie van David Lanham.. Hij heeft ook coole iconen. Gebruik de 'somatic' set van hem.
[ Voor 19% gewijzigd door kaassouffle op 27-09-2006 12:37 ]
1680x1050Yorixz schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:32:
[...]
Standaardmaatje voor 20" widescreen schermen
Verwijderd
Idd. Hartelijk dankDocB schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:04:
[...]
Dat ging toch over die van mij he?
Hier is de link naar de 1280x800 versie...
[afbeelding]
Bij mij deed de link het niet hoor. Heb em zelf opgezocht:FirePuma142 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:46:
[...]
Vind 'm ook erg tof, en heb 'm even opgezocht . Geen dank heur
http://www.wallcoo.com/fi...ge_2_Wallpaper/index.html
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

wallpaper: http://www.korakal.nl/got/IMG_0675.jpg
de persoon die zwaait in de ballon ben ik
Nice, heb hem nu ook.zAo schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:56:
Sinds een week ook een Mac, zie hier mijn desktopje
[afbeelding]
Klik voor de wallpaper op 1680x1050.
Oh oh Mr. B, oh oh!
ik zou zeggen.. ga je mail eens lezenKorakal schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:44:
Dit zie ik op mijn Powerbook
[afbeelding]
Dat zijn veeeeel emails!Korakal schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:44:
Dit zie ik op mijn Powerbook
[afbeelding]
Verwijderd
net 5 dagen aan de Mac en ik ga niet meer terug naar WXNXOXS

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 20:03 ]
Bedoel je ten opzichte van de tekst? Nee dan is de keus link of boven de tekst. Als je bedoeld links op je scherm, sure gewoon even slepen!T-H schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 01:11:
nu het toch over desktops gaat. is het mogelijk de icoontjes (Firewireschijfjes etc) Links ipv Rechts neer te zetten. Ik wil ze graag gebruiken maar bij de prachtige achtergrond die ik in mn vakantiefoto's aantrof staan ze links toch echt beter.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Kan je beetje tekst en uitleg geven over je dock icons? Ik herken er wel een aantal maar ook een hop nieuw spul ^^
url naar de wallpaper ook aanwezig? Is wel chique
finder safari skype addressbook activitymonitor quicktime vlc(nightly) itunes adium yojimbo terminal preview xtorrent unison fission iphoto transmit burn dvdpedia
yojimbo gebruik ik voor passwords/serienummers en dat soort zaken
xtorrent is een nieuwe bitorrent client
unison is een usenet app
fission is een wave/mp3/acc editor
burn is een freeware brandprogramma
dvdpedia is een soort delicious library maar dan met bol.com ondersteuning
Denk dat de rest voor zichzelf spreekt
Wp staat hier.
xtorrent ziet er erg goed uit, alleen zo te zien is de downloadlink atm down..

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:51:
Mijn desktoppie
net 5 dagen aan de Mac en ik ga niet meer terug naar WXNXOXS
Anyway hier mijn MacBookje

Verwijderd

clickable
Wat je ziet (vlnr):
Finder Dashboard Firefox ITunes (is er trouwens een beter player? Ik kan bijv. geen streams vooruitspoelen) AdiumX Xchat Skype Speex NetNewsWire Rdesktop SjPhone Terminal Cyberducky Unison Vlc Netwerkhulpprogramma Word Excell Powerpoint Entourage |
Mocht iemand de wallpaper willen hebben, dan merk ik het wel
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 21:15 ]
Verwijderd
Je linkje klopt niet helemaal, 2 x .png op het eindeVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:48:
hierbij mijn powerbook g4
[afbeelding]
clickable
En uhm: welke icons zien we allemaal?
Verwijderd
Dat is X Resource Graph freeware google maar ffSchalkie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:33:
[...]
Wat is dat voor een mooi statistisch progsel, heeft iets weg van iStat maar dan niet in dashboard?
Anyway hier mijn MacBookje
[afbeelding]
Dank u zeer.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:05:
[...]
Dat is X Resource Graph freeware google maar ff
ikke als windows xp slaaf wil graag beetje rebels doen op werk.
kan ik van een behulpzame mac'er een zipje krijgen met de standaard achtergrondjes van de mac?
ik heb geen flauw idee welke dat zijn namelijk en google is nou ook niet echt handig voor zulke dingen.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Nee, want daar zit copyright op.flippy.nl schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:42:
even overloper spelen:
kan ik van een behulpzame mac'er een zipje krijgen met de standaard achtergrondjes van de mac?
Google is je vriend
Verwijderd
screenshot van mijn powerbook.
[ Voor 42% gewijzigd door dawuss op 06-10-2006 13:16 . Reden: Niet-resized plaatje vervangen door link ]
Kijk dan eens hierflippy.nl schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:42:
even overloper spelen:
ik heb geen flauw idee welke dat zijn namelijk en google is nou ook niet echt handig voor zulke dingen.
[ Voor 9% gewijzigd door dawuss op 06-10-2006 13:18 . Reden: Copyright... ]
zoals eerder gemeld zit hier copyright op. Het posten ervan en linken ernaar mag dus afaik niet, hoe vriendelijk je het ook bedoelt
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 05-10-2006 23:12 ]
Launching containers into space
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat apple geen bezwaar had tegen het posten van de wallpapers. Maar mocht dat wel zo zijn dan mag de mod mijn linkje verwijderenWhieee schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:12:
[...]
zoals eerder gemeld zit hier copyright op. Het posten ervan en linken ernaar mag dus afaik niet, hoe vriendelijk je het ook bedoelt
Verwijderd
en voor de volledigheid: ik krijg volgende maand een macbook, een daar gaat direct de windows xp wallpapers op

