Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
pinokkia dat was via anewmobile.nl.... ik kwam die site tegen via telecomvergelijker.nl, en dit was de goedkoopste (het was een aanbieding, nu betaal je op anewmobile geloof ik 100 euro bij). dat was nu een maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Is er iemand die een houder heeft gevonden voor in de auto waar de N91 in past ?
Zoek me een ongeluk maar de enigste die ik vind is van Brodit (passief) maar die is niet leverbaar en ik zie hem ook alleen maar bij 1 winkel.
Zijn er misschien alternatieven waar de N91 in past en dan ben ik voornamelijk opzoek naar een Brodit achtig iets geen klem systeem.
De Brodit houder van mijn vorige toestel de N70 daar gaat hij helaas niet in :'(

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:05:
Is er iemand die een houder heeft gevonden voor in de auto waar de N91 in past ?
Zoek me een ongeluk maar de enigste die ik vind is van Brodit (passief) maar die is niet leverbaar en ik zie hem ook alleen maar bij 1 winkel.
Zijn er misschien alternatieven waar de N91 in past en dan ben ik voornamelijk opzoek naar een Brodit achtig iets geen klem systeem.
De Brodit houder van mijn vorige toestel de N70 daar gaat hij helaas niet in :'(
Bedoel je gewoon een houder of een carkit? Ik heb destijds een houdertje bij halfords gekocht voor mijn 6230 (universeel) en mijn N91 past er ook gewoon in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:01:
[...]

Bedoel je gewoon een houder of een carkit? Ik heb destijds een houdertje bij halfords gekocht voor mijn 6230 (universeel) en mijn N91 past er ook gewoon in
Een houder die ik kan monteren op de beugel van mijn CK-7W carkit en daar de bleutooth functionaliteit van gebruiken.
De oude houder had ik al verwijderd en daar de N70 brodit houder opgezet en die wil ik vervangen door iets waar de N91 in past.

Die houder van jouw universele houder is dat een klemsysteem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:37:
[...]

Een houder die ik kan monteren op de beugel van mijn CK-7W carkit en daar de bleutooth functionaliteit van gebruiken.
De oude houder had ik al verwijderd en daar de N70 brodit houder opgezet en die wil ik vervangen door iets waar de N91 in past.

Die houder van jouw universele houder is dat een klemsysteem ?
Mijn universele is een klemsysteem ja...

Ik wordt trouwens helemaal gek nu, dit is echt schaamteloos van telfort...

De harde schijf was er mee opgehouden, ik stuur hem terug voor reparatie.. Ik krijg hem na bijna een maand terug met de boodschap dat hij gerepareerd zou zijn en er is gewoon niets aan gedaan. De harde schijf functioneerd nog steeds niet :r

Als ik hem naar een nokia service point breng, kunnen ze hem van daar uit dan niet naar de fabriek sturen want dit is echt gewoon verrot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Twanzel dat is niet netjes van Telfort.

Even nog over die houder ik wil juist geen klem systeem.
Ik denk dat ik de houder voor me N70 even ga dremelen tot ie past voor me N91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

UMD

You don't say

ik ging laatst ff naar de mediamarkt... en guess hat??

jah hoor daar hing de N91.. werkend model.

vreeeeeeeselijk!!! hij wilde niet eens een nummer gewoon afspelen... dan speolde die na 2 sec. door.. echt irri..

toen k daarna op de rode knop drukte kreeg het shitty ding een disk error..

als je gsm zooo slecht is.. waarom hang je er dan working models van op????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al ergens iets bekent over navigatie van de n91..
iemand een link om het te downloaden?

groetjes,
Dennis.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:19:
al ergens iets bekent over navigatie van de n91..
iemand een link om het te downloaden?

groetjes,
Dennis.!
Kijk eens in de TS van dit topic. Daarin zie je onder software, dat route 66 compatble is met de Nokia N91 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:28:
[...]
Als ik mijn kapotte N91 naar een nokia service point breng, kunnen ze hem van daar uit dan niet naar de fabriek sturen?
Niemand? Ik heb namelijk nog geen ervaringen met een nokia service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:44:
[...]

Niemand? Ik heb namelijk nog geen ervaringen met een nokia service point
Ja bij een nokia ServicePoint kunnen ze dit ook voor je regelen mits hij nog binnen de garantie zit natuurlijk.
Volgens mij gaat het anders geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:53:
mailtje gehad van route66:

Geachte Klant,

Er komt een gratis upgrade om de oude versie van Mobile 7 geschikt te maken
voor de Symbian S60 V3. Deze zou eind deze week bij ons online moeten zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob, VEEN
ROUTE 66 Customer Support

ff wachten dus
Heb die update nog niet gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Die update vind je hier. Ik heb zelf nog geen tijd gehad om het te testen.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Is er iemand die weet hoe ik de filmpjes die standaard meegestuurd worden met de N91 (Live8 achtig iets geloof ik) weer kan activeren.
Als ik vraag om heractivatie key komt de telefoon met de melding gateway not responding na 30 seconden.
De instellingen voor gprs, live en mms heb ik via vodafone naar me toestel laten sturen maar krijg nergens verbinding mee, behalve met mijn wlan instellingen.
Via wlan vraagt hij wel om een website met bijbehorende key, maar die heb ik nergens kunnen vinden.
Op me vorige toestel de N70 werkte het prima met de instellingen van vodafone maar op de 1 of andere vage reden nu niet meer :'(

[ Voor 10% gewijzigd door SteveV op 30-07-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:36:
[...]
Ikke heb de N91 in combinatie met de CK3100 en dat werkt echt fantastisch :) Heb je de parrot wel als geautoriseerd aparaat ingesteld op je N91?
Oplossing om de N91 toch te kunnen verbinden met de parrot was volgens het forum van parrot de telefoon Samsung SGH te kiezen uit de lijst en dan daarmee verbinden. Dit heeft als gevolg dat het telefoonboek niet toegankelijk is via de parrot, evenals batterij- en netwerkinformatie.

