Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er hier iemand ervaring met de stabiliteit van de a701? Ik heb nu een mio 168 welke regelmatig crasht... aangezien ik hem alleen voor navigatie gebruik is dit niet zo'n ramp, maar als mijn telefoon een dag onbereikbaar is lijkt me dat minder prettig... En ligt dit crashen van de a701 dan aan experimentele projecten zoals onofficiele besturingssystemen installeren of is het een hardwareprobleem waar je dus ook last van krijgt als je niets bijzonders installeert?

en ik hoorde ook dat de accu erg snel leeg is... iemand tips over hoe dit enigzins te optimaliseren is, en hoe lang hij dan mee gaat?

iemand ervaringen? ik hoor ze graag!

bvd.

edit>> ik lees net in een review op PDAgold.com dat ze nogal lovend zijn over de battery life... (een 10??) nogal tegenstrijdige meningen, of gaat dit om hoe lang het duurt voordat de accu versleten is (in maanden/jaren) ipv hoe lang het duurt voor hij leeg is (in uren/dagen)?

(mijn excuses als ik iets vraag dat misschien al eerder ter sprake is geweest... ik heb de 78 pagina's met berichten gauw even doorgescand maar het kan zijn dat iets me ontgaan is...;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje of iedereen zijn a701 eens wil inspecteren. Ik had hem namelijk 3 weken toen er een barstje (scheurtje) kwam in het zwarte deel om het scherm . Dit scheurtje begint bij de rechterbovenhoek van het scherm en loopt bij mij een centimeter naar boven. 2 van mijn collega's hebben dezelfde telefoon en hebben het zelfde probleem maar dan in mindere mate. Alleen nou is mijn mio opgestuurd en is er een prijsopgave voor gekomen ! . Ik weet namelijk zeker dat ik mijn mio niet heb gestoten of bekneld in die 3 weken !. Ik gebruik hem in het orginele tasje. Ik zou graag willen weten of we hier met zijn 3en de enige slachtoffers zijn of dat dit gewoon vaker voorkomt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Nee, geen last van. Geen scheurtjes. Ik heb hem nu +/- 4 maanden.

Ik heb ook r64 er op gezet. Het maakt niet zo heel veel verschil met r46, behalve dan dat het engels is en er wat extra features in zitten. Voicedail is wel handig. Voor Pushmail moet ik de Exchange server nog even configureren. Lijkt me op zich wel handig.

Wat de stabiliteit betreft. Ik denk dat alle firmware vanaf r46 (bij mij stond r45 er standaard op) stabiel is. Er zijn wel een paar custom-firmwares waarover ik gelezen heb die niet stabiel zijn. Ik weet zo niet meer welke precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik een vraagteken (?) of een uitroepteken (!) om een SMS te versturen?

Alvast bedankt,

Lieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:58:
Ik heb een vraagje of iedereen zijn a701 eens wil inspecteren. Ik had hem namelijk 3 weken toen er een barstje (scheurtje) kwam in het zwarte deel om het scherm . Dit scheurtje begint bij de rechterbovenhoek van het scherm en loopt bij mij een centimeter naar boven. 2 van mijn collega's hebben dezelfde telefoon en hebben het zelfde probleem maar dan in mindere mate. Alleen nou is mijn mio opgestuurd en is er een prijsopgave voor gekomen ! . Ik weet namelijk zeker dat ik mijn mio niet heb gestoten of bekneld in die 3 weken !. Ik gebruik hem in het orginele tasje. Ik zou graag willen weten of we hier met zijn 3en de enige slachtoffers zijn of dat dit gewoon vaker voorkomt !
Geen last van ik heb hem inmiddels nu 3 maanden en gebruik hem zonder beschermhoes dagelijks in mijn broekzak.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:55:
Wat de stabiliteit betreft. Ik denk dat alle firmware vanaf r46 (bij mij stond r45 er standaard op) stabiel is. Er zijn wel een paar custom-firmwares waarover ik gelezen heb die niet stabiel zijn. Ik weet zo niet meer welke precies.
ah dus er is wel een stabiele versie :*) als ik in de winkel sta met dat ding in mijn handen... waar kan ik dan aan zien welke firmware erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Als je hem opstart krijg je dat te zien op het 'bios' scherm. Ik vond r45 op zich ook nog wel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R64 of R64oki zijn beide erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk bij de Media markt is leverbaar en op voorraad.
rik schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:27:
[...]

Dat blijkt inderdaad een groot probleem :(
Een hele tijd geleden heb ik de Mio A701 besteld. Deze blijktdus niet leverbaar, daarom is mij de G500 aangeboden. Op het eerste gezicht vind
ik het toestel minder mooi en minder verzorgd (styling van het display en
dergelijke), ook is de G500 groter en zwaarder. Maar.. dit toestel is
tenminste wel leverbaar.

Wat vinden jullie, doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:26:
Werk bij de Media markt is leverbaar en op voorraad.

[...]
Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Vanochtend viel mijn A701 van mijn broekriem, schoot uit de hoes, kwam tegen mijn voet aan en stopte 2 meter verder pas. Als ik ergens zuinig op ben dan is het wel de behuizing van mn telefoons. Ik kan echt niet beschrijven hoe ik 'm nu flip... Mijn S100 is echt minstens 10x gevallen, maar door het silicone hoesje nooit gekrast. Die is ook nooit uit de houder geschoten. De A701 lag er echt meteen uit. Het toestel is net 2 maanden oud volgens mij en ziet er uit alsof het een oorlog heeft overleefd. Als iemand ergens een defect toestel tegen komt, dan hou ik me aanbevolen voor de behuizing. Ik heb Miotech een mail gestuurd, maar dat zal denk ik ook op nix uitlopen. € 150-200,- voor een behuizing gaat mij echt te ver. En toch schat ik de kosten wel ongeveer zo hoog in. Ik fliiiiiiiiip!!! Vooral omda tik vannacht een silicone hoes heb gevonden. Als ik die had, zat ik nu zonder hoofdpijn. :( ...

