Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:25
ReVu schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:13:
[...]
Losers, daar moest ik gewoon betalen op de Gadering.... Dus ben maar naar Schiedam gegaan!
Gadering?

Ben je bij HQC Telecommunicatie geweest dan.....ik heb van te voren gebeld en gevraagd of ik een afspraak moest maken en of er kosten aan verbonden waren, hierop werd mij gezegd dat binnen de garantietermijn dit kostenloos is, en ik kon gewoon langskomen. :7

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Weet iemand of er ook een nokia calender programma is dat ik kan gebruiken. Zo dat ik outlook niet hoef te gebruiken ...

in de PC suite zit van alles, contacten beheer etc. etc. maar geen agenda functie .. en die mis ik nu juist ..

[ Voor 33% gewijzigd door hendrikjan op 17-06-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
A3-D schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:19:
[...]

Gadering?

Ben je bij HQC Telecommunicatie geweest dan.....ik heb van te voren gebeld en gevraagd of ik een afspraak moest maken en of er kosten aan verbonden waren, hierop werd mij gezegd dat binnen de garantietermijn dit kostenloos is, en ik kon gewoon langskomen. :7
Gadering is het bedrijvenpark zeg maar... En ja, ik had ook gebeld naar die winkel. Die vertelden mij dat het € 25,- zou gaan kosten!

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dus meerdere malen geprobeert via PC Suite om een filmpje te converteren.
Maar welke instellingen zijn juist? MP4 of wat? 128* nogwat of iets anders?

Als ik de eerste kies loopt hij vast, en vermeld hij een foutrapport...

Waar moet ik hem dus op instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus geprobeerd een videobestand te plaatsen op mij N91 (het bestandstype is ''videofragment'')

En hij is dus geplaats, nu kijk ik bij mijn videoclips op mijn N91, en ik zie niets staan.
Is het soms zo dat ik hem net zoals de muziek moet updaten, dat het dan even duurt voordat alles erop staat, of zou het er gewoon op moeten staan....

Graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje.
Ik heb agile messenger geinstalleerd maar dat bleek een beschadigd bestand te zijn. Nu krijg ik hem met geen mogelijkheid verwijderd van mijn nokia. Iedere keer krijg ik de melding "bestand beschadigd, kan niet verwijderen". Iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:07:
Ik heb een probleempje.
Ik heb agile messenger geinstalleerd maar dat bleek een beschadigd bestand te zijn. Nu krijg ik hem met geen mogelijkheid verwijderd van mijn nokia. Iedere keer krijg ik de melding "bestand beschadigd, kan niet verwijderen". Iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken?
Krijg je hem ook niet verwijderd via de pc, dus als je gsm aansluit via de 'gegevensoverdracht' modus?
En dan ergens op je harddisk kijken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:28:
[...]

Krijg je hem ook niet verwijderd via de pc, dus als je gsm aansluit via de 'gegevensoverdracht' modus?
En dan ergens op je harddisk kijken ofzo..
Al geprobeerd. Dan ga ik naar recourses, dan apps en daar zie ik dan de bestanden staan maar als ik deze probeer te verwijderen krijg ik de melding dat de bewerking niet kan worden uitgevoerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ik ben ook een probleempje tegen gekomen .. als ik nu via wifi aan het inetten ben zegt ie steeds out of memory ...

welk memory bedoelt ie dan en hoe kan ik het "opschonen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:49:
Al geprobeerd. Dan ga ik naar recourses, dan apps en daar zie ik dan de bestanden staan maar als ik deze probeer te verwijderen krijg ik de melding dat de bewerking niet kan worden uitgevoerd....
Probeer eens in safe mode op te starten, misschien dat je hem dan wel kunt verwijderen.

http://my-symbian.com/s60...tion.php?fldAuto=10&faq=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:16:
[...]

Probeer eens in safe mode op te starten, misschien dat je hem dan wel kunt verwijderen.

http://my-symbian.com/s60...tion.php?fldAuto=10&faq=2
Heeft niet gewerkt. ik wil echt gewoon dat ding eraf zonder te moeten formatteren. Iemand nog iedeeen? anders ga ik toch maar beginnen met een back-up :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Misschien helpt het als je de nieuwste versie van de site van Agile messenger nog eens installeer. Meestal word je dan gevraagd of de oude versie vervangen moet worden. Als het goed is kun je daarna het programma op gewone wijze weer verwijderen

[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 19-06-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:30:
Weet je wat mij tot nu toe erg irriteert!

Dat als je een album op je telefoon zet de liedjes dan op alfabetische volgorde erop worden gezet! heel irritant is dit! Ik heb al een keer geprobeerd dit handmatig aan te passen alleen als je dan je bibliotheek vernieuwd gaat het gewoon weer weg!

De enige oplossing is dus om een afspeellijst van het album te maken beetje jammer dit. Of heeft iemand hier een oplossing voor?

Greetz
Is dit inmiddels al gelukt? Ik heb namelijk hetzelfde "probleem". Je kunt het eventueel ook oplossen door de naam van het liedje aan te passen en het tracknummer daarin te zetten.

Doei van Boei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:40:
Misschien helpt het als je de nieuwste versie van de site van Agile messenger nog eens installeer. Meestal word je dan gevraagd of de oude versie vervangen moet worden. Als het goed is kun je daarna het programma op gewone wijze weer verwijderen
ook al geprobeerd, maar iedere keer als hij bezig is met het verwijderen van de oude versie houd hij er mee op omdat het bestand weer beschadigd is. Ik wordt er helemaal gek van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Voor de emulator liefhebbers.

ik heb sinds kort een N91 en was software aan het zoeken. zo kwam ik op de site van wildpalm, de makers van super goboy (een gb gbc emulator voor symbian toestellen)
Daar had ik de trial versie gedownload, maar die werkt natuurlijk niet. dus meteen een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er een versie beschikbaar is voor de N91.

