Dit ligt niet zo nodig aan de n91, maar eerder aan de parrot. Heb erg slechte ervaring met meerdere versies ervan, de telefoons die er niet meer willen werken varieren van nokia tot en met sony tot en met samsung. Ik zou eerder het probleem bij je carkit zoeken. Op internet zal hier meer over staan denk ik.megter schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:39:
Mijn N91 werkt niet icm de Parrot CK3100. Telkens als de verbinding tot stand is gekomen wordt deze weer verbroken.
Is iemand het wel gelukt? Of heeft iemand een reden waarom het niet werkt?
Verwijderd
Hey, hebben jullie al Snakes in 3d gevonden en Adobe reader en Quickoffice? Allemaal bij de Nokia-Site te downloaden. Wel bij verschillende telefoons zoeken, o.a. bij de n80 en e61 Asia dacht ik...
Nice, komt in de ts te staan morgenVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:57:
Hey, hebben jullie al Snakes in 3d gevonden en Adobe reader en Quickoffice? Allemaal bij de Nokia-Site te downloaden. Wel bij verschillende telefoons zoeken, o.a. bij de n80 en e61 Asia dacht ik...
Verwijderd
goeiendag...
een tijdje ben ik nu al in bezit van de n91..
nu las ik laatst op de site van nokia dat er 3 spellen op zouden zitten..
heeft iemand die toevallig al gevonden??
ik kan ze nl. niet vinden..
ps.. al nieuws over navigatie??
groeten
Dennis.!
een tijdje ben ik nu al in bezit van de n91..
nu las ik laatst op de site van nokia dat er 3 spellen op zouden zitten..
heeft iemand die toevallig al gevonden??
ik kan ze nl. niet vinden..
groeten
Dennis.!
Verwijderd
waar vind je ze dan?Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:57:
kun je de site is doorgeven?
Verwijderd
nokia-site. supportVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:47:
[...]
waar vind je ze dan?
kun je de site is doorgeven?
Zie een paar post terug:Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:20:
groeten
Dennis.!
Mijn N91 komt 1 deze dagen binnen. Ik heb 2 vragen:Noreaga_no1 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 02:44:
Voor de navigatie liefhebbers:
[...]
The Nokia Multimedia Car Kit CK-20W and the Nokia Navigation Pack LD-2 with the ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution are compatible with the following mobile devices: Nokia 3250, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia E50, Nokia E60, Nokia E61, Nokia E70, Nokia N70, Nokia N71, Nokia N72, Nokia N73, Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92 and Nokia N93. Both products are expected to be available in the third quarter of 2006. Depending on the destination, various versions of the ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution are available, each covering a country or region in Europe or North America (USA and Canada).
[BRON: www.route66.nl]
Is het iemand al gelukt om de agenda in je nokia te synchroniseren met de google calender?
Ik heb verschillende dingen geprobeert maar het lukt nog niet.(met mijn 6230)
En kan je de N91 ook opladen via USB?
[ Voor 15% gewijzigd door masmas op 07-06-2006 12:46 ]
Nog niet geprobeerd, maar met Outlook geen problemen.masmas schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:41:
:
Is het iemand al gelukt om de agenda in je nokia te synchroniseren met de google calender?
Ik heb verschillende dingen geprobeert maar het lukt nog niet.(met mijn 6230)
Nee, dit gaat nietEn kan je de N91 ook opladen via USB?
Living the American Dream
Met outlook lukte me het ook niet. Ik krijg mijn nokia agenda wel in outlook. maar dan krijg ik hem niet in google. Ik heb het volgende gevonden op de google help site:
Bestand met persoonlijke mappen(.pst)
Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (DOS)
Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (Windows)
Door tabs gescheidenwaardes(DOS)
Door tabs gescheidenwaardes(WINDOWS)
Microsoft access
Microsoft Exel
En als ik dan de "Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (Windows)" kies krijg ik wel een .csv file. Maar dat werkt dus niet want als ik die importeer in de Google Calendar zegt ie:Failed to import events: Malformed ical/csv file.
Weet iemand wat ik fout doe? of een andere oplossing om een nokia agenda met google agenda te synchroniseren
Maar bij stap 2 kan ik alleen kiezen uit de volgende dingen:How do I migrate events from Microsoft Outlook Calendar to Google Calendar?
To migrate your events and information from Outlook Calendar to Google Calendar, just follow these steps:
1. Open Outlook and go to "File" > "Import and Export" > "Export to a file."
2. Select "Comma Separated Values (Windows)."
3. Select the calendar you want to export, save it to your desired location, then click "Finished." (Note: When exporting more than one year's worth of data, we recommend that you divide your calendar into multiple, one-year segments and export each file separately; otherwise, you may encounter errors.)
4. Select the desired date range of events to export, then click "OK."
5. In Google Calendar, ensure that you've created the calendar that you'd like to migrate events to. Then, go to "Settings" > "Import Calendar."
6. Click "Browse" and select the appropriate file, then select "Open."
7. From the drop-down menu, select the calendar to which you'd like to import events, then click "Import" to complete the import.
Note: The exported file doesn't support recurring Outlook events. Individual items will be created for recurring events that fall between the dates you've selected.
Microsoft access
Microsoft Exel
En als ik dan de "Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (Windows)" kies krijg ik wel een .csv file. Maar dat werkt dus niet want als ik die importeer in de Google Calendar zegt ie:Failed to import events: Malformed ical/csv file.
Weet iemand wat ik fout doe? of een andere oplossing om een nokia agenda met google agenda te synchroniseren
[ Voor 86% gewijzigd door masmas op 07-06-2006 15:51 ]
Als land je windows op Verenigde staten instellen. Dan gebruikt hij : ipv ; of andersom. Dan werkt het exporteren/importeren wel!masmas schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:27:
Met outlook lukte me het ook niet. Ik krijg mijn nokia agenda wel in outlook. maar dan krijg ik hem niet in google. Ik heb het volgende gevonden op de google help site:
[...]
Maar bij stap 2 kan ik alleen kiezen uit de volgende dingen:
Microsoft access
Microsoft Exel
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
ja waar precies?? geef eens gewoon link
ik zit op nokia site,support, software en krijg alleen pc suite
Verwijderd
heey,
Ik ben sinds vandaag gellukig ook een eigenaar van de Nokia N91. Het is echt een vet toestel!
Het muziek erop zetten gaat goed maar ik wil nu videoclips erop zetten maar die moet ik eerst converteren maar als ik dit doe dan maakt die er maar filmpjes van van 11 seconden. Weet iemand hoe je dit op kan lossen
Alvast Bedankt,
Stefan
Ik ben sinds vandaag gellukig ook een eigenaar van de Nokia N91. Het is echt een vet toestel!
