Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Clubspecials Zandvoort

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 618 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Die jonge, de eigenaar...

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
die oudere was van de sleepdienst? :P

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
hmmwas dat de Alfa waarvan de passagier aan het einde van Sessie R2 foto's aan het maken was vanuit de grindbak?

TeamBVD

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 21:44

-Sander-

///M Powerrrrrr

Injectie: heb jij aan het eind van de dag op de duin gestaan ?

• injectie
Zie het 145 forum. O-)

Maar even voor de duidelijkheid Ja. opels toejuichen enz

TeamBVD

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

LOL, dan stond ik de hele tijd _naast_ je.. 8)7 B)

[ Voor 15% gewijzigd door -Sander- op 24-04-2006 18:57 ]

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

En hier een onboard rondje in een BMW 1802 tijdens het 2e rondje van de BMW 02 club fotorondjes.
Inclusief veel te flauw gezever dr tussendoor :P

Oldtimer powurr

[ Voor 5% gewijzigd door 4x2 op 24-04-2006 19:12 ]

leeg

• injectie
Alfa_145 schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:56:
LOL, dan stond ik de hele tijd _naast_ je.. 8)7 B)
Ah jij had die paraplu vast.

TeamBVD

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Nope, ik stond naast je met een donkere jas+kraag en schuilde bij iemand onder de paraplu. :D

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 00:51
Iemand die toevallig de foto's van www.autofotos.nl van R1 gedownload heeft? Ik ben namelijk opzoek naar foto's van die zwarte VW Corrado. :P

Vanochtend zijn de foto's blijkbaar geplaatst, maar toen ik op de site wou kijken, was de site al bezweken onder het bezoekersaantal... :(

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 10:15

Barreljan

...Zoom-Zoom...

tja ik was er dus ook :D ik reed in R2 mee

Afbeeldingslocatie: http://got.pc-mania.nl/M0603_0723.jpg
injectie schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:55:
hmmwas dat de Alfa waarvan de passagier aan het einde van Sessie R2 foto's aan het maken was vanuit de grindbak?
ja!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 21:14

MBV

waar is je koplamp en kenteken? :P En wat is er met je achterlicht?

• injectie
Voodoo_man schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:31:
tja ik was er dus ook :D ik reed in R2 mee

[afbeelding]

[...]

ja!
He ik reed ook in R2 mee.
Afbeeldingslocatie: http://www.racefotos.nl/fotos/E06%20CS%202304%20(20).JPG

De hf-ds-14 dat ben ik.

TeamBVD

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BeaM-R schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:37:
Er waren ook een 5-tal leden van de Alfa 156 Club.
En zo'n 2.4 JTD heeft toch wel een beetje veel last van onderstuur. :P

Filmpje: http://www.xs4all.nl/~conquest/alfa/joscompilatie.wmv
Gelukkig blieef de schade beperkt tot wat krassen op de velg.

[afbeelding]
Sorry, maar die bocht wordt ook wel erg lomp genaderd en aangesneden :P

(zover ik kan zien nou niet bepaald de ideale lijn :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 25-04-2006 10:38 ]

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 10:15

Barreljan

...Zoom-Zoom...

MBV schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:41:
waar is je koplamp en kenteken? :P En wat is er met je achterlicht?
koplamp eruit voor luchtfilter, niet dat het veel helpt maar het zit tussen de oren he ;) kenteken, achja staat wel leuk zo

achterlicht ? hoezo reed je achter me? mn achteruitrij licht heb ik vervangen door een engels mistlicht :Y) staat stukken beter!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• MBV

MBV

ik dacht wat te zien uitsteken. Niet erbij geweest, geen auto :(

Verwijderd

Ik was er afgelopen weekend niet bij. Had een trainingsdag elders in zandvoort. Meestal als ik op het circuit zit is het voor de deelnemers niet te hopen dat ik in actie kom :X Ik ben een van de mensen van de blauwe lampen op het dak club. O-)

• MBV

MBV

Scheer je weg dan, dit is een forum voor autoliefhebbers :+ Niet voor: "Hé, jij rijdt 5km/u te hard op die verlaten A2, laten we jouw eens flitsen". Grrr, wat had ik graag 140 gereden vanavond, toch maar niet gedaan :(

[ Voor 58% gewijzigd door MBV op 27-04-2006 03:33 ]

• pagani
  • Niet online
MBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:32:
Scheer je weg dan, dit is een forum voor autoliefhebbers :+ Niet voor: "Hé, jij rijdt 5km/u te hard op die verlaten A2, laten we jouw eens flitsen". Grrr, wat had ik graag 140 gereden vanavond, toch maar niet gedaan :(
Volgens mij is ie ambulancemedewerker en niet politieagent... Anders zou ik er op een circuit niet warm of koud van worden :P

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 27-04-2006 08:39 ]