Vandaag een bericht teruggehad. Binnen nu en een paar weken moet er een versie beschikbaar zijn.

goed nieuws voor mij en misschien ook voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairyfriend
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03 10:21
Sinds zaterdag in het bezit van de N91. Ik had eerst een 6680 met TomTom en ik begreep dat de de N91 dit ook ondersteunde (nog) niet dus. Ik heb problemen met het installeren van (andere) applicaties. Ik heb uit deze thread dat Hotspotfinder proggie voor de N91 gedownload, dit heb ik geinstalleerd maar ik zie nergens dat programma staan, niet bij menu, nergens. Als ik kijk bij Toepassingsbeheer, staat ie er tussen als Geinstalleerd. Ook Lifebloginstaller staat als Geinstalleerd en deze vind ik ook nergens terug. Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

tja de functie van die hotspotfinder is me een beetje ontschoten .. dat kan je telefoon zelf ook .... Als je een pagina wil open kan je ff op zoek netwerk drukken ....

Iemand die nog tips heeft mbt agenda software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hairyfriend schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:18:
Sinds zaterdag in het bezit van de N91. Ik had eerst een 6680 met TomTom en ik begreep dat de de N91 dit ook ondersteunde (nog) niet dus. Ik heb problemen met het installeren van (andere) applicaties. Ik heb uit deze thread dat Hotspotfinder proggie voor de N91 gedownload, dit heb ik geinstalleerd maar ik zie nergens dat programma staan, niet bij menu, nergens. Als ik kijk bij Toepassingsbeheer, staat ie er tussen als Geinstalleerd. Ook Lifebloginstaller staat als Geinstalleerd en deze vind ik ook nergens terug. Anybody?
Bij mij staan ze bij Menu -> Persoonlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hendrikjan schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:46:
Weet iemand of er ook een nokia calender programma is dat ik kan gebruiken. Zo dat ik outlook niet hoef te gebruiken ...

in de PC suite zit van alles, contacten beheer etc. etc. maar geen agenda functie .. en die mis ik nu juist ..
je kunt gewoon je outlook agenda mee syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

dat is juist het ding ik wil outlook eigenlijk niet gebruiken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:51:
Ik heb het dus meerdere malen geprobeert via PC Suite om een filmpje te converteren.
Maar welke instellingen zijn juist? MP4 of wat? 128* nogwat of iets anders?

Als ik de eerste kies loopt hij vast, en vermeld hij een foutrapport...

Waar moet ik hem dus op instellen?
Ik heb dus geprobeerd een videobestand te plaatsen op mij N91 (het bestandstype is ''videofragment'')

En hij is dus geplaats, nu kijk ik bij mijn videoclips op mijn N91, en ik zie niets staan.
Is het soms zo dat ik hem net zoals de muziek moet updaten, dat het dan even duurt voordat alles erop staat, of zou het er gewoon op moeten staan....

Graag jullie reactie
Niemand die hier mij iets over kan zeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:11
ik zit dit te lezen op een engelse site:

Problem firmware (among others) =
V1.00.028.13
29.03.06
RM-43

Fixed firmware (and on) =
V1.10.030
05-05-06
RM-43

Edit: This firmware fixes the default theme resart issue, a not supported error usually means a 3ED certificate problem.

iemand deze firmwear al,of is die hier nog niet te krijgen... wie weet dat

[ Voor 8% gewijzigd door Djambo op 20-06-2006 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik hoop dat iemand dit weet. hoe the hell schakel je Wlan uit, want ik moet elke 3/4 dag mn pocket opladen. Ik luister de hele dag naar me mp3 daar ik een hiphop danser ben :). Lijkt mij als je wlan uitschakelt dat ik dan me telefoon op zn minst 3/4 uurtjes langer mee gaat.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een leuke aanbieding voor deze phone?
kzag em bij een vodafone 27.50 2 jaar. en dan gratis
zoek eigenlijk iets van 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:
Dan is hij wel gesimlocked, en zit het vodafone logo er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:47:
[...]

Tenzij je bij gsmweb.nl o.i.d. bestelt... maar dan ben je wel iets meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:
1 jaar kun je vergeten zonder veel bij te lappen, met een toestel van 600 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:47:
[...]

hoe kom je daar op. Ik heb deze telefoon met vodafone umts 27.50 bij 2call.nl gekocht. En hij is NIET gesimlockt en er staat geen logo van vodafone op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:28:
Ik hoop dat iemand dit weet. hoe the hell schakel je Wlan uit, want ik moet elke 3/4 dag mn pocket opladen. Ik luister de hele dag naar me mp3 daar ik een hiphop danser ben :). Lijkt mij als je wlan uitschakelt dat ik dan me telefoon op zn minst 3/4 uurtjes langer mee gaat.
Het vreet alleen stroom als je daadwerkelijk een WLAN connectie heb. Ik neem aan dat je die niet de hele dag aan hebt, maar goed, als dat wel zo is, kun je die via "Menu -> Connectiviteit -> Verb.beheer -> Act. geg.verb." verbreken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:29:
[...]

1 jaar kun je vergeten zonder veel bij te lappen, met een toestel van 600 euro...
binnenkort komen tog veel nieuwe telefoontjes uit, begin juli.
samsung een hele rij, ook in juli meen ik.
dan zullen de prijzen tog wel sterk dalen, ook icm abonnementen.?
mss dat iemand al weet dat er een leuke aanbieding aankomt
(iemand die bv in telecomwinkel werkt, die mij hier meer over kan zeggen) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 20:44
Weet iemand of de 4GB HDD uitwisselbaar is met de 6GB uitvoering? (Beide Hitachi)

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of de Nokia Sensor inmiddels ook compatible is voor de N91? Op de nokia-site staat ie er nog niet tussen, maar ik heb het idee dat die sites van nokia niet echt snel worden geupdate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met het probleem dat ik mijn ontvangen berichten niet kan lezen!!!