Werkt het telefoonboek bij jou wel? Zo ja, welke SW versies heb je voor de N91 en CK3100?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
Erik_van_H schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:38:
Die update vind je hier. Ik heb zelf nog geen tijd gehad om het te testen.
ROUTE 66 Mobile 7 for Nokia Smartphone, Version 7.0.989 Update
Nope.. dat is niet de nieuwe update. Die staat er al een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
Voor wie er wat aan heeft...
Heb 5 dagen geleden via Ebay (user: ezone.hk88) een crystal case gekocht voor de N91.
(kosten 0,99 euro + verzendkosten=6,48 totaal) Vandaag binnen gekregen vanuit HongKong.
Past perfect! Bescherming voor en achterkant en alle toetsen kun je normaal bedienen.
Had nml nog geen hoesje voor de N91 gezien elders ;)
Afbeeldingslocatie: http://img344.imageshack.us/img344/2633/hoesjen91sq0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14
megter schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:19:
[...]

Oplossing om de N91 toch te kunnen verbinden met de parrot was volgens het forum van parrot de telefoon Samsung SGH te kiezen uit de lijst en dan daarmee verbinden. Dit heeft als gevolg dat het telefoonboek niet toegankelijk is via de parrot, evenals batterij- en netwerkinformatie.

Werkt het telefoonboek bij jou wel? Zo ja, welke SW versies heb je voor de N91 en CK3100?
Nee dat werkt standaard niet, je moet een extra progje installeren, zal zo de link ff zoeken. Als je dat aanzet tijdens het instappen in de auto synchroniseert ie je telefoonboek. Daarna kun je het progje weer afsluiten en eens in de zoveel tijd een keer je telefoonboek updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:28:
[...]
Nee dat werkt standaard niet, je moet een extra progje installeren, zal zo de link ff zoeken. Als je dat aanzet tijdens het instappen in de auto synchroniseert ie je telefoonboek. Daarna kun je het progje weer afsluiten en eens in de zoveel tijd een keer je telefoonboek updaten.
Dit is de link http://www.nokia.co.uk/nokia/0,,53827,00.html
Je kunt dit programmatje gebruiken:

Nokia 610 Contact Download Application for Nokia 3250, N71, N80, N91, N92, E60, E61, E62, and E70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

HimmelHund schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:32:
Voor wie er wat aan heeft...
Heb 5 dagen geleden via Ebay (user: ezone.hk88) een crystal case gekocht voor de N91.
(kosten 0,99 euro + verzendkosten=6,48 totaal) Vandaag binnen gekregen vanuit HongKong.
Past perfect! Bescherming voor en achterkant en alle toetsen kun je normaal bedienen.
Had nml nog geen hoesje voor de N91 gezien elders ;)
[afbeelding]
Kan je het schuifklepje nog naar beneden doen als hij in het hoesje zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Nachtapotheker schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:28:
[...]
Ok! Bedankt alvast voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
megter schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:55:
[...]

Ok! Bedankt alvast voor de link :)
Is het al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
Erik_van_H schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:06:
[...]

Kan je het schuifklepje nog naar beneden doen als hij in het hoesje zit?
link naar foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Had die inmiddels ook gezien, en ook maar besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Het werkt uitstekend, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Iemand GPRS via inbellen aan de gang gekregen op de N91 ?
Met de instellingen (sms met config instellingen) van vodafone en Nokia lukt het me niet dan komt de N91 met de melding:

Packet-GGVNS:
Packetgegevens-verbinding niet beschikbaar

Ik heb volgens mij al zo`n beetje alles geprobeerd maar krijg niks werkend.
Iemand die handmatig voor mij ergens de settings tevoorschijn kan toveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er inmiddels abbonementen die de N91 erbij doen? Ik kan namelijk binnenkort overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Op koop avond gisteren om 20:55 nog even de Phone House binnen gerend, en ga het toch maar doen.
Die N91 is de bom.
Alleen was ik mildelijk geschokt toen ik las dat de filmpjes maar op 15 FPS zijn, en dit ook ervaarde door een filmpje met dit toestel gemaakt (Mobile Review.com).
Ik was erg verrast met mijn Nokia 6630 die "vloeiend" kan filmen zonder schokken, en wil niet anders meer.
Is dit opgelost in de firmware?
Of is dit in te stellen alsnog?
Misschien kan iemand mij een 3rd party proggie aanraden?
Deze functie is namelijk zo belangrijk daar ik veel filmpjes maak overal en nergens.
15 FPS in zo'n modern toestel is echt gewoon not done! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HimmelHund
Niemand navigatie voor de N91 aan de gang gekregen?
Heb nog steeds geen werkende update van route66 gezien.

