TeamBVD
Maar even voor de duidelijkheid Ja. opels toejuichen enz
TeamBVD
[ Voor 15% gewijzigd door -Sander- op 24-04-2006 18:57 ]
Inclusief veel te flauw gezever dr tussendoor
Oldtimer powurr
[ Voor 5% gewijzigd door 4x2 op 24-04-2006 19:12 ]
leeg
Vanochtend zijn de foto's blijkbaar geplaatst, maar toen ik op de site wou kijken, was de site al bezweken onder het bezoekersaantal...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

ja!injectie schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:55:
hmmwas dat de Alfa waarvan de passagier aan het einde van Sessie R2 foto's aan het maken was vanuit de grindbak?
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
He ik reed ook in R2 mee.Voodoo_man schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:31:
tja ik was er dus ookik reed in R2 mee
[afbeelding]
[...]
ja!
De hf-ds-14 dat ben ik.
TeamBVD
Sorry, maar die bocht wordt ook wel erg lomp genaderd en aangesnedenBeaM-R schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:37:
Er waren ook een 5-tal leden van de Alfa 156 Club.
En zo'n 2.4 JTD heeft toch wel een beetje veel last van onderstuur.![]()
Filmpje: http://www.xs4all.nl/~conquest/alfa/joscompilatie.wmv
Gelukkig blieef de schade beperkt tot wat krassen op de velg.
[afbeelding]
(zover ik kan zien nou niet bepaald de ideale lijn
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 25-04-2006 10:38 ]
koplamp eruit voor luchtfilter, niet dat het veel helpt maar het zit tussen de oren heMBV schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:41:
waar is je koplamp en kenteken?En wat is er met je achterlicht?
achterlicht ? hoezo reed je achter me? mn achteruitrij licht heb ik vervangen door een engels mistlicht
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door MBV op 27-04-2006 03:33 ]
Volgens mij is ie ambulancemedewerker en niet politieagent... Anders zou ik er op een circuit niet warm of koud van wordenMBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:32:
Scheer je weg dan, dit is een forum voor autoliefhebbersNiet voor: "Hé, jij rijdt 5km/u te hard op die verlaten A2, laten we jouw eens flitsen". Grrr, wat had ik graag 140 gereden vanavond, toch maar niet gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 27-04-2006 08:39 ]
Ah, zit jij dan op deze foto achter mij te wachten tot ik eindelijk eens gas ga geven?4x2 schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:11:
Ben er (toevallig) ook geweest, was met wat mensen van de BMW 02 club mee, heb ook een paar rondjes gepassagierd in een oranje metallic 1802 die op mengsmering liep.
Ik heb mijn Miata net anderhalve maand, eerste rwd die ik rij, dus ik was heeel voorzichtig aan het rijden, kende het circuit ook niet... laatste rondjes eindelijk flink wat vaart weten te maken en toen merkte ik dat ik een stuk makkelijker door de bochten heen kwam dan veel andere auto's

Hoewel een Supra absoluut niet mijn auto is vind ik die volledig zwarte van homedisc (ik heb hem ook zien rijden) toch wel strak hoor. Alleen de matzwarte velgen zijn een beetje zo-zo, het lijkt er van een afstand enigszins op alsof iemand zijn wieldoppen gejat heeftSupra van homedisc was de enige auto die ik herkende als die van een GoT'ter
OMG dat was echt een volstrekte loony... die ging elke bocht op twee wielen door, en hij was inderdaad een van de snellere rijders. Maar als je dat op een foto terugziet, dan mag hij blij zijn dat zijn banden om zijn velgen zijn geblevenHeb me trouwens kapot gelachen om die groenige Panda met imperiaal en trekhaak, die ging eigenljik behoorlijk hard rond

Overigens was ik blij dat R4 nog in het droge reed. Vlak daarna ging het regenen. Wat voor mij niet zo'n probleem was, trok gewoon het dak dicht, maar veel van de donkervoorts/lotussen etc. hebben flink water staan opvangen in de file zandvoort uit

ehm, oeps, sorryjohnnyv.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:38:
[...]