als ik in mijn Inbox ben, en ik druk op de bladeren knop, blijft hij gewoon in de Inbox staan....en als ik op opties en openen druk doet hij hetzelfde!!

ik hoop dat het aan de instellingen ligt, dus als iemand weet wat ik fout heb gedaan graag...anders formatteer ik hem gewoon, heb er opzich niet veel belangrijks op staan, dan zet ik even mijn telefoonboek over op PC, zodat ik die nog heb...

dus graag een oplossing, en anders wordt het formatteren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Guys,

Op wordontheblog is een flimpje te zien hoe je kan formateren.
http://www.wordontheblog.com/n91/media/format.mov

Echter als je de film bekijkt zie je aan het einde dat hij 3 verschillende functies heeft voor zijn HDD.
1. Scannen
2. Defragmenteren
3. Formateren

Zelf heb ik als functie alleen formateren!!!
Wie heeft de andere functie ook op zijn tel en wat is dan jouw firmware??

De firmware van mijn N91 is :
V1.00.028.02
29-03-06
RM-43

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
weet iemand al iets van de nieuwe fimwear af?

dit las ik op een engelse site,en bij de nieuwe firmwear zou het thema probleem zijn opgelost..

lees: Problem firmware (among others) =
V1.00.028.13
29.03.06
RM-43

Fixed firmware (and on) =
V1.10.030
05-05-06
RM-43

Edit: This firmware fixes the default theme resart issue, a not supported error usually means a 3ED certificate problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Edit: In de ts staan nu de firmwares ook verwerkt :)

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 20-06-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:18:
Edit: In de ts staan nu de firmwares ook verwerkt :)
is deze firmwear (V1.10.030) al beschrikbaar dan in NL?

en als ik laat updaten wat ga er dan allemaal verloren in je tel?
dus wat kan ik het beste doen voordat ik laat updaten..backup maken,maar dat is voor je instellingen he geloof ik.. en alle muziek en clipjes op je HD wat moet je daar mee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Djambo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:10:
[...]

is deze firmwear (V1.10.030) al beschrikbaar dan in NL?

en als ik laat updaten wat ga er dan allemaal verloren in je tel?
dus wat kan ik het beste doen voordat ik laat updaten..backup maken,maar dat is voor je instellingen he geloof ik.. en alle muziek en clipjes op je HD wat moet je daar mee doen..
Hij is als het goed is eind deze maand beschikbaar. Als je telefoon een update krijgt dan gaat alles er af als ik mij niet vergis. Dit kan je beter nog even na vragen bij je service point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:12:
[...]

Hij is als het goed is eind deze maand beschikbaar. Als je telefoon een update krijgt dan gaat alles er af als ik mij niet vergis. Dit kan je beter nog even na vragen bij je service point :)
thanx :9

ik ga het gelijk laten doen als die beschikbaar is...
wel kl*** dat je alles van je HD moet halen,maarja is voor en goed doel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Noreaga_no1 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:22:
Guys,

Op wordontheblog is een flimpje te zien hoe je kan formateren.
http://www.wordontheblog.com/n91/media/format.mov

Echter als je de film bekijkt zie je aan het einde dat hij 3 verschillende functies heeft voor zijn HDD.
1. Scannen
2. Defragmenteren
3. Formateren

Zelf heb ik als functie alleen formateren!!!
Wie heeft de andere functie ook op zijn tel en wat is dan jouw firmware??

De firmware van mijn N91 is :
V1.00.028.02
29-03-06
RM-43
Ik heb ook alleen de functie formateren. Heb dezelfde firmware versie als jij.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je telefoon op de computer aansluit en massaopslag selecteert zie je hem als externe schijf. Rechtsklikken en bij eigenschappen staan dan de opties op fouten controleren en defragmenteren en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:36:
Als je je telefoon op de computer aansluit en massaopslag selecteert zie je hem als externe schijf. Rechtsklikken en bij eigenschappen staan dan de opties op fouten controleren en defragmenteren en zo...
jah dat weet ik, maar ik heb de optie niet op mijn telefoon zitten.

Zo zie je maar weer dat de firmware per landen verschillen.. en dat de firmware voor lopen dan andere landen.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de updates bij de nieuwe firmware zijn wel precies de dingen waar ik me aan erger bij mijn telefoon, dus ik hoop dat het veel helpt!

Mijn geluid gaat bijvoorbeeld soms opeens niet meer hard, dan moet ik hem weer uit en aan zetten.
En het is me ook nog niet gelukt meer dan 1 dag zonder opladen te redden, en dat vind ik toch wel erg weinig, en zou niet mogen met deze batterij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er eigelijk ook een beveiliging op de telefoon net als bij samsung
passwoord om in berichten te komen, en oproepenlijst
zodat je wat privacy hebt als iemand in je telefoon neust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:40:
ik zit met het probleem dat ik mijn ontvangen berichten niet kan lezen!!!

als ik in mijn Inbox ben, en ik druk op de bladeren knop, blijft hij gewoon in de Inbox staan....en als ik op opties en openen druk doet hij hetzelfde!!

ik hoop dat het aan de instellingen ligt, dus als iemand weet wat ik fout heb gedaan graag...anders formatteer ik hem gewoon, heb er opzich niet veel belangrijks op staan, dan zet ik even mijn telefoonboek over op PC, zodat ik die nog heb...

dus graag een oplossing, en anders wordt het formatteren!!
somebody? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..... dit is lekker. Ik kan met geen mogelijkheid meer bij mijn harde schijf. In bestandsbeheer krijg ik de melding dat mijn harde schijf niet beschikbaar is, massa-opslagmode kan niet worden geactiveerd en ik ben dus waarschijnlijk alles kwijt..... iemand suggesties hoe ik dit ga oplossen want dit is echt gewoon te kl*te voor woorden..... :( |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou hem een paar keer uit en aan zetten, als dat niet werkt gewoon afblijven en naar een nokia store gaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een keer gehad ja. Idd hielp het om em aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:55:
[...]