Binnenkort vakantie zonder navigatie... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Zie mijn post van 30 juli. Daar heb ik een link naar de update gepost. Ik ga zelf vanmiddag testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ben der ondertussen al uit.
Heb gebeld met vodafone en die vertelde mij dat ik een zakelijk abbo heb en daarom een andere url moet gebruiken.
office.vodafone.nl ipv live.vodafone.com

Misschien handig voor als iemanders er ooit nog is om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Ik ben er ondertussen ook uit.
Gelukkig neemt de Nokia N91 (die ik sinds deze ochtend in mijn bezit heb) gewoon video op in volle FPS glory en niet die crappy 15 frames per seconde zoals bij het exemplaar van Mobile Review.
Wat ik dan niet snap van Mobile Review is dat ze het als een review hebben geplaatst en niet een preview. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb gister de nokia n91 gehaald bij Vodafone, alleen ik wil graag af van het vodafone menu en er gewoon het orginele Nokia menu op hebben.

Is dit mogelijk?

Zoja hoe,

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Darkwolf_1982 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:41:
Ik ben er ondertussen ook uit.
Gelukkig neemt de Nokia N91 (die ik sinds deze ochtend in mijn bezit heb) gewoon video op in volle FPS glory en niet die crappy 15 frames per seconde zoals bij het exemplaar van Mobile Review.
Wat ik dan niet snap van Mobile Review is dat ze het als een review hebben geplaatst en niet een preview. :/
tja .. hmm ik vind dat ie maar kut filmt ... en dat de FPS laag ligt .. althans er is een ontzettende vertraging tussen het beeld op het scherm en hetgeen er werkelijk gebeurt ... en beweiging verandert snel in een waas...
maar verder wel een prettig toestel

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de telfoon met wifikaart aan te sluiten op een desktop computer en dan via het wifi netwerk waar je telefoon toegang tot heeft te internetten op de desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
0xrubennft schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:41:
zojuist op deze site gekomen

http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php

is een Navigatie programma voor op de N91, en helemaal gratis?!

heb vanmiddag een bluetooth muis gekocht, en ben nu bezig met de software aan het installeren, laat jullie zo weten hoet het is afgelopen
Ik weet niet of je het al geprobeert had. Maar als je het wil gaan downloaden staat er bij de N91 "Binnenkort beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
hendrikjan schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:26:
[...]

tja .. hmm ik vind dat ie maar kut filmt ... en dat de FPS laag ligt .. althans er is een ontzettende vertraging tussen het beeld op het scherm en hetgeen er werkelijk gebeurt ... en beweiging verandert snel in een waas...
maar verder wel een prettig toestel
Mee eens.
Maar het was ruimschoots bekend dat de camera van dit toestel zwaar onder de maat is.
Doch is het een hele verbetering ten opzichte van mijn Nokia 6630 1,3 Mpixel camera, dus dat zie ik dan weer als een plus puntje.
Ik denk ook dat de hogere resolutie net iets te zwaar is waarop je films kan opnemen.
Het geluid gaat ook achter lopen als je een filmpje maakt die je af en toe pauseert en dan weer hervat met opnemen.
Plus word het niet scherm vullend gerenderd in de full screen mode.
Als je terug gaat naar 176xnogwat resolutie zijn de filmpjes wel een stuk vloeiender in frame rate.
(Dit is tevens de hoogste resolutie ondersteunt door mijn Nokia 6630 en is ook prima, en het word schermvullend weer gegeven met full screen modus.)
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de telfoon met wifikaart aan te sluiten op een desktop computer en dan via het wifi netwerk waar je telefoon toegang tot heeft te internetten op de desktop?
Ik denk niet dat dit standaard mogelijk is.
(Wellicht een mooie oppertunity en idee voor derde partij Symbian software developers.)

Wat ik een groot nadeel vind is dat je in the Gallery alle nummers ziet.
Als je via BlueTooth een paar leuke MP3 geluidjes hebt, zul je deze niet makkelijk benaderen omdat ze gewoon tussen alle nummers staan die je op het toestel hebt gezet.
Tevens worden ze ook opgenomen in de bibliotheek met de eerst volgende refresh actie.
Errug fijn als je lekker zit te luisteren onder "All Songs" met de shuffle mode aan...
Ik hoop dat hier nog een oplossing voor komt.

Hmm... ik laat de mijne maar eens even flashen.
Ik heb niet de laatste firmware genoemd in de start post van dit topic.
Vooral de verbeterde levensduur van de accu en de stabiliteit staat mij erg aan.
Met een beetje spielerij trek ik de accu compleet leeg in een dag tijd.
Zelfs mijn Nokia 6630 kon wel wat meer hebben en ging wat langer mee...
(Ik heb mijn Nokia N91 voor de vierde keer opgeladen sinds vorige week zaterdag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Meer mensen die navigatie (liefst Route66) aan de praat hebben gekregen op de N91? Ik krijg 't programma maar niet te zien in mijn telefoon. Volgens de instructies via mass storage op de schijf zetten en dan de telefoon herstarten. Dit helpt dus niet bij mij.

Iemand ideëen of andere navigatieprogramma's? Ik heb op een ander forum over EasyWay Navigator gelezen, iemand hier ervaring mee?

Modbreak:Dit e-mail verzoek zullen we maar even achterwege laten...