• PowerFlower
  • Laatst online: 22-11 11:49

PowerFlower

être diable et jouer fleur

4x2 schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:11:
Ben er (toevallig) ook geweest, was met wat mensen van de BMW 02 club mee, heb ook een paar rondjes gepassagierd in een oranje metallic 1802 die op mengsmering liep :P.
Ah, zit jij dan op deze foto achter mij te wachten tot ik eindelijk eens gas ga geven? :P
Ik heb mijn Miata net anderhalve maand, eerste rwd die ik rij, dus ik was heeel voorzichtig aan het rijden, kende het circuit ook niet... laatste rondjes eindelijk flink wat vaart weten te maken en toen merkte ik dat ik een stuk makkelijker door de bochten heen kwam dan veel andere auto's :)

Afbeeldingslocatie: http://www.clan.to/zut/zandvoort.jpg
Supra van homedisc was de enige auto die ik herkende als die van een GoT'ter
Hoewel een Supra absoluut niet mijn auto is vind ik die volledig zwarte van homedisc (ik heb hem ook zien rijden) toch wel strak hoor. Alleen de matzwarte velgen zijn een beetje zo-zo, het lijkt er van een afstand enigszins op alsof iemand zijn wieldoppen gejat heeft :X
Heb me trouwens kapot gelachen om die groenige Panda met imperiaal en trekhaak, die ging eigenljik behoorlijk hard rond :X
OMG dat was echt een volstrekte loony... die ging elke bocht op twee wielen door, en hij was inderdaad een van de snellere rijders. Maar als je dat op een foto terugziet, dan mag hij blij zijn dat zijn banden om zijn velgen zijn gebleven 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.clan.to/zut/fiat_panda_zandvoort.jpg

Overigens was ik blij dat R4 nog in het droge reed. Vlak daarna ging het regenen. Wat voor mij niet zo'n probleem was, trok gewoon het dak dicht, maar veel van de donkervoorts/lotussen etc. hebben flink water staan opvangen in de file zandvoort uit :X Deze stond achter mijn auto geparkeerd:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/49/135313572_e9df94e777.jpg?v=0

B)

• MBV

MBV

johnnyv.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:38:
[...]

Volgens mij is ie ambulancemedewerker en niet politieagent... Anders zou ik er op een circuit niet warm of koud van worden :P
ehm, oeps, sorry :o Op de een of andere manier zijn blauwe lampen op het dak voor mij verbonden aan mannetjes die bij flitskasten horen of mensen van de weg plukken omdat 150 op een lege snelweg best gevaarlijk zou zijn ofzo B)

• pagani
  • Niet online
MBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:26:
[...]

ehm, oeps, sorry :o Op de een of andere manier zijn blauwe lampen op het dak voor mij verbonden aan mannetjes die bij flitskasten horen of mensen van de weg plukken omdat 150 op een lege snelweg best gevaarlijk zou zijn ofzo B)
Mja, ik weet het niet zeker hoor :D

Maar ik word dus niet warm of koud va de politie als ik op een circuit rondtuf :)

Verwijderd

MBV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:32:
Er zitten wel flitser op de autos van ons :X , maar niet gekoppeld aan een radar. Verder heb ik het ook niet zo op de 5km te hard boetes als dat een troost is voor je 8)
johnnyv.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:38:
[...]

Ik loop inderdaad bij het rode kruis mee op het circuit als EHBOer, radio centralist en bij kleinere evenementen als ambulancebegeleider. Het zijn dus de goede blauwe lampen, en net als de brandweer die er bij grotere evenementen staat. :+

En ik ben wel degelijk een autosport liefhebber. Tijdens me MTS en begin periode van me HTS nog in een raceteam mee gelopen als (hulp)monteur, tijdwaarneming en wat er verder nog allemaal geregeld moest worden. O-)

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

PowerFlower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:08:
Ah, zit jij dan op deze foto achter mij te wachten tot ik eindelijk eens gas ga geven? :P
Ik heb mijn Miata net anderhalve maand, eerste rwd die ik rij, dus ik was heeel voorzichtig aan het rijden, kende het circuit ook niet... laatste rondjes eindelijk flink wat vaart weten te maken en toen merkte ik dat ik een stuk makkelijker door de bochten heen kwam dan veel andere auto's :)

[afbeelding]
Zal maar niet herhalen wat we in de 1e instantie over je gezegd hadden :X (je ziet mij idd nog net op die foto). Gelukkig was het niet zo heel erg lastig om je voorbij te gaan, dus het viel nog mee :)
Wat wel goed werkte waren je remmen, daar bleven die van die BMW een tikkeltje bij achter :P.
Maar als je zegt dat het 1e keer was, 1e rwd enzo, kan me dr iets bij voorstellen, toch een paar duizend euro die je anders naar de klote knalt.
Bestuurder van die BMW gold dat ook voor (beter gezegd, die had pas een maand zn rbw), maar die is jong en onverschrokken (een halve gare dus :+) en zn auto was maar 600 euro.

leeg

• PowerFlower

PowerFlower

Idd, ben me net iets te bewust van wat er allemaal fout kan gaan om zomaar meteen volgas overal doorheen te gaan :P En ik denk dat je die S2000 ook nog wel in het grind hebt zien staan, het valt eigenlijk wel mee wat er mis kan gaan, maar ik had niet zo'n zin de rest van de week kiezeltjes uit de kap te plukken. En flink vloeken hoort erbij btw, deed ik ook toen een van die gare BMW's in de Audi S bocht ongeveer 115 graden spinde en plotseling stil stond voor me :P