Het vreet alleen stroom als je daadwerkelijk een WLAN connectie heb. Ik neem aan dat je die niet de hele dag aan hebt, maar goed, als dat wel zo is, kun je die via "Menu -> Connectiviteit -> Verb.beheer -> Act. geg.verb." verbreken...
Dat is niet waar want mn N91 zoekt de hele tijd naar beschikbare wlan's en ik kan nergens vinden waar ik het kan uitschakelen.
Ik heb de handleiding nu ook niet bij me:(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aan en uit zetten van mijn foon helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. Het lijkt wel of mijn harde schijf verdwenen is, ik krijg nu iedere keer de melding dat hij niet beschikbaar is. Ik ga een algehele reset proberen en als dat niet werkt.... dan maar terug sturen

Factory reset geprobeerd maar mijn schijf is nog steeds niet beschikbaar. Mijn schijf is dus gewoon kapot ;(
dat wordt terug brengen... bah bah bah :'( |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag de nieuwe firmware er in laten zetten.

is nu:
v1.10.030
05-05-06
rm-43
n91 (02.01)

ben nu benieuwd of de batterij inderdaad langer mee gaat want na 1 dag alweer opladen lijkt mij ook niet goed.

heb trouwens de nieuwe firmware in emmen bij de phone house er in laten zetten.

wat je trouwens op de harde schijf hebt staan aan muziek of films blijft behouden!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:30:

is nu:
v1.10.030
05-05-06
rm-43
n91 (02.01)

ben nu benieuwd of de batterij inderdaad langer mee gaat want na 1 dag alweer opladen lijkt mij ook niet goed.

wat je trouwens op de harde schijf hebt staan aan muziek of films blijft behouden!!
OK, laat ff weten wat de verbeteringen zijn.
Hoe lang duurt die upgrade bij de Phone House? Is het een kwestie van "klaar terwijl u wacht"? En zijn er kosten aan verbonden?

BTW: Ik heb ook het probleem dat de accu na een dag leeg is, terwijl ik er niet veel extreme dingen mee doen. Heb zojuist iig een extra accu besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
Ik heb op ebay ook een nieuwe accu gekocht (bl-5c), voor €8 inclusief verzenden...

Als het goed is blijft idd alles op je HDD behouden, en worden alleen je settings gereset, wat je dus kan backuppen met 'nokia pcsuite'

Ik ga binnekort ook m'n telefoon laten flashen!
Weet niemand een site waar je de nieuwste versies kan zien inc. changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo

is nu:
v1.10.030
05-05-06
rm-43
n91 (02.01)

dus alles blijf op je HD bewaard... dus gewoon backup maken van je tel geheugen dan?
of beter tel geheugen en hd geheugen.. maar als je alles terug zet op je tel. is alles dan weer zoals de vorige versie softwear,bedoel daar mee alle instellingen foto bij de gene die beld,gewoon alle instellen krijg je er mee terug als je die backup terug zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:39:
zit er eigelijk ook een beveiliging op de telefoon net als bij samsung
passwoord om in berichten te komen, en oproepenlijst
zodat je wat privacy hebt als iemand in je telefoon neust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo

is nu:
v1.10.030
05-05-06
rm-43
n91 (02.01)

en hoe beval de nieuwe firmwear?
is die bug ook op gelost als je in je log boek duur oproep wist dan hij dan gelijk recenteoproepen ook gelijk mee wist.. dat is wel zo irrt. is dat nu opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo

is nu:
v1.10.030
05-05-06
rm-43
n91 (02.01)

heb net edit maar dat werk niet kijk maar me post hier boven :?

en hoe beval de nieuwe firmwear?

werken de theme's nu wel die je download?

en is die bug opgelost in logboek.. dus als je 'duur oproep wiste,dan wiste hij ook gelijk recente oproeppen ook gelijk mee(meer mensen last van ofniet?) en dat vind ik wel zo irrt.

[ Voor 10% gewijzigd door Djambo op 25-06-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste n91 liefhebbers :).
Ik heb sinds vandaag die nokia n91 en ik wou even bestanden er naar toe zetten. Bt heb ik niet op mijn pc. En pc suite ondersteund geen 98. Heb ik weer. Dus alsnog driver geinstall. (inf filetje) usb kabeltje erin gegooid en die blijkt alleen voor xp te zijn. Heb ik weer.

Nu ben ik bezig met draadloos netwerk want denk daar kan ik ook bestanden mee uitwisselen.
Afin, heb ik instellingen gedaan zoals masmas zei aantal pagina's terug en dan op conn>verb.beh.> draadloos netwerk gevonden en toegangs pt definieren. Maar hij blijft zeggen : ga naar toegangspunten in verbinding instelling om toegang voor beveiligde netwerk op te geven.

Maar dat heb ik al gedaan. En alles staat echt goed.
Hoe komt dit ? Wat kan ik nog meer allemaal na kijken?
Hartelijk dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Laatst online: 02-09 09:18
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:37:
Beste n91 liefhebbers :).
Ik heb sinds vandaag die nokia n91 en ik wou even bestanden er naar toe zetten. Bt heb ik niet op mijn pc. En pc suite ondersteund geen 98. Heb ik weer. Dus alsnog driver geinstall. (inf filetje) usb kabeltje erin gegooid en die blijkt alleen voor xp te zijn. Heb ik weer.

Nu ben ik bezig met draadloos netwerk want denk daar kan ik ook bestanden mee uitwisselen.
Afin, heb ik instellingen gedaan zoals masmas zei aantal pagina's terug en dan op conn>verb.beh.> draadloos netwerk gevonden en toegangs pt definieren. Maar hij blijft zeggen : ga naar toegangspunten in verbinding instelling om toegang voor beveiligde netwerk op te geven.

