Probeer eens zonder die ( )
toch betwijfel ik of het werkt op de N91, het is immers een S60 V3 toestel. Als het op de N91 werkt moet het in principe ook werken op de 3250, N80 en de E-series. Ik weet niet wanneer deze versie van Route66 is uitgebracht maar als het zeer recent is dan zou het kunnen werken en als het een aantal maanden geleden is vrees ik dat Route66 de N91 op de verpakking heeft gezet zonder te weten dat Symbian 9.x niet backwards-compatible met software zonder aanpassingen.DaannO schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:50:
Even gezocht voor bewijs dat navigatie wel op de N91 werkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb dus even op een doos gekeken van mn werk. En daar staat op dat de N91 compatibel is.
Verwijderd
Weet je wat mij tot nu toe erg irriteert!
Dat als je een album op je telefoon zet de liedjes dan op alfabetische volgorde erop worden gezet! heel irritant is dit! Ik heb al een keer geprobeerd dit handmatig aan te passen alleen als je dan je bibliotheek vernieuwd gaat het gewoon weer weg!
De enige oplossing is dus om een afspeellijst van het album te maken beetje jammer dit. Of heeft iemand hier een oplossing voor?
Greetz
Dat als je een album op je telefoon zet de liedjes dan op alfabetische volgorde erop worden gezet! heel irritant is dit! Ik heb al een keer geprobeerd dit handmatig aan te passen alleen als je dan je bibliotheek vernieuwd gaat het gewoon weer weg!
De enige oplossing is dus om een afspeellijst van het album te maken beetje jammer dit. Of heeft iemand hier een oplossing voor?
Greetz
Verwijderd
ik heb dat helemaal niet: heb er veel klassieke cd's (opera's) opgezet, en die moeten in de juiste volgorde worden beluisterd. Ik kan ze wel op alfabet zetten, maar ook op de volgorde zoals die hoort.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:30:
Weet je wat mij tot nu toe erg irriteert!
Greetz
Verwijderd
Hoe bepaal jij dan de volgorde?
Want als ik een cd erop zet dan staat in mijn music manager op de pc goed, echter op de telefoon op alfabetische volgorde hoe kun je dit dan aanpassen?
Ook ben ik er nog niet achter hoe je nummers kunt verplaatsen naar een andere map?
Greetz
Want als ik een cd erop zet dan staat in mijn music manager op de pc goed, echter op de telefoon op alfabetische volgorde hoe kun je dit dan aanpassen?
Ook ben ik er nog niet achter hoe je nummers kunt verplaatsen naar een andere map?
Greetz
Topic Start. De eerste post van dit topiv waar alle info over het algemeen staat.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:20:
wat bedoelen jullie telkens met ts ????????
Verwijderd
geen idee; gaat automatisch goed. Als ik naar alle liedjes ga krijg ik inderdaad alfabetisch maar bij albums de volgorde zoals ze op de cd staan. Heeft misschien te maken met het overzetten van pc naar N91: als ik meerdere albums tegelijk kies komen ze volgens mij ook bij elkaar te staan: zal vanavond eens testen. Heb namelijk 7 cd's met zelfde titel op pc staan. Kijken als ik ze per cd en per 7 overzet en wat dan het resultaat isVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:44:
Hoe bepaal jij dan de volgorde?
Greetz
zo was vandaag in breda gelijk ff langs de phonehouse geweest, en ik heb een nieuwe meegekregen
kijken hoelang deze mee ga
nee nu zal wel goed zijn..
hoe doen jullie dat. .stel je heb een cd o pje pc staan is mp3 .. laat je die omzette met nokia music manager naar aac? of laat je gewon mp3...
kijken hoelang deze mee ga
nee nu zal wel goed zijn..
hoe doen jullie dat. .stel je heb een cd o pje pc staan is mp3 .. laat je die omzette met nokia music manager naar aac? of laat je gewon mp3...
Heb vandaag de telefoon besteld voor het luttele bedrag van 37 Euri's
Abonnement Vodafone Bel & Multimedia 22,50 (duur 24 maanden).
Als het goed is en meezit heb ik 'm deze week nog in huis...
[ Voor 10% gewijzigd door A3-D op 15-05-2006 20:18 ]
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Sinds kort ben ik de nieuwe eigenaar van de N91.
Ik loop alleen tegen 1 vreemd ding aan. In het begin kon de N91 tijdens het zoeken naar bluetooth apparaten andere apparaten vinden. Nu lukt het niet meer! Ik kan wel mijn pc met de N91 verbinden maar de N91 kan mijn PC niet vinden!!!
hoe kan ik dit fixen? een reset naar fabrieks instellingen heeft niet geholpen. Een harde rest heb ik nog niet geprobeerd omdat ik mijn contacten e.d. niet wil verliezen.
Ik loop alleen tegen 1 vreemd ding aan. In het begin kon de N91 tijdens het zoeken naar bluetooth apparaten andere apparaten vinden. Nu lukt het niet meer! Ik kan wel mijn pc met de N91 verbinden maar de N91 kan mijn PC niet vinden!!!
hoe kan ik dit fixen? een reset naar fabrieks instellingen heeft niet geholpen. Een harde rest heb ik nog niet geprobeerd omdat ik mijn contacten e.d. niet wil verliezen.
