Ik heb ook n N91 besteld, werd wel eens tijd na de Nokia 3330 waar ik nu al 6,5 jaar mee doe
. Qua grootte zit er geen verschil in, de N91 is zelfs nog ietsje dikker geloof ik. Maar goed, m'n PSP zit ook vaak genoeg in m'n broekzak en das ook geen probleem. Heb m besteld bij anewmobile.nl, toestel 15 euro icm. Vodafone Bel & Multimediategoed 22,50 voor 2 jaar. Krijg m komende week binnen, ben zeer benieuwd... zal wel een hele schok zijn na die 3330
Verwijderd
Beste n91 gebruikers,
als ik een sms-bericht ontvang, staat er in het scherm alleen de afzender en het bericht. maar de tijd staat er niet bij, hoe kan je de tijd zien, of instellen dat het in het hoofdscherm van het bericht komt?
als ik een sms-bericht ontvang, staat er in het scherm alleen de afzender en het bericht. maar de tijd staat er niet bij, hoe kan je de tijd zien, of instellen dat het in het hoofdscherm van het bericht komt?
ja was voor mij ook ff wenne.. maar je moet bij opties,berichtgegevens... dan kan je zien datum tyd enzo.. is niet zo handig maarjaVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:37:
Beste n91 gebruikers,
Verwijderd
Wie kan mij nu eens stap voor stap uitleggen hoe ik filmpjes op mijn N91 zet, icm het converteer programma met PC Suite... welk instellingen, en wat moet ik wel en niet aanvinken ed.
Het lukt mij gewoon NIET... ik word er get van
Misschien dat dit werkt? uit het nokia 6280 topic:Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:41:
Wie kan mij nu eens stap voor stap uitleggen hoe ik filmpjes op mijn N91 zet, icm het converteer programma met PC Suite... welk instellingen, en wat moet ik wel en niet aanvinken ed.
Hoe kan ik een mp4 filmpje maken met Nero Recode voor mijn 6280?
Dankzijk Vriesdude is er een duidelijke walktrough gemaakt.
Deze kan je hier vinden
[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 02-07-2006 23:04 ]
Nero Recode werkt voor mij eigenlijk niet zo goed. Ik gebruik nu een programma dat SUPER! heet en t werkt perfect! Wat ik wel vreemd vind is dat wanneer ik sommige fimpjes in xvid converteer ze af en toe blijven hangen als ik ze afspeel in mijn telefoon en dat krijg ik die harde schijf error van kan niet meer lezen bla bla bla, zet je hem ff uit en weer aan en het werkt weer maar het is niet fijn zo en gebeurd ook op de meest afwisselende tijden tijdens het spelen van een dergelijk fimpje... mss wordt opgelost ooit met een firmware ofzo...
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Verwijderd
heb net de nieuwste sw erop laten zetten. Dan ben je blijkbaar wel alle sleutels kwijt van de door Nokia geplaatste Video-clips. Iemand een idee hoe ik die terug krijg. Via Persoonlijk-Act.sleutels lukt het niet, dan loopt de N91 er steeds uit.
ja idd die mapVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:41:
heb net de nieuwste sw erop laten zetten. Dan ben je blijkbaar wel alle sleutels kwijt van de door Nokia geplaatste Video-clips. Iemand een idee hoe ik die terug krijg. Via Persoonlijk-Act.sleutels lukt het niet, dan loopt de N91 er steeds uit.
act sluitsels is bij mij ook leeg,sta nix meer in.. waar voor zijn die sluitels eigelijk?
Is Symbian serieus door Nokia zelf geschreven. Ik sta hierover verbaasd aangezien in ca 1997 mijn Psion series Revo draaide op het besturingssysteem Epoc geschreven door Symbian als bedrijf.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
De Symbian-software is later overgenomen door Nokia en SonyEricsson gezamenlijk, vandaarAphelion schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:05:
Is Symbian serieus door Nokia zelf geschreven. Ik sta hierover verbaasd aangezien in ca 1997 mijn Psion series Revo draaide op het besturingssysteem Epoc geschreven door Symbian als bedrijf.
Verwijderd
Ik heb af en toe dat ik met mijn n91 dat ik wil verbinden met het wireless acces point (onbeveiligd) dat ik met mijn n91 het accespoint wel vind, maar wanneer ik wil verbinden met het accespoint dat het scherm op verbinden blijft staan. Dit heb ik nu bij alle draadloze netwerken. Terwijl de instellingen voorheen wel werkte.
weet iemand een oplossing (heb al gereboot etc)
weet iemand een oplossing (heb al gereboot etc)
Verwijderd
iemand een leuke aanbieding gespot met deze telefoon?
wil em gaan halen, met nix bijbetalen
dus als iemand een leuke aanbieding weet, laat maar horen
wil em gaan halen, met nix bijbetalen
dus als iemand een leuke aanbieding weet, laat maar horen
Verwijderd
Heb sinds vandaag ook de N91.
Af en toe een aantal freezes, maar ga binnenkort even de niewe software erop laten zetten. Verder mooie "telefoon"
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om via wlan internet op te komen.
Alles is ingesteld, wep, ww etc.
Hij blijft elke keer hangen bij legt verbinding.
Iemand hier ervaring mee?
Af en toe een aantal freezes, maar ga binnenkort even de niewe software erop laten zetten. Verder mooie "telefoon"
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om via wlan internet op te komen.
Hij blijft elke keer hangen bij legt verbinding.
Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
daar heb ik nou helemaal geen problemen mee gehad.
misschien ook wel omdat onze wlan niet beveiligd is
misschien ook wel omdat onze wlan niet beveiligd is
Verwijderd
thx voor de tip, maar ik heb dat programma niet.DaannO schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:04:
[...]
Misschien dat dit werkt? uit het nokia 6280 topic:
[...]
Kan niemand mij helpen??
Kan eens in de volgende ts: Het Nokia N80 Topic Deel 2Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:21:
[...]
thx voor de tip, maar ik heb dat programma niet.
Kan niemand mij helpen??
Er staan ook een paar progs in die het omzetten. Misschien werkt het ook voor de 6280
Verwijderd
jah bedankt voor de tip.
welke instellingen moet ik hem zetten? Want hij wil hem nog niet afspelen op mijn N91...
welke instellingen moet ik hem zetten? Want hij wil hem nog niet afspelen op mijn N91...
Even zoeken op instellingen in dat topic.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:30:
jah bedankt voor de tip.
Weet iemand waar de ringtone directory staat?