Maar dat heb ik al gedaan. En alles staat echt goed.
Hoe komt dit ? Wat kan ik nog meer allemaal na kijken?
Hartelijk dank voor de hulp!
Kun je niet gewoon via usb aansluiten en dan op je telefoon voor massa-opslag modus kiezen, dan zou het moeten reageren als een 4gb usb stick (ergens bij connecties en dan gegevenskabelmodus, op vragen bij verbinding zetten)

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee dingen: vandaag is Route 66 Mobile 7 beschikbaar gekomen. Het zou nu ook werken op alle Symbian s60 3e generatie telefoons.
Kon tot nu toe niet op de live-site van Vodafone komen. Blijkt heel simpel te zijn, al duurde het 4 weken voor ik wist hoe...
Je moet via de menuknop op de rechterzijkant van je telefoon naar het menu gaan. Je ziet daar dan de wereldbol met Diensten eronder, dit is de toegang voor alle wapsites, waar de Vodafone live-site er één van is. Die zijn ook gewoon via UMTS te bereiken trouwens.
Voor de gewone websites, die je ook op je pc kan zien moet je naar de wereldbol met Web eronder of erbij. Die zie je in je startscherm, of anders via het menu, persoonlijk en dan web.
Deze wist ik prima te vinden, maar ik had nergens kunnen achterhalen dat Diensten voor de wapsites staat. Ook de klantenservice van Vodafone had hier nog niet aan gedacht! Die denken dat de instellingen 5 keer sturen wel zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De update van route 66 is echter nog niet uit. Hier moeten we nog even op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Nokia N91 bezitters,

Ik heb de N91 nu ongeveer 2 maanden en ben er aardig tevreden over, ik heb hem aangeschaft als vervanger voor mijn Ipod en vind het tot nu toe ook een waardige vervanger.. alles werkt prima.

Ik ben best een 'leek' op gebied van high-tec snufjes en ik weet dat ik veel meer uit deze telefoon kan halen dan dat ik al doe.

Nu vind ik het leuk om zo af en toe via mijn gsm een ringtone of iets dergelijks te downloaden, dit deed ik met mijn oude abbo namelijk regelmatig. Maar sinds ik deze telefoon heb en een nieuwe provider kan ik geen verbinding maken.

Zodra ik het wereldbolletje in mijn beginscherm selecteer zie ik dat mijn toestel verbinding probeert te maken maar na 5 seconden geeft het aan dat de packetgegevensverbinding niet beschikbaar is.

Zoals ik al eerder aangaf ben ik aardig een leek op dit gebied en hoop ik dat een van jullie hier mij kan helpen met het instellen van de juiste 'packetgegevens' ??

ik heb al tig keer instellingen vanaf de orange EN de nokia website laten versturen overigens

Groetjes Melvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:55:
Beste Nokia N91 bezitters,

Ik heb de N91 nu ongeveer 2 maanden en ben er aardig tevreden over, ik heb hem aangeschaft als vervanger voor mijn Ipod en vind het tot nu toe ook een waardige vervanger.. alles werkt prima.

Ik ben best een 'leek' op gebied van high-tec snufjes en ik weet dat ik veel meer uit deze telefoon kan halen dan dat ik al doe.

Nu vind ik het leuk om zo af en toe via mijn gsm een ringtone of iets dergelijks te downloaden, dit deed ik met mijn oude abbo namelijk regelmatig. Maar sinds ik deze telefoon heb en een nieuwe provider kan ik geen verbinding maken.

Zodra ik het wereldbolletje in mijn beginscherm selecteer zie ik dat mijn toestel verbinding probeert te maken maar na 5 seconden geeft het aan dat de packetgegevensverbinding niet beschikbaar is.

Zoals ik al eerder aangaf ben ik aardig een leek op dit gebied en hoop ik dat een van jullie hier mij kan helpen met het instellen van de juiste 'packetgegevens' ??

ik heb al tig keer instellingen vanaf de orange EN de nokia website laten versturen overigens

Groetjes Melvin

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de update van Route 66 is beschikbaar! Kijk maar op hun website. Daar staat de N91 nu oo konder de ondersteunde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben sinds vandaag trotse bezitter van Nokia N91. Ik heb nu echt alle N-series gehad haha
Ik had de N80 voor een week maar vond de "slide" gammel en na paar dagen was de speling erg geworden. Ik moet zeggen dat de grotte erg meevalt vergeleken met de N90. Ik ben dat wel gewend. Veel kijk ernaar :)

Had eerst probelemen met hard disk. kreeg het niet geformatteerd en smsjes in harddisk kon niet meer verwijderd en geopend worden terwijl ik de nieuwste software versie heb....

Verder bestandswisseling gaat erg snel...sneller dan ik had verwacht. Dus kortom echt een goeie toestel. So so so happy with it !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:20:
Hallo,

Ben sinds vandaag trotse bezitter van Nokia N91. Ik heb nu echt alle N-series gehad haha
Ik had de N80 voor een week maar vond de "slide" gammel en na paar dagen was de speling erg geworden. Ik moet zeggen dat de grotte erg meevalt vergeleken met de N90. Ik ben dat wel gewend. Veel kijk ernaar :)

Had eerst probelemen met hard disk. kreeg het niet geformatteerd en smsjes in harddisk kon niet meer verwijderd en geopend worden terwijl ik de nieuwste software versie heb....

Verder bestandswisseling gaat erg snel...sneller dan ik had verwacht. Dus kortom echt een goeie toestel. So so so happy with it !! _/-\o_
Ik hoop dat je problemen met de Hard disk daar ophouden, die van mij mag al terug omdat hij niet goed meer functioneerd, zelfs niet na hem compleet geformatteerd te hebben en na een factory reset |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 01:40:
[...]

