[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen matches
Wekko schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:48:
Kan je eigenlijk ook een burnout maken met de motor of niet? Met de auto's gaat het prima, maar met de motor wil het niet lukken.
Nope, mij lukt het ook niet zelfs niet zonder driving aid. Sowieso lijkt me het lastig omdat ze voor motoren beide remmen op 1 knop hebben geprogrammeerd; daardoor kan je je voorwiel niet vastzetten en je achterwiel laten draaien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Geen matches
is het met TDU in de volledige versie ook mogelijk om split screen te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:55
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:11:
Hm, goed om te horen dat de controls wat zijn verbeterd want dat was echt tragisch in die ouwe demo.
Tja beter, maar nog altijd slecht. Idee is echt geweldig, ziet er goed uit, maar gewoon hoe het speelt is 3 maal kut. Ik wacht lekker op een echte racegame. Zoals Forza 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:35
Geen matches
reactie op raad het plaatje:

plaatje 1 ziet er uit als een foute Jaguar E-type. Volgens mij moet de voorruit meer gekanteld worden, maar goed. E-Type dus.

PLaatje 2 lijkt wel een lotus, al heb ik geen idee welke

Edit:

Heb een bijna iedentieke afbeelding van een Jaguar E-type gevonden:
http://www.giocars.com/gi...LH%20Front%20HI%20B28.jpg

en plaatje twee blijkt een Farboud Supercharged GTS Prototype te zijn.
http://www.diseno-art.com/images/farboud_gts_frnt.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Duesenberg J op 26-08-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Je kan wel een burnout maken met auto en motor:
-Houd de auto/motor op de rem
-Geef vol gas
-Laat je rem rustig steeds een beetje los tot dat je wielen beginnen te spinnen
voila een burnout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Geen matches
Nissan Skyline GTR zit er ook in zo te zien, dat vind ik wel gheyl :)

Check de Skyline trailer @ http://www.gamershell.com/download_15149.shtml

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
Wekko schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:48:
Kan je eigenlijk ook een burnout maken met de motor of niet? Met de auto's gaat het prima, maar met de motor wil het niet lukken.
Mja is mij dus ook nog niet gelukt, ik ga de truck van Volvo is proberen :>
Of het spel gaat vervelen weet ik niet, mja dat hele Sims gebeuren dat je andere kleding kan aantrekken enzo, en ook vast vrienden maken die ergens anders op Hawai een huis hebben is wel leuk maar niet speciaal inderdaad.
Ik denk dat ik hem wel aanschaf alleen al om (naar mijn idee prachtige graphics) ik vindt het qua dat veel mooier dan PGR

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zet de steering sensitivity helemaal naar rechts onder options. Ik had ook een hekel aan de controls tot dat ik de steering sensitivity aanpaste en weer ging spelen...waarschijnlijk toch kopen :D
Albinoraptor schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:40:
[...]

Tja beter, maar nog altijd slecht. Idee is echt geweldig, ziet er goed uit, maar gewoon hoe het speelt is 3 maal kut. Ik wacht lekker op een echte racegame. Zoals Forza 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:49:
Zet de steering sensitivity helemaal naar rechts onder options. Ik had ook een hekel aan de controls tot dat ik de steering sensitivity aanpaste en weer ging spelen...waarschijnlijk toch kopen :D

[...]
Ik vond dit inderdaad ook aardig wat schelen. Het reageerd een stuk fijner door die aanpassing. Ook de kawasaki is wat beter te besturen. Toch vind ik de motor nog niet echt fijn, je kunt totaal niet met je knieën boven het asfalt door een bocht, het lijkt wel een rijder met reuma oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
iemand zin om ff op een kawasaki te scheuren?

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Weer een nieuw filmpje deze keer audi met de A3
Filmpje
ook plaatjes van andere audi's: klik ;)
Ongeveer nog een weekje w8ten voor de X360 user's (zoals ik >:) )

• Neofloppy
Geen matches
volvoboy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:30:
Weer een nieuw filmpje deze keer audi met de A3
Filmpje
ook plaatjes van andere audi's: klik ;)
Ongeveer nog een weekje w8ten voor de X360 user's (zoals ik >:) )
Leuk spul :P Wel mooi dat er zoveel verschillende auto's in het spel zitten. Maareuh nog een weekje? Ik weet het niet hoor, op de ene site staat release 8 september en op de andere de 15e. Afwachten dus denk ik.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Geen matches
stomme vraag ik weet het, maar is er al een pc demo... zo nee wanneer komt die dan.
Ik dank u hartelijk :)

