Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:51
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:13:
[...]

bij toepassingsbeheer moet je ze verwijderen. Als het niet lukt moet je even het toestel uit en aan zetten. Ik heb zo alles weer kunnen verwijderen. Je moet rechtstreeks vanuit de HD verwijderen of vanuit een PC want dan krijg je ze nooit meer weg (vergelijk met verwijderen SW in Windows XP; nooit vanuit de HD)
Thanx, na 3x op verwijderen te heb geklikt ging het dan toch hehe..

nu nog wat weet jij wat al die bestandjes zijn in map private,er komen er steeds meer bij?

allemaal 102072c3 genaamd.. is dat een soort temp map?
heb hem nu 1week en er zit al voor 7 mb in,wat is dat over een jaar wel niet dan.. maar kan e die verwijderen..

Gr. A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:19:
[...]

Thanx, na 3x op verwijderen te heb geklikt ging het dan toch hehe..

nu nog wat weet jij wat al die bestandjes zijn in map private,er komen er steeds meer bij?

allemaal 102072c3 genaamd.. is dat een soort temp map?
heb hem nu 1week en er zit al voor 7 mb in,wat is dat over een jaar wel niet dan.. maar kan e die verwijderen..

Gr. A.
geen idee, zal eens kijken wat er gebeurt als ze verwijderd zijn (met een test-toestel). Waar zie je dat mapje PRIVATE

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:33:
[...]

geen idee, zal eens kijken wat er gebeurt als ze verwijderd zijn (met een test-toestel). Waar zie je dat mapje PRIVATE
usb massaopslag...dan zie je hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:50:
[...]

usb massaopslag...dan zie je hem
had hem al gevonden. Staat bij mij niks in, 0 bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:53:
[...]

kijk je toch via massa opslag dan?

bij mij was die in het begin ook leeg,daarom vroeg ik me dat af wat voor map dat is.

is die test tel van jou leeg,bedoel sta er nix op foto's,clips,instellingen enzo..

[ Voor 134% gewijzigd door Djambo op 23-05-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Djambo schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:33:
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:53:
[...]

kijk je toch via massa opslag dan?

bij mij was die in het begin ook leeg,daarom vroeg ik me dat af wat voor map dat is.

is die test tel van jou leeg,bedoel sta er nix op foto's,clips,instellingen enzo..
mobiel staat vol met allerlei meuk. Map is echt leeg. Misschien heb je ergens een vinkje bij historie staan (internet of zo). Geen idee welk progje dat Mapje vult. als ik iets tegen kom hoor je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:02:
Djambo schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:33:

[...]

mobiel staat vol met allerlei meuk. Map is echt leeg. Misschien heb je ergens een vinkje bij historie staan (internet of zo). Geen idee welk progje dat Mapje vult. als ik iets tegen kom hoor je het
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
lig wap er uit ofzo van KPN? probeer thema's te downloaden via de N91 via wap.. maar krijg telkens "couldn't reach the indicated web server" te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:38:
lig wap er uit ofzo van KPN? probeer thema's te downloaden via de N91 via wap.. maar krijg telkens "couldn't reach the indicated web server" te zien :(
je moet internet instellen van KPN en niet WAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:40:
[...]

je moet internet instellen van KPN en niet WAP
kan kiezen uit 3 teogangs punten

KPN internet

KPN MMS

Mobiele startsite (ook kpn)

doen het alle 3 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:49:
[...]

kan kiezen uit 3 teogangs punten

KPN internet

KPN MMS

Mobiele startsite (ook kpn)

doen het alle 3 niet
klopt, bij alle 3 staat een homepage ingesteld. moet je niet doen. Advies: gooi KPN internet en Mobiele startsite er uit. Maak een nieuw toegangspunt met als naam internet en als toegangspunt ook internet en verificatie normaal. dan werkt alles zoals het hoort. Je kunt dan zelf een nieuwe home-page benoemen in de web-browser. KPN MMS gewoon laten staan overigens voor het mms-en

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:54:
[...]

klopt, bij alle 3 staat een homepage ingesteld. moet je niet doen. Advies: gooi KPN internet en Mobiele startsite er uit. Maak een nieuw toegangspunt met als naam internet en als toegangspunt ook internet en verificatie normaal. dan werkt alles zoals het hoort. Je kunt dan zelf een nieuwe home-page benoemen in de web-browser. KPN MMS gewoon laten staan overigens voor het mms-en
OJAAA het werkt >:)

je ben een schat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:59:
[...]