• J0YR1D3R
  • Niet online
PowerFlower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:08:

OMG dat was echt een volstrekte loony... die ging elke bocht op twee wielen door, en hij was inderdaad een van de snellere rijders. Maar als je dat op een foto terugziet, dan mag hij blij zijn dat zijn banden om zijn velgen zijn gebleven 8)7

[afbeelding]
Nee hij heet geen loony, hij heet barry. Hij kan nog rijden ook :X Net ff op het panda forum zitten neuzen, kwam ik dit filmpje tegen. (~13,7mb @ Rapidshare.de, onderaan op free drukken en wachten) Hij gaat soms echt met 80-100 de bochten door, aan het begin haalt ie een paar alfa's in... En dat met een panda :P

Ohja, note the "heftruckdraaiknop" op zn stuur :*)

Even een edit nog, vorig jaar reed hij met deze velgen rond:

Afbeeldingslocatie: http://62.195.41.191/frikandelmetslagroom/BarrY/IMG_0237.jpeg

Ziet er al een stuk beter uit. Overigens doet het ding van 0-100 ongeveer 9 sec, raar maar waar _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door J0YR1D3R op 28-04-2006 09:30 ]

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Is dat die dude ook van dat filmpje waar je een honda achtig iets naast de baan ziet gaan en dan frontaal de vangrails ingaat aan de andere kant?

• PowerFlower

PowerFlower

J0YR1D3R schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:43:
[...]

Nee hij heet geen loony, hij heet barry. Hij kan nog rijden ook :X Net ff op het panda forum zitten neuzen, kwam ik dit filmpje tegen. (~13,7mb @ Rapidshare.de, onderaan op free drukken en wachten) Hij gaat soms echt met 80-100 de bochten door, aan het begin haalt ie een paar alfa's in... En dat met een panda :P

Ohja, note the "heftruckdraaiknop" op zn stuur :*)

Even een edit nog, vorig jaar reed hij met deze velgen rond:

[afbeelding]

Ziet er al een stuk beter uit. Overigens doet het ding van 0-100 ongeveer 9 sec, raar maar waar _/-\o_
Dat hij kan rijden was me al duidelijk. Ik zou het niet aandurven, maar ik heb dan ook nog veel te leren :P
En dat hij 0-100 in 9 sec doet verklaart waarom ik zelfs op de straight niet dichterbij kwam, mijn Miata doet daar ongeveer 8,5 sec over maar ik zet natuurlijk veel te laat in :P

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Dupje schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:21:
Is dat die dude ook van dat filmpje waar je een honda achtig iets naast de baan ziet gaan en dan frontaal de vangrails ingaat aan de andere kant?
Volgens mij niet, volgens mij is van hem een keer het filmpje gepost dat een rode uno voor m afgesneden werd en bijna over de kop vloog.
Andere filmpje is volgens mij een Mazda MX3 die de vangrail in vliegt.

leeg

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

die toeter op die panda rofl :D mwaaaaaaaaaaaaaaap *tuut tuut*

ik lig hier over de grond te rollen van het lachen :P

blup

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
4x2 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:48:
[...]

Volgens mij niet, volgens mij is van hem een keer het filmpje gepost dat een rode uno voor m afgesneden werd en bijna over de kop vloog.
Hm je hebt gelijk ja, was een Uno die plots spinde en bijna tolde.

• J0YR1D3R
  • Niet online
4x2 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:48:
[...]

Die rode uno werd niet gesneden, die nam de bocht gewoon te ruim, kwam net naast de baan en ging inderdaad bijna over de kop. Zie dit filmpje.

Ik heb echt respect voor die gozer en wat ie durft met die auto. Als je ongeveer zn rondetijd inschat over een vol rondje zandvoort doet hij er ~2:35 met verkeer over. Als je dan er vanuit gaat dat de Seat Ibiza Cup het ronderecord heeft staan op 2:19, vind ik het echt snel :X

[ Voor 7% gewijzigd door J0YR1D3R op 30-04-2006 17:11 ]

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:20

Mex

J0YR1D3R schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:05:
[...]

Die rode uno werd niet gesneden, die nam de bocht gewoon te ruim, kwam net naast de baan en ging inderdaad bijna over de kop. Zie dit filmpje.

Ik heb echt respect voor die gozer en wat ie durft met die auto. Als je ongeveer zn rondetijd inschat over een vol rondje zandvoort doet hij er ~2:35 met verkeer over. Als je dan er vanuit gaat dat de Seat Ibiza Cup het ronderecord heeft staan op 2:19, vind ik het echt snel :X
Allemaal leuk en aardig maar hij reed echt als een malloot in de recreatieve sessie's, overal inhalen, links/rechts, dat je dat doet in een sportieve sessie waarbij men daar meer op berekend is vind ik prima, maar niet tussen een stel amateurs in een recreatieve sessie. Van mij hadden ze hem na 1 rondje al van de baan mogen plukken. Dat hij zoveel mensen inhaalt is ook niet vreemd, als ik zo'n zo iemand achter me heb rijden dan zal ik er ook alles aan doen om 'm zo snel mogelijk voor me te laten om brokken te voorkomen...