Het muziek erop zetten gaat goed maar ik wil nu videoclips erop zetten maar die moet ik eerst converteren maar als ik dit doe dan maakt die er maar filmpjes van van 11 seconden. Weet iemand hoe je dit op kan lossen
Alvast Bedankt,
Stefan
Verwijderd
ff zoeken op de diverse nokia sites, co.uk en asia. heb die links zo ook niet, heb al die progs gedownload en op de N91 gezet. Op elke site van nokia vind je wel weer sw die je eventueel kunt gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:39:
[...]
ja waar precies?? geef eens gewoon link
ik zit op nokia site,support, software en krijg alleen pc suite
Verwijderd
Wat zijn de instellingen van een mooi filmpje ja ik weet smart movie werkt perfect maar moet je voor betalen en ik ben NL he
anyway ik heb die ImTOO MPEG Encoder wel dus als iemand mij misschien ff de goeie instellingen kan geven ben ik weer een gelukkig iemand
Ik gebruik Nero Recode.. mooi beeld en goed geluid.. kan je zelf allemaal instellen...Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:43:
heey,
Alvast Bedankt,
Stefan
zal een voor beeld geven wat ik altijd pak..
open Nero Recode,
dan DVD's en video's hercoderen naar Nero Diqital
kies bij meer (links onderin) nero diqital profiel--- dan kies je "portable"
klik op bestand inporteren (kies je filmpje of clipje)
klik titel inporten venster dan weg (sluiten)
kies nu "aan doel aanpassen",vink dat uit..
nu moet je van 2.00Mbps naar 350mbps (kan je met dat balkje doen)
nu kunne we gaan beginne met instellen.
audio-- instellingen kiezen----kies aangepast ptofiel----zet op 96kbit--en 3200 hz ---- klik OK
klik nu op volgende.. dan Nero Diqital Instellingen,
dan codeemethode---codemeethode op hoge kwalitieitscodering (2 staps)
kwaliteit/snelheid----extra kwaliteit
gevorderd-- sla je over
sluitelframes van de 5 maak je 50 en dat was het dan
klik op branden..
hoor het wel hoe het gegaan is..
[ Voor 12% gewijzigd door Djambo op 08-06-2006 12:59 ]
zie hier bovenVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:15:
Wat zijn de instellingen van een mooi filmpje ja ik weet smart movie werkt perfect maar moet je voor betalen en ik ben NL heanyway ik heb die ImTOO MPEG Encoder wel dus als iemand mij misschien ff de goeie instellingen kan geven ben ik weer een gelukkig iemand
Is er iemand misschien in het bezit van een datakabel zoor zijn nokia? Zou diegene hiermee de nokia sms-sound van zijn telefoon kunnen halen? Ik ben namelijk niet in het bezit van een nokia maar zou wel graag die sms-tune willen hebben.
©2004
Verwijderd
heey,
bedankt voor de reactie ik ga het gelijk proberen. maar nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat er geen trilfunctie op zit of dat die het niet doet. IK hbe op internet wel geziend at het erop hoort te zitten weet iemand of je dit ergens in kan stellen
Stefan
bedankt voor de reactie ik ga het gelijk proberen. maar nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat er geen trilfunctie op zit of dat die het niet doet. IK hbe op internet wel geziend at het erop hoort te zitten weet iemand of je dit ergens in kan stellen
Stefan
tuurlijk zit er trille op...Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:47:
heey,
Stefan
menu--extra---profielen---kies je profiel waar je trille wil hebben..openen dan aanpassen kiezen---trille aanzette
Nee, dit werkt namelijk niet (auteursrechtelijk beschermd materiaal kan je niet van je foon halen)SS2 Harem schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:55:
Is er iemand misschien in het bezit van een datakabel zoor zijn nokia? Zou diegene hiermee de nokia sms-sound van zijn telefoon kunnen halen? Ik ben namelijk niet in het bezit van een nokia maar zou wel graag die sms-tune willen hebben.
Living the American Dream
Heeft iemand al route66 draaiend op zijn N91??
Verwijderd
kan toch nog niet?Frodo19 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:01:
Heeft iemand al route66 draaiend op zijn N91??
Ik was bezig met het doorlezen van de handleiding op internet van route 66. Want ik dacht dat de nieuwe Route 66 mobile 7 al werkte op de N91. Maar ik vroeg me af hoe je het moest installeren op de N91. Maar dat stond er niet in vermeld. Dus had ik ze ge-email-d. En toen kreeg ik het volgende terug:
Dus we moeten nog even geduld hebben.Geachte Klant,
De huidige versie van Mobile 7 draait niet op de N91 omdat het besturingssysteem van de N91 andres is. Deze is ook Symbian series 60 echter de interface is 3.0. Binnen kort zal er een versie van Mobile 7 verschijnen die wel compatible is met de N91.
Met vriendelijke groet,
ROUTE 66 Customer Support
Niet te lang als het goed is. Route66 zegt dat hij dit kwartaal nog uit komt (is dus voor 1 juli). Deze nieuwe versie is dan meteen voor alle Nokia N en E versies.masmas schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:05:
Ik was bezig met het doorlezen van de handleiding op internet van route 66. Want ik dacht dat de nieuwe Route 66 mobile 7 al werkte op de N91. Maar ik vroeg me af hoe je het moest installeren op de N91. Maar dat stond er niet in vermeld. Dus had ik ze ge-email-d. En toen kreeg ik het volgende terug:
[...]
Dus we moeten nog even geduld hebben.
TomTom komt pas aan het einde van de zomer uit...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Hoi iedereen,
Ik heb sinds een paar uur de Nokia N91, hij ziet er gelikt uit en er zitten talloze gadgets in.
Alleen heb ik een vraagje over het erop zetten van muziek.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik muziek erop kan zetten, stap voor stap.
Moet ik eerst de CD installeren, of kan ik gewoon de USB erin stoppen en klaar?
Ik heb hem net al even aangesloten, maar begreep er niet veel van....
Kan iemand het stap voor stap uitleggen?
Groeten!!
Ik heb sinds een paar uur de Nokia N91, hij ziet er gelikt uit en er zitten talloze gadgets in.
Groeten!!
Verwijderd
Eerst batterij opladenVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:14:
Hoi iedereen,
Groeten!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 16:03 ]
Verwijderd
Hey bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels PC suite geinstalleerd, en de N91 aangesloten maar snap eerlijk gezegd niet veel ervan hoe de muziek erop gezet moet worden.
Ook hoe ik mappen aan moet maken en er vervolgens nummer in te zetten lukt mij ook niet.
En wat bedoelde je met ''d/pm3 inlezen in nokia-biblio''
groeten
Ik heb inmiddels PC suite geinstalleerd, en de N91 aangesloten maar snap eerlijk gezegd niet veel ervan hoe de muziek erop gezet moet worden.
Ook hoe ik mappen aan moet maken en er vervolgens nummer in te zetten lukt mij ook niet.
En wat bedoelde je met ''d/pm3 inlezen in nokia-biblio''
groeten
Verwijderd
Volgens mij is mijn 2 uur oude telefoon nu al naar de filestijnen... hij gaf de hele tijd een HD fout aan ofzoiets tijdens het eropzetten van muziek.
Nu kijk ik bij mijn muziek, en zie ik geen 1 nummer meer staan, zelfs de voorgeprogrammeerde nummers staan er niet meer.
Ook staat er bij mijn video's helemaal niets meer, alle live8 video's zijn eraf.
WTF, hoe kan dit nou gebeuren, dat ding is net een paar uur oud...
Nu kijk ik bij mijn muziek, en zie ik geen 1 nummer meer staan, zelfs de voorgeprogrammeerde nummers staan er niet meer.
Ook staat er bij mijn video's helemaal niets meer, alle live8 video's zijn eraf.
WTF, hoe kan dit nou gebeuren, dat ding is net een paar uur oud...

Hey, ik ben sinds 1 dag ook een trotse eigenaar van een N91. Ik ben er nog steeds zo ontzettend blij mee! Zo'n top telefoon! Wel 1 vastloper gehad, bij het luisteren van een mp3'tje.1 Iemand die de preciese reden van het vastlopen weet?
2 Bij kwam ook gelijk de vraag op, meeste telefoons hebben firmware zegmaar, is Symbian 60 de firmware van de N91? 3 En hoe update je die dan? 4 Waar/wanneer komt zo'n update uit.