Beroeps brabander

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:34
Geen matches
Vuurvoske schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:13:
stomme vraag ik weet het, maar is er al een pc demo... zo nee wanneer komt die dan.
Ik dank u hartelijk :)
Nee, en die komt er helaas ook niet ;(

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Geen matches
ach ja shit happens. :)

Beroeps brabander

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Matched: unlimited, drive, test
Neoflip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

Leuk spul :P Wel mooi dat er zoveel verschillende auto's in het spel zitten. Maareuh nog een weekje? Ik weet het niet hoor, op de ene site staat release 8 september en op de andere de 15e. Afwachten dus denk ik.
Van de officiele site:

Test Drive Unlimited is scheduled for release across Europe September 8th 2006.

Wat ik trouwens super vind gedaan is dat ze het spel aangepast hebben, op basis van de reacties die ze kregen op de demo's. Er was veel Feedback waaronder ook het stroeve rijden van de motoren, dus hopelijk fixen ze dat nog.
Ongelukkigen onder ons zonder Xbox360 moeten nog ong. een maandje wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Geen matches
Don't remind us :(

Iedere keer als ik in Spielerij kom kijk ik even of er nieuws is omtrent dit spel... toch hopende op een concrete releasedatum bij de bart smit voor mijn part. Ergens ook op een demo of leuke filmpjes...weet wel dat die er niet komt (demo voor pc;)) maar hoop doet leven ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Geen matches
hoop doet zotten in vreugde leven was het toch? :p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 19-09 08:56
Geen matches
Stomme vraag misschien maar is er al een pc demo, ik kan hem nergens vinden. En wanneer is de release date voor op de pc. Of wordt ie samen gelanceerd met de 360 op 5 of 8 september?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Er is 3 post's boven je gezegt dat die niet komt en de release een maand later is dan de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
eXe schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:35:
[...]

Van de officiele site:

Test Drive Unlimited is scheduled for release across Europe September 8th 2006.

Wat ik trouwens super vind gedaan is dat ze het spel aangepast hebben, op basis van de reacties die ze kregen op de demo's. Er was veel Feedback waaronder ook het stroeve rijden van de motoren, dus hopelijk fixen ze dat nog.
Ongelukkigen onder ons zonder Xbox360 moeten nog ong. een maandje wachten..
Mooi, dus toch officieel 8 september :P Maar ik denk niet dat ze die motor besturing nog aan gaan passen, dat kan haast niet in zo'n korte tijd denk ik. Tussen de demo-release en fullversion-release zit maar 2 weken tijd. Aangezien er in die tijd ook alles gedrukt en verscheept moet worden denk ik niet dat ze er nog aan hebben gewerkt :( Jammer, die motoren sturen toch echt shit, elke bocht vlieg je eruit omdat je niet lekker plat erdoor heen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
meestal word een demo afzonderlijk van de volledige versie door ontwikkeld. zo denk ik dat ze gewoon demo 1 hebben genomen en daar wat aan verander, terwijl ze druk bezig zijn met de volledige versie.

zo was het met BF2 ook het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Matched: drive, test
Neoflip schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:30:
Mooi, dus toch officieel 8 september :P Maar ik denk niet dat ze die motor besturing nog aan gaan passen, dat kan haast niet in zo'n korte tijd denk ik. Tussen de demo-release en fullversion-release zit maar 2 weken tijd. Aangezien er in die tijd ook alles gedrukt en verscheept moet worden denk ik niet dat ze er nog aan hebben gewerkt :( Jammer, die motoren sturen toch echt shit, elke bocht vlieg je eruit omdat je niet lekker plat erdoor heen kunt.
Ik snap het niet he : Hoe moeilijk kan het zijn om Moto Racer 2 een keer op te starten en de besturing te leren kennen om hem vervolgens zo flink mogelijk na te maken ??

Dat was imho een hele fijne game en redelijk leuk nog ook !! Bovendien kan de GTA reeks er ook wel wat van alleen Moto Racer 2 heeft een dashboard en GTA niet :)