[ Voor 10% gewijzigd door Mex op 01-05-2006 15:50 ]

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

het was jammer dat ik er niet bij was deze keer, had graag de performance van mijn scirocco willen bekijken net nadat ik er nu zo goed als klaar mee ben...ach, binnenkort weer een clubmeet daar :)

Wabbawabbawabbawabba

• J0YR1D3R
  • Niet online
Mex schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:49:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar hij reed echt als een malloot in de recreatieve sessie's, overal inhalen, links/rechts, dat je dat doet in een sportieve sessie waarbij men daar meer op berekend is vind ik prima, maar niet tussen een stel amateurs in een recreatieve sessie. Van mij hadden ze hem na 1 rondje al van de baan mogen plukken. Dat hij zoveel mensen inhaalt is ook niet vreemd, als ik zo'n zo iemand achter me heb rijden dan zal ik er ook alles aan doen om 'm zo snel mogelijk voor me te laten om brokken te voorkomen...
Heb je gelijk in. Neemt niet weg dat hij op zich met zo'n auto toch een heel eind komt qua rondetijd :) Eigenlijk zou hij inderdaad naar een andere sessie geplaatst moeten worden, maar dan heb je kans dat hij weer juist om zn oren gevlogen word doordat ie de langzaamste is. Gemiddelde recreatieve rijder is allang blij dat ie een keer op zandvoort heeft gereden, deze man is wat verder en heeft een "boeit mij het als er wat stuk gaat" mentaliteit. Groot gelijk, voor 15 euro en een paar uurtjes arbeid zet je de boel weer in elkaar ;)

• PowerFlower

PowerFlower

J0YR1D3R schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:08:
[...]
Heb je gelijk in. Neemt niet weg dat hij op zich met zo'n auto toch een heel eind komt qua rondetijd :) Eigenlijk zou hij inderdaad naar een andere sessie geplaatst moeten worden, maar dan heb je kans dat hij weer juist om zn oren gevlogen word doordat ie de langzaamste is. Gemiddelde recreatieve rijder is allang blij dat ie een keer op zandvoort heeft gereden, deze man is wat verder en heeft een "boeit mij het als er wat stuk gaat" mentaliteit. Groot gelijk, voor 15 euro en een paar uurtjes arbeid zet je de boel weer in elkaar ;)
Er, hij rijdt gewoon in álle rondes mee, hij had aan het eind van de dag dan ook een redelijke hoeveelheid S en R stickers op zijn raam :P

Oh en Mex :w altijd prettig als mensen op meerdere fora dezelfde nick gebruiken ;)

• injectie
Tja maar aan het eind van de dag waren er ook een heleboel die niet durfden/ wilden rijden vanwege de regen. En tja dan is hij wel zo'n type die die plaatsjes gaat ophalen. Net zoals er een zwarte lancia delta in bijna alle sessies mee reed op het laatst.

TeamBVD

• PowerFlower

PowerFlower

Bedoelde ook meer te zeggen, hij gaat er volledig voor en wil gewoon de hele dag racen. Begrijpelijk, als je er echt voor gaat. Voor mij vrij lastig, eerste rondjes met een voor mij onbekende rwd op een onbekende baan, en dan moet je van de met moeite gevonden ideale lijn af om een Panda er langs te laten :+ en nee, het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, en ook een stuk moeilijker dan op de PS2 O-)

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Mex schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:49:
[...]

Zo reed een heel groot deel in die recreatieve sessie :X
Je werd ook aan alle kanten voorbij gevlogen door al die kitcars en ander veel te snel grut.
Dat het er bij die panda nog veel lijper uit ziet is omdat ie zo overhelt :P...
En ik heb het vermoeden dat hij minder snel brokken rijd dan de meesten daar, hij had iig nog ervaring.

leeg

• injectie
4x2 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:28:
[...]

Zo reed een heel groot deel in die recreatieve sessie :X
Je werd ook aan alle kanten voorbij gevlogen door al die kitcars en ander veel te snel grut.
Dat het er bij die panda nog veel lijper uit ziet is omdat ie zo overhelt :P...
En ik heb het vermoeden dat hij minder snel brokken rijd dan de meesten daar, hij had iig nog ervaring.
Het kan aan mij liggen. Maar in de recreatieve sessie werd ik ook aan alle kanten voorbijgevlogen door verschillende auto's. TErwijl ik me netjes zat te ergeren aan auto's die niet naar links gingen op de rechte stukken. Dit principe heb ik toen ook maar laten varen en ben ook over links in gaan halen.

Staat in de regels duidelijk. Inhalen alleen op de rechte stukken langs de rechterkant. Maar ja bij de pitsstraat duikt iedereen naar rechts om de pits in te gaan. Waar je dus volgens de regels in moet halen. Onlogisch niet?

En toen ik vervolgens de sportieve sessie reed. Was het veel relaxter. Omdat je ook gewoon kon inhalen. Ondanks dat er dezelfde! auto's meereden als in de recreatieve sessie.

TeamBVD

• Mex

Mex

injectie schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 07:11:
[...]