Einde persbericht ;(

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Polderdijk schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:25:
Nou ik heb de R64 ENG erop gezet.

Ik ben er nu al heel gelukkig mee, ondanks ik alles weer moet installeren/instellen.

Wat me in een paar uurtjes spelen is opgevallen:
• Voice Speed Dail (incl. met stem programma's opstarten)
• Bij opnemen gesprek kortere tijd voordat het gesprek er 'echt is'.
• Je kan nu ook bij SMS/MMS/E-mail je telefoon laten trillen. Dat kon geloof eerst niet
• Stuk stabieler
• Nog geen een keer gehad dat de backlight uit zich zelf gaat branden

SUPER: Pushmail. Heb een Exchange 2003 SP2 draaien, zodra er een mail binnenkomt op Outlook, is deze er ook via GPRS binnen 15 seconde op mijn A701 :D

Wat is jullie nog meer opgevallen met de R64 ?
Nou ik heb de NL versie van R64 op mijn mio gezet, en mij valt het volgende op hij is een flink stuk trager geworden dan de R45 die er standaard

Ook heb ik van de wazige blokjes boven in beeld bij de start balk, deze vallen net niet buiten beeld.
Voor de rest krijg ik wazige foutmeldingen die naar microsoft verstuurd worden.

Dus ik denk dat ik de engelse rom wellicht maar eens ga proberen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik gebruik de R64oki. Die bevalt prima, is zelfs wat sneller dan de r46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik gebruik sinds dag 1 R46 en heb behalve van de opname delay nog nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_23
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-08 23:25
Beste mensen,

Ik heb zo ongeveer alles doorgelezen maar ben mijn probleem nog niet tegengekomen.
Hoop dat ik er niet overheen heb gekeken. Als volgt:

Tijdens een geprek verdwijnt de "telefoon", waardoor ik geen toets meer kan indrukken, (bijvoorbeeld om een voicemailbericht te verwijderen of om door een optiemenu te komen.. )...

Kan iemand me uitleggen hoe dit moet.. of ben ik verdoemd tot een andere dialer om dit probleem op te lossen.

Groet,

Tweaker._23

Tweaker_23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Als het de standaard WM5 dialer is kun je met de linker softkey (toetsenblok) de dialpad weer terug krijgen en dus de nummers intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphen aan den Rijn

Helaas net verkocht maar gewoon in bestelling levertermijn is +/- 2 weken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mijn probleem duideijker te maken met de barst heb ik hierbij de foto's van de mio van een collega van mij. Deze scheur is (nu nog) kleiner dan die van mij.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tm288712/Miocrack1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tm288712/Miocrack2.jpg

Niet dat ik graag zou willen dat andere mio's ook stuk zijn maar ik hoop nog andere mensen te vinden met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
Ik wil graag nu de MIO updaten naar R64. Nu draai ik R46 EN maar die loopt vast af en toe. Moet ik eerst vaan de R51 of R55 updaten ivm. Uboot ??? Of alleen de Uboot R51 werkt met de R64 ?
Loop dan wel de Mio Map ??

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:14:
Om mijn probleem duideijker te maken met de barst heb ik hierbij de foto's van de mio van een collega van mij. Deze scheur is (nu nog) kleiner dan die van mij.

Niet dat ik graag zou willen dat andere mio's ook stuk zijn maar ik hoop nog andere mensen te vinden met hetzelfde probleem.
wah, wat hebben jullie ermee gedaan? De mijne ziet er nog prima uit na 4,5maand. Die van m'n collega ziet er ook zo goed als nieuw uit.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Kun je misschien vermelden wat ze willen rekenen voor de vervanging van die behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 19:03
Ik ben inmiddels ook overstag en heb hem besteld... Helaas nog even wachten door alle leverproblemen, maar hopelijk komt ie zoals beloofd mid-oktober weer voldoende beschikbaar...
Ben alleen nog aant twijfelen tussen de R64 en de R64Oki, maar dat wordt gewoon een kwestie van proberen i guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Front cover wordt dan vervangen daar rekenen ze 82 euro voor inclusief verzend en arbeidskosten.
Ik werk zelf bij de service afdeling van de MM en denk dat je moet rekenen op +/- 125 euro voor de complete behuizing.

Vind het een hoop geld zeker omdat mijn mio altijd in zijn orginele tasje aan mijn riem hangt, als ik ergens ga zitten of aan het werk ben op tafel ligt en in mijn auto aan de houder zit.
;( Ik baal echt zo had hem 3 weken.
Die Bruine schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 07:59:
Kun je misschien vermelden wat ze willen rekenen voor de vervanging van die behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Juggels schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:24:
Ik ben inmiddels ook overstag en heb hem besteld... Helaas nog even wachten door alle leverproblemen, maar hopelijk komt ie zoals beloofd mid-oktober weer voldoende beschikbaar...
Ben alleen nog aant twijfelen tussen de R64 en de R64Oki, maar dat wordt gewoon een kwestie van proberen i guess :)
Ja inderdaad, zou ik doen. Ikheb uiteindelijk voor de R64 gekozen omdat ik onder die van OKI mijn spectec kaartje niet aan de praat kreeg en ik die iconen van mio onderin ook niet zo nodig hoef te houden (heb daar al spb pocket plus)