Noreaga
Kan iemand me wat vertellen over de snelheid van het toestel? En in hoeverre kan je muziek luisteren en bijvoorbeeld foto's maken zonder dat de muziek overslaat?
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Waar heb jij hem vandaan voor deze prijs?A3-D schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:18:
Heb vandaag de telefoon besteld voor het luttele bedrag van 37 Euri's![]()
http://www.telecomvergeli...=821&alleen_goedkoopste=1
Ik heb de bovenste aanbieding gekozen
[ Voor 26% gewijzigd door megter op 16-05-2006 00:08 ]
Weet iemand of de N91 A2DP ondersteunt? Googlen helpt iig niet veel, veel bronnen spreken elkaar nl. tegen...Zoeken in dit topic gaat ook niet echt lekker, krijg continu een error. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Als ik mij niet vergis is hij a2dp ready idd. Staat volgens mij ook op de nokia site.trimakassi schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:49:
Weet iemand of de N91 A2DP ondersteunt? Googlen helpt iig niet veel, veel bronnen spreken elkaar nl. tegen...Zoeken in dit topic gaat ook niet echt lekker, krijg continu een error. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Toestel loopt minder vaak vast als ik had gedacht
Toestel bevalt prima, alleen had verwacht dat er een MSN Messenger client in de IM zat, dat is volgens mij niet het geval. Heeft iemand al een goed werkende MSN? Want Agile Messenger is er nog niet voor S60v3
Iemand die al een werkende navigatie systeem op de N91 heeft??
-Edit-
Net even geprobeerd mn N91 op mn Xbox 360 aan te sluiten en muziek proberen af te spelen -> Hij doet het ook nog!!..
nu hoef ik sowieso gene ipod meer te halen :D:D
Hulde aan Nokia
-Edit-
Net even geprobeerd mn N91 op mn Xbox 360 aan te sluiten en muziek proberen af te spelen -> Hij doet het ook nog!!..
nu hoef ik sowieso gene ipod meer te halen :D:D
Hulde aan Nokia
[ Voor 62% gewijzigd door crzyhiphopazn op 16-05-2006 15:30 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
wie weet wat dat rondje is rechts boven in de n91.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=520759&c=131
[ Voor 4% gewijzigd door Djambo op 16-05-2006 15:21 ]
een lichtsensor als ik het niet mis heb, er zit er ook een op mijn 6630. Daarmee bepaald de telefoon of je toetsenbord/schermverlichting nodig hebt of niet.Djambo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:04:
wie weet wat dat rondje is rechts boven in de n91.
Ow okey...dcell schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:28:
[...]
een lichtsensor als ik het niet mis heb, er zit er ook een op mijn 6630. Daarmee bepaald de telefoon of je toetsenbord/schermverlichting nodig hebt of niet.
Waarom hebben wij die niet dan...
Verwijderd
Ik ben nu een paar dagen serieus aan het overwegen om de N91 de opvolger van mijn 6230 te laten worden. Is hij echt zo groot als dat ze beweren dat hij is? Gewicht maakt me niets uit, maar de grootte... Past ie gemakkelijk in bv je broekzak? (heb nog geen tijd gehad om bij een telecomwinkel langs te gaan om naar het formaat te kijken, vandaar deze vraag)
Ga hem overigens niet gebruiken als mp3 speler, daar heb ik mijn iPod voor. Maar op de plaatjes ziet hij er zooo strak uit in dat chromen jasje
Ga hem overigens niet gebruiken als mp3 speler, daar heb ik mijn iPod voor. Maar op de plaatjes ziet hij er zooo strak uit in dat chromen jasje
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 17:43 ]
Hebben al meer mensen ervaringen met het installeren van thema's
Dit lukt mij niet.. en vele met mij heb ik al op andere fora gelezen.
Dit lukt mij niet.. en vele met mij heb ik al op andere fora gelezen.
Beste tweakers,
Ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een N91. Ik wil graag navigatie software op m'n toestel zetten. En m'n oog is gevallen op Route66 Mobile 7.
Alvorens dit pakket aan te schaffen zou ik graag zeker willen of dit pakket daadwerkelijk (al) functioneert op de N91. (En niet op de N70 o.i.d.)
Volgens sommigen moet het pakket op de N91 kunnen werken, maar ik vind nogal wat tegenstrijdige berichten op 't net.
Het betreft hier namelijk Symbian Series60 3rd edition welke niet compatible is met alle voorgaande versies van dit besturingssysteem. (bijv. de N70)
http://www.mobile-review.com/review/series60v3fp1-en.shtml
Op het moment van uitgave van Route66 Mobile 7 was wellicht nog niet bekend wat het OS van de N91 zou zijn en is, zoals op enkele foto's in een bovenstaande reply, een voorschot genomen op de lijst van geschikte toestellen. Zie ook de site van Route66 Mobile 7 waar opeens de N91 er niet meer tussen staat:
http://www.66.com/route66...&sec=3&ssec=0&prodid=1700
Heeft iemand misschien de mogelijkheid gehad om Route66 Mobile 7 te installeren op z'n N91?