5 Hoelang duurt het opladen nu precies, want ik zet hem er gewoon in, en tijdje later zie ik dat balkje niet meer bewegen, en is ie vol
Je moet hem eerst iets van 3x volledig laden, en volledig ontladen (gebruiken tot hij niet meer aangaat), dan is je battarij cappaciteit pas op zijn maximum (stond in de handleiding). 6 Maar mag je na die 3x wel je telefoon opladen als hij half vol is? Bij mijn PSP bijvoorbeeld is dat alleen maar beter (rond de 20% in de oplader)
Het is idd wel irritant dat hij de mappen die je via de pc kopieert naar de hdd (albums), niet als losse mappen in je muziek player/lijst herkent. Maar daar heb ik al een oplossing voor > de ID3Tag aanpassen, zodat alle nummers van hetzelfde album dezelfde album naam krijgen, zo kan je ze toch sorteren
(ik had gegoogeled op 'massive id3tag change' oid)
Met pcSuite van de cd ging alles vlekkeloos, maar na een update daarvan naar versie 6.8, krijg ik deze foutmeldingen als ik op 'verbinding maken' klik.
"There is no available connection type and therefore connection to phone cannot be established. The wizard will exit." followed by
"Failed to detect available connection types! Please reinstall Nokia PC Suite."
"Cannot use the media modules. Please reinstall PC Suite. (Code: MMListEmpty)"
De oplossing (van een ander forum) was, om C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp\Nokia_Connectivity_Cable_Driver.msi te runnen, en idd dat werkte. Maar toch gek dat die foutmelding er was. 7 Meer mensen hier last van (gehad)?
Nog 1 laatste vraag: 8 Weet iemand de instellingen om via de telefoon zelf, bij 'berichten' (dus niet via de browser) je gmail te checken?
2 Bij kwam ook gelijk de vraag op, meeste telefoons hebben firmware zegmaar, is Symbian 60 de firmware van de N91? 3 En hoe update je die dan? 4 Waar/wanneer komt zo'n update uit.
5 Hoelang duurt het opladen nu precies, want ik zet hem er gewoon in, en tijdje later zie ik dat balkje niet meer bewegen, en is ie vol
Je moet hem eerst iets van 3x volledig laden, en volledig ontladen (gebruiken tot hij niet meer aangaat), dan is je battarij cappaciteit pas op zijn maximum (stond in de handleiding). 6 Maar mag je na die 3x wel je telefoon opladen als hij half vol is? Bij mijn PSP bijvoorbeeld is dat alleen maar beter (rond de 20% in de oplader)
Het is idd wel irritant dat hij de mappen die je via de pc kopieert naar de hdd (albums), niet als losse mappen in je muziek player/lijst herkent. Maar daar heb ik al een oplossing voor > de ID3Tag aanpassen, zodat alle nummers van hetzelfde album dezelfde album naam krijgen, zo kan je ze toch sorteren
Met pcSuite van de cd ging alles vlekkeloos, maar na een update daarvan naar versie 6.8, krijg ik deze foutmeldingen als ik op 'verbinding maken' klik.
"There is no available connection type and therefore connection to phone cannot be established. The wizard will exit." followed by
De oplossing (van een ander forum) was, om C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp\Nokia_Connectivity_Cable_Driver.msi te runnen, en idd dat werkte. Maar toch gek dat die foutmelding er was. 7 Meer mensen hier last van (gehad)?
Nog 1 laatste vraag: 8 Weet iemand de instellingen om via de telefoon zelf, bij 'berichten' (dus niet via de browser) je gmail te checken?
[ Voor 13% gewijzigd door brentnl op 09-06-2006 19:23 ]
Verwijderd
Ehm, nu blijkt de telefoon het weer te doen, of toch niet.
Alle voorgeprogrammeerde live8 filmpjes doen het weer, maar de voorgeprogrammeerde muziek krijg ik weer niet te zien, de mappen zijn namelijk leeg (tot 10 min. geleden, toen stond alles er nog in)
Weet iemand wat ik fout doe ofzo?
@deding, kan jij me misschien uitleggen hoe dat verschrikkelijke PC suite werkt? Ik snap er geen bal van met al die mapjes (K en L en daaronder weer N91)
Alvast bedankt!
EDIT; nu heb ik muziekbib.vernieuw. aangeklikt en opeens staan alle nummers erweer...
Maar hoe zet ik nou mijn eigen nummer erop met dat verdomde PC suite
EDIT2; Nu merk ik ook nog eens dat er iets niet op mijn Nokia zit, namelijk het lichtsensortje... zie de foto hieronder maar, wat ik heb omcirkelt zit er bij mij niet op
Alle voorgeprogrammeerde live8 filmpjes doen het weer, maar de voorgeprogrammeerde muziek krijg ik weer niet te zien, de mappen zijn namelijk leeg (tot 10 min. geleden, toen stond alles er nog in)
Weet iemand wat ik fout doe ofzo?
@deding, kan jij me misschien uitleggen hoe dat verschrikkelijke PC suite werkt? Ik snap er geen bal van met al die mapjes (K en L en daaronder weer N91)
Alvast bedankt!
EDIT; nu heb ik muziekbib.vernieuw. aangeklikt en opeens staan alle nummers erweer...
Maar hoe zet ik nou mijn eigen nummer erop met dat verdomde PC suite
EDIT2; Nu merk ik ook nog eens dat er iets niet op mijn Nokia zit, namelijk het lichtsensortje... zie de foto hieronder maar, wat ik heb omcirkelt zit er bij mij niet op

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 20:17 ]
Manier 1 (PcSuite)
-Haal eerst alles van PcSuite eraf via configuratiescherm>software
-Ontkoppel je telefoon met kabel/bluetooth van de pc
-Installeer PcSuite via de cdrom
-Na het installeren krijg je een wizard
-Volg de wizard (daardoor worden de drivers goed ingesteld)(selecteer op je telefoon, zodra je de kabel erin doet "pcsuite")
-Via PcSuite kan je nu allerlei dingen doen, zoals telefoonboek aanpassen, smsjes verwijderen, programma's installeren.
-Selecteer 'Muziek Overbrengen'
-Laat de 'music manager' naar muziek zoeken
-Selecteer de gewenst te versturen muziek
-Klik rechtsonder op het icoontje (Versturen naar Telefoon oid)
Manier 2 (Zonder PcSuite)
-Volg de wizard (daardoor worden de drivers goed ingesteld)(selecteer op je telefoon, zodra je de kabel erin doet "pcsuite")
-Ontkoppel je telefoon, en koppel hem opnieuw aan. Selecteer nu ipv 'pcsuite' > 'massaopslag'
-Je telefoon gaat in offline modus, en op je pc zie je bij 'deze computer' een icoontje met 'HARD DRIVE' verschijnen, open die, en zet al je muziek in de map 'MyMusic', of een zelf gemaakte map.
-Ontkoppel je telefoon, ga naar de music-player en je telefoon gaat de muziek synchroniseren oid.
Bij mij zit die lichtsensor er ook niet op...
-Via PcSuite kan je nu allerlei dingen doen, zoals telefoonboek aanpassen, smsjes verwijderen, programma's installeren.
-Selecteer 'Muziek Overbrengen'
-Laat de 'music manager' naar muziek zoeken
-Selecteer de gewenst te versturen muziek
-Klik rechtsonder op het icoontje (Versturen naar Telefoon oid)
Manier 2 (Zonder PcSuite)
-Ontkoppel je telefoon, en koppel hem opnieuw aan. Selecteer nu ipv 'pcsuite' > 'massaopslag'
-Je telefoon gaat in offline modus, en op je pc zie je bij 'deze computer' een icoontje met 'HARD DRIVE' verschijnen, open die, en zet al je muziek in de map 'MyMusic', of een zelf gemaakte map.
-Ontkoppel je telefoon, ga naar de music-player en je telefoon gaat de muziek synchroniseren oid.
Bij mij zit die lichtsensor er ook niet op...