Ik ben trouwens zeer te spreken over r64. Hij lijkt een stuk sneller en stabieler en ik vind de dialer ook beter.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat is dus ook waarom ik zo flip. Ben zuuuuuperzuinig op mn telefoon en dan pleurtie net wanneer ik over kiezels loop. 125 is wel erg veel. Dan verkoop ik m liever voor 125 minder en dan koop ik wel een nieuwe.. of ik schop dat ding een paar keer heen en weer. Dan istie tenminste overal en rondom beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al sinds 3 maanden een Mio A701 en sinds vandaag heb ik ineens geen geluid meer via me speaker, Alleen als ik me koptelefoon er in doen heb ik geluid ook bellen gaat niet meer normaal alleen nog maar via de koptelefoon.
Weet iemnad mischien hoe ik kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 19:33
zeikstraal schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:15:
[...]

Ja inderdaad, zou ik doen. Ikheb uiteindelijk voor de R64 gekozen omdat ik onder die van OKI mijn spectec kaartje niet aan de praat kreeg en ik die iconen van mio onderin ook niet zo nodig hoef te houden (heb daar al spb pocket plus)

Ik ben trouwens zeer te spreken over r64. Hij lijkt een stuk sneller en stabieler en ik vind de dialer ook beter.
Ik draai nu een R64 met uboot R51. Die Uboot R51 is niet zo best volgens diverse forums, en ze adviseren om uboot r48 te flaschen. Wie heeft de R64 met welke Uboot ??? Welke is beste en waar kan ik deze vinden??

[ Voor 25% gewijzigd door SlowikPL op 05-10-2006 20:16 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlowikPL schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:23:
[...]

Ik draai nu een R64 met uboot R51. Die Uboot R51 is niet zo best volgens diverse forums, en ze adviseren om uboot r48 te flaschen. Wie heeft de R64 met welke Uboot ??? Welke is beste en waar kan ik deze vinden??
Ik merk niks van die gare uboot R51, m'n A701 is stabieler dan ooit!
Ik heb eerst m'n MIO's uboot geflasht met BDK0_SCOTERUT.bin en vervoglens het CE image met R64ce_IMG.bin via USB met ScoterRomUpdate-R01.exe.
Allemaal te lezen/downloaden op de Unofficial Mio A701 forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:17:
Hallo,

Ik heb al sinds 3 maanden een Mio A701 en sinds vandaag heb ik ineens geen geluid meer via me speaker, Alleen als ik me koptelefoon er in doen heb ik geluid ook bellen gaat niet meer normaal alleen nog maar via de koptelefoon.
Weet iemnad mischien hoe ik kan oplossen?
Dit was een veelvoorkomend probleem bij de MDA Compact. Daar werd het veroorzaakt door stof in de audio jack, waardoor het apparaat dacht dat er een koptelefoon inzat en dus het geluid daarheen omleidde. Een paar keer het plugje van je koptelefoon erin en eruit jassen of even voorzichtig met een paperclip in het gaatje peuren verwijderde het stof en het geluid werkte weer. Ik hoop dat dit voor jou ook werkt. suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Andere optie: als het ding op trillen of het geluid uit staat, doet de speaker niks. Ook geen handsfree o.i.d. Dus geluid op normaal zetten, kijken of het dan beter gaat...

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:47
Damn... had het toestel wellicht binnenkort willen aanschaffen in combinatie met een abbo. Maar nu zie ik dat de prijzen echt enorm gestegen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag geupdate naar de okir64rom, draait perfect superstrak!

maar op welke cd staat de driver ook alweer voor onderstaand probleem op te lossen
als ik de mio op de usb aansluit?
kan nog maar 2 cd's vinden bij mijn pakketje
1. de Mio a701 getting started cd
2. Bonus application cd

op beide cd's staat de driver niet, ehm? help?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jeroen.speetjens/mioa701.jpg

Kan me niet meer herinneren of ik ooit een driver nodig gehad heb eigenlijk?
zou het ook ermee te maken kunnen hebben dat ik nu een engelse rom heb?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Instaleer ActiveSync, die update je USB drivers.

Ik heb ook sinds gisteren R64-Oki-009

Erg goede ROM. Engelstalig, maar ik kan EINDELIJK smsjes sturen van meer dan 160 karakters :) :)

Scherm flikkert wat als dat CPU tooltje de kloksnelheid aanpast, en soms zie ik de bovenste batterijmeter niet, maar verder werkt ie goed. Vooral GPS; ik had gisteren binnen [b]5 seconden[b] een fix met VisualGPSe i.c.m. iGO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem opgelost,

zat hem in die nieuwe rom dat de volgende optie was ingeschakeld:

start / settings / connection -> usb to pc [was aangevinkt]

uitgevinkt en meteen werkte het 8)7
bedankt voor de tips :)

Idd, de gps is echt MEGA snel met het vindenvan een fix, zelfs binnenshuis nu ook hier _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45
zouden deze rom updates ook werken op de nieuwe reeks a701 toestellen die volgende week geleverd worden?

En kan iemand me in het kort uitleggen hoe je vanaf een r46 versie upgrade naar die nieuwe r64 rom.

Welke files ik allemaal moet downen enzo, heb niet echt goesting om die lange threads door te nemen.

Want ik lees vanalles dat je eerst je uboot enzo moet upgraden...

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:43:
zouden deze rom updates ook werken op de nieuwe reeks a701 toestellen die volgende week geleverd worden?

En kan iemand me in het kort uitleggen hoe je vanaf een r46 versie upgrade naar die nieuwe r64 rom.