Alvast dank.
Ik ben sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een N91. Ik wil graag navigatie software op m'n toestel zetten. En m'n oog is gevallen op Route66 Mobile 7.
Alvorens dit pakket aan te schaffen zou ik graag zeker willen of dit pakket daadwerkelijk (al) functioneert op de N91. (En niet op de N70 o.i.d.)
Volgens sommigen moet het pakket op de N91 kunnen werken, maar ik vind nogal wat tegenstrijdige berichten op 't net.
Het betreft hier namelijk Symbian Series60 3rd edition welke niet compatible is met alle voorgaande versies van dit besturingssysteem. (bijv. de N70)
http://www.mobile-review.com/review/series60v3fp1-en.shtml
Op het moment van uitgave van Route66 Mobile 7 was wellicht nog niet bekend wat het OS van de N91 zou zijn en is, zoals op enkele foto's in een bovenstaande reply, een voorschot genomen op de lijst van geschikte toestellen. Zie ook de site van Route66 Mobile 7 waar opeens de N91 er niet meer tussen staat:
http://www.66.com/route66...&sec=3&ssec=0&prodid=1700
Heeft iemand misschien de mogelijkheid gehad om Route66 Mobile 7 te installeren op z'n N91?
Alvast dank.
I-pace, Eve-Twin XL, 3x50Amp aansluiting, PLC system architect, 22xPV SE+Batt, Eenmans BV.
Stap eens naar één van de dealers van het programma zie hier en vraag het gewoon.
Ik zou aangeven dat je bereid bent het pakket aan te willen schaffen en indien het niet op je toestel functioneert, je het terug kan brengen zonder enige verplichting.
Tevens is het misschien handig op de makers van de software een mailtje te sturen???
Ik zou aangeven dat je bereid bent het pakket aan te willen schaffen en indien het niet op je toestel functioneert, je het terug kan brengen zonder enige verplichting.
Tevens is het misschien handig op de makers van de software een mailtje te sturen???
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ik heb zonet Route 66 mobile 7 op mijn N91 gezet.. (alles gevolgd volgens handboekje, map kopieren naar root folder). Daarna de N91 opnieuw opgestart, maar helaas kwam de icon van Route 66 niet te voorschijn in de menu!
Het is dus afwachten wanneer Route 66 met een upgrade komt...
Noreaga
Dus het werkt nog niet er op. Heb je route 66 gemaild hier over? Dus wanneer ze een update gaan uitbrengen? Als je dat weet, zou je dat hier dan willen melden voor de tsNoreaga_no1 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:54:
Ik heb zonet Route 66 mobile 7 op mijn N91 gezet.. (alles gevolgd volgens handboekje, map kopieren naar root folder). Daarna de N91 opnieuw opgestart, maar helaas kwam de icon van Route 66 niet te voorschijn in de menu!
Misschien een stomme vraag. Hoe kan je foto`s bewerken in de nokia N91? ( dezelfde functie als in de N70 ) Ik kan het in de N91 nml niet vinden en ook niet in de handleiding. Of zit dat niet in de N91 standaard erin? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Kan je niet met een fileexplorer bij de .app?Noreaga_no1 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:54:
Met SExplorer heb ik de .app geprobeert te open. Wanneer je dit doet krijg je een melding "No program associated with this file type.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:42:
[...]
Kan je niet met een fileexplorer bij de .app?
op de site van route66 heb ik nog geen upgrade gevonden voor de N91.
Noreaga
GEEN ENKEL Navigatie app gaat werken. Ik heb TomTom en Route 66 gebeld.Noreaga_no1 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:35:
[...]
Met SExplorer heb ik de .app geprobeert te open. Wanneer je dit doet krijg je een melding "No program associated with this file type.
op de site van route66 heb ik nog geen upgrade gevonden voor de N91.
Tijdens de aanschaf van mn N91 bij The Phone House werd me dit al gezegd. Dit zou komen omdat elke nav app om een kaartje vraagt wleke de N91 natuurlijk niet heeft.
Ik hoop persoonlijk dat ze heeeeeel snellmet een update komen zodat het werkt, want dan is dit cker een telefoon die echt alles heeft
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Tom Tom en Route 66 heeft telefonisch niet gezegd dat ze met een update komen?AzN_cRzY schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:37:
[...]
GEEN ENKEL Navigatie app gaat werken. Ik heb TomTom en Route 66 gebeld.
Tijdens de aanschaf van mn N91 bij The Phone House werd me dit al gezegd. Dit zou komen omdat elke nav app om een kaartje vraagt wleke de N91 natuurlijk niet heeft.
Ik hoop persoonlijk dat ze heeeeeel snellmet een update komen zodat het werkt, want dan is dit cker een telefoon die echt alles heeft
Noreaga
Ik heb vandaag de N91 in mijn handen gehad en ben toch enigszins "geschrokken" van de afmetingen....
Dit heeft mij doen besluiten de N91 die ik heb besteld te annuleren en dan maar wat langer te wachten op de N80 (volgens Algebeld zou de N91 morgen weer binnenkomen).