[ Voor 7% gewijzigd door brentnl op 09-06-2006 20:56 ]
Heb de mijne maar te koop gezet. in de vraag en aanbod
Durf hem niet te gebruiken bijna veels te bang dat er krasje op komt.
Niks voor mij dus
Ben er te zuinig voor.
Verder een heel gaaf toetsel.
Niks voor mij dus
Ben er te zuinig voor.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Welke telefoon is dan wel geschikt voor jou als er niet eens een krasje op kan komenDutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:37:
Heb de mijne maar te koop gezet. in de vraag en aanbod![]()
Niks voor mij dus![]()
Ben er te zuinig voor.
Ik koop gewoon een screenprotector voor het schermpje, en als er toch erg veel krassen op gaan komen koop ik tegen die tijd wel een nieuw frontje.
Staat een stukje in de ts over. Deze versie komt niet in europa uit.EDIT2; Nu merk ik ook nog eens dat er iets niet op mijn Nokia zit, namelijk het lichtsensortje... zie de foto hieronder maar, wat ik heb omcirkelt zit er bij mij niet op
Verwijderd
Ik heb het scherm van de telefoon gezien en volgens mij valt het wel mee als je het vergelijkt met mijn N70
3dingen die ik kon zien die beter waren dan de n70 is dat het een geweldige mp3 speler is inc 3.5mm jack
De camera erg! ver kan inzoomen (maar niet zo mooi)
Hij wifi heeft.
Al met al was ik wel enigzins teleurgesteld toen ik hem voor het eerst zag. Benieuwd wat mensen deze telefoon laat halen ipv een N73 of N80
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp
3dingen die ik kon zien die beter waren dan de n70 is dat het een geweldige mp3 speler is inc 3.5mm jack
De camera erg! ver kan inzoomen (maar niet zo mooi)
Hij wifi heeft.
Al met al was ik wel enigzins teleurgesteld toen ik hem voor het eerst zag. Benieuwd wat mensen deze telefoon laat halen ipv een N73 of N80
Ik raad die van brando aan van 7E inc verzendenVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:01:
[...]
Welke telefoon is dan wel geschikt voor jou als er niet eens een krasje op kan komen![]()
Ik koop gewoon een screenprotector voor het schermpje, en als er toch erg veel krassen op gaan komen koop ik tegen die tijd wel een nieuw frontje.
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 10:02 ]
Verwijderd
Zo, ik ben er eindelijk uitgekomen met alle muziek nummers erop zetten.
Het was even wennen maar het is toch gelukt.
Het is echt een geweldige telefoon, niets ontbreekt (behalve de lichtsensor
).
De camera kan trouwens érg ver inzoomen, en wat ook handig is, is dat je tijdens het filmen ook kan inzoomer.... En o, wat een geheugen... Volgens mij kan je wel 4 uur filmen om het vol te krijgen.
Het was even wennen maar het is toch gelukt.
Het is echt een geweldige telefoon, niets ontbreekt (behalve de lichtsensor
De camera kan trouwens érg ver inzoomen, en wat ook handig is, is dat je tijdens het filmen ook kan inzoomer.... En o, wat een geheugen... Volgens mij kan je wel 4 uur filmen om het vol te krijgen.
niemand antwoord op mijn vragen?deding schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:18:
Hey, ik ben sinds 1 dag ook een trotse eigenaar van een N91. Ik ben er nog steeds zo ontzettend blij mee! Zo'n top telefoon! Wel 1 vastloper gehad, bij het luisteren van een mp3'tje.1 Iemand die de preciese reden van het vastlopen weet?
5 Hoelang duurt het opladen nu precies, want ik zet hem er gewoon in, en tijdje later zie ik dat balkje niet meer bewegen, en is ie vol![]()
Het is idd wel irritant dat hij de mappen die je via de pc kopieert naar de hdd (albums), niet als losse mappen in je muziek player/lijst herkent. Maar daar heb ik al een oplossing voor > de ID3Tag aanpassen, zodat alle nummers van hetzelfde album dezelfde album naam krijgen, zo kan je ze toch sorteren(ik had gegoogeled op 'massive id3tag change' oid)
Verwijderd
1 Iemand die de preciese reden van het vastlopen weet?
mijn tel heeft daar geen last van dus kan er niets over zeggen
De firmware versie kun je zien als je *#0000# intoetst bovenaan staat de firmware versie .Voor updates kun je het best een nokia service point bellen op de site van nokia kun de dichtbijzijnde service point opzoeken, en het updaten doen ze daar dan meteen.. duurt ongeveer 15 min
ik dacht dat het opladen iets van 2 uur duurt
Het is idd wel irritant dat hij de mappen die je via de pc kopieert naar de hdd (albums), niet als losse mappen in je muziek player/lijst herkent. Maar daar heb ik al een oplossing voor > de ID3Tag aanpassen, zodat alle nummers van hetzelfde album dezelfde album naam krijgen, zo kan je ze toch sorteren (ik had gegoogeled op 'massive id3tag change' oid)
de pc suite die op die cd staat is speciaal gemaakt voor de nokia n91 denk dat je het best gewoon die kunt blijven gebruiken ..
daar kun je instellingen voor opvragen op de nokia site onder support
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:17 ]
Verwijderd
goede middag,
mijn vraag is of iemand nog die filmpjes heeft die op de harde schrijf staan.
want ik heb er 1 nodig om de video/audio instellingen teweten te komen.
ik was zo dom geweest om ze eraf te gooien omdat het mijn muziek niet is
zou iemand 1 filmpje kunnen sturen?
thias@wanadoo.nl
alvast bedankt
ik was zo dom geweest om ze eraf te gooien omdat het mijn muziek niet is

thias@wanadoo.nl
alvast bedankt
Verwijderd
op elke telefoon komt wel is een kras, juist als je heel voorzichtig er mee bent laat je hem wel is perongelijk vallen ofiets dergelijks.Dutchzilla schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:37:
Heb de mijne maar te koop gezet. in de vraag en aanbod![]()
Niks voor mij dus![]()
Ben er te zuinig voor.
Verwijderd
dan zou ik als ik jouw was naar een nokia servicepoint gaan en daar de telefoon laten flashen en dan opnieuw de software erop laten zetten..Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:26:
Volgens mij is mijn 2 uur oude telefoon nu al naar de filestijnen... hij gaf de hele tijd een HD fout aan ofzoiets tijdens het eropzetten van muziek.
WTF, hoe kan dit nou gebeuren, dat ding is net een paar uur oud...![]()
Verwijderd
of heeft iemand een site of weet die hoe ik het beste filmpjes converteer en in welk bestandsformaat!Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:20:
goede middag,
ik was zo dom geweest om ze eraf te gooien omdat het mijn muziek niet is![]()
thias@wanadoo.nl
alvast bedankt
ik heb alles geprobeerd 3gp mp4 ga zo maar door..
mp4 speelt die de meeste clips niet af en met 3gp krijg ik het beeld en het geluid niet synchroon.
weet iemand hier de oplossing voor.. ik gebruik die ImTOO 3GP Video Converter..
lees eens wat postjes naar boven (pagina 13) heb ik alles uitgelegd wat voor instellingen voor filmpjesVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:26:
[...]
of heeft iemand een site of weet die hoe ik het beste filmpjes converteer en in welk bestandsformaat!
ik heb alles geprobeerd 3gp mp4 ga zo maar door..
mp4 speelt die de meeste clips niet af en met 3gp krijg ik het beeld en het geluid niet synchroon.
weet iemand hier de oplossing voor.. ik gebruik die ImTOO 3GP Video Converter..
Verwijderd
Ik zou ook graag willen weten hoe ik er een filmbestand op kan zetten.