Welke files ik allemaal moet downen enzo, heb niet echt goesting om die lange threads door te nemen.

Want ik lees vanalles dat je eerst je uboot enzo moet upgraden...

Thnx
Als de "nieuwe reeks" automatisch de nieuwste ROMS hebben hoef je niks te updaten. Als je wel graag een custom ROM wil: leest de startpost en lees de posts op eerder genoemd forum. Als je daar geen zin in hebt gaat niemand je dwingen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Kan iemand vertellen wat er beter is bij de nieuwe reeks? Ik snap dat er de 'nieuwste' rom op staat, maar daar gaat het mij niet om. Andere verbeteringen tov de oudere modellen, zoals al eerder werd aangegeven het moederbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainmaker schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:35:
Instaleer ActiveSync, die update je USB drivers.

Ik heb ook sinds gisteren R64-Oki-009

Erg goede ROM. Engelstalig, maar ik kan EINDELIJK smsjes sturen van meer dan 160 karakters :) :)

Scherm flikkert wat als dat CPU tooltje de kloksnelheid aanpast, en soms zie ik de bovenste batterijmeter niet, maar verder werkt ie goed. Vooral GPS; ik had gisteren binnen [b]5 seconden[b] een fix met VisualGPSe i.c.m. iGO :)
Ik kon bij deze ROM niet mijn data terug zetten met een backupje met SPBackup (alles behalve system gebackupt!) en de eerste keer dat ik hem bootte liep hij gelijk vast. Vervolgens wilde ik mijn backup.exe starten, gebeurde er eerst niks. De tweede keer wilde hij wel terug zetten, maar na een reboot (die overigens veel langer duurde dan bij de standaard 64 ROM!) wilde hij mijn calendar niet meer tonen (onbekende fout opgetreden.)

Ik ben dus weer terug bij 64WWE. Prima ROM. Snel en stabiel en icm TomTom6 begint de A701 eindelijk eens behoorlijk te functioneren. Ik heb overigens nooit problemen gehad met die SMSjes, maar anderzijds steek ik via SMS nooit van die lange verhalen af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze debug.txt gevonden in de temp folder van de mio a701, iemand enig idee wat dit betekent ?
/****************2006-10-07:16:46:55:0000********************/:
SIMCallBack: dwNotifyCode:0x00000109.
/****************2006-10-07:16:48:46:0000********************/:
/****************2006-10-07:20:27:42:0000********************/:
/****************2006-10-07:20:54:10:0000********************/:
/****************2006-10-09:07:05:25:0000********************/:

Mio a701, TT6, iGO2006, memmaid, resco explorer, vbar, remote control, enz.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:47:

Ik ben dus weer terug bij 64WWE. Prima ROM. Snel en stabiel en icm TomTom6 begint de A701 eindelijk eens behoorlijk te functioneren. Ik heb overigens nooit problemen gehad met die SMSjes, maar anderzijds steek ik via SMS nooit van die lange verhalen af. :P
werkt dan tomtom niet goed op de originele mio? r46 rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Jawel hoor, werkt prima :) Al heb ik nu ook r64 draaien. Voicedail is erg relaxt, die zit niet in r46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Voicedial is echt heel relaxed. Ook makkelijk dat je er apps mee kan opstarten.

Heeft iemand Wisbar Advanced goed draaien op zijn of haar Mio? Bij mij flipt mijn mio constant als ik hem wil starten. Ook themes toevoegen werkt niet goed. (Settings expanden al uitgezet).

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:31:
[...]
werkt dan tomtom niet goed op de originele mio? r46 rom..
Nooit tomtom6 gedraaid op r46, maar tomtom5 liep goed, alleen af en toe wat problematisch als iemand me belde terwijl ik in de auto zat, dat werkt nu met tt6 en r64 helemaal vlekkeloos, hoewel ik vaak m'n telefoon in flightmodus zet als ik ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Tweakers... heeft iemand PocketGBA hier werkend draaien op de A701? Ik heb R46 NL en daarmee kan ik PocketGBA wel opstarten. Maar zodra ik daarna het scherm aanraak wordt alles wit en kaptie er mee. Daar baal ik natuurlijk van. Ik vraag me af of het bij jullie wel werkt. Zo ja, post dan aub je ROM versie en PGBA release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
tom tom 6 met R46 NL werkt perfect. heb dit al enige tijd draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
een klein vraagje tussendoor... ben van plan dit toestel aan te schaffen....

Is het mogelijk als je terwijl aan het bellen bent informatie op te zoeken en notities in te typen enzo ...

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Ja, dat kan. Toestel op de speaker zetten, menu start aanraken en je kunt alle apps openen. Als je niet hoeft door te praten tijdens het opzoeken of noteren kun je de andere partij ook vragen even te wachten en hoef je het toestel dus ook niet op de speaker te zetten. Je kunt in pl v het start menu ook de phone app minimaliseren en alles vanaf je today screen openen, als je daar snelkoppelingen op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
nog een klein vraagje

Ik lees hier nogal slechte ervaring met het gebruik van een bluetooth headsetje, vooral die van het merk jabra

Wat zijn nu goede headsetjes voor bij dit toestel aan te schaffen, wil het vooral gebruiken om te telefoneren in de auto