Ik had een handje vol MP3-tjes op schijf in de sound directory gezet maar nu ziet ie ze als muzieknummers!
Moet de muziek (1000 MP3-tjes) die ik op mijn telefoon wil zetten allemaal een 3v1 tag hebben?
Jammer dat het toch zo moeilijk moet gaan, ik dacht hup effe overpompen en spelen maar!
Ik had een handje vol MP3-tjes op schijf in de sound directory gezet maar nu ziet ie ze als muzieknummers!
Moet de muziek (1000 MP3-tjes) die ik op mijn telefoon wil zetten allemaal een 3v1 tag hebben?
Jammer dat het toch zo moeilijk moet gaan, ik dacht hup effe overpompen en spelen maar!
Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
je kunt die mp3's gewoon instellen als ringtone... het lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch dat mp3 files die jij op je phone zet worden gezien als muziek want dat is het tenslotte ook. gewoon even de mp3 selecteren, opties --> instellen als beltoon.olie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Weet iemand waar de ringtone directory staat?
had ik ook nog een vraag: hoe kan ik een mp3 fragment instellen als beltoon voor bericht ontvangen? ik heb zon heerlijk geluid van een Grolsch-beugelflesje dat net opengaat en zou dat wel willen horen als ik een sms ontvang.
is het ook mogelijk om in een Playlist aan te passen wat je ziet van een nummer? ik zie nu alleen de naam van het nummer, en daar zijn ze ook op gesorteerd maar ben gewend aan sortering op artiest... ik heb een optie daarvoor nog niet kunnen vinden. ik heb aan al de nummers die ik nu op mijn telefoon heb staan een id3v1 en id3v2 tag toegevoegd, ligt het hier misschien aan dat ik alleen de titel van het nummer zie? elke tag bevat ook de artiestnaam, maar deze word alleen weergegeven als ik het nummer echt afspeel. ik zou het zo willen dat ik de naam van de artiest en daarna de naam van het nummer zie als ik door m'n playlist blader...
bvd
[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 06-07-2006 14:54 ]
Het is natuurlijk jammer om tussen de ringtones mijn muziek te zoeken.Gaargod schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:50:
[...]
je kunt die mp3's gewoon instellen als ringtone... het lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch dat mp3 files die jij op je phone zet worden gezien als muziek want dat is het tenslotte ook. gewoon even de mp3 selecteren, opties --> instellen als beltoon.
had ik ook nog een vraag: hoe kan ik een mp3 fragment instellen als beltoon voor bericht ontvangen? ik heb zon heerlijk geluid van een Grolsch-beugelflesje dat net opengaat en zou dat wel willen horen als ik een sms ontvang.
Zou het niet veel makkelijker zijn de ringtones in een aparte directory te zetten?
En wat MP3 segmenten betreft kan je de MP3 gewoon bewerken in Nero Wave-editor of Creative Sound-editor of iets dergelijks.
Van de hele MP3 kopieer je een gedeelte naar een nieuw MP3 of AAC bestand.
Verder kan ik mededelen dat je per artiest ook een directory moet maken in MyMusic.
Dan kan je gewoon per artiest zoeken.
als aparte directory voor ringtones zou je Sounds kunnen gebruiken... maar dan verschijnen ze nogsteeds in je Gallery. Sounds staat op je HDD en op het geheugen van de telefoon zelf... volgens de handleiding kun je ringtones beter op het geheugen van de phone zetten, dan hoeft de HDD niet steeds te draaien / zoeken als je gebeld word.
ik denk btw dat je m'n 2e vraag niet helemaal begrijpt
ik heb dus al een fragment, heb het ook al op m'n N91 staan, maar ik mis de optie 'instellen als beltoon voor bericht' oid.
ik denk btw dat je m'n 2e vraag niet helemaal begrijpt
Ja, die ringtones in het telefoongeheugen zetten is idd slim.Gaargod schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:15:
als aparte directory voor ringtones zou je Sounds kunnen gebruiken... maar dan verschijnen ze nogsteeds in je Gallery. Sounds staat op je HDD en op het geheugen van de telefoon zelf... volgens de handleiding kun je ringtones beter op het geheugen van de phone zetten, dan hoeft de HDD niet steeds te draaien / zoeken als je gebeld word.
ik denk btw dat je m'n 2e vraag niet helemaal begrijptik heb dus al een fragment, heb het ook al op m'n N91 staan, maar ik mis de optie 'instellen als beltoon voor bericht' oid.
Ik vroeg me alleen af waar Nokia die ringtones heeft verstopt??
Instellen als beltoon voor bericht staat er ook niet omdat je dat moet selecteren in het menu EXTRA - PROFIELEN - Selecteer het profiel wat je wil AANPASSEN en selecteer BERICHTENSIGNAALTOON
aha ik heb m door... je moet als je beltoon voor bericht wilt instellen die beltoon in de map Sounds zetten. alleen dan komt ie in t rijtje te staan bij bericht beltonen. tnx!
Verwijderd
tis zover, harde schijf ook gecrashed. Rijp voor reparatie.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 08:24 ]
Verwijderd
Zelf weer aan de gang gekregen: aan de USB en aan de lader, opstarten met belknop ingedrukt houden. Wel alles kwijt, maar zet wel back-up terug. pffffVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 07:48:
tis zover, harde schijf ook gecrashed. Rijp voor reparatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 08:25 ]
Nog een batterij tip. (voor wie het nog niet wist)
Vind je nergens terug in de handleiding
Volgens Nokia (heb even contact gehad hierover) kun je het beste de nieuwe batterij na aanschaf eerst geheel ontladen, daarna 12 uur opladen (ook al geeft de batterij aan dat die vol zit). Dan door gebruik weer geheel ontladen. Dit moet je 3x doen. Dan heeft de batterij pas de volledige capaciteit. Wellicht zijn er mensen die dit niet gedaan hebben en daardoor met te snelle leegloop zitten?
Vind je nergens terug in de handleiding
Verwijderd
klopt, dit advies heb ik ook bij de Bel gekregen. Overigens zijn er ook die adviseren eerst 12 uur laden en dan pas opverbruiken. Na mijn laatste sw-update overigens gaat het al veel beter (laatste sw-versie is V1.10.030 05-05-06, RM43, N91 (02.01) )HimmelHund schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:56:
Nog een batterij tip. (voor wie het nog niet wist)
Vind je nergens terug in de handleidingVolgens Nokia (heb even contact gehad hierover) kun je het beste de nieuwe batterij na aanschaf eerst geheel ontladen, daarna 12 uur opladen (ook al geeft de batterij aan dat die vol zit). Dan door gebruik weer geheel ontladen. Dit moet je 3x doen. Dan heeft de batterij pas de volledige capaciteit. Wellicht zijn er mensen die dit niet gedaan hebben en daardoor met te snelle leegloop zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 11:10 ]
Heb net mijn N91, waar vind ik de versie van de firmware?