OJAAA het werkt >:)

je ben een schat ;)
dank je, de borrel komt nog...... Aan het laatste deel van het topic te zien zijn wij de enige in nederland met een n91

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
maar hoe kan dat nou.. bij mijn eerste n91 gebruikte i kwel kpn mms om thema's te downloaden en dat ging wel gewoon.. op deze niet.. raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:06:
maar hoe kan dat nou.. bij mijn eerste n91 gebruikte i kwel kpn mms om thema's te downloaden en dat ging wel gewoon.. op deze niet.. raar maar waar
bij mms-portal staat volgens mij wel de goede instellingen, maar als mobile portal en kpn-internet er standaard worden ingezet vanuit de sim gaat het fout op de home-page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:05:
[...]

dank je, de borrel komt nog...... Aan het laatste deel van het topic te zien zijn wij de enige in nederland met een n91
hahaha ja begin er wel op te lijken he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

voor de goed orde, ik zit te wachten op mijn bestelling :)

Duurt nog een week of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
hendrikjan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:32:

nog een week :)

nog ff wachten dan he,maar je wachten zal beloond worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hendrikjan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:32:

welkom bij de club dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 23:01
Ha, jullie de enige, dat dacht je.
heb um reeds al 2 week hoor.

Voor de mensen die ook Mac gebruiker zijn kan ik het programma Salling Clicker aanraden..

voor de rest is software voor 9.1 nog redelijk moeilijk te vinden.

het druk maken om beweging met N91 kun je rustig weglaten, heb gister mijn N91 van rijdende fiets laten flikkeren, gevolg: muziek speelde gewoon door, 1 krasje op de bovenkant(nauwelijks zichtbaar)

dit zette mij trouwens wel aan het denken over die beveiliging van de HD uitschakelen bij een versnelling van zoveel m/s....

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen de N91. Ik heb nokia PC suite geinstalleerd op mijn pc. Als ik dan Nokia Music Manager start en mijn N91 via de USB aansluit(->Pc suite), herkent Music manager deze wel maar staat er: "N91 (not supported)". Als ik het programma vervolgens naar muziekbestanden op mijn pc laat zoeken doet deze dat, 2 minuten later sluit het programma echter zomaar. Dus mijn vraag: Heeft iemand anders ook het probleem dat zijn/haar N91 not supported wordt en hoe los ik dat op?

Omdat ik zo dus geen muziek op mijn N91 kreeg heb ik via Mediaspeler geprobeerd te synchroniseren. Alle Mp3's komen keurig netjes in de map "music" en doen het perfect, echter .wma bestanden doen het niet op mijn N91. .wma zou het wel moeten doen :S Hoe kan ik .wma files beluisteren op mijn N91?

Ik heb ook geprobeerd om via massaopslag muziekbestanden op mijn N91 te zetten. Dat ging opzich goed, maar in mijn N91 zet hij de muziekbestanden in "My music" ipv Music. Nu moet dat geen probleem zijn, maar als ik naar "Muziek" --> "alle liedjes" ga staan ze er niet bij. Als je via bestandenbeheer naar My music gaat kan ik ze echter wel afspelen, dus ze doen het in princiepe wel. Hoezo staan ze dan niet bij "alle liedjes" ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op zondag 21 mei 2006 @ 09:20:
een vraagje wat is die lifeblog? je kan het installeren,heb iets gelezen van fotostudio ofzo!!!!

wie wat wat dat is die lifeblog,en watje daarmee kan doen..
Lifeblog houdt bij wanneer je welke foto's/filmpjes oid hebt gemaakt. Soort van automatisch dagboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
Ik doe mijn muziek er altijd via massaopslag op, aangezien de music manager software voor mac niet zo geweldig is..

En ik heb 1x gehad dat hij mijn nieuwe muziek idd niet herkende in de music player maar wel kon afspelen via bestandsbeheer,

ik zou ff proberen om um opnieuw op te starten en vervolgens in de muziekspeler muziekbibl vernieuwen te doen. en dan kan het zijn dat ie redelijk lang bezig is en aan het eind zegt dat ie 0 nieuwe heeft toegevoegd maar als het goed is staan ze er dan wel tussen...

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb mijn n91 nu ongeveer een weekje. en er zit bij mij speling op de accu klep. ik heb het nooit eerder opgemerkt. dus nu twijfel ik of het vanaf het begin al was. zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:00
Ik had dat ook niet opgemerkt. Maar bij mij lag de fout: iets meer naar boven schuiven nadat je de klik hoort.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostytosty1 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:05:
Ik heb mijn n91 nu ongeveer een weekje. en er zit bij mij speling op de accu klep. ik heb het nooit eerder opgemerkt. dus nu twijfel ik of het vanaf het begin al was. zijn er meer mensen met dit probleem?
stalen klep, dus het kan niet komen door "uitlebberen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nu zo dat er meerdere versies bestaan van de N91 (ook op gsmarena.com wordt er steeds over gesproken). er schijnen 3 kleurenversies te zijn, chroom, zwart en zilver/zwart. Tevens is er ook een versie met 2e camera (voor video-bellen) en een lichtsensor op de voorkant voor de aansturing van de toetsverlichting (zie ook startpost). Tot nu toe heb ik alleen (in hoofdzaak) nog maar de chroom-versie gezien, zonder 2e camera en zonder sensor. Er schijnen wel enkele zwarte te zijn geweest (bij Smartphoneshop) maar heb ze nog nergens gezien? wie weet er meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:05:
is het nu zo dat er meerdere versies bestaan van de N91 (ook op gsmarena.com wordt er steeds over gesproken). er schijnen 3 kleurenversies te zijn, chroom, zwart en zilver/zwart. Tevens is er ook een versie met 2e camera (voor video-bellen) en een lichtsensor op de voorkant voor de aansturing van de toetsverlichting (zie ook startpost). Tot nu toe heb ik alleen (in hoofdzaak) nog maar de chroom-versie gezien, zonder 2e camera en zonder sensor. Er schijnen wel enkele zwarte te zijn geweest (bij Smartphoneshop) maar heb ze nog nergens gezien? wie weet er meer over?
ja dat heb ik ook al gezien op sommige site's.. ziite veel meer extras op(wat je hier boven al op zeg)
strax komen deze later uit dit jaar :( en dan nog wel voor de zelfde prijs als die ik nu heb chroom dus.. ik vind die zilver/zwart top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hi guys,