Ik hoop dat je problemen met de Hard disk daar ophouden, die van mij mag al terug omdat hij niet goed meer functioneerd, zelfs niet na hem compleet geformatteerd te hebben en na een factory reset |:(
Zo dan ...eng! Meerdere mensen hier ervaring mee?
Ho lang heb je het toestel gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het toestel nou een maand heb :'( Hopen dat mijn toestel snel weer terug is want tot die tijd moet ik het doen met een 8210 met display problemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kon eerst geen smsjes openen, maar na hem geheel geformatteerd te hebben was dit probleem verholpen!! verder niet egt veel problemen, op de standaardfoutjes na, zoals thema probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:15:
ik kon eerst geen smsjes openen, maar na hem geheel geformatteerd te hebben was dit probleem verholpen!! verder niet egt veel problemen, op de standaardfoutjes na, zoals thema probleem
JAAAAAAA precies dezelfde problemen heb ik "gehad". Hoe lang heb je het toestel gehad voordat je die problemen kwamen?

Ik heb nu nog steeds dat de klok erg pixelated is als hij op default nokia theme is.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:52:
[...]
JAAAAAAA precies dezelfde problemen heb ik "gehad". Hoe lang heb je het toestel gehad voordat je die problemen kwamen?

Ik heb nu nog steeds dat de klok erg pixelated is als hij op default nokia theme is.... :/
geen idee, vanaf datk mijn eerste smsje kreeg :P geen idee, volgens mij bijna vanaf begin dus.... klok hebk geen probleempjes mee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, toch aardig wat problemen zo te lezen. Het enige probleem dat ik nog steeds heb is het feit dat de batterij achterlijk snel leeg is. Als ik em nauwelijks gebruik, is tie na 1 a 1 1/2 dag al leeg!
Heb iig een extra accu aangeschaft, maar ik ben nog steeds benieuwd of een firmware update dit probleem verhelpt. Zijn er mensen die de nieuwste firmware update hebben en waarbij het accuprobleem is verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een eerste indruk na mijn firmware update.

het updaten van de firmware duurde ongeveer 1 uur, en daarna kom ik hem gewoon weer ophalen.

Wat betreft die thema's ik heb 2 thema's gedownload van de nokia site en 1 van deze twee is nu mijn huidige thema, deze thema blijft voor zover ik nu weet altijd zichtbaar. ook nadat mijn telefoon uit is gegaan omdat de batterij leeg was.

en dan nu de accu duur. de eerste dag nadat de firmware was geupdate heb ik de telefoon vrij intensief gebruikt (lees 7 uur lang mp3 geluisterd en af en toe even geinternet.) hierdoor was de batterij na 1 dag leeg. ik hem toen volledig opgeladen en na 1.5 dagen alweer leeg wel veel mee geinternet via de wifi module. heb gisteren de batterij weer volledig opgeladen is inmiddels alweer 24 uur van het stroom af en heb alle streepjes nog. en heb ongeveer 30 min ermee geinternet.

dus het lijkt er iets beter op te worden.

veder heb ik geen fouten kunnen ontdekken behalve dan het feit dat hij geen internet pagina kan openen zonder de fout te geven van geheugen vol sluit een toepassing terwijl ik verder er niks mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:52:
[...]

dat laatste is ook met geen enkele update te verhelpen: zit hem in de schermresolutie (slechts een kwart van die van bijvoorbeeld een Nokia N80/N90 of E60/E71)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het probleem dat mijn geluid soms opeens heel zacht is, en ik volume naar beneden moet zetten en weer omhoog ofzo, of zelfs de telefoon uitschakelen. Ik zag ergens dat in de nieuwe versie het geluid harder zou zijn, is dat ook zo, en is daarmee mijn probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:05:
Even een eerste indruk na mijn firmware update.

het updaten van de firmware duurde ongeveer 1 uur, en daarna kom ik hem gewoon weer ophalen.

Wat betreft die thema's ik heb 2 thema's gedownload van de nokia site en 1 van deze twee is nu mijn huidige thema, deze thema blijft voor zover ik nu weet altijd zichtbaar. ook nadat mijn telefoon uit is gegaan omdat de batterij leeg was.

en dan nu de accu duur. de eerste dag nadat de firmware was geupdate heb ik de telefoon vrij intensief gebruikt (lees 7 uur lang mp3 geluisterd en af en toe even geinternet.) hierdoor was de batterij na 1 dag leeg. ik hem toen volledig opgeladen en na 1.5 dagen alweer leeg wel veel mee geinternet via de wifi module. heb gisteren de batterij weer volledig opgeladen is inmiddels alweer 24 uur van het stroom af en heb alle streepjes nog. en heb ongeveer 30 min ermee geinternet.

dus het lijkt er iets beter op te worden.

veder heb ik geen fouten kunnen ontdekken behalve dan het feit dat hij geen internet pagina kan openen zonder de fout te geven van geheugen vol sluit een toepassing terwijl ik verder er niks mee doe.
Dank voor de info. Wat betreft die streepjes van de accu: ik vind het altijd opmerkelijk dat heel lang alle streepjes blijven staan en daarna gaat het vrij snel... Het blijft volgens mij een drama. Wel jammer, als ze aangeven dat ie 720 uur standbytijd en 180 spreektijd moet aankunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Ik vroeg me al eerder af of de 4GB HDD vervangen kon worden met een 6GB versie.
Maar volgens Nokia is dit al een 6GB versie waarvan 4GB vrij.
Waar zijn die 2GB dan aan opgegaan??? :?

Was de microdrive-aansluiting nou compatible met de CompactFlash-card?
Theoretisch zou je dan een CF-card kunnen plaatsen. ;)
Lijkt me een stuk veiliger dan die HDD... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Laatst online: 19:04

UMD

You don't say

olie schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:56:
Ik vroeg me al eerder af of de 4GB HDD vervangen kon worden met een 6GB versie.
Maar volgens Nokia is dit al een 6GB versie waarvan 4GB vrij.
Waar zijn die 2GB dan aan opgegaan??? :?