Gebruik eerst even de search functie in het vervolg:HimmelHund schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:04:
Heb net mijn N91, waar vind ik de versie van de firmware?
*#0000#
Verwijderd
Weet iemand een link voor de nederlandse handleiding, heb de n91 net binnen maar alleen met duitse handleiding en mijn duits is niet zo goed...
Toen ik hem net besteld had, vond ik ergens een pdf met de nederlandse handleiding maar kan die nu nergens meer vinden.
Thanx
Flycoo
Toen ik hem net besteld had, vond ik ergens een pdf met de nederlandse handleiding maar kan die nu nergens meer vinden.
Thanx
Flycoo
aubVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:18:
Weet iemand een link voor de nederlandse handleiding, heb de n91 net binnen maar alleen met duitse handleiding en mijn duits is niet zo goed...
Thanx
Flycoo
http://www.europe.nokia.c...p-mode=&wsrp-windowState=
werkt niet echt goed geloof ik..
gewoon weer Guides and demos kiezen boven in dan n91 kiezen dan User guides dan taal kiezne.. en kijk je handleiding
[ Voor 11% gewijzigd door Djambo op 08-07-2006 16:30 ]
Verwijderd
Hallo,
Zou iemand mij precies uit kunnen leggen hoe ik een filpje converteer en op mijn N91 zet?
Dus welk programma ik daarvoor gebruik, op welke instellingen hij gezet moet worden, en wat er aangevinkt moet worden e.d.
Ik ben al een tijd dingen aan het proberen met converteren enzo, maar steeds lukt het niet.
Graag een reactie van iemand die het stap voor stap, precies kan uitleggen.
Alvast bedankt!
Zou iemand mij precies uit kunnen leggen hoe ik een filpje converteer en op mijn N91 zet?
Dus welk programma ik daarvoor gebruik, op welke instellingen hij gezet moet worden, en wat er aangevinkt moet worden e.d.
Ik ben al een tijd dingen aan het proberen met converteren enzo, maar steeds lukt het niet.
Alvast bedankt!
een clipje opslaan..usb dan kies je massa opslag,dan zet je je clipje in map videoclipsVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:18:
Hallo,
Alvast bedankt!
om te converteren gebruik ik "super"
op super te downloaden http://www.erightsoft.net/S5E01.html
ga op de site helemaal naaar onder daar kan je het downloaden..
instaleren....
dit zijn de instellingen...

Verwijderd
Sinds gisteren kan mijn Nokia N91 z'n harde schijf niet meer vinden.
ken iemand dit probleem, wat zou de oplossing kunnen zijn?
Verwijderd
heb het ook een paar keer gehad, maar tel. aan/uitzetten was toen de oplossingVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:47:
Verwijderd
bij mij was de oplossing aan de lader en USB hangen en opnieuw opstartenVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:47:
ja daar heb ik ook al een paar keer last van gehad. als ik een nummer dan wil afspelen, komt er heel even 'openen' te staan maar dat verdwijnt en er gebeurt verder niets.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:51:
[...]
heb het ook een paar keer gehad, maar tel. aan/uitzetten was toen de oplossing
Verwijderd
Mijn harde schijf was niet meer te redden, heel de telefoon ging flippen en ik heb hem terug moeten sturen. Dat de harde schijf niet meer vindbaar was kwam overigens pas na een hoop foutmeldingen van een beschadigde hard-disk te hebben gehad....Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:47:
Verwijderd
Bedankt!Djambo schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:55:
[...]
een clipje opslaan..usb dan kies je massa opslag,dan zet je je clipje in map videoclips
om te converteren gebruik ik "super"
op super te downloaden http://www.erightsoft.net/S5E01.html
ga op de site helemaal naaar onder daar kan je het downloaden..
instaleren....
dit zijn de instellingen...
[afbeelding]
Tot hier is het gelukt.
In welke map staat nu het geconverteerde filmpje?
Ik heb trouwens ''encode'' aangeklikt, dat betekend toch dat hij hem converteerd?
Verwijderd
Tering, ik heb precies hetzelfde! Dit is minder zeg, heb er 100-en mp3's op staan en allemaal handmatig de artiest, album, genre enz. ingevoerd en nu is alles weg! Gelukkig had ik van elk album een afspeellijst gemaakt en kan ik via de afspeellijsten de liedjes wel luisteren, maar ik vind het echt balen dat alle detailgegevens van de liedjes zijn verdwenen. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? De standaard-mp3-tjes die er al op zaten van nokia, laten ook de detailgegevens niet meer zien....Djambo schreef op zondag 14 mei 2006 @ 07:33:
ik heb wel iets heel raars. kan geen muziek meer luisteren.. in de map arteisten kom te staan "geen artiesten" in de map albums kan er te staan "geen albums"
echt vaag dit.. toch staan de cd's nog steeds op de harde schrijf. maar hij vind ze niet meer ofzo?
meer mensen dit gehad.. en wat kan i ker aan doen heb alles ale geprobeerd maar nix helpt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 10:11 ]
Software kan je voortaan hier misschien beter kwijt. Dit ook om de ts wat compact te houden. Er staat ook in de ts nu naar het volgende topic:
Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
Verwijderd
Nou heb sinds dit weekend ook een de nieuwe firmware erop zitten. Ik vroeg meteen wat de voordelen zouden zijn en het enige wat ze me konden vertellen is dat de batterij langer zou meegaan.
Wat ik wel ontdekte helaas is dat als ik nu een filmpje afspeel met mijn real player dat ik deze niet meer op een volldeig scherm kan afspelen. Ik kan deze functie nog wel selecteren echter zit er op alee zijden dus in een vierkant om het afspeel venster heen een zwarte balk waardoor het scherm dus eigenlijk amper groter is. Dit was voor de software update niet het geval!
Hebben de mensen met tevens de firmware van 05-05-06 hier ook last van?
Nu maar wachten op de volgende update en hopelijk wordt ie dan weer normaal!