De N80, deze staat voor wat later gepland vanwege de "echte" Nederlandse versie....(vermoedelijk week 21/22).
Het is puur persoonlijk imho, maar het enige wat ik in mijn optiek mis, is de 4GB HD. Ik koop dan toch liever een 1GB of 2GB miniSD kaart, daar kan ik ook voldoende op kwijt.
Dit heeft mij doen besluiten de N91 die ik heb besteld te annuleren en dan maar wat langer te wachten op de N80 (volgens Algebeld zou de N91 morgen weer binnenkomen).
De N80, deze staat voor wat later gepland vanwege de "echte" Nederlandse versie....(vermoedelijk week 21/22).
Het is puur persoonlijk imho, maar het enige wat ik in mijn optiek mis, is de 4GB HD. Ik koop dan toch liever een 1GB of 2GB miniSD kaart, daar kan ik ook voldoende op kwijt.
[ Voor 7% gewijzigd door A3-D op 18-05-2006 12:27 ]
Ze konden nix daarover zeggen want ze wisten niet of het al opnieuw geschreven werdNoreaga_no1 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:28:
[...]
Tom Tom en Route 66 heeft telefonisch niet gezegd dat ze met een update komen?
Maar zodra ik navigatie erop heb staan die werkt dan mis ik echt nix meer op de telefoon.
* Game die ik waarschijnlijk ga halen is Diamonds (bejeweled maar dan voor een pocket) Iemand ervaring met dit spel??
Vraagje:
Zijn er mensen die Nokia Sensor geinstalleerd hebben?? Ik bekeek die demo via de ts en ik zag dat het gewoon een soortige MSN was. Zag er best wel grappig uit, enige nadeel is dat het via bluetooth werkt. Hoe zit het met dat bluetooth virus dat via symbian ronddwaalt waarmee je je tel brickt ??
[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 19-05-2006 09:00 ]
heb wat vraagjes over sms..
wie iemand hoe je een smsje naar je sim kaart kan kopieren? kan het nergens vinden..
en hoeveel smsjes kan deze tel aan..en waar kan je zien hoeveel smsjes je al verstuurd heb,dat kan ik ook niet vinden of het zit er niet op..
iemand
wie iemand hoe je een smsje naar je sim kaart kan kopieren? kan het nergens vinden..
en hoeveel smsjes kan deze tel aan..en waar kan je zien hoeveel smsjes je al verstuurd heb,dat kan ik ook niet vinden of het zit er niet op..
iemand
Je kan net zoveel smsjes opslaan totdat je intern geheugen volzit, denk dus 30mb.Djambo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:21:
iemand
Uit ervaring weet ik dat je op de SX1 met ongeveer 3 mb intern geheugen ruim 3000 smsjes kwijt kan.
Overige vraagjes kan ik nog geen antwoord op geven, mijn N91 komt volgende week (pas)!
Verwijderd
Ik heb het toestel nu ook een tijd in gebruik. Alleen heb ik het gevoel dat het zwarte stukje in de mini usb poort scheef zit. Hebben jullie dit ook of zit ik mij voor niks druk te maken...
zit net te kijken.. hier zit allles recht..Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:25:
Ik heb het toestel nu ook een tijd in gebruik. Alleen heb ik het gevoel dat het zwarte stukje in de mini usb poort scheef zit. Hebben jullie dit ook of zit ik mij voor niks druk te maken...
ga naar MENU -> Berichten -> Opties -> Instellingen -> OverigeDjambo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:21:
iemand
Hierin kan je rapporten aanzetten, de x aantel berichten instellen dat je tel moet opslaan en tevens op welke geheugen (telefoongeh of hdd).
Noreaga
Heel spijtig te horen dat ze niet wisten of ze met een upgrade gaan komen. Want idd de navigatie is de enige wat ontbreekt op de N91. Je hebt wel een prog om je positie te bepalen (Positiebep.), maar daarmee kon je niet van A naar BAzN_cRzY schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:43:
[...]
Ze konden nix daarvoor zeggen want ze wisten niet of het al opnieuw geschreven werd
Maar zodra ik navigatie erop heb staan die werkt dan mis ik echt nix meer op de telefoon.
[...]
??
Noreaga
Verwijderd
Gisteren gebeld met Route66. Volgens de medewerkster wordt de Nokia 91 binnenkort ook ondersteund. Zou binnen nu en een paar weken zover moeten zijn
In de winkel wordt Versie 7 van Route66 Mobile aangewezen als N91 ondersteunend, maar dit klopt niet. Ik hoop dat hun sneeeeeellll met ene update komen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:05:
Gisteren gebeld met Route66. Volgens de medewerkster wordt de Nokia 91 binnenkort ook ondersteund. Zou binnen nu en een paar weken zover moeten zijn
Ik hoop persoonlijk dat TomTom een Versie voor de N91 gaat maken. Mensen die al de verschillende navigatie software producten heeft getest en mij kan zeggen welke de beste is??
[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 19-05-2006 16:24 ]
kan iemand mij wat meer vertellen over de mp3 uitwisselmogelijkheden. Is het net zoals met een Ipod dat je in principe maar een computer kan gebruiken.. of is het wat vrijer?