Verder eis ik een DEMO voor de PC en zo niet dan kap ik bij deze officieel met hoop hebben op een leuke Test Drive game die net zo leuk is als Need For Speed voordat ze met die sjonnie/tupperware meuk begonnen :+ of een beetje zoals Test Drive 4 wat wel OK was min of meer ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Ze hebben de besturing van de motor zeker wel aangepast, als je naar de filmpjes kijkt zie je dat de motoren heel anders door de bocht gaan als in de demo en daar bedoel ik mee dat ze in de filmpjes rechtop staant door de bocht gaan dan i.p.v. in de demo met je knieen door de bocht. Nu maar hopen dat dat ook lekker rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Geen matches
volvoboy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:13:
Ze hebben de besturing van de motor zeker wel aangepast, als je naar de filmpjes kijkt zie je dat de motoren heel anders door de bocht gaan als in de demo en daar bedoel ik mee dat ze in de filmpjes rechtop staant door de bocht gaan dan i.p.v. in de demo met je knieen door de bocht. Nu maar hopen dat dat ook lekker rijdt ;)
\Je wilt op een motor toch niet recht door de bocht gaan... Daar moet je heel plat door bocht kunnen scheuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Net een pre-order geplaatst, ben benieuwd 8 september.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Geen matches
Toen ik laatst keek stond er toch geen porsche bij in de auto lijst, dus dan hoef ik het spel niet, maar geen demo voor de PC is echt het stomste wat ze kunnen doen imo, mensen trekken zoveel conclusies uit demo's.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Geen matches
Speedy55 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:09:
Toen ik laatst keek stond er toch geen porsche bij in de auto lijst, dus dan hoef ik het spel niet,
Vind je dat niet redelijk kortzichtig?
Is het zonder Porsches geen leuk spel?
Het is niet dat je geen keus hebt uit wat anders ofzo ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:02

Entity

9000rpm

Geen matches
Dat er geen Porsches in zitten, is waarschijnlijk ook niet de schuld van de makers van het spel. Gezien de lijst met merken, zullen ze vast ook wel bij Porsche gevraagd hebben om een licentie, maar deze niet gekregen hebben.

En het is jammer dat er geen PC demo komt, maar het maken daarvan kost enorm veel tijd, dat willen ze liever stoppen in het afmaken van het spel. Ze vertrouwen er blijkbaar op dat de reviews goed zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
TranceSetter schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:32:
[...]

\Je wilt op een motor toch niet recht door de bocht gaan... Daar moet je heel plat door bocht kunnen scheuren...
Maar bij een kruispunt met 10km/u plat door de bocht is ook niet echt realistisch wat dus nu nog in de demo zo is.
Entity schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:28:
Dat er geen Porsches in zitten, is waarschijnlijk ook niet de schuld van de makers van het spel. Gezien de lijst met merken, zullen ze vast ook wel bij Porsche gevraagd hebben om een licentie, maar deze niet gekregen hebben.

En het is jammer dat er geen PC demo komt, maar het maken daarvan kost enorm veel tijd, dat willen ze liever stoppen in het afmaken van het spel. Ze vertrouwen er blijkbaar op dat de reviews goed zullen zijn...
RUF zit wel in het spel zien er het zelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Geen matches
Maar voor een RUF heeft men geen toestemming van Porsche nodig, omdat dat officieel gezien geen Porsche meer is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Goed als Ruf er in zit ben ik wel van de partij, maar die staat niet op de website en dan op het forum van testdrive unlimited.

Nee ik vind het niet kortzichtig om niet voor een spel te gaan als er geen porsches inzitten. Ik rij altijd met porsche ook in GTR, eigenlijk altijd. Misschien is het spel wel goed. Daar hoor je mij niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ferrari > porsche O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Geen matches
Lamborghini > Porsche > Spyker > Ferrari > Citroën O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
BM schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:11:
[...]

Vind je dat niet redelijk kortzichtig?
Is het zonder Porsches geen leuk spel?
Het is niet dat je geen keus hebt uit wat anders ofzo ;)
ik vind porsche helemaal niet eens tof meer, vroeger zag je nog wel es 1 rijden op de snelweg en waren ze wel cool, maar tegenwoordig vind ik ze een beetje cliché.

de zogenaamde snelle coole auto, er zijn veel mooiere te krijgen doe mij maar lamborghinni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Nee zo:
Aston Martin > Lamborghini > Ferrari > Porsche > Spyker > Citroën _/-\o_

anyways, eind van deze week op de Xbox 360 komt ie !

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2006 20:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Geen matches
Het spijt me zeer, maar een Spyker staat bij mij toch hoger op de verlanglijst dan een Lamborghini.. :) Balen dat de pc gebruikers nog ruim een maand moeten w8en, maar ik neem aan dat we na de 8e iig weer veel nieuws kunnen verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen matches
djmantri schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:54:
Nee zo:
Aston Martin > Lamborghini > Ferrari > Porsche > Spyker > REST > Citroën _/-\o_

anyways, eind van deze week op de Xbox 360 komt ie !
Zo zou ik het eerder doen _/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Geen Porsche, wel jammer inderdaad! Porsche produceert best vette scheurmachines dacht ik toch. Een 911 Turbo of een GT mag bij mij morgen nog worden afgeleverd, ook al heb ik nog geen rijbewijs!