Wat ik wel ontdekte helaas is dat als ik nu een filmpje afspeel met mijn real player dat ik deze niet meer op een volldeig scherm kan afspelen. Ik kan deze functie nog wel selecteren echter zit er op alee zijden dus in een vierkant om het afspeel venster heen een zwarte balk waardoor het scherm dus eigenlijk amper groter is. Dit was voor de software update niet het geval!
Heb dezelfde firmware/software als jij hebt maar ik heb nergens last van. Dit is overigens mijn standaard firmware en heb nooit geupgrade.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:19:
Nou heb sinds dit weekend ook een de nieuwe firmware erop zitten. Ik vroeg meteen wat de voordelen zouden zijn en het enige wat ze me konden vertellen is dat de batterij langer zou meegaan.
================================================================
Heb even een vraagje voor de mensen die wel eens video's maken voor hun mobieltje. Ben zelf aan het kijken of ik een Family Guy aflevering op mijn Nokia N91 kan krijgen. Heb een aflevering eerst geript naar AVI, vervolgens verkleind naar 235 x 176 pixels, er een randje vanaf gehaald zodat hij 208 x 176 pixels werd en vervolgens 90 graden gekanteld (het schermresolutie is tenslotte 176 x 208 pixels). Nu hou ik een ongecomprimeerd bestand over van 3 a 4 GB. Nu heb ik verschillende methodes geprobeerd om het filmpje te converteren naar MP4 (wat als ik zo lees een beter formaat is dan GP3 omdat vooral het geluid veel beter is) maar niets lukt tot nu toe:
- Heb het programma SUPER geprobeerd. Het converterer ging prima, heb de filmpjes op mijn PC gekeken en daar deden ze het prima. Had toen een bestand van ongeveer 90 MB in MP4 en deze overgezet naar me Nokia N91 en het filmpje werkte redelijk. Heb er het beste beeld tot nu toe mee kunnen krijgen maar nog niet helemaal perfect. Aan de onderkant van het scherm (eigenlijk rechterkant want ik kantel mijn mobiel zodat ik de resolutie 208x176 heb) zitten rare streepjes (verticaal). Het lijkt wel alsof er een soort KIX code doorheen is gebrand. Sommige pixels van die streepjes geven niets weer, andere geven het beeld weer wat +/- 20 pixels erboven gebeurd waardoor je licht vertekend beeld hebt. Dit is overigens niet het enige probleem. Ik vond de kwaliteit van het 90 MB bestand van SUPER ondermaats (zie hieronder).
- Tweede programma wat ik geprobeerd heb is Nero Recode die bij mijn Nero pakket zat. Vond Nero vrij kut (waarom een installatie van 650 MB, vroeger had je met 10 MB genoeg
= Recode DVD and Video's to Nero Digital
= Vervolgens bestand toegevoegd
= Fit to target heb ik ingesteld en op 90 MB gezet
= Audio heb ik op automatisch laten staan
= Op NEXT gedrukt
= Bij Burn opties alleen de map aangegeven waar hij naar toe moest gaan
= Bij Nero Digital Settings heb ik zowel 1 pass als 2 pass encoding geprobeerd (ben wel blijven hangen op een gegeven moment op 2 pass want de kwaliteit was iets beter)
= Bij Quality/Speed heb ik Extra Quality geselecteerd
Vervolgens maakte Nero er een mooi MP4 bestand van ongeveer 90 MB. De kwaliteit was echt een stuk hoger dan van SUPER. Alsof het SUPER filmpje slechts 45 MB was maar dat dus totaal niet was. Afijn, ik dus het filmpje op mijn mobiel zetten en getest maar mijn mobiel trok het blijkbaar erg slecht. Grootste gedeelte van het scherm bleef grijs, soms zag je een beeldje (en dan nog niet eens een hele frame) en die frame bleef dan vaak over het grijs hangen oftewel een vreselijk resultaat. Ik zat te denken dat het misschien net teveel is voor mijn mobieltje (kwaliteit was stuk hoger dus moet hij ook een stuk meer decoderen) en heb toen ook een bestand van 50 en 30 MB gemaakt maar het levert precies hetzelfde probleem op.
- Voor SUPER en Nero had ik ook al wat andere programmatjes geprobeerd. van ImTOO zijn er diverse programma's zoals MPEG/AVI maar ook de MP4 converter maar beide zijn in de probeerversies die filmpjes van maximaal 5 minuten kunnen aanpassen en aangezien Family Guy 22 minuten is werkt dat niet.
- Ook heb ik Nokia's programma gebruikt maar dat was om te huilen. Loop vaak vast, pakt soms slechts 22 seconden van het filmpje, kwaliteit is waardeloos enzovoort enzovoort.
Heb dus veel geprobeerd en heb mijn hele zondag opgeofferd maar het werkt nog steeds niet. Iemand nog tips voor Nero (want das toch het programma wat ik het liefst wil gebruiken) of andere programma's waar het wel goed werkt?
[ Voor 12% gewijzigd door Robkazoe op 10-07-2006 13:05 ]
Verwijderd
denk toch dat er sprake is van een andere FW: de versie van 05-05-06 is namelijk op 26-06-2006Robkazoe schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:00:
[...]
Heb dezelfde firmware/software als jij hebt maar ik heb nergens last van. Dit is overigens mijn standaard firmware en heb nooit geupgrade.
t?
ge-update. Wel onder dezelfde datum en FW-nummer maar met een kleine wijziging op de oorsponkelijke van 05-05. (RM43, N91-02-01) (aldus Gami in Anrhem)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 13:46 ]
Verwijderd
Nou ik heb het afgelopen zaterdag 7-7-06 gedaan dus ik ga er vanuit dat ze dan de nieuwste hebben gebruikt maar weet dat natuurlijk niet zeker. Deze bovenstaande firmware heb ik inderdaad ik had eerst die van 01-01-2006.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat er een nieuwe is? En hoe je dit komt te weten als er een nieuwe uitkomt.
Alvast bedankt
Weet iemand hoe lang het duurt voordat er een nieuwe is? En hoe je dit komt te weten als er een nieuwe uitkomt.
Alvast bedankt
Verwijderd
meestal in uit het geruchten-cirquit hier op tweakers. en hoe snel er nieuwe komt hangt volgens mij af van het aantal klachtenVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:09:
Nou ik heb het afgelopen zaterdag 7-7-06 gedaan dus ik ga er vanuit dat ze dan de nieuwste hebben gebruikt maar weet dat natuurlijk niet zeker. Deze bovenstaande firmware heb ik inderdaad ik had eerst die van 01-01-2006.