Het kan aan mij liggen. Maar in de recreatieve sessie werd ik ook aan alle kanten voorbijgevlogen door verschillende auto's. TErwijl ik me netjes zat te ergeren aan auto's die niet naar links gingen op de rechte stukken. Dit principe heb ik toen ook maar laten varen en ben ook over links in gaan halen.

Staat in de regels duidelijk. Inhalen alleen op de rechte stukken langs de rechterkant. Maar ja bij de pitsstraat duikt iedereen naar rechts om de pits in te gaan. Waar je dus volgens de regels in moet halen. Onlogisch niet?

En toen ik vervolgens de sportieve sessie reed. Was het veel relaxter. Omdat je ook gewoon kon inhalen. Ondanks dat er dezelfde! auto's meereden als in de recreatieve sessie.
In R1 ging het er vrij netjes aan toe als ik dat zo lees... Maar dan nog, de Panda reed echt als een bezetene.
PowerFlower schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:24:
[...]

Oh en Mex :w altijd prettig als mensen op meerdere fora dezelfde nick gebruiken ;)
:*)

[ Voor 12% gewijzigd door Mex op 02-05-2006 08:31 ]

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:25
Een klein kickje :D kheb vannacht eindelijk mijn foto's van de Clubspecials online gezet :)

http://s11.photobucket.co.../da432qr/clubspecials0406

• injectie
Nette foto's

Wie van jullie zijn er de 16e juli weer aanwezig? Ik iig wel.

TeamBVD

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik ben er ook weer bij :)

• injectie
Hmm dit keer moeten we elkaar wel spreken dan he. Vraag maär aan "Doix" wie ik ben.

TeamBVD

• Mex

Mex

injectie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:40:
Nette foto's

Wie van jullie zijn er de 16e juli weer aanwezig? Ik iig wel.
Ik ook, met wat kleine aanpassingen die voor wat meer snelheid moeten gaan zorgen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/zj812e.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Mex op 18-05-2006 10:33 ]

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

injectie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:41:
[...]

Hmm dit keer moeten we elkaar wel spreken dan he. Vraag maär aan "Doix" wie ik ben.
Ik weet nu wel wie je bent hoor :D

• injectie
Mex schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:05:
[...]

Ik ook, met wat kleine aanpassingen die voor wat meer snelheid moeten gaan zorgen ;)

[afbeelding]
Merk en type?

TeamBVD

• Mex

Mex

Mitsubishi - TDO4H

• injectie
Hmm standaard turbootje dus. (Althans bij Saab wordt die TD04 standaard gemonteerd op de aero modellen. :*) )
Voor de liefhebber. Hier staat er nog eentje te koop. http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=10059
Op wat voor een auto is deze geplaatst?

[ Voor 27% gewijzigd door injectie op 19-05-2006 07:25 ]

TeamBVD

• Mex

Mex

injectie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 07:23:
Op wat voor een auto is deze geplaatst?
<--- Raad eens ;)

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

** n0_0bie vraagt =>

Wat heb je nou gedaan ?? Gewoon uit een EVO een Turbo geript en in je Miata gepleurd of wat ?? :P

/EDIT :
Mex schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:54:
Dit setje gekocht (+ nog wat aanverwante zaken ;) ) en gemonteerd

[afbeelding]
Like dude ... meer info man ... pk increase enzo je weet wel ;)

[ Voor 60% gewijzigd door nero355 op 19-05-2006 10:04 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mex

Mex

nero355 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:19:
** n0_0bie vraagt =>

Wat heb je nou gedaan ?? Gewoon uit een EVO een Turbo geript en in je Miata gepleurd of wat ?? :P
Dit setje gekocht (+ nog wat aanverwante zaken ;) ) en gemonteerd

Afbeeldingslocatie: http://www.turbo-kits.com/images/greddy_miata_turbo_kit.jpg

Kijk voor meer info hier, gaat een beetje te offtopic ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Mex op 19-05-2006 10:05 ]

• injectie
Euhm als die pijl sl;aat op jouw avatar? Die zi ik niet.

Maar ik gok uit andere reacties een MX5

TeamBVD

• Mex

Mex

injectie schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:12:
[...]

Euhm als die pijl sl;aat op jouw avatar? Die zi ik niet.

Maar ik gok uit andere reacties een MX5
Het gaat idd om een mx5.

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0603_ClubSpec060423/01%20-%20R1%20vrij%20rijden%2009.30-10.10/images/M0603_0264.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Mex op 20-05-2006 20:28 ]

Verwijderd

magik wat vragen?
Wat kost dat om daar rond te mogen racen?

ontopic: als ik weet wat het kost ben ik 16 juli aanwezig \o/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 17:58 ]

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 00:51
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:49:
magik wat vragen?
Wat kost dat om daar rond te mogen racen?

ontopic: als ik weet wat het kost ben ik 16 juli aanwezig \o/
€ 22,50 per auto

http://www.clubspecials.nl/

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Mits je uiteraard lid bent van een club en daar kaarten van krijgt..