Wanneer je met bluetooth connectie gemaakt heb met een ander apparaat, hoe kan je dan hierop browsen?? Zoals je in verkenner kan browsen op je N91 wanneer je pc connectie heeft met je n91.
Ik weet dat andere telefoons dit wel kunnen.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er inmiddels wel achter waarom de meeste themes niet werken: op de N80 werken ze wel allemaal: het ligt dus aan de resolutie van het scherm: die sisx themes zijn gemaakt voor de hoge resolutie van de N80 (352*412) en niet voor de lage van de andere modellen (N91,6680, N70 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:52:
ben er inmiddels wel achter waarom de meeste themes niet werken: op de N80 werken ze wel allemaal: het ligt dus aan de resolutie van het scherm: die sisx themes zijn gemaakt voor de hoge resolutie van de N80 (352*412) en niet voor de lage van de andere modellen (N91,6680, N70 etc)
ow ok dat is het dus.. maar wat nu?

die resolutie die wij hebben is dat softw. matig? dus dat we met een nieuwe firmw. een resolutie krijgen van 352*412!!!

ik heb nog een paar vragen..
weet jij toevallig hoe je smsjes op je sim-kaart kan zette?
en waar kan je zien hoeveel smsje je verstuurd heb(aantal),je kan bijna alles terug vinden wat je met je n91 doet maar hoeveel smsjes niet.. of kijk ik niet goed 8)

weet jij dat john?

[ Voor 9% gewijzigd door Djambo op 26-05-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:57:
[...]

ow ok dat is het dus.. maar wat nu?

die resolutie die wij hebben is dat softw. matig? dus dat we met een nieuwe firmw. een resolutie krijgen van 352*412!!!

ik heb nog een paar vragen..
weet jij toevallig hoe je smsjes op je sim-kaart kan zette?
en waar kan je zien hoeveel smsje je verstuurd heb(aantal),je kan bijna alles terug vinden wat je met je n91 doet maar hoeveel smsjes niet.. of kijk ik niet goed 8)

weet jij dat john?
resulotie is niet sw-matig aan te passen, soort scherm is daarbij bepalen. aantal verstuurde smsjes, goeie vraag. Misschien moet je Lifeblog aanzetten om dat te kunnen zien. weet wel dat je ze naar je pc kunt kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met Vodafone Live. Ik kan alle gewone websites bereiken, maar geeen wapsites, zoals live.vodafone.com, waar ik nu net wel naar toe wil, omdat die gratis met mijn abonnement te bereiken is. De melding is dan Web: type inhoud niet ondersteund.
Volgens de medewerker van Vodafone ligt het aan de instelling van de browser, dat die alleen gewone websites wil laten zien. Wie heeft Vodafone wel werkend op z'n N91?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
http://www.nokia.nl/nl/su...en/settings/settings.html

Als het goed is moet live het wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die instellingen nog een keer opgevraagd, de oude eerst verwijderd. Maar het helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:49:
Ik heb die instellingen nog een keer opgevraagd, de oude eerst verwijderd. Maar het helpt niets.
Dan wordt het waarschijnlijk nog niet ondersteund door vodafone zelf. (ondanks dat die knuppels het online hebben gezet) Bij vodafone online staat de N91 er nog niet tussen. Binnenkort komt toch de N91 vodafone brand uit. ( vodafone is de N91 nu uitvoerig aan het uittesten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat inderdaad klopt. Ik kan namelijk wel Orange World op mijn telefooon gebruiken met de Orange simkaart. Dat werkt prima. Bij Vodafone wordt als ik het goed heb je telefoon herkend en een aangepaste site gestuurd. Bij Orange World is dat niet het geval, dat kun je als je maar de juiste instellingen weet te vinden vrijwel altijd aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-mode van KPN wordt ook nog niet ondersteund. De Nokia 6680 en N70 doen het wel met i-mode. Komt denk ik door de nieuwe symbian-versie omdat de N80 het ook nog niet doet

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Noreaga_no1 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:10:
Hi guys,

Wanneer je met bluetooth connectie gemaakt heb met een ander apparaat, hoe kan je dan hierop browsen?? Zoals je in verkenner kan browsen op je N91 wanneer je pc connectie heeft met je n91.
Ik weet dat andere telefoons dit wel kunnen.
Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar eigenlijk, met mijn vorige symbian tel (SX1) lukte het niet.
Heb trouwens sinds woensdag de N91 in het chroom! Iemand al live-streams aan de praat gekregen? Schijnt dat de N91 .ram en rtsp:// ondersteunt, maar heb geen live-stream gevonden die daaraan voldoet.....