Was de microdrive-aansluiting nou compatible met de CompactFlash-card?
Theoretisch zou je dan een CF-card kunnen plaatsen. ;)
Lijkt me een stuk veiliger dan die HDD... :(
koop dan gewoon een andere telefoon en pleur daar een geheugenkaartje in. heb je hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:02:
[...]

Dank voor de info. Wat betreft die streepjes van de accu: ik vind het altijd opmerkelijk dat heel lang alle streepjes blijven staan en daarna gaat het vrij snel... Het blijft volgens mij een drama. Wel jammer, als ze aangeven dat ie 720 uur standbytijd en 180 spreektijd moet aankunnen...
Met die streepjes ben ik idd met je eens de laatste paar streepjes vrij snel weg zijn.

maar je hebt het over een standbytijd van 720 uur en spreektijd van 180 uur, maar volgens de ts is het tot 190 uur standby en spreektijd tot 240 minuten.

op dit moment van schrijven is hij 1,5 dagen al vrij van de lader en heb hem redelijk vaak gebruikt voor i-net enzo paar x per dag 10 minuten. en heb nog 5 streepjes van de 6, dus het lijkt erop dat het probleem idd is opgelost met de nieuwe firmware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairyfriend
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03 10:21
Ik heb de N91 nu een weekje of 2. De batterijduur vind ik :( . Met 1,5 dag is ie leeg. Heeft iemand ervaring met een Parrot CK3100 carkit? Ik krijg de N91 niet verbonden met deze carkit, ik heb reeds een softwareupdate via Parrot gedaan. Op pdashop melden ze dat ie wel compatibel is met de N91..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
[/quote] koop dan gewoon een andere telefoon en pleur daar een geheugenkaartje in. heb je hetzelfde effect.

Wat een onzin, die N91 heb ik nu al en wil ook geen andere. :)

Ik vraag me alleen wat technische aspecten af als techniekliefhebber. B)

Dus graag gerichte antwoorden op mijn vragen:

1: Zit er nou een 4GB (zoals de meeste sites beweren) of een 6GB HDD (volgens Nokia)?
2: Als er een 6GB in zit, waar zijn dan die 2GB aan opgemaakt?
3: Is de MicroDrive-aansluiting compatible aan de CompactFlash-card aansluiting?

Als je geen antwoorden hebt op een van deze vragen moet je geen onzin-antwoorden geven...! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

koop dan gewoon een andere telefoon en pleur daar een geheugenkaartje in. heb je hetzelfde effect.

Wat een onzin, die N91 heb ik nu al en wil ook geen andere. :)

Ik vraag me alleen wat technische aspecten af als techniekliefhebber. B)

1: Zit er nou een 4GB (zoals de meeste sites beweren) of een 6GB HDD (volgens Nokia)?
3: Is de MicroDrive-aansluiting compatible aan de CompactFlash-card aansluiting?

Als je geen antwoorden hebt op een van deze vragen moet je geen onzin-antwoorden geven...! :([/quote]

6 gig :? waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Dat heb ik van de Nokia servicelijn medewerkers.
Aan hun vroeg ik of de 4GB uitwisselbaar was met de 6GB uitvoering.
Ik kreeg toen te horen dat er al een 6GB in zat... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. zeker weten 4Gb (nooit van 6Gb gehoord of gelezen)
2. nvt
3. lijkt me niet, maar weet niet zeker

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Is het ook mogelijk om radio text te ontvangen op je N91? of is daar een programma voor nodig?

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Even ter verduidelijking. Er zit een 4gb hd in. Er zijn geen aanweizingen dat er een 6gb zit, ik heb dit voor de zekerheid nog even na gekeken met een nieuwe n91 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een microdrive van 20 gb erin te laten zetten of vervalt meteen je garantie ookal laat je het bij Nokia servicepoint laat zetten en omdat het geen Nokia hard disk is?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:30:
Is het ook mogelijk om een microdrive van 20 gb erin te laten zetten of vervalt meteen je garantie ookal laat je het bij Nokia servicepoint laat zetten en omdat het geen Nokia hard disk is?....
Ik ga het is bij iemand na vragen, lijkt me erg sterk overgins. Denk dat je geen garantie meer hebt en dat ook je toestel het niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

OMG ik kan niet eens fimpjes afspelen op mijn N91, als ik met ImTOO van avi naar mp4 heb omgezet, speelt mijn foon het niet af. Wat nu dan weer? terwijl er wel een nokia filmpje instaat van mp4 en die werkt wel. Wat gaat er mis???

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:30:
denk dat dat sw-matig niet wordt herkend door de Nokia. Overigens zit er geen Nokia HD in (die zijn er niet) maar een Hitachi. Daarnaast nog de vraag of er wel grote HD zijn met precies dezelfde afmetingen en aansluitingspunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hoi Djambo, ik het gedaan volgens jou, het lukt gedeeltelijk. Ten eerste, als ik mijn video size niet kleiner maar laat ie geen beeld zien. Dus ik zette hem op 320 * 240. Audio werkt perfect overigens, maar het beeld is nu blokkerig er verschijnen van die grote blokken door t beeld en t hapert ook, soms hangt ie gewoon helemaal. Overigens kan ik de slider nooit naar 350Mbps, max is 4.0 ofzo. Weet jij wat ik hier nog aan kan doen ?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dat mijn toestel echt verkloot is al met de harde schijf die al kapot is geeft hij nou ook meldingen dat mijn geheugen vol is. Als ik naar de telefoonlijst ga, dat doet tie niet, dan krijg ik gewoon een melding geheugen vol. En dat is dan met alles... zelfs als ik wlan netwerken wil gaan vinden :? Sms-jes ontvang ik pas na mijn foon een keer opnieuw opgestart te hebben, net zoals gemiste oproepen omdat als iemand me belt mijn telefoon soms gewoon niet overgaat....
Al met al moet hij zeker terug want dit is echt erg... Heb ik weer |:( :r

Iemand meer last gehad van de "geheugen vol" melding want een vriendin van mij heeft een 3250 en die kreeg dezelfde meldingen....
Na een software update vervolgens verholpen... maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob_Dielemans schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:58:
[...]