[ Voor 41% gewijzigd door Eggy op 10-08-2006 21:37 ]

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54

SolidD

Zo, ik heb vandaag ook geprobeerd om Route66 werkend te krijgen, wat een ramp. Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik het van een gedownloadde backup versie moest doen aangezien de originele schijf bij mn ouders lag :X, maar m'n phone is nu wel mooi gaar!

Ik heb de hele lading bestanden via externe harde schijf naar de System/apps/Route66 folder gekopieerd, opnieuw opgestart, zelfs een soft reset gedaan, allerhande verschillende .sis bestanden van de route66 site geprobeerd, maar nog nooit een mooi icoontje in m'n 'persoonlijk' folder tegengekomen. Bovendien krijg ik nu na elke keer dat de telefoon opstart, de melding 'kan installatie niet voltooien vanaf harde schijf, ga verder via toep.beheer'. In dat bewuste menu is natuurlijk geen spoor van route66 of een ander nog niet geinstalleerd programma zichtbaar. Dit gebeurt nog steeds nadat 'k alle route66 bestanden handmatig heb verwijderd, weer via de externe HD.

Toen dacht ik dus dat ik alle troep verwijderd had, en wilde ik de gemaakte backup terug gaan zetten, maar jammergenoeg werkt dat progje ook niet echt feilloos. Op 83% stopt ie elke keer met een melding 'mislukt', en dan schakelt de telefoon zich ook vanzelf uit om een of andere duistere reden. Nu staan de contactpersonen en de meeste instellingen wel weer goed, alleen...
...zijn alle afbeeldingen die erop stonden van de HD af én worden er in de gallerij > afbeeldingen geen foto's meer weergegeven (ook geen foto's die ik nieuw maak, en die wél op de HD staan volgens de file browser). Dit zelfde geldt voor video's en tracks/geluidsbestanden...
Lekker vaag dus weer allemaal, ik heb nog geen idee hoe ik dit gefixed ga krijgen, zit momenteel eigenlijk maar aan een firmware update te denken (heb nu nog de versie waarmee die geleverd werd, en heb hem al een tijdje), iemand nog andere suggesties? En for @#$ sake, heeft iemand al werkende navigatie software, I don't care welke fabrikant, werken op een N91 gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolidD schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:55:
een melding 'mislukt', en dan schakelt de telefoon zich ook vanzelf uit om een of andere duistere reden. Nu staan de contactpersonen en de meeste instellingen wel weer goed, alleen...
...zijn alle afbeeldingen die erop stonden van de HD af én worden er in de gallerij > afbeeldingen geen foto's meer weergegeven (ook geen foto's die ik nieuw maak, en die wél op de HD staan volgens de file browser). Dit zelfde geldt voor video's en tracks/geluidsbestanden...
Lekker vaag dus weer allemaal, ik heb nog geen idee hoe ik dit gefixed ga krijgen, zit momenteel eigenlijk maar aan een firmware update te denken (heb nu nog de versie waarmee die geleverd werd, en heb hem al een tijdje), iemand nog andere suggesties? En for @#$ sake, heeft iemand al werkende navigatie software, I don't care welke fabrikant, werken op een N91 gekregen ?
Dit was mij ook een keertje overkomen... Wat ik ook deed geen resultaat.
Uiteindelijk had ik het aan de lader gezet en toch nog maar een keertje geprobeerd om HD te formateren en het lukte....
Misschien heb je er wat aan?...
(ik was wel alles kwijt; foto's filmpjes etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD

SolidD

Mja, misschien is dat niet zo'n slecht idee, op zich staan alle bestanden van de HD op m'n telefoon ook op de computer. Maareh, heb jij hem vanuit de telefoon geformatteerd, of met windows als externe HD? En door wel programma kreeg jij die melding, ook route66?

Ben benieuwd.. maar ga zometeen toch sowieso even langs een servicepunt denk ik, die update schijnt de stand-by tijd nogal te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SolidD schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:51:
Mja, misschien is dat niet zo'n slecht idee, op zich staan alle bestanden van de HD op m'n telefoon ook op de computer. Maareh, heb jij hem vanuit de telefoon geformatteerd, of met windows als externe HD? En door wel programma kreeg jij die melding, ook route66?

Ben benieuwd.. maar ga zometeen toch sowieso even langs een servicepunt denk ik, die update schijnt de stand-by tijd nogal te verhogen.
Nee toen ik problemen had kon ik niks meer doen. Ik had wel de nieuwste software erop. Vond het al raar. Foto's bekijken, muziek luisteren etc ging allemaal niet..Toen ik HD wilde formateren via tel lukte ook niet, kreeg een fout melding. Nou had het wel 99 keer geprobeerd ofzo. Raakte helemaal gefrustreerd en wilde dat ding gewoon echt "grrrr"
Toen even laten liggen, bijkomen etc hehe daarna toch nog maar een keertje geprobeerd daarna lukte het, ik had het toen aangesloten op pc en huislader en dan via telefoon formateren en gelukt!
Tot nu toe geen problemen meer gehad. *afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hi

Route 66 kan WEL draaien op de N91. Ik denk dat jullie telkens de verkeerde versie gebruiken (7.0.1075). Versie 7.3.248 van Route 66 is wel geschikt voor de S60 v3 (behalve de N80, vanwege bluetooth problemen in de firmware).