Alvast bedankt
Verwijderd
Is het iemand al gelukt om Route66 op de N91 aan de praat te krijgen, heb gister de losse dvd ervan gekocht, installeren en zo gaat goed maar na het installeren kan ik nergens een icoontje vinden van route66.
Iemand anders die er misschien ervaring mee heeft??
Verwijderd
die geinstaleerde programma's kome bij Persoonlijk te staan, helemaal onderaanVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:18:
Is het iemand al gelukt om Route66 op de N91 aan de praat te krijgen, heb gister de losse dvd ervan gekocht, installeren en zo gaat goed maar na het installeren kan ik nergens een icoontje vinden van route66.
Verwijderd
Ja dat is normaal wel het geval maar op dit moment staat het daar toch echt niet bij, mijn andere programma's staan daar wel en als ik via bestandsbeheer en dan zoeken op route zoek,Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:55:
[...]
die geinstaleerde programma's kome bij Persoonlijk te staan, helemaal onderaankon ze eerst ook niet vinde
dan vind ie wel verscheidene bestanden met die naam maar met geen van allen kan ik het programma starten, krijg een beetje het idee dat het alleen werkt op een memorycard, of zou het iets te maken kunnen hebben met de "oudere" FW die ik nog heb??
Heb je niet toevallig de oude Route66 gekocht??
De oude versie werkt niet met de Symbian 9 v3. Dat kan een reden zijn waarom je de programma niet kan op starten.
De oude versie werkt niet met de Symbian 9 v3. Dat kan een reden zijn waarom je de programma niet kan op starten.
Noreaga
Verwijderd
Nee het is de nieuwe versie, dus voor Symbian V.2/3, heb inmiddels contact gehad met route66 en die erkennen het probleem, ze zijn bezig met het uitzoeken ervan.Noreaga_no1 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:09:
Heb je niet toevallig de oude Route66 gekocht??
Volgens een medewerker zou het waarschijnlijk te maken hebben met de installer, en je moet zowieso je harde schijf formateren naar FAT, terwijl de harde schijf van de fabriek af op FAT32 is geformateerd, maar zelfs na dit gedaan te hebben werkt het programma niet, waarschijnlijk toch iets te vroeg uitgebracht en niet getest met de harde schijf van de N91, maar gewoon op een memorycard.
@Danko82: Erg jammer.. Heb een mail naar route66 gezonden en deze geven doodleuk aan dat het wel op de N91 draait. Je kan mi gewoon je geld terug vragen.
Hieronder een quote. Ze hebben nog steeds de info niet aangepast.
"Mobile 7 S60 Software versie:
De volgende telefoons worden slechts door Mobile 7 software ondersteund:
4. Nokia N-series: N70, N71, N72, N73, N80, N90, N91, N92, N93"
Verwijderd
Ja is inderdaad jammer helemaal omdat ik vrijdag naar Berlijn vertrek maar goed, ga de software wel gewoon terugbrengen, ze zouden me vandaag terugbellen maar dat hebben ze niet gedaan, voor mijn geen route66 meer!HimmelHund schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:20:
@Danko82: Erg jammer.. Heb een mail naar route66 gezonden en deze geven doodleuk aan dat het wel op de N91 draait. Je kan mi gewoon je geld terug vragen.
Ik heb voor m'n firmware update, een backup gemaakt via Content Copier, en na de firmware update (05-05-06) wilde ik hem weer terug zetten, maar bij de 3% krijg ik deze melding

Op m'n telefoon krijg ik bij 0%-1% al de melding van "gegevens overdracht tussen 2 telefoons" als ik dan op doorgaan druk, komt er te staan dat bluetooth geactiveert wordt...en dat ook bluetooth op de 2e telefoon geactiveert moet zijn... dit vind ik raar om dat ik ten eerste een usb kabel gebruik en ten tweede helemaal niet met een andere telefoon iets wil uitwisselen, maar met m'n eige pc.

Op m'n telefoon krijg ik bij 0%-1% al de melding van "gegevens overdracht tussen 2 telefoons" als ik dan op doorgaan druk, komt er te staan dat bluetooth geactiveert wordt...en dat ook bluetooth op de 2e telefoon geactiveert moet zijn... dit vind ik raar om dat ik ten eerste een usb kabel gebruik en ten tweede helemaal niet met een andere telefoon iets wil uitwisselen, maar met m'n eige pc.
Verwijderd
Dat klopt inderdaad dit is niet mogelijk helaas ik had hem ook graag even terug gezet zie mijn klacht hierboven in de vorige post, Nu is het wachten op de volgende upgrade.
Voor verdere info kun je ook hier terecht hier staat dat downgraden tevens niet mogelijk is!
http://wordontheblog.com/...sing_firmware_on_n91.html
Greetz
Voor verdere info kun je ook hier terecht hier staat dat downgraden tevens niet mogelijk is!
http://wordontheblog.com/...sing_firmware_on_n91.html
Greetz
Verwijderd
ik heb een hekel gekregen aan mijn n91. niks meer dan problemen. het begon bij dag 1.het wou niet opladen. teruggetuurd en pas na 4 weken een nieuwe! het loopt zo vaak vast. nu heb ik liedjes erop gezet, eerst gewoon door ze te copieren naar 'externe harddeschijf'. dat ging goed, toen ging ik nokia music manager gebruiken. AAAAAAAAAAAAAAAAAH. ik selecteer alle liedjes die ik wil transferen, en ik krijg een paar of geen enkele of mijn telefoon. en n91 loopt steeds vast als je naar music gaat. ik krijg 'refreshing music library'. het telt het aantal nieuwe liedjes en het doet voor de rest niks. dat scherm blijft! ik moet op annuleren drukken om verder te kunnen.
Hebben jullie ook problemen hiermee? en nog tips voor het transferen van muziek ivm music manager van nokia ?
Hebben jullie ook problemen hiermee? en nog tips voor het transferen van muziek ivm music manager van nokia ?
Verwijderd
nooit geen problemen mee gehad, werkt perfekt. Ik copieer de liedjes ook niet naar de externe harde schijf maar gewoon via de nokia music manager.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:08:
ik heb een hekel gekregen aan mijn n91. niks meer dan problemen. het begon bij dag 1.het wou niet opladen. teruggetuurd en pas na 4 weken een nieuwe! het loopt zo vaak vast. nu heb ik liedjes erop gezet, eerst gewoon door ze te copieren naar 'externe harddeschijf'. dat ging goed, toen ging ik nokia music manager gebruiken. AAAAAAAAAAAAAAAAAH. ik selecteer alle liedjes die ik wil transferen, en ik krijg een paar of geen enkele of mijn telefoon. en n91 loopt steeds vast als je naar music gaat. ik krijg 'refreshing music library'. het telt het aantal nieuwe liedjes en het doet voor de rest niks. dat scherm blijft! ik moet op annuleren drukken om verder te kunnen.