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
hoi allemaal,
ik hou mijn mio graag een beetje up to date want er zitten toch wel wat bugs in. Vroeger nam ik de nieuwste firmware van het net en update ik het zooitje. Nu kun je een deel doen met of zonder uboot en ik kan dat allemaal nietmeer zo goed volgen. kan iemand mij misschien een beetje uitleggen wat dit allemaal betekent en hou ik mijn mio nu best update ?
bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Na installatie van die BT tool waarmee je eea activeert... Vastloper na vastloper icm screenlock. Dus na al het gezeik en het oneindig wachten op de NL versie van R64 ben ik maar van R46NL naar R64 OKI gegaan. Werd een beetje moet van alles. Dus nu staat OKI ROM er op. Wat moest ik daarvoor doen? ROM en updater downloaden. USB uitzetten in Activesync. Opstarten met 3 knopjes ingedrukt en updaten maar via USB. Nix te moeillijk doen, gewoon gaan :) . Nu draai ik sinds vanmiddag dus R64 OKI, maar dan in het Engels. Ik heb maar 1 reden om er niet blij mee te zijn: Het werkt niet lekker met verjaardagen in Outlook NL op de pc. Krijg ik alles dubbel, UK + NL.

Maar goed, ik ben benieuwd of die BT enabler nu wel goed gaat werken (ontvangen van bv bestanden via BT). De rest moet ik nog allemaal testen.

Ik heb overigens net een mailtje van Mio ontvangen. Case vervangen gaat ongeveer € 75,- kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke AKU-versie in de laatste rom is verwerkt?
Die Bruine schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:08:
Ik heb overigens net een mailtje van Mio ontvangen. Case vervangen gaat ongeveer € 75,- kosten :(
Je dacht eerst dat het tussen 150 en 200 euro zou gaan kosten. Dan valt 75 euro toch reuze mee? Dus niet :( maar :).

;)

Van de TS:
Ik wil graag een NS reisplanner op m'n mio, hoe zit dat?
Je kunt voor minder dan 10 euro Pocketwijzer aanschaffen, je hebt dan alle tijden zodat je niet via GPRS op ns.nl hoeft te gaan kloten.
Tegenwoordig kun je ook via mobiel.ns.nl treintijden checken. Dat is een lekker compacte site speciaal voor pda's. Treinconducteurs gebruiken 'm zelf om reizigers te informeren ;). Voordeel t.o.v. een los programma is dat de online treinplanner rekening houdt met vertragingen. Ook staan werkzaamheden en onverwachte vertragingen vermeld, net als op de normale site. Voor mensen die vaker met de trein reizen noodzakelijke kost. En de hoeveelheid data valt reuze mee.
9292 heeft tegenwoordig ook een mobiele site, www.9292mobiel.nl, maar die vind ik erg onhandig, met teveel doorklikschermpjes in plaats van 1 pagina waarin je meteen tijd, start- en eindpunt kunt invoeren. Maar onderweg kan het soms handig zijn. Als bijv je trein onderweg weer eens vertraging heeft, kun je meteen checken wat dat voor gevolgen heeft voor je aansluiting op bus, tram etc.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Ik erger me nogal aan de pasvorm van die geleverde oordopjes, hoop dat ik niet de enige ben die hierdoor amper wat kan horen.
Nu gebruikte ik hiervoor een SE K750i en had daar van de Walkman oordopjes voor gekocht, ook vanwege die standaard-dopjes. Schitterend resultaat, helaas passen ze niet op de Mio.
Nu heeft Plantronics ook zoiets uitgebracht met een 2,5mm aansluiting. Leuk, blijkt het voor de Nokia te zijn uitgebracht, maar wie weet of die aansluitingen hetzelfde zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:50

DSK

boeiend...

Abductor schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:44:
Ik erger me nogal aan de pasvorm van die geleverde oordopjes, hoop dat ik niet de enige ben die hierdoor amper wat kan horen.
Nu gebruikte ik hiervoor een SE K750i en had daar van de Walkman oordopjes voor gekocht, ook vanwege die standaard-dopjes. Schitterend resultaat, helaas passen ze niet op de Mio.
Nu heeft Plantronics ook zoiets uitgebracht met een 2,5mm aansluiting. Leuk, blijkt het voor de Nokia te zijn uitgebracht, maar wie weet of die aansluitingen hetzelfde zijn???
Er bestaan ook convertortjes van 2,5mm naar 3,5mm. Dan kan je ieder soort dopjes gebruiken die je wenst

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:05:
Kan iemand mij vertellen welke AKU-versie in de laatste rom is verwerkt?

[...]

Je dacht eerst dat het tussen 150 en 200 euro zou gaan kosten. Dan valt 75 euro toch reuze mee? Dus niet :( maar :).

;)

Van de TS:

[...]

Tegenwoordig kun je ook via mobiel.ns.nl treintijden checken. Dat is een lekker compacte site speciaal voor pda's. Treinconducteurs gebruiken 'm zelf om reizigers te informeren ;). Voordeel t.o.v. een los programma is dat de online treinplanner rekening houdt met vertragingen. Ook staan werkzaamheden en onverwachte vertragingen vermeld, net als op de normale site. Voor mensen die vaker met de trein reizen noodzakelijke kost. En de hoeveelheid data valt reuze mee.
9292 heeft tegenwoordig ook een mobiele site, www.9292mobiel.nl, maar die vind ik erg onhandig, met teveel doorklikschermpjes in plaats van 1 pagina waarin je meteen tijd, start- en eindpunt kunt invoeren. Maar onderweg kan het soms handig zijn. Als bijv je trein onderweg weer eens vertraging heeft, kun je meteen checken wat dat voor gevolgen heeft voor je aansluiting op bus, tram etc.
Hartstikke mooi allemaal, ga ik opnemen in mijn topic uitbreding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
DSK schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