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:05:
klopt dit? ik weet wel van die kleuren maar is er echt een versie met 2de camera? en dat van de lichtsensor vroeg ik me ook af, op alle sites die em testen had ie het wel!ik probeer nu alles te doen om mijn hi contract op te zeggen, dus contract afkopen want eindigt pas in dec! 8)7 maar als die andere versies uitkomen wacht ik wel braaf hehe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Hoelang doen jullie met de batterij? Ik iets van 30 uur zonder er al teveel mee te doen.
Vanaf de 3 streepjes is hij zo leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 17:50
http://www.smartphoneshop.nl/product/25106

Hier staat wel nadrukkelijk dat het de Black versie is.. en op het plaatje is ook de sensor te zien...

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Marmot84 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:33:

Hier staat wel nadrukkelijk dat het de Black versie is.. en op het plaatje is ook de sensor te zien...
Even over de verschillende versies van de N91. Hier ga ik vanavond achter na, of dit echt zo is. Heb er op mn werk nog een liggen als het goed is en die neem ik dan onder de loep. Mocht ik daar niet veel wijzer over worden ga ik even googelen. Dus vanavond zet ik het in de ts als ik t weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:42:
[...]

Even over de verschillende versies van de N91. Hier ga ik vanavond achter na, of dit echt zo is. Heb er op mn werk nog een liggen als het goed is en die neem ik dan onder de loep. Mocht ik daar niet veel wijzer over worden ga ik even googelen. Dus vanavond zet ik het in de ts als ik t weet.
op gsmarena.com staan in de gebruikrservaringen al diverse uitvoeringenbeschreven. Ook in de startpost zie je melding over een sensor. Trouwens elke N91 heeft de mogelijkheid voor video-bellen maar dan moet je wel 2 camera's hebben, anders werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marmot84 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:33:

denk dat het een vergissing is van smartphoneshop. Als je naar de Mediamarkt gaat staat in hun comp. systeem ook alleen de black-vesion, maar in de schappen ligt alleen de chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deity
Het 2e camera/sensor rechtsboven is uit de laatste versie gehaald.. het zat in de originele planning om dat in de N91 te stoppen maar is er gedurende het productie process uitgehaald, alle plaatjes van n91's met 2e camera en/of sensor in de rechterboven hoek zijn dus oude plaatjes, kijk ook maar in je n91 handleiding boekje, daar staan de foto's van uiteindelijk uitgebrachte versies, en ja dus zonder camera en zonder sensor. Wat de kleuren betreft betreft de eerste serie lanceringen alleen de chrome versie (naar mijn weten) en pas over 2 maand komt de zwarte versie in de markt en de zilvere wordt waarschijnlijk niet in europa uitgebracht..

Authentically Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCure schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:43:
Het 2e camera/sensor rechtsboven is uit de laatste versie gehaald.. het zat in de originele planning om dat in de N91 te stoppen maar is er gedurende het productie process uitgehaald, alle plaatjes van n91's met 2e camera en/of sensor in de rechterboven hoek zijn dus oude plaatjes, kijk ook maar in je n91 handleiding boekje, daar staan de foto's van uiteindelijk uitgebrachte versies, en ja dus zonder camera en zonder sensor. Wat de kleuren betreft betreft de eerste serie lanceringen alleen de chrome versie (naar mijn weten) en pas over 2 maand komt de zwarte versie in de markt en de zilvere wordt waarschijnlijk niet in europa uitgebracht..
oh dus in principe is het ''veilig'' om n91 nu te nemen? want er komt geen andere versie uit.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zaterdag een n91 gaan halen.

Ik zit met de volgende vraag hoe zit het met het kwaliteid van het scherm?

Ik heb nu een d600 die heeft een ergstig goed scherm zal de n91 daardoor niet tegen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hebben mensen al problemen gehad met het schuifklepje want mijn vroegere ervaringen met die schuifklepjes is dat ze snel verrot gingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:42:
Ik wil zaterdag een n91 gaan halen.

Ik zit met de volgende vraag hoe zit het met het kwaliteid van het scherm?

Ik heb nu een d600 die heeft een ergstig goed scherm zal de n91 daardoor niet tegen vallen?
weet ik wel zeker, het scherm is benedenmaats: slechts 25% van de resolutie die je nu hebt met een erg slecht contrast (zie de review op gsmarena.com). Het toestel zelf en het geluid daarentegen is super. Al met al het kopen waard denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:11:
Hebben mensen al problemen gehad met het schuifklepje want mijn vroegere ervaringen met die schuifklepjes is dat ze snel verrot gingen...
stalen schuifje dat door middel van staafjes vast zit en in het toestel schuift, al dus wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met de volgende vraag en aangezien hier veel mensen met N91 ervaring zijn leek mij het juist hem hier te stellen.