Verwijderd
Ik heb een ringtone van 180 kb (mp3) via externe hd op mijn n91 gezet, bij de muziekbibliotheek wordt hij wel gevonden. Maar als ik hem wil instellen als berichttoon staan bijna alle nummers uit de bibiotheek in de lijst maar niet de ringtone, hoe kan ik hem toch als berichtsignaal gebruiken?
De ringtone staat in de map digital
De ringtone staat in de map digital
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 10:42 ]
ik kan alleen ringtones / mp3 bestanden die ik op mijn telefoongeheugen heb staan instellen als beltoobn voor berichten. zet de mp3 gewoon op je telefoongeheugen in de map Geluidsclips, ga naar Extra - Profielen, selecteer het profiel dat je wilt aanpassen, en bij berichtensignaaltoon zal nu je mp3 in de lijst staan.
Hee mensen,
Via http://forums.scummvm.org/viewtopic.php?t=1472 staat een zooi info over hoe je de scummvm emulator gebruiken moet op je nokia N91.Het komt er eigenlijk op neer dat je de juiste versie download en in het geheugen zet en weet hoe je het beeld moet flippen.
Op de site van scummvm kun je gratis beneath a steel sky downloaden en flight of the amazon queen. Zelf vond ik de teksten van beneath a steel sky iets te klein.
Nu ga ik binnenkort eens thuis me originele cd-versie van DOTT opzoeken en die installeren.
Groetjes en veel gameplezier
Via http://forums.scummvm.org/viewtopic.php?t=1472 staat een zooi info over hoe je de scummvm emulator gebruiken moet op je nokia N91.Het komt er eigenlijk op neer dat je de juiste versie download en in het geheugen zet en weet hoe je het beeld moet flippen.
Op de site van scummvm kun je gratis beneath a steel sky downloaden en flight of the amazon queen. Zelf vond ik de teksten van beneath a steel sky iets te klein.
Nu ga ik binnenkort eens thuis me originele cd-versie van DOTT opzoeken en die installeren.
Groetjes en veel gameplezier
Wie kan mij uit leggen hoe je een mail helemaal uit je mailbox krijg...
gebruikt mail nooit eigelijk,maar goed mail opgehald via mijn n91 had een mail,deze bekenen en toen wilde ik die mail verwijderen.. opties,verwijderen.. dan kan k kiezen alleen telefoon of telefoon en server,,ikheb voor telefon gekozen.. toen kreeg ik eeb melding header bericht blijf in telefoon geheugen,waarom is dat?
dacht mail is verwijderd maar tot mijn verbazing sta de mail nog in me mailbox (wel leeg zeg maar)onderwerp en afzender.. ik open de mail en dan krijg je te zien mail nog niet opgehaald,nu ophalen? toen heb i kgekozen voor verwijdern,nu heb ik gekozen voor telefoon en server..nu kom er een rode streep door de @.. maar mail is nog wel aanwezig maar is leeg.. ik krijg de mail gewoon niet volledig weg.. weet iemand om alles weg te krijgen?
alvast bedankt
gebruikt mail nooit eigelijk,maar goed mail opgehald via mijn n91 had een mail,deze bekenen en toen wilde ik die mail verwijderen.. opties,verwijderen.. dan kan k kiezen alleen telefoon of telefoon en server,,ikheb voor telefon gekozen.. toen kreeg ik eeb melding header bericht blijf in telefoon geheugen,waarom is dat?
dacht mail is verwijderd maar tot mijn verbazing sta de mail nog in me mailbox (wel leeg zeg maar)onderwerp en afzender.. ik open de mail en dan krijg je te zien mail nog niet opgehaald,nu ophalen? toen heb i kgekozen voor verwijdern,nu heb ik gekozen voor telefoon en server..nu kom er een rode streep door de @.. maar mail is nog wel aanwezig maar is leeg.. ik krijg de mail gewoon niet volledig weg.. weet iemand om alles weg te krijgen?
alvast bedankt
Verwijderd
gooit hij automatisch weg bij opnieuw verbinden met mailboxDjambo schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:24:
Wie kan mij uit leggen hoe je een mail helemaal uit je mailbox krijg...
alvast bedankt
ja iddVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:38:
[...]
gooit hij automatisch weg bij opnieuw verbinden met mailbox

thanx weer eens
Verwijderd
Ik probeer via internet een draadloze beveiligingscamera te benaderen, nu lukt dit goed en kan ik het camera beeld zien. alleen refresht de browser het beeld niet automatisch, is er een manier dat het beeld automatisch gerefresht wordt?
Verwijderd
yep, heb dezelfde problemen vwb die muziek helaas... ik hoop dat een firmware upgrade dit kan verhelpen...Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:08:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 00:07 ]
In september/oktober mag ik een nieuw abbo uitzoeken. Mijn zinnen zijn gezet op dit juweeltje.
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 15-07-2006 00:43 ]
Verwijderd
Heeft iemand ook dat als je iemand aan de tel hebt en je praat een beetje hard je gekraak hoort?
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 02:05 ]
Verwijderd
Heel af en toe, lijkt het idd net alsof er iets in de speaker niet goed zit, maar dat gebeurd maar zelden bij mij....Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:02:
Heeft iemand ook dat als je iemand aan de tel hebt en je praat een beetje hard je gekraak hoort?
Verwijderd
Nog nooit last van gehad...Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:02:
Verwijderd
Dat gebeurt bij mij inderdaad ook af en toe heb het idee dat dit gebeurt als je dicht tegen de speaker aan praat of schreeuwt bijvoorbeeld!
Gelukkig niet echt storend!
Gelukkig niet echt storend!
Verwijderd
Heb gister alle muziek eraf gegooid, een backup gemaakt, toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen, HD geformatteerd, backup teruggezet, muziek er weer op gezet, maar nu via de Music Manager (in AAC format) en hij werkt weer perfect!Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:06:
[...]
yep, heb dezelfde problemen vwb die muziek helaas... ik hoop dat een firmware upgrade dit kan verhelpen...
een vraagje over die Wifi Snifer..
die heb je toch helemaal niet nodig je n91 zoek toch zelf naar Wifi...dan heb je dat progie Wifi Snifer toch niet nodig?
of is het dat je op beveiligde netwerken kan komen?
die heb je toch helemaal niet nodig je n91 zoek toch zelf naar Wifi...dan heb je dat progie Wifi Snifer toch niet nodig?
of is het dat je op beveiligde netwerken kan komen?