Moet ik het dan eerst converteren naar een bestand dat de Nokia wel kan lezen of passen de meeste bestander erop.
En hoe kan ik die film erop zetten als hij geconverteerd is. Moet dat bij Nokia PCsuite of moet het met een ander programma,
Moet ik het dan eerst converteren naar een bestand dat de Nokia wel kan lezen of passen de meeste bestander erop.
En hoe kan ik die film erop zetten als hij geconverteerd is. Moet dat bij Nokia PCsuite of moet het met een ander programma,
Verwijderd
ja die hebt ik gelezen maar ik had dit programma gekocht omdat ik las dat die het beste was qua convert programma's heheDjambo schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:06:
[...]
lees eens wat postjes naar boven (pagina 13) heb ik alles uitgelegd wat voor instellingen voor filmpjes
maar ik zal is ff proberen met die nero recode
alvast bedankt
Verwijderd
welke nero recode gebruik jij ?>Djambo schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:06:
[...]
lees eens wat postjes naar boven (pagina 13) heb ik alles uitgelegd wat voor instellingen voor filmpjes
Verwijderd
ja het is mij gelukt.. het geluid loopt mooi gelijk met het beeld maar jammer is dat die op een lage resolutie staat ff kijken of ik dat nog kan veranderen.Djambo schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:31:
[...]
Ik gebruik Nero Recode.. mooi beeld en goed geluid.. kan je zelf allemaal instellen...
open Nero Recode,
audio-- instellingen kiezen----kies aangepast ptofiel----zet op 96kbit--en 3200 hz ---- klik OK
gevorderd-- sla je over
klik op branden..![]()
hoor het wel hoe het gegaan is..
thx alvast
ja je kan hoger zette heVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:33:
[...]
ja het is mij gelukt.. het geluid loopt mooi gelijk met het beeld maar jammer is dat die op een lage resolutie staat ff kijken of ik dat nog kan veranderen.
thx alvast
gewoon usb er in massopslag kiezen, dan je filmpje in map video zetteVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:59:
Nogsteed niemand die mij wat over filmpjes plaatsen op de N91 kan vertellen?
Maar even nog over die Symbian versie's: Hoe weet ik dat er een nieuwe is? Want anders is flashen vrij useless lijkt me
En is dat in zo'n Nokia-Point gratis?
Ik had trouwens een hele shitload aan spellen gedownload via bearshare, allemaal .sis, die werken wel redelijk, maar op 1/3 van het scherm ofzo, de rest is wit.
Weet iemand waar je 'fullscreen' spellen krijgt?
Ik had trouwens een hele shitload aan spellen gedownload via bearshare, allemaal .sis, die werken wel redelijk, maar op 1/3 van het scherm ofzo, de rest is wit.
Weet iemand waar je 'fullscreen' spellen krijgt?
Hallo,
Ik overweeg sterk om de N91 aan te schaffen. Vooral de combi tussen mp3-speler en telefoon lijkt me ideaal. Ik lees alleen iets te vaak dat het formaat van de telefoon tegenvalt. Ik vind het wel essentieel dat je 'm in je broekzak kan stoppen. Is dat echt onmogenlijk of wordt hier en daar overdreven? Zijn er mensen die met het formaat totaal geen moeite hebben?
Bedankt!
Rijk
Ik overweeg sterk om de N91 aan te schaffen. Vooral de combi tussen mp3-speler en telefoon lijkt me ideaal. Ik lees alleen iets te vaak dat het formaat van de telefoon tegenvalt. Ik vind het wel essentieel dat je 'm in je broekzak kan stoppen. Is dat echt onmogenlijk of wordt hier en daar overdreven? Zijn er mensen die met het formaat totaal geen moeite hebben?
Bedankt!
Rijk
Verwijderd
ff proberen in een winkel (desnoods met een dummy) kan veel frustratie voorkomenRijk Lemming schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:45:
Hallo,
Bedankt!
Rijk
Verwijderd
Ik vind het formaat juist wel meevallen.Rijk Lemming schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:45:
Hallo,
Bedankt!
Rijk
Mijn vorige telefoon was een Nokia 7650, een groot apparaat dat toch gemakkelijk in mijn broekzak past. Deze is precies (misschien wat betreft dikte een paar mm dunner) gelijk aan formaat.
Ik stoor me totaal niet een het formaat, als je je bedenkt wat er allemaal inzit...
Bij mij past hij in ieder geval makkelijk in m'n broekzak, heb er absoluut geen problemen mee.
Als je echt strakke broeken gaat dragen denk ik dat hij wel wat de dik is, maarja, wanneer draag je nu nog een strakke broek, heb je er uberhaupt nog 1 in de kast liggen
Damn
Vandaag ook uitendelijk de Nokia N91 gehaald!
Damn wat een fijn toestel zeg!
zal op dit topic actief gaan worden vanaf nu!
Vandaag ook uitendelijk de Nokia N91 gehaald!
Damn wat een fijn toestel zeg!
zal op dit topic actief gaan worden vanaf nu!
Ik heb totaal geen last van de grootte. Ik liep eerst zelfs met een psp in m'n zak, dat was wel wat aan de grote kant, maar deze telefoon is perfect! En als je hem vergelijkt met een Ipod, die veel mensen hebben (en in hun zak), is hij helemaal niet groot. Telefoon en mp3 in 1, perfect dus!Rijk Lemming schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:45:
Hallo,
Bedankt!
Rijk
Hoihoi,
ik heb nu een live set op de n91 staan van ander half uur.. maar telkens als hij naar het volgende nummer gaat zit daar ongeveer 2a 3 sec tussen,beetje irr. vind ik dat.. besta er geen proggie die van alle losse nummer 1 nummer maakt zo dat je gewoon kan luisteren,zonder dat je 3 sec stilte hoor...
wie weet daar meer vanaf
thanx..
ik heb nu een live set op de n91 staan van ander half uur.. maar telkens als hij naar het volgende nummer gaat zit daar ongeveer 2a 3 sec tussen,beetje irr. vind ik dat.. besta er geen proggie die van alle losse nummer 1 nummer maakt zo dat je gewoon kan luisteren,zonder dat je 3 sec stilte hoor...
wie weet daar meer vanaf
thanx..
die van mij is inmiddels ook binnen, vind hem niet te groot. Ik vind hem wel te ingewikkeld .. maar dat zal wel aan mij liggen .. ha ha
hoe krijg je in hemelsnaam een wifi connectie tot stand, zes open netwerken .. maar geen acieve verbinindgen . nu ja ga die veel te dikke handleinding maar eens doorpluizen ...
hoe krijg je in hemelsnaam een wifi connectie tot stand, zes open netwerken .. maar geen acieve verbinindgen . nu ja ga die veel te dikke handleinding maar eens doorpluizen ...
Verwijderd
ik heb het toestel nu ongeveer 2 weken, en ik merkte net dat de achterkant, zeg maar het batterij klepje, ongeveer een milimeter naar achteren kan bewegen!
hebben meer mensen daar last van? en wat te doen als dat alleen bij mij is...?
hebben meer mensen daar last van? en wat te doen als dat alleen bij mij is...?
Hey mensen,
Ik heb de N91 nu ook een paar dagen. het is een prima toestel!
Maar ik had een vraagje:
Hoe kan je er voor zorgen dat hij de web-key onthoud?