Je kan het als een massa opslag apparaat gebruiken. Bij mij kan ik erop laden en eraf halen wat ik maar wil op elke computerhendrikjan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:43:
kan iemand mij wat meer vertellen over de mp3 uitwisselmogelijkheden. Is het net zoals met een Ipod dat je in principe maar een computer kan gebruiken.. of is het wat vrijer?
Maakt allemaal erg weinig uit. ze gebruiken allebei kaarten van teleatlas. voordeel van route66 alle straatnamen worden opgenoemd en voordeel van tom tom is dat het erg gebruiksvriendelijk is. dus het is zelf kiezen... suc6Mensen die al de verschillende navigatie software producten heeft getest en mij kan zeggen welke de beste is??
en kan je er dan ook direct naar luisteren, ofmoet je eerst hetdan weer via je "eigen" computer in een playlist zetten?AzN_cRzY schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:38:
[...]
Je kan het als een massa opslag apparaat gebruiken. Bij mij kan ik erop laden en eraf halen wat ik maar wil op elke computer
Tomtom is een stuk gebruiksvriendelijker en ondersteund ook flitspalen wat erg handig is. Al zou dit in de nieuwste versie van route 66 ook komen.DaannO schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:39:
Mensen die al de verschillende navigatie software producten heeft getest en mij kan zeggen welke de beste is??
maakt allemaal erg weinig uit. ze gebruiken allebei kaarten van teleatlas. voordeel van route66 alle straatnamen worden opgenoemd en voordeel van tom tom is dat het erg gebruiksvriendelijk is. dus het is zelf kiezen... suc6
Zover mij bekend en laatste keer dat ik route 66 gebruikt hebt noemt deze niet de straatnamen op, wel zie je deze in beeld.
Las net in een ander topic dat de nieuwe tomtom die wel werkt met de nieuw symbian telefoons eind van de zomer eraan komt
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ik heb deze N91 sinds dinsdag 16 mei. Nu heb ik toch nog een paar vraagjes aan de N91 bezitters.
1: Hebben de N91 bezitters een opstart toon? Ik krijg geen opstart toon te horen.
2: Wat is de software versie(s) ? Ik heb software versie: V.1.00.028.02 23-03-06 RM-43
3: Horen jullie de hardeschijf soms?
Ik heb dat de N91 bezitters op mijn vraagjes willen beantwoorden.
1: Hebben de N91 bezitters een opstart toon? Ik krijg geen opstart toon te horen.
2: Wat is de software versie(s) ? Ik heb software versie: V.1.00.028.02 23-03-06 RM-43
1 ja ik heb geluid bij opstartpinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:36:
Ik heb deze N91 sinds dinsdag 16 mei. Nu heb ik toch nog een paar vraagjes aan de N91 bezitters.
2 V.1.00.028.02 23-03-06 RM-43 heb ik ook..
3 ja als het heel stil is in de kamer(slaap kamer) dan hoor ik het ook.
Ik heb het profiel gewoon op algemeen staan en mijn eigen beltoon geinstalleerd. Ik heb net weer de gsm aangezet. Ik krijg echt geen opstart toon.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:11:
Je opstartgeluid kan ook gewoon niet te horen zijn als je profiel nog op stil staat.
vind je dat zo belangrijk dat opstart geluidje dan?pinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:27:
[...]
Ik heb het profiel gewoon op algemeen staan en mijn eigen beltoon geinstalleerd. Ik heb net weer de gsm aangezet. Ik krijg echt geen opstart toon.Misschien een bug fout.
Ben er nu eindelijk achter gekomen (vanaf een dinsdag tot net zitten uittesten) Het ligt bij profiel instellingen => waarschuwingstonen staat bij mij uit. En als ik de waarschuwingstonen op aan zet. Dan krijg ik wel dat opstart toon te horen. Raar want bij mijn nokia 6680 en de N70 heb ik ook de waarschuwingstonen op uitstaan. Maar dan krijg ik toch het opstart toon te horen.pinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:27:
[...]
Ik heb het profiel gewoon op algemeen staan en mijn eigen beltoon geinstalleerd. Ik heb net weer de gsm aangezet. Ik krijg echt geen opstart toon.Misschien een bug fout.
Nee dat niet. Maar de gsm moet wel goed werken.Djambo schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:30:
[...]
vind je dat zo belangrijk dat opstart geluidje dan?
hehepinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:39:
[...]
Ben er nu eindelijk achter gekomen (vanaf een dinsdag tot net zitten uittesten) Het ligt bij profiel instellingen => waarschuwingstonen staat bij mij uit. En als ik de waarschuwingstonen op aan zet. Dan krijg ik wel dat opstart toon te horen. Raar want bij mijn nokia 6680 en de N70 heb ik ook de waarschuwingstonen op uitstaan. Maar dan krijg ik toch het opstart toon te horen.
zo zie je maar weer he nooit teveel uittesten
ook weer opgelost
Heeft wel een paar dagen geduurd en irritatie erbij gekregen. Maar uit eindelijk toch er achter gekomen waar het aanlag.Djambo schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:41:
[...]
hehe![]()
zo zie je maar weer he nooit teveel uittesten![]()
ook weer opgelost
ben ook wel zo hoor.. als iets gewerkt heeft en dan als het niet meer werkt.. dan zo ik ook net zo lang tot het weer goed is....pinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:46:
[...]