Er bestaan ook convertortjes van 2,5mm naar 3,5mm. Dan kan je ieder soort dopjes gebruiken die je wenst
Correctie op mijzelf:
Graag met behoud van headset-functie. Stereo-adapter naar 3,5mm is dus geen optie.
Excuses, niet duidelijk genoeg geweest.
Mogelijk passend model in kwestie is de Plantronics M40S (met 2,5mm-plug uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik gebruik nu OKI 009 met AKU 3.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker

Rainmaker

RHCDS

Kwam er gisteren achter dat mijn camera niet werkt. Doet de jouwe het wel? Ik krijg alleen een heel vervormd beeld met veel ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nope mijn cam werkt net zoals altijd. Krijg alleen E-dialer nog niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaKiStyle
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 01:11
Ik wilde even vragen of iemand pdf viewer op zijn Mio heeft draaien. K wild heb het ook nodig, alleen kan niks vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Kijk eens op de adobe site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik gebruik PocketXpdf ... OS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buck_rogers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-07 15:14
Heb gister m'n A701 UK ontvangen, prima apparaat, alleen staat er standaard de R45 ROM op. Hebben alle nieuwe A701's standaard de R45 ROM (geen nieuwere) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Nee, maar volgende week komt de officiele rom versie 65 op de mio site terecht.

Die kan je dan downloaden en installeren, dus best even wachten met alles 100% in te stellen nu, want dat ben je dan toch kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Dat hoor ik al sinds juli en wordt elke maand uitgesteld. Have fun met wachten. Intussen draai ik op het minstes zo brakke OKI 009 ;) . Nah wat bugs icm third party software. Maar dat maakt het niet minder irritant. Anyway... Dat is dus net zoiets als wachten tot er telkens maar iets nieuws uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Wou jij vertellen dat jij wél een werkende link hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buck_rogers schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:28:
Heb gister m'n A701 UK ontvangen, prima apparaat, alleen staat er standaard de R45 ROM op. Hebben alle nieuwe A701's standaard de R45 ROM (geen nieuwere) ?
Ik heb van de week ook mijn A701 ontvangen (wel NL) maar heb idd ook de R45 ROM versie erop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Abductor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:25:
[...]

Gebruik clearview! voor PDF en Powerpoint bestanden te bekijken!

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Abductor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:25:
[...]

Dus deze werkt niet bij jou? (bij mij wel, werkt op WM5)
http://www.adobe.com/prod...nhandle=0&hasjavascript=1

[ Voor 26% gewijzigd door Bram77 op 21-10-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Wat ik zeer handig vind aan mijn samsung telefoon is dat hij de optie heeft als je een sms hebt ontvangen, dat hij een toontje afspeelt iedere 5 min ofzo totdat je het smsje bekijkt.

Dus maw een interval bij het ontvagen van een sms, en dus niet gewoon 1 signaal.

1) is dit ook instelbaar op de a701?

2)Als je een sms ontvangt, komt er dan een envelopje op je scherm? Of kan je ervoor zorgen dat je direct de sms ziet zoals je bv ook de opkomende afspraken ziet van je agenda?

Bedankt

3)Ahja, zijn er al oplossingen voor het geluidsprobleem als je met BT headsetjes werkt? Want ik lees op andere forums wel eens dat de persoon naar wie je belt je soms gewoon niet hoort en er ook kwaliteitsproblemen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
NoFate schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:25:
Wat ik zeer handig vind aan mijn samsung telefoon is dat hij de optie heeft als je een sms hebt ontvangen, dat hij een toontje afspeelt iedere 5 min ofzo totdat je het smsje bekijkt.

Dus maw een interval bij het ontvagen van een sms, en dus niet gewoon 1 signaal.

1) is dit ook instelbaar op de a701?

2)Als je een sms ontvangt, komt er dan een envelopje op je scherm? Of kan je ervoor zorgen dat je direct de sms ziet zoals je bv ook de opkomende afspraken ziet van je agenda?

Bedankt

3)Ahja, zijn er al oplossingen voor het geluidsprobleem als je met BT headsetjes werkt? Want ik lees op andere forums wel eens dat de persoon naar wie je belt je soms gewoon niet hoort en er ook kwaliteitsproblemen zijn
Kan alleen antwoord geven op vraag 2:
- Pop up
- Je krijgt in je today screen te staan: "1 nieuw bericht ontvangen"
- Boven in balk een envelopje

Je berichten komen in een aparte account in het email proggie in Windows Mobile 5
Dus je hebt 3 accounts dan: MMS, Email, SMS. Via dat email proggie stuur je dus ook je sms-jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
Ervaring: Batterij doet het langer dan ik verwacht. ik gok erop dat je z'n 2 a 3 uur met GPS + navigatie software aan, op de accu kan werken. (Brightness op max)

De GPS werkt snel en accuraat (0.8m precies), Lock in flat viel niet mee, maar buiten had hij hem zo.

Zeer compleet pakket, Auto houder, Auto lader, USB kabel (USB-MiniUSB), Thuis oplader, 3x Screen Protector, Extra stylus, hoesje met riemclip, aantal cd's + handleidingen.

Stylus gaat er stroef uit, maar tot nu toe gaan problemen.

Vragen: Hoe kan ik van NL naar de UK firmware upgraden zonder verlies van smsjes?
Backup maken van PIM gevens via Spb Backup???
Contact personen, agenda's enzo sync ik gewoon met Outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
NeOTheMaTriXM schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

Kan alleen antwoord geven op vraag 2:
- Pop up
- Je krijgt in je today screen te staan: "1 nieuw bericht ontvangen"
- Boven in balk een envelopje

Je berichten komen in een aparte account in het email proggie in Windows Mobile 5
Dus je hebt 3 accounts dan: MMS, Email, SMS. Via dat email proggie stuur je dus ook je sms-jes
Kan je niet even kijken naar de sms instellingen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:45
Ik wil graag de MIO inbouwen in mijn auto. Ik heb wil ging houden tegen de ruitaangeplakt hebben maar gewoon op de middenzuil monteren.