Ik ben net als een hoop mensen opzoek naar een nieuwe Tel. de N91 spreekt mij zeer aan door zijn 4gb en sublieme mp3 functie.
Echter zag ik op internet dat Samung (evanals Sonyerricson met de w950) ook een dergelijk toestel gaat introduceren, namelijk; de i310 (8gb).

Wat zouden jullie doen wachten op de Samsung (ik vind de SE w950 niet echt wat) of toch de N91 kopen?

Nog een klein bij vraagje voor de super scherper lezer van dit bericht:
Wat vindt jij dat de Pro's en Con's zijn als je de twee toestellen met elkaar vergelijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:
Ik zit met de volgende vraag en aangezien hier veel mensen met N91 ervaring zijn leek mij het juist hem hier te stellen.

Ik ben net als een hoop mensen opzoek naar een nieuwe Tel. de N91 spreekt mij zeer aan door zijn 4gb en sublieme mp3 functie.
Echter zag ik op internet dat Samung (evanals Sonyerricson met de w950) ook een dergelijk toestel gaat introduceren, namelijk; de i310 (8gb).

Wat zouden jullie doen wachten op de Samsung (ik vind de SE w950 niet echt wat) of toch de N91 kopen?

Nog een klein bij vraagje voor de super scherper lezer van dit bericht:
Wat vindt jij dat de Pro's en Con's zijn als je de twee toestellen met elkaar vergelijkt?
Het enige grote voordeel dat ik kan vinden is dat je de i310 van samsung kan uitbreiden met microSD kaartjes...
Verder heeft hij geen WLAN en geen mini usb poort.
Als je deze nou goed wil vergelijken doe dat dan even zelf op http://www.newmobile.nl/eur/nl/compare.php, alle specs op een rijtje. En hoewel het intern geheugen bij de N91 30 mb is en niet 17 zitten die lui er bijna nooit naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens al een programma die door de n91 wordt ondersteund voor msn messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijft lastig om werkende themes te vinden voor de N91. Voor de N80 zijn er genoeg. Iemand nog iets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van de N91-1 (silver/crome) en eerst lukte het mij niet om gedownloade muziek van planet musicstream op mn N91 te zetten. Wat blijkt, als je die beveiligde (legale) nummers op cd zet en die dan ript met nokia music manager kan je ze erop zetten en werken ze perfect. :D :D

Ik ben buitengewoon tevreden over de N91, het enige is dat de batterij zo snel op raakt. En dan hoef je niet eens naar muziek te luisteren; notities maken of je agenda bijhouden vreet ook al stroom. Gelukkig heb ik nog de batterij van mn 6600, dit is ook een BL-5C en dus precies hetzelfde. Dat vind ik wel heel erg zwak. Zo'n duur, geavanceerd alles-in-1-toestel maar een betere batterij ontwikkelen, nee dat doen ze bij nokia dan weer niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Wat is de gemiddelde batterij duur dan? Ik heb hem net gister besteld, en misschien dan toch maar een extra batterij erbij kopen.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:30:
Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van de N91-1 (silver/crome) en eerst lukte het mij niet om gedownloade muziek van planet musicstream op mn N91 te zetten. Wat blijkt, als je die beveiligde (legale) nummers op cd zet en die dan ript met nokia music manager kan je ze erop zetten en werken ze perfect. :D :D

Ik ben buitengewoon tevreden over de N91, het enige is dat de batterij zo snel op raakt. En dan hoef je niet eens naar muziek te luisteren; notities maken of je agenda bijhouden vreet ook al stroom. Gelukkig heb ik nog de batterij van mn 6600, dit is ook een BL-5C en dus precies hetzelfde. Dat vind ik wel heel erg zwak. Zo'n duur, geavanceerd alles-in-1-toestel maar een betere batterij ontwikkelen, nee dat doen ze bij nokia dan weer niet 8)7
heb niet echt een probleem met mijn batterij: ik bel ca. 1 uur dag, 20 smsjes, haal ca. 2 Gig data binnen en luister zo'n 30 min naar muziek en kom de dag dan ruimschoots door. Moet natuurlijk wel elke avond opladen (en heb voor de zekerheid een extra batterij bij mee) maar ik vind dat niet tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook, super tevreden!

Ik vraag me alleen af, welke videobestanden kan je er het makkelijkst op afspelen? En dan bedoel ik films die ik van me computer afhaal en dat soort dingen.

Het viel me trouwens wel op, bij 'zelfstudie' en dan 'welkom' staat er bij mij: welkom bij de zelfstudie voor de Nokia e91 !!! Hebben meer mensen daar last van?

Verder alles prima, super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MSN werkend met eMSN (http://www.getjar.com/products/603/eMSN)
En met UltraIM (http://www.nokiapower.com/index.php?download=3480)
Beide gratis te gebruiken...