Misschien dat de makers nog wat lekkers achter houden om een expansion goed aan de man te kunnen brengen. Zo een vaag vermoeden heb ik in ieder geval wel op dit moment. Maar goed, Ferarri heeft bijvoorbeeld ook al vaker nee gezegd tegen bepaalde developers. Zonder Porsche vind ik het iets minder in z'n geheel, maar er zijn zeker weten genoeg alternatieven om mee rond te scheuren in deze game.

Zelf ben ik ook erg benieuwd naar het spel, en eigenlijk ben ik wel een beetje teleurgesteld dat er geen demo komt voor de PC. Beetje discriminatie eigenlijk wel, aangezien de Xbox 360 gebruikers er wel twee hebben gehad! Had dan gewoon eventjes iets langer gewacht, en beide demo's tegelijk gelanceerd. Eén voor de Xbox, en de ander voor de PC. Uiteindeljk moet ik mijn keuze, of ik de game wel of niet ga kopen, dus gaan baseren op screenshots en filmpjes van het spel... En dat gaat er bij mij dus niet in met een racing game. It's all about the feel, weet je! Als de karretjes en tweewielers gewoon kut sturen en zo, dan hoeft het voor mij echt niet meer. Al waren de graphics levensecht!

Dus, het zal vast en zeker wel een vette game gaan worden, maar ik ga echt geen €50 uitgeven om de developer het voordeel van de twijfel te geven. Eerst wil ik wel eens een demo spelen. De rest zien we daarna wel. Uiteindelijk moet ik de conclusie trekken dat de developer discriminerend gedrag vertoond richting PC gebruikers. Zoals de laatste tijd steeds meer developers zijn gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen matches
Mooie discussie over wel/geen Porsche of wat je ervoor in de plaats zou willen.

My 2 cents: Lamborghini anytime of the day en als ik dan toch een Porsche zou moeten kiezen, dan gaarne een GT-3 of een 959. 8)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
lijkt me veel beter als need for speed denk als deze niet echt te zwaar voor mijn pc is als ik em dan ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
volvoboy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:07:
[...]

Maar bij een kruispunt met 10km/u plat door de bocht is ook niet echt realistisch wat dus nu nog in de demo zo is.

[...]

RUF zit wel in het spel zien er het zelfde uit.
Euhm, ik heb anders nog nooit de motor plat door de bocht zien gaan? Hij gaat op hoge snelheid net zo lomp door bochten als op lage snelheid, helemaal niet plat, hooguit iets schuin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
Neoflip schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:13:
[...]

Euhm, ik heb anders nog nooit de motor plat door de bocht zien gaan? Hij gaat op hoge snelheid net zo lomp door bochten als op lage snelheid, helemaal niet plat, hooguit iets schuin :X
idd een beetje nadelig, misschien komt het nog? ik ben iig nu al 2x door de cops gepakt, boetes zijn wel verdomd hoog, mja fuckit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Geen matches
De reden dat ik percee een porsche in een game wil hebben is omdat ik er zelf een heb en mij pa ook, die van ons zijn tamelijk niet boring, Maar goed dat komt misschien omdat we geen nieuwe hebben, ik ben het wel met je eens dat de nieuwe porsche niet zo mooi meer zijn, al vind ik de nieuwste 911 turbo toch echt wel weer uniek, alleen zal je die hier in nederland niet zoveel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:34
Geen matches
Speedy55 schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:14:
De reden dat ik percee een porsche in een game wil hebben is omdat ik er zelf een heb en mij pa ook, die van ons zijn tamelijk niet boring, Maar goed dat komt misschien omdat we geen nieuwe hebben, ik ben het wel met je eens dat de nieuwe porsche niet zo mooi meer zijn, al vind ik de nieuwste 911 turbo toch echt wel weer uniek, alleen zal je die hier in nederland niet zoveel zien.
Wat een onzinnig argument, dat zou wat zijn als iedereen een racespel aanschaft alleen op voorwaarde dat zijn eigen auto erin voorkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het Fantoom schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:32:
[...]

Wat een onzinnig argument, dat zou wat zijn als iedereen een racespel aanschaft alleen op voorwaarde dat zijn eigen auto erin voorkomt. 8)7
Vind je het gek dat die Russen geen race games kopen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Geen matches
[...]