Ik zie hiervoor geen spullen voor, ik denk echter dat meerdere mensen willen, Kan iemand mij dit vertellen hoe dit is gedaan? Kabels krijg ik eventueel wel weg. Zodat het geheel er netjes uitziet.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

kijk eens op brodit.se, die hebben allerlei aansluitingsmateriaal autospecifiek

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
hufkes schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:16:
kijk eens op brodit.se, die hebben allerlei aansluitingsmateriaal autospecifiek
Ok zij hebben daar prachtige dingen alleen niet voor de MIO. Weet iemand welke type telefoon dezelfde bevestiging heeft?

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Ik merkte dat je via mioclub je miomap v2 (navigon) kan updaten naar miomap v3 (igo), echter als ik de updater probeer te starten, krijg ik de melding dat ik men mio moet aansluiten op de usb kabel, ook al is deze aangesloten met de usb kabel. Na contact te hebben opgenomen met Mio lukt het me nog steeds niet een verbinding tot stand te brengen met de updater.

Iemand die hier al in is geslaagd ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
NoFate schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:12:
[...]

Kan je niet even kijken naar de sms instellingen?

Bedankt
Er valt niks in te stellen, alleen verstuur bevestiging en unicode sms-jes.

Je krijgt gewoon als eerst een pop-up te zien, er komt een envelope in beeld (boven in de balk) en je krijgt te zien "Er is 1 ongelezen bericht" oid bij je berichten (staat boven/onder je agenda in het today scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
PeGys schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:07:
Ik merkte dat je via mioclub je miomap v2 (navigon) kan updaten naar miomap v3 (igo), echter als ik de updater probeer te starten, krijg ik de melding dat ik men mio moet aansluiten op de usb kabel, ook al is deze aangesloten met de usb kabel. Na contact te hebben opgenomen met Mio lukt het me nog steeds niet een verbinding tot stand te brengen met de updater.

Iemand die hier al in is geslaagd ?
Als je goed kijkt dan zie je dat je dat ook niet kan want dat geld alleen voor andere devices en niet voor de A701. Trouwens het is een updater voor versie 3 niet van V2 naar V3.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
NeOTheMaTriXM schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:29:
[...]

Er valt niks in te stellen, alleen verstuur bevestiging en unicode sms-jes.

Je krijgt gewoon als eerst een pop-up te zien, er komt een envelope in beeld (boven in de balk) en je krijgt te zien "Er is 1 ongelezen bericht" oid bij je berichten (staat boven/onder je agenda in het today scherm)
Ik bedoelde de instellingen van het sms toontje.
Bv enkele toon, trillen, melodie, trillen + melodie
Staat hier niets bij van : interval om de 2 min ofzo?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

klaasopurk schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

Ok zij hebben daar prachtige dingen alleen niet voor de MIO. Weet iemand welke type telefoon dezelfde bevestiging heeft?
Hoezo hebben ze niets voor de mio, heb je wel onder PDA/Handhelds gekeken? Kijk hier eens: linkje

edit: blijkbaar doet hun eigen doorlinkservice niet wat 'ie moet doen, moet je alsnog even zelf zoeken. Boven in het menu search products en dan onder pda/handhelds kiezen voor mio / A701

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
hufkes schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:16:
[...]

Hoezo hebben ze niets voor de mio, heb je wel onder PDA/Handhelds gekeken? Kijk hier eens: linkje

edit: blijkbaar doet hun eigen doorlinkservice niet wat 'ie moet doen, moet je alsnog even zelf zoeken. Boven in het menu search products en dan onder pda/handhelds kiezen voor mio / A701
Hoi ik heb het gevonden. Ik zat eerst inde verkeerde categorie. Ik had PDA over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
NoFate schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:34:
[...]

Ik bedoelde de instellingen van het sms toontje.
Bv enkele toon, trillen, melodie, trillen + melodie
Staat hier niets bij van : interval om de 2 min ofzo?

Bedankt
- Geluidje
- Bericht op scherm (pop-up)
- Lampje laten knipperen gedurende (oneindig, 10, 20, 30, 40, 50, 60min), dit is het GSM lampje, die knippert dat rood ipv groen
- Trillen

Er staat iets van herhalen, is een vinkje maar hij blijft disabled wat ik ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
En de officiele firmware update is uit....
http://www.mio-tech.be/support/support_A701.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 11-09 21:02
Ja ik zag het maar helaas nog niet in het Nederlands, dus we blijven nog maar ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
Ik ga hem zo uitproberen. Me Windows en Office zijn beide engels, dus waarom telefoon ook niet, maakt het alleen makelijker :P

edit:
Zo, geupdate. Tot nu toe geen enkel probleem. Backup terug gezet van pim en email. Heb nu alleen Nederlandse en Engelse catogoriën.

[ Voor 38% gewijzigd door NeOTheMaTriXM op 26-10-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
R65 is gebaseerd op AKU 2.3. Echt niet te geloven die gasten bij Mio. Vind ik dus echt belachelijk. Maar goed, ik ben blij met OKI 009. Nog geen rare dingen mee gemaakt. R65 leek trager met dezelfde bugs. Dan liever 009 met de extra apps en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Is er iemand die Kinger@The Unofficial Mio A701 Forums een pm van mij kan sturen met de vraag het account hufkes te activeren of de activatiemail opnieuw te sturen? Kan niet inloggen onder de username hufkes omdat die inactive is.