Heeft wel een paar dagen geduurd en irritatie erbij gekregen. Maar uit eindelijk toch er achter gekomen waar het aanlag.
hmm ik heb hem nu ook maar besteld, .. ik hoop dat ik er mee kan hardlopen
en dat ie dan niet crashed met mp3s afspelen
hardlopenhendrikjan schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:27:
hmm ik heb hem nu ook maar besteld, .. ik hoop dat ik er mee kan hardlopenen dat ie dan niet crashed met mp3s afspelen

hij is wel zwaar daarvoor denk ik..
of je moet er een riem tasje bij kopen, dan zou het misschien wel lekker lopen.
nu ja ik zat aan zoiets als dit te denken

daar moethet toch wel mee lukken

hahaha ja zo moet het zeker lukken..hendrikjan schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:37:
nu ja ik zat aan zoiets als dit te denken
[afbeelding]
ik heb er zelf deze bij gekocht http://www.nokia.nl/nl/Te...len/E70/acc_carrying.html
ja sta E70 bij maar deze kunnen er in Beschermtas CP-59 Nokia N91/N70/E70/7610/3650
maar je zal zeker mooi geluid hebben tijdens het lopen
[ Voor 9% gewijzigd door Djambo op 20-05-2006 10:42 ]
je kan er directnaar luisteren. Menu opde tel is net als een iPodhendrikjan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:03:
[...]
en kan je er dan ook direct naar luisteren, ofmoet je eerst hetdan weer via je "eigen" computer in een playlist zetten?
een vraagje wat is die lifeblog? je kan het installeren,heb iets gelezen van fotostudio ofzo!!!!
wie wat wat dat is die lifeblog,en watje daarmee kan doen..
wie wat wat dat is die lifeblog,en watje daarmee kan doen..
wie kan mij helpen??
ik probeer eeen mp3 als alarm toon in te stellen, maar ik kom er niet uit. En wie weet ook hoe ik een mp3 als beltoon voor een groep kan zetten??
alvast bedankt!
ik probeer eeen mp3 als alarm toon in te stellen, maar ik kom er niet uit. En wie weet ook hoe ik een mp3 als beltoon voor een groep kan zetten??
alvast bedankt!
Noreaga
ga naar menu,dan klok,opties,instellingen dan kan je liedje kiezen die jij wil.Noreaga_no1 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:38:
wie kan mij helpen??
alvast bedankt!
voor groep menu,contacten,dan naar groep gaan,opties,nieuwe groep,als je dat gedaan heb dan kan je mp3 toevoegen ,door instellingen te kiezen
dat is het
[ Voor 5% gewijzigd door Djambo op 21-05-2006 11:46 ]
Weet iemand als je via bluetooth een mp3 krijgt waar het wordt opgeslagen en hoe je het in een map op je hdd krijgt. Volgens mij slaat hij het op in je berichten . Weet iemand dit
thnx ik ben er ook achter als je de mp3 op je HDD opslaat dat je het niet kan terug vinden in je keuze lijst. Sla je de mp3 op op de telefoon geheugen dan kan je het wel terug vinden!!...Djambo schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:44:
[...]
ga naar menu,dan klok,opties,instellingen dan kan je liedje kiezen die jij wil.
voor groep menu,contacten,dan naar groep gaan,opties,nieuwe groep,als je dat gedaan heb dan kan je mp3 toevoegen ,door instellingen te kiezen
dat is het
Nokia moet gewoon een optie maken om naar je galerij te gaan!!
Noreaga
Verwijderd
jongens, toch kraakt mijn telefoon (zowel bij mij als degeen die belt/gebeld wordt)...
Iemand anders problemen mee? of ligt dit specifiek aan mijn n91?
Dan mot ik m effe ruilen lijkt mij...
Ik kan wel een paar redenen bedenken waarom Nokia dat juist niet heeft gedaan. Stel dat je telefoon gaat en er een MP3tje van je harde schijf moet worden afgespeeld, en je laat hem vallen. Nu zitten er wel beschermingsmechanismes in dat ding maar toch gaat je HD dat niet fijn vinden. En het steeds op moeten spinnen van die HD kost ook energie.Noreaga_no1 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:00:
[...]
thnx ik ben er ook achter als je de mp3 op je HDD opslaat dat je het niet kan terug vinden in je keuze lijst. Sla je de mp3 op op de telefoon geheugen dan kan je het wel terug vinden!!...
raar dan,ik heb 10 tal ringtones mp3 via usb gelijk naar my music gedaan en ik zie ze wel staan zelfs in menu muziek..Noreaga_no1 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:00:
[...]
thnx ik ben er ook achter als je de mp3 op je HDD opslaat dat je het niet kan terug vinden in je keuze lijst. Sla je de mp3 op op de telefoon geheugen dan kan je het wel terug vinden!!...
rare vraag misschien maar hoe krijg je ringtones op je telgeheugen dan?
