medion dvd-recorder 160gb HDD 299,-

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• zokahn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Heren,

In het krantje van mijn lievelingswinkel staat bij de fuchsia (spreek uit als F*CKSEEYAAA, 4 voor 3,99) en de altijd handige fietspomp voor 2,99 een nogal hardcore DVD recorder met DIVX ondersteuning en een hdd waarmee je zoveel rust en ruimte in je huis creeert dat het gaat echo-en.

Nu is mijn vraag:

Is 299,- voor een dergelijk apparaat OK? Wat is jullie ervaring met de Medion DVD-recorders? Op de Medion site zelf staat het apparaat niet. wel op de Aldi site bij het krantje. het ding is verkrijgbaar vanaf 28 april.

Ikzelf wou een mediacenter met linux maken maar ik ben zo druk dat dit een mooie tussenversie zou kunnen worden.

Gr,

Zokahn

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35

The devil is in the details.

• zokahn
ooops, sorry.

Ik had niet de zin, tijd, concentratievermogen om een complete thread van 39!! Pagina´s door te lezen. Bedankt voor het vinden. Zeg... die topics zijn toch gratis hier :-)

Gr,

Zokahn

• zokahn
Zeg.... hmmm.... maar wat voor informatie zou er dubbel komen als iemand hier iets zegt over deze dvd recorder... Helemaal niets, die topic van jullie gaat helemaal nergens over. Ik zie merken, meningen en opmerkingen maar alles loopt door elkaar heen :-) hhahhahaaaa In de 12 berichten die ik lees zie ik mensen over notebooks, dvd spelers, satelietontvangers enzo.

Daar komt toch helemaal niemand uit hahahahaaaa. Whhaahhaaaaaaaaa maar even goed bedankt. Jullie zullen er wel blij mee zijn.

gr,

Zokahn

Verwijderd

dit postte ik in "dat topic dat nergens om gaat":
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:28:
[...]

Lijkt iig sprekend op de Liteon 5045 ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/972020 ), maar ik mis in de specs van deze de DIVX ondersteuning.
Heeft Medion er wat extra's ingestopt?
Die medion heeft iig geen progressive scan in tegenstelling tot die Liteon. En de Litieon kan zowel DVD-R beschrijven als DVD+R, die van de Aldi kan enkel DVD+R. Maar idd die van de Aldi kan dan weer Divx lezen. Ook is de Liteon in de pricewatch goedkoper geprijsd (€245 in tegenstelling tot €299)
En is die SCART op die speler van Aldi RGB?

• zokahn
En bedankt daarvoor...

Gr,

Zokahn

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
zokahn schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:35:
Zeg.... hmmm.... maar wat voor informatie zou er dubbel komen als iemand hier iets zegt over deze dvd recorder... Helemaal niets, die topic van jullie gaat helemaal nergens over. Ik zie merken, meningen en opmerkingen maar alles loopt door elkaar heen :-) hhahhahaaaa In de 12 berichten die ik lees zie ik mensen over notebooks, dvd spelers, satelietontvangers enzo.

Daar komt toch helemaal niemand uit hahahahaaaa. Whhaahhaaaaaaaaa maar even goed bedankt. Jullie zullen er wel blij mee zijn.

gr,

Zokahn
En toch zal je het met dat topic moeten doen. Dit is niet de instelling die we van de gebruikers van GoT verwachten; we verwachten van ieders kant inzet. Ook van die van jou. Voordat je verder post, raad ik je ten zeerste aan de FAQ: Registratievoorwaarden en faq eens door te nemen.

Dit topic gaat (daarom). Verder veel plezier op GoT. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.