ik hou wel van een beetje aparte dingen, windows met mac wallpapers en een mac met windows wallpapers. moet kunnen toch, zal er geheid wel commentaar op krijgen van de baas. "ik had je toch een mac gegeven???!)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Klopt en toch is het copyrighted. Wel eens op Deviantart bijvoorbeeld gekeken? Wel eens hier in FG gekeken? Als ik een foto post betekend dat niet dat jij hem zomaar mag gebruiken. Je mag hem zien en daar houdt het mee op. Voor afdrukken, wallpaper use e.d. moet je gewoon toestemming vragen. in de praktijk zal dat vrijwel nooit gebeuren en zal je geen problemen krijgen zolang je er geen geld met andermans foto verdient. Ook een photoshop werkje is werk van een artiest en kan je niet zomaar overal gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:46:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar copyright opzit. Meeste zijn gewoon een paar photoshop effectjes
Verwijderd
Nou ik ben niet vies van een paar mooie vrouwen billen. Kan je het origineel ook posten?Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:48:
hierbij mijn powerbook g4
[afbeelding]
clickable
Tijd voor een andere avatar?breinonline schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 06:19:
[...]
Klopt en toch is het copyrighted. Wel eens op Deviantart bijvoorbeeld gekeken? Wel eens hier in FG gekeken? Als ik een foto post betekend dat niet dat jij hem zomaar mag gebruiken. Je mag hem zien en daar houdt het mee op. Voor afdrukken, wallpaper use e.d. moet je gewoon toestemming vragen. in de praktijk zal dat vrijwel nooit gebeuren en zal je geen problemen krijgen zolang je er geen geld met andermans foto verdient. Ook een photoshop werkje is werk van een artiest en kan je niet zomaar overal gebruiken.
Verwijderd
Foto/meeste wat op deviant staat kan ik ook wel begrijpen, maar van een paar swirls in photoshop zou ik denken dat de 'artiest' zelf wel zou beslissen dat ie daar geen copyright op wil.breinonline schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 06:19:
[...]
Klopt en toch is het copyrighted. Wel eens op Deviantart bijvoorbeeld gekeken? Wel eens hier in FG gekeken? Als ik een foto post betekend dat niet dat jij hem zomaar mag gebruiken. Je mag hem zien en daar houdt het mee op. Voor afdrukken, wallpaper use e.d. moet je gewoon toestemming vragen. in de praktijk zal dat vrijwel nooit gebeuren en zal je geen problemen krijgen zolang je er geen geld met andermans foto verdient. Ook een photoshop werkje is werk van een artiest en kan je niet zomaar overal gebruiken.
Hum, daar zeg je zo wat....
Nee, er zit automatisch copyright op. Of je dat ook actief verdedigt is een andere zaakVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:26:
[...]
Foto/meeste wat op deviant staat kan ik ook wel begrijpen, maar van een paar swirls in photoshop zou ik denken dat de 'artiest' zelf wel zou beslissen dat ie daar geen copyright op wil.
Verwijderd
AlsjeVerwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Nou ik ben niet vies van een paar mooie vrouwen billen. Kan je het origineel ook posten?
[...]
Leuke desktop
Instelling in je AdiumX (ik kom hier op terug als k klaar ben met pokeren
Adium X: Voorkeuren > Weergave > Venster Stijl: Venster Zonder Randen
http://www.matsimitsu.nl/images/Adiumx_instelling_got.png
[ Voor 14% gewijzigd door Me_dusa op 08-10-2006 02:04 ]
Me_dusa