De mijne kraakt niet. (zowel bij mij als degeen die belt/gebeld wordt)Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:24:
jongens, toch kraakt mijn telefoon (zowel bij mij als degeen die belt/gebeld wordt)...
Lijkt me inderdaad niet goed. Ga eventueel terug naar de winkel en test een andere nokia N91. Ik heb alleen last van dat ik de hardeschijf hoor. (alleen als het echt stil in huis is)
Door te kopieeren naar telefoongeheugen. Je hebt vast alles gelijk naar je hd schijf kopieeren. Die instelling met je anders veranderen naar telefoongeheugen.Djambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:33:
[...]
raar dan,ik heb 10 tal ringtones mp3 via usb gelijk naar my music gedaan en ik zie ze wel staan zelfs in menu muziek..
rare vraag misschien maar hoe krijg je ringtones op je telgeheugen dan?
Verwijderd
dat je de harde schijf hoort lijkt me redelijk normaal. Het is micro-drive die constant in werking is. Het geluid is overigens niet storend. Vaak heb je dat zelfs al met beeldschermen die een zoemtoon geven. Ik blijf het overigens een top-toestel vindenpinokkia schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:01:
[...]
De mijne kraakt niet. (zowel bij mij als degeen die belt/gebeld wordt)
Lijkt me inderdaad niet goed. Ga eventueel terug naar de winkel en test een andere nokia N91. Ik heb alleen last van dat ik de hardeschijf hoor. (alleen als het echt stil in huis is)
ja moet via Nokia PC Suite zie ik.. ok weer wat geleerdpinokkia schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:06:
[...]
Door te kopieeren naar telefoongeheugen. Je hebt vast alles gelijk naar je hd schijf kopieeren. Die instelling met je anders veranderen naar telefoongeheugen.
zijn er al mensen die al theme's hebben gevonden die werken op de N91?
had er een paar gevonden maar bij het installeren krijg ik de melding dat het niet safe zou zijn om deze te installeren dus heb ik het maar niet gedaan..
had er een paar gevonden maar bij het installeren krijg ik de melding dat het niet safe zou zijn om deze te installeren dus heb ik het maar niet gedaan..
[ Voor 3% gewijzigd door Djambo op 22-05-2006 09:59 ]
Verwijderd
klopt, het moeten sisx bestanden zijn. Heb er nog geen gevondenDjambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:58:
zijn er al mensen die al theme's hebben gevonden die werken op de N91?
ja zijn SIS bestanden die ik nu heb...Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:02:
[...]
klopt, het moeten sisx bestanden zijn. Heb er nog geen gevonden
als je wat gevonden heb. .ff melden he
ff snel gekeken ko op deze franse site terechtVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:02:
[...]
http://www.planete-nokia....286106&st=30&#entry286106
zijn dit goede themes dan..
ps. zitte een paar sisx tussen zie ik nu..
[ Voor 8% gewijzigd door Djambo op 22-05-2006 10:15 ]
John aubVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:02:
[...]
allemaal sisx
http://www.techteam.gr/mo...x.php?act=v&a=Nokia%20N91
Verwijderd
gruwelijk bedanktDjambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:24:
[...]
John aub
allemaal sisx![]()
Verwijderd
gaat niet helemaal goed: als je ze hebt geinstalleerd werken ze wel, maar zo gauw als je naar het hoofdmenu gaat kiest hij automatisch het standaardthemaDjambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:24:
[...]
John aub
allemaal sisx![]()
ja heb ik hier ook.. of als je in je Docking Station doet en battery vol is en je hem er uit haal sta thema standaard er weer opVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:56:
[...]
gaat niet helemaal goed: als je ze hebt geinstalleerd werken ze wel, maar zo gauw als je naar het hoofdmenu gaat kiest hij automatisch het standaardthema

lig dit aan de tel of zijn die thema;s niet goed..
trouwens ik heb het ook met die 2 theme's die je kan downloaden via je tel..
zet je tel via usb en trek de usb er weer uit dan zet hij ook weer de standaard thema terug
bugje?
Verwijderd
heb daar nog geen probleem mee gehad. Oveigens ligt het denk ik aan de themas. Sommige van onze griekse vriend werken wel goedDjambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:02:
[...]
ja heb ik hier ook.. of als je in je Docking Station doet en battery vol is en je hem er uit haal sta thema standaard er weer op![]()
lig dit aan de tel of zijn die thema;s niet goed..
trouwens ik heb het ook met die 2 theme's die je kan downloaden via je tel..
zet je tel via usb en trek de usb er weer uit dan zet hij ook weer de standaard thema terug![]()
bugje?
Verwijderd
Ik hier nog een site waar veel thema's en dergelijke staan waaronder een aantal voor de N91. Misschien het proberen waard.