Nog 2 sites voor eventueel downloads:

http://www.aivanet.com

Trouwens jammer dat als je je koptelefoonuitgang gebruikt je niet het Offline profiel kunt selecteren waar die automatisch dan naar toe springt. Beetje lullig als ik tijdens een klus muziek draai en hij gaat over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, aivanet staat er 2 keer, moet zijn http://www.nokiapower.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:03:
Ik heb MSN werkend met eMSN (http://www.getjar.com/products/603/eMSN)
En met UltraIM (http://www.nokiapower.com/index.php?download=3480)
Beide gratis te gebruiken...

Nog 2 sites voor eventueel downloads:

Trouwens jammer dat als je je koptelefoonuitgang gebruikt je niet het Offline profiel kunt selecteren waar die automatisch dan naar toe springt. Beetje lullig als ik tijdens een klus muziek draai en hij gaat over...
Maar kun je deze ook via bluetooth of WLAN werkende krijgen, dat zou helemaal top zijn, ergens een draadloos netwerk en je kan op msn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMSN werkt met WLAN, net ff geprobeerd. UltraIM werkte bij mij niet wireless. Via Bluetooth, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:39:
eMSN werkt met WLAN, net ff geprobeerd. UltraIM werkte bij mij niet wireless. Via Bluetooth, geen idee...
Mooi, dat ga ik zeker even checken als ik een open netwerk in de buurt heb :D

Verder wil ik ff zeggen dat t toestel echt super is, ik heb m nu een dag en ik ben helemaal tevreden. Wat ik alleen nog nodig heb is een freeware converter om video naar mp4 te converteren. Wil namelijk films gaan kijken onderweg :*)

(weet iemand waar je kan instellen waar je bestanden terecht komen die je via bluetooth binnen krijgt en of je dat sowieso ergens in kan stellen? muziekjes krijg ik namelijk niet verplaatst vanuit me inbox |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets via Bluetooth binnen krijgt is er een optie om het op te slaan. Het gaat dan naar je galerij als het goed is.
Wat betreft het video, freeware weet ik even niet. Ik gebruik WinXmedia avi 3gp converter en Pocket DVD Studio. alleen eventuele ondertitels waren niet super dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 07:39:
[...]

heb niet echt een probleem met mijn batterij: ik bel ca. 1 uur dag, 20 smsjes, haal ca. 2 Gig data binnen en luister zo'n 30 min naar muziek en kom de dag dan ruimschoots door. Moet natuurlijk wel elke avond opladen (en heb voor de zekerheid een extra batterij bij mee) maar ik vind dat niet tegenvallen
haal ca 2 Giga data binne??? download jij met je gsm ofzo?
wat haal je dan allemaal binne dan...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
hey john

jij heb een test N91 he..

heb nog een site theme site gevonden waar ook voor de N91 bij staan

http://www.hapefun.com/index.php?act=category&id=19

kan je deze ff testen of ze het doen :P

alvast bedankt

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mijn n91 binnen.even mee gespeeld en ermee leren werken.
toen ging ik het opladen. hup oplader derin. doet het niks! Andere oplader gepakt van andere nokia ,erin gestopt,doet het weer niks. ik ga mijn telefoon terugsturen dus:S
iemand anders ook last van gehad?oh en hij liep heel vaak vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:39:
[...]

haal ca 2 Giga data binne??? download jij met je gsm ofzo?
wat haal je dan allemaal binne dan...
;)
sorry, ik bedoelde 2 Mb per dag. Mail en data via internet. 2 Gig zou wel erg veel zijn: dat haal je volgens mij niet in 24 uur per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:50:
hey john

jij heb een test N91 he..

heb nog een site theme site gevonden waar ook voor de N91 bij staan

http://www.hapefun.com/index.php?act=category&id=19

kan je deze ff testen of ze het doen :P

alvast bedankt

;)
allen Saku werkt, maar die had ik al eerder gedownload van de griekse site, de rest werkt niet. Denk dat het toch iets softwarematig is. Misschien opgelost in een update tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:09:
ik heb net mijn n91 binnen.even mee gespeeld en ermee leren werken.
toen ging ik het opladen. hup oplader derin. doet het niks! Andere oplader gepakt van andere nokia ,erin gestopt,doet het weer niks. ik ga mijn telefoon terugsturen dus:S
iemand anders ook last van gehad?oh en hij liep heel vaak vast
heb ik eerder gehoord bij vriend: ff laten flashen en probleem was opgelost, 15 min bij Gami in Anrhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:34:
Ik heb hem ook, super tevreden!

Ik vraag me alleen af, welke videobestanden kan je er het makkelijkst op afspelen? En dan bedoel ik films die ik van me computer afhaal en dat soort dingen.

Het viel me trouwens wel op, bij 'zelfstudie' en dan 'welkom' staat er bij mij: welkom bij de zelfstudie voor de Nokia e91 !!! Hebben meer mensen daar last van?