Verwijderd
Hebben hier meer mensen last van stof onder het scherm?
Heb hem nu een week of drie en er zit nu al veel stof tussen het scherm waaronder een aantal erg irritant die constant te zien zijn.
Kan je dit ergens laten schoonmaken, kom er zelf niet bij.
Heb hem nu een week of drie en er zit nu al veel stof tussen het scherm waaronder een aantal erg irritant die constant te zien zijn.
Kan je dit ergens laten schoonmaken, kom er zelf niet bij.
Geen last van stof, maar ik heb momenteel dat mijn batterij super snel leeg is. Gisteravond volledig opgeladen, vandaag 5 minuten gebeld, en nog maar 2 streepjes.
Living the American Dream
ik heb eerder last dat er heel snel krasjes op komen! zeer irritant!
Noreaga
Verwijderd
Had collega van mij in eens, misschien door warmteErik_van_H schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:49:
Geen last van stof, maar ik heb momenteel dat mijn batterij super snel leeg is. Gisteravond volledig opgeladen, vandaag 5 minuten gebeld, en nog maar 2 streepjes.
Verwijderd
ik heb 1 dode pixel
....en ook wat stof eronder, maarja..dat krijg je op het strand, gelukkig is het niet hinderlijk....

zojuist op deze site gekomen
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php
is een Navigatie programma voor op de N91, en helemaal gratis?!
heb vanmiddag een bluetooth muis gekocht, en ben nu bezig met de software aan het installeren, laat jullie zo weten hoet het is afgelopen
heb vanmiddag een bluetooth muis gekocht, en ben nu bezig met de software aan het installeren, laat jullie zo weten hoet het is afgelopen
Ikke heb de N91 in combinatie met de CK3100 en dat werkt echt fantastischHairyfriend schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 06:29:
Ik heb de N91 nu een weekje of 2. De batterijduur vind ik. Met 1,5 dag is ie leeg. Heeft iemand ervaring met een Parrot CK3100 carkit? Ik krijg de N91 niet verbonden met deze carkit, ik heb reeds een softwareupdate via Parrot gedaan. Op pdashop melden ze dat ie wel compatibel is met de N91..
helemaal gratis is het niet, want na 15/8/2006 gaan ze een vergoeding vragen van € 0,50 tot € 2,00 per maand. Zie http://www.nav4all.com/si...4all.com/dut/download.php0xrubennft schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:41:
zojuist op deze site gekomen
Noreaga
Ik heb vandaag lopen stoeien met Route 66.
De installatie van Route 66 is gelukt en nu kan ik het icon terug vinde in de folder Persoonlijk.
Route 66 heb ik geinstalleerd op mn HDD dat geformateerd is op FAT32.
Echter heb ik 1 probleem en dat is het activeren van Route 66. Ik heb geen activatie code
Als je alsnog problemen krijgt met installatie zie hieronder
De installatie van Route 66 is gelukt en nu kan ik het icon terug vinde in de folder Persoonlijk.
Route 66 heb ik geinstalleerd op mn HDD dat geformateerd is op FAT32.
Echter heb ik 1 probleem en dat is het activeren van Route 66. Ik heb geen activatie code
Als je alsnog problemen krijgt met installatie zie hieronder
[ Voor 62% gewijzigd door Eggy op 22-07-2006 20:27 ]
Noreaga
Verwijderd
Geweldig ding is het toch..Voldoet echt al mijn verwachtingen..
Alleen een paar dingetjes..
- Heb m een paar dagen nu en is al meerdere malen vastgelopen.. loopt niet helemaal vast, ik kan alleen het menu niet meer in. En ik doe echt niks bijzonders. (sms lezen, liedjes afspelen)
- Kan ik mijn menu beveiligen d.m.v. een paswoord zoals samsung dat kan, en een paar andere modellen van nokia..
- Is er nu wel of niet route 66 software te verkrijgen, en werkt deze correct?? en wat kost het?
en wat de accu betreft.. heb m 1 keer opgeladen en hij is nog helemaal vol na 3 dagen intensief gebruik..
Alleen een paar dingetjes..
- Heb m een paar dagen nu en is al meerdere malen vastgelopen.. loopt niet helemaal vast, ik kan alleen het menu niet meer in. En ik doe echt niks bijzonders. (sms lezen, liedjes afspelen)
- Kan ik mijn menu beveiligen d.m.v. een paswoord zoals samsung dat kan, en een paar andere modellen van nokia..
- Is er nu wel of niet route 66 software te verkrijgen, en werkt deze correct?? en wat kost het?
en wat de accu betreft.. heb m 1 keer opgeladen en hij is nog helemaal vol na 3 dagen intensief gebruik..
dit heb ik ook een paar keer gehad, bij totaal willekeurige dingen die je doet. verder heb ik soms dat mijn music controls niet meer werken? vaak is het een kwestie van klepje even open en weer dicht doen maar soms moet ik ook m'n telefoon uitzetten / aanzetten voordat de muziek toetsen het weer doen.Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:26:- Heb m een paar dagen nu en is al meerdere malen vastgelopen.. loopt niet helemaal vast, ik kan alleen het menu niet meer in. En ik doe echt niks bijzonders. (sms lezen, liedjes afspelen)
doe je goed.... mijn max is 1,5 dag en ik laat hem altijd helemaal leeglopen.en wat de accu betreft.. heb m 1 keer opgeladen en hij is nog helemaal vol na 3 dagen intensief gebruik..
Verwijderd
wat kan ik trouwens met "visuele radio" ?
en werkt het WiFi (WLAN) gebeuren goed? kon het namelijk nog niet testen..
en werkt het WiFi (WLAN) gebeuren goed? kon het namelijk nog niet testen..
nou, ik heb mijn telefoon nu al een maand of zo en ben er tocvh wel redelijk tevreden mee... alleen de levensduur van de batterij valt een beetje tegen .. en wat ik ook iritant vind is dat ik het idee heb dat ik er voorzichtig mee moet zijn ... mar verder heb ik eigenlijk geen problemen .. geen ast lopers en zo .. wat ik wel heb en ook wel iri vindt- bedenk ik me nu - is dat bij het surfen op inet, je na het bekijken van een aantal pagina's je de foutmelding krijgt dat de "application out of memory" is. Hoe kan ik dit verhelpen? iemand een idee?