Volgens mij is ie ambulancemedewerker en niet politieagent... Anders zou ik er op een circuit niet warm of koud van worden
Mja, ik weet het niet zeker hoorMBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:26:
[...]
ehm, oeps, sorryOp de een of andere manier zijn blauwe lampen op het dak voor mij verbonden aan mannetjes die bij flitskasten horen of mensen van de weg plukken omdat 150 op een lege snelweg best gevaarlijk zou zijn ofzo
Maar ik word dus niet warm of koud va de politie als ik op een circuit rondtuf
Verwijderd
Er zitten wel flitser op de autos van onsMBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:32:
Scheer je weg dan, dit is een forum voor autoliefhebbersNiet voor: "Hé, jij rijdt 5km/u te hard op die verlaten A2, laten we jouw eens flitsen". Grrr, wat had ik graag 140 gereden vanavond, toch maar niet gedaan
Ik loop inderdaad bij het rode kruis mee op het circuit als EHBOer, radio centralist en bij kleinere evenementen als ambulancebegeleider. Het zijn dus de goede blauwe lampen, en net als de brandweer die er bij grotere evenementen staat.johnnyv.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:38:
[...]
Volgens mij is ie ambulancemedewerker en niet politieagent... Anders zou ik er op een circuit niet warm of koud van worden
En ik ben wel degelijk een autosport liefhebber. Tijdens me MTS en begin periode van me HTS nog in een raceteam mee gelopen als (hulp)monteur, tijdwaarneming en wat er verder nog allemaal geregeld moest worden.
Zal maar niet herhalen wat we in de 1e instantie over je gezegd haddenPowerFlower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:08:
Ah, zit jij dan op deze foto achter mij te wachten tot ik eindelijk eens gas ga geven?
Ik heb mijn Miata net anderhalve maand, eerste rwd die ik rij, dus ik was heeel voorzichtig aan het rijden, kende het circuit ook niet... laatste rondjes eindelijk flink wat vaart weten te maken en toen merkte ik dat ik een stuk makkelijker door de bochten heen kwam dan veel andere auto's
[afbeelding]
Wat wel goed werkte waren je remmen, daar bleven die van die BMW een tikkeltje bij achter
Maar als je zegt dat het 1e keer was, 1e rwd enzo, kan me dr iets bij voorstellen, toch een paar duizend euro die je anders naar de klote knalt.
Bestuurder van die BMW gold dat ook voor (beter gezegd, die had pas een maand zn rbw), maar die is jong en onverschrokken (een halve gare dus
leeg
Nee hij heet geen loony, hij heet barry. Hij kan nog rijden ookPowerFlower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:08:
OMG dat was echt een volstrekte loony... die ging elke bocht op twee wielen door, en hij was inderdaad een van de snellere rijders. Maar als je dat op een foto terugziet, dan mag hij blij zijn dat zijn banden om zijn velgen zijn gebleven
[afbeelding]
Ohja, note the "heftruckdraaiknop" op zn stuur
Even een edit nog, vorig jaar reed hij met deze velgen rond:

Ziet er al een stuk beter uit. Overigens doet het ding van 0-100 ongeveer 9 sec, raar maar waar
[ Voor 18% gewijzigd door J0YR1D3R op 28-04-2006 09:30 ]
Dat hij kan rijden was me al duidelijk. Ik zou het niet aandurven, maar ik heb dan ook nog veel te lerenJ0YR1D3R schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:43:
[...]