Zelf heb ik V7.3.248 wel op mn nokia gezet en ik kon de prog gewoon openen. Hoe de programma verder werkt, weet ik nog niet omdat ik de activatie code niet had.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noreaga_no1 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:52:
Hi

Route 66 kan WEL draaien op de N91. Ik denk dat jullie telkens de verkeerde versie gebruiken (7.0.1075). Versie 7.3.248 van Route 66 is wel geschikt voor de S60 v3 (behalve de N80, vanwege bluetooth problemen in de firmware).

Zelf heb ik V7.3.248 wel op mn nokia gezet en ik kon de prog gewoon openen. Hoe de programma verder werkt, weet ik nog niet omdat ik de activatie code niet had.
Ik weet niet of ik nu gek wordt 8)7 maar op de officiele route66 site staat dat de laatste update 7.0.1075 is, dus ik denk dat je het fout hebt. Mocht iemand het toch gelukt zijn om route 66 aan het werken te krijgen op de N91, laat het me dan graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nu snap ik er ook nix meer van, ik krijg 'm in ieder geval ook niet aan de praat. Bij deze zou ik dus ook graag meer informatie willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD

SolidD

Noreaga_no1 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:52:
Hi

Huh, waar had je die versie vandaan dan? Want idd, de laatste versie die ik op route66 kon vinden kwam niet verder dan 7.0.xx :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
De toestelletjes zijn ook wel héééél degelijk, maat van me liet em volgens mij van z'n bed vallen (40 cm) en daarna deden zijn toetsen het niet meer... :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:43:
De toestelletjes zijn ook wel héééél degelijk, maat van me liet em volgens mij van z'n bed vallen (40 cm) en daarna deden zijn toetsen het niet meer... :P
dat is wel erg overdreven! mijn menuknop werkt niet meer helemaal, het voelt niet meer aan als een 'knopje' zeg maar. Alleen liet ik hem niet van 40cm vallen, maar ongeveer 180 cm op een stenen vloer... Dus vond het eigenlijk best knap dat de rest het nog deed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe ik de instelling van de n91 kan veranderen zodat als ik via bluetooth een mp3 verstuur deze niet meteen op mijn telefoongeheugen kom. ik kan nl geen clipje versturen, want dan geeft ie al aan dat het telefoongeheugen vol is.

en weet iemand of er een remote control is (voor tv e.d.) voor de n91.
ik heb er al een geprobeerd maar deze werkte niet.

groet
Ralf

en wie weet waar ik de nl handleiding kan downloaden, ik heb nl alleen de Duitse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via mijn WLAN internet ik op mijn N91. Alleen hij mist (bv. Planet) de macromedia flash zodat de sites niet mooi zijn om te lezen. Is er een macromedia flash voor N91 en hoe kom je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Is er iemand die weet waar ik die stem op me telefoon kan uitzetten ?
Als iemand me nu belt zegt de telefoon de naam van de persoon die ik heb ingesteld en onderdrukt daarmee de beltoon die ik heb ingesteld.
Ik heb al iets gevonden van synthesizer aan/uit maar met beide opties krijg ik die stem niet weg helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door SteveV op 14-08-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga naar menu

- extra
- profielen
- selecteer je actieve profiel
- aanpassen
- naam beller uitspr. <uit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verstekbakker schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:09:
Zijn er inmiddels abbonementen die de N91 erbij doen? Ik kan namelijk binnenkort overstappen.
Ja die zijn er. Als je ook goed zoekt, dan zal je hem gratis vinden. Echter gaan we het hier niet over abonnomenten hebben maar over de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:50:
ga naar menu

- extra
- profielen
- selecteer je actieve profiel
- aanpassen
- naam beller uitspr. <uit>
Geweldig.
Bedankt, ik heb me een ongeluk gezocht op steeds de verkeerde plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de toegankelijkheid van mijn telefoon te beveiligen met een wachtwoord..?
Deze functie heeft de telefoon namelijk niet, maar vroeg me af of er een symbian progje hiervoor te downloaden is.. had al wat gevonden op verschillende symbian software sites maar óf deze zijn niet compatible met S60 v3.. óf je kan alleen een beveiligede map aanmaken waar je bestanden in kan bewaren..

ps: haat het als me vriendin in me telefoon rondneust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
SolidD schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:25:
[...]

Huh, waar had je die versie vandaan dan? Want idd, de laatste versie die ik op route66 kon vinden kwam niet verder dan 7.0.xx :S.
Beste heren,

Wat ik in de winkel heb gezien zijn er 2 software versies uit van route 66.
1. De oude versie die de S60 v3 NIET ondersteund maar wel de N70 enz/
2. De nieuwe versie die de S60 v3 WEL ondersteund.

Misschien dat jullie de verkeerde versie kopen/krijgen.

Zie hier de link van route 66 V7.3.248 : Route 66 S60 V2/3 versie 7.3.248
[bron: www.route66.nl]

Zelf heb ik deze software via via gekregen, daarom heb ik niet de activatie code. Maar hierdoor weet ik wel dat route66 op de N91 kan.

ik hoop dat jullie verwarring nu de wereld uit is.