• injectie
Per auto. En per sessie

TeamBVD

• Mex

Mex

Wie gaan er naar de circuittraining op 6 juli?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Mex schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 10:16:
Wie gaan er naar de circuittraining op 6 juli?
jij toch ? ;)

(ik heb me iig ingeschreven)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Mex

Mex

DDX schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:44:
[...]

jij toch ? ;)

(ik heb me iig ingeschreven)
Jep, ik ook ;)

• injectie
AAnkomende zondag is het weer zo ver. Wij moeten rijden om 13.35 en 16.35.
Afgelopen zaterdag heb ik googridge remslangen gemonteerd. Deze ga ik aankomende zaterdag nogmaals ontluchten. En dan moetne we zondag los gaan.

MEt deze auto ben ik aanwezig
Afbeeldingslocatie: http://www.saabforum.nl/albums/album32/100_0542.sized.jpg

TeamBVD

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Ik ben der met mijn 5 GTT ook bij zondag ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• PowerFlower

PowerFlower

Ik sla deze keer even over. Ik moet de vrijdag er na nog met mn Miata naar Italië rijden om van wat IRL bochten te genieten en dan wil ik niet het risico lopen alles vóór die tijd al afgeragd te hebben - o.a. die vier nieuwe Potenza's die ik net heb ;)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:17

Entity

9000rpm

Ik ben er zondag ook met mijn 106 Rallye. Hopelijk kan ik hem heelhouden deze keer, vorig jaar bij de Clubspecials Circtuittraining ging de elandproef niet helemaal goed met wat schade als gevolg :P

Maar goed, ik ga maar een paar rondjes doen denk ik, het is wel erg gaaf, maar de auto heeft er wel wat onder te lijden en ik moet er ook nog mee naar huis zeg maar ;)

• injectie
Tja Sander Zoals Jij vorig jaar ook uitbrak met je zwarte 106. Ik deed het je bijna na. Alleen mijn ABS hield de wagen bestuurbaar.
We zaten in dezelfde groep volgens mij.

TeamBVD

• Entity

Entity

9000rpm

Zou best kunnen! De schrik zat er bij mij goed in toen, was de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb... Dat hoop ik niet nog een keer mee te maken :D

Komende zondag is de eerste keer dat ik sinds die dag weer het circuit op ga, ironisch genoeg exact een jaar later.

• injectie
Ik weet nie tof je toen nog langer bent gebleven. maar een andere jongen uit onze groep heeft toen zijn wagen compleet afgeschreven. (Saab 900)

TeamBVD

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Hey injectie! ,deze keer moet het lukken he ;)

Ben er ook weer bij met de 145.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ar33/temp/meg/2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 11-07-2006 23:07 ]

• Entity

Entity

9000rpm

Ja, ik ben nog gewoon tot het eind gebleven en was er toen ook bij toen de Saab afgeschreven werd. Echt zonde...

• PowerFlower

PowerFlower

Wat gebeurde daar mee dan?

• injectie
Die kwam met een waarschijnlijk lekke linkerachterband te ver over de kerbstone. Raakte in een slip, en ging vervolgens knalhard achterwaarts de vangrail in.

TeamBVD

• injectie
Alfa_145 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:07:
Hey injectie! ,deze keer moet het lukken he ;)

Ben er ook weer bij met de 145.
[afbeelding]
Volgens mij staan onze clubs vrij dicht bij elkaar.

TeamBVD

• TiMMieJ
  • Laatst online: 19-11 10:47

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben er morgen avond met de vrije training te vinden.
Ga met de Arosa het circuit op om eens te kijken hoe die zich houd bij voor een arosa hoge snelheden.

• PowerFlower

PowerFlower

TiMMieJ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:12:
Ik ben er morgen avond met de vrije training te vinden.
Ga met de Arosa het circuit op om eens te kijken hoe die zich houd bij voor een arosa hoge snelheden.
Hoge bochtsnelheden neem ik aan dat je bedoelt? Op Zandvoort ga je niet écht hard (zelf heb ik op het rechte stuk maar net de 160, 170 gehaald en dat is niet de topsnelheid van mijn auto - elders heb ik er harder mee gereden :X).

[ Voor 10% gewijzigd door PowerFlower op 12-07-2006 13:21 ]

• TiMMieJ
  • Laatst online: 19-11 10:47

TiMMieJ

PSN: Orixez

PowerFlower schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Hoge bochtsnelheden neem ik aan dat je bedoelt? Op Zandvoort ga je niet écht hard (zelf heb ik op het rechte stuk maar net de 160, 170 gehaald en dat is niet de topsnelheid van mijn auto - elders heb ik er harder mee gereden :X).
In een arosa is 160/170 al boven de max snelheid dus ;)
Als ik de 140 haal dan is het al heeeeeeeel wat.
Maar we gaan ons wel focussen op de bochten dan.

• PowerFlower

PowerFlower

TiMMieJ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:40:
[...]
In een arosa is 160/170 al boven de max snelheid dus ;)
Als ik de 140 haal dan is het al heeeeeeeel wat.
Maar we gaan ons wel focussen op de bochten dan.
Dat is ook de uitdaging. Hard rechtuit rijden kan iedereen.