Nee hij heet geen loony, hij heet barry. Hij kan nog rijden ookNet ff op het panda forum zitten neuzen, kwam ik dit filmpje tegen. (~13,7mb @ Rapidshare.de, onderaan op free drukken en wachten) Hij gaat soms echt met 80-100 de bochten door, aan het begin haalt ie een paar alfa's in... En dat met een panda
Ohja, note the "heftruckdraaiknop" op zn stuur
Even een edit nog, vorig jaar reed hij met deze velgen rond:
[afbeelding]
Ziet er al een stuk beter uit. Overigens doet het ding van 0-100 ongeveer 9 sec, raar maar waar
En dat hij 0-100 in 9 sec doet verklaart waarom ik zelfs op de straight niet dichterbij kwam, mijn Miata doet daar ongeveer 8,5 sec over maar ik zet natuurlijk veel te laat in
Volgens mij niet, volgens mij is van hem een keer het filmpje gepost dat een rode uno voor m afgesneden werd en bijna over de kop vloog.Dupje schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:21:
Is dat die dude ook van dat filmpje waar je een honda achtig iets naast de baan ziet gaan en dan frontaal de vangrails ingaat aan de andere kant?
Andere filmpje is volgens mij een Mazda MX3 die de vangrail in vliegt.
leeg
ik lig hier over de grond te rollen van het lachen
blup
Hm je hebt gelijk ja, was een Uno die plots spinde en bijna tolde.4x2 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:48:
[...]
Volgens mij niet, volgens mij is van hem een keer het filmpje gepost dat een rode uno voor m afgesneden werd en bijna over de kop vloog.
Die rode uno werd niet gesneden, die nam de bocht gewoon te ruim, kwam net naast de baan en ging inderdaad bijna over de kop. Zie dit filmpje.4x2 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:48:
[...]
Volgens mij niet, volgens mij is van hem een keer het filmpje gepost dat een rode uno voor m afgesneden werd en bijna over de kop vloog.
Ik heb echt respect voor die gozer en wat ie durft met die auto. Als je ongeveer zn rondetijd inschat over een vol rondje zandvoort doet hij er ~2:35 met verkeer over. Als je dan er vanuit gaat dat de Seat Ibiza Cup het ronderecord heeft staan op 2:19, vind ik het echt snel
[ Voor 7% gewijzigd door J0YR1D3R op 30-04-2006 17:11 ]
Allemaal leuk en aardig maar hij reed echt als een malloot in de recreatieve sessie's, overal inhalen, links/rechts, dat je dat doet in een sportieve sessie waarbij men daar meer op berekend is vind ik prima, maar niet tussen een stel amateurs in een recreatieve sessie. Van mij hadden ze hem na 1 rondje al van de baan mogen plukken. Dat hij zoveel mensen inhaalt is ook niet vreemd, als ik zo'n zo iemand achter me heb rijden dan zal ik er ook alles aan doen om 'm zo snel mogelijk voor me te laten om brokken te voorkomen...J0YR1D3R schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:05:
[...]
Die rode uno werd niet gesneden, die nam de bocht gewoon te ruim, kwam net naast de baan en ging inderdaad bijna over de kop. Zie dit filmpje.
Ik heb echt respect voor die gozer en wat ie durft met die auto. Als je ongeveer zn rondetijd inschat over een vol rondje zandvoort doet hij er ~2:35 met verkeer over. Als je dan er vanuit gaat dat de Seat Ibiza Cup het ronderecord heeft staan op 2:19, vind ik het echt snel
[ Voor 10% gewijzigd door Mex op 01-05-2006 15:50 ]
Wabbawabbawabbawabba
Heb je gelijk in. Neemt niet weg dat hij op zich met zo'n auto toch een heel eind komt qua rondetijdMex schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:49:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar hij reed echt als een malloot in de recreatieve sessie's, overal inhalen, links/rechts, dat je dat doet in een sportieve sessie waarbij men daar meer op berekend is vind ik prima, maar niet tussen een stel amateurs in een recreatieve sessie. Van mij hadden ze hem na 1 rondje al van de baan mogen plukken. Dat hij zoveel mensen inhaalt is ook niet vreemd, als ik zo'n zo iemand achter me heb rijden dan zal ik er ook alles aan doen om 'm zo snel mogelijk voor me te laten om brokken te voorkomen...