Greetz

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:53:
Beste Tweakers,

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de toegankelijkheid van mijn telefoon te beveiligen met een wachtwoord..?
Deze functie heeft de telefoon namelijk niet, maar vroeg me af of er een symbian progje hiervoor te downloaden is.. had al wat gevonden op verschillende symbian software sites maar óf deze zijn niet compatible met S60 v3.. óf je kan alleen een beveiligede map aanmaken waar je bestanden in kan bewaren..

ps: haat het als me vriendin in me telefoon rondneust
Misschien met de optie "blokleer telefoon"?
Klink op de bovenste knop zodat je de menu zit van alle profielen. Daarin zie je ook de optie "blokkeer telefoon". Hiermee kom je alleen in je telefoon door je beveiligings code in te toetsen.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noreaga_no1 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:38:
[...]

Misschien met de optie "blokleer telefoon"?
Klink op de bovenste knop zodat je de menu zit van alle profielen. Daarin zie je ook de optie "blokkeer telefoon". Hiermee kom je alleen in je telefoon door je beveiligings code in te toetsen.
thnx! nu alleen nog de juiste code vinden.. er zit al een code op. nu weet ik niet wat de code is, heb die er niet zelf ingezet, en heb m toch uit de winkel gekocht..

is dit geen standaard code wat erop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:58:
[...]

thnx! nu alleen nog de juiste code vinden.. er zit al een code op. nu weet ik niet wat de code is, heb die er niet zelf ingezet, en heb m toch uit de winkel gekocht..

is dit geen standaard code wat erop zit?
code zat er standaard op denk ik.. was 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:15:
[...]

code zat er standaard op denk ik.. was 12345
Standaard code is idd 12345

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je andere pc's in je wireless netwerk kan bereiken via je telefoon? (gedeelde bestanden uitwisselen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Noreaga_no1 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:34:
[...]

Beste heren,

Wat ik in de winkel heb gezien zijn er 2 software versies uit van route 66.
1. De oude versie die de S60 v3 NIET ondersteund maar wel de N70 enz/
2. De nieuwe versie die de S60 v3 WEL ondersteund.

Misschien dat jullie de verkeerde versie kopen/krijgen.

Zie hier de link van route 66 V7.3.248 : Route 66 S60 V2/3 versie 7.3.248
[bron: www.route66.nl]

Zelf heb ik deze software via via gekregen, daarom heb ik niet de activatie code. Maar hierdoor weet ik wel dat route66 op de N91 kan.

ik hoop dat jullie verwarring nu de wereld uit is.

Greetz
Ik heb de software nu ook op mijn telefoon staan zonder activatie code. Bij mij valt 't programma echter uit als ik 'm opstart. Ik krijg heel kort productactivering te zien en dan val ik weer terug in 't menu.

Ben je daar bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de n91 ook met sis files overweg? zoja hoe kan ik deze op mijn telefoon krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:25:
Via mijn WLAN internet ik op mijn N91. Alleen hij mist (bv. Planet) de macromedia flash zodat de sites niet mooi zijn om te lezen. Is er een macromedia flash voor N91 en hoe kom je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hmmmmm. Kun je tegenwoordig niet zelf je firmware upgraden? Gewoon via USB upgraden? En Firmware van Nokia zelf downloaden? Ik dacht dat je dat met de nieuwe telefoons wel zelf zou kunnen doen thuis. Iedere keer naar zo'n stomme service point is ook zwaar irritant. Schiet niet op zo. En ik heb vaak dat mijn omgezette filmpjes ook vastlopen naar zoveel keer. Ene keer gaat goed, andere keer gaat t weer veel ste snel fout. Blijf je mee hannessen zo.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Het bestaat wel (Flash Lite) maar het is zo te zien niet zo maar te downloaden en zou dus al op je telefoon moeten staan. Nokia heeft volgens de Adobe site wel een licentie hierop, maar hoe het precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Eric_Cantona schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:31:
[...]

Ik heb de software nu ook op mijn telefoon staan zonder activatie code. Bij mij valt 't programma echter uit als ik 'm opstart. Ik krijg heel kort productactivering te zien en dan val ik weer terug in 't menu.

Ben je daar bekend mee?
Ik ben daarmee bekend. Ik had hiermee ook last van. Door de Mobile7.exe bestand te vervangen door het orginele bestand wordt dit probleem verholpen.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:51:
weet iemand hoe je andere pc's in je wireless netwerk kan bereiken via je telefoon? (gedeelde bestanden uitwisselen)
Dacht dat er ergens een knopje 'eigen netwerk' zat verstopt in het menu, maar kan het nergens terugvinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:00:
wie weet hoe ik de instelling van de n91 kan veranderen zodat als ik via bluetooth een mp3 verstuur deze niet meteen op mijn telefoongeheugen kom. ik kan nl geen clipje versturen, want dan geeft ie al aan dat het telefoongeheugen vol is.
iemand die het weet? ik vraag me hetzelfde af... ik wil bestanden via BlueTooth ontvangen op m'n harde schijf, niet op telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmikie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 15:03

Mmikie

ZMT member

Weet iemand of ik met die SIP instellingen zijn om zo gebruik te maken van tiscali voip dienst?
Heb van alles zitten proberen maar niets werkt!

Gr,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gaargod schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

iemand die het weet? ik vraag me hetzelfde af... ik wil bestanden via BlueTooth ontvangen op m'n harde schijf, niet op telefoongeheugen.
Je kunt bij de bericht instellingen instellen dat ie alle berichten op de hdd moet opslaan, echter komen je smsjes dan ook op de hdd te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Noreaga_no1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:24:
[...]