Dat is wel de reden waarom ik ooit nog een PS2 + GT4 wil... Het enige spel waar mijn auto in voorkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Geen matches
Ik zorg ervoor dat ik pakweg elk spel waar een supra in zit gekocht heb of minimaal geprobeerd heb ;)

Goed tis leuk als je eigen auto in een spel voorkomt, maakt het beetje interessanter... maar om elk spel waar je auto niet in voorkomt links te laten liggen is imho beetje blöd. En RUF is geen porsche... het ziet eruit als een porsche en daar heb je dan ook alles mee gezegd :D

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Geen matches
Als ik het nog een beetje goed kan maken, dan kan ik je vertellen dat een develloper in een filmpje heeft laten weten dat er oude Porsche's in het spel zouden zitten (misschien wel oude RUF's). Elke maand na de release komt er een nieuwe Car-Pack, daar zouden ze in moeten zitten, want ze zitten niet in de officiele autolijst.

Klik* en ga naar 3,24. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Geen matches
[...]

Voor jou misschien, misschien kan je ook een ander zijn argument accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Geen matches
Het is jammer ja dat er geen Porsche in zit, vooral de Carrera GT, maar ik ga me prima vermaken met de Lambo's en Ferrari's.
En speedy ik zou zeggen probeer het spel ;) Ook al zat er een Porsche in, denk niet dat dat zo veel leuker is dan er zelf mee rijden op de openbare weg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Speedy55 schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:29:
[...]

Voor jou misschien, misschien kan je ook een ander zijn argument accepteren.
Waarom doe jij nog spellen als je zelf een Porsche hebt? Als ik er 1 had kon ik me daar de hele dag wel mee vermaken en ging ik niet virtueel in zo'n ding rijden :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Geen matches
Neoflip schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:57:
Waarom doe jij nog spellen als je zelf een Porsche hebt? Als ik er 1 had kon ik me daar de hele dag wel mee vermaken en ging ik niet virtueel in zo'n ding rijden :9 ;)
Virtueel zijn de beboete snelheidsovertredingen leuker O-)

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Geen matches
Neoflip schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:57:
[...]

Ten eerste zijn de boetes niet zo hoog, ten tweede benzine ingame is iets goedkoper. Porsche rijdt niet zo zuinig, dus denk dat ik als ik een hele dag rij, wel 1000 euro kwijt ben.

En gamen is iets relaxender dan in een Porsche rijden, moet je toch continue opletten, ingame kan je hem gewoon tegen muur aanzetten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
Speedy55 schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:14:
[...]

Ten eerste zijn de boetes niet zo hoog, ten tweede benzine ingame is iets goedkoper. Porsche rijdt niet zo zuinig, dus denk dat ik als ik een hele dag rij, wel 1000 euro kwijt ben.

En gamen is iets relaxender dan in een Porsche rijden, moet je toch continue opletten, ingame kan je hem gewoon tegen muur aanzetten :P.
Agreed :P En dan is het natuurlijk wel leuk om zo'n grote vrijheid te hebben als in TDU 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
kun je nou ook local split screen racen? of is dat out of the question met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben 1 van de mensen die enthousiast is over Test Drive, en wilt hem ook 5 oktober a.s. aanschaffen voor de PC! :)

Nu wil ik alleen een gamepad aanschaffen voor de game (voor mijn laptop voornamelijk, en soms desktop misschien).
Ik zit te denken om misschien een Xbox360 controller te halen (aangezien het spel ook op de 360 is, zal het het menu/gameplay wel goed met die controller omgaan) en de analoge triggers zullen erg handig zijn bij het racen (gas en rem ;) )

Hebben jullie nog andere adviezen, aanbevelingen of ervaringen die mij met mijn keuze kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Geen matches
Zelf heb ik een Dual Action gamepad van Logitech en die bevalt me erg goed. Dit is een PS2-kloon controller met 2 analoge sticks en genoeg knoppen. Kost geloof ik iets van 25 euro en heeft al heel wat mishandeling overleefd :P Met de XBox controller heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Geen matches
El_Quedro schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:56:
Nu wil ik alleen een gamepad aanschaffen voor de game (voor mijn laptop voornamelijk, en soms desktop misschien).
Ik zit te denken om misschien een Xbox360 controller te halen (aangezien het spel ook op de 360 is, zal het het menu/gameplay wel goed met die controller omgaan) en de analoge triggers zullen erg handig zijn bij het racen (gas en rem ;) )

Hebben jullie nog andere adviezen, aanbevelingen of ervaringen die mij met mijn keuze kunnen helpen?
De XBox360 voor Windows is niks mis mee, maar vergis je niet : Een vriend van mij had hem gekocht inclusief een spel dat er ook voor de XBox is en dat was totally R-U-K kwa gameplay :X :(

Sowieso is fatsoenlijke support voor joysticks/gamepads op de PC redelijk zeldzaam ...