Er, hij rijdt gewoon in álle rondes mee, hij had aan het eind van de dag dan ook een redelijke hoeveelheid S en R stickers op zijn raamJ0YR1D3R schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:08:
[...]
Heb je gelijk in. Neemt niet weg dat hij op zich met zo'n auto toch een heel eind komt qua rondetijdEigenlijk zou hij inderdaad naar een andere sessie geplaatst moeten worden, maar dan heb je kans dat hij weer juist om zn oren gevlogen word doordat ie de langzaamste is. Gemiddelde recreatieve rijder is allang blij dat ie een keer op zandvoort heeft gereden, deze man is wat verder en heeft een "boeit mij het als er wat stuk gaat" mentaliteit. Groot gelijk, voor 15 euro en een paar uurtjes arbeid zet je de boel weer in elkaar
Oh en Mex
TeamBVD
Zo reed een heel groot deel in die recreatieve sessieMex schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:49:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar hij reed echt als een malloot in de recreatieve sessie's, overal inhalen, links/rechts, dat je dat doet in een sportieve sessie waarbij men daar meer op berekend is vind ik prima, maar niet tussen een stel amateurs in een recreatieve sessie. Van mij hadden ze hem na 1 rondje al van de baan mogen plukken. Dat hij zoveel mensen inhaalt is ook niet vreemd, als ik zo'n zo iemand achter me heb rijden dan zal ik er ook alles aan doen om 'm zo snel mogelijk voor me te laten om brokken te voorkomen...
Je werd ook aan alle kanten voorbij gevlogen door al die kitcars en ander veel te snel grut.
Dat het er bij die panda nog veel lijper uit ziet is omdat ie zo overhelt
En ik heb het vermoeden dat hij minder snel brokken rijd dan de meesten daar, hij had iig nog ervaring.
leeg
Het kan aan mij liggen. Maar in de recreatieve sessie werd ik ook aan alle kanten voorbijgevlogen door verschillende auto's. TErwijl ik me netjes zat te ergeren aan auto's die niet naar links gingen op de rechte stukken. Dit principe heb ik toen ook maar laten varen en ben ook over links in gaan halen.4x2 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:28:
[...]
Zo reed een heel groot deel in die recreatieve sessie
Je werd ook aan alle kanten voorbij gevlogen door al die kitcars en ander veel te snel grut.
Dat het er bij die panda nog veel lijper uit ziet is omdat ie zo overhelt...
En ik heb het vermoeden dat hij minder snel brokken rijd dan de meesten daar, hij had iig nog ervaring.
Staat in de regels duidelijk. Inhalen alleen op de rechte stukken langs de rechterkant. Maar ja bij de pitsstraat duikt iedereen naar rechts om de pits in te gaan. Waar je dus volgens de regels in moet halen. Onlogisch niet?
En toen ik vervolgens de sportieve sessie reed. Was het veel relaxter. Omdat je ook gewoon kon inhalen. Ondanks dat er dezelfde! auto's meereden als in de recreatieve sessie.
TeamBVD
In R1 ging het er vrij netjes aan toe als ik dat zo lees... Maar dan nog, de Panda reed echt als een bezetene.injectie schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:11:
[...]
Het kan aan mij liggen. Maar in de recreatieve sessie werd ik ook aan alle kanten voorbijgevlogen door verschillende auto's. TErwijl ik me netjes zat te ergeren aan auto's die niet naar links gingen op de rechte stukken. Dit principe heb ik toen ook maar laten varen en ben ook over links in gaan halen.
Staat in de regels duidelijk. Inhalen alleen op de rechte stukken langs de rechterkant. Maar ja bij de pitsstraat duikt iedereen naar rechts om de pits in te gaan. Waar je dus volgens de regels in moet halen. Onlogisch niet?