Ik ben daarmee bekend. Ik had hiermee ook last van. Door de Mobile7.exe bestand te vervangen door het orginele bestand wordt dit probleem verholpen.
Welk originele bestand, die snap ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Eric_Cantona schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:54:
[...]

Welk originele bestand, die snap ik niet :/
Waarschijnlijk die van de originele CD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Erik_van_H schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

De wat?! O-)

Die ken ik niet ;)

Modbreak:Dan kun je die het beste oftewel opzoeken, of de klantenservice raadplegen, of aanschaffen in plaats van hier om hulp vragen.

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 17-08-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Erik_van_H schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

Goed gezegd! Illegale route66 kunnen corrupte bestanden bevatten. Hierdoor kan de route66 plotseling sluiten en kom je weer terecht in je menu. Daarom verwijs ik naar het "orginele bestand". Ik wil niet verder op de illegale route66 ingaan, anders kan de mod de topic sluiten voor het niet handhaven van de policy! En dat willen we niet!!!!

Noreaga

• DaannO
Ik heb een nieuwe firmware in de TS verwerkt. Deze is nu bij de servicepoints te krijgen. De chanlog zal ik er inzetten zodra hij bekend is :)

offtopic:
Lijkt het mensen handig om een poll in de ts te zien wat ze voor cijfer aan deze telefoon geven? Zodat nieuwe mensen in een oogopslag kunnen zien wat de algemene indruk van deze telefoon is. Laat maar horen als het een goed idee is :)

[ Voor 47% gewijzigd door DaannO op 17-08-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe je in je harde schijf kan bladeren?
Ik heb namelijk een programma op me harde schijf gezet maar heb geen idee waar ik het kan openen en staat ook niet in het boekje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Kan iemand mij vertellen hoe je er voor zorgt dat je niet al je muziek bestanden in de Gallery ziet?
Ik wil onder "tracks" gewoon mijn geluidjes en MP3 ringtones hebben.
Als ik nu geluidjes van mensen krijg via BlueTooth raken ze verloren in mijn honderden nummers die ik erop heb staan.
Tevens komen ze ook gewoon in mijn muziek bibliotheek als ik deze update.
Zeer irritant.
Is hier een oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:45
Wil toch eens wat vragen...me maat heeft een N80 gekocht... mooi dus.. maar het geluid via de tel box is veelllllll harder dan mijn n91? we hebben getest met eerst zijn ringtoon die hij er op had gezet,ja klonk echt hard gewoon,toen op mijn gsm gezet,nou!!! was echt veel zachter..

is dat nou normaal ofniet? en alle bij de volume. stonden vol open

[ Voor 6% gewijzigd door Djambo op 19-08-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:23:
Wil toch eens wat vragen...me maat heeft een N80 gekocht... mooi dus.. maar het geluid via de tel box is veelllllll harder dan mijn n91? we hebben getest met eerst zijn ringtoon die hij er op had gezet,ja klonk echt hard gewoon,toen op mijn gsm gezet,nou!!! was echt veel zachter..

is dat nou normaal ofniet? en alle bij de volume. stonden vol open
Komt omdat de n91 maar 1 speaker heeft aan de linkerzijkant, het geluid is blik, zacht , kortom kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:09:
[...]

Komt omdat de n91 maar 1 speaker heeft aan de linkerzijkant, het geluid is blik, zacht , kortom kut.
N80 heeft ook maar 1 speaker..

[ Voor 13% gewijzigd door Djambo op 19-08-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid van de w810i is ook veel harder, waarom gaat de n91, die ook wel de music phone wordt genoemd, maar zo zacht in het volime?

Ook vind ik de foto kwaliteit van de n91 echt bagger...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 22:40
Ik heb de telefoon nu een maandje ofzo en ik moet zeggen topding. Ben er heel tevreden over, stuk beter dan mn vorige telefoon, de Sendo X.

Muziek klinkt geweldig en 4Gb aan ruimte is super. Over de fotokwaliteit ben ik wél te spreken mits er genoeg (dag)licht is en er niet wordt ingezoomd.

Ik heb alleen 1 vraag: heeft iemand het al voor elkaar gekregen om MP3 over WLAN te kopieren? Dus verbinding te maken met een computer in het netwerk en zo nummers te kopieren. Ik kan het nergens vinden, niet in de manual, nergens in de Nokia FAQ en nergens anders online. Wie?

Edit: Owja, waarom zeurt iedereen zo over het geluid? Met de headset op is het hard zat, en je gaat toch niet urenlang muziek luisteren over de speaker van de telefoon? Daar istie toch niet voor gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door RooN op 20-08-2006 21:25 ]

smile an everlasting smile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch een goed geluid wilt zonder headset:

Ik heb laatst voor 80 euro portable boxjes gekocht van logitech bij de Media Markt.
Super geluid, keihard dus kan je wel mee knallen :D
Echt een aanrader , 4 AA batterijen gooi je erin, kan je 10 uur lang muziek luisteren.
Je n91 past precies tussen de 2 boxjes in net als een iPod.
Ik zal ff checken of ik ergens een foto ervan kan vinden.