Kun je niet gewoon via usb aansluiten en dan op je telefoon voor massa-opslag modus kiezen, dan zou het moeten reageren als een 4gb usb stick (ergens bij connecties en dan gegevenskabelmodus, op vragen bij verbinding zetten)

gr.
Nee de drivers zijn xp en 2000. Heb op mijn werk beide pc's geprobeerd en zonder problemen kon de pc het toestel vinden.

Verder heb ik nog steeds geen verbinding met mijn draadloze gebeurenkunnen krijgen. hij blijft zeiken dat ik netwerk moet toevoegen bij instellingen.
Wie heeft wat wel voor elkaar kunnen krijgen?

Ik heb so far nog geen problemen ondervonden bij de nokia n91. Ik gebruik hem wel intensief maar ja heb ook de nokia n80 dus er zullen wel meer mensen zijn die hem meer gebruiken.

Verder een opvallende functie : Plaatsen !
Wat kan je er mee ? Weet iemand hoe wat of waar ? Ik heb gezocht in de gebruiksaanwijzing maar niks te vinden erover. Heb een gps app. erop aangesloten. De positie word er in opgenomen maar verder ook niks.Toestel geeft niet aan hoe ver je van een plaats af ben ofzo....
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Darkace schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:08:
[...]

Hoi Djambo, ik het gedaan volgens jou, het lukt gedeeltelijk. Ten eerste, als ik mijn video size niet kleiner maar laat ie geen beeld zien. Dus ik zette hem op 320 * 240. Audio werkt perfect overigens, maar het beeld is nu blokkerig er verschijnen van die grote blokken door t beeld en t hapert ook, soms hangt ie gewoon helemaal. Overigens kan ik de slider nooit naar 350Mbps, max is 4.0 ofzo. Weet jij wat ik hier nog aan kan doen ?
dan moet je..AAN DOEL AANPASSEN uit vinken.. ja heb soms oo k wel blokken.. misschien kan je dan nog lager gaan als die 350.. zou het misschien wel weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
6GB drive? http://www.informatique.n...p.cgi?M=I&A=112251&V=hgst

van een 20GB heb ik nog niet eerder gehoord..?
Ik denk ook niet dat de proccesor een 20GB kan adreseren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de firmware update.
Ik wil mijn tel graag updaten, maar hoe en waar?
Kan iemand mij vertellen waar hij het heeft gedaan, of dat geld kost, hoelang het duurt, en wat er allemaal gewist wordt?
Ik weet het, ben een beetje moeilijk, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:54:
Een vraagje over de firmware update.
Ik wil mijn tel graag updaten, maar hoe en waar?
Kan iemand mij vertellen waar hij het heeft gedaan, of dat geld kost, hoelang het duurt, en wat er allemaal gewist wordt?
Ik weet het, ben een beetje moeilijk, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!
hey..

ik heb het hier laten doen http://www.next-tele.com/content/over_next/index_on.htm

ik heb 15 min moeten wachten en het kost nix,zit in garantie...
als je ga updaten moet je een backup maken van je tel gegeheugen,op je hdd blijf alles staan..
dus na updaten ben je alles kwijt op je telgeheugen,maar ff naar huis backup terug zette en alles is weer goed zoals voor heen :9

na update kan je elke thema er op zette sis en sisx( http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd-ed-themes/1/) ,battery zou langer mee moeten gaan maar daar heb ik nog nix van gemerkt.. en een bug is gefix.. als je in logboek duuroproep wiste wiste hij gelijk ook je recente oproepen,, dat is nu niet meer met de nieuwe firmwear.. voor de rest heb ik nix kunne vinden..
belangrijkse was die thema's die doen het nu allemaal ;)

succes

[ Voor 4% gewijzigd door Djambo op 01-07-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die melding van dat je geheugen vol is moet je eens naar menu, berichten gaan
en dan opties sim berichten en die verwijderen dan heb je daar geen last meer van

en dat lan zoeken uitzetten is ook makkelijk ga naar instellingen dan naar vebindingen wireless-lan
en dan beschikbaarheid tonen nooit

zo kun je hem wel laten zoeken als je hem nodig hebt maar hij zal niet zoeken om de 5 min .

groetjes mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 08:48:
[...]

hey..

ik heb het hier laten doen http://www.next-tele.com/content/over_next/index_on.htm

ik heb 15 min moeten wachten en het kost nix,zit in garantie...
als je ga updaten moet je een backup maken van je tel gegeheugen,op je hdd blijf alles staan..
dus na updaten ben je alles kwijt op je telgeheugen,maar ff naar huis backup terug zette en alles is weer goed zoals voor heen :9

na update kan je elke thema er op zette sis en sisx( http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd-ed-themes/1/) ,battery zou langer mee moeten gaan maar daar heb ik nog nix van gemerkt.. en een bug is gefix.. als je in logboek duuroproep wiste wiste hij gelijk ook je recente oproepen,, dat is nu niet meer met de nieuwe firmwear.. voor de rest heb ik nix kunne vinden..
belangrijkse was die thema's die doen het nu allemaal ;)

succes
kan je een firmwire update alleen in de winkel doen waar je hem hebt gekocht?
of is dit een service van nokia zelf?
dus als ik bv een nokia n91 via een webshop bestel
kan ik dan naar belcompany gaan voor een update?
of werkt t zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:21:
[...]

kan je een firmwire update alleen in de winkel doen waar je hem hebt gekocht?
of is dit een service van nokia zelf?
dus als ik bv een nokia n91 via een webshop bestel
kan ik dan naar belcompany gaan voor een update?
of werkt t zo niet?
ja je kan dat overal laten doen in een service point van nokia.
en maak niet uit of je hem via i net heb gekocht..

http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

[ Voor 6% gewijzigd door Djambo op 02-07-2006 08:02 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.