En toen ik vervolgens de sportieve sessie reed. Was het veel relaxter. Omdat je ook gewoon kon inhalen. Ondanks dat er dezelfde! auto's meereden als in de recreatieve sessie.
PowerFlower schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:24:
[...]
Oh en Mexaltijd prettig als mensen op meerdere fora dezelfde nick gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door Mex op 02-05-2006 08:31 ]
http://s11.photobucket.co.../da432qr/clubspecials0406
Wie van jullie zijn er de 16e juli weer aanwezig? Ik iig wel.
TeamBVD
Hmm dit keer moeten we elkaar wel spreken dan he. Vraag maär aan "Doix" wie ik ben.
TeamBVD
Ik ook, met wat kleine aanpassingen die voor wat meer snelheid moeten gaan zorgeninjectie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:40:
Nette foto's
Wie van jullie zijn er de 16e juli weer aanwezig? Ik iig wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Mex op 18-05-2006 10:33 ]
Ik weet nu wel wie je bent hoorinjectie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:41:
[...]
Hmm dit keer moeten we elkaar wel spreken dan he. Vraag maär aan "Doix" wie ik ben.
Merk en type?Mex schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:05:
[...]
Ik ook, met wat kleine aanpassingen die voor wat meer snelheid moeten gaan zorgen
[afbeelding]
TeamBVD
Voor de liefhebber. Hier staat er nog eentje te koop. http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=10059
Op wat voor een auto is deze geplaatst?
[ Voor 27% gewijzigd door injectie op 19-05-2006 07:25 ]
TeamBVD
<--- Raad eensinjectie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 07:23:
Op wat voor een auto is deze geplaatst?
Wat heb je nou gedaan ?? Gewoon uit een EVO een Turbo geript en in je Miata gepleurd of wat ??
/EDIT :
Like dude ... meer info man ... pk increase enzo je weet welMex schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:54:
Dit setje gekocht (+ nog wat aanverwante zaken) en gemonteerd
[afbeelding]
[ Voor 60% gewijzigd door nero355 op 19-05-2006 10:04 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dit setje gekocht (+ nog wat aanverwante zakennero355 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:19:
** n0_0bie vraagt =>
Wat heb je nou gedaan ?? Gewoon uit een EVO een Turbo geript en in je Miata gepleurd of wat ??

Kijk voor meer info hier, gaat een beetje te offtopic
[ Voor 21% gewijzigd door Mex op 19-05-2006 10:05 ]
Euhm als die pijl sl;aat op jouw avatar? Die zi ik niet.
Maar ik gok uit andere reacties een MX5
TeamBVD
Het gaat idd om een mx5.injectie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:12:
[...]
Euhm als die pijl sl;aat op jouw avatar? Die zi ik niet.
Maar ik gok uit andere reacties een MX5
[ Voor 21% gewijzigd door Mex op 20-05-2006 20:28 ]
Verwijderd
Wat kost dat om daar rond te mogen racen?
ontopic: als ik weet wat het kost ben ik 16 juli aanwezig \o/
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 17:58 ]
€ 22,50 per autoVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:49:
magik wat vragen?
Wat kost dat om daar rond te mogen racen?
ontopic: als ik weet wat het kost ben ik 16 juli aanwezig \o/
http://www.clubspecials.nl/
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
jij toch ?Mex schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:16:
Wie gaan er naar de circuittraining op 6 juli?
(ik heb me iig ingeschreven)
Afgelopen zaterdag heb ik googridge remslangen gemonteerd. Deze ga ik aankomende zaterdag nogmaals ontluchten. En dan moetne we zondag los gaan.
MEt deze auto ben ik aanwezig
TeamBVD
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Maar goed, ik ga maar een paar rondjes doen denk ik, het is wel erg gaaf, maar de auto heeft er wel wat onder te lijden en ik moet er ook nog mee naar huis zeg maar
We zaten in dezelfde groep volgens mij.