achtergrond: http://www.atacamadesign.com/?page_id=4 'Kite'
Ik wil trouwens dat 'Macintosh HD' icoontje veranderen in een plaatje van de MacBook. Iemand enig idee hoe dat moet?
[ Voor 35% gewijzigd door Gabliboeba op 08-10-2006 18:19 ]
Icoon heb ik met 'candybar' gedaan >> www.iconfactory.com / http://panic.com/candybar/
(maar is niet gratis)
[ Voor 76% gewijzigd door kaassouffle op 08-10-2006 18:54 ]
Volgens mij kan dat ook heel eenvoudig met copy-paste:Gabliboeba schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:13:
[afbeelding]
achtergrond: http://www.atacamadesign.com/?page_id=4 'Kite'
Ik wil trouwens dat 'Macintosh HD' icoontje veranderen in een plaatje van de MacBook. Iemand enig idee hoe dat moet?
Selecteer Macintosh HD en dan CMD+I. Je krijgt dan dat info venstertje. Kopieer je macbook icon, selecteer het Macintosh HD icon linksboven in je info venster en dan CMD-V.
Via Macosx.nl ergens de link tegengekomen. Hoezo?kaassouffle schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:52:
Ha hoe kom je bij atacama?
Icoon heb ik met 'candybar' gedaan >> www.iconfactory.com / http://panic.com/candybar/
(maar is niet gratis)
Gelukt. Bedankt!Spits schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:04:
[...]
Volgens mij kan dat ook heel eenvoudig met copy-paste:
Selecteer Macintosh HD en dan CMD+I. Je krijgt dan dat info venstertje. Kopieer je macbook icon, selecteer het Macintosh HD icon linksboven in je info venster en dan CMD-V.
[ Voor 37% gewijzigd door Gabliboeba op 08-10-2006 19:15 ]
is klasgenoot van meGabliboeba schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:10:
[...]
Via Macosx.nl ergens de link tegengekomen. Hoezo?
Hij heeft ook die achtergronden gemaakt? Geef hem de complimenten va mij!
Vette shit man! Gefeliciteerd! Ik mail je trouwens gelijk een kit wallpapers, misschien zit er wat leuks tussen!Setragasj schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:08:
Sinds vrijdag heb ik mijn allereerste eigen Macbookje en na een lange tijd naar screenshots te kijken, nu dan eindelijk eentje van mij!
[afbeelding]
De wallpaper heb ik van Deviantart.com, alleen ben ik de rechtstreekse URL kwijt...
Logic Pro?
[ Voor 3% gewijzigd door Matias op 17-10-2006 00:53 ]
Thanks voor je mail. Zal t ff checken. Maar degene die ik nu heb hou ik gewoon nog ff.Matias schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:46:
[...]
Vette shit man! Gefeliciteerd! Ik mail je trouwens gelijk een kit wallpapers, misschien zit er wat leuks tussen!
offtopic:
Logic Pro?
Ja, Logic Pro, maar ik hou t nog ff bij Reason

<Typ een persoonlijk bericht>
Verwijderd
geplakt?Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:02:
Ik vroeg me ook af hoe jullie AdiumX zo mooi op je desktop geplakt krijgen
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:13:
Pritt stift.
print shift werkt niet bij mij?
<Typ een persoonlijk bericht>

klik voor een grote versie
[ Voor 38% gewijzigd door LoeiOrdinair op 17-10-2006 22:50 ]

Clique
@ Kaas: Als je het over mijne hebt: http://www.eendar.com , heb je jouwe trouwens ergens online staan? erg vet patroontje...
[ Voor 79% gewijzigd door Matias op 18-10-2006 01:29 ]
(ja jij ja !)
die van mij nu
[ Voor 58% gewijzigd door kaassouffle op 18-10-2006 01:29 ]
Waar is het orgineel?kaassouffle schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 01:22:
cool! Waar is origineel van? (link?)
(ja jij ja !)
die van mij nu
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Dit topic is gesloten.
* Vermeld a.u.b. wat gegevens over je plaatje. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikte hulpprogramma's, gebruikte themes, eventueel je icoonset, achtergrond.
* De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren. :)