Verder alles prima, super toestel!
vergissing van de vertaler denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:22:
[...]

heb ik eerder gehoord bij vriend: ff laten flashen en probleem was opgelost, 15 min bij Gami in Anrhem
geldt dat voor vastlopen of ook voor batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:21:
[...]

allen Saku werkt, maar die had ik al eerder gedownload van de griekse site, de rest werkt niet. Denk dat het toch iets softwarematig is. Misschien opgelost in een update tzt
he jammer dat de rest niet werkt he :(

ja idd,misschien softw.

maar bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:26:
[...]

geldt dat voor vastlopen of ook voor batterij
beide problemen waren opgelost en nu (2 weken later) geen enkele probleem meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:04:
[...]

beide problemen waren opgelost en nu (2 weken later) geen enkele probleem meer gehad
hm ik heb bij 2call besteld. ik heb gemaild maar krijg waarschijnlijk pas maandag weer antwoord. ik wil gewoon nieuw toestel. ik ga niet wachten! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:27:
[...]

he jammer dat de rest niet werkt he :(

ja idd,misschien softw.

maar bedankt :)
heb inmiddels 3 werkende themes gevonden: Black One, Saku en Dark. Niet veel, maar toch iets. gelukkig zijn er honderden wallpapers voor de N91 (alle wallpapers voor pc en laptop, formaat 800 * 600 en groter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:07:
[...]

heb inmiddels 3 werkende themes gevonden: Black One, Saku en Dark. Niet veel, maar toch iets. gelukkig zijn er honderden wallpapers voor de N91 (alle wallpapers voor pc en laptop, formaat 800 * 600 en groter )
zou je die Dark en Black one eens de link kunne geven.. ze staan niet op die russie site..

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier barst het ook van de themes hoor
http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n91/page1.jsp

Wel ff aanmelden dan mag je er 12 per dag :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook iets om word documenten enzo weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:30:
Hier barst het ook van de themes hoor
http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n91/page1.jsp

Wel ff aanmelden dan mag je er 12 per dag :9
doen ze het ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ff ik haal ze hier vandaan voor me N80 en werken perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:50:
ja maar de N91 heeft nogal problemen met theme's.. er zijn tot nu maar 3 theme's gevonden die het doen.. maar ik ga wel eens kijken op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:50:
N91 heeft een afwijkende sw-versie t.o.v. de N80: er zijn tot nu toe maar weinig themes die werken op de N91. Komt nog wel, even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Laatst online: 11-09 08:37

UMD

You don't say

even over die geluidskwaliteit,

ik ben daar nogal kritisch in, maar is de N91 echt zo goed? ik heb een w800i gehad en ik vond die t.o.v. de ipod en andere telefoons al erg goed.

is de N91 werkelijk nog beter??

jammer dat hij dan zo lomp is. ik had hem laatst in mijn handen maar ik vond hem te lomp en lelijk, maar dat laatste is een kwestie van smaak he. :)

maar als hij werkelijk nog beter geluid heeft dan de w800i dan zeg ik: well done NOKIA! _/-\o_

maar nog niets heeft mijn mz-nh900 overtroffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMD schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 08:56:

ik ben daar nogal kritisch in, maar is de N91 echt zo goed? ik heb een w800i gehad en ik vond die t.o.v. de ipod en andere telefoons al erg goed.

jammer dat hij dan zo lomp is. ik had hem laatst in mijn handen maar ik vond hem te lomp en lelijk, maar dat laatste is een kwestie van smaak he. :)

maar als hij werkelijk nog beter geluid heeft dan de w800i dan zeg ik: well done NOKIA! _/-\o_

Het geluid is hetzelfde op de N80 die ik heb en had hiervoor ook de W800i/K750i
Moet zeggen subliem geluidje,net zo mooi als op de SE.Ben ook erg kritich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
UMD schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 08:56:

Nou ik had dus ook de W800..
dit geluid van de N91 vind ik veel mooier dan de w800,hij kan ook veel harder dan de w800 :)
ik ben er zeer teverden over,ook al is hij zo groot.. maar het went hoor na een tydje ;)
dan zegge mensen zo wat een ding joh, dan kijk ik ze aan zo van huh? hahaa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b] T is dus niet goed bij mij. Als ik een bestand opsla zegt hij dat het bestand wordt opgeslagen in de "muziekbibliotheek". Waar kan ik dan die bestanden terugvinden, wil ze namelijk in 1 aparte map plaatsen maar ik kan die bestanden met de computer niet eens vinden.......
Welke map is de muziekbibliotheek?

[edit]
Emsn werkt niet meer, heeft t maar 1 keer gedaan, ik krijg steeds: "Login error: connection-problem write"

iemand ook deze melding gehad?
Laat allemaal maar, msn werkte niet door een verbindingsprobleem en ik heb al ontdekt waar de bestanden via bluetooth terecht komen na opslaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Zo, sinds gister heb ik mijn "koelkast" ook ;)

Eindelijk een telefoon die je voelt als je hem in je handen hebt. CD's worden nu geript, en volgende week als ik op vakantie ga, zal ik de telefoon eens goed testen.