Edit: Voilá, http://www.logitech.com/i...CRID=2414,CONTENTID=11653
Er staat voor iPod maar n91 past er ook gewoon in.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:49:
Als je dan toch een goed geluid wilt zonder headset:

Ik heb laatst voor 80 euro portable boxjes gekocht van logitech bij de Media Markt.
Super geluid, keihard dus kan je wel mee knallen :D
Echt een aanrader , 4 AA batterijen gooi je erin, kan je 10 uur lang muziek luisteren.
Je n91 past precies tussen de 2 boxjes in net als een iPod.
Ik zal ff checken of ik ergens een foto ervan kan vinden.

Edit: Voilá, http://www.logitech.com/i...CRID=2414,CONTENTID=11653
Er staat voor iPod maar n91 past er ook gewoon in.
dit is inderdaad een mooie oplossing, maar misschien ligt jouw probleem ook wel bij de telefoon zelf. met de oude software gaat het geluid niet echt hard, al gaat het bij mij wel weer hard als ik de headset erin plug en er weer uit haal... als het dan nog niet helpt weet ik het ook niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iets bekend over een nieuwe firmware en de fix list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer nieuwe firmware. Ik heb er net de laatste in laten zetten door mij SP......

vraagje weet iemand wanneer er een nieuwe TomTom uitkomt die deze telefoon ondersteund, en of er een patch komt om de oude TomTom 5 up te graden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er toevallig iemand al iets gedaan met dat flash programma wat op de telefoon staat gedaan ?
zou niet weten wat ik daar mee moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:48:
weer nieuwe firmware. Ik heb er net de laatste in laten zetten door mij SP......

vraagje weet iemand wanneer er een nieuwe TomTom uitkomt die deze telefoon ondersteund, en of er een patch komt om de oude TomTom 5 up te graden......
Dit zal nog wel even duren. Tomtom is vanplan om de Nokia N80 met zijn nieuwe software uit te rusten, het is echter nog niet bekend of dit ook los verkocht gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:10:
Kan iemand mij vertellen hoe je er voor zorgt dat je niet al je muziek bestanden in de Gallery ziet?
Ik wil onder "tracks" gewoon mijn geluidjes en MP3 ringtones hebben.
Als ik nu geluidjes van mensen krijg via BlueTooth raken ze verloren in mijn honderden nummers die ik erop heb staan.
Tevens komen ze ook gewoon in mijn muziek bibliotheek als ik deze update.
Zeer irritant.
Is hier een oplossing voor????
Niemand??? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er in de nieuwste firmware een oplossing voor het cookie probleem mbt browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Wie kan mij helpen? Ik heb nu ruim een maand een N91 en ben er zeer te spreken over.
Ik heb echter 2 vragen:
- Als ik profiel vergadering kies dan gaat het signaal als de telefoon over gaat erg zacht. Veel zachter dan mijn vorige telefoon, 6230i.
= Kan ik dit volume regelen?

- Wie heeft er al een werkend navigatie systeem op de N91. Ik had laatst route 66 mobile 7 in mijn handen, maar had toch nog twijfels. Op de doos staat wel dat het moet werken.

Ik hoor het graag.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:21:
Hallo,
Wie kan mij helpen? Ik heb nu ruim een maand een N91 en ben er zeer te spreken over.
Ik heb echter 2 vragen:
- Als ik profiel vergadering kies dan gaat het signaal als de telefoon over gaat erg zacht. Veel zachter dan mijn vorige telefoon, 6230i.
= Kan ik dit volume regelen?
Als je in de doos van je telefoon kijkt zit er een handleiding in, daarin zoeken naar profielen instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ziet dat internet er nu uit op de n91? kun je wat zien op het scherm? en werkt msn? Heeft iemand hem al ergens gezien voor minder dan 100 euro met een abo van kpn(25euro) erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk de batterijduur als je non stop muziek luisterd? En hoe zit het met doorspoelen gaat dat een beetje snel?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:17:
hoe ziet dat internet er nu uit op de n91? kun je wat zien op het scherm? en werkt msn? Heeft iemand hem al ergens gezien voor minder dan 100 euro met een abo van kpn(25euro) erbij?
Internetpagina's voor PDA's werken prima, bij normale pagina's scroll je je een ongeluk. MSN werkt perfect!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik_van_H schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

Internetpagina's voor PDA's werken prima, bij normale pagina's scroll je je een ongeluk. MSN werkt perfect!!.
begrijp ik iets verkeerd? kun je internetten op de n91 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:41:
[...]

begrijp ik iets verkeerd? kun je internetten op de n91 zelf?
Ja, zit een browser op. Ik zelf gebruik deze voornamelijk om even mijn gmail te checken, en dat werkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Voor de mensen die het niet weten:

Sinds enige tijd is het mogelijk om via de site van nokia firmware te updaten. Helaas zit de N91 nog niet in de lijst, maar volgens world on the blog moeten we 1 september onthouden.

De website om een nokia telefoon te updaten is:
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

Bron:
Nokia Phone Software Update
http://wordontheblog.com/n91/

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je meent het niet weer een software update kom net terug van het service-station en zij hadden de laatste firmware net gedownload van de Nokia site. even bellen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:57:
wat is eigenlijk de batterijduur als je non stop muziek luisterd? En hoe zit het met doorspoelen gaat dat een beetje snel?
Deze zit rond de 12 uurtjes.
Best redelijk dus.
Het spoelen gaat super rap en is niks op aan te merken!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.