TeamBVD
Komende zondag is de eerste keer dat ik sinds die dag weer het circuit op ga, ironisch genoeg exact een jaar later.
TeamBVD
Ben er ook weer bij met de 145.
[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 11-07-2006 23:07 ]
TeamBVD
Volgens mij staan onze clubs vrij dicht bij elkaar.Alfa_145 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:07:
Hey injectie! ,deze keer moet het lukken he
Ben er ook weer bij met de 145.
[afbeelding]
TeamBVD
Ga met de Arosa het circuit op om eens te kijken hoe die zich houd bij voor een arosa hoge snelheden.
Hoge bochtsnelheden neem ik aan dat je bedoelt? Op Zandvoort ga je niet écht hard (zelf heb ik op het rechte stuk maar net de 160, 170 gehaald en dat is niet de topsnelheid van mijn auto - elders heb ik er harder mee geredenTiMMieJ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:12:
Ik ben er morgen avond met de vrije training te vinden.
Ga met de Arosa het circuit op om eens te kijken hoe die zich houd bij voor een arosa hoge snelheden.
[ Voor 10% gewijzigd door PowerFlower op 12-07-2006 13:21 ]
In een arosa is 160/170 al boven de max snelheid dusPowerFlower schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:20:
[...]
Hoge bochtsnelheden neem ik aan dat je bedoelt? Op Zandvoort ga je niet écht hard (zelf heb ik op het rechte stuk maar net de 160, 170 gehaald en dat is niet de topsnelheid van mijn auto - elders heb ik er harder mee gereden).
Als ik de 140 haal dan is het al heeeeeeeel wat.
Maar we gaan ons wel focussen op de bochten dan.
Dat is ook de uitdaging. Hard rechtuit rijden kan iedereen.TiMMieJ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:40:
[...]
In een arosa is 160/170 al boven de max snelheid dus
Als ik de 140 haal dan is het al heeeeeeeel wat.
Maar we gaan ons wel focussen op de bochten dan.
Ik zat achter 2 Corsa's, die op het rechte stuk wel redelijk snel waren, maar in de bochten niet, maar omdat we niet in mochten halen in bochten en ze ook niet echt opzij gingen, kwam ik er niet voorbij. 1 Corsa kon ik na een rondje wel pakken bij een recht stuk waar ik meer snelheid had, maar de 2e Corsa was wat lastiger en deed ook geen moeite om even opzij te gaan, terwijl ik in iedere bocht zo'n beetje op zijn bumper zat.
Helaas werd de sessie kort daarop stilgelegd vanwege een 306 Hdi die een flinke crash meemaakte. De hele voorkant van de 306 zat in elkaar, ophanging afgebroken enz. Alle auto's werden op het rechte stuk van start/finish stilgezet, ik ging de pits in omdat de bestuurder van de 306 bij de groep was waar ik ook mee naar Zandvoort was gegaan. Ik kende de bestuurder niet persoonlijk, maar wilde toch wel weten hoe het was. Gelukkig had hij zelf niets, maar zijn auto is waarschijnlijk total loss.
Na een kwartier stilgestaan te hebben, ging alles weer rijden, dus we dachten dat we nog een paar rondes mochten, maar helaas... De sessie werd beëindigd omdat de volgende al moest beginnen.
Al met al veel te weinig ronden gereden. Ik had graag nog even zonder Corsa voor m'n neus wat rondes willen rijden, maar het zat er vandaag niet in. Volgende keer beter!
Op de paddock kwam ik Injectie tegen met zijn Saab 9000. Na een kort babbeltje, nodigde hij me uit om met hem een paar rondjes mee te rijden tijdens hun recreatiesessie aan het begin van de middag. En dus heb ik een minuut of 20 zijn rijkunsten van dichtbij mogen aanschouwen en ik moet zeggen dat ze dik in orde zijn
Alleen heel erg jammer van de 3 totall loss afgevoerde auto's
Dat was een flinke klapper! Zonde van de auto, maar gelukkig had hij zelf niets.DDX schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:03:
hoe je een peugeot afschrijft ;
http://www.538.nl/~ddx/za...6/Short_with_wreck_HI.wmv
mijn auto btw ;
[ Voor 42% gewijzigd door DDX op 16-07-2006 20:22 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Entity op 16-07-2006 22:07 ]
Niet lang daarna boorde er nog een auto zich in de vangrail.. beetje jammer.