En dan kom nu eigenlijk toe aan de redenen voor het geven van mijn post.. en dat is het volgende,
Ik wil graag met de telefoon verschillende oefewnsessies van bands opnemen, de geluidsrecorder kan maar 1 minuut en en als ik het op video doe, ikan ik wel een uur video opnemen, maar dan heb ik allemaal nutteloze beeld informatie die allemaal geheugen in beslag neemt en een bestand oplevert waar ik dan vervolgens het beeld uit moet distileren etc. etc. veel gedoe... Nu heb ik een beetje zitten zoeken naar een "soundrecorder"
En ben ik deze tegengekomen http://www.symbiangear.co...tml?pid=14848,14849,99301
Wel leuk .. maar dan heb ik een piep in mijn muziek om de zoveel tijd... niet echt iets waar ik op zit te wachten...
Weet iemand anders misschien audio record software die wel geschikt is?
En dan kom nu eigenlijk toe aan de redenen voor het geven van mijn post.. en dat is het volgende,
Ik wil graag met de telefoon verschillende oefewnsessies van bands opnemen, de geluidsrecorder kan maar 1 minuut en en als ik het op video doe, ikan ik wel een uur video opnemen, maar dan heb ik allemaal nutteloze beeld informatie die allemaal geheugen in beslag neemt en een bestand oplevert waar ik dan vervolgens het beeld uit moet distileren etc. etc. veel gedoe... Nu heb ik een beetje zitten zoeken naar een "soundrecorder"
En ben ik deze tegengekomen http://www.symbiangear.co...tml?pid=14848,14849,99301
Wel leuk .. maar dan heb ik een piep in mijn muziek om de zoveel tijd... niet echt iets waar ik op zit te wachten...
Weet iemand anders misschien audio record software die wel geschikt is?
Leuke telefoon alleen veelste te duur
Mijn mda vario kan zelfs veel en is gratis met een 1 jarig abbo(flex40)
De nieuwe n93 is ook leuk vooral zijn camera is erg goed maar ook weer veelste te duur voor de normale consument
De nieuwe n93 is ook leuk vooral zijn camera is erg goed maar ook weer veelste te duur voor de normale consument
Verwijderd
Als je headset van je n91 kapot is, waar kan je die dan opnieuw kopen? of is er een manier waardoor je je kapotte vergoed krijgt? Door hem op te sturen bijv.?
Valt mee .. heb het ding bij de mediamarkt vandaan met 88 euro bijbetaling en een 2-jarig abbo van vodafone 22,50 p mnd (waarvan de 1e 6 maanden voor de helft)justjermaine schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:18:
Leuke telefoon alleen veelste te duur
[ Voor 5% gewijzigd door HimmelHund op 25-07-2006 15:08 ]
tja dat had ik dus gisteren ook inneens .. volgens mij is die van mij stuk... als ik mp3 -tjes luister gaat ie om de zoveel tijd op pauze ... hmm maar eens mee naar de winkel ...Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:03:
Als je headset van je n91 kapot is, waar kan je die dan opnieuw kopen? of is er een manier waardoor je je kapotte vergoed krijgt? Door hem op te sturen bijv.?
Verwijderd
Is die van jou simlock vrij dan? en dan staat er volgens mij een vodafone logo op..?HimmelHund schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:07:
[...]
Valt mee .. heb het ding bij de mediamarkt vandaan met 88 euro bijbetaling en een 2-jarig abbo van vodafone 22,50 p mnd (waarvan de 1e 6 maanden voor de helft)
heb zelf een hi 50 abbo.. kreeg m gratis mee
hey dat op pauze gaan heb ik zowel met de koptel van sennheiser als met de oordoppen van sennheiser.. lig niet aan de koptel dus he aan toestel zelf. vrij irr is dat dat hij zelf op pauze gaat..ik denk aan een bughendrikjan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:44:
[...]
tja dat had ik dus gisteren ook inneens .. volgens mij is die van mij stuk... als ik mp3 -tjes luister gaat ie om de zoveel tijd op pauze ... hmm maar eens mee naar de winkel ...
ook als hij een paar dagen aansta zonder uit geweest te zijn ga hij ook moeilijk doen. kan soms niet in de mp3 speler moet ik hem eerst opnieuw opstarten,dan kan ik weer in de mp3 speler..en zo zijn er nog kleine dingen waarbij je tel opnieuw moet opstarten
Verwijderd
dit heb ik ook gehad ...Djambo schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:07:
[...]
hey dat op pauze gaan heb ik zowel met de koptel van sennheiser als met de oordoppen van sennheiser.. lig niet aan de koptel dus he aan toestel zelf. vrij irr is dat dat hij zelf op pauze gaat..ik denk aan een bug![]()
ook als hij een paar dagen aansta zonder uit geweest te zijn ga hij ook moeilijk doen. kan soms niet in de mp3 speler moet ik hem eerst opnieuw opstarten,dan kan ik weer in de mp3 speler..en zo zijn er nog kleine dingen waarbij je tel opnieuw moet opstarten
wat ik heb gedaan is :
boven de aansluiting voor de koptelefoon/afstandbediening is goed schoongemaakt en stofvrij gemaakt...
en nu doet die het weer goed
Geen logo gezien.. en ik dacht geen simlock.Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:55:
[...]
Is die van jou simlock vrij dan? en dan staat er volgens mij een vodafone logo op..?
ik heb m met 2 jaar 22,50 bel & multimedia tegoed van vodafone, 15 euro bijbetalen. geen vodafone logo erop, en ook 1e 6 maanden half abo-geld. moet alleen nog even sms voordeel aan m'n abo toevoegen.... 300 ipv 150. k ben vooral n sms'erVerwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:55:
[...]
Is die van jou simlock vrij dan? en dan staat er volgens mij een vodafone logo op..?
Welke mediamarkt was dat, want ik had hem voor 2 maanden al goedkoop. De prijzen zijn nu icm met dat abonnement ontzettend duur geworden.Gaargod schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:40:
[...]
ik heb m met 2 jaar 22,50 bel & multimedia tegoed van vodafone, 15 euro bijbetalen. geen vodafone logo erop, en ook 1e 6 maanden half abo-geld. moet alleen nog even sms voordeel aan m'n abo toevoegen.... 300 ipv 150. k ben vooral n sms'er
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dit topic is gesloten.