Morgen kan ik ze zelf proberen, dan krijg ik m'n eigen exemplaar
http://www.zedge.net/?p=themes&zd=797-0-0-1-
Morgen kan ik ze zelf proberen, dan krijg ik m'n eigen exemplaar
Verwijderd
bij zedge nog geen thema's gevonden die werken op de N91/N80. Hoop dat jou N91 je net zo goed bevalt als die mij. Hebben op de zaak ook een N80 maar die valt mij erg tegen. Wel mooi om te zien (de zwarte) maar door de hoge resolutie erg kleine letters, veel internetsites die maar de helft van het scherm gebruiken. Daarbij vind ik dat de stevigheid van het toestel (de slider met name) veel te wensen overlaat. En de ontvangstkwaliteit van het toestel is m.i. niet goed. Daar waar de N91 nog goed ontvangt (met KPN) laat de N80 het afweten. Dat doen overigens al de N80 (6 stuks) die we in gebruik hebben. Ben dus blij met mijn N91!!Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:06:
Ik hier nog een site waar veel thema's en dergelijke staan waaronder een aantal voor de N91. Misschien het proberen waard.
Morgen kan ik ze zelf proberen, dan krijg ik m'n eigen exemplaar![]()
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 16:23 ]
Wat ik nou niet begrijp is hoe kan je nou browsen zonder touchscreen?of moet je mbv een cursor een weg banen door de website?
Verwijderd
yep, en dat gaat razend snelrawb1982 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:24:
Wat ik nou niet begrijp is hoe kan je nou browsen zonder touchscreen?of moet je mbv een cursor een weg banen door de website?
Verwijderd
Ik ben ook geinterresseerd in deze phone, maar ik heb vernomen dat als je de de telefoon in de stille modus hebt staan en dan een foto neemt, je dan dat geluidje hoort dat je een foto maakt. En ze zeggen dat je dat niet kan uitzetten
.. Iemand hier ervaring mee?
het is ook mogelijk om de in usb-mode, naar verkener te gaan. Je selecteerd je mp3 en kopieert hem daarna naar je telefoon geheugen.Djambo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:57:
[...]
ja moet via Nokia PC Suite zie ik.. ok weer wat geleerd
Noreaga
Verwijderd
klopt. meen me te herinneren dat het niet toegestaan camera's/mobiels zonder sluitergeluid te verkopen. dit in verband met schending van de privicyVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:26:
Ik ben ook geinterresseerd in deze phone, maar ik heb vernomen dat als je de de telefoon in de stille modus hebt staan en dan een foto neemt, je dan dat geluidje hoort dat je een foto maakt. En ze zeggen dat je dat niet kan uitzetten.. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Dit vind ik raar want op de telefoon die ik nu heb (6230, N91 wordt de opvolgerVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:14:
[...]
klopt. meen me te herinneren dat het niet toegestaan camera's/mobiels zonder sluitergeluid te verkopen. dit in verband met schending van de privicy
ow welke zijn dat danVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:15:
[...]
heb daar nog geen probleem mee gehad. Oveigens ligt het denk ik aan de themas. Sommige van onze griekse vriend werken wel goed
Verwijderd
toen werd er nog zoveel illegaal gefotografeerd. In veel landen wil men zelfs een verbod op mobieltjes met camera. Dat zal wel nooit lukken. Overigens: als je stiekem wil fotograferen moet je de N80 nemen. daar zit een bugje in: je krijgt bij de camera helemaal geen geluid, ook al zou je willenVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:29:
[...]
Dit vind ik raar want op de telefoon die ik nu heb (6230, N91 wordt de opvolger) is het camera geluid in het media menu bij camera instellingen gewoon uit te schakelen
Verwijderd
Een tijdelijke firmwarebug jaVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:20:
[...]
toen werd er nog zoveel illegaal gefotografeerd. In veel landen wil men zelfs een verbod op mobieltjes met camera. Dat zal wel nooit lukken. Overigens: als je stiekem wil fotograferen moet je de N80 nemen. daar zit een bugje in: je krijgt bij de camera helemaal geen geluid, ook al zou je willen
waar kan je ze het beste opslaan tel of hdd geheugen... heb nu hdd gepakt.. maar vond de thema maar nix eigelijk, dus wilde verwijderen zeg ie "kan bestand niet verwijderen" bij toep. beh. is dat dan he..Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:17:
[...]
black en saku heb ik er opstaan, die werken
wat nu?
en nog wat weet jij wat al die bestandjes zijn in map private,er komen er steeds meer bij?
allemaal 102072c3 genaamd.. is dat een soort temp map?
heb hem nu 1week en er zit al voor 7 mb in,wat is dat over een jaar wel niet dan.. maar kan e die verwijderen..
Gr. A.
[ Voor 28% gewijzigd door Djambo op 23-05-2006 09:16 ]
Verwijderd
bij toepassingsbeheer moet je ze verwijderen. Als het niet lukt moet je even het toestel uit en aan zetten. Ik heb zo alles weer kunnen verwijderen. Je moet rechtstreeks vanuit de HD verwijderen of vanuit een PC want dan krijg je ze nooit meer weg (vergelijk met verwijderen SW in Windows XP; nooit vanuit de HD)Djambo schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:04:
[...]
waar kan je ze het beste opslaan tel of hdd geheugen... heb nu hdd gepakt.. maar vond de thema maar nix eigelijk, dus wilde verwijderen zeg ie "kan bestand niet verwijderen" bij toep. beh. is dat dan he..
wat nu?
Dit topic is gesloten.