* nero355 2 stuks heeft die bijna niks doen behalve retro gaming :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Okay, dus Xbox360 controller werkt misschien nog niet het beste.
Werkt de wireless versie overigens ook op de pc? Of is dat uit ten boze?

Ik zit net ff te lezen op http://en.wikipedia.org/wiki/Test_Drive_Unlimited
En tot mijn grote verbazing staat daar de releasedate van 24 November 2006 voor de PC in Europa!
Is de release uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:50
Geen matches
Dan kan ik nog wat centjes sparen zodat ik er tegen die tijd een geluidskaart en stuurtje bij kan kopen :+ Ik wacht echt op dit spel, ik speel veel FPS enzo (BF2), maar deze gaat écht wel voor op BF2142!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:42:
kun je nou ook local split screen racen? of is dat out of the question met deze game.

[ Voor 50% gewijzigd door Bulls op 05-09-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Geen matches
NEE!
Je kan online met 1000 anderen, niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
El_Quedro schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:30:
[...]

NEE!
Je kan online met 1000 anderen, niet goed genoeg?
nouja ik zou wel graag op de bank met 2 controllers met een kammerraad racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Geen matches
Tja, wordt het toch 2x een goede pc of 2x een xbox360 en een internet verbinding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
Pff de datum komt steeds dichterbij, ik kan haast niet wachten!, mja maak me wel een beetje zorgen om het vele betalen voor nieuwe auto's via marketplace zometeen... tenminste als ik de laatste demo mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
El_Quedro schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:38:
Tja, wordt het toch 2x een goede pc of 2x een xbox360 en een internet verbinding :P
inderdaad, want pc vs xbox zal wel niet kunnen !??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Geen matches
Ik meen dat het wel kan hoor (pc vs xbox360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
dat zou dan helemaal mooi zijn. Iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
djmantri schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:51:
dat zou dan helemaal mooi zijn. Iemand die dat kan bevestigen?
Ik denk het niet. De integratie xbox live met windows ging pas mogelijk zijn vanaf windows Vista (als ik die info correct heb, ik denk het wel). Dus dingen zoals messages sturen naar buddies die online zijn via windows.

Cross platform gamen (xbox, computer) ging dan ook pas kunnen met vista. Eén van de eerste games die daarvan gebruikt maakt is een shooter dacht , maar ik weet niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Test Drive is bij Dimension Plus al binnen. Iemand toevallig al gezien of hij ook in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geen matches
wordt dit echt zo'n arcade racer (ala NFS) of zit er nog enig realiteitsgevoel in?

met 200 over gras/grond rijden en gewoon net zo goed kunnen sturen als op asfalt vind ik altijd maar ruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Geen matches
Kurios schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:08:
wordt dit echt zo'n arcade racer (ala NFS) of zit er nog enig realiteitsgevoel in?

met 200 over gras/grond rijden en gewoon net zo goed kunnen sturen als op asfalt vind ik altijd maar ruk :(
Ik ben allang blij is het op het asfalt lekker gaat.. Het maakt me echt bar weinig uit als in het midden van de bush het realisme ver te zoeken is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geen matches
Kurios schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:08:

had je dan liever gehad als je 1 cm van je band op het gras kreeg, en dan gelijk 20x een 360 maakt en over de kop vliegt met een 3 dubbele rietberger?

of dat je naast het asvalt tegen een onzichtbare muur aan botst

voor sommigen is het nooit goed. 8)7

trouwens heb je wel eens een keer met 200 over een grasveld gereden?

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 06-09-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:20:
[...]
had je dan liever gehad als je 1 cm van je band op het gras kreeg, en dan gelijk 20x een 360 maakt en over de kop vliegt met een 3 dubbele rietberger?
lijkt me anders wel tof om 1x te doen :)

anyways... als ie al bij dimentionplus ligt, ook nog ergens anders? mediamarkt of freerecordshop oid?
deadrising zag ik gister nl. wel bij de FRS maar niet bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geen matches
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:20:
[...]

of dat je naast het asvalt tegen een onzichtbare muur aan botst

voor sommigen is het nooit goed. 8)7

trouwens heb je wel eens een keer met 200 over een grasveld gereden?
nee ik niet, ik neem aan jij ook niet?