Een werkend e-mail adres van hem is ook prima natuurlijk, maar mioA701_forums@fourpages.co.uk zoals op de loginpagina staat krijg je heel mooi mailtje van terug
Sorry

This email address does not recieve emails.
If you wish to contact the administrator of the forums please send a PM (private
message) to Kinger.
En PM's kun je uiteraard alleen sturen wanneer je bent ingelogd 8)7

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 11-09 21:02
Ik heb een antwoord ontvangen van Mio en op mijn vraag wanneer wij de Nederlands rom konden verwachten, en dat is volgens hun op zeer korte termijn.
De Engelse kan er trouwens ook gewoon op, alleen dan is dus wel alles Engels zoals ze zelf vermel-den.
Er werd trouwens ook uitdrukkelijk gewaarschuwd alleen de officiële roms te gebruiken ivm onder-steuning van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hahahaha, ondersteuning van hun kant. Pff die durven. Die nieuwe ROM is nog net zo brak als de oude hoor. Delay is er nog, BT werkt nog steeds niet goed. GPS nog niet aan te spreken vanaf COM. Ruis is er ook nog willekeurig. Hmm, wat vergeet ik nou. Owhja AD2P nog steeds niet ingebakken. Nee hoor, ik zou niet weten waarom ik op die van hun moet wachten. De OKI heeft ook nog niet alle verholpen, maar die werkt echt wel vele malen beter en sneller. Ik kan je zeggen, ik ben een zeer teleurgestelde Mio gebruiker. Ik heb alleen een A701 gekocht omdat ik van die losse GPS af wou. Die HTC's zijn wat ROM's betreft af fabriek echt wel beter.

Zo dat moest er ff uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
hufkes schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:14:
Is er iemand die Kinger@The Unofficial Mio A701 .........
Done...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Dank, maar het helpt helaas niet, kan nog steeds niet inloggen en/of nieuw ww aanvragen :(

Dan zal ik maar een cloontje maken en zelf gaan stalken })

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:07
Ik heb sinds een paar dagen ook een Mio (na 3 maanden onnodig wachten ivm nummerbehoud :()

Ik heb maanden dit topic gevolgd en dat heeft al wat problemen vroegtijdig opgelost. Alleen is er 1 ding waar ik niet uit kom.

Sinds eergister lijkt m'n (kleine) speakertje het niet meer te doen. Ik kan dus geen telefoongesprekken meer voeren behalve als ik het geluid over de grote speaker laat komen. Dit is natuurlijk vaak geen optie.

Ik kan me vaag herinneren dat dit ergens is langsgekomen in dit topic maar ik kan het niet terugvinden. Is hier een (simpele) oplossing voor of is dit direct al een gevalletje garantie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Garantie... speakertje waar jij het over hebt was met de S100. Dat kon aan de koptelefoon aansluiting liggen, paar keer er in stoppen en er uit halen. Maar het kon ook gewoon een los contact zijn aan het speakertje zelf. Daarvoor moet heel het ding los. Laat dat dus maar aan de garantie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
@ hufkes, account is activated...

Ik heb btw silicone case binnen voor de A701. Ik vind het er niet slecht uit zien moet ik zeggen. Clip zit er bij en het is vrij stevig. Steviger dan die HTC hoesjes. Alleen jammer dat ik alsnog de krassen zie. Niet zo een slimme actie om het in wit te bestellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

@die bruine: thanks, werkt nu prima!

Ga ik denk ik trouwens toch ook maar eens even een nieuwe versie erop gooien, die 2sec bug zit namelijk helaas nu weer wél in mijn software nadat hij voor reparatie naar mio is gegaan :(

Welke rom is op dit moment het beste eigenlijk? Heb het de laatste tijd even niet zo bijgehouden..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 14:25

J.W

hufkes schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:44:
@die bruine: thanks, werkt nu prima!

Ga ik denk ik trouwens toch ook maar eens even een nieuwe versie erop gooien, die 2sec bug zit namelijk helaas nu weer wél in mijn software nadat hij voor reparatie naar mio is gegaan :(

Welke rom is op dit moment het beste eigenlijk? Heb het de laatste tijd even niet zo bijgehouden..
de allerlaatste van scoterteam/oki is het beste en het snelst, echt een topper! (R014)

Enige bug is dat wmplayer het af en toe niet doet en dat er een proces is die je batterij leeg zuigt.
Hierdoor gaat je a701 maar 1 dag mee op batterij, Maar dit wordt met de volgende release opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie dag

Ik heb een vraagje ik wil graag de mio a701 aanschaffen.

maar kan ik overal waar draadloos internet is.. zoals thuis en op school internetten ?
en mijn email ophalen enz. ?

hoe kan ik de firmware updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De a701 heeft geen WiFi, dus dat kan alleen via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:08:
Goeie dag

Ik heb een vraagje ik wil graag de mio a701 aanschaffen.

maar kan ik overal waar draadloos internet is.. zoals thuis en op school internetten ?
en mijn email ophalen enz. ?

hoe kan ik de firmware updaten ?
Bovenste regel 4e woord vanaf links (en van rechts)... ==> [search] <== !!

Verder voor de firmware zie mio-tech site... daar staat de download met +/- 2 a4-tjes met uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:22:
[...]

Bovenste regel 4e woord vanaf links (en van rechts)... ==> [search] <== !!

Verder voor de firmware zie mio-tech site... daar staat de download met +/- 2 a4-tjes met uitleg!
op wat moet ik zoeken dan ?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.