• Entity

Entity

9000rpm

Het zit er weer op. Ik zat vanochtend in de eerste sessie (9.30 uur), wat op zich wel lekker was omdat het toen nog niet zo warm was. Na een rondje warmrijden en weer even kennismaken met de baan (was een jaar geleden dat ik er voor het laatst gereden had), was het tijd om het gas erop te zetten. Helaas was het ontzettend druk aan het begin van de sessie, snelle en langzame wagens door elkaar, waardoor er her en der ingehaald werd waar het eigenlijk niet mocht. Gelukkig ging het goed, na een rondje of 2 zaten we in wat rustiger verkeer.

Ik zat achter 2 Corsa's, die op het rechte stuk wel redelijk snel waren, maar in de bochten niet, maar omdat we niet in mochten halen in bochten en ze ook niet echt opzij gingen, kwam ik er niet voorbij. 1 Corsa kon ik na een rondje wel pakken bij een recht stuk waar ik meer snelheid had, maar de 2e Corsa was wat lastiger en deed ook geen moeite om even opzij te gaan, terwijl ik in iedere bocht zo'n beetje op zijn bumper zat.

Helaas werd de sessie kort daarop stilgelegd vanwege een 306 Hdi die een flinke crash meemaakte. De hele voorkant van de 306 zat in elkaar, ophanging afgebroken enz. Alle auto's werden op het rechte stuk van start/finish stilgezet, ik ging de pits in omdat de bestuurder van de 306 bij de groep was waar ik ook mee naar Zandvoort was gegaan. Ik kende de bestuurder niet persoonlijk, maar wilde toch wel weten hoe het was. Gelukkig had hij zelf niets, maar zijn auto is waarschijnlijk total loss.

Na een kwartier stilgestaan te hebben, ging alles weer rijden, dus we dachten dat we nog een paar rondes mochten, maar helaas... De sessie werd beëindigd omdat de volgende al moest beginnen.

Al met al veel te weinig ronden gereden. Ik had graag nog even zonder Corsa voor m'n neus wat rondes willen rijden, maar het zat er vandaag niet in. Volgende keer beter!

Op de paddock kwam ik Injectie tegen met zijn Saab 9000. Na een kort babbeltje, nodigde hij me uit om met hem een paar rondjes mee te rijden tijdens hun recreatiesessie aan het begin van de middag. En dus heb ik een minuut of 20 zijn rijkunsten van dichtbij mogen aanschouwen en ik moet zeggen dat ze dik in orde zijn :P Wat gaat zo'n wagen hard zeg! Injectie, bedankt nogmaals! :)

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ben ook weer terug van een dagje Zandvoort, weer was super geslaagd geen file's gehad en lekker rustig op de baan!
Alleen heel erg jammer van de 3 totall loss afgevoerde auto's :/ ;(

• Entity

Entity

9000rpm

Dat was een flinke klapper! Zonde van de auto, maar gelukkig had hij zelf niets.

• DDX
  • Nu online

DDX

ik zat er gelukkig stukje achter, ik merkte in de tarzanbocht al dat het richting foutgaan ging...

mijn auto btw ;

Afbeeldingslocatie: http://www.vladimirlam.com/pics/zandvoortclubspecials16072006/IMG_1385.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door DDX op 16-07-2006 20:22 ]

• Entity

Entity

9000rpm

Jammer dat er altijd mensen tussen zitten die zich niet kunnen beheersen en daarvoor een dure prijs betalen. Ben blij dat het mij niet is overkomen, hopelijk maak ik het ook nooit mee!

[ Voor 26% gewijzigd door Entity op 16-07-2006 22:07 ]

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Heb het ook gezien.. was een mindere klap!
Niet lang daarna boorde er nog een auto zich in de vangrail.. beetje jammer.
Organisatie was er ook goed flauw van dat er binnen 2 sessie's al 3 auto's waren afgeschreven.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11 12:52

Yoda

Can you feel it?

Die peugeot remde ook wel heel erg laat!!

Is die bumpercam van jou? of van welke auto was die?

Hier twee van mijn filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=7otvvwC4TT4
http://www.youtube.com/watch?v=ekB6JRlbhFI

en mijn foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6714.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6715.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6716.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6717.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6718.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6722.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6723.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6724.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6726.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6727.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6728.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6729.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6733.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6734.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6735.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6736.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6741.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6743.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6746.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6747.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6748.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6749.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6750.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6751.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6753.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6758.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6759.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6760.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6761.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6763.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6764.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6767.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6768.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6769.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/IMG_6774.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfa146.nl/images/Zandvoort-16-07-2006/peugeot.jpg

• DDX
  • Nu online

DDX

Yoda schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:42:
[...]

Die peugeot remde ook wel heel erg laat!!

Is die bumpercam van jou? of van welke auto was die?
ja die bumpercam zat op mijn auto

meer filmpjes volgen later, request voor dit stukje was erg groot zegmaar
(zie dat hij inmiddels al op zo'n 20 forums gelinkt staat ;))

[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 16-07-2006 20:46 ]

• D2k

D2k

die 200sx crashte net achter me, had prima zicht erop in de achterkijkspiegel. Hoorde van clubgenoten dat ie daar als een idioot voorbij was gekomen

R2 heeft 2x stilgestaan :( ondanks dat heb ik me best vermaakt. Ook nog even de slalom meegepakt. Dat valt pas echt tegen!