Maar ik had een vraagje:
dat probleem heb ik ook. Ik ben wel zo ver dat ik hem ergens in kan voeren> bij settings ergens. Maar toch onthoud hij niet dat dat bij mijn draadloze verbinding hoort...masmas schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:15:
Hey mensen,
Maar ik had een vraagje:
Dat 'battarij-klep-"probleem"' heb ik ook... Niet echt storend/ernstig imo
Thanks! Op die pagina heb ik dat 4-pack S60 themes gedownload (die met grey/color/metal/white) wat gewoon .sis bestanden zijn, geïnstalleerd met pc-suite, en ze werken geweldig. Weet niet of het toeval is, of dat andere .sis bestanden ook werken, maar ik zal er nog wel een aantal proberen als ik mooie vind. Beetje jammer dat het merendeel van die themes niet echt lekker werkt met een actief 'bureaublad' om het zo maar te noemen (dat je agenda items ziet staan op het main screen). Daardoor ben 'k er ook nog heel weinig tegengekomen die me echt bevallen, behalve die op deze franse site dan.Djambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:11:
[...]
ff snel gekeken ko op deze franse site terecht
http://www.planete-nokia....286106&st=30&#entry286106
zijn dit goede themes dan..
ps. zitte een paar sisx tussen zie ik nu..
Zijn er daarnaast nog theoriën over het opslaan van themes op de HD of op het telefoongeheugen, ivm energieverbruik of snelheid? Ik heb geen idee hoe vaak die zo'n theme moet accessen, of dat hij 't actieve thema sowieso in het flash geheugen zet namelijk, ze staan nu op m'n HD.
En tenslotte... naja, ben eigenlijk alleen maar te spreken over het toestel. Geniale geluidskwaliteit ook met Shure E3c's, imo beter dan een iPod, die 'k wat vlakker vind klinken.
Het is me gelukt om de telefoon de webkey telaten onthouden.
Ga naar menu->extra->instel.->Verbinding->toegangspunten
Kies opties->nieuw toegangspunt->standaard instel.
En vul dan de volgende dingen in:
Naam verbinding mag je zelf weten
Drager gegevens = wirless LAN
WLAN-Netwerknaam= kies netw. namen zoeken. en kies je netwerk.(als hij niks vind ff je telefoon opnieuw opstarten)
Netwerkstatus = openbaar
WLAN-netwerkmodus = Infrastruictuur
beveilingmodus = WEP
Dan bij WLAN instellingen:
Kies de gebrukte webkey(meestal 1)
Verificatietype= open
bij instell. WEP-Sleutel:
WEP codering= 64Bits
Indeling WEP-sleutel = Hexadecimaal
WEP-Sleutel=je webkey invullen
Dan Druk je terug en kan je nog een homepage invullen. Maar anders ben je klaar.
Als je nu gaat internetten staat deze verbindingen ook tussen je toegangs punten
Ik heb nog niet echt een goed werkende versie van MSN. iemand suggesties?
Ga naar menu->extra->instel.->Verbinding->toegangspunten
Kies opties->nieuw toegangspunt->standaard instel.
En vul dan de volgende dingen in:
Naam verbinding mag je zelf weten
Drager gegevens = wirless LAN
WLAN-Netwerknaam= kies netw. namen zoeken. en kies je netwerk.(als hij niks vind ff je telefoon opnieuw opstarten)
Netwerkstatus = openbaar
WLAN-netwerkmodus = Infrastruictuur
beveilingmodus = WEP
Dan bij WLAN instellingen:
Kies de gebrukte webkey(meestal 1)
Verificatietype= open
bij instell. WEP-Sleutel:
WEP codering= 64Bits
Indeling WEP-sleutel = Hexadecimaal
WEP-Sleutel=je webkey invullen
Dan Druk je terug en kan je nog een homepage invullen. Maar anders ben je klaar.
Als je nu gaat internetten staat deze verbindingen ook tussen je toegangs punten
[ Voor 6% gewijzigd door masmas op 14-06-2006 08:05 ]
Ja, AgileMessenger vind ik by far het fijnst, veel uitgebreider dan b.v. eMSN (werkt ook wel, alleen is veel te simplistisch, zelfs voor een telefoon), en hij werkt met WLAN. De preview release is hier te downloaden:masmas schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:04:
....
http://www.agilemobile.com/downloads.html
Verwijderd
ik heb ook de Nokia N91, maar heb een probleempje met de thema's....
ik heb al een aantal thema's gedownload van Mobilethemes.com, en deze ook al op de telefoon geinstalleerd, maar het probleem is dat wanneer ik voor deze thema's kies, hij vanzelf terugspringt op het standaardthema!
dus: ik activeer het gedownloade thema, druk op afsluiten totdat ik uit het menu ben, nu springt hij terug op het standaardthema!!! hoe kan ik dit voorkomen, hoe kan ik er voor zorgen dat hij op mijn gekozen thema blijft staan, en niet terugspringt op dat standaardthema...
bedankt voor de hulp alvast!!!
ik heb al een aantal thema's gedownload van Mobilethemes.com, en deze ook al op de telefoon geinstalleerd, maar het probleem is dat wanneer ik voor deze thema's kies, hij vanzelf terugspringt op het standaardthema!
dus: ik activeer het gedownloade thema, druk op afsluiten totdat ik uit het menu ben, nu springt hij terug op het standaardthema!!! hoe kan ik dit voorkomen, hoe kan ik er voor zorgen dat hij op mijn gekozen thema blijft staan, en niet terugspringt op dat standaardthema...
de meeste thema's werken nog niet o pde n91,zou ook een bug kunne zijn.. hopen dat het bij de nieuwe firmwear er uit isVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:17:
ik heb ook de Nokia N91, maar heb een probleempje met de thema's....
Om ff verder te gaan over die thema's...
Is het iemand al gelukt om via 'Nokia Theme Studio 3.0 (series60 3rd edition)' een werkend thema te maken? Want als ik een nieuw thema maak, moet ik zoveel dingen invullen dat ik het nog niet eens zoek om het te proberen, als het dalijk toch niet gaat werken.
Op internet heb ik wel al iemand gevonden die het gelukt was..
http://sw.nokia.com/id/60...ad9/S60_Theme_Studio_3_0_
even daar een account aanmaken, en dan kan je hem zo downloaden, ik haalde hem binnen met 609kb/s constante snelheid (ook gelijk m'n max-download)
Is het iemand al gelukt om via 'Nokia Theme Studio 3.0 (series60 3rd edition)' een werkend thema te maken? Want als ik een nieuw thema maak, moet ik zoveel dingen invullen dat ik het nog niet eens zoek om het te proberen, als het dalijk toch niet gaat werken.
Op internet heb ik wel al iemand gevonden die het gelukt was..
http://sw.nokia.com/id/60...ad9/S60_Theme_Studio_3_0_
even daar een account aanmaken, en dan kan je hem zo downloaden, ik haalde hem binnen met 609kb/s constante snelheid (ook gelijk m'n max-download)
Verwijderd
Ik heb ook Shure E3c's sinds een jaartje ongeveer.SolidD schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:21:
[...]
Thanks! Op die pagina heb ik dat 4-pack S60 themes gedownload (die met grey/color/metal/white) wat gewoon .sis bestanden zijn, geïnstalleerd met pc-suite, en ze werken geweldig. Weet niet of het toeval is, of dat andere .sis bestanden ook werken, maar ik zal er nog wel een aantal proberen als ik mooie vind. Beetje jammer dat het merendeel van die themes niet echt lekker werkt met een actief 'bureaublad' om het zo maar te noemen (dat je agenda items ziet staan op het main screen). Daardoor ben 'k er ook nog heel weinig tegengekomen die me echt bevallen, behalve die op deze franse site dan.
Zijn er daarnaast nog theoriën over het opslaan van themes op de HD of op het telefoongeheugen, ivm energieverbruik of snelheid? Ik heb geen idee hoe vaak die zo'n theme moet accessen, of dat hij 't actieve thema sowieso in het flash geheugen zet namelijk, ze staan nu op m'n HD.