Organisatie was er ook goed flauw van dat er binnen 2 sessie's al 3 auto's waren afgeschreven.
Die peugeot remde ook wel heel erg laat!!DDX schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:03:
Is die bumpercam van jou? of van welke auto was die?
Hier twee van mijn filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=7otvvwC4TT4
http://www.youtube.com/watch?v=ekB6JRlbhFI
en mijn foto's:

ja die bumpercam zat op mijn autoYoda schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:42:
[...]
Die peugeot remde ook wel heel erg laat!!
Is die bumpercam van jou? of van welke auto was die?
meer filmpjes volgen later, request voor dit stukje was erg groot zegmaar
(zie dat hij inmiddels al op zo'n 20 forums gelinkt staat
[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 16-07-2006 20:46 ]
R2 heeft 2x stilgestaan
GTT'tje heeft het ondanks het weer prima gedaan en is tijdens de slalom de respectabele 336.000 km gepasseerd
zelfde bocht, 1 sessie later een alpine a310.DDX schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:03:
resultaat:
Das wel zondeD2k schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:32:
[...]
zelfde bocht, 1 sessie later een alpine a310.
resultaat:
[afbeelding]
Zo'n 306 vervang je nog een keer, maar deze alpine is wel wat anders
@ Sander Prinsen. Geen dank.
@ Afa145 Leuk effe kennis gemaakt te hebben. Maar waar zijn de foto's van de Saabclub?
[ Voor 3% gewijzigd door injectie op 16-07-2006 23:05 ]
TeamBVD
en bij uitkomen Hugenholtz (nadat de 306 crasht) staat er aan de linkerkant al een blauwe 106gti in het gras....
en verder rampzalig filmpje(/sessie) merendeel van tijd zit ik gewoon beetje te cruissen achter andere auto's
Wat voor een camera is dat eigenlijk die jij gemonteerd hebt? en hoe werkt dat allemaal? leuk speelgoed nl.

foto's van die crashende alpine hier: (en zie ook die groene twingo die in de problemen komt
http://www.autofotos.nl/2...n%2010.15-10.55/index.htm
Crashen kan altijd een keer gebeuren, maar met de regelmaat zoals op de clubspecials en met alle andere "incidenten en bijna crashes" erbij, betekend het gewoon dat er een hoop lui rondlopen die zowel hun eigen grenzen als die van de auto waarin ze rijden niet kennen.
En dat ze hun eigen auto aan gort rijden vind ik nog niet eens zo erg, maar heb geen zin om zelf schade te krijgen dankzij andere rijders...
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Ik ben cameraman voor DDXYoda schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:36:
//offtopic
Wat voor een camera is dat eigenlijk die jij gemonteerd hebt? en hoe werkt dat allemaal? leuk speelgoed nl.
Het is een Sony ExView 480TVL bulletcam verbonden met de AV input van een camcorder (die in de auto ligt)
De camera komt hier vandaan
http://www.rfconcepts.co.uk/cameras.htm
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
Mijn foto's van zondag: http://tweakers.net/gallery/226/fotoalbum/?MapID=6524
Had Sander Prinsen ook nog gezien

Ik heb dit keer niet zelf gereden, maar dat was achteraf gezien geen ramp, met R1...
Nog een filmpje van vorige ClubSpecials, mijn eerste keer op het circuit: klik.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
http://video.google.com/videoplay?docid=-1654109798244726418
niet de meest mooie compressie maargoed gaat om het idee..
TeamBVD