Ik vind dat ze vaak te ver doorslaan in het arcadegevoel bij deze games, om het maar voor iedereen (lees kinderen) speelbaar te maken.
Bij NFS had je altijd wat moois: Je reed met 200+ langs een stilstaande politieauto en binnen 3 sec zat deze al in je spiegels/op je bumper. Wat is dan het nut dat je goed rijdt over de weg? waarom een asfalt weg maken als je net zo hard over het gras kan?

Zeker als je online gaat lijkt het mij dat je iets realisme wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29

On_E

Housemusic

Geen matches
Kurios schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:30:
[...]
Zeker als je online gaat lijkt het mij dat je iets realisme wilt....
Als ik realisme wil dan pak ik mijn auto wel.... ;)

TDU is iig binnen voor me, vanavond eens proberen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
djmantri schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:24:
[...]

lijkt me anders wel tof om 1x te doen :)

anyways... als ie al bij dimentionplus ligt, ook nog ergens anders? mediamarkt of freerecordshop oid?
deadrising zag ik gister nl. wel bij de FRS maar niet bij de MM
Ik heb echt zo'n idee dat MM de "botte" spellen niet verkoopt. Saint's Row zag ik er ook al niet liggen een paar dagen na de officiële releasedatum.

Wel stom, ze hebben wel sinds kort een paar planken vol seks speeltjes direct naast de console afdeling, waar de kids dus letterlijk naast de dildo's staan als ze op de PSP-pod spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Geen matches
El_Quedro schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:22:
Okay, dus Xbox360 controller werkt misschien nog niet het beste.
Werkt de wireless versie overigens ook op de pc? Of is dat uit ten boze?
Op dit moment is dat nog niet mogelijk, maar er is al een onderdeel aangekondigd waarmee je de Wireless producten van de 360 ook op de PC kan gebruiken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:50
Geen matches
Ik wil verhalen over dit spel horen!! :o Ik wil hem namelijk kopen voor de PC als ie uitkomt, maar ik wil weten of het een beetje werkt (met dat servergedoe enzo)..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
djmantri schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:24:
[...]

inderdaad, want pc vs xbox zal wel niet kunnen !??
Dit kan wel, is meerdere keren in interviews met de makers bevestigd.

En waar zit je geheugen, ik heb je dat al 2x persoonlijk verteld mafkees :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Geen matches
Neoflip schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:33:
[...]

Ik heb echt zo'n idee dat MM de "botte" spellen niet verkoopt. Saint's Row zag ik er ook al niet liggen een paar dagen na de officiële releasedatum.

Wel stom, ze hebben wel sinds kort een paar planken vol seks speeltjes direct naast de console afdeling, waar de kids dus letterlijk naast de dildo's staan als ze op de PSP-pod spelen |:(
Ik weet niet bij welke MM jij bent geweest maar bij de MM Arena zag ik zaterdag stapels Saint's Row. En ook Enchanted Arms al weet ik niet of dat een "bot" spel is :D Hij leek me niks aan de achterkant te zien.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
fulgore schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:07:
[...]

Ik weet niet bij welke MM jij bent geweest maar bij de MM Arena zag ik zaterdag stapels Saint's Row. En ook Enchanted Arms al weet ik niet of dat een "bot" spel is :D Hij leek me niks aan de achterkant te zien.
MM in hengelo en in enschede... misschien dat die gewoon te laat waren met het aanleveren van die games. Table Tennis hadden ze ook pas een week na release :X In Hengelo hebben ze zelfs heel erg weinig keuze tegenwoordig in xbox360 spellen. Ipv 30 verschillende games op rij hebben ze bijv 5x dezelfde game naast elkaar hangen met 10 exemplaren er achter zodat je nog maar een keuze uit een paar spellen hebt.

Enchanted Arms lijkt mij trouwens ook niet zo, je moet echt van dat genre houden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen matches
Neoflip schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:33:
[...]

Your shitting me? Bij de Media Markt?

Gekke toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
PWM schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:50:
[...]

Your shitting me? Bij de Media Markt?