Eerste reactie is in ieder geval: SUPER!! Fijne vervanger voor mijn 6230

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens iets over de shure i2c? Het heeft volgens mij 2 uitgangen, 1 voor een telefoon en 1 voor een mp3 speler. Maar wat ik wil is kwaliteits in-ear hoofdtelefoons, met ingebouwde mic, zodat ik tegelijkertijd muziek kan luisteren ! En dan natuurlijk met 1 ingang, alleen voor de n91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
Voor de navigatie liefhebbers:

May 22, 2006 - The Nokia Navigation Pack LD-2 brings ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution to the Nokia Multimedia Car Kit CK-20W

Amsterdam, 22 May 2006: The ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution is integrated in the Nokia Navigation Pack LD-2, which provides multimedia maps, driving directions and handsfree and music functionality at the touch of a button

The combined package, made up of the Multimedia Car Kit CK-20W and the Nokia Navigation Pack LD-2, includes the ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution, which works with most S60 based Nokia mobile devices (including the popular Nseries and Eseries) and other S60 compatible devices, as well as a GPS receiver to hook up with the Multimedia Car Kit CK-20W. The GPS receiver is installed in the car for optimum performance and does not require charging, eliminating the stress of having a low battery. The driving directions are shown on the display of the mobile device. The map with driving directions is scalable. Navigation voice prompts are conveyed over the car’s speakers.

The Nokia Multimedia Car Kit CK-20W always gives priority to voice communication. The operating concept ensures, for example, that music playback is automatically muted when a telephone call comes in or a navigation voice prompt is played. In the case of the navigation function, the user may opt for an alternative setting that allows both the phone audio and the navigation voice output to be switched on simultaneously or for a short beep for each change in direction to alert the user to check the route on the display of the mobile phone.

"Whether driving in a tunnel or in crowded traffic in an unknown city, this fully integrated multimedia car kit guides drivers more relaxed towards their destinations than ever before. From now on drivers can focus on the road ahead while handling phone calls, listening to their favourite music and getting navigation voice prompts - all over the car’s speakers. Nokia and ROUTE 66 have succeeded in bringing together the latest mobile technology and the ultimate navigation solution into a powerful multimedia product through the seamless integration of communication, music and navigation”, said Mr. Pieter Waasdorp, General Manager of ROUTE 66.

The Nokia Multimedia Car Kit CK-20W and the Nokia Navigation Pack LD-2 with the ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution are compatible with the following mobile devices: Nokia 3250, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia E50, Nokia E60, Nokia E61, Nokia E70, Nokia N70, Nokia N71, Nokia N72, Nokia N73, Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92 and Nokia N93. Both products are expected to be available in the third quarter of 2006. Depending on the destination, various versions of the ROUTE 66 Mobile 7 navigation solution are available, each covering a country or region in Europe or North America (USA and Canada).

[BRON: www.route66.nl]

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

weet iemand of dit ding een equalizer heeft?

mijn w800i had een EQ en dat was erg de moeite waard. heeft de N91 misschien nog andere bijzonder heden wat betreft de muziek speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
UMD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:52:
weet iemand of dit ding een equalizer heeft?

mijn w800i had een EQ en dat was erg de moeite waard. heeft de N91 misschien nog andere bijzonder heden wat betreft de muziek speler?
Ja hij heeft een EQ.

Noreaga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

zijn dit alleen presets (zoja hoeveel?)

of kun je de EQ ook handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

UMD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:23:
[...]

zijn dit alleen presets (zoja hoeveel?)

of kun je de EQ ook handmatig instellen.
7 presets en handmatig 8 bands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die thema's van (http://symbian.mobilethemes.com/themes/nokia_n91/page6.jsp) werken nog niet volgens mij?

Ik heb er nu reeds 6 gedownload echter worden ze niet geaccepteerd als je het thema wilt activeren hij springt weer terug naar het oorspronkelijke thema steeds!!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:37:
is er ook iets om word documenten enzo weer te geven?
Nokia's Quick-office, wordt gebruikt op de N80, kun je zo downloaden bij de N80-supportsite van Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:02:
[...]

Nokia's Quick-office, wordt gebruikt op de N80, kun je zo downloaden bij de N80-supportsite van Nokia
kun je daar ook daadwerkelijk office bestanden mee bewerken?

ik heb een D600 met picselviewer, ik kan de bestanden er wel op kijken maar niet bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag video's kijken op mijn n91, maar hoe kan ik dat het beste doen?
speelt de real one player gewoon .avi af?
of moet ik hem converteren naar 3gp of mp4, en welke daarvan is dan het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Mijn N91 werkt niet icm de Parrot CK3100. Telkens als de verbinding tot stand is gekomen wordt deze weer verbroken.
Is iemand het wel gelukt? Of heeft iemand een reden waarom het niet werkt?

[ Voor 15% gewijzigd door megter op 06-06-2006 22:39 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.