En tenslotte... naja, ben eigenlijk alleen maar te spreken over het toestel. Geniale geluidskwaliteit ook met Shure E3c's, imo beter dan een iPod, die 'k wat vlakker vind klinken.
Ze klinken echt geweldig icm de N91!
Ik heb zelf ook een G4 (1st) iPod en kan tot nu toe niet echt verschillen merken tussen de Nokia en iPod....
Verwijderd
Oja, ik wil graag een film op mijn N91 zetten, nu heb ik begrepen dat ik hem gewoon op massaoplag kan zetten en dan het bestand naar de map videos kan slepen. Ik heb net al even dat geprobeerd met een kort filmpje, proberen af te spelen maar dat doet hij niet.
Weet iemand welke bestanden de N91 allemaal kan afspelen? En weet iemand ook een programme waarmee ik mijn filmbestanden kan omzetten (converteren) naar een bestand die de N91 wél afspeelt?
Weet iemand welke bestanden de N91 allemaal kan afspelen? En weet iemand ook een programme waarmee ik mijn filmbestanden kan omzetten (converteren) naar een bestand die de N91 wél afspeelt?
Vraagje aan de nokia N91 bezitters. Als ik mijn N91 oplaad en ik zet hem daarna weer aan. Is mijn achtergrondfoto van de kids in eens weg. Ik krijg dan gewoon de normale achtergrond van nokia. Dit gebeurt alleen als ik de N91 oplaad en daarna weer aanzet. Hebben daar meer mensen last van? (gebruik standaardthema. Achtergrond: door gebr. gedef) En wat is jullie software versie? Ik heb software versie: V1.00.028.02 29-03-06 RM-43 Voor de rest nog geen softwarefouten ontdekt en geen vastlopers gehad. (sinds 16-05-2006 in mijn bezit)
Wie wil er op mijn vraagjes beantwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 14-06-2006 19:23 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Berichten: 119Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:58:
Oja, ik wil graag een film op mijn N91 zetten, nu heb ik begrepen dat ik hem gewoon op massaoplag kan zetten en dan het bestand naar de map videos kan slepen. Ik heb net al even dat geprobeerd met een kort filmpje, proberen af te spelen maar dat doet hij niet.
Reg. datum: 28 november 2004
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
S.Boom88 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:43:
heey,
Alvast Bedankt,
Stefan
Ik gebruik Nero Recode.. mooi beeld en goed geluid.. kan je zelf allemaal instellen...
open Nero Recode,
gevorderd-- sla je over
klik op branden..
bestanden die hij afspeel is mp4 meer heb i knog niet geprobeerd
Verwijderd
Dag mensen ik ondervind nu sinds kort het volgende probleem: Als ik het een WLAN netwerk op ga en een site bezoek loopt de telefoon na 1 minuut ongeveer vast! De telefoondoet dan helemaal niets meer ik kan hem zelfs niet meer uitzetten alleen de batterij verwijderen.
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Gr. Ludo
Gr. Ludo
Geen last van gehad, welke firmware versie heb je? Typ *#0000# in je hoofdschermVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:43:
Dag mensen ik ondervind nu sinds kort het volgende probleem: Als ik het een WLAN netwerk op ga en een site bezoek loopt de telefoon na 1 minuut ongeveer vast! De telefoondoet dan helemaal niets meer ik kan hem zelfs niet meer uitzetten alleen de batterij verwijderen.
Gr. Ludo
wat is de laatste firmware release???
Misschien een tip om de actuele firmware op het begin pagina bij te houden
Misschien een tip om de actuele firmware op het begin pagina bij te houden
Noreaga
Ik had de VTU in Uden (Noord-Brabant) ge-emaild, voor wat vragen over het flashen...
En dit is wat ik terug kreeg:
En dit is wat ik terug kreeg:
In de huidige versie zitten geen schokkende verbeteringen. Alleen land/netwerk toevoegingen. Geen verbeteringen aan de firmware.
De harddisk blijft intact met data. Alleen foto's en dergelijke wat in het toestel staat gaat verloren als je hem laat flashen, maak daar dus van te voren een backup van.
Op dit moment heeft een upgrade dus geen zin. Vraag me over twee weken nog eens voor de upgrade. Ik zal dan checken bij Nokia wat er nieuw is.
De upgrade duurt ongeveer 20 minuten.
Groetjes,
Martin
VTU Telecom
Verwijderd
Djambo schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:42:
[...]
Reg. datum: 28 november 2004
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
S.Boom88 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:43:
heey,
Alvast Bedankt,
Stefan
open Nero Recode,
gevorderd-- sla je over
klik op branden..
bestanden die hij afspeel is mp4 meer heb i knog niet geprobeerd
Verwijderd
hallo
Ik kan geen sms verzenden met em telefoon
. Ik probeer nu al een week allemaal dingen maar et lukt maar niet ik kan niks vinden. Hij heeft aan et begin wek gevraagd voor een berichtcentrale nummer maar die heb ik mischien verkeerd ingevuld. Weet iemand waar ik deze kan vinden en hoe ik dat dan weer kan veranderen. IK heb nu een KPN Hi abbo.
Stefan
Ik kan geen sms verzenden met em telefoon
Stefan
Verwijderd
het is gellukig al gelukt. 
en ff over de filmpjes.
Ik doe het nu via pc suite.
Ik ga dan naar multimedia weergeven.
Daar open ik een filmpje.
dan druk ik op converteren en opslaan(staat onderaan) een klein knopje.
dan krijg je een scherm en kan je bepalen waar je hem wilt opslaan.
rechtsonderaan kan je instellen in welke resolutie je hem wilt en of je een maximale bestandsgrote in wilt stellen. Je drukt op opslaan. en hij begint. Als die klaar is staat die op de plek die jij hem hebt toegewezen.
Dan ga ik altijd naar Bestandsbeheer. Daar kopieer ik het filmpje waar ik hem eerst heb opgeslagen. Dan ga ik via Bestandsbeheer weer naar de harde schijf en daar naar het mapje video`s. Ik plak het erin en hij staat erop en doet het perfect.
Ik hoop dat ik iemand hier nog mee heb kunnen helpen
Stefan
en ff over de filmpjes.
Ik doe het nu via pc suite.
Ik ga dan naar multimedia weergeven.
Daar open ik een filmpje.
dan druk ik op converteren en opslaan(staat onderaan) een klein knopje.
dan krijg je een scherm en kan je bepalen waar je hem wilt opslaan.
rechtsonderaan kan je instellen in welke resolutie je hem wilt en of je een maximale bestandsgrote in wilt stellen. Je drukt op opslaan. en hij begint. Als die klaar is staat die op de plek die jij hem hebt toegewezen.
Dan ga ik altijd naar Bestandsbeheer. Daar kopieer ik het filmpje waar ik hem eerst heb opgeslagen. Dan ga ik via Bestandsbeheer weer naar de harde schijf en daar naar het mapje video`s. Ik plak het erin en hij staat erop en doet het perfect.
Ik hoop dat ik iemand hier nog mee heb kunnen helpen
Stefan
Voor het versturen van een sms-bericht moet het nummmer van het sms-centrale in het toestel ingeprogrammeerd worden. Voor Hi-abonnementen is dit + 31 653 131313.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:38:
hallo
Ik kan geen sms verzenden met em telefoon. Ik probeer nu al een week allemaal dingen maar et lukt maar niet ik kan niks vinden. Hij heeft aan et begin wek gevraagd voor een berichtcentrale nummer maar die heb ik mischien verkeerd ingevuld. Weet iemand waar ik deze kan vinden en hoe ik dat dan weer kan veranderen. IK heb nu een KPN Hi abbo.