Gekke toko.
Serieus. Speeltjes in alle kleuren van de regenboog en de verkopers deden net of ze niet wisten waar ze mee bezig waren toen ze tussen allerlei klanten de nieuwe voorraad dildo's en buttplugs aan het uitpakken waren 8)7 Zie je het voor je? Een elektronica winkel met dat soort rotzooi... en dan moeten klanten zeker schaamteloos zo'n sextoy-doos pakken, om vervolgens in die kutdrukte bij de kassa te gaan afrekenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Maar weer even ontopic, wisten jullie al dat je een kaart bij test drive krijgt, hier wat foto's daar van.
http://tdu.gameprophets.com/gallery,list41,1.html
en voor de X360 mensen nog maar 2 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
volvoboy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:12:
Maar weer even ontopic, wisten jullie al dat je een kaart bij test drive krijgt, hier wat foto's daar van.
http://tdu.gameprophets.com/gallery,list41,1.html
en voor de X360 mensen nog maar 2 dagen ;)
Of korter, ik ga morgen iig ff de winkels checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Geen matches
Ik denk het niet maar ga toch kijken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
volvoboy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:26:
Als de webshops het al binnen hebben, dan de normale winkels waarschijnlijk ook wel morgen. Veel games liggen voor de releasedate al in de winkel, zoals Over G Fighters, Chromehounds en Saints Row.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Geen matches
volvoboy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:26:
Lijkt me een goed idee. Werd vanmiddag al gebeld door Replay dat ik m op kon halen, maar dat ging ff niet... dus pik ik m morgen op. Grote kans inderdaad dat TDU voor de 360 morgen op meerdere plekken in de winkels ligt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Had hem vandaag bij de Mediamarkt in arnhem gehaald. Ben hem nu al ff aan het spelen en vind hem echt kei vet!

Goede/geile graphics, vet slippen en mooi level.
Voor de mierenneukers:
minpunt 1 - af en toe toch wat popup (500 tot 1000 meter verder)
minpunt 2 - geen mensen op straat
minpunt 3 - van zn 1 naar zn 2 schakelen doet ie op automatisch niet altijd lekker.

Desalwelteplus is dit echt een hebbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Geen matches
djmantri schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:54:
Had hem vandaag bij de Mediamarkt in arnhem gehaald. Ben hem nu al ff aan het spelen en vind hem echt kei vet!

Goede/geile graphics, vet slippen en mooi level.
Voor de mierenneukers:
minpunt 1 - af en toe toch wat popup (500 tot 1000 meter verder)
minpunt 2 - geen mensen op straat
minpunt 3 - van zn 1 naar zn 2 schakelen doet ie op automatisch niet altijd lekker.

Desalwelteplus is dit echt een hebbertje
Hmmm hij lag er dus toch al :P Nou ja mooi, morgen haal ik m ook ff op mits die verkrijgbaar is hier in de buurt :) Deze game lijkt mij ook erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
Ik heb er ff langer mee gespeelt en heb nu een getunede Nissan 350z gekocht en die is echt veel beter als die ik eerst had (dunno name, ding lijkt op lotus elise).
Hij gaat beter slippend door de bocht.

Wat wel opvalt is dat op hoge snelheid je meer moet remmen voor de bochten. Dit in tegenstelling tot andere racers waarbij je keurig je lijn kunt houden, maar hier schiet je dus rechtdoor en dat vind je race niet zo leuk (soms zelfs herstart omdat je het niet haalt omdat ze sommige tijden wel erg scherp hebben gezet) Ach, het houd de spanning erin.

K heb net ff de Aston martin dealer bezocht. Heb er het geld nog lang niet voor, maar dan kan ik er dadelijk iig meteen heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
Enigzins logisch dat je meer moet remmen als je harder gaat. Das wat meer realisme, wat ik alleen maar goed vind. Met 250 door de bocht kan straks weer met de nieuwe need for speed.. laat TDU maar lekker wat meer simulatie zijn :)

*Wacht op pc versie*

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Verwijderd

Geen matches
dunno name, ding lijkt op lotus elise.
lotus exige bedoel je denk ik ;) .

ik ga hem voor de pc kopen dat is nu zeker

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Geen matches
Wat was de prijs bij MM?

Ik ga hem toch ook maar halen, op dit moment heb ik geen spel wat ik speel (saint row is niet mijn game) dus we kunnen wel iets hebben tot PES6 uitkomt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Neofloppy
Ik ben vandaag bij veel winkels geweest: 2 Dixons filialen, Mediamarkt, Free Record en Dynabyte in Enschede + Mediamarkt Hengelo. Geen 1 had Test Drive al binnen :( Hopelijk morgen wel :P

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
in arnhem:
54,99

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2006 17:56 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
'k gaat zo eens ff kijken bij de MM in Utreg ;)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
t is geen amerikaanse prijs, maar goed, kan er mee door

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.