GTT'tje heeft het ondanks het weer prima gedaan en is tijdens de slalom de respectabele 336.000 km gepasseerd 8-)

• D2k

D2k

zelfde bocht, 1 sessie later een alpine a310.

resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://marcel.beugelsdijk.net/clubspecials_juli/clubspecials36.jpg

• Hoyden
  • Laatst online: 16-11 21:11
D2k schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:32:
[...]

zelfde bocht, 1 sessie later een alpine a310.

resultaat:
[afbeelding]
Das wel zonde :)
Zo'n 306 vervang je nog een keer, maar deze alpine is wel wat anders :/

• injectie
Was zeker een leuke dag. Alleen minder op de crashes na. De hierboven genoemde 3. Later in de tarzanbocht nog een 205 die ging koppeltjeduikelen. Een Porsche ergens vast in het Grind.

@ Sander Prinsen. Geen dank.
@ Afa145 Leuk effe kennis gemaakt te hebben. Maar waar zijn de foto's van de Saabclub?

[ Voor 3% gewijzigd door injectie op 16-07-2006 23:05 ]

TeamBVD

• DDX
  • Nu online

DDX

net ff volledig filmpje gekeken van mijn bulletcam, viel me opeens op dat ze op rechte stuk bij uitgang pitsstraat al aan het zwaaien waren met gele vlag toen de zwarte 306 de tarzanbocht in dook...
en bij uitkomen Hugenholtz (nadat de 306 crasht) staat er aan de linkerkant al een blauwe 106gti in het gras....

en verder rampzalig filmpje(/sessie) merendeel van tijd zit ik gewoon beetje te cruissen achter andere auto's

• Yoda
  • Laatst online: 07-11 12:52

Yoda

Can you feel it?

//offtopic

Wat voor een camera is dat eigenlijk die jij gemonteerd hebt? en hoe werkt dat allemaal? leuk speelgoed nl. :)

• D2k

D2k

kijk mij es intensief sturen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0611_ClubSpec060716/02%20-%20R2%20vrij%20rijden%2010.15-10.55/images/M0611_0359.jpg

foto's van die crashende alpine hier: (en zie ook die groene twingo die in de problemen komt :X )
http://www.autofotos.nl/2...n%2010.15-10.55/index.htm

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Heb het geloof ik al is eerder gezegt, maar dat soort crashes zijn dus voor mij DE reden om nooit meer naar de clubspecials te gaan... teveel prutsers die denken dat ze kunnen autorijden.
Crashen kan altijd een keer gebeuren, maar met de regelmaat zoals op de clubspecials en met alle andere "incidenten en bijna crashes" erbij, betekend het gewoon dat er een hoop lui rondlopen die zowel hun eigen grenzen als die van de auto waarin ze rijden niet kennen. |:(
En dat ze hun eigen auto aan gort rijden vind ik nog niet eens zo erg, maar heb geen zin om zelf schade te krijgen dankzij andere rijders... :X

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• DDX
  • Nu online

DDX

de twingo duikt idd bijna op de safetycar die er voor de alpine staat ;

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0611_ClubSpec060716/02%20-%20R2%20vrij%20rijden%2010.15-10.55/images/M0611_0308.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0611_ClubSpec060716/02%20-%20R2%20vrij%20rijden%2010.15-10.55/images/M0611_0309.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0611_ClubSpec060716/02%20-%20R2%20vrij%20rijden%2010.15-10.55/images/M0611_0310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0611_ClubSpec060716/02%20-%20R2%20vrij%20rijden%2010.15-10.55/images/M0611_0311.jpg

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 23:58

guanpedro

Live forever or die trying

Yoda schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:36:
//offtopic

Wat voor een camera is dat eigenlijk die jij gemonteerd hebt? en hoe werkt dat allemaal? leuk speelgoed nl. :)
Ik ben cameraman voor DDX ;)

Het is een Sony ExView 480TVL bulletcam verbonden met de AV input van een camcorder (die in de auto ligt)

De camera komt hier vandaan
http://www.rfconcepts.co.uk/cameras.htm

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-11 20:08

johnwoo

3S-GTE

Hee verrek, dit topic had ik nog niet gespot :P
Mijn foto's van zondag: http://tweakers.net/gallery/226/fotoalbum/?MapID=6524

Had Sander Prinsen ook nog gezien ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/930fecac53a754bdda677ba90e0805d3/full.jpg

Ik heb dit keer niet zelf gereden, maar dat was achteraf gezien geen ramp, met R1...
Nog een filmpje van vorige ClubSpecials, mijn eerste keer op het circuit: klik.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• DDX
  • Nu online

DDX

na 2 dagen heeft google goedkeuring gegeven :

http://video.google.com/videoplay?docid=-1654109798244726418

niet de meest mooie compressie maargoed gaat om het idee..

• injectie
Foto's van het Saabforum. http://www.averell.net/de/PWP/saabdag/

TeamBVD

Pagina: 1 2 Laatste