Stefan
Menu => Openen => Opties => Instellingen => SMS => Berichtencentrales.
Niemand die mijn vragen wil/kan beantwoorden???pinokkia schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:22:
Vraagje aan de nokia N91 bezitters. Als ik mijn N91 oplaad en ik zet hem daarna weer aan. Is mijn achtergrondfoto van de kids in eens weg. Ik krijg dan gewoon de normale achtergrond van nokia. Dit gebeurt alleen als ik de N91 oplaad en daarna weer aanzet. Hebben daar meer mensen last van? (gebruik standaardthema. Achtergrond: door gebr. gedef) En wat is jullie software versie? Ik heb software versie: V1.00.028.02 29-03-06 RM-43 Voor de rest nog geen softwarefouten ontdekt en geen vastlopers gehad. (sinds 16-05-2006 in mijn bezit)
Verwijderd
wat kan je daar van zeggen, bugje waarschijnlijk. Er is wel nieuwe sw, maar die lost weinig oppinokkia schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:06:
[...]
Niemand die mijn vragen wil/kan beantwoorden???
Wat is de nieuwe software versie dan?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:14:
[...]
wat kan je daar van zeggen, bugje waarschijnlijk. Er is wel nieuwe sw, maar die lost weinig op
Verwijderd
Ik had eerst een Nokia 6600, ongeveer dezelfde afmetingen maar dan wat ronder en dikker. Als je geen strakke spijkerbroek aanhebt kan je m goed in je broekzak doen. het weegt idd wel wat, maar een iPod mini en een "gewone" mobiel wegen samen meer... Je weet iig dat je m bij je hebt. Ik heb iig geen moeite met het formaat. Leg op een gewone mobiel een iPod mini en het neemt meer ruimte in beslag...Rijk Lemming schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:45:
Hallo,
Bedankt!
Rijk
Vanmorgen merkte ik hetzelfde op; de batterij van m'n N91 was leeg (gelukkig nadat 'k wakker was geworden door de wekker) en hij viel dus uit. Toen ik dat merkte heb ik 'm in de docking station gedaan (toen die nog uit stond), héél even opgeladen om hem vervolgens eruit te halen en snel aan te zetten (je kan het toetsenbord niet uitschuiven als ie in de docking station zit), en weer terug in de oplader gedaan.pinokkia schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:22:
In de middag zat ik pas weer een sms'je te schrijven en dacht ik, "huh, ik had toch een heel ander theme dan deze blauwe
Verwijderd
Pinokkia, ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Mijn achtergrond wordt gewoon weer standaard blauw... hoe kan dit toch??pinokkia schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:06:
[...]
Niemand die mijn vragen wil/kan beantwoorden???
Waarschijnlijk een software fout. Gelukkig was ik nu dus niet de enigste die dit foutje heeft. Voor de rest nog geen software fouten of vastlopers gehad.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:27:
[...]
Pinokkia, ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Mijn achtergrond wordt gewoon weer standaard blauw... hoe kan dit toch??
Verwijderd
Gelukkig ik ook niet, dit is het enigste dan.pinokkia schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:32:
[...]
Waarschijnlijk een software fout. Gelukkig was ik nu dus niet de enigste die dit foutje heeft. Voor de rest nog geen software fouten of vastlopers gehad.
Dit kan weet ik zeker opgelost worden, dus eigelijk is er niets aan de hand
Waar laten jullie je firmware updaten?
Als ik naar de nokia service center ga, dan zeggen ze dat ik mijn telefoon voor 5 werkdagen kwijt ben!
Ik las op de forum dat het flashen maar 15min duurt?!
graag de locatie en winkel opgeven waar jullie de firmware flashe/updaten
Als ik naar de nokia service center ga, dan zeggen ze dat ik mijn telefoon voor 5 werkdagen kwijt ben!
Noreaga
Ik ga altijd naar Belcompany-Max Center in Duiven.(ligt het dichtst in de buurt voor mij) Ik wacht zo`n beetje 20 minuten op het flashen. Krijg daar altijd een kopje koffie voor het wachten. Zeer en zeer tevreden ben ik over hun.Noreaga_no1 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:00:
Waar laten jullie je firmware updaten?
Bedankt voor je reactiepinokkia schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:10:
[...]
Ik ga altijd naar Belcompany-Max Center in Duiven.(ligt het dichtst in de buurt voor mij) Ik wacht zo`n beetje 20 minuten op het flashen. Krijg daar altijd een kopje koffie voor het wachten. Zeer en zeer tevreden ben ik over hun.
de nokia service center in den haag zeurt dat ze 5 werkdagen nodige hebben en dat alle gegevens richting finland wordt gestuurd ... blablabla
en daarom duurt et zo land.
Heeft iemand anders ook ervaringen?
Noreaga
Dat is klink klare onzin. In Duiven gaat het als volgt daar. Ze checken via nokia of er een nieuwe software versie is Zo ja. Gaan ze de nieuwe software versie downloaden naar hun computer. Dat downloaden duurt circa een uur. (ik kan het weten, want ik ben er zelf een keer bij geweest. Ben onderhand een goede kennis geworden)Noreaga_no1 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:32:
[...]
Bedankt voor je reactie
de nokia service center in den haag zeurt dat ze 5 werkdagen nodige hebben en dat alle gegevens richting finland wordt gestuurd ... blablabla
Nokia Servicepoint in Hoogvliet, klaar terwijl u wacht, onder het genot van een lekker bakkie!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Gami in Arnhem ook zeer goed. Een van de beste tot nu toe vind ik. Jongens hebben er veel verstand van en er ook nog hobby inNoreaga_no1 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:32:
[...]
Bedankt voor je reactie
IK! Installeer Nokia Theme Studio 3.0 Symbian 60 v3, en daar zitten al standaart een paar thema's bij.. ik heb er 2 geprobeerd, Armi en Saki, en Saki werkt perfect en is ook mooi
Ik zal hem wel even uploaden op m'n site..
*EDIT
Klik hier voor SAKU theme
En hier voor 'Agile Messenger' (Msn, ICQ, Yahoo etc)
Splinter Cell (werkt goed, getest door mij, is alleen beetje 'plat' ;))
Hot Spot Finder (voor als je Wifi Verbindingen op wil sporen ^^)
[ Voor 53% gewijzigd door brentnl op 16-06-2006 20:22 ]
hoi bedank voor deze dingetjes...deding schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:55:
[...]
IK! Installeer Nokia Theme Studio 3.0 Symbian 60 v3, en daar zitten al standaart een paar thema's bij.. ik heb er 2 geprobeerd, Armi en Saki, en Saki werkt perfect en is ook mooi
Ik zal hem wel even uploaden op m'n site..
*EDIT
Klik hier voor SAKU theme
En hier voor 'Agile Messenger' (Msn, ICQ, Yahoo etc)
Splinter Cell (werkt goed, getest door mij, is alleen beetje 'plat' ;))
Hot Spot Finder (voor als je Wifi Verbindingen op wil sporen ^^)
maar die hot spot finder,heb je dat echt nodig? je n91 kan toch zelf zoeken naar wifi?
game's heb ik nix aan
zou je die 2 thema's met een linkje kunne geven
alvastbedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Djambo op 16-06-2006 20:49 ]
SAKU is 1 van die 2. Ami werkte niet goed bij mij. dat probleem met terug vallen van het thema zodra je in de 'actieve standby modus' komt..
Losers, daar moest ik gewoon betalen op de Gadering.... Dus ben maar naar Schiedam gegaan!A3-D schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:55:
Nokia Servicepoint in Hoogvliet, klaar terwijl u wacht, onder het genot van een lekker bakkie!
Alles klokie?!
Dit topic is gesloten.